Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Asta cu sa nu mergi pe rezerva fiindca trage mizerie e cam puerila... Faptul ca mergi cu el gol sau plin sorbul e in aceeasi pozitie, adica tot de la fund trage combustibilul cu mizeria aferenta care se depune fizic pe fundul rezervorului. Se recomanda sa mergi plin din alte motive.... sa nu faca condens iarna si sa se raceasca pompa din rezervor.3 points
-
2 points
-
Pai VIN-ul este public, afisat in geam. Nu este secret, intr-un loc ascuns. Sau ai vopsit geamul pe portiunea respectiva?2 points
-
Salutare! Sunt noul proprietar a unei Skoda Superb! Am ales intre Superb, Passat si Mazda 6! Pana la urma am ramas cu Superb datorita spatiului din interior, spatiu si deschidere portbagaj, eleganta Eram decis sa achizitionez masina noua dintre Mazda 6 full break 4x4 era cam 32000 euro, Passat cam 35000 euro iar Superb 37000 euro! Nu am inteles cum Superb este mai scump ca Passat! Dupa cautari si negocieri am gasit la Brady Militari Skoda Superb Style, 2.0 TDI, DSG 4x4 190cp la 4900 km cu 31900 euro! Dotari peste Style care pleaca de la 35000 euro: -sistem Conton -navigatie Columbus - scaune piele cu incalzire si ventilate pe fata -volan incalzit - duze incalzite -culoare magnetic brown - jante de 19’ Acamar - adaptive cruise control - blind spot - driving mode selection - inteligent light assitant - interior piele /piele artificiala - scaune fata electrice - Kessy - pregatire telefon Premium - Sunset - Padele volan Pret de noua 44200 euro! La drum lung masina este excelenta, confortabila, eleganta simti ca plutesti in modul “Comfort” Desi intial m-am ingrijorat cand am vazut jante de 19’ pot sa spun ca suspensia isi face foarte bine treaba! in oras DSG-ul este wow, nu te imbie la alergat si sprint! Deocamdata am doar trei poze, revin si cu altele! ps: sunt super multumit de masina, ma asteptam sa se simta mai puternica la 190cp dar cred ca este si de la 4x4!1 point
-
1 point
-
Jeg de la motorina (atentie de une alimentezi) jeg de pe fundul rezervorului (atentie nu merge pe rezerva) am un amic care merge saptamanal pe rezeerva pana mai are range 10-20km ramasi. Schimba filtru de motorina si inspecteaza atent hartia filtrului vezi daca ai jeg pe fundul vasului. La schimbarea filtrului de motorina, da jos suportul de tabla ce incastreaza filtru si curata-l cu spray de frane usca-l si apoi amorseaza cu vcds.1 point
-
Pai discurile sunt de 312 si pe tine te intereseaza doar port-etrierii de acolo - daca etrierii tai sunt ok poti sa ii pastrezi, oricum sunt identici - si astia par sa vina bine pe discuri, asa ca... go for it!1 point
-
1 point
-
are dupa un detaling interior modest , made in Valcea , am schimbat filtrul de polen si apoi am facut o igienizare pentru aer cu aparat cu ozon aia ziceau ca genereaza si ioni de argint per total a disparut mirosul greu din masina1 point
-
1 point
-
@Boditza Multumesc Intr-adevar isi spun cuvantul . Dintre toate pana acum ma incanta cel mai mult Lane Assist si Trapa1 point
-
1 point
-
1 point
-
