Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.05.2018 în toate secţiunile
-
@Doomy eram pregatit oricum cu senzorul! Asa am scapat mai ieftin. Legat de consum nu prea m-am agitat niciodata. Important ii sa ma pot folosi de masina, apoi +/-1 litru...astea is detalii! Am rezolvat si distributia. Am mers pe kitul de la Dayco, pompa de apa Hepu, si curea de accesorii Conti. Am schimbat si aici o rola ca avea un joc usor.2 points
-
2 points
-
Asta cu sa nu mergi pe rezerva fiindca trage mizerie e cam puerila... Faptul ca mergi cu el gol sau plin sorbul e in aceeasi pozitie, adica tot de la fund trage combustibilul cu mizeria aferenta care se depune fizic pe fundul rezervorului. Se recomanda sa mergi plin din alte motive.... sa nu faca condens iarna si sa se raceasca pompa din rezervor.2 points
-
2 points
-
După care au urmat arcurile de la Eibach, masina s-a transformat radical , este cu totul o altă ținută de drum. A mai venit si o evacuare cap coada, cu downpipe pe 70 si restul traseului pe 63 (da stiu ca e 1.2 dar am facut-o pentru plăcerea mea) , o fusta spate de GTI , retrofit la interior Ergo active cu masaj , reglaj lombar electric si lumini ambientale in fetele de usi... iar în urma unui mic accident am ales un kit exterior de R . Momentan cam atat despre golfulet, voi revenii cu următoarele upgrade-uri ?2 points
-
Asa dupa cum am promis pe alt thread, revin cu un DIY despre cum se poat monta surse suplimentare de iluminare in portbagajul unui Passat Variant. Durata estimata: circa 2-3 ore. O comparatie before/after se poate vedea aici: http://vwforum.promo...ttach_id=325874 Dupa cum se stie, la Variant exista o singura sursa de lumina in portbagaj, o lampa pe plafon. Problema e ca lumina e destul de slaba si complet inutila cand "jaluzeaua" acopera portbagajul - nu se vede nimic dedesubt. De aceea m-am gandit cum sa fac sa adaug niste surse de lumina in capitonajul lateral, sub jaluzea. Nu sunt singurul care a facut asta, am vazut pe alte forumuri idei similare. Pe scurt, ce-am facut: am confectionat un cablu care se leaga la firele lampii de plafon si duce curent la lampile suplimentare instalate de mine in stanga si dreapta. Am folosit numai componente originale, de la lampi la cabluri: - 2x Lampa + bec (7L6 947 101 A) - lampa de plafon B7 Variant; - 2x Mufa (1J0 971 972) - mufa pentru lampa de mai sus; - 2x Cablu cu pini (000 979 131 E) - Cablu de ca. 40 cm cu pini la capete; pinii intra in mufa de mai sus; - cativa metri de cablu litat (0,75); - banda izolatoare textila, de preferat flausata, manson termic de izolat cabluri electrice; - set surubelnite Torx, cateva chei tubulare, un cutter bine ascutit, Dremel 4000 pentru ajustat lampile. Componentele VW m-au costat 32,30 EUR la care se adauga ati cativa EUR pentru restul materialelor (cablu, banda izolatoare etc.). Sculele le aveam deja ;) Am folosit cam 2.5 m de cablu litat (dublu!) in felul urmator: la mijlocul lui am dezizolat o zona pe care am prins 2 cabluri de ca. 20 cm fiecare. Am izolat zonele respective cu izolatie termica, dupa care le-am infasurat cu banda izolatoare. Cablurile de 20 cm se vor lega la alimentarea plafonierei, cele 2 capete ale cablului de 2.5m vor cobori de pe plafon in stanga si in dreapta, in spatele capitonajului portbagajului. Cablurile cu pini se taie in doua, pinii se monteaza in mufe si se izoleaza. Pentru ca cablurile erau ambele galbene, am marcat unul din ele. In principiu, acum se pot lega cablurile galbene