Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2018 în toate secţiunile

  1. Fiecare alege asa cum doreste bineinteles. Pentru aceasta categorie de masina, dat fiind ca in mod normal cine isi ia Passat are nevoie si de acel spatiu suplimentar (deci probabil e si cineva pe bancheta spate in destule situatii + niste bagaje), eu unul chiar daca nu sunt fan diesel, as fi luat motorizarea de 1.6 diesel pentru cuplul mai mare si disponibilitatea ulterioara de crestere a puterii. Asta nu inseamna ca nu va merge cu 1.4 125 CP, doar ca eu am condus motorizarea pe G7 unde este ok, dar chiar si acolo la limita. Altfel insa, pentru un om normal si linistit orice motorizare se va achita de treaba, iar Passat-ul este o masina foarte ok si foarte spatioasa, imi place.
    4 points
  2. Ei na, cum nu ai ce modificari sa faci Cateva maruntisuri estetice de efect ar fi: - Lumini usi - Lumini picioare - Lumini ambientale usi + schimbat iluminat interior cu becuri LED. (nu ai mentionat ca ai avea astea) - Ornamente inox pedale - Ornamente inox evacuare (sau poate chiar o alta evacuare, macar o finala PILOT ) - Camera RVC (oem emblema sau aftermarket) Daca tot te tenteaza sa renunti la RNS315, poti incerca RCD330G. Ofera un aspect mai "fresh" la interior si se misca mult mai bine fata de variantele vechi. Asta in cazul in care nu esti utilizator de navi. ....erm...cough...cough...SOFT 220hp PS: Cumva ai si ACC? vad emblema fata plina.
    2 points
  3. Bine v-am regasit membrilor mai vechi, salut celor noi. Bun, sa incepem. Dupa o lunga inactivitate pe forum am revenit. Hai sa va prezint noua achizitie : Seat Leon 2016 1,6 tdi (81 Kw) DSG7, masina a fost achizitionata din Germania cu ajutorul unui drag prieten (stie el cine e) in urma cu cateva saptamani. A fost dragoste la prima vedere, drive testul a durat sa zic max 10 km. Masina avea 23,299 km si a fost rulata fix un an de zile pe un leasing operational. Prima poza cu masina, chiar inainte de a face drive testul
    1 point
  4. Mergi la un magazin care vinde si face garantii la baterii ,cere sa-ti faca o verificare la baterie cu testerul lor ,doar asa vezi stare actuala a baterie ,amperaj si voltaj
    1 point
  5. Baterie terminata probabil. Insa nu inteleg cum nu stiai, bateria nu cade asa din senin.
    1 point
  6. Da, telescopul jos. Spray ar fi mai ok, daca ai mana, implica izolarea zonei si poate ceva polish dupa. Cu acesl set de retus daca nu iti tremura mana iese ok, culoarea e la fix si salvezi aripa pana la o eventuala vopsire. Nu uita de pasivizare, transforma rugina ramasa, pe care ochiometric o crezi inlaturata, intr=un metal inert.
    1 point
  7. @Adi_vw din pacate nu am codul OE al piesei , nu are astfel de cod. O sa postez acolo ce cod are pe el trecut si provenienta sa.
    1 point
  8. Nu va spune nimeni nimic pentru ca nu intereseaza pe nimeni aceste nimicuri, asa cum este si normal de altfel !
    1 point
  9. Ca posesor de masina ale carei oglinzi se pliaza/depliaza automat la incuiatul/descuiatul masinii (optiune care nu exista din fabrica) si alte cateva mod-uri VCDS si ca fost posesor de Golf 6 Trendline (echipare de baza) pe care am facut retrofit la muuulte lucruri, inclusiv tot interiorul de Golf GTD complet cu scaune si bancheta spate, pot sa garantez ca nu m-a intrebat nimeni de sanatate nici cand am fost sa-mi schimbe distributia sub garantie la Golf.
