Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2018 în toate secţiunile

  1. O sa iti sune motorul la fel ca orice alt ulei care costa tot 8 dolari quartul, diferenta este ca tu vei plati cam 100 ron pe quart si din acest motiv vei avea un warm fuzzy feeling si vei fi cuprins de endorfine de fiecare data cand pornesti motorul numai la gandul ca ai pus untdelemn de inger in motor , vei fi mai sarac din acest motiv atat pecuniar cat si cu duhul dar fericit oricum.
    3 points
  2. 2 points
  3. @Rave fixed Cu un efect mai dubios din aparat ca sa se vada tho
    2 points
  4. Nu e ok sa o lasi sa plece ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic! Declari la politie ce s-a intamplat, primesti rca-ul ei, repari pe casco tau cu regres pe rca-ul ei si gata. De ce sa platesti tu mai mult la urmatoarea polita casco din cauza altora. Daca primeste amenda sau nu habar nu am, dar macar o vizita la politie si cativa lei la urmatorul rca poate o mai aduce la realitate.
    2 points
  5. Faceti confuzie intre butonul de incuiat usile si butonul de blocat usile din spate, pentru siguranta copiilor (blocheaza clanta din interior in asa fel incat usa se va deschide doar din exterior - asta ca nu iasa copchilu afara din masina cand are el chef). Superb 3 are buton de incuiat usile , ala de langa frana de mana. Ca sa blochezi clantele (sau cum s-or numi ele) se baga cheia de contact in gauricile de pe lateralul usilor si rotesti.. si asta e tot. Cu clanta blocata usa se va putea deschide din exterior (presupunand ca nu e incuiata) dar nu se va putea deschide in interior niciodata, indiferent daca e incuiata sau nu. E valabil doar pentru usile din spate. Si ca sa fie confuzia maxima - exista buton de blocat geamurile din spate - ala de pe usa soferului cu un geam taiat. Odata apasat geamurile din spate nu pot fi comandate de pe usile din spate. La unele masini acel buton bloca si clantele din interior (am vazut modele la care bloca numai clantele nu si geamurile dar e altceva). Sper ca e putin mai clar.
    2 points
  6. Si ca un mic update la topic, luna asta se fac 3 ani de cand am masina! Asa ca urmeaza postarea "aniversara" in care recapitulez ce am facut in ultimul an. Asa ca retrospectiva anuala - La partea de retrofits: am pus grila de facelift fata, si grilele de ventilatie de fl in interior. + clusterul de fl ce urmeaza sa fie montat dupa ce pun BC-ul color - Jante si iar jante: initial am cumparat un set de BBS RS pe 19" 9.5j toate 4, dupa care am trecut la RH Crossline 20" 9j - Interior faruri vopsit negru - Sistem Airride cu AirManagement Airlift 3p - Trunk setup nou cu alt subwoofer (eXcursion SHX-12S4) si lada facuta din fibra in locul rotii de rezerva. - Revopsire integrala - Turbina gtb2260vk + injectoare AL cu duze Firad 120% care m-au ajutat sa cresc de la 231 si 437 nm la 295 cp si 538 nm. + alte chestii minore In al 4-lea an, sper la urmatoarele: - Sa pun color mfd-ul sus - Sa fac interior custom (plafon alcantara, scaune si bancheta retapitate) - Colantat ornamentele cu chrom de pe exterior in piano black si vopsit ornamentele din interior piano black - Oglinzi exterioare de FL (cele cu semnalizare integrata). - Upgrade la boxele stock ale masinii - Sa o intretin. Acum in functie de cat va insemna acest "sa o intretin", o sa incerc sa le fac pe restu Las cateva poze de pe parcursul anului
    2 points
  7. Arata perfect!! Din cate am mai citit, este cel mai confortabil sistem after market (se pare ca este peste KW ca si confort). Ce păcat ca nu au un sistem compatibil cu DCC, ar ajunge imediat pe short list-ul meu.
