Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2018 în toate secţiunile

  1. Inca o tura de soft Offroad pe la Silistea / Calarasi campurile din jurul lacului Frasinet , inca ma obisnuiesc cu cutia si motorul CR , 1000km impreuna and counting . Scutul inca nu a fost pus la incercare dar vara e lunga
    3 points
  2. Ce poate fi mai placut într-o zi ploioasă daca nu o nouă ascensiune la cabana Vârful Ciucaș... Iar la intoarcere ca sa evit Valenii de Munte am luat-o spre Săcele si am gasit un nou traseu perfect de offroad cu de toate (forestier, serpentine, munte, padure): Zizin-Dălghiu-Vama Buzăului-Întorsura Buzăului. Acum astept mâine....azi efectiv n-am avut curaj sa privesc portiera din drepta sa vad ce "urme" poate lăsa copita unui mânz ...
    3 points
  3. Ma simt un mare norocos...fosta si actuala impreuna una langa cealalta..sa mai mentionez si faptul ca pot avea parte de amandoua daca doresc?
    2 points
  4. Mamaia- Bucuresti 2 adulti+1 copil, portbagaj full, AC on.
    2 points
  5. Bucuresti - Thassos, 2 adulți + 2 copii in scaune isofix, bagaje pana la tavan, AC, așteptare in cozi la pod Giurgiu, vama BG/GR (total cam 45min pe loc) cu motor și AC pornit, Consum mediu: 7.8l/100km
    2 points
  6. @cristi511 Ursul obez (aka dulapul), aprox 2070kg (familion+ceva bagaj). Cred ca este mai lent decat A4-ul tau cu cateva miimi de secunda ? vs.
    2 points
  7. Breaking News... Pregatim masina pentru un concediiu la greci. -Roata dintata ax cu came.Cod OEM: 06A109105C. -Pana: Cod OEM: N0149461. -Kit distributie + pompa de apa Contitech Cod Producator: CT908WP1. -Kit curea accesorii AC Contitech Cod producator: 4PK855K1. -Kit curea accesorii alternator Cod producator: 5PK1300K1. -Amortizore spate Sachs Cod producator: 556277 -Antigel Hepu 2 x 1,5L. -Apa distilata 3L. Urmeaza sa fac o programare pentru inlocuirea lor saptamana ce urmeaza!
    2 points
  8. 2 points
  9. Am montat aseara suspensia si throttle pipe-ul. Prima impresie: WOW! E alta masina cu suspensia asta E ferma, dar rafinata. Amortizeaza mult mai bine la drumuri mai proaste, cu denivelari etc. 100% multumit. Cred ca e cea mai buna modificare pe care am facut-o pana acum De coborat nu a coborat f mult, dar am inteles ca se mai lasa. Merg o saptamana cu ea asa si dupa aia o bibilesc putin ca sa fie la fel fata-spate. Partea misto e ca la iarna daca o ridic maxim o sa am GTI Alltrack Scuzati jegul
    2 points
  10. call me oldschool insa un hu cu butoane rotative si catea fizice arata mai bine decat un mare touchscreen. cel putin in bordul destul de clasic al passat-ului
    2 points
  11. Cu ocazia unei achizitii de accesorii am ajuns pe la Midocar si am vazut si 2 Polo: un confortline si un beats. Cateva impresii mai jos. Aspect exterior: * masina pastreaza in principiu forma de la generatia anterioara, crescand totusi in toate directiile. * partea frontala cam aglomerata, cu buza aia peste faruri, probabil arata bine de la distanta, nu de la 2 metri. * culoarea portocalie arata bine Aspect interior: * dupa toate review-urile in care lumea se intreba daca iti mai trebuie golf ma asteptam la o revolutie. nu e cazul, e inca diferenta mare la materiale * bordul e curat ca design, materiale ok, plasticele colorate se potrivesc * multe detalii de la golf: comutatorul de lumini, butoanele de la geamuri, oglinzi, etc * cotiera este mica, spatiul interior din ea la fel * suporturile de pahare sunt o gluma proasta, fara cauciuc la baza, si f inguste * in spate e ok, fata guri de aerisire dar am putut sta in spatele pozitiei mele la volan (am 1.91). nu comod, dar am incaput (in seria 1 si a3 nu incap). la cap aproape atingeam. * scaunele confortline sunt ok, sub golf ca material. * scaunele beats ofera suport lateral destul de bun, arata fantastic si au materiale bune, cu o exceptie: pielea artificiala folosita in partea superioara e de slaba calitate; arata rau si se murdareste repede. din pacate este prezenta si pe portiere. Concluzia mea a fost ca noul polo e o masina buna si destul de ok ca design in segmentul ei.
