Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2018 în toate secţiunile

  1. Asta poate GTE-ul la drum lung. Portbagaj full, bancheta spate idem, 2 persoane. Deci am ce mi-am dorit, Passat B8, senzații de mașină electrică, in oraș costuri derizorii, autonomie fără nicio grijă si consum mai bun decat am avut la b7 diesel.Pentru mine o masina all in one
    3 points
  2. Inca 2 modificari: -Lane Assist cu Vibratii - scaunul electric se da singur inapoi si revine in pozitie pentru acces facil. Foarte util pentru unul ca mine cu picioare lungi ? Nu neg ca target-ul meu este activarea Traffic Jam Assist. Stiu ca e posibil ca se face deja asta prin alte parti pe bani insa ce e disponibil pe net sunt setari pentru Q5 si Tiguan parca si nu se regasesc toate liniile respective de modificat asa cum le afiseaza pentru Kodiaq...dar ii dau eu de cap pana la urma.
    3 points
  3. Mai adunam ceva km. Abia intorsi dupa o plimbare de apx. 3200 km prin Croatia si Austria. Mers exemplar, fara nici o problema. Consum mediu 7.2 in conditiile in care portabajul full -deh, shoping in Zagreb dar si in Parndorf si SCS. O poza inainte de a pleca azi din Arad:
    2 points
  4. Cu ObdEleven poti face de toate. Doar sa stii exact ce sa modifici si unde ca sa nu strici ? Aplicatiile din Obd cu credite sunt pentru habarnistii ca mine. Din 2 click-uri activezi cate ceva(10 credite = 1 aplicatie simpla...le poti faci in 2 zile daca te uiti la 10 reclame de 5-30 secunde, cele mai "importante" =100 credite)... Pentru kodiaq sunt putine aplicatii...chair si karoq-ul sta mai bine iar superbul triplu ca numar. ...dar am reusit si modificari cu long coding si adaptation unde erau mai simple. Inteleg ca poti fqce absolut orice fqci si cu vcds...doar ca ...la un pret de 6 ori mai mic ( ma refer la pretul "mufei" +aplicatia din google play...acest tip de modificari fiind gratuite). Daca sunt scrise explicit modificarile si le respecti intocmai nu ai cum sa dai gres. Se gasesc pe diverse forumuri liste "tried and tested" cu ce poti modifica, unele se potrivesc si de la alte auto, altfele nu. In alta oridine de idei: Montat folie display - 60 lei...clara antiamprenta la SC INNO 3D Solution...se vede chiar mai clar ecranul acum Montat folie Llumar de 200 pe faruri si 150 pe proiectoare = 380 lei la FXAuto. Incercat indreptat mica indoitura la Turbocon-ul cel recomandat de cineva mai sus....dezamagitor. am ales sa merg la ei pentru ca mi-au zis ca o repara fara sa-mi dea usa jos spre deosebire de ceilalti la care am cerut informatii. Si dupa ce s-au chinuit cu ventuze pana a ramas vopsea pe ele...propunerea era sa dea gaura in portiera pe interior ca sa aiba pe unde impinge...dar nici asa nu aveau "pozitie" de lucru...apoi propunere sa dea jos la pretul de 450 lei. Cand i-am raspuns ca la "Fara Indoiala" imi dadeau usa jos si o reparau cu 240 lei a zis ca "Fara Indoiala" e cel mai bun si chiar mi-l recomanda sa merg la el ca face treaba foarte buna...el nemaidand decat o singura usa jos pana acum....
    2 points
  5. Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.
    1 point
  6. Nu, sunt doar garnituri de etansare si burduf de protectie https://www.epiesa.ro/set-reparatie-etrier-trw-sj1039-autoart-274709313.htm m-am orientat la astea pt ca sunt tot TRW, ca si etrierul. Da, folosesc frana de mana.
    1 point
  7. sunt la fel garniturile ,ca in kit ul bosch de mai jos frana electrica o folosesti?
    1 point
  8. Gata, am rezolvat problema incalzirii rotilor spate, am schimbat garniturile si burduful de protectie al etrierelor, folosind kitul( 28 lei ) din poza de mai jos, am folosit vaselina siliconica, am inlocuit lichidul de frana si acum totul e normal.
