Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.06.2018 în toate secţiunile

  1. eu bag cu bidonul de la moll. 58lei pentru 10l - bidonul arată foarte premium. numai că a început să se vândă foarte bine și nu găsești mereu (unde mai pui că o doamnă punea adblue în loc de lichid de spălat parbrizul)
    6 points
  2. Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.
    4 points
  3. Pai probabil asta e motivul pentru care nu se gaseste mereu
    2 points
  4. Nu accepta si varianta "bio"?
    2 points
  5. Si ca un mic update la topic, luna asta se fac 3 ani de cand am masina! Asa ca urmeaza postarea "aniversara" in care recapitulez ce am facut in ultimul an. Asa ca retrospectiva anuala - La partea de retrofits: am pus grila de facelift fata, si grilele de ventilatie de fl in interior. + clusterul de fl ce urmeaza sa fie montat dupa ce pun BC-ul color - Jante si iar jante: initial am cumparat un set de BBS RS pe 19" 9.5j toate 4, dupa care am trecut la RH Crossline 20" 9j - Interior faruri vopsit negru - Sistem Airride cu AirManagement Airlift 3p - Trunk setup nou cu alt subwoofer (eXcursion SHX-12S4) si lada facuta din fibra in locul rotii de rezerva. - Revopsire integrala - Turbina gtb2260vk + injectoare AL cu duze Firad 120% care m-au ajutat sa cresc de la 231 si 437 nm la 295 cp si 538 nm. + alte chestii minore In al 4-lea an, sper la urmatoarele: - Sa pun color mfd-ul sus - Sa fac interior custom (plafon alcantara, scaune si bancheta retapitate) - Colantat ornamentele cu chrom de pe exterior in piano black si vopsit ornamentele din interior piano black - Oglinzi exterioare de FL (cele cu semnalizare integrata). - Upgrade la boxele stock ale masinii - Sa o intretin. Acum in functie de cat va insemna acest "sa o intretin", o sa incerc sa le fac pe restu Las cateva poze de pe parcursul anului
    2 points
  6. Salutare, Daca știți vrun Passat cinstit, 2013 minim, 2.0tdi highline și obligatoriu cutie dsg, xenon și navigație, da-ți-mi de veste. Am un buget de maxim 11000 și m-aș bucura dacă as putea scăpa de samsari ? Mulțumesc
    2 points
  7. Am vrut să merg pe un roșu puțin mai aprins decât varianta standard dar nu mă așteptam să fie chiar atât de aprins. Vouă cum vi se pare, e ok sau e prea mult?
    2 points
  8. Joi am primit si eu masina, va pun mai jos cateva poze cu ea Passat Advance1.4 TSI , 125 CP/ 92 KW, 6, Cutie de viteze manuala culoare: Albastru (atlantic blue metallic) Dotari optionale 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Cruise Control - Asistent pentru mentinerea constanta a vitezei de rulare Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Front Assist, inclusiv functie City Emergency Brake Parbriz incalzit Park Pilot (avertizare acustica pentru obstacole fata/spate) Privacy Glass: -geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Volan multifunctional din piele in 3 spite, control pentru radio si telefon, schimbator viteze imbracat in piele. Pretul a fost de 21.600 euro cu TVA, suplimentar am primit 2 ani casco gratuit ( cam 1800 euro reducere) si cadou un set de roti de iarna Pana acum am facut vreo 60 de KM si deocamdata sunt foarte multumit de ea.
