Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2018 în toate secţiunile

  1. La reparatia asta nu trebuie sa lipseasca micrometrul si ceasul comparator de masurat alezaje,ele decid.
    2 points
  2. Autonomia difera in functie de baterie. Eu am pus acum o luna Duracell CR2032 si e ok. Pastrez inca una in masina, sa stau fara griji in concediu. Alta varianta, compatibila ca diametru e CR2025, dar, avand o capacitate mai mica, cred ca si autonomia e pe masura. Off: Probabil, undeva pe planeta, sunt unii care stau cu masinile hibride pe sub liniile de inalta tensiune asteptand incarcarea wifi.
    2 points
  3. Stiu ca altii fac Downpipe / DPF & EGR off sau chiar si Stage 1 in garantie, asa ca am zis sa incep si eu de undeva. Si cum knowledge-ul meu pe mecanica nu imi permite sa fac diferenta intre planetara si culbutor, am zis ca incep usor cu ceva detailing si mentenanta. Asa ca azi am reusit si primul DYI la balena albastra. Daca tot am sarit cu Odo peste 10k, am zis sa verific starea filtrului de cabina. Am sapat putin pe Youtube si dupa cateva clipuri am reusit sa dau jos torpedoul pentru a inspecta filtrul. Cam asa arata un filtru de polen la 11.000 km. Mi se pare prea murdar pentru a mai sta cu el pana la 15k, cand aveam in plan sa fac revizie completa (schimb de ulei si filtre de aer) Asa ca am dat o fuga pana la Brady si am luat un filtru nou. Montajul e no-brainer dar trebuie sa fii cu bagare de seama la montarea la loc a torpedoului pentru a fixa bine tija de blocare / franare. Concluzia ? Desi imi planuisem o mentenanta cu schimb de ulei / filtru de ulei la 5k si revizie completa la 15k, voi merge pe schimb complet la fiecare 5k.
    2 points
  4. Un Launcher foarte versatil (Agama).Interesant cand te plictisesti de UI unitatii chiar si OEM fiind ?
    2 points
  5. "Imi place mult combinatie de culori si e ceva fresh pe strazile asta prafuite si pline de non-culori (mine included)" Da, am vazut-o pentru prima oara intr-un review de al lui Automann-TV. Dupa ce am vazut-o in video-urile sale in aceasta configuratie am ramas setat pe ea, mi a placut enorm de mult, imi place enorm de mult. O combinatie de culori vie care dupa research-urile mele post achizitie este extrem dar extrem de rara la nivel global. Poza din weekend cand am fost la spalatorie.
    2 points
  6. 45.xyz km Un roadtrip de 2 saptamani...undeva putin peste 5000km...(preview de pe gMaps, insa km au fost mai multi) - cu clima si lada frigorifica la convertor pe ambele saptamani 1 saptamana Cluj-Brno-Erding(Berarie si bai)-Stuttgart-Legoland(Günzburg)-Stuttgart-Cluj in 4 adulti + Jetbag, incarcati de la detergenti la masini de cusut, la soundbar pentru TV la retur...3413km prima tura 1 saptamana Cluj-Brezoi-Nufaru-imprejurimi-Brasov-Cluj in 4 adulti, fara jetbag, cu mai putin bagaje Masina a stat in afara tarii pe Eco -insa autostrada, pe Germania pe individual/sport (mi-a permis traficul sa parcurg Muc-Stuttgart la 170/190 constant, cu 2-3 escapade la 210-in bord, insa avand jetbag m-am oprit aici), in tara pe individual (Adaptive-Eco/Motor-Sport/Volan-Normal). Se poate si mai rau, dar si mai bine, de exemplu la retur Rasnov-Cluj Si cateva cadre de dragul lui Bruni, care la momentul actual i se reschimba rolele si curelele de la accesorii, acele curele care au fost schimbate si in decembrie 2018, sunetul a persistat la rece/reaparut la "cald" dupa cateva luni de utilizare DN10 zona Siriu Cetatea Enisala - unde nu am stiut ca este drum asfaltat si am urcat pe coclauri -.- (Poza de pe Gmaps) Si undeva la margine de drum prin delta... Si undeva la plecare in concediu, refugiu M3 Ungaria... Revin cel tarziu probabil prin August, dupa ce o duc pana pe insula Borkum (DE) Drumuri bune
    2 points