    1 point
  9. Pentru problema mea, rezolvarea a fost schimbarea termostatului. Acum am constant 90 de grade la lichidul de racire.
    1 point
  10. Cu mare placere...ma bucur ca mai pot fi de folos pe aici Bateria din cate am inteles este ok...s-a umblat la alternator...la releu daca am inteles bine...incercam sa ma concentrs atat la telefon cat si la colegii de la munca
    1 point
  11. Astazi am montat si maneta de pilot ( tras cablaj + montat + activat ), a fost reparata si broasca pt ca usa sofer facea figuri la deschiderea din telecomanda si curatata maneta de BC ( la fel, butoanele faceau cateodata figuri precum si temporizarea stergatoarelor ). Multumiri pe aceasta cale lui Al bundy. Cu asta am cam terminat tot ce mi-am propus la in deschiderea topicului. Planuri marete pt viitor : - faruri cu lupe - revopsire candy red.
    1 point
  12. Stiluri si stiluri de condus si la asteptari la fel. Unora un cauciuc bun trebuie sa tina min. 6 ani si daca se poate 80-100 000 km, pe ei aderenta nu prea ii intereseaza, de cele mai multe ori circula putin pe drumuri lungi si atunci se baga intr-o coloana si acolo raman, rareori trebuie sa faca franari mai excesive. Altora rezistenta in timp si km numai atunci inseamna ceva daca au aderenta buna si foarte buna si lor o anvelopa nu li se pare bun doar din cauza faptului ca au tinut x ani si xx km. Ei sunt tipul de sofer cu ceva motorizare mai puternica, care nu ezita sa si foloseasca caii putere, tipul de sofer mai pasionat de masini si tehnica acestora... fiecare cu asteptarile si personalitatea lor. Bineinteles de aici vin si date complet diferite ( cum au fost postarile total opuse) ale celor doi colegi de mai sus...
    1 point
  13. Mama ce bine arata vreau si eu !
    1 point
  14. "Long time, no see" cum ar zice Cracanel cand se intalneste cu Trumpinel. Am lasat sa treaca cam toate lunile anului peste motor pentru a-mi face o impresie cat mai realista asupra caracteristicilor. Si cu ocazia asta am ajuns ca la nici 10 luni de cand am cumparat masina sa am un motor obsolit, care nu se mai poate comanda pe Octavia din motiv de .. VAG stie mai bine. Tristut... In fine, cum e motorul ? Pe scurt: O placere la condus ! Silentios, nu are trepidatii, se incalzeste usor, se tureaza fara niciun stres. Sasiul MQB pe Octavia este suficient de usor pentru a nu stresa inutil motorul, consumul este foarte echilibrat. Cum se comporta fata de 2.0 TDI tot pe MQB ? Cred ca multi ar considera ca trecerea de la 2.0 TDI la 1.4 TSI un mare downgrade. Acum 4 ani as fi avut si eu fix aceasta impresie. Dar dupa ce am condus 3 sezoane un MY2015, mi-am dat seama ca Octavia 3 este suficient de usoara pentru un benzinar mic. In plus, am facut pe parcurs si doua teste relevante cu un Seat Leon FR si cu o Octavia 3, ambele cu 1.4 TSI. Dinamica a fost corecta pe Octavia si aproape impresionanta pe Leonescu. Asadar, am trecut la TSI fara regrete. Am avut o strangere de inima anul trecut cand 1.8 TSI nu s-a mai incadrat la Rabla si diferenta fata de 1.4 TSI a crescut la 2000 Euro. Dar, dupa 10.000 km cu un CZDA, sunt multumit de alegere. Dinamica este identica cu 2.0 TDI. Aceleasi caracteristici minune de cuplu si putere la ambele motoare. Zici ca au lucrat aceiasi oameni la ambele motoare. Cand ai cuplul maxim nu ai putere si cand ai puterea maxima nu mai ai cuplu :). Genial, va spun. Cu un mic avantaj la dinamica pentru 1.4 TSI cand masina nu e incarcata. Cand vine vacanta si masina este