Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2018 în toate secţiunile
-
9 points
-
8 points
-
Joi am primit si eu masina, va pun mai jos cateva poze cu ea Passat Advance1.4 TSI , 125 CP/ 92 KW, 6, Cutie de viteze manuala culoare: Albastru (atlantic blue metallic) Dotari optionale 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Cruise Control - Asistent pentru mentinerea constanta a vitezei de rulare Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Front Assist, inclusiv functie City Emergency Brake Parbriz incalzit Park Pilot (avertizare acustica pentru obstacole fata/spate) Privacy Glass: -geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Volan multifunctional din piele in 3 spite, control pentru radio si telefon, schimbator viteze imbracat in piele. Pretul a fost de 21.600 euro cu TVA, suplimentar am primit 2 ani casco gratuit ( cam 1800 euro reducere) si cadou un set de roti de iarna Pana acum am facut vreo 60 de KM si deocamdata sunt foarte multumit de ea.2 points
-
Maine il pun la curier. Asta e cireasa de pe tort. Merita si ea ceva frumos ?2 points
-
2 points
-
Salut. Nu am gasit topic, asa ca am sa deschid eu unul. Daca totusi s-a discutat deja, imi cer scuze si rog un moderator sa mute postul. Si-a montat cineva asa ceva? Am vazut ca se poate, dar nu stiu sigur ce presupune si daca functioneaza totul bine. din pacate filmuletul e in rusa ....1 point
-
ca dinamometrica am luat de curand KS tools de 1/2 10-100nm ...e un fel de 2 in 1,am strans suruburile la injectoare (12nm) si volant,suporti motor(60nm)...suficient zic eu,doar surub axa cu came si vilbrochen care au cupluri de 100nm... rotile prefer sa le strang la forta mainii1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu prea multe noutati - parca merge mai ok motorul dupa inlocuirea tuturor furtunaselor de vacuum, s-a umplut cu freon instalatia (ca la distributie si schimbare radiator s-a desfacut tot pe acolo), si inlocuit un stop fisurat de cand am luat-o. Inlocuire mai mult ca sa nu intre apa in el, insa stricaciunea era deja facuta - "placa" destul de corodata, dar doar un pin nu am reusit sa il salvez si am facut o punte, ca sa am stopuri de frana (pentru cine nu stie, ca si mine pana vineri ) legaturile stopului stanga trec prin cel din dreapta - daca ala are probleme nu merge nimic... A, si dupa revizia mare din primavara, la care s-a constatat distributia decalata cu un dinte - si evident pusa ok la punct acum - e o mica diferenta la cum trage si se aude motorul - iar consumul nu a mai sarit de 8 mixt (la pompa) Continuam. Poze n-am ca n-am mai spalat-o de ceva vreme, noroc cu culoarea antijeg.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Masina arata super bine. Toba este de la Tripon ? Cum a intrebat si un coleg mai sus, cum actionezi valvele ?1 point
-
@costinradu 10% imi consuma si mie CFFB-ul (VW CC), dar mers numai in Bucuresti cu start/stop dezactivat, toate consumabilele pe auto, si functia coasting dezactivata (DSG). Pe autostrada, consuma putin sub 5% (mers civilizat).1 point
-
Felicitari si sa o stapanesti sanatos ! De ce ai luat totusi motorizarea de 125 CP ? Ok, inteleg ca bugetul poate fi o problema, dar ma gandesc ca daca ai luat Passat ai nevoie de spatiul generos cu care vine, deci vei cara si niste pasageri/bagaje. Si in acest caz eu consider ca motorizarea isi va arata limitele. In rest e foarte ok masina.1 point
-
Nu tine numai de norma de vascozitate. Foloseste numai OE la cutia de viteze, este un subansamblu la care se schimba rar uleiul, de aceea costul nu are nici o importanta. Este o piesa prea scumpa pentru experimente.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@B_o_g_d_a_n Multumesc de precizare mi-ai dovedit ca inca exista Grammar Trolls pe acest forum.1 point
