Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2018 în toate secţiunile

  1. Dupa ce am terminat rodajul, am zis sa incepem si iesirile in afara drumului. Am inceput mai intai cu o iesire mai usoara, de 3 zile, prin geoparcul Buzau si am culminat cu iesirea de weekend-ul trecut unde am traversat muntii prin Curmatura Oltetului. Ultima iesire dovedindu-mi inca odata utilitatea achizitiei acestei masini si cat de bine am investit banii in achizitionarea suspensiei DCC. E de departe optiunea care merita toti banii. Si acum cateva poze, pentru ca asta astept si eu de la colegii de forum :
    5 points
  2. 2 points
  3. Astazi a fost rasfatata masina cu pre-wash nanolex,sampon meguiar's si bineinteles o manusa de blana,iar la final dat cu sealant meguiar's. In rest masina a facut 6600km,media de consum este 7.3,dar am scos si consum de 5.2?.Completat doar 150ml cu ulei OE Audi 5w30LL. Masina este geniala,nimic de reprosat masinii,insa cauciucurile sunt jalnice pe ud,iar pe uscat e bine sa nu o aduci la limita ca sigur aterizezi in locuri nepermise??. Cat de curand voi lua altele,poate aveti ceva sa imi recomandati,acum are Michelin Privacy 3,cred ca zic bine??
    2 points
  4. Maine Tanu (asa cum ii spune prietena) face 1 an multi inainte si sa ne poarte sanatosi! Cu ocazia asta trebuie refacute Casco-ul si RCA-ul. Oferta prezenta pentru Casco este destul de slaba, pentru o valoare asigurata de 16.900 am avut prima de asigurare 552 euro cu fransiza doar la furt total 10%. Ca optiuni am avut toate de bun simt mai putin aspirarea apei la motor si circulatia in afara drumurilor publice. Cum acum am avut mai mult timp sa studiez ofertele si multi dupa un an si 9200 km imi scadeau valoarea masinii la 14.500 dar pretul platit era cu 25 euro mai putin am primit oferta de la Uniqa de 436 euro pentru o valoare asigurata de 16.055 euro O sa postez restul detaliilor in topicul dedicat dar am vrut sa fie evidentiat si aici pentru ca face parte din intretinerea masinii Ca un sumar al cheltuielilor dupa an an: -Benzina 3.535 Ron pentru 9200km conform Fuelino. Am bagat de 643 litri cu un cost mediu per km 0.356 RON si un consum mediu de 6.75% -Asigurare 1 an 400 Ron, vignieta 1 an 127 Ron -Roti iarna 2.047 Ron ( jante tabla 600 Ron + anvelope Michelin Alpin 5 2017 1.447 Ron) -Diverse: Folie faruri 100 Ron, Leduri albe la interior si unde se mai putea aprox 400 Ron, Detailing exterior si pregatire de iarna 380 Ron, si alte acareturi si produse de intretinere de aprox 1.000 Ron. Per total foarte multumit de alegere, este fix ce imi trebuie si atractia inca este acolo ( intorc capul dupa ea )
    2 points
  5. Contul meu nu indeplineste cerintele sa pot sa postez acolo de asta o fac aici. @Mask001 Multumesc frumos! Ma bucura sa aud ca ti a placut .
    2 points
  6. Mai facem un update la inceput de vara . Am ajuns la reprezentanta pentru a face schimbul de filtru+ulei+buson. Toata lumea se uita mirata la mine cand le-am zis ca masina are 3.821 km . Nu m-am putut hotari suficient de rapid pentru a face schimbul mai aproape de 3.000, dar rau nu-i face! @Muale --> I-am rugat pe baieti sa-mi scurga uleiul intr-un bidon de 5l. Era cam negru dar, in afara de asta, doar cateva impuritati neferoase prezente. In orice caz, stau mai linistit acum dupa schimb. Cu ocazia zilei de 1 Iunie, copilasul a primit si cateva cadouri micute. Incet, incet, ne facem un pui de .:R : 1) Ornament chei cu inscriptie .:R : 2) Covorase "glow-in-the-dark" aderente pentru toate spatiile de depozitare, de culoare alba : 3) Protectie inchidere usi si grile ventilatie picioare spate : 4) Capac baterie si protectii balamale usi : 5) Si "La pièce de résistance", am facut si trecerea la maneta DSG de pe Golf 7R OEM, cu model de Carbon-Aluminiu si cusaturi albe : A mai primit si cateva chestii mai putin importante, precum montat folii pe pragurile interioare si stalpii B (care nu prezentau incredere prin rezistenta lor la zgarieturi ), dar fara sa le mai prind in poze... In rest, adunam kilometri, cat ne permite timpul, mai ales ca trebuie impartit si cu "surioara mai mica" .
