Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2018 în toate secţiunile

  1. Saptamana asta a ajuns clusterul la @ursachicatalin. Pe saptamana viitoare probabil ca e gata. Sunt foarte foarte nerabdator sa vad ce iese!!!
    2 points
  2. Am mai ridicat putin botul. Am cam 1 deget intre anvelopa si aripa la toate colturile. Nu am probleme nici pe spate, am facut camber 1°55 fata de 1°40 cat e stock si nu atinge deloc. Atingea un pic rim-protectorul inainte de reglaj Next step
    2 points
  3. Mai facem un update la inceput de vara . Am ajuns la reprezentanta pentru a face schimbul de filtru+ulei+buson. Toata lumea se uita mirata la mine cand le-am zis ca masina are 3.821 km . Nu m-am putut hotari suficient de rapid pentru a face schimbul mai aproape de 3.000, dar rau nu-i face! @Muale --> I-am rugat pe baieti sa-mi scurga uleiul intr-un bidon de 5l. Era cam negru dar, in afara de asta, doar cateva impuritati neferoase prezente. In orice caz, stau mai linistit acum dupa schimb. Cu ocazia zilei de 1 Iunie, copilasul a primit si cateva cadouri micute. Incet, incet, ne facem un pui de .:R : 1) Ornament chei cu inscriptie .:R : 2) Covorase "glow-in-the-dark" aderente pentru toate spatiile de depozitare, de culoare alba : 3) Protectie inchidere usi si grile ventilatie picioare spate : 4) Capac baterie si protectii balamale usi : 5) Si "La pièce de résistance", am facut si trecerea la maneta DSG de pe Golf 7R OEM, cu model de Carbon-Aluminiu si cusaturi albe : A mai primit si cateva chestii mai putin importante, precum montat folii pe pragurile interioare si stalpii B (care nu prezentau incredere prin rezistenta lor la zgarieturi ), dar fara sa le mai prind in poze... In rest, adunam kilometri, cat ne permite timpul, mai ales ca trebuie impartit si cu "surioara mai mica" .
    2 points
  4. Azi m-am hotarat sa lucrez mai mult la Tiguan. Am folosit o folie de bitum si polipropilena de 2mm pentru a rigidiza tabla de la capota, iar peste aceasta, o folie de burete hidrofob si aluminiu de 6mm. Bineinteles am sters cu alcool izopropilic inainte, iar in prealabil, ieri, am spalat cu o solutie pentru spalat motor. Restul de folie cu burete, l-am lipit pe podeaua din portbagaj. Acum mai am doar habitaclul de izolat, asa ca nu a mai ramas mult . Cele patru placute de montaj ale amortizorelor, le-am vopsit in culoarea caroseriei, pentru a nu fi un contrast foarte mare. Montajul a fost foarte usor, a durat cam 10 minute, pentru ca necesitat schimbarea traseului furtunului de la antigel si decuparea unui burete (se vad in fotografie inconjurate in rosu). Ca si scule, am folosit o tubulara de 1/2, un torx T25 si unul T27. Amortizoarele sunt foarte tari, cam de la jumatate cursei ridicand capota. Se vede si in filmuletul din link: Week end placut tuturor.
    1 point
  5. O gâză zburătoare si înaripată ce s-a teleportat probabil SUB geam oare face obiectul garanției? ?
    1 point
  6. Vin si eu cu cateva informatii pe acest topic. Masina a cerut pe bord inspectie service (rulaj 30k), dar am facut inspectie service + revizie - a 2 in cazul meu, am mai facut una la 15k, la cererea mea, idem si in acest caz - dar am solicitat sa ramana interval flexibil de service la 30k. Am fost invitat in sala de asteptare cu vedere catre masina, aparat de apa si cafea dar am preferat sa stau langa masina pe toata durata operatiunilor, mecanicul foarte amabil si deschis la dialog si nimeni nu a obiectat nimic, doar am fost sfatuit sa nu "trec" pe sub masina cand este ridicata pe elevator. Asa cum a remarcat si @RzzV, filtrele de aer si de polen au fost foarte imbacsite pentru un rulaj de 15k - iar eu folosesc aceasta masina 90% extraurban si concedii - pentru oras si mici deplasari mai sunt 2 auto in dotare carora la reviziile de10k filtrele nu mi se par asa murdare. Inspectie service = testare si scanare erori bord - legat cu pc pe mufa obd, verificare etanseitati motor si cutie - vizual, verificare jocuri, stare bucse fata si spate, verificare uzura discuri si placute frana, verificare nivel lichid racire faruri, stergatoare + proba de drum. Revizie = ulei vrac + filtru ulei, filtreu aer, filtru polen antialergen, surub+saiba baie ulei, 300ml ulei completare pana la nivel maxim - totul de la ei. Cost total inspectie service + revizie = 769 lei - timp efectiv de la ora 14.00 la 16.15. Am fost placut surprins de personalul service-ului, incepand de la consilierul de service, mecanic si seful de atelier mecanica - iar eu zic despre mine ca sunt o persoana dificila cand vine vorba de masini (sunt la a 6-a masina, 4 cumparate noi si nu pot sa nu remarc calitatea din ce in ce mai slaba a masinilor de generatie noua fata chiar si de cele cu 3-4 ani mai vechi) si cu superbul am mai fost la ei pentru diferite probleme pe garantie pentru care am avut unele discutii si contre, rezolvate favorabil pana la urma - dar de data asta chiar am avut cu cine discuta si chiar au verificat si au tinut cont de toate doleantele mele. In plus am primit pe mail contractul de service si check-list-ul operatiunilor.