@marian_nicolae1970 Presiunea de 8 mbar dupa 140 km de la regenerare si oil ash de 65g, arata ca filtrul poate fi destul de incarcat cu cenusa. Probabil ca o curatare ar ajuta, dar nu am experiente si nu stiu ce rezultate dau. Cea mai indicata metoda pare a fi cea prin ardere in cuptor a filtrului. Dar atata timp cat regenerarile nu sunt foarte dese, se poate merge fara probleme. Asta e o varianta. O alta varianta poate fi un senzor defect care citeste eronat presiunea. Cel mai bine este sa o citesti imediat dupa regenerare, daca vrei sa estimezi incarcarea cu cenusa. Cam asta e rolul senzorilor de presiune:1 point
-
@Bebeee exact asta aveam in cap sa postez după ce am vazut poza ...:) Iubesc masina asta Edy...e ok acum si cu ceasurile , nu mai vreau nimic pe ea ?1 point
-
Am incercat modul Eco. La accelerare apare E1, E2, E3, etc (am prins ora 20 20 ) iar cand iau piciorul de pe acceleratie apare E simplu, motorul sta la ralanti si apare semnul "Eco trip" @yanq pana astazi nu am incercat modul Eco dar da, este cum zici tu. Legat de frunza, fi-r-ar mama ei de frunza ?, eu tot tind sa cred ca se inverzeste si tinde spre maxim la consumuri mici, asa mi se pare logic.1 point
-
Meh, asta cu VIN-ul e cu dus si intors. Eu nu am avut timp sa ma deplasez la toate masinile care ma interesau pe autovit si am cerut VIN-ul. Alea pe care le-am primit le-am verificat din punct de vedere al kilometrilor, celelalte le-am dat ignore din prima. Era un Scout suspect de ieftin in garantie la care nici nu a vrut sa auda de VIN si am ignorat-o, ca era super uracioasa tanti. Nu ma intelegeti gresit, nu cred ca e obligatoriu sa comunici VIN-ul, dar nici nu cred ca este ceva de ascuns cu el . Sunt o tona de site-uri care contra cost ofera informatii pe baza VIN-ului. Ca si fapt divers, de pe site-ul de unde am luat in cele din urma masina aproape toate au avut VIN-ul afisat.1 point
-
Hai ca revin si eu cu primele impresii despre M Pilot Sport 4: - din moment ce am pus gumele astea, nu s-a intamplat sa mai piarda niciodata aderenta - nu va ganditi sa prostii (nu are rost sa le mai compar cu Energy Saver); - ma asteptam sa fie rigide dar e exact invers! Nu stiu daca talonul de 16 e de vina dar nici acum nu-mi vine sa cred ce mare e diferenta fata de celelalte. - ma asteptam sa fie zgomotoase; ce gluma! cele vechi plitzaiau efectiv pe asfalt si cu astea aud doar vantul in oglinzi si in montanti (la viteze legale, evident... ). Poate mai au si altii norocul meu: eu am luat gumele de la emag, cu ceva reducere si un pret final de cca 300/anvelopa, DOT 1218. Nu stiu cum sa le compar cu Conti Premium contact 5 dar gumele astea chiar sunt din alta liga. Cred ca DSG-ul meu e in culmea fericirii acum. Dupa ce am facut vreo 70 de km cu ele in zona BV, am pus masina in Sport si numai asa am dus-o pe Valea Prahovei.1 point
-
1 point
-
Cred ca nu a fost codat bine. Eu zic sa il trimiti inapoi sa il faca sa stea la plin tot timpul.1 point
-
1 point
-
Am reusit si o performanta ? 5.8% la intoarcere fata de 8.0% la dus ? Pe coborare, de la Pestera pana la Bolboci, mers usurel pentru ca drumul era prost, apoi de la Bolboci, cabana Dichiu si pana in Sinaia, 90% am lasat-o pe liber. Din Sinaia si pana la Baneasa, am mers ultra arhi legal si am scos 5.5% ? Din Baneasa si pana acasa a sarit in 5.8%. La 5.5% era 90 la frunza verde, sunt tare curios la ?% este 100 ?1 point
-
1 point
-
