Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2018 în toate secţiunile
-
3 points
-
Vorbiti despre lucruri total diferite: 1 Continental da GARANTIE de 5 ani la piesele noi care au fost montate corespunzator si corect...daca in intervalul de 5 ani apar probleme si esti inscris in programul de garantie Continental iti schimba piesele problematice.Ca sa ai parte de astfel de tratament piesele vor fi demontate de pe masina si intr-un final vor ajunge la reprezentantul de garantii care are ultimul cuvant. 2 Perioada de Service a curelelor care in functie de anumite criterii difera de la marca la marca si de la motorizare la motorizare.Asemeni aici se poate lua in discutie problema ''amintita'' de cei de la Continental care recomanda daca nu exista criterii de baza dupa care te poti ghida sa nu depasesti maxim 7 ani ca durata de schimb.PERIOADA DE SERVICE nu are legatura cu PERIOADA DE GARANTIE amintita mai sus. 3 (Asta e bonus din partea mea) Pe fiecare curea de distributie sau set de distributie Continental veti gasii specificatia ''a se monta inainte de/ install'' data cutare.Regula lor este ca perioada de stationare a produsului (curele de distributie sau seturi de distributie) sa nu depaseasca 5 ani in depozit,raft,magazin ...etc.2 points
-
pt cei interesati, lac mat in tub spray : Silverpol Rapid -lac mat , fabricat de Policolor gama Automotive.Se obtine aspectul mat-satinat, similar cu celui OE.Mai greu de utilizat fata de cel lucios, trebuie un pic de indemanare.Daca aveti 1 maner de reconditionat nu prea merita efortul.Daca e vb de 4 manere+ partea inferioara maner sofer ( deci 5 piese) si aveti chef de bricolat +timp disponibil puteti lua in calcul varianta...ca un plus in favoarea bricolajului: prin slefuire cu 600, scapati de bavurile-muchiile (poate e mult spus bavura) piesei initiale, injectate in matrita....piesa dupa slefuire a devenit smooth...Eu am reconditionat manerele usilor din fata, cele din spate sunt inca OK. Pt Octavia 2: ca vopsea, cautati un gri potrivit, ceva gen gri grafit....m-am prins tarziu,personal ma multumesc cu rezultatul obtinut. S-a mai scris in topic, un mic rezumat personal: 1.trebuie sa indepartati complet stratul de vopsea cauciucata, orice urma ramasa compromite vopsirea.Eu am folosit "DILUANT NORMAL"de la Policolor Automotive+ slefuire uda cu 600. 2.degresare cu alcool tehnic sau izopropilic 3.Obligatoriu grund pt plastic -2 straturi, primul subtire, aplicat mai " uscat".Un grund usor de folosit si user friendly pe care il folosesc in diverse aplicatii este grund spray de la Duplycolor.Pauza intre straturi 10 min la 25 grd 4.Vopsire in 2/3 straturi subtiri de vopsea negru mat (Duplycolor).Pauza intre straturi aprox 10 min la 25 grd 5.Pt durabilitate, obligatoriu folosirea lacului.Lucios=usor de folosit dar departe de adevarul OE.Mat=mai greu de folosit dar cu aspect corespunzator.Uscare completa pt remontare=24 ore.2 points
-
Salutare din nou ? Fost si actual posesor de masini de clasa medie/mare, am hotarat sa trec la un GTI:) Din pacate o sa ma despart de 535d-ul actual pompat in aproape 400hp si 780 (nu va legati de cai, detin fisa dyno:P ), cu extra multe dotari, printre care scaune confort active de M5 si alte cele. Asadar dupa cateva masini vizualizate prin Ro, am ajuns in Ungaria. 2.0TSI de 155KW, DSG, DCC, comenzi volan, parktronic, cauciucuri Yokohama Parada Spec 2(ca noi care doresc sa le vand, pentru ca le uzez aiurea in oras), led spate, Xenon, Carte service, Intrari la VW etc. Am nevoie de cateva sfaturi legat de admisie, evacuare si arcuri. Legat de admisie, am vazut ca sunt kituri de carbon care vin cumva in trager direct. Stiti cumva de unde se poate achizitiona din RO asa ceva? Ce recomandati care ati mai folosit si de ce? MA vazut Pipercross, Injen si Oettinger. La evacuare as vrea ceva sa sune putin mai sportiv, dar nu deranjant la drum lung. Sfaturi? La arcuri inca ma gandesc daca da sau ba.. nu as vrea ca masina sa scuture mai tare. Voi ce ati folosit cei care aveti DCC? O sa urmeze curand si un soft.. prima data sa pun admisia, evacuarea si cred un IC mai mare. Inca nu stiu daca de S3 sau altceva(si legat de IC vreau cateva pareri). Farurile fata sunt xenon dar nu au led-uri. Se pot monta OEM sau am nevoei de alte faruri? Am gasit un set de faruri cu clemele rupte si ma gandeam sa fac conversia de capace. Se schimba/desfac greu?