    1 point
  8. Nice, merci frumos! Sa lasi un feedback dupa montaj, ma gandesc sa imi pun si eu tot Sachs.uri la a mea
    1 point
  9. Nu trebuie schimbați.......daca nu ai joc ci doar zgomot ....dai jos baga vaselina buna sa nu înghețe sa nu curgă si strânge inapoi un grad peste cum era strâns.....daca ai joc schimbo Nu prea se uzează tachetii aia
    1 point
  10. @42miticutza....multam frumos. Am cumparat un spay de gresare si am dat cu el peste tot pe colana de directie....de atunci au trecut multe zile, dar am vrut sa fiu sigur ca NU mai face scartaitul ala cand virez dreapta....acum e liniste maxima in masina atunci cand virez in orice directie. Raman dator maxim!!!
    1 point
  11. Ceau @Andrei1980, Am cumparat si eu recent un Seat Leon din 2009 , echipat cu aceleasi Pirelli Cinturato P7 achizitionate de fostul proprietar cu un an inainte ...Concluzia mea dupa 1100 de km din Germania pana la Timisoara a fost ca sunt foarte zgomotoase, am fost cu masina la mecanic pt verificarea generala iar acesta mi-a confirmat ca sunt uzate anormal pe interior. O sa merg sa ii fac si o geometrie la roti dar citind postarile tale imi dau seama ca sunt doar cauciucuri proaste si atat...Ma asteptam la altceva de la Pirelli NU recomand acest tip de cauciucuri nimanui. Eu am pe Golf Nexen NBLUE HD , foarte bune mai ales la al -2-lea sezon. O zi faina.
    1 point
  12. Salutare. Da ma dau cu ele si sunt bestiale ca si aderenta. Desi circul cateodata destul de tare, inca nu am auzit un scartait de la ele sau sa simt ca sunt la limita aderentei. Dupa Pirelli Cinturato P7 cu care mi-a venit masina in 2016 , astea sunt cu 3 clase peste, ca si aderenta. Insa au un singur neajuns. Sunt mai rigide categoric, mai ales pe spate daca masina este cu portbagajul gol, pe asfalt peticit topaie un pic cu ele. Dar asta poate fi si de la faptul ale mele sunt si XL si cu indice de virteza Y(300km/h), deci pe undeva este absolut normal sa aiba flancurile intarite. Ciudat ca cele non XL si indice de viteze mai mici sunt mai scumpe la noi. Dar le recomand 100%, chiar cred ca momentan sunt cele mai bune anvelope de vara in gama aceasta de anvelope.
    1 point
  13. Nu, nu o poti sterge, deoarece rezistenta este defecta - trebuie demontata de pe masina, refacute lipiturile la rezistente, pe placa de baza, dupa care te va lasa sa stergi erorile
    1 point
  14. Trecut la jantele de vara si un polish la faruri.
    1 point
  15. Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.
    1 point
  16. Pai probabil asta e motivul pentru care nu se gaseste mereu
    1 point
  17. Salut! La masina din semnatura am observat ca burduful de la planetara este crapat, insa nu am observat pana acum sa faca zgomote in curbe. Se schimba doar burduful sau planetara impreuna cu acesta? Exista mai multe tipuri de planetare? Mi-a zis cineva cum ca ar exista mai multe tipuri si trebuie sa dea jos roata ca sa vada exact despre care e vorba.
