Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2018 în toate secţiunile
-
5 points
-
4 points
-
Salut, e admirabil și curajos ce faci, dar îți zic sigur că mașina nu a fost gândită pentru asa ceva. Cel puțin nu în configurația de fabrica. Daca nu o sa intervii pe la anvelope , amortizoare, in mod cert o sa cedeze suspensia repede. Ultima dată când am citit garanția la amortizoare era 10.000km dar se poate să mă înșel, deci nu te baza pe asta. Sa ai drumuri bune fara incidente că e ușor periculos pe alocuri.3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
1 point
-
Nu e senzor separat. Schimba clapeta sau eventual da-o jos sa o cureti. Apoi adaptata si eventual abia dupa sa incerci o regenerare fortata.1 point
-
1 point
-
Am reusit sa mai bifez pe lista de TO DO urmatoarele : - Am montat Door Warning Lights si ledurile care spre mirarea mea NU dau eroare , sunt super multumit ! Multumesc de ajutor la montaj lui @Al Bundy care m-a ajutat si cu urmatoarele modificari : - DRL pe stopurile spate exterioare si lumina de frana pe toate 4 stopurile : Am reusit sa fac si o modificare care o doream de mult : Am montat un extintor sub scaunul soferului care este usor accesibil , just in case ! separat de cel care il tin in portbagaj Sper ca saptamana care vine sa rezolv Haldexul si cu restul pieselor Sper....1 point
-
Am schimbat garniturile la injectoarele 3 si 4 si cele 2 injectoare intre ele. Trepidatul la rece a disparut , inclusiv corectia pe injectoare ... acum sunt pe la +/-0.1>0.3 pe toate 4 ... Am 3 saptamani si 870 km de atunci si merge normal .. fara errori1 point
-
220k km cu Polo (1.6 tdi) si 90% din timp a vazut motorina standard de la Petrom. Pompa originala este inca pe masina. Un injector da semne de oboseala, dar cam atat. Eu nu cred ca influenteaza atat de mult motorina cat intretinerea corespunzatoare a masinii si stilul de mers.1 point
-
colegu, aici nu intram sa ne antagonizam unu pe altu in discutii fara sens, ci sa ne ajutam. Deja ti-am sugerat ceva mai sus, dar iti explic mai clar ca se pare ca nu prea se intelege: - eu am postat niste surse cat mai credibile si multiple, nu doar una. Te-am rugat daca ai tu altele mai bune sa le postezi si aici, cu multumiri. - ti-am mai zis si ca daca mergi doar pe argumentul "nu vreau sa risc" poti sa schimbi la un an. Deci as putea sa iti raspund si eu ceva de genul "ok, atunci schimba la 1 luna", cum ai facut tu mai sus cu o postare inutila spunand "schimba la 25". Omul a intrebat la cati km se schimba si i-am raspuns...1 point
-
Salutare, am un Bora 1.6 FSI si am rupt acel plastic care este actionat de acel pistonas care permite deschiderea portbajaului cand apas pe butonul normal de deschidere. Am demontat acel capitonaj si am observat ca este rupt acel plastic care este actionat de acel pistonas. De unde pot cumpara acea piesa noua ori SH? Aveti idee, se vinde cu tot ansambulul de inchidere acel plastic? Este vorba deapre un plastic mai subtire si plat ( lunguiet) de cca 10 cm care este fixat pe acea tija care actioneaza deschiderea portbagajului. Daca pun mana si trag de tija se deschide portbagajul dar pistonasul merge in gol. Nu are cum sa mai impinga acea tija deoarece plasticul este rupt. Care este codul aftermarket pt aceasta piesa? Multumesc frumos si puteti sa-mi lasati si un mesaj in privat.1 point
-
