Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2018 în toate secţiunile

  1. Mai facem un update la inceput de vara . Am ajuns la reprezentanta pentru a face schimbul de filtru+ulei+buson. Toata lumea se uita mirata la mine cand le-am zis ca masina are 3.821 km . Nu m-am putut hotari suficient de rapid pentru a face schimbul mai aproape de 3.000, dar rau nu-i face! @Muale --> I-am rugat pe baieti sa-mi scurga uleiul intr-un bidon de 5l. Era cam negru dar, in afara de asta, doar cateva impuritati neferoase prezente. In orice caz, stau mai linistit acum dupa schimb. Cu ocazia zilei de 1 Iunie, copilasul a primit si cateva cadouri micute. Incet, incet, ne facem un pui de .:R : 1) Ornament chei cu inscriptie .:R : 2) Covorase "glow-in-the-dark" aderente pentru toate spatiile de depozitare, de culoare alba : 3) Protectie inchidere usi si grile ventilatie picioare spate : 4) Capac baterie si protectii balamale usi : 5) Si "La pièce de résistance", am facut si trecerea la maneta DSG de pe Golf 7R OEM, cu model de Carbon-Aluminiu si cusaturi albe : A mai primit si cateva chestii mai putin importante, precum montat folii pe pragurile interioare si stalpii B (care nu prezentau incredere prin rezistenta lor la zgarieturi ), dar fara sa le mai prind in poze... In rest, adunam kilometri, cat ne permite timpul, mai ales ca trebuie impartit si cu "surioara mai mica" .
    4 points
  2. O prima serie de piese duse la zincat si pasivat galben + altele la sablat si vopsit electrostatic (negru lucios).
    3 points
  3. O sa iti sune motorul la fel ca orice alt ulei care costa tot 8 dolari quartul, diferenta este ca tu vei plati cam 100 ron pe quart si din acest motiv vei avea un warm fuzzy feeling si vei fi cuprins de endorfine de fiecare data cand pornesti motorul numai la gandul ca ai pus untdelemn de inger in motor , vei fi mai sarac din acest motiv atat pecuniar cat si cu duhul dar fericit oricum.
    3 points
  4. Dupa ce am terminat rodajul, am zis sa incepem si iesirile in afara drumului. Am inceput mai intai cu o iesire mai usoara, de 3 zile, prin geoparcul Buzau si am culminat cu iesirea de weekend-ul trecut unde am traversat muntii prin Curmatura Oltetului. Ultima iesire dovedindu-mi inca odata utilitatea achizitiei acestei masini si cat de bine am investit banii in achizitionarea suspensiei DCC. E de departe optiunea care merita toti banii. Si acum cateva poze, pentru ca asta astept si eu de la colegii de forum :
    2 points
  5. So, am zis sa mai dezgrop putin topicul. Am ajuns la 106.000 km fara probleme notabile, in afara de cold start misfire care imi aprindea check engine-ul si mici tremuraturi la relanti. Acelea s-au rezolvat prin curatarea supapelor de la galeria de admisie la Brady. Intre timp, masina a mai suferit niste modificari. Resoftare stage 1, toba finala cu iesire dubla GTI si clapete, difuzor GTI, arcuri Eibach Prokit si jante pe 18". Atasez si cateva poze cu toba
    2 points
  6. Am gasit si motivul pentru care aveam erori dupa montarea intercoolerului.
    1 point
  7. Cu siguranta este o masina unicata in romania, pentru cei cu ochiul format !
    1 point
  8. Zilele astea se tot vorbea de timpi pe tipicul lui @cristi511...bineinteles ca nu am postat nimic pt ca "doar" 140 cp , dar asa m-am ambiționat să dau o fuga pe drumul de Poiana Aseară am si reusit după ce am plecat sa cumpăr niște plinta pentru parchet si pot spune ca nu m-a dezamăgit deloc golful...se așează binisor pe curbe având suspensie sport de fabrica, jante 17"...iar motorul "sta" bine sus in turatii. Nu e vreun Gti, dar ceva senzatii mi-a oferit...iar trapa deschisă mi-a adus pădurea în masina :))) #sporlapedale
    1 point
  9. un SUV fara 4x4 este un nonsens s-au fabricat doar din considerente de marketing X3 dupa 2011 este cea mai spatioasa si mai ieftin de intretinut ca impozite dar numai Xdrive
    1 point
  10. Ajung incet si piesele
    1 point
  11. Pai... netul zice ca Bridgestone (japan) e producatorul nr 1 la nivel mondial, echipeaza majoritatea masinilor de fabrica. Consumatorii zic ca Dunlop e destul de slab, cu o durata de viata mica, de 20-30mii km, insa sunt cele mai vandute anvelope de replacement. Continental este marca cu cele mai putine reclamatii Testele auto (si service-urile de roti) zic ca Michelin e taticu' absolut. Good Year si-a cam pierdut adeptii peste tot... De Pirelli a ramas doar marketingul, insa vanzarile sunt cele mai slabe din segmentul premium (Concluzie personala dupa o saptamana de discutii cu service-uri, review-uri, cautari pe net, discutii cu vanzatori si importatori de anvelope)
    1 point