    2 points
  7. Dupa ce am tot poluat topicurile altora, mai ales pe cel al lui @Rave (viitorul e electric) am zis sa imi prezint si eu cehoaica (un mic jurnal). Cred ca asta e prima poza pe care am facut-o dupa ce am luat-o. E adusa de la mama Francia cu prima inmatriculare in iulie 2010, cumparata de la un "intermediar" Timisoara (scuzati-mi talentul in Paint) in mai 2013 (in scripte avea vreo 104000 km... inca sunt putin in dubiu, azi la 250.000. Este versiunea Ambiente cu 2-3 dotari in plus fata de ce se vede la exterior: volan multifunctional cu bluetooth (cica ar avea si apelare vocala dar nu romgleza mea nu functioneaza), swing 2 si pachet piele volan, schimbator viteze si frana de mana (cel de pe schimbator e execrabil, plutasii din PRC tocmai imi aduc unul nou ca la PVB/original costa un deget si jumatate). Cred ca restul de dotari ca airbaguri fontale (sofer si pasager), laterale si cortina, maxidot monocrom, proiectoare de ceata cu DRL, cotiera fata (racita) si cotiera spate si aer conditinat dublu cu o singura zona (climatic cred ca ii zice), o gramada de locuri de depozitare, oglinzi electrice si incalzite (ce-mi amintesc acum), ABS, ESP, TCS/ASR, AFU si cred ca mai sunt cateva dotari din 3 litere veneau ca standard asa ca ea... e CEHOAICA Plecasem chitit pe un Sandro Stepway dCi nou (vazusem destul de multe pe langa RTR cand le testau) dar... dupa drive test am ajuns in curtea VAG. Ce-mi doream era o masina de naveta (cam 100-150 de km zilnic din care 70% autostrada/dn) care sa nu atraga atentia prea mult (sunt adeptul park n ride, numa' ca-n Bucuresti e mai greu cu partea de park), care sa nu tenteze binevoitorii si de plimbare prin tara (nu eram chiar pus pe treaba dar dupa ultima experienta cu trenul Sibiu Bucuresti, unde aveam bilete in vagonul 5 si erau doar 3 vagoane si a fost obligat sa star intr-un picior 3 ore plus nenumaratele intarzieri dimineata in Gara de Nord mi-au pus capac). Ca pentru jurnal inmatricularea a mers repede si dupa primul schimb (ulei, toate filtrele si placute de frana) am pus cap cap Sibiu via Transfagarasan cu intoarcere pe la Valea Oltului. Sigura chestie notat e ca aproape am resusit sa raman fara frane la coborare pentru ca frana de motor nu prea era in manual. Kilometrii au trecut, incercat Transbucegi (Cota 1000 - Piatra Arsa si Hotel Pestera, in perioada aia de la Dichiu pana la Bolboci, via Zanoaga nu era asfaltat asa ca a fost interesant de vazut comportamentul pe macadam/drum forestier - o data a trebuit sa ne intoarcem in Busteni pentru ca uitasem sa cumparam niste lucruri... indispensabile care nu se gaseau mai aproape), Brezoi - Obarsia Lotrului - Petrosani- Hateg (daca pana la intrarea in Hunedoara drumul era rau... dupa asta am gasit un drum de pamant cu vagi urme de asfalt) - in perioada aia era in reparatii si a fost prima data cand am iubit jantele de 15" si din pacate nu si ultima cu intoarcere prin Dobeta Tr Severin - Craiova. Meanwhile, cam pe la inceputul lu' septembrie am testat si pornirea la rece, ca ne-a prins zapada la Balea Lac; n-am sa uit prea curand coborarea: pe cauciucuri de vara Iarna a venit, am comandat anvelope Continental WinterContact 850TS care pana la urma au ajuns 810 (195 65 R15) - le-au incurcat baietii in depozit. Prima problema