Salutari, Sambata mi-am facut timp si am efectuat aceasta lucrare pentru Passat-ul B5.5 , cod AWX. Tin sa ii multumesc colegului JulianoDamin pentru informatiile pretioase. Pe scurt am comandat o bucata Lana fonoabsorbanta Intertechnik Sonofil (aproximativ 25 ron) pe care am lipt-o cu silicon rosu Bison (aproximativ 24 ron). Spre deosebire de colegul JulianoDamin am lipit lana exact asa cum a venit, fara sa o rup in doua. Pana acum rezultatele sunt foarte bune, dupa un drum de aproximativ 100 km lana arata impecabil. Multumesc mult!1 point
-
Dupa cum ziceam, am scos ursul la o plimbare pe Transbucegi pana la Pestera Ialomitei (Babele si Sfinxul le-am facut cu bicicleta deci nu mai avea rost ). Pestera Ialomitei este "la pachet" cu Manastirea Pestera Ialomitei. Recomand vizitarea pesterii, este impresionanta. De data asta ursul a pupat mai mult asfalt. (scuze pentru calitatea pozelor, tel prost si lipsa timp pentru editie ?) Am urcat prin dreapta laculului, unde drumul este asfaltat dar foarte ingust iar coborarea am facut-o prin stanga lacului, unde drumul este neasfaltat si cu multe gropi. Salonul auto1 point
-
O sa fie si filmarea. Vad ca de pe mobil imi da eroare la urcare pe yt, o sa incerc si de pe pc. Traseul este unul cu de toate, nu doar bolovanii ar fi o problema: rampe foarte abrupte la ascensiune si cu inclinație laterala care in combinatie cu pietrisul stâncos chiar iti ofera senzatii, portiuni foarte înguste unde ai de ales intre a merge pe buza prapastiei sau a te hârjâi de crengile brazilor, rampe prin padure pe care s-a scurs apa chiar pe traseul roții, portiuni cu apa si noroi din care nu stii daca iesi singur sau nu, copaci cazuti, pietre....dar odata ajuns in golul alpin la statia meteo din vârf rasplata curajului este mare. La baza traseului erau un L200 si o Vitara (model mai nou) ce au parcat si au urcat pe jos. Iar pe traseu o singura masina si inca una sus la statie, ambele dedicate unui astfel de loc.1 point
-
Incursiune în Komandó și ascensiune pe Vârful Lăcăuți 1777 m. Concluzia: nu subestimați puterea ursului, urcă si acolo unde o fac doar adevăratele offroadere. Poate mai mult decât credeți...si un consum de exact 8.0% pe un astfel de traseul completează placerea. Exceptand sorcova de erori de senzori din bord... ? Poate si un video mai incolo...1 point
-
Sa mai stergem praful pe aici, masina a primit o curatare a turbinei si schimbarea actuatorului vacuumatic si un reglaj al geometriei directiei. Au revenit toti calutii.1 point
-
Salut. In caz ca aveti nevoie : Am gasit pe http://forums.vwvortex.com/showthread.php?8682017-MK7-Repair-Manuals-and-more link la dropbox cu manuale de service pt Golf 4,5,6,7. Link direct : https://www.dropbox.com/sh/rghs0qq7w4819y9/AAC6Sg0da1gNGIhnDNpYSEn7a/VW/Golf?dl=0 Atentie ca la pdf-urile cu repair manuals trebuie dat scroll la primele 3 pagini si acceptat un "disclaimer" pt a putea vedea continutul. Nu stiu cat va mai fi activ link-ul sau daca se pot downloada si adauga si aici pe forum. P.S. am vazut ca a postat si Latty pe topicul "Revizii periodice Golf 7" acelasi link. Daca e in plus , se poate sterge topicul acesta.1 point
-
1 point
-