incarcata la sarcina maxima cu toate lucrurile inutile de care oricum nu ai nevoie, dinamica este evident afectata la depasiri, dar nu intr-un mod deranjant pentru ca turbina si cuplul de 250 Nm fac treaba buna. Motorul se tureaza lejer si am observat ca nu oboseste la mers dinamic sustinut. Nu am vazut temperatura in ulei mai mare de 115 grade, chiar si in plina canicula, la viteze de autostrada. Consumul mediu la mine este cu < 1 Litru peste 2.0 TDI 150, facand un calcul pentru toate anotimpurile. Evident, la incarcare maxima, clima la greu si viteze de autostrada, se pot vedea rar si consumuri cu 2 litri peste. Dar aceste diferente se estompeaza foarte rapid in sezonul rece. Consumul este mai mic iarna la TSI, mai ales la drumuri mai scurte. De asemenea, nu mai trebuie sa te plimbi de nebun prin oras sa finalizezi regenerarile. Care regenerari apar mai mereu fix cand parchezi masina acasa, de zici ca au pus in DPF senzor de follow-me-home. Consumul de ulei este mic. Eu schimb la 5000 km , asadar nu am observat scaderi semnificative pe joja de ulei. Totusi, daca mergi mai tare cu motorul asta, cred ca poti avea nevoie sa completezi putin daca faci schimburi la intervale de 15-20k. Rezerva de ulei de 700ml, care iti ramane oricum dupa un schimb normal de 4+1 litri, ar trebui sa iti ajunga pentru 15-20.000 km, daca exploatezi motorul asa cum trebuie. Per total, sunt multumit 95 % de acest motor, nu am avut nicio surpriza pana acum in exploatare fata de ce am observat la teste inainte de a cumpara. Ar fi fost mai dinamic un 1.8 TSI cu al sau cuplu blana intre 1000-5000 rpm dar nu poti avea si consum de <8 in oras pe aglomeratie, si pret de achizitie mic si 180+ CP in acelasi pachet. As mai cumpara motor de 1.4/1.5 TSI pe urmatoarea Octavia ? Categoric DA, este sweet-spot pentru performante corecte si consum bun pentru o masina asa-zis compacta, cu dimensiuni de clasa medie de acum o generatie, cu portbagaj de 600 litri, etc. Ce este sub 1.4/1.5 (adica 1.0 TSI in 3 pistoane) te penalizeaza la dinamica cand esti in sarcina maxima. Ce este peste 1.5 TSI te avantajeaza la dinamica dar iti aduce un consum semnificativ mai mare in oras. Si vreo 2000-6000 Euro in plus la achizitie. Sunt extrem de curios ce poate face noul 2.0 TSI 180 CP pe Octavia dpdv al consumului si al dinamicii. Ar fi o optiune de upgrade daca va fi cuplat si cu o cutie DSG fiabila. As mai cumpara 1.4/1.5 TSI daca as vrea sa trec la o clasa mai mare tot din gama Skoda (Superbia, Skodiaq) ? Categoric NU in cazul versiunii normale pe benzina (din cauza greutatii aditionale pe acelasi motor, in special pe Skodiaq Haldex si DSG). Totusi, l-as lua un considerare in cazul Hybridului 1.4 TSI combinat cu ceva motoare electrice ce aduc cuplu serios incepand de la 0 rpm. As mai cumpara motor Diesel pe vreo masina ? Un sincer si categoric Niet in cazul meu. Dar imi dau seama ca exista si aplicatii unde motorul Diesel nu poate fi inlocuit vreodata , gen: towing serios, pe masini foarte grele, vehicule comerciale, etc. Planuri de tuning ? Never say never. Vad ca este la mare moda pe vwforum, chiar si pe masini in garantie. ? Dpmdv, ma intereseaza garantia Skoda de 4 ani si avantajele ei atunci cand vinzi masina dupa 3 ani. Mi se pare mult mai util sa fac un upgrade in 2020 la Octavia 4 si sa vand masina actuala la un pret bun, fara modificari si cu intretinere exemplara. Totusi, daca as decide sa o pastrez si in post-garantie, as putea sa optez pentru un Stage 1 safe.