a aparut cam in aceeasi perioada, senzorul diferential de presiune plus ceva senzor la arbore, schimbat la Avia Militari. Nu foarte scump si intr-un fel ma asteptam plus mici zgarituri, praguri lovite, julite pentru ca iarna nu-i ca vara. Plus o jucarie noua ignorati chistia aia ce zice ca ar mirosi interesant... n-are efect Schimbul de primavara/vara a constat in ulei, toate filtrele, distributie, pompa de apa si bucse. la final a fost un deviz misto, mai ca imi vedea sa dau cu basca de asfalt. Devizul trebuia sa contina si un compresor de AC dar @Al Bundy m-a scapat de belea tenchiu mr @Al Bundy, iu are a goad ualching bitiun as. Dar e primavara, viata e frumoasa cand ai Continental Premium Contact 5 (195 65 R15): Vara a trecut cu plimbari multe si frumoase (mi-am dat seama ca e mai ieftin sa prind rasaritul la Mamaia si sa dorm seara acasa iar Transbucegiul e un drum minunat si gratarele la Padina au alt gust). Schimbul de toamna a insemnat si volant si ambreiaj pe langa obisnuitele filtre. Plus ceva corecturi la vopsea. Noul an a venit repede, impreuna cu prima tentativa de a o vinde (incepuse sa aibe tot felul de mici chestii care ma enervau, de la schimbat de becuri pana diferite zgomote carora nu le gaseam sursa, am mai schimbat si amortizoarele fata si spate cu tot ce tine de ele in perioada asta) dar pana la lasat cu nunta :))) bineinteles, tot pe Transbucegi in anul urmator. DN73A e destul de ciudatel Dar pana atunci, pentru ca ocaziile se razbuna, Cehoaica a decis sa ma paraseasca intr-un sens giratoriu pe E85 luat putin ca la carte (!not). Dauna interesanta (tinand seama ca afara erau -15 grade si giratorul era acoperit cu gheata si apa peste gheata ), schimbat piese cu OE/OEM, indreptat/inlocuit tabla, revopsire totala, din nou schimbat nenorocitele de filtre si ulei and we are ready to go. Nimeni nu a fost ranit in timpul operatiunii dar vreo 6 luni am intrat cu ceva teama in sensurile giratorii de pe DN-uri :)): Daca tot e vara si deja bateam catre 200.000 de km am zis sa pun un set nou de discuri si placute de frana (traiasca bezinariile de pe A1 - Bucuresti - Pitesti cu iesire direct in B1). 2016 a fost un an frumos in care mi-am intors privirea catre Maramures si prin... imprejurimi. lacul IacobDeal Si din nou o iarna frumoasa in Bucegi (cu Continental WinterContact 860TS - de data asta n-au mai gresit comanda) Apoi ca tot s-a facut vara si a inceput recoltarea graului am testat capabilitatile de carrier: Si am inteles importanta sistemului ISOFIX: Totodata am inteles ca si zeii sunt oameni pana la urma @Al Bundy nu a mai putut invia compresorul. So am mai trecut un compresor pe lista (+radiator AC, ceva valve si cateva schimburi de freon). Anul trecut a fost anul in care am testat CAYC plus cutie manuala in trafic bara la bara in Bucuresti. Sa zicem ca am preferat metroul si inca il prefer. Dar daca duty calls atunci cu placere. Tot prin decembrie am fost la @voinea pentru un mic upgrade a iesit frumos. Era in plan de vreo 2 ani dar am tot amanat. Teoretic sunt undeva pe la 130 de ponei. Practic om vedea. Primavara bate la usa cu un set de jante noi si niste Continental PremiumContact 5 FR (205 55 R16) Avem programat si un schimb de ulei, filtre si bineinteles distributia. Poze dupa operatie. S.