    1 point
  7. @Casio 68 am facut eu o comparatie intre cele 2 tipuri de uleiuri (desi ii cam tarziu)
    1 point
  8. Ravenol cred că ar trebui să fie prima opțiune.
    1 point
  9. asta am facut pana la urma. am schimbat pompa de inalte, acum e ok, de la pompa imi baga benzina in ulei.
    1 point
  10. Pune ce vrei tu numai sa aiba norma 507.00 si sa-l inlocuiesti la 10 ,max 15 mii km (fara castrol)
    1 point
  11. 1 point
  12. Am montat aseara suspensia si throttle pipe-ul. Prima impresie: WOW! E alta masina cu suspensia asta E ferma, dar rafinata. Amortizeaza mult mai bine la drumuri mai proaste, cu denivelari etc. 100% multumit. Cred ca e cea mai buna modificare pe care am facut-o pana acum De coborat nu a coborat f mult, dar am inteles ca se mai lasa. Merg o saptamana cu ea asa si dupa aia o bibilesc putin ca sa fie la fel fata-spate. Partea misto e ca la iarna daca o ridic maxim o sa am GTI Alltrack Scuzati jegul
    1 point
  13. Salut. In caz ca aveti nevoie : Am gasit pe http://forums.vwvortex.com/showthread.php?8682017-MK7-Repair-Manuals-and-more link la dropbox cu manuale de service pt Golf 4,5,6,7. Link direct : https://www.dropbox.com/sh/rghs0qq7w4819y9/AAC6Sg0da1gNGIhnDNpYSEn7a/VW/Golf?dl=0 Atentie ca la pdf-urile cu repair manuals trebuie dat scroll la primele 3 pagini si acceptat un "disclaimer" pt a putea vedea continutul. Nu stiu cat va mai fi activ link-ul sau daca se pot downloada si adauga si aici pe forum. P.S. am vazut ca a postat si Latty pe topicul "Revizii periodice Golf 7" acelasi link. Daca e in plus , se poate sterge topicul acesta.
    1 point
  14. Off topic: Pai e normal sa spuna asta.... are tot interesul..... firma repectiva asta are ca obiect de activitate ..... vinde ulei auto. Daca toti ar schimba uleiul la 30 mii km rulaj, firmei respective i-ar scadea profitul/cifra de afaceri cu 50%.-pe segmentul de uleiuri LL. Nu ei trebuie sa garanteze ci, producatorul autoturismului.
    1 point
  15. Eu opresc SS din reflex dupa fiecare pornire. Dupa parerea mea nu-i intotdeauna ok cum functioneaza. La mine opreste motorul chiar si cand acesta este inca rece. In schimb daca ma opresc la semafor si trebuie asteptat mult, apas pe buton, si isi face treaba. Dar nici cum fac unii nu e treaba: opresc la semafor, motorul se opreste pentru o secunda, dupa care pornesc mai departe. Daca faci asta cand e aglomerat si porneste si se opreste de 1000 ori pe km, nu cred ca e ok.
    1 point
  16. Eu nu inteleg de ce mai puneti ulei longlife in motor, daca il schimbati la 10.ooo km. Practic aruncati banii DEGEABA, amagindu-va ca intretineti mai bine motorul cu LL. Eu pun ulei normal, Castrol 5w40 si planuiesc (inca nu am atins pragul de cand am masina) sa il schimb la 8000-9000km (care ii fac intr-un 1 an doar la drum lung, in rest masinuta de la servici). E adevarat ca pe drumurile noastre care sunt asa cum stiti cu totii, si la regimul de mers prin oras, nu prea poti tine un ulei tot atatia km cat se tine de obicei afara, daca tii la masina. Din aceasta cauza, eu cred ca uleiul cu termen scurt de service este cel mai recomandat pe la noi. Ca sa fiu ontopic, eu as pune LL doar in masina de serviciu si as face cu el 30000-40000-50000 km, cu vreo 10000 mai mult decat ma avertizeaza senzorul de calitate.
    1 point
  17. vw507.00 este mai bun decit vw506.00 si decit orice alta norma anterioara, cu o singura exceptie pe care o voi explica mai jos. Ca atare, inlocuieste cu succes aceaste norme. Nu inlocuieste la fel de bine 506.01, vezi cazul TDI V10 si R5 unde rege ramine vw506.01. Parerea mea este ca aceasta norma, vw506.01, ramine cea mai "tare" specificatie a grupului VAG pentru motoare TDI, PD sau non PD Sa-ti dau o veste foarte proasta? :) Nu folosesti ulei compatibil cu motorul tau! Trebuie sa bagi vw505.01 sau vw506.01
    1 point
  18. Gata farurile. https://youtu.be/nQbUUrklUUE
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!