    1 point
  12. Salutare, Daca știți vrun Passat cinstit, 2013 minim, 2.0tdi highline și obligatoriu cutie dsg, xenon și navigație, da-ți-mi de veste. Am un buget de maxim 11000 și m-aș bucura dacă as putea scăpa de samsari ? Mulțumesc
    1 point
  13. Ardere mai buna, consum mai mic, combustibil mai bun cu ardere mai buna = depozite.de carbon mai puține pe supape. Pe lângă asta o sa vezi iarna diferența reală intre 95 și 99/100.
    1 point
  14. Am vrut să merg pe un roșu puțin mai aprins decât varianta standard dar nu mă așteptam să fie chiar atât de aprins. Vouă cum vi se pare, e ok sau e prea mult?
    1 point
  15. Azi am facut o nefacuta si am mers linistit la intoarcerea Busteni - casa, fiind curios sa vad cat consum daca merg legal si cu atentie. 90-100 Km/h in general, 110-115 Km/h pe autostrada, 2+1 persoane, bagaje putine, AC on 23 grade, mod Individual (totul normal, directia pe Sport) Si asta e rezultatul pe un TSI nu foarte lesinat
    1 point
  16. @yanqurat Fara indoiala e ok dar vezi si turbocon just in case.
    1 point
  17. Mai am 12 filete pe fata; going lower soon. Momentan spatele e mai jos. Inca nu imi vine sa cred cat de comfortabila a devenit masina
    1 point
  18. Nu m-am întors încă ⛱️ Am mers sportiv (depășiri in S) dar cu viteza maxima legală. Și cum nu e decât o bucata scurta de autostrada la greci a rezultat consum sub 8% Benzina românească MOL 100
    1 point
  19. Salutare, am rezolvat...problema era ca aveam intensitatea de la luminile interioare pe minim...adică am reglat-o din butonul (rotita) de pe bord la un nivel mai mare și acum stau aprinse luminile footwell și in mers ?...
    1 point
  20. Soția poate face toate demersurile pentru constatare, agentul nu va refuza constatarea. Doar ca factura de reparație va fi emisa pe numele proprietarului din acte. Referitor la cealaltă masina, dacă va fi nevoie, agentul va găsi o modalitate de a obține poze/informații cu/despre ea.
    1 point
  21. Cureaua nu face zgomot si ....aduce profit .?
    1 point
  22. Dupa una rece, hai sa va servesc si una calda, sa nu mai fie panica man Intoarcerea de la mare: ora tarzie, nu aglomeratie, ACC on, AC off (no need), viteza legala ... drum banal fara happy faces. Aprob ceea ce spune colegul @yanq. Consumul unui astfel de "dulap" depinde de foarte multe aspecte.
    1 point
  23. Nu stiu cum rezisti cu efficiency ala L-am incercat o singura data si mi s-a parut odios de exagerat
    1 point
  24. 1 point
  25. Si a mea a sosit de o luna. intre timp am facut 1200 km. Cauciucuri 215/60/r16 , Nexen HD Plus
    1 point
  26. 12000 km and counting, fara probleme tehnice. Dupa ultima spalare, pe partea soferului s-a patat rama cromata de la geamuri. Ca posibil fix am gasit asta, sper sa rezolv usor. Ma pregatesc de prima revizie, undeva la final de Iunie. M-am hotarat sa o trec pe interval fix (1 an/15000km). Si un glitch in matrice de azi
    1 point
  27. Subscribe Super interesat de ce ai facut mai ales ca avem motoare asemanatoare daca nu la fel. La fel cu 18 fata de 15 sunt sigur ca nu este dpdv al cifrelor dar daca diferenta e insesizabila atunci poate reconsider trecerea pe 18 facuta ca la carte
    1 point
  28. Salut, am comandat si eu tips-ul de la Skoda si le-am pus pe un Golf 6 2.0 TDI 110hp. Se poate fixa mai bine de atat, adica, buza tobei trebuie sa intre in ornament/sau invers? Nu reusesc sa potrivesc in asa fel incat sa nu se vada toba. ps: au fost 131.01 RON la Skoda Cluj, dar a durat cam 3-4 zile pana au venit din Ungaria. Ms!
    1 point
  29. Am verificat pe spritmonitor.de si se confirma ce scria @RzzV la el in jurnal. Toate consumurile mici la 1.4TSI au fost realizate cu benzina de 95. Intre timp eu am o medie generala de 6.8% dupa 2000+km cu COR98.