Si pentru ca viata in Romania cu roti de 19'' nu e chiar ca-n filme, dupa nici un an jumate eram mandrul posesor al unor greierasi prin zona usilor. Nici subwoofer-ul adaugat in toamna nu m-a iertat si de la vibratiile lui se auzeau tot felul de "zornaieli" care imi mancau zilele efectiv. Asadar, Thomas a primit astazi pe toate usile insonorizare cu CTK Premium 2.2 pe partile de tabla (partea dinspre exterior + partea dinspre interior) si burete fono izolant pe spatele fetelor de usi. Ca rezultate, e peste asteptari (cel putin ale mele). Greierasii si zornaielile au disparut in totalitate, ceea ce si urmaream! Boxele din usi se aud acum mai bine, pe partea de medii si bass. Zgomotul la interior s-a redus, nu as putea spune cat, dar e ceva mai liniste in masina, cel putin prin oras. Ramane de vazut la drum lung daca si zgomotul la rulare e mai redus. Bonus, usile la inchidere scot un sunet mult mai placut, mai gros si sunt ceva mai grele. Atasat si cateva poze din timpul instalarii.1 point
-
Tocmai pentru asta 1.4tsi cu ACT este cam de neegalat la capitolul consum pentru un benzinar cu caii astia si dimensiunea Superbului. Pe vreo 4 drumuri Ploiesti-Bucuresti (DN1) si retur am scos un consum de: - 4,5% primul drum. - 5,3% al doilea drum - 5% al treilea drum - 4,8% al patrulea drum. Toate cu 2 persoane, fara bagaje, mers regulamentar ACC pe 70km/h in localitati si 100km/h in afara localitatii - temperaturi ~25-30 grade si AC pornit tot timpul. Pe Ploiesti - Bucuresti iese de obicei sub 5% pentru ca e o usoara coborare, iar Bucuresti - Ploiesti iese in general intre 5 si 6% in functie de stilul de condus, pentru ca e o usoara urcare. Pe scurt, consum de diesel imbracat in benzinar.1 point
-
1 point
-
Ce poți face intr-o zi cu soare si 20°C ? Simplu: offroad, zapada si munte! Asa ca am dus Kodiaq-ul intr-o zonă exclusivistă 4×4 la Cabana Vârful Ciucaș pe o urcare offroad foarte interesantă de 5 km iar pe mine până in varful Ciucaș ? Faptul ca erau sute de turisti la cabana si pe traseu iar sus doar 5-6 masini toate suv-uri spune totul despre dificultatea urcarii. Fara 4x4 nu-ti ridica bariera si nu te lasa sa intri pe traseu (chiar si la mine a avut o ezitare si m-a intrebat "sigur e 4×4?" ) ? E un loc ideal pentru a petrece o zi cu familia...mancare bună ( desi servirea intarzie si e haotica iar papanasii sunt adusi inaintea mâncării), daca ai chef de urcat pe Varful Ciucas traseul e de aprox 1.45 la urcare si o ora la coborare...sau pur si simplu poti sta pe iarba la soare ore in sir in curtea pensiunii sau in proximitatea ea....si bine'nteles un traseu frumos pentru Kodiaq pe care am abordat cele mai înclinate rampe de pana acum.1 point
-
1 point
-
Moon White mi-a placut de la inceput, deci acest alb metalizat a fost o preferinta. Parerea mea e ca da foarte bine, e o culoare de care nu te plictisesti in timp. Elegantă, fara a conferi agresivitate. Mi-ar fi placut poate si Gri Meteor, dar e doar pe Sportline. In alta ordine de idei....de ar fi existat aplicatiile astea online in vremea copilariei cu masina parintilor ?1 point
-
Foarte frumos si dotat. Sa aveti parte de el :-) Poti sa ii montezi un footrest de alumuniu, pentru a completa aspectul din zona picioarelor :-) LE: vad multe posturi ok, ca si cel de mai sus, si totusi primesc downvote. Nu inteleg de ce. Acum serios de ce? Poate explica cel darnic.1 point
-
1 point
-
Sper ca nu incalc regulamentul forumului... daca exista o asemenea incalcare, rog un moderator sa stearga acest topic. Am gasit pe forumul din UK manualul de reparatii pt skoda superb 3V varianta english. Cum si la noi sunt destui utilizatori care isi doresc acest manual, atasez link-ul de descarcare: [moderat] Succes!1 point
-