    1 point
  18. Nu am, din fericire
    1 point
  19. Mai am 12 filete pe fata; going lower soon. Momentan spatele e mai jos. Inca nu imi vine sa cred cat de comfortabila a devenit masina
    1 point
  20. Strângere 40Nm la ambii calaraeti dupa inapoi 5 grade ...sa se pastreze aceleași reglaje la ambii călăretii
    1 point
  21. Lucruri noi montate. Sper ca acuma sa revina frana
    1 point
  22. Am facut si eu decarbonizare la motor prin vara si asta mi s-a spus sa fac dupa ce am plecat de acolo, nu in urmatoarea zi sau peste cateva ore cand se raceste motorul. Explicatia la momentul respectiv fiind ca cica depunerile s-au inmuiat cat timp a mers motorul la relanti in timpul procesului si dupa prin mers constant la turatie mare sunt eliminate din motor in cantitate mai mare. Trebuia sa spui ca te deranjeaza observatiile la ceea ce faci tu ca sa nu te mai supere nimeni de acum incolo, mai ales ca nu ti-am spus "decarbonizarea e o porcarie" sau din astea, cum am auzit de multe ori pe fb sau forum, ci ti-am povestit din experienta personala. Succes!
    1 point
  23. Pai ideea era sa mergi imediat dupa procesul de decarbonizare, acum nu stiu daca mai are vreun efect.
    1 point
  24. Am revenit la jantele de vara. A primit si cauciucuri noi 18”.
    1 point
  25. Mulțumesc @mad_kat! Apreciez! Las astea aici #duba Și rezultatul final Concluzia? M-am îndrăgostit, e altă mașină Ah, era să uit. Am comandat și discuri de 370mm de TT-RS, în câteva săptamâni sunt pe mașină
    1 point
  26. Ma aflu intr-o situatie similara, reprezentanta VW Sibiu mi-a confirmat schimburile la 30k Km sau la 2 ani , si inspectia la1an sau 30k. Masina a avut reviziile de 30k , 60k, 90k in Germania, acum am 105k km, si reprezentanta de aici mi-a zis ca nu trebuie sa schimb nimic pana la 120k si ca intervalele de service sunt cele mentionate deja mai sus. Cand am cumparat masina de la VW din Germania dealerul mi-a spus ca uleiul se schimba la 30k si distributia la 210k. (reprezentanta din Romania mi-a confirmat distributia la 210k dar ei recomanda schimbul la180k) Personal o sa merg in continuare asa, la 30k/2ani schimburile , la 30k/1an inspectia. (in computerul de bord apar aceste 2 intervale, mentionate in Km ramasi si numar de zile) O alta informatie a fost ca lichidul de frana se schimba dupa primii 3ani, apoi din 2 in 2 ani. ________________________ Asta cu combustibilul prost de la noi e undeva intre mit si SF, parerea mea e ca se exagereaza. Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar cand iti cumperi masina SH (poate cu peste 200k km) si apoi iti pui problema de uzura prematura de la combustibil , ulei si filtre, si mai vrei sa te tina inca 10 ani ... e cam asa... impodobim bradul de anul trecut chiar daca e uscat. Si eu cumpar SH, dar dau bani mai multi la achizitie in speranta ca o sa am liniste o vreme comparand cu achizitia uneia cu un rulaj mai mare. In final cred ca tot acolo ajungi cu cheltuiala, ca o iei mai scumpa si nu bagi bani in ea sau ca o iei mai forjata si bagi bani in ea. Pace!
    1 point
  27. CR ul are tradiție de zeci de ani, nu e impus de nimeni, VAG l-a adoptat cind PD ul nu a mai putut fi dezvoltat datorita normelor de poluare. Multe din probleme sunt specifice doar pt VAG pentru ca sunt la început de drum.