    1 point
  9. https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brake
    1 point
  10. Noul membru al familei Un Audi A3 8V sedan din 2014. Din dotarile ce merita mentionate ar fi 2.0TDI 150cp manuala, Bang&Olufsen, piele maro, Audi Drive Select, wireless charging in cotiera pentru telefon (Apple, ne miscam si noi?), Cruise Control, Audi Music Interface (iPhone screen sharing FTW), USB, 2xSD, DVD, HDD intern, navigatie 3D cu RO, WiFi, pachet lumini, auto-hold, full LED (inclusiv faruri), spalatoare faruri, touch pe rotita de la navi (pentru scris litere pe ea), scaune incalzite fata, oglinzi electrice incalzite si pliabile electric, 2 oglinzi heliomate, display retractabil electric, senzori parcare fata/spate, Bluetooth pentru vorbit la telefon si pentru audio streaming, senzori ploaie/lumina si, bineinteles, logo-uri S-Line (nici macar originale) lipite pe aripi desi masina nu are niciun element S-Line pe ea. Evident ca astea vor zbura urgent, poate chiar inaintea D-ului de pe c*r. Momentan sunt extrem de impresionat de masinuta asta. Am mers cu A3 sportback, am avut o saptamana pe mana Q3 deci credeam ca stiu la ce sa ma astept. Am plecat dupa ea crezand ca ma duc sa-i iau sotiei un city car dar dracia asta e proper car, e semnificativ peste Q3, e clar ca Audi vor sa o pozitioneze undeva mai sus (nu e disponibila cu 1.2TSI cum e SB-ul si nici nivelul cel mai jos de echipare nu e disponibil pe sedan). Pe langa lista destul de impresionanta de jucarii (unele dintre ele, cum e drive select-ul, nici nu stiam ca exista pe A3), masina chiar se simte bine de tot, e incredibil de inchegata si e intr-o stare absolut excelenta.
    1 point
  11. wvgzzz5nzbw544695.pdf TMBAJ9NP5G7013503.pdf WVWZZZ1KZBW034929.pdf WVWZZZ1KZCM661158.pdf WVWZZZ1KZDP010220.pdf WVWZZZ1KZCP071235.pdf WVWZZZ3BZ2E008071.pdf WVWZZZ1KZ7W530868.pdf WVWZZZAUZEP529962.pdf WVWZZZ3CZBE319697.pdf WVWZZZAUZFP569085.pdf TMBBE61Z1D2100094.pdf TMBAK7NE6F0097662.pdf WVGZZZ5NZFW529343.pdf WVWZZZ1KZ5W077419.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZBE327153_suport_motor.pdf wvgzzz5nzbw544695.pdf TMBAJ9NP5G7013503.pdf WVWZZZ1KZBW034929.pdf WVWZZZ1KZCM661158.pdf WVWZZZ1KZDP010220.pdf WVWZZZ1KZCP071235.pdf WVWZZZ1KZ7W530868.pdf WVWZZZAUZEP529962.pdf WVWZZZ3CZBE319697.pdf WVWZZZAUZFP569085.pdf TMBBE61Z1D2100094.pdf TMBAK7NE6F0097662.pdf WVGZZZ5NZFW529343.pdf WVWZZZ1KZ5W077419.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZBE327153_suport_motor.pdf Pentru cei cu Seat urmeaza.. VSSZZZ5FZJR141332.pdf VSSZZZ1PZ9R500384.pdf
    1 point
  12. Salut, hai sa va zic cum am montat camera spate pe Octavia 3 Combi 2013 cu Amundsen MIB1. 1) Va luati camera pentru Octavia 3 care sa filmeze NTSC si pini 000979009E. Eu mai cativa pini de rezerva daca vrea cineva. 2) O montati conform schemei electrice atasate 3) Modificati in VCDS in doua locuri: Grupul 5F, Bytes 19, Bit 4 si in Grupul 10, Bytes 2 sau 3, Bit 4-5. 4) Si cam asta e :D Nu pot sa va incarc un film aici sa va arat cum functioneaza dar daca imi dati un mesaj va arat pe facebook. Camera a costat cam 70 lei si activarea in VCDS cam 100 lei. Restul pieselor costa foarte putin (10-20 lei) Asta e camera comandata de mine: https://www.ebay.com/itm/232687665592 Daca aveti intrebari sper sa stiu sa va raspuns.