Azi m-am hotarat sa lucrez mai mult la Tiguan. Am folosit o folie de bitum si polipropilena de 2mm pentru a rigidiza tabla de la capota, iar peste aceasta, o folie de burete hidrofob si aluminiu de 6mm. Bineinteles am sters cu alcool izopropilic inainte, iar in prealabil, ieri, am spalat cu o solutie pentru spalat motor. Restul de folie cu burete, l-am lipit pe podeaua din portbagaj. Acum mai am doar habitaclul de izolat, asa ca nu a mai ramas mult . Cele patru placute de montaj ale amortizorelor, le-am vopsit in culoarea caroseriei, pentru a nu fi un contrast foarte mare. Montajul a fost foarte usor, a durat cam 10 minute, pentru ca necesitat schimbarea traseului furtunului de la antigel si decuparea unui burete (se vad in fotografie inconjurate in rosu). Ca si scule, am folosit o tubulara de 1/2, un torx T25 si unul T27. Amortizoarele sunt foarte tari, cam de la jumatate cursei ridicand capota. Se vede si in filmuletul din link: Week end placut tuturor.1 point
-
Baieti, nu transformati va rog situatia mea intr-o polemica. M-am hotarat deja, am platit si avansul. Eu sunt impacat cu alegerea facuta. Nu numai ca discutiile nu-si mai au rostul, dar ma mai agitati si pe mine cu discutii gen „ce-ar fi fost daca“. Citesc forumul de dinainte sa am masina din semnatura, stiam sensibilitatile dsg7 si eram pregatit psihic de costul susmentionat. Am cautat si in strainatate, si la prieteni cu magazine de piese, si la alte serviceuri. Tragand linie, cred ca am hotarat bine.1 point
-
cred ca in cazul asta, zice producatorul, nu lumea. Daca iei argumentul cu "nu merita sa risc, mai bine schimb" poti deci arbitrar sa schimbi cand doresti, la cati km doresti. Raspunzand strict la ce recomanda producatorul, astea au fost sursele gasite de mine. Daca ai ceva mai complet, ar fi super1 point
-
Daca faci 210.000 km in 25 de ani, nu schimbi distributia 25 de ani? Durata e la fel de importanta ca si kilometrii, asta nu zice lumea. Pagubele sunt atat de mari, incat nu merita sa-ti asumi riscurile. In fine, pe banii lui, fiecare face ce vrea.1 point
-
Dupa ce am terminat rodajul, am zis sa incepem si iesirile in afara drumului. Am inceput mai intai cu o iesire mai usoara, de 3 zile, prin geoparcul Buzau si am culminat cu iesirea de weekend-ul trecut unde am traversat muntii prin Curmatura Oltetului. Ultima iesire dovedindu-mi inca odata utilitatea achizitiei acestei masini si cat de bine am investit banii in achizitionarea suspensiei DCC. E de departe optiunea care merita toti banii. Si acum cateva poze, pentru ca asta astept si eu de la colegii de forum :1 point
-
1 point
-
Salut, hai sa va zic cum am montat camera spate pe Octavia 3 Combi 2013 cu Amundsen MIB1. 1) Va luati camera pentru Octavia 3 care sa filmeze NTSC si pini 000979009E. Eu mai cativa pini de rezerva daca vrea cineva. 2) O montati conform schemei electrice atasate 3) Modificati in VCDS in doua locuri: Grupul 5F, Bytes 19, Bit 4 si in Grupul 10, Bytes 2 sau 3, Bit 4-5. 4) Si cam asta e :D Nu pot sa va incarc un film aici sa va arat cum functioneaza dar daca imi dati un mesaj va arat pe facebook. Camera a costat cam 70 lei si activarea in VCDS cam 100 lei. Restul pieselor costa foarte putin (10-20 lei) Asta e camera comandata de mine: https://www.ebay.com/itm/232687665592 Daca aveti intrebari sper sa stiu sa va raspuns.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asta e progresul cu semnalizarea dinamica. Urmeaza sa aleg ledurile potrivite ca marime si intensitate, anulatoare de eroare si teste direct pe masina.1 point
-
"Long time, no see" cum ar zice Cracanel cand se intalneste cu Trumpinel. Am lasat sa treaca cam toate lunile anului peste motor pentru a-mi face o impresie cat mai realista asupra caracteristicilor. Si cu ocazia asta am ajuns ca la nici 10 luni de cand am cumparat masina sa am un motor obsolit, care nu se mai poate comanda pe Octavia din motiv de .. VAG stie mai bine. Tristut... In fine, cum e motorul ? Pe scurt: O placere la condus ! Silentios, nu are trepidatii, se incalzeste usor, se tureaza fara niciun stres. Sasiul MQB pe Octavia este suficient de usor pentru a nu stresa inutil motorul, consumul este foarte echilibrat. Cum se