Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.06.2018 în toate secţiunile

  1. Am mai ridicat putin botul. Am cam 1 deget intre anvelopa si aripa la toate colturile. Nu am probleme nici pe spate, am facut camber 1°55 fata de 1°40 cat e stock si nu atinge deloc. Atingea un pic rim-protectorul inainte de reglaj Next step
    6 points
  2. Mie imi place doar capacul de la baterie. E singura pe care as face-o si eu, Cred ca e prea mult R, insa eu sunt mai conservator si cred ca o masina care te uimeste este una care iese in evidenta prin simplitatea design-ului, fara prea multe badge-uri. Iar a ta era superba si fara acele R-uri. P.S. Din punctul meu de vedere arata mai bine schimbatorul de pe Tiguan. Prefer mai mult negru decat mai mult argintiu, iar acel carbon insert e putin cam fortat. Oricum e bine sa o faci asa cum iti place tie.
    4 points
  3. .:R cap-coada ? Ai gresit caroseria baiatul meu Daca pui 2.5T nu devine RS3. Asta nu inseamna ca nu incurajez upgrade-ul.
    3 points
  4. LMA Tanu ? (eu am strans bonurile de motorina in cotiera dar dupa ce va face anul, imi va fi teama sa ii fac cost per km )
    2 points
  5. 2 points
  6. Daca si scos 4L nu e ok ,inseamna ca nivelul nu a fost facut bine si in continuare nu e facut bine. (P.S. -si motorul merge cu 3L in loc de 4L ,consecintele se vad in timp ?)
    2 points
  7. Am vrut să merg pe un roșu puțin mai aprins decât varianta standard dar nu mă așteptam să fie chiar atât de aprins. Vouă cum vi se pare, e ok sau e prea mult?
    2 points
  8. Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c
    1 point
  9. M-am decis sa-mi prezint si eu masinuta. Asadar , masina este un VW Golf 7, cu motorizare 1.2 TSi 105 cp, culoare Tungsten Silver (anti-jeg ) , echipare Comfortline cu cateva optionale: -climatronic -pachet iarna ( scaune fata incalzite, duze spalatoare faruri incalzite si duze parbriz incalzite) -radio cd composition media -volan si schimbator piele -sistem proactiv de protectie Initial, pornisem de la ideea de a lua o Kia Cee'd, insa nu eram prea multumit de dotari. Am facut test drive cu Seat Leon, Kia Cee'd , Hyundai I30 si Opel Astra, insa, in final, Golf-ul m-a convins. Plusuri: -consum mic ( media de 5.7-6.0) -motor elastic(chiar m-a impresionat motorasul, trage de pe la 2000 de turatii) -calitatea finisajelor si a materialelor folosite -silentiozitate Minusuri: -la muzica data mai tare, zdrangane butonul de deschidere al geamurilor din fata -duza de spalare de pe spate se scurge uneori -puntea spate (cel mai mare minus al masinii) Masina am ridicat-o pe 6 septembrie 2013 si ma apropii acum de 30.000km . Se comporta foarte bine si la drum lung, cat si in oras Am o singura patanie cu ea: am reusit sa o ating in dreapta spate :( Planuri: ma gandeam sa trec la jante mai mari. Pornisem de la ideea de jante pe 17" insa mi-e ca vor trage masina in jos dpdv al performantelor si va arata destul de urat (ma gandisem sa trec la Eibach ProKit insa, dupa iernile astea, m-am convins ca ar fi mai bine sa o las asa) asa ca eu cred ca voi ramane la ideea de 16" (cele stock sunt pe 15")
    1 point
  10. Ce sa recalibreze la o pompa mecanica ??? Log in mers la injectoare a facut? Daca nu stie cum ...fa-le cont pe vwforum.ro