  7. Bine v-am regasit membrilor mai vechi, salut celor noi. Bun, sa incepem. Dupa o lunga inactivitate pe forum am revenit. Hai sa va prezint noua achizitie : Seat Leon 2016 1,6 tdi (81 Kw) DSG7, masina a fost achizitionata din Germania cu ajutorul unui drag prieten (stie el cine e) in urma cu cateva saptamani. A fost dragoste la prima vedere, drive testul a durat sa zic max 10 km. Masina avea 23,299 km si a fost rulata fix un an de zile pe un leasing operational. Prima poza cu masina, chiar inainte de a face drive testul
    1 point
  8. Salutare la toata lumea sunt nou pe forum , si am decis sa ma alatur voua, si aceasta a facut posibila noua achizitie unui VW Passat B5 2003 Motor 1.9 diesel 230.000 km 101 CP manuala https://imgur.com/a/DJpCx8I link cu poze m-ai multe ,scuze nu am reusit sa postez pozele ca restu, m-ai trebuie sa "scormonesc" pe forum
    1 point
  9. Un motor de generatie noua ar fi costat cat costa lucrarea care o face el acu, cu mentiunea ca cu motor de generatie noua avea: -distributie pe curea- -consum micsorat de combustibil- -putere si cuplu mai mare- -scapa de grija consumului de ulei-. Imi pare rau ca ai probleme cu masina, incearca sa analizezi bine ce faci pe mai departe, pentru ca daca faci reparatia si ai blocul ovalizat, in foarte scurt timp dupa operatie o sa ai consum de ulei si service-ul o sa ridice din umeri. Sa ai hartii la mana, facturi+ garantie scrisa, si tot ce mai e nevoie. Problema este ca pierzi timp, si apoi pierzi bani.
    1 point
  10. Nu se mai fabrica segmentii care sunt pe masina. Sunt disponibili doar segmenti noi care se potrivesc doar pe pistoanele noi care se potrivesc doar pe bielele noi ..... Numai setul de biele costa in jur de 1000 € ?
    1 point
  11. Daca nu montezi capacul, poti sa-l aduci la Viena. il cumpar eu.
    1 point
  12. @minu94 Daca te multumesti si cu leon pentru comparatie, o sa incerc sa ma ofer eu. Se aude frumos.
    1 point
  13. Daca vei cauta masina ideala raspunsul il vei putea da doar tu In rest masina e cat se poate de versatila si aici ma gandesc la accesul in portbagaj cu haion si spatiul pentru locurile din spate. Dapdv , da, e o masina de familie grozava. La motorizare, depinde ce ai mai condus si ce asteptari ai de la motorizare. Cel mai relevant exemplu de aici este colegul @RzzV care a exploatat masina la maxim CIteste-i jurnalul si vezi unde te poate duce motorasul cel viteaz. Si eu am acelasi motor dar nu am suficienti kilometri sa ma pronunt. Inca nu i-am dat talpa dar pot sa spun ca pentru familie e suficient, avand in vedere ca si doamna si copiii nu vor aprecia mersul alert. Pentru consum ai topicul dedicat cu experienta colegilor.
    1 point
  14. Era bine:)) poate cu putin noroc , în toamna sa dau comanda de un r facelift?
    1 point
  15. Vad aici multe lamentari, ca se duce bateria, ca sa o masuram, o baterie daca e buna si daca nici masina n-are probleme sa o descarce, tine in conditii grele cum e ,,la Romania". Eu, la Golful 4 TDI cu 101 CP al meu din 2003, am luat (dupa ce bateria originala Varta, 70 A, s-a dus dupa 6 ani), o baterie economica , alta Varta,de la Porsche, cu sigla VW, iar aceasta a tinut 5 ani, apoi am luat alta economica Exide de data asta era scris pe ea, o am de 3 ani. Ce e important de spus e faptul ca am Webasto pe masina si cand iarna o chinui si la -15 si la - 20 grade dupa ce a functionat Webasto 30 de minute cu motor oprit, si a descarcat bateria, porneste excelent fara nici o problema. Deci, o baterie chinuita iarna cu Webasto, la temperaturi scazute ,e cel mai bun exemplu de fiabilitate . Si nu mai alerg o data la 6 luni asa cum vad povestindu-se pe-aici sa o masor la garantie, sa-i sterg praful de pe capac, sa tremur ca au trecut 2 ani sau 3 ani si sigur se duce. La mine nu s-a dus nici una din cele economice de la VW. Am avut pe alte masini experiente neplacute cu Varta luate din Metro si de la alte