comporta fata de 2.0 TDI tot pe MQB ? Cred ca multi ar considera ca trecerea de la 2.0 TDI la 1.4 TSI un mare downgrade. Acum 4 ani as fi avut si eu fix aceasta impresie. Dar dupa ce am condus 3 sezoane un MY2015, mi-am dat seama ca Octavia 3 este suficient de usoara pentru un benzinar mic. In plus, am facut pe parcurs si doua teste relevante cu un Seat Leon FR si cu o Octavia 3, ambele cu 1.4 TSI. Dinamica a fost corecta pe Octavia si aproape impresionanta pe Leonescu. Asadar, am trecut la TSI fara regrete. Am avut o strangere de inima anul trecut cand 1.8 TSI nu s-a mai incadrat la Rabla si diferenta fata de 1.4 TSI a crescut la 2000 Euro. Dar, dupa 10.000 km cu un CZDA, sunt multumit de alegere. Dinamica este identica cu 2.0 TDI. Aceleasi caracteristici minune de cuplu si putere la ambele motoare. Zici ca au lucrat aceiasi oameni la ambele motoare. Cand ai cuplul maxim nu ai putere si cand ai puterea maxima nu mai ai cuplu :). Genial, va spun. Cu un mic avantaj la dinamica pentru 1.4 TSI cand masina nu e incarcata. Cand vine vacanta si masina este incarcata la sarcina maxima cu toate lucrurile inutile de care oricum nu ai nevoie, dinamica este evident afectata la depasiri, dar nu intr-un mod deranjant pentru ca turbina si cuplul de 250 Nm fac treaba buna. Motorul se tureaza lejer si am observat ca nu oboseste la mers dinamic sustinut. Nu am vazut temperatura in ulei mai mare de 115 grade, chiar si in plina canicula, la viteze de autostrada. Consumul mediu la mine este cu < 1 Litru peste 2.0 TDI 150, facand un calcul pentru toate anotimpurile. Evident, la incarcare maxima, clima la greu si viteze de autostrada, se pot vedea rar si consumuri cu 2 litri peste. Dar aceste diferente se estompeaza foarte rapid in sezonul rece. Consumul este mai mic iarna la TSI, mai ales la drumuri mai scurte. De asemenea, nu mai trebuie sa te plimbi de nebun prin oras sa finalizezi regenerarile. Care regenerari apar mai mereu fix cand parchezi masina acasa, de zici ca au pus in DPF senzor de follow-me-home. Consumul de ulei este mic. Eu schimb la 5000 km , asadar nu am observat scaderi semnificative pe joja de ulei. Totusi, daca mergi mai tare cu motorul asta, cred ca poti avea nevoie sa completezi putin daca faci schimburi la intervale de 15-20k. Rezerva de ulei de 700ml, care iti ramane oricum dupa un schimb normal de 4+1 litri, ar trebui sa iti ajunga pentru 15-20.000 km, daca exploatezi motorul asa cum trebuie. Per total, sunt multumit 95 % de acest motor, nu am avut nicio surpriza pana acum in exploatare fata de ce am observat la teste inainte de a cumpara. Ar fi fost mai dinamic un 1.8 TSI cu al sau cuplu blana intre 1000-5000 rpm dar nu poti avea si consum de <8 in oras pe aglomeratie, si pret de achizitie mic si 180+ CP in acelasi pachet. As mai cumpara motor de 1.4/1.5 TSI pe urmatoarea Octavia ? Categoric DA, este sweet-spot pentru performante corecte si consum bun pentru o masina asa-zis compacta, cu dimensiuni de clasa medie de acum o generatie, cu portbagaj de 600 litri, etc. Ce este sub 1.4/1.5 (adica 1.0 TSI in 3 pistoane) te penalizeaza la dinamica cand esti in sarcina maxima. Ce este peste 1.5 TSI te avantajeaza la dinamica dar iti aduce un consum semnificativ mai mare in oras. Si vreo 2000-6000 Euro in plus la achizitie. Sunt extrem de curios ce poate face noul 2.0 TSI 180 CP pe Octavia dpdv al consumului si al dinamicii. Ar fi o optiune de upgrade daca va fi cuplat si cu o cutie DSG fiabila. As mai cumpara 1.4/1.5 TSI daca as vrea sa trec la o clasa mai mare tot din gama Skoda (Superbia, Skodiaq) ? Categoric NU in cazul versiunii normale pe benzina (din cauza greutatii aditionale pe acelasi motor, in special pe Skodiaq Haldex si DSG). Totusi, l-as lua un considerare in cazul Hybridului 1.4 TSI