    1 point
  28. Da, dar sa recunoastem... cum mergea un PD 1.9 de 131cp (cel de 150 nu mai zic, deoarece nu l-am condus), nu mergea la vremea aia nici un hdi, dci asemanator. Abia BMW avea ceva mai bun cu 136 inainte de facelift (ala era problematic), iar apoi cel de 150cp. Pe parcurs e normal ca tehnologiile sa evolueze. Mie unul imi plac foarte mult pd-urile, pacat ca vw a dat "rateuri" cu motorizarile de 2.0tdi pd. Se mai zvonea ca e scumpa tehnologia la pd-uri pentru a le face euro 5. Deja si trecerea de la euro 3 la euro 4 a adus anumite componente mai complexe (egr actionat electronic parca, etc). Si nu stiu de ce, motorizarile de 2.0tdi pd comparativ cu cele de 1.9tdi pd, au fost mult mai gurmande, deci pe langa probleme si consumul era cam mare pentru un diesel. Ceva nu le-a reusit. In schimb la CR-uri sunt si performante si silentioase + ca ofera consum mic. Senzatia de cuplu la PD-uri era misto, aveai impresia ca ai o masina mult mai puternica. Tin minte ca odata conduceam un pd de 105cp resoftat si eram cu a 3-a, masina ma baga in scaun si aveam senzatia ca are putere mare, insa a trecut un 3.0 tdi v6 pe langa mine de ziceai ca stau pe loc, cu toate ca eu eram lipit de scaun In schimb la CR... se duce ca un benzinar, liniar "(incet) si sigur" + ca si turatiile la PD parca pe la 3500 isi da suflul, pe cand la CR si la 4000 inca se simte bine. Consumul de ulei e aproape inexistent la CR din cate stiu. Scuzati offtopic-ul, dar m-a luat valul
    1 point
  29. Diferenta mare intre cele doua motorizari,tehnologia CR e superioara cam din toate punctele de vedere.PD-ul .....a fost o tehnologie.....limitata ,in 2008 au realizat asta si cei de la VAG
    1 point
  30. Chiar daca nu s-a mai scris de mult pe acest topic as vrea sa fac si eu cateva mentiuni. Am detinut pe masini diferite ambele motorare si pot spune ca exista diferente notabile: Golf MK5 GT 2.0TDI 170PD cod BMN an fabricatie 2008 ~160k km - accelereaza foarte violent, rupe aderenta foarte usor in treptele inferioare. Senzatia este ca trage mai bine ca un CR. - motor destul de zgomotos, ralantiul uneori neregulat din cauza injectoarelor Siemens. - probleme nenumarate cu DPF. Fiind folosita doar in mediul urban de catre sotie, la 3-4 zile se aprindea becul DPF. Procedura era mereu aceeasi, iesit 15 km pe DN/autostrada si facut regenerarea. In unele situatii a fost nevoie sa-i dau regenerare fortata cu VCDS-ul. - vibratii cauzate de ambreiaj, volant Golf MK6 GTD 2.0TDI 170CR an fabricatie 2011 ~200k km - motor rafinat, fara vibratii si silentios. Consum foarte bun. - accelereaza liniar si constant iar, spre deosebire de CR, pare mai lenes. - Becul de DPF in 40k km nu s-a aprins niciodata In concluzie, recomand cu caldura motorul CR.
    1 point
  31. Deci 5K0971584C + 1K0953549CH ? D@ny vad ca e de alta parere, mi-e sa nu dau banii aiurea :|
    1 point
  32. Salut , eu eram . O intamplare nefericita cu un caine + viteza , din nefericire pt iubitorii de animale , cainele este mort .
    0 points
  33. Multumesc ,am vazut ca este independenta am facut o comparatie cu un B6 si unghiul este evident mai deschis ,mentionez ca B6 era berlina nu break ca masina mea . Am sa fac o verificare directie oricum ,pana acum sta bine ,are tinuta de drum buna si nu are tendinta de uzura .
    -1 points
  34. Ma faci sa rad cu "imediat ala".....eee afla ca am iesit pe A2, doar ce m-am intors si a meritat toti banii...restul e can-can!?
    -1 points
  35. NU ma deranjaza nimic colega, fiecare are dreptul la o opinie personala ... pentru mine a meritat toti banii ca am prins o reducere consistenta de 50% si am "puscat" 2 lucruri de banii aia. Ca tu ai avut o exerienta prosta, e alta discutie....da NU poti compara acum experienta ta cu toate cazurile...zic!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!