Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.06.2018 în toate secţiunile
-
Revin in acest topic, avand in vedere ca masina a iesit de la iernat de aproximativ 2 saptamani. Vad ca din pacate , site-ul pe care il foloseam pentru upload poze si-a dat duhul, si toate pozele de pe acest topic au disparut. O sa incerc sa punctez in continuare etapele acestui proiect, in masura in care timpul imi va permite Asadar, suntem din nou pe strada. Nu am avut timpul disponibil sa ma ocup de toate target-urile pe care le propusesem pentru perioada in care masina a stat "inauntru", asa ca am realizat foarte putin din ce era planificat. S-a efectuat inspectia ITP, am reusit sa iau doua anvelope cu DOT 2017 pe puntea cu tractiune, urmand sa schimb si pe spate in urmatoarea perioada. Am schimbat grila frontala cu o alta intr-o stare ceva mai buna si am curatzat semnalele frontale. Urmeaza sa reamenajez tot portbagajul, plus cateva modificari pe partea de "audio". Am luat uleiul pentru revizia care urmeaza, si am ales Liqui Moly 10W-40 cu MoS2, un ulei de care am auzit "numai de bine". Momentan sunt in tratative cu un neamtz pentru a achizitiona o suspensie reglabila de la AP Suspensions. Vedem ce se materializeaza pe segmentul asta. De astazi incepe oficial si luna Iunie, luna pe care o "reprezentam" in calendarul oficial Midocar & Porsche Romania 2018. Va las acum cu niste poze. Respecte!4 points
-
2 points
-
Eu sunt de parere ca nu mai merita investit in detectoare. Avand in vedere noile tehnologii de detectie, detectoarele sunt doar consumatoare de curent la bord. A se vedea detectia prin laser, LIDAR. Da, te avertizeaza ca ai fost detectat! Ca ai fost! Oricum te opreste nenea cu cascheta, trebuie sa mai platesti in plus ca sa stii asta?1 point
-
1 point
-
Am trecut de ~ jumatate de an de la Rompetrol la Petrom. Nicio diferenta, ba chiar (si e posibil sa fie placebo) e un pic mai sprintena masina. Bine, masina asta merge si cu ulei de gatit, asa ca nu mai conteaza1 point
-
@wafPe spate merg la tine franele de 256 mm de pe masinile 4x4 Cupra R, S3, r32, Audi tt ( motoarele cu 224 cai ) Am inteles ca e bine sa pui si pe spate 256 mm daca mergi tare cu masina ca alt fel nu se justifica...la 256 fiind discu putin mai mare si ventilat se raceste mai repede si asta ar fi avantaju. Daca tot ai 288 mm, poate ai noroc sa gasesti doar portetrieri in dezmembrari si dupa mai cumperi discuri 312 mm si placute noi. @Emy D Eu la ambele masini cand am schimbat lichidu am fost la un service care avea un aparat in care turnai tot lichidu de frana si dupa conecta un furtun la compresoru de aer si unu la vasu de lichid, dupa care baga aer in aparatu ala si impingea lichidu in sistemu masini iar la fiecare roata baga un furtunas transparent prin care curgea vechiul lichid. Cu acest aparat nu are cum sa prinda aer pt ca lichidu nou il inlocuieste pe cel vechi si plus ca s-ar vedea la furtunu transparent. Eu fost multumit mereu cand am schimbat lichidu acolo.1 point
-
call me oldschool insa un hu cu butoane rotative si catea fizice arata mai bine decat un mare touchscreen. cel putin in bordul destul de clasic al passat-ului1 point
-
Am promis de mult ca fac un video cu vers finala (tradusa in en) ,dar nu a fost timp. In graba am facut un filmulet. Calitatea nu e extraordinara, dar ...se intelege.1 point
-
12000 km and counting, fara probleme tehnice. Dupa ultima spalare, pe partea soferului s-a patat rama cromata de la geamuri. Ca posibil fix am gasit asta, sper sa rezolv usor. Ma pregatesc de prima revizie, undeva la final de Iunie. M-am hotarat sa o trec pe interval fix (1 an/15000km). Si un glitch in matrice de azi1 point
-