    1 point
  30. la generatia aceasta, recomand sa incercati inainte o curatare a EGR-ului
    1 point
  31. O sa fie si filmarea. Vad ca de pe mobil imi da eroare la urcare pe yt, o sa incerc si de pe pc. Traseul este unul cu de toate, nu doar bolovanii ar fi o problema: rampe foarte abrupte la ascensiune si cu inclinație laterala care in combinatie cu pietrisul stâncos chiar iti ofera senzatii, portiuni foarte înguste unde ai de ales intre a merge pe buza prapastiei sau a te hârjâi de crengile brazilor, rampe prin padure pe care s-a scurs apa chiar pe traseul roții, portiuni cu apa si noroi din care nu stii daca iesi singur sau nu, copaci cazuti, pietre....dar odata ajuns in golul alpin la statia meteo din vârf rasplata curajului este mare. La baza traseului erau un L200 si o Vitara (model mai nou) ce au parcat si au urcat pe jos. Iar pe traseu o singura masina si inca una sus la statie, ambele dedicate unui astfel de loc.
    1 point
  32. Vineri am ridicat masina de la PBN. Au vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate + parbrizul schimbat si oglinzile facute negre. Partea din fata inclusiv plafonul, au fost daunele pietrelor, iar bara spate a fost putin atinsa in stanga parcare cu autor necunoscut ?. Lucrarea PBN a fost ok, ramane de vazut in timp cum rezista. Au sosit si bujiile de origine(le schimb pe cele NGK pe la 30k km) si valve metalice pentru rotile de vara de pe AHW. Urmeaza o revizie completa la mai putin de 10000km de la ultima care a fost in toamna, cand am folosit ulei VW. Am mai luat si placute de frana ATE, le-am verificat introducand codul pe site-ul ATE si totul ok. Dupa ce cumpar discuri si placute spate schimb si franele probabil pe la jumatatea-sfarsitul lui iunie. Pana in iarna trebuie schimbate si bucsele de la basculele fata. Bucsa mare de pe dreapta prezinta niste fisuri observate de prin februarie. ODO ~ 89800 km
    1 point
  33. A trecut ceva timp fara sa se intample nimic. Astazi am schimbat stopurile spate si le-am inlocuit cu versiunea B7. Frumoasa imbunatatire de look☺️☺️☺️. So happy about.. P. S. in pregatire bara spate RS4. Trebuie finisata si vopsita
    1 point
  34. Primii 400 km...cosumat exact 30 litri motorina.
    1 point
  35. Am fost azi la caravana si am testat noul Polo in varianta 1.0 95cp echipare beats. Nu am mers f mult, o plimbare prelungita in zona de nord a capitalei. punctual... de bine: scaunele beats chiar sunt faine, spatiul in fata foarte bun, rularea foarte aproape de golf, ruliu destul de mic - am facut un test elan la 55km/h, insonorizarea motor cam slaba, laterala ok; culori multe pe beats, dar cu calitatea plasticului mai taie veselia de rau: insist cu suporturile de pahare, asa ieftineala ... si toata consola centrala e asa; pielea artificiala de pe cotiera si usi slab calitativa, sub ce am eu pe golf. motorul: separat ca e actorul principal A fost prima mea experienta cu 3 cilindri, nu stiam la ce sa ma astept. A fost oribil: este un motor complet nerafinat; zgomot la relanti, sunet f urat la accelerare in zona de 2k rpm, puterea vine destul de greu si nici resursele nu impresioneaza. Comparand cu motorul de 1.2 90cp condus pe un rapid berlina, acel motor nu are aceste neajunsuri. Agenta spunea ca cel de 1.0 de pe golf este mult mai rafinat, si iarasi ca se castiga mult din dsg la acest motor. ce sa spun...o fi n-o fi, ce am condus eu azi mi-a displacut. Cam atat, concluzia fiind ca masina nu m-a impresionat, ba din contra, m-a dezamagit putin.
    1 point
  36. asta inseamna, bineinteles , dus la extrem, ca in locul unui bec H7 longlife, nu am voie sa pun extreme power? ca dau lumina mai multa?
    1 point
  37. Daca am inceput sa facem economie la pompa punand leduri , atunci nu ne permitem masinile pe care le conducem.
    1 point
  38. Nu, am incercat de "n" la reprezentanta insa fara niciun rezultat , adaptarea a fost ceva mai complexa micronasul si cdc-urile din placa immo fiind citite si scrise pe banc,partea buna este ca sunt adaptate immo on!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!