    1 point
  11. Cand la distributie se fac semne cu vopsea,oja .....trebuie sa motezi totul la loc si sa fugi tare....
    1 point
  12. La Multi Ani lui Tanu! Sa fie sanatos si el si proprietarul multi kilometri de acum incolo!
    1 point
  13. La cat mai multi ani si cat mai multi km, fara evenimente si costuri suplimentare! ??
    1 point
  14. Multumesc in numele lui! Intamplarea face ca aniversarea mea sa fie pe 12 Iunie deci imediat dupa el Bonurile le-am inregistrat in Fuelino si Sprintmonitor si le-am depozitat acasa, sa fie curat in masina
    1 point
  15. As da un up vote dar nu stiu cum si de unde se poate. Asta in caz ca am dreptul
    1 point
  16. Ce-i drept, multa lume renunta la diesel din cauza isteriei create de autoritati, VW si mass-media. In realitate (conform unor studii efectuate de unele institute), un diesel EU6 cu DPF polueaza mai putin comparativ cu un benzinar cu injectie directa, fara GPF, chiar si cand vine vorba de NOx. Asadar, cum e diesel-ul fata de fosta benzina?
    1 point
  17. cum l-ai ales? trebuie schimbat, daca ti l-au ales aia trebuie sa-ti dea banii inapoi. pune top tec 4200 daca vrei LM.
    1 point
  18. @cr4ck3r Ai pus pierburg nou sau second-hand? La tine pare geometrie blocata la turbo, sau dereglata, umblat la surubul de stop sau la tija actuatorului. Eu am patit asta cand m-am "jucat" la un 2.0TDI BRE, cu surubul de stop si lungimea tijei actuatorului. Tot asa facea, tragea dupa 2600-2800 de rupea, dar pana atunci scotea un fuuumm negruuu (nu vedeai in spate). Initial am crezut ca e de la debitmetru, dar stiam ca citeste foarte bine, nu am umblat la el. Am revenit la setarile initiale ale turbinei si merge ok de mai bine de 50k km masina. Daca te uiti la log-ul postat de colegul georgemiha, vei observa ca lui ii face presiune turbina, cat ii trebuie, doar ca debitmetrul nu citeste aer cat e necesar. @georgemiha Incearca cu un debitmetru de aer bun, nou sau de pe alta masina care functioneaza foarte bine. Cel putin din log asa se observa...citeste mai putin decat trebuie debitmetrul de aer. @Joe2k M-am uitat peste log. Ce probleme ai? Sau cel putin, unde vrei sa ajungi? Ai schimbat o gramada de chestii....nicio schimbare. Schimbare din ce? ca ai zis ca masina trage foarte bine...limp nu iei... Ce ne arati tu, 3 valori cu pedala 100% calcata, e pentru ce? Fa log calumea si posteaza-l, cum au facut si colegii de mai sus. Doar atunci ne putem pronunta.
    1 point
  19. Si mie mi se pare umpic cam joasa. Se mai lasa dupa cateva mii de km. O sa mai trebuiasca reglata cel putin odata pana la forma finala. Plus ca mai iei in calcul si daca mai pui greutate pe masina (2-3 persoane, bagaje etc) iti poate atinge pe spate la denivelari. (Pe fata nu cred ca ai stres cu aripile SRS)
    1 point
  20. Maine Tanu (asa cum ii spune prietena) face 1 an multi inainte si sa ne poarte sanatosi! Cu ocazia asta trebuie refacute Casco-ul si RCA-ul. Oferta prezenta pentru Casco este destul de slaba, pentru o valoare asigurata de 16.900 am avut prima de asigurare 552 euro cu fransiza doar la furt total 10%. Ca optiuni am avut toate de bun simt mai putin aspirarea apei la motor si circulatia in afara drumurilor publice. Cum acum am avut mai mult timp sa studiez ofertele si multi dupa un an si 9200 km imi scadeau valoarea masinii la 14.500 dar pretul platit era cu 25 euro mai putin am primit oferta de la Uniqa de 436 euro pentru o valoare asigurata de 16.055 euro O sa postez restul detaliilor in topicul dedicat dar am vrut sa fie evidentiat si aici pentru ca face parte din intretinerea