Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.05.2018 în toate secţiunile

  1. Exploring Mode ON !! Parca portbagajul vine mult mai bine pe Tiguan decat pe Golf , arata a explorator adevarat......... Am nevoie de el cateva zile asa ca testam si barele , sa vedem cum stau la capitolul zgomot .
    6 points
  2. Pai VIN-ul este public, afisat in geam. Nu este secret, intr-un loc ascuns. Sau ai vopsit geamul pe portiunea respectiva?
    3 points
  3. Mi-a fost dor de privelistea asta ?
    3 points
  4. You do have a point Cu ocazia asta am mai pus inca 1000km. Urmeaza o luna cu refacerea RCA si CASCO, revizie (cred ca va fi pana in 10k, am mers mare parte urban) si primul ITP (iulie). Macar sa stiu o treaba. Detalii cu privire la consum sunt in topicul dedicat pt cine vrea sa stie.
    3 points
  5. Pro: Avem cluster premium Con: Nu prea avem benzina
    2 points
  6. De ce e buna electrica? Pentru ca atunci cand e condusa mai tare, printr-un oras neobisnuit de liber, am nevoie de consumul afisat ca sa pot sa ma tin dupa ea. Zambete sunt de ambele parti si autonomia, desi scade daca masina e consusa asa, in mod normal sta pe la 140 km in perioada asta (in functie de aglomeratie, stil de condus si nevoia de AC poate creste pana la 160km asa cum poate sa si scada spre 120 km...a afisat si 170 km). 7.000 km and counting. Mergem mai departe. In liniste!
    2 points
  7. Salutare, Dupa indelungi asteptari ursul Kodi si-a facut aparitia. Este vorba de un Style 2.0TDI DSG 190CP DSG 4x4. Pret total 36.692€, niciun leutz discount Comandat la Avia Motors Pantelimon pe 08.08.2017 si sosit pe 16.02.2018 (6 luni de asteptare fata de estimarea initiala a dealerului intre 8÷12 luni). Pe langa optiunile standard ale echiparii Style, am mai adaugat: - Vopsea: Laser White / Roti: Elbrus 7Jx18” 235/55/R18 / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Driving Mode Selection (si Hill Hold Control cu functie Offroad) / Sistem de navigatie Amundsen MIB2 8” 2.5D / SKODA Connect (Care Connect (1 an) Infotainment Online (1 an)) / Pregatire telefon cu Bluetooth / Duze stropitoare parbriz incalzite / Elemente suplimentare protectie sasiu / Parbriz incalzit si senzor de ploaie / Pedalier sport / Plasa despartitoare portbagaj / Scaune spate incalzite / Sound System Canton / Roata de rezerva de dimensiuni reduse / Volan incalzit multifunctional (in piele si padele selectare trepte de viteza cutie DSG). Masina a venit cu anvelope de vara Pirelli. (3 dintre ele cu DOT 0218 si una cu DOT 5317 ) Cado' din partea dealerului: covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata/spate. Dupa ridicare de la dealer fugutza la benzinarie si omv maxx motion diesel apoi plimbare pentru cunoastere. Ca si prima impresie, masina este usor manevrabila in comparatie cu gabaritul ei. DSG-ul da impresia un pic de lene, parca pleaca greoi de pe loc daca nu o calci mai cu fermitate, poate nu sunt eu obisnuit pentru ca vin de pe manuala sau poate o fi setat pentru rodaj. Cu SS incercam sa ne obisnuim. Camera video spate pe marsarier este senzationala. Confortul in habitaclu este super, desi nu am optat pentru piele. Am incercat un pic ACC in trafic si este woow, de abia astept sa il pun la treaba la drumuri lungi. Cu pedala virtuala portbagaj m-am impacat din a 2-a incercare. Intoarce multe capate pe strada Revin cu alte poze si impresii.
    1 point
  8. Noul membru al familei Un Audi A3 8V sedan din 2014. Din dotarile ce merita mentionate ar fi 2.0TDI 150cp manuala, Bang&Olufsen, piele maro, Audi Drive Select, wireless charging in cotiera pentru telefon (Apple, ne miscam si noi?), Cruise Control, Audi Music Interface (iPhone screen sharing FTW), USB, 2xSD, DVD, HDD intern, navigatie 3D cu RO, WiFi, pachet lumini, auto-hold, full LED (inclusiv faruri), spalatoare faruri, touch pe rotita de la navi (pentru scris litere pe ea), scaune incalzite fata, oglinzi electrice incalzite si pliabile electric, 2 oglinzi heliomate, display retractabil electric, senzori parcare fata/spate, Bluetooth pentru vorbit la telefon si pentru audio streaming, senzori ploaie/lumina si, bineinteles, logo-uri S-Line (nici macar originale) lipite pe aripi desi masina nu are niciun element S-Line pe ea. Evident ca astea vor zbura urgent, poate chiar inaintea D-ului de pe c*r. Momentan sunt extrem de impresionat de masinuta asta. Am mers cu A3 sportback, am avut o saptamana pe mana Q3 deci credeam ca stiu la ce sa ma astept. Am plecat dupa ea crezand ca ma duc sa-i iau sotiei un city car dar dracia asta e proper car, e semnificativ peste Q3, e clar ca Audi vor sa o pozitioneze undeva mai sus (nu e disponibila cu 1.2TSI cum e SB-ul si nici nivelul cel mai jos de echipare nu e disponibil pe sedan). Pe langa lista destul de impresionanta de jucarii (unele dintre ele, cum e drive select-ul, nici nu stiam ca exista pe A3), masina chiar se simte bine de tot, e incredibil de inchegata si e intr-o stare absolut excelenta.