Eugen, felicitari pt tot ce ai reusit sa faci in toti acesti ani! Posibil ca laudele sa fie de prisos, in sensul ca nu 'tin de foame', tu fiind singurul care a indurat pe propria piele eforturile (atat materiale - pt ca tb sa recunoastem ca investitia e consistenta, cat si eforturile cu documentatia, zecile de ore pierdute pt cautarea pieselor, inevitabile esecuri si deziluziile aparute, oboseala, stresul..etc) pe care le-a presupus acest proiect. SIncer iti spun ca mi-a facut o deosebita placere sa citesc topicul in totalitate si crede ma ca nu imi imaginam sa existe o astfel de poveste la noi! De multe ori, fiind atat de captivat de firul actiunii, aveam impresia ca sunt pe vwvortex, volkswagenforum..etc, dar vazand ca e in limba romana, am constientizat ca se poate si la noi in tara sa existe membrii cu care ne putem mandri in afara tarii! Ba mai mult, as spune ca strainii ar putea 'arunca un ochi p-aici' pt ca ar gasi multe lucruri interesante. Mi-a placut foarte mult sa vad evolutia masinii, de la un banal golf2 gti la un exemplar cu extrem de mult bun gust si incredibil de bine dotat! Imi place foarte mult linia pe care ai ales sa mergi (OEM ++) si sper sa continuui povestea, deoarece aceste 33 de pagini sunt prea putine pt o asemenea bijuterie! De la mine ai un mare BRAVO si iti doresc multa bafta in continuare cu proiectul!1 point
-
1 point
-
la turbo e cam asa...la fiecare oprire de motor cu sau fara SS turbina ,,ramane ,,fara ulei,si anume o parte din uleiul din teava de pe tur se intoarce in filtrul de ulei care este gol cand motorul nu este pornit,iar cealalta parte de ulei se scurge pe retur in baia de ulei de cate ori am desfacut returul la turbo a curs max 10-15g de ulei,probabil suficient pana vine iar pe tur la pornirea motorului concluziile le trageti voi,imi cer scuze daca am suparat pe cineva,mi am spus doar parerea...iar daca am gresit rog sa fiu corectat1 point
-
Am exagerat tocmai că să înțelegi că la pornire o sa ai o mare parte din ulei in baie, nu in motor. Daca stai 2 minute cu motorul oprit manualul vag zice că ai tot uleiul in baie și îi poți verifica nivelul.1 point
-
Pai tocmai ca o vad si ca sofer! Nu am intalnit o astfel de reflexie atat de evidenta a acelei zone din bord la nicio masina pe care am condus-o pana acum. E o reflexie deranjanta exact ca atunci cand pui o folie cu acte pe bord si-ti luceste pe parbriz. Bine macar ca nu e in zona soferului ci oarecum central...probabil grila difuzorului e vinovata fiind un pic lucioasa, reflecta lumina.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La un Rapid 2017, se pot activa ulterior functiile Cornering, Hill Hold Control si Detectare oboseala sofer? Am maxiDot si Bolero2.1 point
-
Daca o sa cedeze o capra in timp ce lucrezi la masina nu o sa ti se mai para asa mare difererenta de pret1 point
-
daca vreti sa aveti un consum bun mentineti motoru la turatii constante (ex. aprox 2500 ture in oras si 3000 in afara ..) consumul indicat pe computerul de bord iti da consumul real dupa ce faci mai mult de 100 km nu pote sa il calculeze dupa 20 km facuti in oras..1 point
-
Salut. Sunt proaspat posesor de G6 , 2.0 tdi 140cp cod motor CFFB. La 164k km a picat EGR-ul , nu l-am schimbat , ci l-am anulat din soft ( mult mai ieftin ). Acum problema este urmatoarea : la rece , merge intrerupt , cand accelerez lin merge in hopuri. Daca accelerez brusc nu are nicio problema. Relantiul nu are nicio problema , merge rotund iar pe vcds nu am nicio eroare. A mai intampinat cineva problema asta ? P.s : astept sa ii fac RAR-ul si voi scoate si filtru de particule-1 points
-
Cred ca toate bordurile produc reflexie daca lumina cade intr-un anumit mod .-1 points
-
la mine filtrul e plin doar daca intorc masina invers,oricum eu nu am SS...asteptam sa ne spuna si alti colegi care au si folosesc SS ul...ca despre asta era vorba ,daca SS ul e benefic sau nu turbinei-1 points
-
Sincer, nu m-au ajutat prea mult raspunsurile tale, ca este o problema la sistemul de alimentare am tradus si eu, si ca necesita investigatii amanuntite stiam, dar iti multumesc pentru raspunsuri, o sa vad ce o sa fac...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00