Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2018 în toate secţiunile

  1. 9 points
  2. Am montat aseara suspensia si throttle pipe-ul. Prima impresie: WOW! E alta masina cu suspensia asta E ferma, dar rafinata. Amortizeaza mult mai bine la drumuri mai proaste, cu denivelari etc. 100% multumit. Cred ca e cea mai buna modificare pe care am facut-o pana acum De coborat nu a coborat f mult, dar am inteles ca se mai lasa. Merg o saptamana cu ea asa si dupa aia o bibilesc putin ca sa fie la fel fata-spate. Partea misto e ca la iarna daca o ridic maxim o sa am GTI Alltrack Scuzati jegul
    5 points
  3. Joi am primit si eu masina, va pun mai jos cateva poze cu ea Passat Advance1.4 TSI , 125 CP/ 92 KW, 6, Cutie de viteze manuala culoare: Albastru (atlantic blue metallic) Dotari optionale 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN Cruise Control - Asistent pentru mentinerea constanta a vitezei de rulare Faruri LED Basic -reglare automata a distantei de iluminare -lumini de drum permanente cu LED Front Assist, inclusiv functie City Emergency Brake Parbriz incalzit Park Pilot (avertizare acustica pentru obstacole fata/spate) Privacy Glass: -geamurile laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii Volan multifunctional din piele in 3 spite, control pentru radio si telefon, schimbator viteze imbracat in piele. Pretul a fost de 21.600 euro cu TVA, suplimentar am primit 2 ani casco gratuit ( cam 1800 euro reducere) si cadou un set de roti de iarna Pana acum am facut vreo 60 de KM si deocamdata sunt foarte multumit de ea.
    3 points
  4. Cureaua nu face zgomot si ....aduce profit .?
    2 points
  5. Toata "investigatia" a plecat de la un topic de pe motor-talk unde multi se plangeau de acel model de la ATE si cam toti au rezolvat problema montand celalalt model. Au fost si unii la care inlocuirea lor nu a rezolvat incalzirea jantelor si uzura rapida. Cine are probleme cu modelul 13.0460-2880.2 poate incerca celalat model si sa ne spuna daca a rezolvat problema. In mod normal placutele spate trebuie sa reziste dublu fata de cele fata.
    2 points
  6. A trecut ceva timp de cand nu am mai postat. Am facut un nou schimb de ulei(130 000 km, prefer sa il fac din 10 000 in 10 000 km), fara alte probleme mecanice. Azi am reusit sa montez un modul bt 3c8...D(facem si wireless ?) si mufa aux in cotiera. Munca multa... Am facut rost de un modul Tpms dar din pacate nu merge(eu dau vina pe el, legaturile fiind ok, verificate si reverificate), mai cautam din pacate.
    2 points
  7. Salutare din nou ? Fost si actual posesor de masini de clasa medie/mare, am hotarat sa trec la un GTI:) Din pacate o sa ma despart de 535d-ul actual pompat in aproape 400hp si 780 (nu va legati de cai, detin fisa dyno:P ), cu extra multe dotari, printre care scaune confort active de M5 si alte cele. Asadar dupa cateva masini vizualizate prin Ro, am ajuns in Ungaria. 2.0TSI de 155KW, DSG, DCC, comenzi volan, parktronic, cauciucuri Yokohama Parada Spec 2(ca noi care doresc sa le vand, pentru ca le uzez aiurea in oras), led spate, Xenon, Carte service, Intrari la VW etc. Am nevoie de cateva sfaturi legat de admisie, evacuare si arcuri. Legat de admisie, am vazut ca sunt kituri de carbon care vin cumva in trager direct. Stiti cumva de unde se poate achizitiona din RO asa ceva? Ce recomandati care ati mai folosit si de ce? MA vazut Pipercross, Injen si Oettinger. La evacuare as vrea ceva sa sune putin mai sportiv, dar nu deranjant la drum lung. Sfaturi? La arcuri inca ma gandesc daca da sau ba.. nu as vrea ca masina sa scuture mai tare. Voi ce ati folosit cei care aveti DCC? O sa urmeze curand si un soft.. prima data sa pun admisia, evacuarea si cred un IC mai mare. Inca nu stiu daca de S3 sau altceva(si legat de IC vreau cateva pareri). Farurile fata sunt xenon dar nu au led-uri. Se pot monta OEM sau am nevoei de alte faruri? Am gasit un set de faruri cu clemele rupte si ma gandeam sa fac conversia de capace. Se schimba/desfac greu?
    1 point
  8. Sa inteleg ca Efficency asta este opusul lui Sport? Ai mers la "consum" boss
    1 point
  9. 1 point
  10. 1 point
  11. @CristiALF daca masina cere, cum sa nu ii faci pe plac ?
    1 point
  12. Nu pot spune aici cu ce viteza am mers la dus pe autostrada ca imi iau amenda dar media a rezultat asa mica pentru ca din cauza unui mic incident si anume baterie moarta la masina unui amic, m-am intors in Buc sa cumpar baterie (din prima parcare din dreptul politiei autostrazii, mers si intors la Fundulea, Buc la Norauto si iar la parcare) apoi in Mamaia am stat bara la bara. Sa nu mai zic de AC in permanenta. Daca ursul nu este aerodinamic, ce sa mai zicem de Sportage.