    1 point
  8. Acum 2 zile am inceput lucrul la masinuta mea din semnatura. Nemultumit de "stage 2" am decis sa fac upgrade la 3. Targetul este sa obtin 280+ spre 300 cai cu un cuplu cat mai mic (sub 550Nm daca se poate) Motorul are 158mii km acum si merge impecabil, sper sa ma tina macar 15-20mii km dupa tuning. Piese: -tubular mainfold -turbina 3.0 tdi, GTB2260VK preparata de Cipos caruia ii multumesc ptr profesionalitate, convertita la vacuum si reglata -evacuare completa Profi Diesel 76mm -IC frontal 700x300x70mm (voi demonta IC de serie, rad. clima se va muta in locul lui) -filtru sport in carcasa originala (panel ramair) -EGR cooler delete -EGR delete ( inca nu am cumparat piesa) -cutie DSG remap ptr a suporta cuplul -DSG oil cooler imens 300x200x50 , montat frontal, protejeaza mult cutia tinand uleiul la temp. cat mai joasa -termostat DSG 75 grade -DSG plate ptr liniile de ulei->>>radiator -pompa HPFP 2000+bar de pe 3.0 CR (asta ramane cu semnul intrebarii ptr moment) Frane: etrieri brembo 4 pistonase cu discuri 340 x28 de pe audi quattro TT , etrieri cumparati deja, lipsesc adaptorii care trebuie sa ii fac alternativa brembo Z18 calipers cumparati deja, bolt on cu discuri 350mm foarte grele din pacate 14kg/bucata doresc sa mentin masele in rotatie cat mai mici de aceea am decis sa merg cu un diametru mai mic la discuri placute DS2500 sau ecb yellowstuff, ramane de vazut momentan am discuri si placute ATE powerdisc noi Suspensii deja montate Koni FSD, exceptionale Remaparea se va face la bucuresti la ...;) timpul potrivit. La masina lucrez doar in timpul liber cateva ore pe zi daca-mi permite vremea si familia In 6 ore de lucru de unul singur am reusit sa: -demontez puntea -demontat DPF si turbina de serie -demontat EGR cooler si facut bypass Poze cand revin acasa.
    1 point
  9. Buna ziua si bine v-am gasit! Acum 2 zile in familie a aparut un G6. Motorul este 1.6 TDI iar ca si dotari: - Start & Stop -Esp -Senzori parcare fata-spate -Navigatie RNS 510 -Computer de bord -Senzori presiune roti -Cornering - si altele care poate imi scapa Momentan astea sunt pozele care le am. Nu ma pricep foarte bine, asa ca sunt in cautare de hartile Europei de est care includ si Romania. Cu stima si drumuri bune tuturor!
    1 point
  10. Confirm si eu ce zice @CristiALF. Pe Scirocco am avut Primacy HP si Primacy 3 si nu am avut niciodata probleme, nici pe uscat, nici pe ud. In scurt timp va trebui sa schimb cauciucurile la Golf si cel mai probabil ma voi orienta spre Primacy 4, avand dpmdv un raport calitate/durata de viata/pret imbatabil
    1 point
  11. Va multumesc mult.Cred ca raman pe L.M. si am sa incerc sa il schimb la un nr de km mai mic,asta pentru ca trebuie sa o ajut,este o masina batrana si nu stiu nici stilul de mers si mentenanta celorlalti propietari pe care aceasta i-a avut.Va multumesc inca o data.
    1 point
  12. @Razvan_911, Daca ai actele de la ultimul TUV al masinii , acolo poti vedea kilometrii inainte de TUV si poti sa-ti faci o imagine daca kilometrii sunt reali sau nu. O zi faina.
    1 point
  13. Daca si scos 4L nu e ok ,inseamna ca nivelul nu a fost facut bine si in continuare nu e facut bine. (P.S. -si motorul merge cu 3L in loc de 4L ,consecintele se vad in timp ?)
    1 point
  14. Spalata si pregatita pentru urmatoarele ploi! Si sa speram ca fara surprize... Unii au greierasi in masina, eu am soricei! Momentan, singura problema pe care o am cu masina este aceasta: Deh, m-am cam obisnuit sa merg gratis!
    1 point
  15. Stiti momentele alea cand ea vine mieroasa si spune “Imi speli si mie masina?! Te rooog!” sau “Imi faci si mie plinul?!” ?! Ei bine sunt valabile si cand masina este electrica. Si asa te trezesti in situatia asta... Asta si pentru cine se intreba ce face masina cand intra pe rosu. Aprinde un bec in bord! Cand am ajuns sub 10km range mi-a dat mesaj de avertizare ( asta face si la 30 si la 15 km range) si mi-a activat automat Eco+, oricum mergeam in Eco+ dar ea a scris acolo... In teorie range-ul ala ar trebui sa fie cu panica pentru mai toti soferii; in realitate stiam ca ajung lejer si mai aveam baterie si sa caut alt punct de incarcare daca acesta nu era liber. Din fericire, desi era aglomerat, statia era libera asa ca a trebuit sa improvizez, cablul de incarcare la statiile de 50kW este foarte scurt, dar a mers. Chiar si asa tot e mai bine varianta aceasta fata de cealalta masina la care lucrurile nu evolueaza deloc in bine... In ritmul asta Leon-ul nu o sa mai fie schimbat cu un Karoq/Kodiaq/Tiguan/Ateca ci cu prima masina care-mi ofera un minim de 400km reali range full electric. Si pe care sa mi-o si permit!