masinii Ca un sumar al cheltuielilor dupa an an: -Benzina 3.535 Ron pentru 9200km conform Fuelino. Am bagat de 643 litri cu un cost mediu per km 0.356 RON si un consum mediu de 6.75% -Asigurare 1 an 400 Ron, vignieta 1 an 127 Ron -Roti iarna 2.047 Ron ( jante tabla 600 Ron + anvelope Michelin Alpin 5 2017 1.447 Ron) -Diverse: Folie faruri 100 Ron, Leduri albe la interior si unde se mai putea aprox 400 Ron, Detailing exterior si pregatire de iarna 380 Ron, si alte acareturi si produse de intretinere de aprox 1.000 Ron. Per total foarte multumit de alegere, este fix ce imi trebuie si atractia inca este acolo ( intorc capul dupa ea )
    1 point
  21. Salutare tuturor! Am si eu un Passat AWX, iar de curand s-a stricat debitmetrul (eroare de debitmetru pe VCDS + lipsa putere), l-am inlocuit cu un Pierburg si de atunci imi intra turbina in jur de 2600 rpm. Am facut schimb de debitmetre cu un prieten, Pierburg pe masina lui se comporta bine, iar al lui (Bosch) pe masina mea face la fel: pana in ~2600 rpm trage extrem de lent, iar dupa ~2600 rpm trage perfect, fara ezitari. Mentionez ca inainte de a inlocui debitmetrul nu am avut probleme de genul. Va atasez un log in mers. Am citit forumul in toate directiile dar nu am reusit sa descopar ceva. Recent am verificat tot traseul de vacuum si actuatorul turbinei. Va rog, daca puteti sa-mi spuneti niste pareri sau sfaturi. Multumesc! LOG.xls
    1 point
  22. O prima serie de piese duse la zincat si pasivat galben + altele la sablat si vopsit electrostatic (negru lucios).
    1 point
  23. Niste ghiduri cu intervale de schimb de la Continental si Gates, din pacate nu vad fix modelul mentionat de tine, ci doar cele mai vechi. La B7 ca al tau, se schimba la 210.000km din cate stiu eu. Inainte era simplu, manualul continea aceasta info... acum insa... taiere de costuri la pagini in manuale? http://aam-europe.contitech.de/pages/downloads/docs/Poster-Wechselintervalle_de_en_es.pdf https://assets.gates.com/content/dam/gates/home/resources/resource-library/catalogs/timingbeltreplacementguide.pdf Informatii pt B7 poti vedea aici (210.000km): Aici mai poti vedea aceasi informatie, 130.000 mile adica 210.000 km: https://www.beachhouseimports.com/maintenance-schedules/VW-2012-PASSAT.pdf
    1 point
  24. Se pare ca avem si cu prima problema cu noul Explorator : In seara asta am trecut printr-o balta destul de mare in drum spre casa ( ca deh ....Bucuresti pe timp de ploaie) iar apoi la prima plecare de pe loc de la 0 km am simtit ca au patinat putin rotile din fata si am vazut pentru prima data becul de la ESP pe bord...... instant am zis ca nu e de bine.....daca merge 4x4 nu are de ce sa intre esp asa rapid..... am ajuns acasa am scanat cu vcds si ca rezultat am : 1 Fault Found: 00448 - Haldex Clutch Pump (V181) 011 - Open Circuit Mileage: 71203 km Oricum aveam revizia de Haldex pe lista de TO DO , va trece ca prioritate la rezolvare . Nu as vrea sa imi dispara zambetul de pe buze asa de repede de la achizitie...... asa ca acum fie ce o fi . Mergem mai departe. In alta ordine de idei azi mai mi-au venit cateva din TO DO list... Uleiul de la cutia de viteze OE , Lichidul de frana OE si placutele de frana spate OE care sunt produse de TRW.
    1 point
  25. Consum pe 5000km - 4 persoane, portbagaj plin, clima pe auto ~22-23 grade. 7,2% - viteza medie 110km/h. + inca un drum Ploiesti - Bucuresti mers regulamentar --> 4,8%, vmedie 78km/h cu vreo 10km facuti in Bucuresti, clima pe 22 grade, 2 persoane si cateva bagaje.
    1 point
  26. Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.
