Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2018 în toate secţiunile

  1. 45.xyz km Un roadtrip de 2 saptamani...undeva putin peste 5000km...(preview de pe gMaps, insa km au fost mai multi) - cu clima si lada frigorifica la convertor pe ambele saptamani 1 saptamana Cluj-Brno-Erding(Berarie si bai)-Stuttgart-Legoland(Günzburg)-Stuttgart-Cluj in 4 adulti + Jetbag, incarcati de la detergenti la masini de cusut, la soundbar pentru TV la retur...3413km prima tura 1 saptamana Cluj-Brezoi-Nufaru-imprejurimi-Brasov-Cluj in 4 adulti, fara jetbag, cu mai putin bagaje Masina a stat in afara tarii pe Eco -insa autostrada, pe Germania pe individual/sport (mi-a permis traficul sa parcurg Muc-Stuttgart la 170/190 constant, cu 2-3 escapade la 210-in bord, insa avand jetbag m-am oprit aici), in tara pe individual (Adaptive-Eco/Motor-Sport/Volan-Normal). Se poate si mai rau, dar si mai bine, de exemplu la retur Rasnov-Cluj Si cateva cadre de dragul lui Bruni, care la momentul actual i se reschimba rolele si curelele de la accesorii, acele curele care au fost schimbate si in decembrie 2018, sunetul a persistat la rece/reaparut la "cald" dupa cateva luni de utilizare DN10 zona Siriu Cetatea Enisala - unde nu am stiut ca este drum asfaltat si am urcat pe coclauri -.- (Poza de pe Gmaps) Si undeva la margine de drum prin delta... Si undeva la plecare in concediu, refugiu M3 Ungaria... Revin cel tarziu probabil prin August, dupa ce o duc pana pe insula Borkum (DE) Drumuri bune
    6 points
  2. Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate
    2 points
  3. "Imi place mult combinatie de culori si e ceva fresh pe strazile asta prafuite si pline de non-culori (mine included)" Da, am vazut-o pentru prima oara intr-un review de al lui Automann-TV. Dupa ce am vazut-o in video-urile sale in aceasta configuratie am ramas setat pe ea, mi a placut enorm de mult, imi place enorm de mult. O combinatie de culori vie care dupa research-urile mele post achizitie este extrem dar extrem de rara la nivel global. Poza din weekend cand am fost la spalatorie.
    2 points
  4. Cu asta m-ai dat pe spate! De cand se incarca o baterie? Si wireless...cu super telecomanda masinii! Dragul meu, in telecomanda ta se afla o baterie format 2025 care n se poate incarca pentru ca nu este acumulator. Trist ca poti crede toate tampeniile spuse de fel de fel de idioti angajati pe salarii babane in reprezetante auto de renume. Dar daca pentru tine efectul placebo functioneaza, il poti crede linistit
    2 points
  5. Dupa atatea Bora si alte masini conduse ce impart platforma Golf 4 m-am decis la o masina mai mare, mai sigura si care sa ofere mai mult confort. Asadar am gasit acest A6 la o cunostinta ce a investit in partea tehnica destul de mult. Masina are urmatoarea configuratie: 2.0 TDI 140 cp 6+1 trepte manual Bi-Xenon Clima ( cu reglaj digital) MMI 2g + subwoofer oem Senzor ploaie si lumina Comming home & leaving home Cotiera fata si spate DRL Lumini la picioare Senzori parcare oem fata si spate Interior gri - bej Ce modificari are pana acum: Grila radiator de S6 Stage 1
    1 point
  6. Eu am incercat cu mai multe solutii de la bizon si ceva Italienesc...sunt varza Vazand ca adezivul are culoare neagra m-am gandit ca este silicon de lipit parbrizul...surpriza,chiar asa este,am dat 45 lei pe un ditamai tubul de silicon ca sa folosesc 4 picaturi...dar asta este identic cu originalul,altceva nu a tinut pentru ca trebuie pus foarte gros adezivul iar cele dedicate sunt defapt pentru modele tip ventuza care se subantelege ca trebuie puse in strat foarte subtire.