la cele albastru/maro. Eu am facut acesta legatura dupa montajul cablului principal in masina, de teama sa nu estimez gresit lungimea totala a cablului. Intre timp, am decupat capitonajul portbagajului. Am folosit un cutter foarte solid si bine ascutit, capitonajul este foarte gros (ca. 3-4 mm). Pentru asta, am cautat un loc in care aveam suficient loc in spatele capitonajului (il mai desfacusem si stiam deja unde!). Pe o bucata de scotch am desenat cu maker permanent bucatile ce trebuie decupate (75 x 20 mm). Scotch-ul l-am lipit in locurile unde urma sa decupez. Lampile au trebuit si ele un pic ajustate, au o gheara care pe tine pe loc, aceasta trebuie insa modificata putin ca sa prinda bine de capitonajul cel gros. A urmat montajul in sine al cablului in masina si cuplarea electrica a cablurilor cu mufe la capat. Mai intai se desface partea de jos a pragului portbagajului. Are 2 suruburi Torx, dupa care se ridica pur si simplu, are 4 clipsuri: Apoi se desface masca de plastic de pe plafon. Se trage in jos de ea, cu grija. Are numai 5 clipsuri:1 point
-
call me oldschool insa un hu cu butoane rotative si catea fizice arata mai bine decat un mare touchscreen. cel putin in bordul destul de clasic al passat-ului1 point
-
1 point
-
Momentan nu am incotro pentru ca sunt pe post de cobai si trebuie sa descopar bugurile acestui model. Ma atrage mai degraba partea audio care este intradevar deosebita. Dar deja ma "ameninta" furnizorul de carpaduri ca are si el in lucru o versiune cu DSP identic?1 point
-
Si ieri au ajuns plutasii :)) Acu sa vad cand ma programez la @Al Bundy pentru montaj.1 point
-
De ce ar fi asta o problema? Incerc sa inteleg care e problema aici, nimic mai mult.1 point
-
1 point
-
Nu mai am ce comenta ,Muale deja a raspuns. Vor fi multe poze si concluzii.....1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acelas noroc (sau dibacie de a alege) am avut-o si cu Golful - la anu' face si el 18 ani. Cel putin una din ele o tin pana ajunge istorica. Vor ramane cat de poate de OE, fara modificari sau adaugiri ne la locul lor. Deja fii-mea mi-a zis ca o sa invete sa conduca pe masina albastra Si nu mai are mult, doar vreo 10 ani pana atunci.1 point
-
1 point
-
Luneburg - Bucuresti, aproximativ 1.800 km, mers regulamentar si in afara si in Romania, o calcam doar la depasiri, consum de 7%. AlexB1 point
-
@mihai.onu94, se simte foarte foarte bine Ce sa faci, cu turbina asta nu ai cum sa faci spool ca si un VNT17 hibrid, 2260ul fiind mai mare + ca nu face nici bine cutiei un cuplu de 500nm sub 3000 de ture. Cat m-am plimbat cu ea prin oras s-a simtit foarte ok. Nu se simte "moarta" deloc la turele alea Iar peste 3000... e un monstru Legat de 4x4, inca nu am luat in considerare. Dar da, ar fi tare Dupa ce termin cu interiorul poate ma gandesc si la varianta asta1 point
-
1 point
-
Nu poate ghici nimeni. In eroare sunt implicate urmatoarele componente : Pompa din rezervor,pompa de medii,pompa de inalte,valva metering,senzor presiune rampa,regulator presiune rampa ,injectoare,valva retur injectoare.... Ca sa nu schimbi piese degeaba trebuie sa duci masina la cineva specializat in motoare vag .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa cum ziceam, am scos ursul la o plimbare pe Transbucegi pana la Pestera Ialomitei (Babele si Sfinxul le-am facut cu bicicleta deci nu mai avea rost ). Pestera Ialomitei este "la pachet" cu Manastirea Pestera Ialomitei. Recomand vizitarea pesterii, este impresionanta. De data asta ursul a pupat mai mult asfalt. (scuze pentru calitatea pozelor, tel prost si lipsa timp pentru editie ?) Am urcat prin dreapta laculului, unde drumul este asfaltat dar foarte ingust iar coborarea am facut-o prin stanga lacului, unde drumul este neasfaltat si cu multe gropi. Salonul auto1 point