    1 point
  16. O prima serie de piese duse la zincat si pasivat galben + altele la sablat si vopsit electrostatic (negru lucios).
    1 point
  17. 1 point
  18. Inca sunt la stadiul de fine tuning Maine voi mai regla putin botul pt ca si mie mi se pare ca s-a lasat cam mult, cca .5cm sa zic Multumesc! Asa am citit si eu, m-am bazat pe asta. E foarte comfortabila. Pe masura ce coboara mai scade comfortul dar tot e mai comfortabila decat era cand aveam arcuri + amortizoare stock Just a simple GTI Apreciez!
    1 point
  19. Salutare forumisti, Sunt nou pe aici, asa ca incep cu prezentarea...zic. Tocmai ce am devenit noul proprietar al unui Volkswagen Passat B7 comfortline, 2014, gri-negru (nu stiu exact cum sa descriu culoarea), 2.0 TDI, cutie DSG si cam tot ce am avut eu nevoie pentru a-mi asigura cat de cat comfortul. Am cumparat-o de la Weltauto, cu 50.000 km rulati pana in acest moment, masina a fost cumparata de la ei si reviziile facute tot la reprezentanta. Are mici probleme pe care le-am constatat inainte de achizitie (un zgomot la invartirea volanului - de parca atinge ceva de coloana de directie-, gurile de ventilatie directioneaza aerul doar pe verticala, pe orizontala pare ca sunt rupte urechiusile alea, si scaunul de la sofer un mic joc fata-spate la accelerare si franare), dar pe care mi le vor remedia in garantie, altfel s-ar fi adaugat la pretul de achizitie. Masina cred ca este dotata cu un RNS 315 (din cate am tot citit pe forum, ca nu ma pricep), si suplimentar cu un modul bluetooth ca in poza (nu este din masina mea poza, dar e identica la interior), Modelul l-am vazut montat pe multe masini similare cu a mea. Problema mea in acest moment (poate nu e locul in care sa scriu despre asta, caz in care imi cer scuze), este ca a incetat sa mai functioneze, intr-o dimineata cand am pornit-o n-a mai vrut sa se conecteze la telefon, dupa mai multe incercari am observat ca butoanele nu se mai aprind (inainte de a se defecta, se aprindeau cele 3 butoane). Ma puteti ajuta cu un sfat? Am cautat pe forum in lung si-n lat, n-am gasit nici o solutie la problema mea. Ma gandesc ca poate o fi vreo siguranta ... sau ceva. Masina mea este asta, dupa care i-am pus folii la geamurile din spate. Multumesc anticipat! Drumuri bune! Andi
    1 point
  20. Cu siguranta este o masina unicata in romania, pentru cei cu ochiul format !
    1 point
  21. Ai overboost la marele greu. Probabil geometria e blocata. Trebuie neaparat sa o dai jos si sa ii faci o curatare. Eu, personal, nu ti-as recomanda sa te duci la Cipos (m-am dus cu o problema si m-am intors cu 2, si tot timpul nu e vina lui; nu isi da interesul sa-ti rezolve problema). Daca, totusi, te hotarasti sa te duci la el fa-i doar curatare fara sa ti-o regleze pe stand (o sa ai overboost si dupa, iar el o sa spuna ca e vina turbinei nu a aparatului lui care e dereglat). Sau o poti curata tu, ai tutorial pe forum.