    1 point
  7. Ca sa identifici exact sursa spala zona respectiva si verifica
    1 point
  8. DAca folosesti o solutie de insecte la 12-16 ore de la experienta nu ramane nimic. Am masina alba si am avut un drum de Ro, iar la intoarcere am fost bombardat de insecte, asa tare ca a trebuit sa opresc in parcare sa imi curat parbrizul ca nu mai vedeai nimic iar stergatoarele nu faceau fata. Am luat o solutie de insecte mol evo la promotie cu soltie de parbriz. Pur si simplu dai pe insecte, fara sa freci, astepti 1 minut, si dupa ce dai cu apa sau cu orice, vin jos. Ai un inainte si dupa, aplicat solutie mol la spalare, si apoi spalat cu jetul. Fara sa dau cu perie sau burete.
    1 point
  9. NU pun si nu recomand nici un fel de aditivi. 2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina,principala cauza a spanului
    1 point
  10. Daca masina ta este Golf 1.6 Trend, cod vanzare 5K122K (asa pare in foto), cutia este LHW: - G052512A2 - ulei de transmisie 1L
    1 point
  11. Gata si revizia. 12800 km / 1 an. Ce s-a schimbat e vizibil in poza cu factura. Cu exceptia uleiului , restul consumabilelor au fost OEM. Toata distractia 1100 ron. Filtru de aer mi s-a parut cam mizerabil, in schimb cel de polen era ok(ish). Schimbul de ulei si intervalul de service le-am lasat pe interval variabil insa voi schimba anual si filtrele ( vedeti mai jos cum arata dupa 1 an) pentru linistea mea . Cateva poze cu operatiunea si una la final, dupa spalat, cu celalalt "suv" care-i cam ia fata ursului in traficul infernal din oras Am prelungit si licenta la Skoda Connect - o mare mizerie din partea Skoda sa nu ofere un interval mai mare la achizitia masinii. E si vina mea pt. ca in oferta scria 1 an insa la momentul respectiv nu stiam cu ce se mananca Skoda Connect si n-am acordat atentie. 280 ron reinoirea pe un an- cam scump pt. ce ofera dar asta e. Nu exista in configurator optiunea sa poti lua din prima 3 ani de exemplu.
    1 point
  12. Referitor la modificari, eu ti-as propune: covorase de cauciuc + tavita portbagaj, folii de protectie pe faruri + proiectoare, RNS 510, volan de R-line (preturi cam piperate). In rest, keep up the good work!
    1 point
  13. @Emy D Atat la actuala cat si la fostele doua masini din grupul vag erau trecute pe capac, ciudat ca ai numai pt 15. Poti intreba la o vulcanizare buna ce parere au. Daca vrei poti sa pui intre 2 pers + bagaj usor si 5 persoane + bagaje multe, asa am eu trecut pe usita. Presiunea se face la rece, mai creste de la drum si temperaturi exterioare, precum cele din Grecia, ma gandesc ca e OK. Cand a venit masina din Germania, erau umflate tare (nu am masurat cat ca nu am fost atent, dar erau mult mai unflate decat acum, pus la cat recomanda producatorul) si cauciucurile de pe fata aveau uzura pe mijlocul anvelopei, semn ca au fost unflate prea tare.
    1 point
  14. Stiluri si stiluri de condus si la asteptari la fel. Unora un cauciuc bun trebuie sa tina min. 6 ani si daca se poate 80-100 000 km, pe ei aderenta nu prea ii intereseaza, de cele mai multe ori circula putin pe drumuri lungi si atunci se baga intr-o coloana si acolo raman, rareori trebuie sa faca franari mai excesive. Altora rezistenta in timp si km numai atunci inseamna ceva daca au aderenta buna si foarte buna si lor o anvelopa nu li se pare bun doar din cauza faptului ca au tinut x ani si xx km. Ei sunt tipul de sofer cu ceva motorizare mai puternica, care nu ezita sa si foloseasca caii putere, tipul de sofer mai pasionat de masini si tehnica acestora... fiecare cu asteptarile si personalitatea lor. Bineinteles de aici vin si date complet diferite ( cum au fost postarile total opuse) ale celor doi colegi de mai sus...