combinat cu ceva motoare electrice ce aduc cuplu serios incepand de la 0 rpm. As mai cumpara motor Diesel pe vreo masina ? Un sincer si categoric Niet in cazul meu. Dar imi dau seama ca exista si aplicatii unde motorul Diesel nu poate fi inlocuit vreodata , gen: towing serios, pe masini foarte grele, vehicule comerciale, etc. Planuri de tuning ? Never say never. Vad ca este la mare moda pe vwforum, chiar si pe masini in garantie. ? Dpmdv, ma intereseaza garantia Skoda de 4 ani si avantajele ei atunci cand vinzi masina dupa 3 ani. Mi se pare mult mai util sa fac un upgrade in 2020 la Octavia 4 si sa vand masina actuala la un pret bun, fara modificari si cu intretinere exemplara. Totusi, daca as decide sa o pastrez si in post-garantie, as putea sa optez pentru un Stage 1 safe.1 point
-
1 point
-
De acord, si eu Gla mi se pare ceva nici nu stiu cum sa ii spun, pt mine este un A class mai spatios si mai inaltat. Bmw si mercedes, cu exceptia G class, nu prea sunt pt off road asa cum este un land cruiser sau land rover...revenind, eu am oferit parere si despre un Cx5 modelul actual care mi-a placut, ok nu se compara cu clasa premium dar f f ok si echilibrata masina, singurul minus mi s-a parut motorizarea sa zic. Dar in rest, din clasa aceasta de pret/segment primul loc ar fi Cx5 si loc 2 Tiguan1 point
-
da bine ca te impresioneaza skoda, cea mai anosta/urata masina din lume. nu vezi multe pe strada pt ca traiesti in romania si taranii nu stiu altceva decat tdi. ce sa-i faci... hai ca imi pare rau ca m-am bagat in seama. succes la garantii cand vi se strica vw-urile in secolul 2.0 tdi cu noxe masluite1 point
-
si cu ceva discount ajungi la sumele respective. a, bine ca are vw tehnica si 30 de pagini cu probleme pe forumuri la fiecare model. umbli cu bidonul de ulei in portbagaj si te rogi sa nu-ti crape desegeul dupa ce iesi din garantie. uita-te si tu cum arata si ce face xv-ul ala. apoi uita-te la o skoda de 30k. lol1 point
-
Si eu recomand ,Ori un CRV 4wd 1.6 diesel cu AT9 (cum a zis vdragos) sau, o mazda CX5 Attraction CD150 AT 4x4 pret de lista am inteles ca este cam 32k dar cineva a dat comanda saptamana trecuta pe data de 6 Februarie, pret final de V-C 29.900€ Eu zic ca merita incercata1 point
-
Pentru DUW se foloseste: - G060726A2 - ulei transmisie 1L Foloseste doar ulei OE, lasa marcile AM (Swag/Febi) pentru mecanicii de colt de strada.1 point
-
@B_o_g_d_a_n Multumesc de precizare mi-ai dovedit ca inca exista Grammar Trolls pe acest forum.0 points
-
0 points
-
Si mie mi-a placut Mazda CX5, cu mentiunea ca motorul D175 nu are 2 turbine (deci nu e biturbo). Nu am inteles de ce il numesc japonezii biturbo, cand practic nu este. Insa, masina e f manevrabila ptr un SUV, directie precisa, si se aseaza f bine la drum. Nu mi-a placut pozitia prea inalta la condus (dupa gustul meu) si nici cutia automata clasica, care, dupa parerea mea, taie din puterea motorului. Daca as merge pe CX5, as merge pe o cutie manuala. Insa, toata lumea trebuie sa fie constienta ca marele dezavantaj al Mazda in comparatie cu masinile Vag este tablaria: tabla e f subtire, vopseaua si lacul sunt f subtiri, motiv ptr care sar foarte repede. E un dezavantaj, intr-adevar.-1 points
-
Pentru ca falfaie la viteze de autostrada. Eu am mers cu CX5 (modelul precedent) si, pe la 120 km/h, a inceput sa falfaie tabla de pe capota.-1 points
-
Ce-i drept, multa lume renunta la diesel din cauza isteriei create de autoritati, VW si mass-media. In realitate (conform unor studii efectuate de unele institute), un diesel EU6 cu DPF polueaza mai putin comparativ cu un benzinar cu injectie directa, fara GPF, chiar si cand vine vorba de NOx. Asadar, cum e diesel-ul fata de fosta benzina?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00