    1 point
  13. Inca o tura de soft Offroad pe la Silistea / Calarasi campurile din jurul lacului Frasinet , inca ma obisnuiesc cu cutia si motorul CR , 1000km impreuna and counting . Scutul inca nu a fost pus la incercare dar vara e lunga
    1 point
  14. Mamaia- Bucuresti 2 adulti+1 copil, portbagaj full, AC on.
    1 point
  15. Noup, nu vreau divort Launch control cand voi fi singur.
    1 point
  16. Nu. Temperatura Curie a cristalului de quartz este 573 grade Celsius. La aceasta temperatura isi pierde proprietatile piezo-electrice. Elementul piezo este afectat de tensiunea de alimentare. ECU trimite impulsuri intre 50-60 V, tensiunea la finalul elemntului piezo ajungand pe la 125V. Aceasta amplificare a tensiunii se transforma in miscare mecanica, rezultand injectia si returul. Asta e functionarea injectorului in varianta "pe scurt" Un video care explica ceva mai bine ca mine:
    1 point
  17. Da, mi-am dormit:). Nu am bani de R ... mai am un hobby costisitor .... la 300 hp, ajunge si asta
    1 point
  18. 1 point
  19. Ma uitai de vreo doua ori la filmulet, gandindu-ma: ce mare chestie? apoi am citit ca e before. baga si un after, mai pe seara sau dis-de-dimineata.
    1 point
  20. vine, vine nu prea ma incanta temperaturile de-acum, before-ul a fost facut la 12gr dupa cum se vede in filmare, acum suntem cu 20gr mai sus...
    1 point
  21. https://eu.vwheritage.com/ Aici gasesti absolut orice.
    1 point
  22. salut, io zic sa-i schimbi oglinda de dacie si sa-i scoti lampile de mars arier de pe aripile fata....acolo erau niste site parca ovoidale....parerea mea! s-avem drumuri bune!
    1 point
  23. You do have a point Cu ocazia asta am mai pus inca 1000km. Urmeaza o luna cu refacerea RCA si CASCO, revizie (cred ca va fi pana in 10k, am mers mare parte urban) si primul ITP (iulie). Macar sa stiu o treaba. Detalii cu privire la consum sunt in topicul dedicat pt cine vrea sa stie.
    1 point
  24. O sa fie si filmarea. Vad ca de pe mobil imi da eroare la urcare pe yt, o sa incerc si de pe pc. Traseul este unul cu de toate, nu doar bolovanii ar fi o problema: rampe foarte abrupte la ascensiune si cu inclinație laterala care in combinatie cu pietrisul stâncos chiar iti ofera senzatii, portiuni foarte înguste unde ai de ales intre a merge pe buza prapastiei sau a te hârjâi de crengile brazilor, rampe prin padure pe care s-a scurs apa chiar pe traseul roții, portiuni cu apa si noroi din care nu stii daca iesi singur sau nu, copaci cazuti, pietre....dar odata ajuns in golul alpin la statia meteo din vârf rasplata curajului este mare. La baza traseului erau un L200 si o Vitara (model mai nou) ce au parcat si au urcat pe jos. Iar pe traseu o singura masina si inca una sus la statie, ambele dedicate unui astfel de loc.
    1 point
  25. De ce e buna electrica? Pentru ca atunci cand e condusa mai tare, printr-un oras neobisnuit de liber, am nevoie de consumul afisat ca sa pot sa ma tin dupa ea. Zambete sunt de ambele parti si autonomia, desi scade daca masina e consusa asa, in mod normal sta pe la 140 km in perioada asta (in functie de aglomeratie, stil de condus si nevoia de AC poate creste pana la 160km asa cum poate sa si scada spre 120 km...a afisat si 170 km). 7.000 km and counting. Mergem mai departe. In liniste!