    1 point
  15. Azi i-am facut un update de frumusete/protectie. I-am pus folie pe faruri + proiectoare. Sa nu o doara ochii :) Multumesc @Doc Morelli pentru pont :) @zidanne @blordc @tetea @razvan.ac @ShadoWzZ @link2hash @Jaw @Mask001 @bubu182 - multumesc de urari. Asemenea si voua. Poate zilele acestea o sa am si timp de poze cu interiorul
    1 point
  16. @darksunDin cunostintele mele limitate, dobandite in timpul scurt de cand am masina, am inteles ca pentru a reduce noxele au redus temperatura din cilindri prin scaderea cantitatii de aer si cresterea cantitatii de combustibil, lucru care duce la producerea de mai multa cenusa, in special cand se circula urban. Masina intentionez s-o pastrez in stare originala cat mai mult timp, fara anulare de DPF sau alte inventii, si nu vreau sa-i grabesc uzura EGR-ului, DPF-ului si mai stiu eu ce alte efecte adverse ar mai avea, datorita unui soft.
    -1 points
  17. @calin.g Multumesc! Chiar radeam cat am asteptat certificatul la RAR ca stransese un roi de curiosi in jurul ei.
    -1 points
  18. Eu am fost la dudu1307 ampieseauto pentru verificare mașină și revizia tehnică. Poți să apeleze la ajutorul lui cu încredere.
    -1 points
  19. Buna ziua, Am primit acceptul de la leasing, drept urmare voi fi al doilea posesor de Polo GTI din Romania( mi s-a spus ca a mai fost livrat unul in Timisoara inaintea acestuia) Masina este preconfigurata, aflata in stock-ul celor din Timisoara. Este rosie, are jantele pe 17 inch, iar ca dotari optionale: -Crusie Control Adaptiv ( DESTUL DE UTIL) -Camera marsarier ( SEMI INUTIL) -Pachet Iarna ( UTILE scaunele incalizte si cam atat) -Car net + Apple Car Play, Android Auto, 2 muse USB + Incarcare Wireless ( COMPLET INUTIL) -Climatronic pe 2 zone ( pot trai si cu robinetii de la aerul conditionat manual, oricum RUSINE VW ca in secolul 21 inca aveti aer conditionat manual la o masina destul de scumpa pentru ce ofera) ( nu am inclus dotarile standard, dar pot enumera cateva - Volan piele cu padele si butoane, sensori Parcare Fata spate, stopuri LED si cateva mici chestii irrelevante - tapiteria specifica, ornamente bord rosii, plafon inchis la culoare, pedalier de aluminiu, etc...) Ce mi-as fi dort pe masina - faruri full LED (100% UTILE, de data asta RUSINE persoanei care a configurat-o, bine ca a pus incarcare wireless dar a lasat-o cu halogene...) -Keyless Entry/Go( UTIL, prefer sa schimb un buton in masina peste ani decat sa schimb o telecomanda de la cat am uzat-o) -Suspenisa Adaptiva ( in anglia o ofera standard pentru ca au drumuri nasoale, exact ca noi) Din pacate masina este slab configurata, dar asta se observa si in pret , aprox 23.000 EUR cu tot cu TVA. Voi incerca sa postez aici tot ce cred despre masina, inclusiv poze, jurnal de drum, cum se comporta. Sunt posesor de Polo 2012, tot DSG, doar ca 1.2 TSI 105cp. In mare stiu cu ce se mananca acest model de VW, de aceea am optat tot pentru Polo. Am cateva intrebari, pe care le voi adresa aici, pentru posesorii de Polo GTI mai vechi (chiar daca este alt motor) sau chiar modelul acesta. 1. Trebuie sa ii fac rodajul? La polo-ul 1.2 TSI mi s-a spus din Dealership ca nu trebuie, acesta fiind masina sport, cred ca ar trebui. 2. Cam cu ce consum o sa ma confrunt? ( asta daca merg linistit, oricum celalalt polo haleste in oras 11-12 la mers mai indraznet) 3. Daca merg tare cu ea, trebuie sa ii mai completez cu ulei din cand in cand? 4. Merita sa ii pun Michelin PS4 sau sa o las cu cauciucuirle stoc ( de care habar nu am de care sunt, ar trebui totusi sa fie cauciucuri sport...) Va multumesc frumos!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!