-
Asta e progresul cu semnalizarea dinamica. Urmeaza sa aleg ledurile potrivite ca marime si intensitate, anulatoare de eroare si teste direct pe masina.1 point
-
Procesul inreg ar fi, daca vrei sa iti iese o treaba buna: - decontaminare chimica - spalare cu spuma- clatire - spalare cu sampon- clatire - decontaminare mecanica- iti recomand argila Bilthamber regular sau soft - spalare cu sampon degresant sau mai concentrat - polish -optional - spalare cu spuma si sampon si clatire intre etape - degresare cu IPA- pana de face vopseaua oglinda (este secretul unei masini frumoase) - aplicare ceara/sealant -stergere - reaplicare ceara/sealant (optional) Pe chedere cele mai multe ceruri lasa urme albe care se pot scoate cu o simpla guma de sters. Pentru plastic exista protectie dedicata. Eu ti-as recomanda un sealant foarte bun: Fusso12 se numeste.http://www.pro-detailing.ro/ceara-auto-soft99-fusso-coat-12m-black-p-2966.html (Gasesti in mai multe locuri. O cutie iti ajunge la 20 de aplicari daca stii cum sa dai ceara.) Arata foarte bine, are un efect hidrofob accentuat si o durabilitate respectabila. Merge si la jante. Atentie la aplicatorul de ceara: unele pot zgaria vopseaua. Urmareste niste tutoriale si te lamuresti. Laveta de sters e de preferat sa fie una de calitate. Maieurile vechi NU sunt bune. Bafta1 point
-
1 point
-
Vă mulțumesc, este cel de 105 ... soft urmează dar inainte de asta as vrea o admisie si un intercooler ... sa scot cat mai mult din motoras? dar se misca ok cu rotile astea si 105 cai, nu simt nici o diferenta fata de cele pe 15 sincer .1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Pasiunea nu tine cont ca motorul e de 1.2 sau 3.0. Jantele, arcurile si folia au transformat-o complet! Merita totusi si un soft sa te ajuta cu jantele alea. E 1.2 tsi de 85 sau 105 cai? M-ai facut curios cum suna un 1.2 cu evacuare modificata si am cautat pe youtube. Am dat fix peste tine1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bun, gata rotile. Locul unde le-am facut se numeste La polonezu’ si este o vulcanizare cu servicii de reconditionare jante undeva prin Vitan. Mi-a fost recomandat de mai multi cunoscuti, neauzind de ea pana acum pentru ca nu e asa activa in social media. Ajung, luni, las rotile, stabilesc detaliile si verificam rotile sa vedem daca trebuie indreptate ca sa stiu cat va costa de la inceput. Mi se spune ca va dura 3-4 zile si ca voi fi sunat cand sunt gata. Se face ziua de joi, sunt sunat ca sunt gata jantele si apoi stabilesc sa merg vineri sa le iau. Merg, platesc pretul stabilit, montam anvelopele cu o foarte mare atentie si scotch de hartie pe margini (lucru pe care nu l-am mai vazut), echilibram si gata de plecare. Lucrurile s-au desfasurat exact cum trebuie, fara probleme, profesionist si serios. Costul total a fost de 1140 lei. Finsajul jantelor este exact cum mi-am dorit ba chiar mi-a depasit putin asteptarile. Las pozele sa vorbeasca in continuare. PS Am mai si coborat masina putin1 point
-
1 point
-