    1 point
  26. Wow! Nu credeam ca va aprindeti asa usor. Hai sa va dau cateva detalii, desi nu credeam ca au importanta. Masina de mai sus este in leasing operational, contract facut de firma la care lucrez si la care sunt director general. Nu este compania mea, este o companie multinationala. Masina a fost aleasa, configurata, negociata etc. de mine in baza bugetului pe care l-am avut. Nu este masina mea personala, insa este masina cu care voi circula timp de 4 ani, daca voi sta 4 ani aici. Daca trebuie sa fie numele meu in talon si exista vreo regula de genul acesta pe forum, voi sterge postul fara nicio suparare. E un forum privat si ma voi supune regulilor daca vreau sa postez pe aici. Nu am gasit pana acum o astfel de regula, sincer nici nu am cautat prea mult, recunosc. Eu am intrat pe acest forum pentru a impartasi cu voi pareri, experiente, sfaturi, in mare de la voi, eu nu prea am ce sa ofer momentan caci sunt novice, insa tot ce voi descoperi voi impartasi cu voi evident. Nu stiu daca pentru a face acest lucru are relevanta numele in talon, dar daca trebuie, ma supun fara probleme. On topic: Multumesc tuturor pentru felicitari, aprecieri si urari de bine. Momentan masina pare foarte ok si sunt foarte multumit. Sincer, este putin peste asteptarile mele iar eu sunt usor pretentios la masini. Am avut multe pe mana in ultimii ani (Bmw, Superb, Volvo, Kuga etc.) Nu am fost foarte incantat cand a trebuit sa comand passat-ul, insa fiind politica companiei nu m-am putut opune. Acum , cand ma dau cu ea, recunosc ca am facut o alegere buna. Cand o setez pe sport s-a terminat cu povestile, intra in transa si in orice plaja de viteza sau treapta ma aflu, pleaca de sub mine ceva de speriat. Stabilitate foarte buna, nu intra in tangaj, sta perfect pe sosea si are o manevrabilitate excelenta (in modul sport). In alte moduri este mai moale, usor tangaj, directia mai lejera, dar e normal pana la urma sa fie asa. Voi reveni cu pareri pe parcurs. Nu am reusit inca sa conectez telefonul la carplay, nu stiu de ce, voi mai insista cand am timp.
    1 point
  27. Salut, a montat pana acum cineva camera spate https://www.ebay.com/itm/HD-CCD-Rear-View-Car-Camera-For-Audi-A1-Skoda-Roomster-Fabia-Octavia-Yeti-Superb/332072976275?hash=item4d51177f93:g:rWgAAOSwImRYXj0a pe propria masina? Am gasit linkul asta si m-a pus pe ganduri. Am sistem Amundsen pe ea, credeti ca o sa mearga?
    1 point
  28. Vintage Din seria “boierul cu wembasto”, in diminata asta nu a mai pornit. Eroare: “No Flame”. Primul gand a fost ca s-a dus bujia... totusi prea devreme, avand in vedere ca unitatea este de pe o masina ce avea 45k, plus iarna asta la mine. Dupa mai multe investigații, am aflat ca aceasta eroare apare cand unul din “canalele”: admisie aer, evacuare sunt obturate, exista scurgeri pe traseul de combustibil, sau camera de ardere are prea multe reziduuri in urma arderilor. Problema in cazul meu a fost simpla. Datorita faptului ca masina este destul de joasa, a intrat zapada pe teava de evacuare a incalzitorului si a facut un dop de ghiata de aproximativ 3cm. Cand se dădea comanda de pornire, managementul observa ca nu are pe unde sa evacueze gazele si oprea arderea. Aviz amatorilor!
    1 point
  29. Zilele astea mi-am facut timp sa montez jantele BBS, imi era dor de ele, plus ca m-am gandit ca as putea face o comparatie mai buna avand in vedere ride controlul/conforulul celor doua modele, Speedline vs BBS, dat fiind faptul ca am trecut de pe unele pe celelalte fara sa mai fiu nevoit sa le compar dupa ce mergem pe cele de iarna. De curiozitate am cantarit cele doua jante, ambele au in jur de 23kg, bineinteles echipate cu amvelope. So, si Speedline sunt niste roti cu o greutate foarte buna! ✌️ Sincer, parca BBS-urile “dau” mai bine pe masina. Sau imi era mie prea dor de acestea?