    1 point
  22. Merci pentru parerea completa, @Andrei1980 Am comandat alaltaieri seara pe eMag Michelin Pilot Sport 4, 91W, super incantat de ele... dar din pacate dimineata, curierul mi-a adus 3 buc Michelin Primacy 4 pe 17, 91w (extrem de slabe in reviewuri) si 1buc Energy Saver 16inch. Deci eMag n-a dat niciodata o buleala mai mare. Cand am intrebat unde sunt anvelopele mele mi-au zis ca nu sunt disponibile. Din pacate pilot sport 4 nu am mai gasit la nimeni, sunt vandute toate peste tot, desi apar pe stocurile "virtuale" si urmatorul transport vine la sfarsitul lunii. Pentru ca mergeam cu rotile de iarna de cateva zile si eram foarte curios sa vad cum se simte trecerea de la 16 la 17 inch, am ales locul imediat urmator, Continental Premium Contact 6 - 225/45/17 cu 91Y (indicele de viteza mai mare ajuta anvelopa sa se echilibreze mai bine, cu cat mai mare indicele, cu atat mai bine distribuita uniform greutatea anvelopei) Fata de alte anvelope premium, au buza exterioara mai proeminenta, si profilul arata exceptional, au iesit pe locul 2 si 1 in majoritatea testelor 2017/2018 imediat dupa pilot sport. In fine, cumparat la un pret foarte bun (desi nu ma interesa asta, ci calitatea) la 400 lei de la un magazin online, luate direct din depozitul lor, am fost placut surprins ca au DOT1718, deci facute la inceputul lui mai 2018 (ma feresc sa iau dot mai vechi de 6 luni pentru ca in general Dorel le depoziteaza aiurea si risca deformare). Ce nu mi-a placut initial a fost senzatia de sidewall cam moale. Talonul parea usor moale comparat cu Bridgestone Turanza 005, Michelin Primacy 4 si altele. Montate la auto-soft militari, echilibrat perfect, si .... WOW Vreau sa zic ca pe langa stabilitate, grip, liniste in masina, si franare muuuult mai buna, am trecut de la energy saver 16inch 205 la 225/45/17 si am castigat inclusiv CONFORT !! Masina e mult mai stabila si preia socurile EXCELENT. Practic absoarbe micile imperfectiuni din asfalt, zici ca mergi cu 14inch, insa NU in detrimentul gripului si al controlului pe care le simt din plin. Am golit masina dupa schimb si pe la 10 noaptea am dat o tura mai sportiva. Deci wow !! In curbe, la viteza, e alta masina. Singurul dezavantaj e ca se simte putin mai greoaie, demarajul a fost putin afectat. Zici ca am pierdut 20cp Rotile de 16 aveau in jur de 17kg, iar aici, jantele 17 Denom (oem) au 10.5kg si anvelopele au 9.4 kg. FINAL: pentru cine vrea o experienta confortabila (probabil o durata de viata mai mica) continental premium contact 6 m-au dat pe spate. Se tot merge pe eco, pe durata mare de viata a anvelopei, pe consum redus, dar asta in detrimentul confortului, pentru ca au foarte mult siliciu in compozitie si sunt din ce in ce mai tari anvelopele. Eu chiar mi-am dorit ceva mai confortabil, mai ales pe suspensia de 2 lei a octaviei.
    1 point
  23. @Rave fixed Cu un efect mai dubios din aparat ca sa se vada tho
    1 point
  24. Se pare ca avem si cu prima problema cu noul Explorator : In seara asta am trecut printr-o balta destul de mare in drum spre casa ( ca deh ....Bucuresti pe timp de ploaie) iar apoi la prima plecare de pe loc de la 0 km am simtit ca au patinat putin rotile din fata si am vazut pentru prima data becul de la ESP pe bord...... instant am zis ca nu e de bine.....daca merge 4x4 nu are de ce sa intre esp asa rapid..... am ajuns acasa am scanat cu vcds si ca rezultat am : 1 Fault Found: 00448 - Haldex Clutch Pump (V181) 011 - Open Circuit Mileage: 71203 km Oricum aveam revizia de Haldex pe lista de TO DO , va trece ca prioritate la rezolvare . Nu as vrea sa imi dispara zambetul de pe buze asa de repede de la achizitie...... asa ca acum fie ce o fi . Mergem mai departe. In alta ordine de idei azi mai mi-au venit cateva din TO DO list... Uleiul de la cutia de viteze OE , Lichidul de frana OE si placutele de frana spate OE care sunt produse de TRW.