    1 point
  10. He he, de cand nu ne-am mai auzit :) merci mult
    1 point
  11. Am schimbat uleiul in cutie , au intrat 5 L, au schimbat și filtru, total costuri 1050 lei. Operațiunile au fost urmatoarele: demontat bateria -demontat tubulatura din plastic-scos filtru- inlocuit filtru-desfăcut buson mare--curs ulei~1l , desurubat buson mic -curs ulei~4 l- introdus ulei cu un fel de pompa- pornit motorul- trecut succesiv prin toate pozitiile schimbatorului de viteze inclusiv pe manual-pus testerul- verificat temperatura - făcut nivelul- făcut testare vdcs -luat banii?.
    1 point
  12. releul raspunde la interogare la dresa 16, deci are ce sa verifice.
    1 point
  13. Bun , fost plecat o perioada plus ca timpul e foarte scump , de abia acum cateva zile am reusit sa resetez/programez cutia...rezultat...merge perfect . Am facut cateva sute de km de la reparatie , cutia inca invata, mi se pare ca imi tine turatia mai jos , dar pe masura ce merg cu masina , cutia invata sa schimbe mai sus , poate este si de la versiunea de soft pe care am pus-o...o mai las si daca nu o sa ii modific punctele de schimbare . Pe partea de audio, stalpul din dreapta este refacut( reorientate difuzoarele ), am adaugat 2 trasee de 50mm2 si urmeaza schimbat amplificatoarele ( am cumparat amplificatorul pentru medii si tweetere,acum urmaresc unul pentru midbass fata ). bucsele de la bratele fata le-am schimbat , am facut upgrade la cele pline de rs3 ....e un upgrade pe care il recomand tuturor ce au platforma asta...e un upgrade foarte bun si fara dezavantaje. Urmeaza arcurile....asteapta cuminiti in cutie...la fel..lipsa timp..
    1 point
  14. Stiu ca altii fac Downpipe / DPF & EGR off sau chiar si Stage 1 in garantie, asa ca am zis sa incep si eu de undeva. Si cum knowledge-ul meu pe mecanica nu imi permite sa fac diferenta intre planetara si culbutor, am zis ca incep usor cu ceva detailing si mentenanta. Asa ca azi am reusit si primul DYI la balena albastra. Daca tot am sarit cu Odo peste 10k, am zis sa verific starea filtrului de cabina. Am sapat putin pe Youtube si dupa cateva clipuri am reusit sa dau jos torpedoul pentru a inspecta filtrul. Cam asa arata un filtru de polen la 11.000 km. Mi se pare prea murdar pentru a mai sta cu el pana la 15k, cand aveam in plan sa fac revizie completa (schimb de ulei si filtre de aer) Asa ca am dat o fuga pana la Brady si am luat un filtru nou. Montajul e no-brainer dar trebuie sa fii cu bagare de seama la montarea la loc a torpedoului pentru a fixa bine tija de blocare / franare. Concluzia ? Desi imi planuisem o mentenanta cu schimb de ulei / filtru de ulei la 5k si revizie completa la 15k, voi merge pe schimb complet la fiecare 5k.
    1 point
  15. Vad aici multe lamentari, ca se duce bateria, ca sa o masuram, o baterie daca e buna si daca nici masina n-are probleme sa o descarce, tine in conditii grele cum e ,,la Romania". Eu, la Golful 4 TDI cu 101 CP al meu din 2003, am luat (dupa ce bateria originala Varta, 70 A, s-a dus dupa 6 ani), o baterie economica , alta Varta,de la Porsche, cu sigla VW, iar aceasta a tinut 5 ani, apoi am luat alta economica Exide de data asta era scris pe ea, o am de 3 ani. Ce e important de spus e faptul ca am Webasto pe masina si cand iarna o chinui si la -15 si la - 20 grade dupa ce a functionat Webasto 30 de minute cu motor oprit, si a descarcat bateria, porneste excelent fara nici o problema. Deci, o baterie chinuita iarna cu Webasto, la temperaturi scazute ,e cel mai bun exemplu de fiabilitate . Si nu mai alerg o data la 6 luni asa cum vad povestindu-se pe-aici sa o masor la garantie, sa-i sterg praful de pe capac, sa tremur ca au trecut 2 ani sau 3 ani si sigur se duce. La mine nu s-a dus nici una din cele economice de la VW. Am avut pe alte masini experiente neplacute cu Varta luate din Metro si de la alte magazine bucurandu-ma ca fac economie de 100 de lei la baterie si dupa 1-2 ani , cum dadea frigul, cum ma duceam sa ma tiganesc cu cei de la garantie sa-mi schimbe bateria. Nu stateam sa masor in acesti 5 ani de viata a bateriei , nici un curent de pornire, singura mentenanta facuta era ca o data pe an, atunci cand dadea frigul o puneam 24 de ore la un redresor bun ( eu am Bosch) unde-i