-
1 point
-
Văd că aici fiecare ține pe a lui, ce crede el că e mai bun, dar câți pot spune: eu acest ulei recomand pentru că eu îl folosesc?1 point
-
asta am facut pana la urma. am schimbat pompa de inalte, acum e ok, de la pompa imi baga benzina in ulei.1 point
-
Ce-i drept, multa lume renunta la diesel din cauza isteriei create de autoritati, VW si mass-media. In realitate (conform unor studii efectuate de unele institute), un diesel EU6 cu DPF polueaza mai putin comparativ cu un benzinar cu injectie directa, fara GPF, chiar si cand vine vorba de NOx. Asadar, cum e diesel-ul fata de fosta benzina?1 point
-
1 point
-
un SUV fara 4x4 este un nonsens s-au fabricat doar din considerente de marketing X3 dupa 2011 este cea mai spatioasa si mai ieftin de intretinut ca impozite dar numai Xdrive1 point
-
Mergi pe XC60, cu tot cu costurile extra e la ani lumina fata de Golf-ul supra-inaltat, scuze posesorilor de Tiguan ; sau acelasi Passat batran dar botoxat care poate dovedi doar o bordura, si nici pe aia daca e in Sectorul 3 Ambele sunt masini foarte ok care-si fac foarte bine treaba, dar cand sunt puse intr-o asa comparatie dau cu virgula...1 point
-
O sa iti sune motorul la fel ca orice alt ulei care costa tot 8 dolari quartul, diferenta este ca tu vei plati cam 100 ron pe quart si din acest motiv vei avea un warm fuzzy feeling si vei fi cuprins de endorfine de fiecare data cand pornesti motorul numai la gandul ca ai pus untdelemn de inger in motor , vei fi mai sarac din acest motiv atat pecuniar cat si cu duhul dar fericit oricum.1 point
-
Multumesc de urari tuturor ! Sa mai continui cu cateva informatii despre starea tehnica a Tiguanului si ce retrofituri au fost facute sau sunt in curs de executie . In istoricul ei cele mai importante de mentionat pe langa obisnuitele filtre si ulei sunt : 45.200km Pompa Haldex schimbata pe garantie 61.500 km a fost schimbat uleiul la Haldex 61.500 km a fost schimbat uleiul la cutia de viteze 61.500 km a fost schimbat lichidul de frana 55.200 km (2015) a fost schimbat parbrizul cu unul OE Sa zic ca singura problema tehnica care am reusit sa o identific ar fi ca discul de frana spate stanga are o urma de uzura inegala chiar pe mijloc , am reusit sa gasesc o bucatica mica de metal infipta in placuta de frana , oricum placutele pe spate sunt pe la 20% asa ca mai mult ca sigur voi schimba discurile si placutele pe spate. Cat a stat pe dreapta in asteptarea numerelor am avut timp si eu de cateva modificari : 1) Pedalele cromate + presuri de cauciuc Bej sa dea bine in peisaj 2) Full led interior , la picioare portbagaj si torpedou sunt facute custom de mine , sus in plafoniere sunt leduri din comert ( alb 5000k) Singurele leduri ramase pe checklist sunt Door Warning lights si Mirror Puddle Lights, dar ma voi ocupa si de acestea. 3) Leduri la parasolare si la numarul spate : 4) Bare Transversale OE Volkswagen , pentru ca noul Explorator va mosteni portbagajul Thule de la Golf . Cele OE mi-au dat cea mai mare incredere de stabilitate si rigiditate plus ca pot sa deschid si trapa cand sunt montate. (in poza de jos sunt puse temporar) 5) Camera noua de trafic Viofo A119S cu filtru CPL si alimentare directa , deocamdata doar o camera pe fata , vor urma si altele ( pentru a satisface piticii de pe creier) 6) Si acum devine interesant ........ Scut de metal pentru ca ce vine OE pe masina este o gluma , din experienta fostului explorator , imi va salva sigur pielea de multe ori 7) Si in cele din urma , pachetul de arcuri de la Eibach dedicat tiguanului 5N si 5N2 pentru inaltarea +3cm (arcurile sunt pe drum in maxim 10 zile ar trebui sa fie pe masina) Vor urma si altele , incep vanatoarea de jante+anvelope de iarna nu sunt decis daca o sa merg pe 16 sau pe 17 , ramane de vazut , am timp sa ma decid .1 point