    1 point
  15. ? Am gasit problema. La codarea cu VAG COM, in loc de 0000012, eu am pus 0000011. Mai greu cu engleza......Eu aveam deja 12 si am pus 11. Cum am pus iarasi 12, functioneaza perfect.
    1 point
  16. Uitasem de rezultat... Sper sa reziste mai mult de o saptamana
    1 point
  17. Buna ziua, Cautandu-mi un set de distributie INA am dat peste urmatoarea informatie pe site-ul lor: https://www.schaeffler.de/content.schaeffler.de/en/news_media/press_office/press_releases/press_releases_detail.jsp?id=81026243 "For optimal lubrication and additional protection against wear, Schaeffler is including a chain additive with its INA Timing Chain KITs, effective immediately. This new product, developed by Schaeffler and the oil and additive specialist Liqui Moly, reduces running-in wear after chain drive replacement by up to 20 percent. LANGEN, GERMANY, 30 January 2018. With this additive, Schaeffler and Liqui Moly are bringing a novelty to the automotive spare parts market. It was developed especially for timing chains, which must run dependably on a sustained basis under high load and engine speeds. Demands on timing chains are particularly high in vehicles that drive mostly short distances. A new chain system is usually installed in a worn-down, older engine environment with contaminated oil residues. And this is exactly what Schaeffler is addressing. Decisive factors for the long service life of the new timing chain – and with it smooth engine operation – are the replacement of the entire chain drive system, the use of manufacturer-specified oil and the additional reduction of wear from the new additive. “Mechanical wear, and chain elongation resulting from this, are caused mostly by inadequate lubrication, and can in a worst-case scenario lead to engine damage,” says Maik Evers, Director Program Management Extended Products at Schaeffler Automotive Aftermarket. “We have developed an additive together with Liqui Moly that counteracts this and offers extra protection against wear.” At installation, the additive – based on the low-friction lubricant MoS2 – is applied to the chain and sprocket to create a heavy-duty lubricating film on all metal surfaces that rub or slide against each other. It reduces friction and guarantees smoother chain operation. This is especially beneficial when breaking in a new chain in an engine environment that is already broken in. It results in up to 20 percent less running-in wear of the new parts. The KITs also come with timing chains, chain sprockets, hydraulic and mechanical chain tensioners, tensioning and guide rails, along with the appropriate gaskets and all mounting parts needed for professional repair. The advantage of the KIT – by replacing the entire timing drive system, garages can avoid costly follow-up damage to the engine." Se pare ca ei folosesc un aditiv LM pe baza de MoS2 livrat in kitul de distributie INA. Se aplica la schimbarea lanturilor de distributie ce direct pe pe lant la montaj pentru a se efectua corect rodajul lantului. Poate ca nu ar strica celor care nu au facut asa un aditiv LM pe baza de MoS2 in ulei dupa ce se schimba distributia... dar nu stiu in ce masura e la fel de eficient sau daunator la catalizatoare sonde lambda... Sa aveti noroc de distributii si sa va feriti de chinezarii no name (unii s-au fript).
    1 point
  18. Si o coborâre iresponsabilă...doar hazardul m-a ținut pe traectorie. In modul offroad ajunsese undeva la 50 km/h ....s-a straduit sa o țină din abs dar in final n-a mai reusit si s-a dus sanie...
    1 point
  19. Sedinta foto noua cu buburuza!
    1 point
  20. Baieti, nu transformati va rog situatia mea intr-o polemica. M-am hotarat deja, am platit si avansul. Eu sunt impacat cu alegerea facuta. Nu numai ca discutiile nu-si mai au rostul, dar ma mai agitati si pe mine cu discutii gen „ce-ar fi fost daca“. Citesc forumul de dinainte sa am masina din semnatura, stiam sensibilitatile dsg7 si eram pregatit psihic de costul susmentionat. Am cautat si in strainatate, si la prieteni cu magazine de piese, si la alte serviceuri. Tragand linie, cred ca am hotarat bine.