    1 point
  9. Da, fiindca cauciucurile tale sunt unele normale fara XL(extra load) si indice de viteza mai mic. Din pacate la marimea de 225/45 R 17, la pret omenesc doar XL si indice de viteza Y gasesti, cu un flanc foarte rigid...asta e. In rest la cele legate de aderenta, observatii la fel.
    1 point
  10. Am facut-o si p-asta
    1 point
  11. Se poate scoate printr-o rescriere soft.
    1 point
  12. salut, io zic sa-i schimbi oglinda de dacie si sa-i scoti lampile de mars arier de pe aripile fata....acolo erau niste site parca ovoidale....parerea mea! s-avem drumuri bune!
    1 point
  13. Nu contrazic testele dar deja facem farmacie Nu m-am cramponat la 1-2-3L de motorina in + sau -, combinatia aleasa mi s-a parut confortabila si de aceea am mers cu ea. Uzura placutelor este mai mare din start la DSG, asa ca nu mai conteaza acum cativa km in +.
    1 point
  14. Cu frana de motor ai viteza mai mica, dar consum 0. Ca bonus, nu-ti uzezi franele degeaba
    1 point
  15. Mâine avem programare in service pentru schimb distributie, pompa de apa și curea accesorii. Având în vedere că în ultima luna am primit două mesaje in bord legat de senzorul de ulei, facem o verificare la fire și senzor să vedem de unde vine problema. Bineînțeles că și in bord îmi arată temperatura uleiului cu intermitente...
    1 point
  16. 1 point
  17. Am reusit si o performanta ? 5.8% la intoarcere fata de 8.0% la dus ? Pe coborare, de la Pestera pana la Bolboci, mers usurel pentru ca drumul era prost, apoi de la Bolboci, cabana Dichiu si pana in Sinaia, 90% am lasat-o pe liber. Din Sinaia si pana la Baneasa, am mers ultra arhi legal si am scos 5.5% ? Din Baneasa si pana acasa a sarit in 5.8%. La 5.5% era 90 la frunza verde, sunt tare curios la ?% este 100 ?
    1 point
  18. O fi pus o cutie de pe vreun diesel, pe masina 1,6 MPI.
    1 point
  19. Avem si video. Cred ca va trebui sa ma reorientez si sa inlocuiesc suportul de tetiera cu unul de parbriz intrucat vibreaza cam tare si focalizeaza mai mult bordul. Recomandati un suport de s7 stabil care sa poata fi folosit si la filmare? Cu sorcova de senzori: primul a fost blind spot si asistentul la iesirea cu spatele - asta cedeaza primul cand da de praf, apoi a urmat front assist ( e prima oara cand m-a atentionat ca a devenit nefunctional), apoi presiunea la roti ca nu mai poate fi monitorizata, apoi senzorii de parcare ( de la crengi si malurile de pamant prea apropiate) si apoi si un triunghi galben cu semnul exclamarii care habar nu am ce reprezinta ( nu l-am gasit nici in lista din manual si nici in aplicatia MySkoda la rubrica de simboluri)...evident ca si-au revenit toate intr-un final ? Iar intre timp am reusit sa adaug si speedcam-urile in navigatie....
    1 point
  20. Salut! Masina arata bine! Cat despre stergator poti sa faci un wiper delete! La mine asta e urmatorul pas (cred ca o sa arate mai bine fundul golfului fara stergator).
    1 point
  21. Adunăm mulți km!
    1 point
  22. Am facut ieri un drum Arad-Oradea-Arad plus un pic circulat si prin Arad si prin Oradea ... Consum mixt 5.6 l /100 ... eu zic ca e foarte decent. Asta cu tempomatul pus pe 50 in localitati si 100 in afara.
    1 point
  23. Eu nu am afirmat că e una mai bună sau mai rea. Sunt diferențe constructive dintre o cutie CVT si una tip DSG. La multitronic nici nu imi arata in ce treapta este. E doar D mereu. Nu stiu care schimba mai repede etc.