reglam curentul de intrare 10% din putere si n-aveam nici o problema. Exide-ul (economic VW) pe care-l am acum e foarte ok. Din cate imi este mie cunoscut, o baterie AGM originala poate fi inlocuita cu alta AGM economica de la reprezentanta si merita toti banii ca sa nu mai arunci de 2 ori cu banii in 2 sau 3 ani si mai stiu ca ar fi bine sa fie ferita de frig si de caldura, adica izolata, traieste mai mult, nu degeaba, daca te uiti la unele Audi si BMW sau Mercedes, bateriile lor AGM sunt puse in portbagaj, departe de caldura motorului . In nici un caz, Varta din magazin , sau Exide din magazin nu sunt si nu seamana cu Varta de la reprezentanta, ma refer aici la cele economice, de la reprezentanta VW, nu la originalele de 15-20 milioane bucata. Sa nu se supere cineva de-aici ca spun, dar fac treaba asta de 13 ani cu masina mea si am avut si la alte masini de la Oltcit si Dacia si Renault 9 etc. si stiu ce-nseamna Varta, Fulmenn etc. de la coltul strazii si timpul, nervii si banii pierduti prin diferite magazine si magazinase de cartier sau la Metro cu baterii indoielnice cu nume sforaitor pe piata romaneasca, ma determina sa spun ca ori va luati ce-am descris mai sus , adica o baterie economica de la reprezentanta, ori incercati experiente, poate merge, poate nu merge. Eu apreciez ca cel putin 30% din bateriile noi vandute in diferite magazine se intorc la garantie in primul an de la cumparare cand a dat frigul. De ce ? ptr. ca piata romaneasca inghite toate mizeriile. Mai apreciez , daca vreau sa iau si altceva decat economice de la reprezentanta ca bateriile Moll, unele Exide si Tudor sunt intradevar bune, cu preturi la fel ca cele economice de reprezentanta sau de foarte multe ori mai mari decat ele. De baterii romanesti nu vreau sa aud.
    1 point
  16. Un Launcher foarte versatil (Agama).Interesant cand te plictisesti de UI unitatii chiar si OEM fiind ?
    1 point
  17. Cu asta m-ai dat pe spate! De cand se incarca o baterie? Si wireless...cu super telecomanda masinii! Dragul meu, in telecomanda ta se afla o baterie format 2025 care n se poate incarca pentru ca nu este acumulator. Trist ca poti crede toate tampeniile spuse de fel de fel de idioti angajati pe salarii babane in reprezetante auto de renume. Dar daca pentru tine efectul placebo functioneaza, il poti crede linistit
    1 point
  18. @deenman Eu zic ca a fost ghinion..... cum zici tu , reparam si trecem mai departe . Am bifat si revizia de la trapa : curatat sinele de mizerie ( nu erau asa murdare) apoi lubrifiat cu vaselina siliconica . Am curatat si scurgerile de la trapa care erau destul de curate . Am lubrifiat inclusiv sina de la parasolar. Apoi la final am uns toate chederele de la trapa cu solutia de la Sonax pentru cauciuc : Am folosit pentru curatare pensule de la nr 3 pana la nr 10 pentru sinele interioare . Surprinzator ca nu am gasit asa multa mizerie pe sinele interioare dar nu pareau lubrifiate . Trapa la deschidere sacada foarte putin pe la mijlocul cursei , acum deschiderea este liniara 100%
    1 point
  19. Vorbiti despre lucruri total diferite: 1 Continental da GARANTIE de 5 ani la piesele noi care au fost montate corespunzator si corect...daca in intervalul de 5 ani apar probleme si esti inscris in programul de garantie Continental iti schimba piesele problematice.Ca sa ai parte de astfel de tratament piesele vor fi demontate de pe masina si intr-un final vor ajunge la reprezentantul de garantii care are ultimul cuvant. 2 Perioada de Service a curelelor care in functie de anumite criterii difera de la marca la marca si de la motorizare la motorizare.Asemeni aici se poate lua in discutie problema ''amintita'' de cei de la Continental care recomanda daca nu exista criterii de baza dupa care te poti ghida sa nu depasesti maxim 7 ani ca durata de schimb.PERIOADA DE SERVICE nu are legatura cu PERIOADA DE GARANTIE amintita mai sus. 3 (Asta e bonus din partea mea) Pe fiecare curea de distributie sau set de distributie Continental veti gasii specificatia ''a se monta inainte de/ install'' data cutare.Regula lor este ca perioada de stationare a produsului (curele de distributie sau seturi de distributie) sa nu depaseasca 5 ani in depozit,raft,magazin ...etc.