  12. Merci pentru parerea completa, @Andrei1980 Am comandat alaltaieri seara pe eMag Michelin Pilot Sport 4, 91W, super incantat de ele... dar din pacate dimineata, curierul mi-a adus 3 buc Michelin Primacy 4 pe 17, 91w (extrem de slabe in reviewuri) si 1buc Energy Saver 16inch. Deci eMag n-a dat niciodata o buleala mai mare. Cand am intrebat unde sunt anvelopele mele mi-au zis ca nu sunt disponibile. Din pacate pilot sport 4 nu am mai gasit la nimeni, sunt vandute toate peste tot, desi apar pe stocurile "virtuale" si urmatorul transport vine la sfarsitul lunii. Pentru ca mergeam cu rotile de iarna de cateva zile si eram foarte curios sa vad cum se simte trecerea de la 16 la 17 inch, am ales locul imediat urmator, Continental Premium Contact 6 - 225/45/17 cu 91Y (indicele de viteza mai mare ajuta anvelopa sa se echilibreze mai bine, cu cat mai mare indicele, cu atat mai bine distribuita uniform greutatea anvelopei) Fata de alte anvelope premium, au buza exterioara mai proeminenta, si profilul arata exceptional, au iesit pe locul 2 si 1 in majoritatea testelor 2017/2018 imediat dupa pilot sport. In fine, cumparat la un pret foarte bun (desi nu ma interesa asta, ci calitatea) la 400 lei de la un magazin online, luate direct din depozitul lor, am fost placut surprins ca au DOT1718, deci facute la inceputul lui mai 2018 (ma feresc sa iau dot mai vechi de 6 luni pentru ca in general Dorel le depoziteaza aiurea si risca deformare). Ce nu mi-a placut initial a fost senzatia de sidewall cam moale. Talonul parea usor moale comparat cu Bridgestone Turanza 005, Michelin Primacy 4 si altele. Montate la auto-soft militari, echilibrat perfect, si .... WOW Vreau sa zic ca pe langa stabilitate, grip, liniste in masina, si franare muuuult mai buna, am trecut de la energy saver 16inch 205 la 225/45/17 si am castigat inclusiv CONFORT !! Masina e mult mai stabila si preia socurile EXCELENT. Practic absoarbe micile imperfectiuni din asfalt, zici ca mergi cu 14inch, insa NU in detrimentul gripului si al controlului pe care le simt din plin. Am golit masina dupa schimb si pe la 10 noaptea am dat o tura mai sportiva. Deci wow !! In curbe, la viteza, e alta masina. Singurul dezavantaj e ca se simte putin mai greoaie, demarajul a fost putin afectat. Zici ca am pierdut 20cp Rotile de 16 aveau in jur de 17kg, iar aici, jantele 17 Denom (oem) au 10.5kg si anvelopele au 9.4 kg. FINAL: pentru cine vrea o experienta confortabila (probabil o durata de viata mai mica) continental premium contact 6 m-au dat pe spate. Se tot merge pe eco, pe durata mare de viata a anvelopei, pe consum redus, dar asta in detrimentul confortului, pentru ca au foarte mult siliciu in compozitie si sunt din ce in ce mai tari anvelopele. Eu chiar mi-am dorit ceva mai confortabil, mai ales pe suspensia de 2 lei a octaviei.
    1 point
  13. Verifica oringurile de la injectoare . Injectoarele la bmp se strica rar
    1 point
  14. Asa se vede mai bine cat de joasa e
    1 point
  15. @Rave fixed Cu un efect mai dubios din aparat ca sa se vada tho
    1 point
  16. Anvelopele de vara sunt bune pana ajung la 3mm si nu sunt imbatranite (nu au crapaturi).
    1 point
  17. La stream mp3 am rezolvat cu receptia proasta prin dezactivarea functiilor "af" si "learn". Vad ca acum e ok.
    1 point
  18. Cum iti spuneam dpf-ul tine lejer 500 mii km daca motorul e intretinut . In plus sunt firme care le curata impecabil cu aprox 100€ ,cu putin efort ti-l poti curata si singur sau cu costuri minime. Ce-ar fi ca toti sa le anulam ??? Sa stam in trafic si sa inhalam mirosul cancerigen cand ne ducem copii la scoala !? E ok ?
    1 point
  19. Din motive "tehnice" unii ar anula si motorul ...doar ca nu merge masina fara el
    1 point
  20. Masina ta nu mai are niciun euro . La vara nu o sa poti sta langa masina cand e pornita. O sa ai bara afumata daca masina e culoare deschisa. DPF-urile tin lejer peste 500 mii km ,chat si in regim de taxi pe RO Si daca nu ai facut downgrade de soft inainte de anulare dpf ....ai ramas cu dieselgate-ul care mai are si alte probleme ,nu doar regenerarile dese
    1 point
  21. De acord cu Gabriel. Si eu vreau curent in portbagaj, dar voi veni cu cablurile pana la panoul de sigurante, unde voi adauga un circuit nou (folosesc siguranta de la carlig de remorcare - la mine nefolosita). Pana la primavara insa, nu misc nimic. L.E. Atentie cu consumatori gen lada frigorifica - daca ii uiti porniti, pot sa omoare bateria fara probleme; am o ladita care consuma cca 80W. In 6-7 ore, descarca bateria. Va trebui sa te decizi daca vrei un + dupa contact sau un + permanent.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!