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da,în cheie este o baterie.si aia se poate încarcă. Asa mi s-a spus,la început nu am crezut dar cand am văzut că funcționează...restul nu m-a mai interesat. Si ii suficient sa iti încarci bateria jumătate sau o ora pe zi. Eu conduc 3-4 ore zilnic,asa ca este eficient.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Problema rezolvata. Am desfacut borna cu minus de la baterie am calcat frana. Am pus borna la loc am pus contactul 10 min si totul e ok. Ms pt sfat1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare colegi, Nu trece o luna sa nu ma gandesc la urmatoarea investitie pentru masinuta mea. De data asta, am bagat putin mai mult mana in buzunar, dar a meritat! Upgrade la frane: de la clasicele 288 la 320 De unde a pornit toata treaba: nu imi mai placea cum franeaza, desi placutele erau ATE (scartaiau uneori la franari de la 20km/h), discurile erau ok, cu mici sacadatii la franarea la semafor... Citind pe forumuri de acest upgrade, intreband in stanga si dreapta despre consecinte, placeri, senzatii de franare, am zis sa fac acest pas. Si nu, nu am vrut sa trec la 312mm, desi ieseam mult mai ieftin, pastrand etrierii mei. Kitul complet a fost cumparat de la un baiat de la TM, fiind compus din: portetrieri, etrieri, discuri de frana, placute (TRW) si sigurante, provenite de pe un A4 B7, 3.0 quattro. M-am apucat sa ii curat, sa ii vopsesc si sa ii montez. Vopseaua folosita: nu stiu denumirea pederost, dar e speciala pentru etrieri, cu rezistenta la temperatura. Butucii au fost curatiti la piele (au o oarecare urma de rugina, dar nesemnificativ), culisele au fost unse cu vaselina speciala plastilube, toate zonele de contact au fost lubrifiate cu vaselina cu cupru rezistenta la +1150grade. Rotile au fost stranse la cuplu, cu cheie dinamometrica, la 130 Nm. Deoarece nu stiam ca placutele exterioare mai au un adaos, o tablita care tine siguranta de la etrier, le-am montat cu surprize surprize. Mi-au sarit ambele sigurante, una dintre ele rupand valva la mai putin de 200m de casa. Am "abandonat" masina, pana am gasit cauza, cu ajutorul unui tip care a facut exact acelasi upgrade si care m-a ajutat cu poze de la masina lui. Am comandat placute noi, tot TRW, fiind pe deplin multumit de acest brand, inca de multi ani. Cand te uiti dupa codul necesar 1LC/1LA, indiferent de brand...se cam dubleaza preturile la produse Dupa montaj si retus la vopsea, vreau sa va spun ca diferenta este foarte mare. Si nu, nu este un efect placebo. Totusi...placutele inca nu s-au asezat pe disc calumea, ma astept la franari mult mai bune, desi apas cu teama pedala uitandu-ma in oglinda retrovizoare. Fara scartaieli, fara trepidatii, fara sacadari la franare. Totul perfect, asa cum imi doream! Las si cateva poze, cu rezultatul final si diferenta intre diametrul de 288 si 3201 point
-
Omulrecent ....daca te uiti doar in siteul contitech postat de colegul "detinator" la inceputul acestei pagini gasesti curele garantate 10 ani ; daca nu crezi cauta si la gates si la dayco .Peugeot are aceste garantii de peste 200Kkm si 10ani la curelele de distributie de prin 2000-2001 cand VW inca dadea 90Kkm .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Și gâza aceea oare ce o fi ros ca să-și facă loc? Evenimentul nu poate decât să-mi aminteasca cum se facea quality control-ul in RDG...1 point
-
@B_o_g_d_a_n Multumesc de precizare mi-ai dovedit ca inca exista Grammar Trolls pe acest forum.1 point
-
Ti-ai dorit foarte tare un gti se pare ... dupa ce vei termina cu toate modificarile pentru a ii creste puterea vei realiza ca defapt ti-ai dorit un R1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00