    1 point
  20. E o motorizare buna, suficienta pentru drumurile noastre. Si eu masina exact la fel (doar culoarea cred ca difera) si am aprox. 1700 km cu ea. Bun, depinde si de asteptarile fiecaruia, daca esti la 80 km / h si vrei sa accelerezi rapid spre 130, bagi viteza a 4-a, nu a 6-a, si nu ai nici o problema. Mi se pare ca se "infige" foarte bine pentru un motor asa mic, e chiar surprinzator de puternic, chiar si pentru gabaritul Passat-ului. Iar in legatura cu Advance-ul 1.4 la 16k TVA inclus plus prima de casare, nu cred ca mai e disponibila oferta. Fonduri pentru rabla deocamdata nu mai sunt, in plus pe configuratorul VW nu mai gasesti la Passat decat motorizari pe Diesel...
    1 point
  21. Felicitari si sa o stapanesti sanatos ! De ce ai luat totusi motorizarea de 125 CP ? Ok, inteleg ca bugetul poate fi o problema, dar ma gandesc ca daca ai luat Passat ai nevoie de spatiul generos cu care vine, deci vei cara si niste pasageri/bagaje. Si in acest caz eu consider ca motorizarea isi va arata limitele. In rest e foarte ok masina.
    1 point
  22. Și gâza aceea oare ce o fi ros ca să-și facă loc? Evenimentul nu poate decât să-mi aminteasca cum se facea quality control-ul in RDG...
    1 point
  23. Asta cu sa nu mergi pe rezerva fiindca trage mizerie e cam puerila... Faptul ca mergi cu el gol sau plin sorbul e in aceeasi pozitie, adica tot de la fund trage combustibilul cu mizeria aferenta care se depune fizic pe fundul rezervorului. Se recomanda sa mergi plin din alte motive.... sa nu faca condens iarna si sa se raceasca pompa din rezervor.
    1 point
  24. Tare sunt curios care este SPECIALISTUL care mi-a dat - ...poate ne lamureste el mai bine cum stau lucrurile cu seturile de distributie ina si mai ales cine produce curelele. Il rog respectos sa se arate sa facem o sezatoare ca sa fie benefic pt toti colegii de grup care vor sa achizitioneze produce Ina. Multumesc anticipat !