magazine bucurandu-ma ca fac economie de 100 de lei la baterie si dupa 1-2 ani , cum dadea frigul, cum ma duceam sa ma tiganesc cu cei de la garantie sa-mi schimbe bateria. Nu stateam sa masor in acesti 5 ani de viata a bateriei , nici un curent de pornire, singura mentenanta facuta era ca o data pe an, atunci cand dadea frigul o puneam 24 de ore la un redresor bun ( eu am Bosch) unde-i reglam curentul de intrare 10% din putere si n-aveam nici o problema. Exide-ul (economic VW) pe care-l am acum e foarte ok. Din cate imi este mie cunoscut, o baterie AGM originala poate fi inlocuita cu alta AGM economica de la reprezentanta si merita toti banii ca sa nu mai arunci de 2 ori cu banii in 2 sau 3 ani si mai stiu ca ar fi bine sa fie ferita de frig si de caldura, adica izolata, traieste mai mult, nu degeaba, daca te uiti la unele Audi si BMW sau Mercedes, bateriile lor AGM sunt puse in portbagaj, departe de caldura motorului . In nici un caz, Varta din magazin , sau Exide din magazin nu sunt si nu seamana cu Varta de la reprezentanta, ma refer aici la cele economice, de la reprezentanta VW, nu la originalele de 15-20 milioane bucata. Sa nu se supere cineva de-aici ca spun, dar fac treaba asta de 13 ani cu masina mea si am avut si la alte masini de la Oltcit si Dacia si Renault 9 etc. si stiu ce-nseamna Varta, Fulmenn etc. de la coltul strazii si timpul, nervii si banii pierduti prin diferite magazine si magazinase de cartier sau la Metro cu baterii indoielnice cu nume sforaitor pe piata romaneasca, ma determina sa spun ca ori va luati ce-am descris mai sus , adica o baterie economica de la reprezentanta, ori incercati experiente, poate merge, poate nu merge. Eu apreciez ca cel putin 30% din bateriile noi vandute in diferite magazine se intorc la garantie in primul an de la cumparare cand a dat frigul. De ce ? ptr. ca piata romaneasca inghite toate mizeriile. Mai apreciez , daca vreau sa iau si altceva decat economice de la reprezentanta ca bateriile Moll, unele Exide si Tudor sunt intradevar bune, cu preturi la fel ca cele economice de reprezentanta sau de foarte multe ori mai mari decat ele. De baterii romanesti nu vreau sa aud.
    1 point
  16. DAca folosesti o solutie de insecte la 12-16 ore de la experienta nu ramane nimic. Am masina alba si am avut un drum de Ro, iar la intoarcere am fost bombardat de insecte, asa tare ca a trebuit sa opresc in parcare sa imi curat parbrizul ca nu mai vedeai nimic iar stergatoarele nu faceau fata. Am luat o solutie de insecte mol evo la promotie cu soltie de parbriz. Pur si simplu dai pe insecte, fara sa freci, astepti 1 minut, si dupa ce dai cu apa sau cu orice, vin jos. Ai un inainte si dupa, aplicat solutie mol la spalare, si apoi spalat cu jetul. Fara sa dau cu perie sau burete.
    1 point
  17. Hehe..nu mai face ca buhuhu de mult timp..dupa buhuhu ii facusem downpipe marit + decat si teava goala..si o data ce maresti diametrul evacuarii adio bufnita ; oricum ma cam plictisisem de sunetul ala..sunt faze de moment acum se aude ok ; urla oleaca cand ii dai blana.
    1 point
  18. In urma unui test de amortizoare facut preventiv ieri, am constatat ca fata era fix la limita ( 55%) iar spatele isi daduse duhul ( 45%) ; asadar astazi am schimbat: - set complet amortizoare fata + spate sachs + kit flanse sachs + protectii spate - bielete antirului swag - bucse bascula lemforder - furtun epurator febi ( era fisurat ) Masina se prezinta intr'o stare f buna ; intre timp am montat si toba intermediara la loc iar acum sunt multumit de " zgomot ". Ca si cheltuiala pt cele de mai sus a fost ~ 2350 lei cu tot cu manopera. 133500 km.
    1 point
  19. Asa se aude evacuarea cu clapetele deschise ?
    1 point
  20. Fac masini calitative astia mai nou... off off. Asta este, reparam si mergem mai departe. Sper sa nu ai probleme cu ea.