    1 point
  27. Si ca un mic update la topic, luna asta se fac 3 ani de cand am masina! Asa ca urmeaza postarea "aniversara" in care recapitulez ce am facut in ultimul an. Asa ca retrospectiva anuala - La partea de retrofits: am pus grila de facelift fata, si grilele de ventilatie de fl in interior. + clusterul de fl ce urmeaza sa fie montat dupa ce pun BC-ul color - Jante si iar jante: initial am cumparat un set de BBS RS pe 19" 9.5j toate 4, dupa care am trecut la RH Crossline 20" 9j - Interior faruri vopsit negru - Sistem Airride cu AirManagement Airlift 3p - Trunk setup nou cu alt subwoofer (eXcursion SHX-12S4) si lada facuta din fibra in locul rotii de rezerva. - Revopsire integrala - Turbina gtb2260vk + injectoare AL cu duze Firad 120% care m-au ajutat sa cresc de la 231 si 437 nm la 295 cp si 538 nm. + alte chestii minore In al 4-lea an, sper la urmatoarele: - Sa pun color mfd-ul sus - Sa fac interior custom (plafon alcantara, scaune si bancheta retapitate) - Colantat ornamentele cu chrom de pe exterior in piano black si vopsit ornamentele din interior piano black - Oglinzi exterioare de FL (cele cu semnalizare integrata). - Upgrade la boxele stock ale masinii - Sa o intretin. Acum in functie de cat va insemna acest "sa o intretin", o sa incerc sa le fac pe restu Las cateva poze de pe parcursul anului
    1 point
  28. Schimba doar cureaua, eu as mai tine de ea 2 ani fara probleme.
    1 point
  29. M-am lamurit. Nu am ce masina sa cumpar din Romania. E al treilea raport cumparat si toate sunt asa...Raportul_autoDNA_WVWZZZ1KZAW554315.pdf
    1 point
  30. Desi este alta masina (deci alt proiect) este totusi o continuitate (acelasi model Porsche 924). Actuala este un Porsche 924 Turbo, model foarte rar - o combinatie de culori foarte rar intalnita si cu AC. (probabil undeva la nivel de cateva zeci de exemplare). Masina arata urat ca aspect dar are potential mare (vopseaua e veche si cand a fost vopsita in urma cu multi ani a fost vopsita neglijent - nu in Romania). Dar ca si structura e dreapta si fara rugina. Am verificat si starea de originalitate e una de exceptie (serii motor-caroserie, optionale, tapiterie). Asa cum este motorul acum trage bine (la cum il simt eu undeva la 150-160 CP; in teorie ar trebui sa aiba 170 CP). Injectia nu e reglata bine - cred ca o sa mai creasca un pic de acolo. Trage bine, tinuta buna, potential mare. Are radio-casetofonul original (cu amplificator (cutie separata), + inca o cutie (super-stereo) + head unit - 3 piese in total cu niste mufe de nu am mai vazut in viata mea). Toate pentru 2 iesiri de difuzoare ? Sper sa o aduc ca si pe prima la o conditie cat mai originala.
    1 point
  31. Eu zic asa: - daca vrei confort, consum mai mic si costuri scazute de inlocuire a cauciucurilor , ramai la 16” - daca vrei “sa faci sa fie frumos” si accepti pierderea de confort dar si costurile crescute, treci la 18” - 17” n-or sa fie nici la fel de confortabile si nici cu preturile reduse ale 16”, dar nici n-or sa arate la fel de bine ca 18”, nici ca ce modele gasesti, nici ca aspect pe masina. Si ia in calcul ca daca masina nu are suspensie sport (si ea venind din fabrica cu 16” probabil nu are), jantele mai mari (inclusiv 17”) vor arata ciudat (adica urat) si trebuie sa iei in calcul si investitia asta. Si daca tot vrei sa dai ~1.300 de euro - jante + anvelope + arcuri + montaj - eu zic sa te duci direct la 18”, macar sa merite vizual; desi recomandarea mea e sa stai linistit si sa ramai pe 16”
    1 point
  32. La 5 ani si 160.000 km distributia si rolele intinzatoare erau destul de uzate. Pompa de apa isi traia ultimele momente. Sunt multe chestii facute din materiale care imbatranesc. Nu as trece niciodata de 5 ani, indiferent de kilometri.
    -1 points
  33. Glumesti, da? Pompa de apa e printre cele mai uzate piese (ii putem spune consumabil), deci se schimba la fiecare schimb de distributie.
    -1 points
  34. Daca faci 210.000 km in 25 de ani, nu schimbi distributia 25 de ani? Durata e la fel de importanta ca si kilometrii, asta nu zice lumea. Pagubele sunt atat de mari, incat nu merita sa-ti asumi riscurile. In fine, pe banii lui, fiecare face ce vrea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!