-
Nu se fac cu Vcds.Daca citeai un pic...aflai singur raspunsul.Sunt interfete speciale ptr asta..gen Avdi Abrites.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buna ziua, Astazi vreau sa va impartasesc din experienta pe care am trait-o. De o bucata buna de timp am observat ca randamentul aerului conditionat la masina din semnatura s-a redus puternic. Practic aveam ceva "rece" dupa cca. 15 minute de mers si acela era furnizat cu intermitente, alternand cateodata si aer cald prin duzele de habitaclu. Ca urmare m-am deplasat la un service de marca din zona "targului de masini" din apropierea Sucevei, pentru a face o verificare. Aici au concluzionat ca instalatia nu are pierderi, dar este "obosit" compresorul si necesita inlocuire, toata operatiunea avand un cost de cca. 2000 de lei!!! Am ramas stupefiat stiind ca masina nu are nici un zgomot suspect si cu cateva luni inainte AC-ul functiona foarte bine. In momentul in care erau cuplate furtunele aparatului de umplere si verificare AC la masina am observat in schimb ca presiunea pe racordul albastru Low Pressure este prea mare si am hotarat sa studiez acest lucru. Mai mult service-ul mi-a comunicat ca ei nu repara compresoare ci doar le inlocuiesc....cu alte cuvinte o cheltuiala mai mica pentru client nu este avantajos pentru ei si in consecinta nici nu-si bat capul cu reparatii. Intors acasa am citit si studiat tot ce se poate pe internet si am descoperit urmatorul link care mi-a dat o mare speranta ca as putea rezolva mult mai ieftin problema. Vinovata de problema era conform filmuletului electrovalva (supapa regulatoare) de pe compresor. Dupa aceasta cu o oglinjoara mica lipita cu adeziv pe o bucata de sarma mai groasa am putut identifica tipul compresorului ca fiind Sanden 5N0820803C - PXE14 si am gasit la un magazin de piese auto din zona supapa corespunzatoare ca fiind Thermotec KTT060037, pe care am cumparat-o la pretul de 161 de lei, asumandu-mi riscul sa dau banii degeaba, dar existand si posibilitatea sa repar problema cu bani foarte putini. Problema a aparut dupa asta, de fapt, in gasirea unui service care sa faca operatiunea, doarece nu o poti face singur acasa pentru ca nu poti scoate freonul din instalatie in conditii de siguranta. Majoritatea service-urilor ma refuzau pe motiv ca ei nu repara compresoare, fapt ce mi-a indus banuiala ca exista o intelegere intre acestia sau intre acestia si furnizorii de piese tocmai in ideea de a stoarce cat mai multi bani de la clienti. In fine dupa indelungi cautari am gasit un service care pe raspunderea mea u facut operatiunea, care a durat maxim o ora cu tot cu golire si reumplere freon si dupa care aveam un "frig" in masina de-ti clantaneau dintii. Toata operatiunea a costat 180 de lei. Vreau sa va spun ca fata de filmulet la compresorul meu nu a fost nevoie de scoaterea si a aparatorii de noroi de la roata si a demontarii curelei de accesorii. S- a scos doar scutul de plastic, siguranta elastica de la supapa si supapa cu pricina. Sper ca postarea mea sa fie de ajutor la cei cu aer conditionat fara randament. O zi buna.1 point
-
1 point
-