    1 point
  25. Am trecut de ~ jumatate de an de la Rompetrol la Petrom. Nicio diferenta, ba chiar (si e posibil sa fie placebo) e un pic mai sprintena masina. Bine, masina asta merge si cu ulei de gatit, asa ca nu mai conteaza
    1 point
  26. Multumesc ?. Da... eu am preferam sa ma informez despre fiecare model in parte si sa nu ma las influentat de brand. La interior dupa comparatie plasticele sunt identice singurele 2 diferente intre cele doua modele sunt urmatoarele: - Golf-ul are captusite buzunarele de la usi, glove box-ul si buzunarasul din stanga de la sofer - Fetele de usi desi sunt aceleasi materiale sunt un pic mai premium ca design la Golf, atat fata cat si spate. Pe langa ce am spus in primul comentariu cand am specificat de ce ales sa merg pe Cupra si nu Golf R am uitat sa mentionez ca m-a impresionat faptul ca desi are o forma mai sportiva fata de Golf constructorii au reusit sa o obtina exact acelasi portbagaj de 380 litrii si acelasi spatiu la interior. Sa o stapanesti sanatos si drumuri frumoase! Ca e Cupra, Golf R/GTI, etc alegerea difera de la pers la pers de asta exista atatea modele sa ai de unde alege :D. Intr-un final toate aceste hot hatch-uri/hyper hatch-uri sunt serious performance.
    1 point
  27. Am primit de dimineata mesaj ca becul pe frana stanga este ars. Ce tip de bec este? Exista bec pe frana si in jumatatea de stop de pe haion si in jumatatea de pe aripa?Inca nu am apucat sa rog pe cineva sa apese sa vad exact ce s-a ars. Merci.
    1 point
  28. La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.
    1 point
  29. Salut, as dori sa inlocuiesc si eu becurile din bara (luminile de zi ce stau aprinse permanent, cred ca DRL se numesc) cu unele cu lumina alba (led cred). Imi puteti recomanda un model ok (care sa tina cat mai mult si nici sa nu dea eroare de bec ars). Multumesc
    1 point
  30. Multumesc. Multumesc. Mai am niste chestii de facut la ea, nu ma opresc aici. +1 poza
    1 point
  31. De acord cu tine, @75NOR Sincer, nu le-am acordat prea multa atentie si nu ma deranjeaza. La pregatirea masinii dealerul mi-a lasat inclusiv protectia la portiera (un fel de panza pe care pui mana cand deschizi usa) pe care o gasesc foarte utila. Foliile o sa le dau probabil jos la primul detailing profi, aspectul va fi clar mai curat fara Mai urc doua poze de ieri seara. Digging the spring
    1 point
  32. +5 cp Grilele s-au potrivit la fix si arata chiar ok. Ar trebui sa fie ceva standard pe masina, in loc de gurile alea lasate descoperite.
    1 point
  33. Era bun un sistem care sa atentioneze soferul ca nu exista niciun sistem care sa elimine principiile fizicii, gen coeficientul de frecare pt anvelopele de vara in anotimpul rece. In plus mi se pare ciudat sa dai o suma cosiderabila pe o masina si sa nu o echipezi corect cu cel mai semnificativ lucru...contactul cu solul.
    1 point
  34. @mri , @blordc , @bughy89 Multumesc tuturor! @mik15 Multumesc, multumesc, ma bucur ca ti a placut povestea.
    1 point
  35. Mai spune-mi, invata-ma cu OE / OEM si alte chestii din astea, pare ca stii asa de multe . Sa va bucurati de Allroad, de GTD, de RS3 si de toate utilajele de care va folositi. De S3, nu, ca e banal . Decat GMP, eu as pune orice, inclusiv Ultraleggera, Superleggera etc. Dar suntem diferiti cu totii si, in plus, e irelevant ce as face eu.
    1 point
  36. Chiar este necesar inlocuirea lichidului de frana? Daca ma credeti nu l-am schimbat niciodata(9 ani).Dar il voi schimba deoarece fac schimbul de placute fata spate.Am cumparat lichid de frana original,e bun? Frana o simt ca in prima zi...cu lichid de frana vechi de 9 ani
    1 point
  37. Multumesc andrei de sfaturi, am sa revin cu noutati dupa schimbarea lui.
    1 point
  38. fara nicio intentie de a declansa flame sau versus mentionez ca intervalul de 2 ani la care face referire titlul topicului este cam mic. in cazul meu de ex. (pug 307 1.6 hdi) intervalul este de 4 ani. cred ca pe undeva este exces de zel din partea cuiva care vrea sa faca multi, multi banutzi in romanica pe spinarea iubitorilor de automobile.