    1 point
  13. Da, mi-am dormit:). Nu am bani de R ... mai am un hobby costisitor .... la 300 hp, ajunge si asta
    1 point
  14. Ti-ai dorit foarte tare un gti se pare ... dupa ce vei termina cu toate modificarile pentru a ii creste puterea vei realiza ca defapt ti-ai dorit un R
    1 point
  15. @lupo_bv te poti uita si pt Passat-ul meu? An 2010, 2.0 TDI CBAB, 103kw, DSG.
    1 point
  16. De ex eu la g6 am schimbat doar 1 data plăcuțele fata spate.. si masina are acum 220k.. de fel folosesc f des frâna de motor ciudat ca la tine asa repede sunt consumate..
    1 point
  17. Nu stai deloc, spor la treaba!
    1 point
  18. Alta viata cu noile stergatoare, liniste totala ! Azi am facut 25000km. Zilele acestea sarbatorim 1 Iunie cu o iesire la munte:
    1 point
  19. Revin in acest topic, avand in vedere ca masina a iesit de la iernat de aproximativ 2 saptamani. Vad ca din pacate , site-ul pe care il foloseam pentru upload poze si-a dat duhul, si toate pozele de pe acest topic au disparut. O sa incerc sa punctez in continuare etapele acestui proiect, in masura in care timpul imi va permite Asadar, suntem din nou pe strada. Nu am avut timpul disponibil sa ma ocup de toate target-urile pe care le propusesem pentru perioada in care masina a stat "inauntru", asa ca am realizat foarte putin din ce era planificat. S-a efectuat inspectia ITP, am reusit sa iau doua anvelope cu DOT 2017 pe puntea cu tractiune, urmand sa schimb si pe spate in urmatoarea perioada. Am schimbat grila frontala cu o alta intr-o stare ceva mai buna si am curatzat semnalele frontale. Urmeaza sa reamenajez tot portbagajul, plus cateva modificari pe partea de "audio". Am luat uleiul pentru revizia care urmeaza, si am ales Liqui Moly 10W-40 cu MoS2, un ulei de care am auzit "numai de bine". Momentan sunt in tratative cu un neamtz pentru a achizitiona o suspensie reglabila de la AP Suspensions. Vedem ce se materializeaza pe segmentul asta. De astazi incepe oficial si luna Iunie, luna pe care o "reprezentam" in calendarul oficial Midocar & Porsche Romania 2018. Va las acum cu niste poze. Respecte!
    1 point
  20. La el egr-ul e total diferit fata de cel din imagine
    1 point
  21. De asta fac si discount-uri majore la masini care s-au copt in soare/frig timp de 8-9 luni. Din pctdvd al importatorului aceste masini incep sa produca pierderi cand stationeaza prea mult, o data pentru ca sunt bani blocati in mijlocul fix, iar pe de alta parte pentru ca apar costuri ulterioare din cererile de reparatii pe garantie. De ex. la suspensie, bucsele nu le vei putea reclama in cadrul garantiei, pentru ca se considera ca sunt elemente consumabile (acestea sunt primele afectate cand masina stationeaza), deci sunt absolviti de inlocuirea lor, dar chederele de la usi, sau probleme la motor pentru ca a stat nepornit atat timp, sau la baterie, sau la AC, etc....pentru acestea masina trebuie reparata pe garantie cu deducere cheltuieli din provizioanele pe care Porsche le-a facut pentru aceasta marca, pentru acest model.
    1 point
  22. Eu iti recomand sa nu mai folosesti Motul , esti al doilea caz daca nu ma insel care schimba axa dupa folosirea acestui ulei, sunt altele mai sigure si chiar mai ieftine.
    1 point
  23. Bucuresti - Tulcea 4,9%. Media 98km/h.
    1 point
  24. Timisoara - Belgrad 2 adulti , clima off , modul eco activat , temperatura exterioara 8-9 grade , cauciucuri de vara mers 50 cu 90 in Romania si 50 cu 80 in Serbia regulamentar ca sarbii nu se joaca , am prins 3 radare pana la Belgrad .
    1 point
  25. E irelevant ca ai carnet de 18 ani.. Poate intr-o zi o izbeste (si parcata fiind) un asigurat Euroins si o poti da la remat. Apreciez mentalitatea colegului care intai se intereseaza de costuri (intretinere, casco, etc.) si dupa aceea isi cumpara masina potrivita. Bravo! Mai rar asa mentalitate in Romania, majoritatea isi cumpara masina pt vecini
    1 point
  26. Bateria 5-8 ani dupa noroc. Placutele le-am schimbat la 65.000km pt prima data spate, si la 55.000km pe fata. Masina a mers 80% din timp in Buc. Placutele mai mergeau cateva mii de km, insa nu imi place sa astept sa se aprinda martorul de uzura, deoarece tu ai martor pe o parte la o placuta, poti avea uzura pe interior mai mare, si strici discurile. Daca vinzi masina nu vad de ce te-ai apuca sa bagi bani in ea. O masina sh vine cu niste investitii, automat, ca vrei sau nu vrei.
    -1 points
  27. Deci tragem concluzia ca mai bine bagam benzina 100 atunci cand se poate? Pt a mea Jetta cod motor CYVD am trecut acelasi lucru ca la tine pe usita de la rezervor si o simt ca ii place mult mai mult cu 100, toarce mai frumos.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!