Nu recomand! Am mers la Tess pentru revizie după 7 ani în care am tot dus mașina la reprezentanța din Tg. Mureș (AutoTop), care, din păcate, s-a închis astă vară. Cât a fost în garanție, mașina a mers la reprezentanța din Miercurea-Ciuc, care, de asemenea, s-a închis). Experiența a fost cam așa: - la sosire (ora 8.30 când am fost programat) consilierul de service nu ajunsese; am asteptat 10-15 min apoi am lăsat mașina la un alt domn de acolo, cu rugămintea ca, în afară de revizie să-mi strângă și frâna de mână. Mă roagă să vin după cca două ore să o iau. - mă întorc după două ore, mașina în față, cu service-ul făcut. Domnul consilier, cu cheia și actele pe masă, într-o discuție personală cu un prieten care tocmai îi adusese mașina, timp de vreo 5 minute. Îi spun pentru ce am venit, apoi alte 10 minute în altă discuție personală, de data asta la telefon - încearcă să-l cupleze pe unu cu „una bună, de neratat”. Nici măcar un „luați loc, vă rog”. Mai stau 15 minute în picioare până bagă datele în calculator și stă la povești cu una și alte 15 min până se întoarce tipa de la casierie. - consilierul îmi aruncă un „trebuie schimbate discurile si placutele pe spate, plus un etrier”, că nu se poate strânge frâna de mână. Îi spun că discurile si placutele tuturor roților nu au mai mult de 20mii si ca nu au cum sa se fi uzat atat de repede; cu cele dinainte am facut 120mii. Zice, „da, dar nu le-ati schimbat la reprezentanță. Or fi bune?”. „Da, sunt TRW, frânele prind și mașina nu vibrează indiferent de viteza la care pun frână”. Il intreb cum e blocat etrierul, il rog sa-mi dea mai multe detalii; nu stie, stie doar ca trebuie schimbat. Nefiind schimbate la reprezentanță, nu erau trecute în calculatorul lor (desi pe cartea service scria la sfarsit) si s-au gandit sa ma incalte cu discuri si placute noi; cu o zi inainte, când am făcut programarea, au dorit sa ma „ajute” cu o distributie noua, dar i-am rugat sa verifice mai bine, fusese schimbata tot cu vreo 20mii in urma, la reprezentanță. - în afară de asta, cât am fost plecat ar fi trebuit sa-mi dea un telefon să mă anunțe de problemă și să mă întrebe dacă doresc să le schimb; poate le schimbam, sau poate schimbam doar etrierul, având în vedere că discurile și plăcuțele erau noi. - nu mă conduce la mașină (cum se întâmpla la AutoTop, unde îmi arătau tot ceea ce a fost schimbat). - nu găsesc în portbagaj filtrele vechi în cutiile noilor filtre și restul de ulei în bidon cum găseam la AutoTop. Pe factură scrie doar ulei Castrol, nu și ce tip (de ex. 5W40). - mă uit la motor: în jurul rezervorului pentru lichid de frână totul e stropit cu lichid; aripile, pe exterior și interior, de asemenea, stropite cu ulei, lichid de frână sau naiba știe ce. - mașina nu a fost probată la drum (cum scrie în carte), roțile din spate nu au fost date jos (capacele aveau aceiași șoricei), cu și-or fi dat seama că trebuie schimbate plăcuțele și discurile? - de obicei, după schimbarea lichidului de frână pedala era mai tare, acum e mai moale. Am mers la alt service și în 15 minute, adică mai puțin decât am pierdut vremea în fața lor, mi-au strâns frâna de mână. Aștept să văd dacă mă vor suna pentru a-mi afla gradul de satisfacție, cum se întâmpla la AutoTop.1 point
-
NU poate nimeni sa-ti spuna unde este , poate doar acel vecin, deoarece din ce stim noi, NU EXISTA. caloriferul de caldura ramane cald si atunci cand tu ceri rece.1 point
-
caloriferul/radiatorul este cel care este responsabil cu caldura, evaporatorul cu aerul rece. este foarte posibil sa fie de la compresor - uzura - si sa nu mai faca presiune - care sunt presiunile masurate in sistem ?1 point
-
Doar după o inspecție atenta la scaun șofer, cotiera și volan îți dai seama ca mașinile astea au fost destul de folosite. Este greu să estimezi un km insa a mea la 80.000km nu arata așa la interior și a văzut suficient oraș că să fie frecat scaunul și volanul zilnic. Nu au nici cea mai reușită motorizare 1.8 tsi 160 cp e slab că fiabilitate, părerea mea e că sunt tepe toate.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00