    1 point
  21. Am mers pe autostrada in Germania, Cehia, Slovacia si Ungaria (in jur de 1200 km), dar nu am mers doar cu 130 km/h, am mers si cu 100 km/h, 80 km/h, respectiv portiuni de autostrada pe care se efectueaza lucrari de reparatii, iar in Romania banuiesc ca stii cum se merge de la Arad spre Bucuresti. AlexB
    1 point
  22. Intr-adevar, 2.0 tfsi de pe golf 5 nu e grozav, insa generatiile noi cu 8 injectoare pe 4 cilindri as zice ca sunt cu totul alta poveste, adica destul de ok. Cu alte cuvinte, alta problema doreai sa rezolvi: sa cumperi un motor fiabil, puternic si cu un pret rezonabil. Inevitabil, a trebuit sa renunti la unul dintre atribute. Toti am facut asta, doar ca avem grade diferite de satisfactie in urma alegerii facute. Eu de exemplu am renuntat la doua atribute, iar cu puterile din ziua de azi, pot spune ca am renuntat la toate trei.
    1 point
  23. Eu inca tind sa cred ca nu faceti ceva bine, altfel nu inteleg cum de nu va descurcati cu el. De cand Waze permite afisarea pe Android Auto (mai bine de un an cred) il folosesc zilnic si nu am avut nicio bataie de cap cu el pana acum (in afara de cele 2 probleme aparute saptamana asta din cauza unui update idiot al aplicatiei Waze) - care totusi s-a remediat la inca un update (au trecut doar cateva zile intre cele doua updateuri). Ma gandesc ca daca il folosesc zilnic, as fi intalnit macar o data ceva din problemele mentionate de voi. Sfatul meu pentru toti care vor sa aiba Waze in masina tot timpul fara batai de cap: luati-va un telefon ieftin care suporta Android Auto si il tineti permanent conectat in cotiera, instalati Android Auto si Waze dupa ce resetati telefonul la setarile de fabrica. De ce zic asta? In Android ai multe setari la care se poate umbla si unele din ele pot cauza probleme (permisiuni, etc.) in functionarea Android Auto, iar pentru cei ce nu lucreaza cu tehnologia zi de zi asta poate da multe batai de cap. Pentru cine are drum luni-vineri intre orele 9 si 16 pe langa Promenada Mall (Bucuresti) va pot ajuta gratis in limita timpului disponibil sa conectati Android Auto / Waze fara probleme la masina - evident, sa aveti si un telefon care are minim Android 6 + cablul de date ORIGINAL (pe cabluri no-name nu garantez nimanui ca merge, am testat cu mai multe si cam toate fac figuri).
    1 point
  24. Ca sa inteleaga problema pe care o am si inteleg ca nu sunt singurul.
    1 point
  25. Multumesc de apreciere! Un mare bonus pe care l-am prins avand in vedere ca acesta culoare a fost eliminata din paleta culori de pe facelift ce e drept a fost inlocuita cu Mystery Blue care dupa parerea mea este identica cu Lapiz Blue de pe Golf 7R/7.5R. Un albastru inchis nu il vad bine impreuna cu Pachetul Orange Performance..... Inca un bonus este faptul ca am frana de mana manuala si nu electrica . Da masina este factory stock. Sunt de parere ca stock (parametrii producatorul) e cel mai bine. Ce m-am asteptat sa modific la masina a fi fost evacuarea. Aparent m-am inselat si nu a fost deloc nevoie. Cand schimbi modul de conducere de pe Confort pe Sport/Cupra sau chiar si in Confort cand dai in Sport de la DSG la upshift ai un Dsg Fart dement iar pe downshift pops and bangs cat vrei. Joy to drive.
    1 point
  26. Sa se aprinda si stopurile de pe haion cand franezi nu cred ca e ilegal. Mai mult de atat, nu cred ca si-ar da nimeni seama ca e ceva diferit acolo. Cu semnalizarile US style .. da, acolo cred ca ar putea avea lumea ceva de comentat.
    1 point
  27. Asta este piesa care te scapa de necazuri
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!