    1 point
  24. Procesul inreg ar fi, daca vrei sa iti iese o treaba buna: - decontaminare chimica - spalare cu spuma- clatire - spalare cu sampon- clatire - decontaminare mecanica- iti recomand argila Bilthamber regular sau soft - spalare cu sampon degresant sau mai concentrat - polish -optional - spalare cu spuma si sampon si clatire intre etape - degresare cu IPA- pana de face vopseaua oglinda (este secretul unei masini frumoase) - aplicare ceara/sealant -stergere - reaplicare ceara/sealant (optional) Pe chedere cele mai multe ceruri lasa urme albe care se pot scoate cu o simpla guma de sters. Pentru plastic exista protectie dedicata. Eu ti-as recomanda un sealant foarte bun: Fusso12 se numeste.http://www.pro-detailing.ro/ceara-auto-soft99-fusso-coat-12m-black-p-2966.html (Gasesti in mai multe locuri. O cutie iti ajunge la 20 de aplicari daca stii cum sa dai ceara.) Arata foarte bine, are un efect hidrofob accentuat si o durabilitate respectabila. Merge si la jante. Atentie la aplicatorul de ceara: unele pot zgaria vopseaua. Urmareste niste tutoriale si te lamuresti. Laveta de sters e de preferat sa fie una de calitate. Maieurile vechi NU sunt bune. Bafta
    1 point
  25. Dupa doua sezoane cu anvelopele cu care a venit masina din fabrica si 64 000 km (folosite in concomitent cu cele de iarna) Pirelli Cinturato P7, care la inceput erau cat de cat OK, dar dupa al doilea sezon au devenit plasticoase si foarte alunecoase pe umed, pe deasupra au suferit uzura atipica avansata in partea lor interioara, toate cele patru , interesant ca anvelopele de iarna (Conti TS 860 nu au suferit de acea uzura pe interior), am ales sa iau ceva mai calitativ si mai ales cu mai multa aderenta: Michelin Pilot Sport 4, 225/45 R17 , DOT 5117 si 5317, toate cele patru (mai noi nu am gasit ). Diferenta fata de vechile anvelope este enorma, au aderenta pe uscat si umed ca efectiv am ramas masca, nu mi-a venit sa cred . Au o singura proprietate negativa: sunt anvelope cu un flanc foarte rigid si transmit mai tare denivelarile asfaltului, fiind anvelope XL si indice viteza Y , trebuie traita cu faptul acesta. In rest cele mai bune anvelope de cand am masini si conduc, adica in ultimii 20 ani. Multumesc si pe aceasta cale colegului de forum The_Ego care a fost foarte amabil si mi-a impartasit observatiile sale in legatura cu aceasta anvelopa si altele de genul.
    1 point
  26. După nici o lună jumate de când am dat comandă pentru noua jantă... ta-daaaa :))))
    1 point
  27. Un proiect foarte reusit! Modificari cu gust si de efect! Felicitari!
    1 point
  28. 4008 mi se pare ca nici nu se mai fabrica si nici nu am auzit vorbindu-se despre acest model. PS: moaca lui Kodiaq este inconfundabila Pun si cateva screen-uri din Skoda Connect.
    1 point
  29. Eu sunt la al 2-lea schimb cu Vatoil syngold 5w40. E pus intr-o japoneza .. dar nu am ce review sa iti dau intrucat masina are motor relativ nou sub 50 000km.. de consum de ulei nu poate fii vorba.. de pornit si functionat functioneaza exact la fel cum o facea cu Rheinol primus DXM. Eu as fii interesat de Vatoil Syn Gold III LL Plus ce respecta norma 504/507 pentru masina de la semnatura.
    1 point
  30. Eu folosesc uleiul VAT 5W30 de mai mult timp la Octavia 2 1.9PD si pot spune ca fata de Castrol consumul de ulei la interval de service 15.000 km a scazut simtitor. Cu un bidon de 1 litru completez 30000km. Este cam al 5-lea schimb cu VAT si nu am probleme.
    1 point
  31. :) Pentru toti posesorii de masini care au scaune cu incalzire: A SE EVITA pe viitor sa se puna genunchiul pe sezutul scaunului,asta e cauza de intrerupere a rezistentelor in 90% din cazuri iar 10% provin din intreruperea termistorului aflat in zona rezistentei de incalzire. :banghead:
    1 point
  32. Moieciu de Sus - Bucuresti. La dus am avut fix 7%.
    0 points
  33. Presiunea diferențială de 8-12 spune că filtrul este deja încărcat si după regenerare. La mine filtrul ajunge la presiune de 10 mbar dupa 1300 km iar dupa regenerare scade la 3. Presiunea diferențială arata cât de încărcat este filtrul, cât de greu trec gazele de evacuare prin el. Spre exemplu intra cu 20 mbar si ies cu 10 mbar, asta înseamnă presiune diferențială de 10. Celelalte valori sunt estimate in functie de această presiune. Daca filtrul este deja foarte colmatat dupa regenerare, normal că începe alta foarte repede. După părerea mea, problema nu este că se încarcă repede, ci că regenerările nu-l "desfundă". Ar mai fi posibilitatea ca unul din senzorii de presiune să fie defect și să indice valori greșite. Doar un mecanic priceput poate sa spună exact ce este, după ce verifică toate posibilitățile. Noi ne putem doar da cu părerea ☺.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!