    1 point
  25. Mi-a venit kitul pe INA, cureaua e facuta in UK.
    1 point
  26. Cele made in uk sunt gates Cele mare in romania sau ..etc sunt conti
    1 point
  27. 1 point
  28. Ultima oară am pus (la Lupo) kit INA (cureaua a fost Conti) și pompă Valeo.
    1 point
  29. Sunt curele Gates sau Continental brenduite cu sigla INA....nu o sa ai probleme cu ele.
    1 point
  30. Parerea mea e ca jantele alea nu au nici o treaba cu CC-ul. Le vad zilnic pe un golf si sunt oribile parerea mea.
    1 point
  31. Am inteles acum. :) La masina mea, intri cu VCDS-ul in modulul 17, la adaptari, iar acolo ai o optiune de ajustarea a mediei de carburant consumat. Nu-mi mai amintesc exact cum ii zice. Default e pe 100, iar eu am pus-o pe 109 dupa ce am aplicat regula de 3 simpla de cateva ori dupa ce am masurat consumul la pompa. Acum este "spot on" Daca vrei sa-ti spun exact, te rog sa mai ai rabdare putin si am sa ma uit. "Tampenia" aia la VW se numeste marketing. Minciunile astea cica reprezinta o stiinta
    1 point
  32. Ok, o sa incerc sa nu iau excesul tau de amabilitate ca o ironie :icon_cool: Asadar.. diametrul interior pentru flansa aia este de 65 mm, latimea eu am facut-o de 20 mm, si asa ajunge foarte aproape de capacul de la distributie, dar daca il faci mai mic nu ai unde sa dai gaura pentru suruburi. Mie mi-au facut-o din otel de 3 mm grosime. Bucsele au: lungime 30 mm interior 6,5 mm exterior 10 mm Apoi cele 2 suruburi trebuie sa le faci comanda, eu am gasit la bucuresti dar a trebuit sa iau 10 bucati cu 60 lei. Sunt dispus sa mai vand din ele :P Cel scurt are 76 mm lungime dar eu am pus de 80, iar cel lung are 147 dar am pus de 150. Ambele sunt cu cap imbus (neingropat) si sunt M6. Poza este pusa un pic mai sus cu ele demontate. Succes! Razvan
    1 point
  33. Salut, salut! Am un Passat B6, din 2008, cod motor CBAB Bluemotion si uneori are urmatoarele simptome: daca ies undeva mai la drum lung si o accelerez in ture mai mult, undeva intre 2500-3000, pur si simplu imi taie acceleratie si daca nu schimb viteza, superioara sau inferioara, sau daca nu iau piciorul de pe acceleratie cateva secunde... nu isi revine. In bord nu se aprinde vreun martor si nici pe VCDS nu apare vreo eroare. A mai patit cineva asa? Ce pot sa verific? Ce teste sa ii fac? Multumesc!
    0 points
  34. Discurile sunt aceleasi.La 1.8Tsi, 2.0Tsi si 2.0Tdi sunt aceeasi marime, 312x25, ceea ce inseamna ca merg jante de minim 17". Cat despre discurile gaurite mai bine NU! Eu am avut mereu numai probleme cu discurile gaurite, se incing si se ovalizeaza foarte repede la apa. Cele mai bune discuri sunt cele ventilate si atat. Cat despre viteza de franare mai ales la vitezi mica, trebuie sa fii foarte atent la placute. Eu am avut probleme cu niste placute ATE, "numite" ecologice. Mai mai sa omor lumea pe strada. Oricum discurile si placutele stock VW sunt destul de bune comparativ cu ce rau poti face cautand perfectiunea ;) Revenind la cauciucuri, eu sunt foarte multumit de Continental Winter Contact, pentru iarna. Au trecut cu brio prin zapezi si gheturi. Nu am avut probleme, franare buna, zgomot mediu (parca mai galagioase decat Pirelli Scoprion care le am pe un suv), si totusi de inteles pentru talonul care il au. De vara am avut un set de Nankang NS2 pe 18. Foarte bune si in ciuda dimensiunii nu bat nu au nici o problema dupa ce au mers 2 veri pe GOLF. In toamna le-am pus pe jantele de 18 de la CC, si nu fac zgomot, franeaza perfect. Oricum cand puneti problema de zgomot sa aveti grija si de vechimea cauciucurilor (data fabricatiei), si mai ales daca au stat mult timp pe o pozitie anume. Vredestein wintrack - foarte bune dar intr-adevar o mare problema cand vine vorba de lapovita, mazga sau orice amestec usor inghetat. Devin cam periculoase. Cumatul meu are asa ceva pe masina si l-am vazut alb la fata de vreo 2 ori iarna asta :icon_thumright: O sa revin cu niste impresii sapt viitoare despre un alt model de cauciucuri cand imi vin jantele pe17", si dupa ce le montez niste cauciucuri noi :)
    -1 points
  35. cine are jante pentru golf 4 de vanzare , 5 x 100 , 0765508131
    -1 points
  36. Sunt curios ce o sa zica la urmatoarea scanare reprezentanta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!