    1 point
  21. Tu ai deja R man, esti TOP of the foodchain.
    1 point
  22. pt cei interesati, lac mat in tub spray : Silverpol Rapid -lac mat , fabricat de Policolor gama Automotive.Se obtine aspectul mat-satinat, similar cu celui OE.Mai greu de utilizat fata de cel lucios, trebuie un pic de indemanare.Daca aveti 1 maner de reconditionat nu prea merita efortul.Daca e vb de 4 manere+ partea inferioara maner sofer ( deci 5 piese) si aveti chef de bricolat +timp disponibil puteti lua in calcul varianta...ca un plus in favoarea bricolajului: prin slefuire cu 600, scapati de bavurile-muchiile (poate e mult spus bavura) piesei initiale, injectate in matrita....piesa dupa slefuire a devenit smooth...Eu am reconditionat manerele usilor din fata, cele din spate sunt inca OK. Pt Octavia 2: ca vopsea, cautati un gri potrivit, ceva gen gri grafit....m-am prins tarziu,personal ma multumesc cu rezultatul obtinut. S-a mai scris in topic, un mic rezumat personal: 1.trebuie sa indepartati complet stratul de vopsea cauciucata, orice urma ramasa compromite vopsirea.Eu am folosit "DILUANT NORMAL"de la Policolor Automotive+ slefuire uda cu 600. 2.degresare cu alcool tehnic sau izopropilic 3.Obligatoriu grund pt plastic -2 straturi, primul subtire, aplicat mai " uscat".Un grund usor de folosit si user friendly pe care il folosesc in diverse aplicatii este grund spray de la Duplycolor.Pauza intre straturi 10 min la 25 grd 4.Vopsire in 2/3 straturi subtiri de vopsea negru mat (Duplycolor).Pauza intre straturi aprox 10 min la 25 grd 5.Pt durabilitate, obligatoriu folosirea lacului.Lucios=usor de folosit dar departe de adevarul OE.Mat=mai greu de folosit dar cu aspect corespunzator.Uscare completa pt remontare=24 ore.
    1 point
  23. Masina a costat 46.000 cu tva inclus. Fa un efort si ia-ti motorul asta biturbo cu 240 cai, crede-ma merita din plin. Chiar daca o iei second si cu ceva km, iti recomand cu inima deschisa. Legat de comentarii, eu nu le iau in seama. Consider ca sunt sub nivelul meu si nu am de ce sa intru in polemici.
    1 point
  24. Socul a fost ff puternic....m-am uitat pe urma si se vede ca tot ansamblu motor s-a mutat de pe suporti ( se vede metal curat pe suportii care il prind de caroserie ) , socul a fost in cadrul H de la motor si in cutie ( se vad urme unde am raschetat asfaltul ) ...oricum daca eram cu Chryslerul se nivela asfaltul unde lovea si sunt sigur ca masina nu avea nimic...sunt destul de fragile masinile mai noi (de acord si soc destul de mare ..dar oricat..) Nu am cum sa vin cu avionul , fetele zboara dus-intors , eu merg cu Noah (catelul ) cu masina ..... am facut o gramada de km peste tot fara probleme, nu ma deranjeaza sa conduc, chiar imi place, dovada fiind km facuti cu golful (tinand cont ca mereu am mai avut in paralel minim o masina cu care mergeam ) ...cand e sa se intample se intampla...masina e pe dreapta , am cumparat alta masina aseara sa am cu ce ma misca (acum 2 saptamani am vandut masina sotiei :))) potriveala perfecta ) reparatia nu este scumpa: -kit rulmenti +garnituri 140 lire -cutie sh de la masina cu km putini 450-550 lire ( gasisem una la 2000 mile cu 600 lire dar era de pe un 1.4 tsi hibrid si nu se pupa cu a mea) Nu ma sperie reparatia...oricum manopera nu platesc pentru ca o fac singur, doar ca ma oftic ca am stricat-o eu :))) daca pica mecatronicul mai ziceam..."boala lor" Michelin e mult peste orice...cum ziceam am pus un set de continental sport contact 5 cu care am facut 4-5000 km ...cand am trecut la Ps4 s-a simtit enorm diferenta ...cu ps4 poti frana pe umed cu pedala la fund fara sa intre abs ..sunt superbe!