Am eu de 3 ani Falken AS2000 205.55.R16 91H. In prima iarna au fost super, In a doua iarna acceptabil, iar in aceasta iarna am mutat spatele pe fata si inca o data au fost ok. Masina cu esp si asr nu ai treaba, nu ai nevoie de 4x4. Am avut o problema la ultima zapada cand am ramas cateva minute blocat, rotile dadeau in gol, dar pana la urma am scos controlul tractiunii si am iesit. Au aproximativ 40.000 km, sunt foarte multumit de ele. Daca esti un sofer normal si nu ai pretentii sunt excelente. Daca te crezi vreun pilot de curse, nu sunt pentru tine. In toamna le schimb.1 point
-
1 point
-
Pentru ca forumul nu-mi permite sa adaug prea multe poze per post, voi continua aici, in alt post. As ruga insa un admin sa "lipeasca" aceste posturi impreuna, daca se poate. -------------------------------- Sub mastile de plastic se pot vedea cateva cleme care fixeaza niste cabluri deja existente; de aceste cleme ne vom folosi pentru a fixa si cablul nostru: Se trage putin in jos de capitonajul tavanului, acolo se vede deja plafoniera si cablurile sale. De aceste cabluri vom conecta bucatile de 20 cm din cablul confectionat anterior (vezi primul post!). Locurile se izoleaza bine cu banda flausata: Cablul nostru se trece acum pe sub capitonajele din stanga si din dreapta, se fixeaza in clemele mentionate anterior si se scurteaza in asa fel incat sa nu lasam prea mult cablu atarnand intre capitonaje si tabla (nu vrem sa zdrangane nimic, nu?). De cablul scurtat am cuplat apoi mufele pregatite in prealabil (vezi primul post!). Atentie mare la culorile cablurilor si firele marcate! Acestea le-am izolat cu manson termic si apoi cu banda flausata: Se verifica daca lampile aditionale functioneaza corect, si se monteaza totul la loc in secventa inversa. Ar trebui sa arate cam asa: In final, o comparatie a luminarii inainte si dupa instalarea luminilor aditionale:1 point
-
Pentru ca forumul nu-mi permite sa adaug prea multe poze per post, voi continua aici, in alt post. As ruga insa un admin sa "lipeasca" aceste posturi impreuna, daca se poate. -------------------------------- Se desfac cele 2 suruburi care fixeaza podeaua portbagajului si se scoate afara: Se desfac suruburile si piulitele care fixeaza ramele de plastic din jurul vanei in care sta roata de rezerva: Se continua cu demontarea punctelor de fixare cromate din capitonajele laterale (cate 2 suruburi Torx). Se ridica de clapetele de rabatare a scaunelor; sub fiecare clapeta este cate un clips de plastic care se scoate usor, cu o surubelnita plata. Se scoate afara ansamblul clapetei, sub ea mai este un surub Torx: Se trage (cu putere, dar cu grija!) de capitonajele laterale, Sunt fixate in 2 clipsuri pe stalpul D si inca 4 clipsuri de-a lungul ramei inferioare a geamului lateral. Atentie, clipsurile ies cateodata impreuna cu partea "mama" care ar trebui sa ramana fixata de rama geamului! Daca au iesit, se fixeaza la loc: Se demonteaza mastile de plastic de pe colturile de sus (stanga si dreapta) ale portbagajului. Sunt fixate cu 2 clipsuri:1 point
-
Primul lucru trebuie sa verifici cu VAG COM-ul in modulul 46-Central Convenience, measuring block grupul 013 daca se modifica valorile din campuri (OK, Not OK, not measured value) cand apesi butoanele de pe remote. Daca casutele 1,2 si 3 nu afiseaza "OK" atunci: - in cazul cand afiseaza "not OK" cheia trebuie adaptata - in cazul in care afiseaza "not measured value" atunci bateria remote-ului nu este "in parametrii" sau emitatorul remote-ului este defect. Pentru adaptarea remot-urilor www.ross-tech/remote adaptation ofera procedura completa.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00