    1 point
  39. @cr4ck3r Ai pus pierburg nou sau second-hand? La tine pare geometrie blocata la turbo, sau dereglata, umblat la surubul de stop sau la tija actuatorului. Eu am patit asta cand m-am "jucat" la un 2.0TDI BRE, cu surubul de stop si lungimea tijei actuatorului. Tot asa facea, tragea dupa 2600-2800 de rupea, dar pana atunci scotea un fuuumm negruuu (nu vedeai in spate). Initial am crezut ca e de la debitmetru, dar stiam ca citeste foarte bine, nu am umblat la el. Am revenit la setarile initiale ale turbinei si merge ok de mai bine de 50k km masina. Daca te uiti la log-ul postat de colegul georgemiha, vei observa ca lui ii face presiune turbina, cat ii trebuie, doar ca debitmetrul nu citeste aer cat e necesar. @georgemiha Incearca cu un debitmetru de aer bun, nou sau de pe alta masina care functioneaza foarte bine. Cel putin din log asa se observa...citeste mai putin decat trebuie debitmetrul de aer. @Joe2k M-am uitat peste log. Ce probleme ai? Sau cel putin, unde vrei sa ajungi? Ai schimbat o gramada de chestii....nicio schimbare. Schimbare din ce? ca ai zis ca masina trage foarte bine...limp nu iei... Ce ne arati tu, 3 valori cu pedala 100% calcata, e pentru ce? Fa log calumea si posteaza-l, cum au facut si colegii de mai sus. Doar atunci ne putem pronunta.
    0 points
  40. Te incapatanezi si mergi tot pe full electric cu toate ca infrastructura este la pamant....You've got balls!
    0 points
  41. Nu strica uleiul, e suficient sa-l schimbi la 10k. oricat ai schimba de des la PD se innegreste sub 1000km.
    0 points
  42. Citeste cateva pagini mai din spate (cam ultimele 5-6). S.au tot recomandat service.uri si mecanici.
    -1 points
  43. Preturi bune la Audi gasim mereu... daca avem prietenii potriviti Sa o stapaniti sanatosi!
    -1 points
  44. Va e atat de greu sa cautati informatiile in topicul asta. Acelasi lucru a intrebat si colegul cristian, mai sus. Nu ai vrut nici macar sa citesti 2 postari inaintea ta. Citeste macar 4-5 pagini in urma si vei gasi macar 2-3 priceputi. Citeste mai multe pagini in urma si vei gasi mult mai multe service.uri si mecanici pentru mult mai multe probleme. Se umple topicul aiurea doar din intrebari pentru ca va e lene sa cititi. Iar cei ce cauta ce au nevoie, trebuie sa citeasca zeci de pagini pline de intrebarile lenesilor ca sa gaseasca ceva. Timp pierdut pentru cei cu adevarat interesati. Si citeste si regulamentul forumului.
    -1 points
  45. @aureliandan multumesc frumos. Nu am ramas intepenit pe nicaieri, masina s-a descurcat foarte bine si cu anvelope de vara. Am mers incet pana la locul cu pricina. Ce inteleg prin a profita de zapada? Pai voiam sa vad cum este si cum se descurca o astfel de masina pe zapada. Plus un pic de joaca. @andrei0241 repet, am mers cu grija, si da, te poti bucura din plin cu automata chiar si cu frana de mana electromecanica. Masina asta are niste sisteme ce intra in actiune indiferent de anvelopele cu care este incaltata. S-a mers ani de zile cu anvelope de vara in anotimpul rece pana sa se introduca legea asta si nu cred ca era un asa mare dezastru, asa ca nu mai faceti din tantar armasar pentru un drum de 2km.
    -1 points
  46. O sa iti sune motorul la fel ca orice alt ulei care costa tot 8 dolari quartul, diferenta este ca tu vei plati cam 100 ron pe quart si din acest motiv vei avea un warm fuzzy feeling si vei fi cuprins de endorfine de fiecare data cand pornesti motorul numai la gandul ca ai pus untdelemn de inger in motor , vei fi mai sarac din acest motiv atat pecuniar cat si cu duhul dar fericit oricum.
    -1 points
  47. Ceva nu e in regula daca a curs 1.1L In cutie raman oricum in jur de 2L
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!