    1 point
  25. Am avut eu un Audi A6 c5 din 2003 cu cutie multitronic ,motor v6 de 163cp,310Nm(1400-3600RPM),cod motor BFC,am facut soft si cateva mici modificari iar graficul obtinut arata urmatoarele performante:252CP si 650 Nm(1200RPM-4500RPM).Am condus in paralel si un A6 C6 cu s-tronic(cutie DSG cu 2 ambreiaje) si concluzia e urmatoarea: -cutia multitronic de variatie continua nu este dedicata condusului sportiv(accelerari bruste),cuplului mare(este limitata undeva in jurul valorii de 410-440Nm;in cazul in care sunt anulate limitarile de cuplu din cutie,aceasta va incepe sa patineze,sa bruscheze;singurul avantaj fata de cea S-tronic(DSG) este ca ofera confort ca nicio alta cutie,nu simti schimbarea de viteze,pleci de pe loc(0km/h) si pana la 260km/h daca tii pedala la fund ,turometrul se ridica si fluctueaza in jurul valorii de 4000RPM -S-tronic este o cutie de viteze foarte buna,ce suporta puteri si momente mari (cupluri de peste 500-600Nm fara probleme),insa singurul dezavantaj este acela ca se simte schimbarea de trepte ca o smucitura,mic soc RECOMAND S-tronic
    1 point
  26. Intre teorie si cum merge multitronic e cale lunga. Nu are treaba cu performanta cutia asta, ci indreptata strict la consum. Daca esti obisnuit sa mergi ceva mai sportiv cu masina, sa ii exploatezi toata plaja de turatii atunci multitronicul te va dezamagi. Zic asta dupa ce am mers cu 2.0tdi 177 cu multitronic si am observat lag maricel plus ce am zis mai sus.
    1 point
  27. Nu merita sa iei A7 cu motor de 3000 de 204Cp tractiune fata ! Daca tot platesti impozit pt motor de 3000, ia motor de 245Cp si tractiune Quattro ! E ALTCEVA !
    1 point
  28. Merita multitronicul. Teoretic pe hartie livreaza consum optim si putere maxima fata de orice alta versiune asigurand o anumita turatie aproape constanta in functie de necesitati . ex. putere maxima 4000 RPM sau consum 2000 RPM.
    1 point
  29. Pompa de servo nu se duce în cinci km chiar și fără ulei în bidon.Pe pereții pompei rămâne o peliculă de ulei care menține ungerea paletilor câtva timp. Se completează cu ulei, se ridica masina pe elevator și se verifica scurgerile. Cauze posibile : -Furtun rupt smuls sau nestrans la înlocuirea pompei. -Caseta de direcție pierde uleiul.
    1 point
  30. De obicei nu astept atata timp dar de data asta nu am avut timp sa ajung la spalatorie. Oricum, am rezolvat cu o carpa si un pic de polish. Sa vezi ce misto se impregneaza zburatoarele in folia de pe faruri ? Buba mai mare este ca sunt multe ciupituri la vopsea pe partea frontala a capotei si mi se pare ciudat ca este destul de sus. Sa nu mai zic de bara. Tind sa cred ca i se trage de cand am fost la mare, in fata mea pe B2 era un cretin cu Range care mergea foarte aproape de parapetul median si din cauza asta antrena tot nisipul si pietricele de pe carosabil. Nu se dadea la o parte nici de-al dreacu. Intr-un final l-am depasit dar raul fusese facut. ?
    0 points
  31. Am mai crosetat putin pe la instalatie si am pornit atat unitatea AM cat si MIB2. Functioneaza side by side. Pe AID sunt hartile OEM de la MIB iar in bord Waze-le. Se mai incaleca ele pe canbus dar in rest functioneaza ok. ?
    0 points
  32. Frumoasa configuratia. Arata foarte bine, sa o conduci cu placere! Nu iti spun sa o stapanesti sanatos, pentru ca deh, nu e a ta. Daca se aplica regula cu "masina firmei la care lucrez este a mea", maine o sa deschid cateva topic-uri cu ce gasesc prin parcare.
    -1 points
  33. Doar ca aici este vorba despre o unitate AM android in bord. Nu folosesc carplay/mirrorlink de pe telefon
    -1 points
  34. Felicitari si sa o stapanesti sanatos ! De ce ai luat totusi motorizarea de 125 CP ? Ok, inteleg ca bugetul poate fi o problema, dar ma gandesc ca daca ai luat Passat ai nevoie de spatiul generos cu care vine, deci vei cara si niste pasageri/bagaje. Si in acest caz eu consider ca motorizarea isi va arata limitele. In rest e foarte ok masina.
    -1 points
  35. Fiecare alege asa cum doreste bineinteles. Pentru aceasta categorie de masina, dat fiind ca in mod normal cine isi ia Passat are nevoie si de acel spatiu suplimentar (deci probabil e si cineva pe bancheta spate in destule situatii + niste bagaje), eu unul chiar daca nu sunt fan diesel, as fi luat motorizarea de 1.6 diesel pentru cuplul mai mare si disponibilitatea ulterioara de crestere a puterii. Asta nu inseamna ca nu va merge cu 1.4 125 CP, doar ca eu am condus motorizarea pe G7 unde este ok, dar chiar si acolo la limita. Altfel insa, pentru un om normal si linistit orice motorizare se va achita de treaba, iar Passat-ul este o masina foarte ok si foarte spatioasa, imi place.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!