1. M-am uitat in cartea masinii si nu am vazut niciunde scris ca la 1-2 ani trebuie vidat si reumplut sistemul cu gaz si ulei. Nu am vazut bine? Scrie de lichid de frana la 2 ani, etc, etc. 2. Nu ma pricep la instalatii frigorifice, dar logica imi spune ca AC la masina este un fel de frigider. Si acela are compresor cu ulei, gaz, etc. Nu am auzit pe nimeni sa cheme reparatorul de frigidere sa-i golesca "freonul" si sa-i puna altul la fiecare 2 ani. Si 2 ani de functionare la un frigider este cat 300.000 Km la o masina. 3. Masina mea este din 2001 si nu am umblat la AC. Daca-i dau drumul baga instant rece. In mers nu este necesara mai mult de treapta 1 la ventilatie. Desi in primul post se recomanda golirea/umplerea la 2 ani, eu daca nu se strica, nu voi umbla la el niciodata. Poate tot din cauza primului post.(se poate pune la reumplere un ulei mai prost, pot intra impuritati,contaminanti, acizi de pe furtunele murdare ale robotului, nu se respecta tehnologia de umplere, pe scurt poti merge cu AC perfect si sa te intorci cu el defect si sa si platesti pentru ca l-au stricat).1 point
-
Salut. Sunt proaspat posesor de G6 , 2.0 tdi 140cp cod motor CFFB. La 164k km a picat EGR-ul , nu l-am schimbat , ci l-am anulat din soft ( mult mai ieftin ). Acum problema este urmatoarea : la rece , merge intrerupt , cand accelerez lin merge in hopuri. Daca accelerez brusc nu are nicio problema. Relantiul nu are nicio problema , merge rotund iar pe vcds nu am nicio eroare. A mai intampinat cineva problema asta ? P.s : astept sa ii fac RAR-ul si voi scoate si filtru de particule-1 points
-
Am vazut insignia in realitate, m-am urcat si la volan, si chiar e frumoasa, dar passat-ul mie imi place mai mult. Vazute la interval de cateva minute chiar. Dar asta e parerea mea si nu va ajuta pe nimeni pt ca design-ul este si va fi cea mai subiectiva chestie. Dar legat de motorizari, aici se poate obiectiviza pe cifre. Eu de exemplu apreciez faptul ca la 150 de cai inca primesti un motor de 2 litri. Nu sunt fan Renault si opel (pe astra, nu pe insignia) care scot 160 de cai dintr-un 1.6 cu 2 turbine. Ti se pare mai fiabila varianta asta decat un motor de 2 litri, asa invechit cum crezi tu ca e? Motorizari passat: Benzina 1.4 cu 125 si 150 de cai, 1.8 cu 180 de cai, 2.0 cu 220 si 280 de cai. 1.6 tdi 120 de cai si 2.0 cu 150, 190 si 240 de cai. Eu zic ca acopera toate preferintele... Motorizari insignia: Benzina 1.5 cu 140 sau 165 de cai, 2.0 cu 260 de cai. 1.6 diesel cu 110, 136 si 2.0 cu 170 si 210 cai. Si aici gama e destul de variata insa gaura aia de 100 de cai la benzina ar trebui completata cu ceva dpmdv. Si revenind la "invechitul" 2.0 tdi al grupului vag, de ce opel nu poate sa scoata mai mult de 170 de cai dintr-un diesel de 2 litri cu o singura turbina? Poate pentru ca e acelasi motor folosit si pe versiunea precedenta de insignia?! Deci care e invechitul de aici? Hai sa nu mai impartim ura gratuita pe aici. Ti-a placut concurenta, foarte bine, scrie aici plusuri si minusuri pe care le-ai observat, dar nu prezenta date false doar ca sa iti sustii parerea si sa induci pe altii in eroare.-1 points
-
la mine filtrul e plin doar daca intorc masina invers,oricum eu nu am SS...asteptam sa ne spuna si alti colegi care au si folosesc SS ul...ca despre asta era vorba ,daca SS ul e benefic sau nu turbinei-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00