    1 point
  30. Dupa multe incercari am reusit sa iau un interior de piele, full electric, memorii si masaj
    1 point
  31. A tecut mult timp de cand nu am mai scris pe aici... Audila m-a dus si adus de oriunde mi-am dorit cu zambetul pe buze! Merita din plin atentia mea si din acest motiv a fost rasplatit cu definitivarea incalzirii auxiliare! Cireasa de pe tort constand in upgrade-area telecomenzii cu una GSM! Aseara a primit si un self wash pentru a o rasfata:
    1 point
  32. Um mic refreshment la capitolul lacului Multumesc pe acesta cale lui Alex! S-au lucrat 13h, desi unii ar crede ca pe gri treaba e mai simpla
    1 point
  33. Salutare din nou, ......o alta modificare este bancheta spate speciala pentru copii, cu inaltator pe albele parti si volanul de R-line facelift care urmeaza sa-l montez.
    1 point
  34. Ultima vesiune fiind ? cat este incarcarea alternatorului? Si aici vb de cifre, nu vorbe. In stand by consumul este de vreo 5 ori mai mare decat cel admis. vezi de ce ai consum mare in standby.
    1 point
  35. Noutati: 1. Upgrade trimuri (ceas analogic 2012+) + consola + grile ventilatie B7 Sunt in cautarea trimului de la contact fara gaura butonului frana de mana, saptamana asta sper sa o rezolv. 2. Covere pedale (OEM china) 3. Bucse Lemforder + suruburi oscilante OEM bascule spate noi - in sfarsit geometrie 100% ok
    1 point
  36. Va multumesc pentru opinii, accept cu placere si aprecierile si criticile si sfaturile! Am vandut jantele de vara, am pastrat anvelopele si deocamdata sunt in cautare de altceva 19" pentru sezonul urmator (nu stiu exact ce, tind catre BBS Speedline sau Rotor sau cine stie ce ma va mai atrage), iar din acest motiv am montat deja rotile de iarna - jante OEM Pegasus vopsite negru lucios 7x17 et54 cu distantiere H&R 1cm/roata deocamdata doar pe spate, urmeaza sa le montez si pe fata. In prezent au capacele Skoda cu nou logo, majoritatea pozelor sunt cu sigla veche.
    1 point
  37. masinile se vor vinde oricum, atata timp cat mare parte din cumparatori doresc un model nou, dotat.... dar chilipir - in realitate asa ceva nu prea exista.
    1 point
  38. Salutare, Revin cu un update legat de problema mea cu accesarea meniului din CB+ dupa montarea ceasurilor. Dupa mai bine de o luna de incercari, codari, demontat calc de coloana, am reusit sa o rezolv astazi printr-o intamplare si fara sa schimb calculatorul de coloana cu unul highline. Din Instruments-> Adaptation am dat un Reset channels to factory defaults. Din acel moment accesarea meniului a functionat. Tin apasat pe unul dintre doua butoane de pe maneta de stergatoare. Atasez si o poza:
    1 point
  39. -1 points
  40. Asta am vazut si imi cer scuze ca nu am pus intrebarea cum trebuie. Deci intrebarea este cum de are android in bord? Cum a instalat?
    -1 points
  41. A plecat inainte sa vina politia, urla ca o disperata ca nu pot sa o retin. Nu am mai fost in situatia asta si nu stiu daca merita deranjul. Masina mea are vopseaua sarita pe o suprafata destul de mica, nu stiu daca asigurarea ia in considerare daune atat de mici.
    -1 points
  42. https://youtu.be/wu9NvXXALeM Buna ziua..a patit cnv problema asta la un passat b6 2008 2.0TDI 170 cp? In mers se aprind becurile in bord plus eroare de pressure oil...am verificat bateria.. e ok
    -1 points
  43. Consum pe 5000km - 4 persoane, portbagaj plin, clima pe auto ~22-23 grade. 7,2% - viteza medie 110km/h. + inca un drum Ploiesti - Bucuresti mers regulamentar --> 4,8%, vmedie 78km/h cu vreo 10km facuti in Bucuresti, clima pe 22 grade, 2 persoane si cateva bagaje.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!