Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.05.2018 în toate secţiunile
-
Dupa cum ziceam, am scos ursul la o plimbare pe Transbucegi pana la Pestera Ialomitei (Babele si Sfinxul le-am facut cu bicicleta deci nu mai avea rost ). Pestera Ialomitei este "la pachet" cu Manastirea Pestera Ialomitei. Recomand vizitarea pesterii, este impresionanta. De data asta ursul a pupat mai mult asfalt. (scuze pentru calitatea pozelor, tel prost si lipsa timp pentru editie ?) Am urcat prin dreapta laculului, unde drumul este asfaltat dar foarte ingust iar coborarea am facut-o prin stanga lacului, unde drumul este neasfaltat si cu multe gropi. Salonul auto4 points
-
4 points
-
3 points
-
3 points
-
Avem si video. Cred ca va trebui sa ma reorientez si sa inlocuiesc suportul de tetiera cu unul de parbriz intrucat vibreaza cam tare si focalizeaza mai mult bordul. Recomandati un suport de s7 stabil care sa poata fi folosit si la filmare? Cu sorcova de senzori: primul a fost blind spot si asistentul la iesirea cu spatele - asta cedeaza primul cand da de praf, apoi a urmat front assist ( e prima oara cand m-a atentionat ca a devenit nefunctional), apoi presiunea la roti ca nu mai poate fi monitorizata, apoi senzorii de parcare ( de la crengi si malurile de pamant prea apropiate) si apoi si un triunghi galben cu semnul exclamarii care habar nu am ce reprezinta ( nu l-am gasit nici in lista din manual si nici in aplicatia MySkoda la rubrica de simboluri)...evident ca si-au revenit toate intr-un final ? Iar intre timp am reusit sa adaug si speedcam-urile in navigatie....3 points
-
Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c2 points
-
O sa fie si filmarea. Vad ca de pe mobil imi da eroare la urcare pe yt, o sa incerc si de pe pc. Traseul este unul cu de toate, nu doar bolovanii ar fi o problema: rampe foarte abrupte la ascensiune si cu inclinație laterala care in combinatie cu pietrisul stâncos chiar iti ofera senzatii, portiuni foarte înguste unde ai de ales intre a merge pe buza prapastiei sau a te hârjâi de crengile brazilor, rampe prin padure pe care s-a scurs apa chiar pe traseul roții, portiuni cu apa si noroi din care nu stii daca iesi singur sau nu, copaci cazuti, pietre....dar odata ajuns in golul alpin la statia meteo din vârf rasplata curajului este mare. La baza traseului erau un L200 si o Vitara (model mai nou) ce au parcat si au urcat pe jos. Iar pe traseu o singura masina si inca una sus la statie, ambele dedicate unui astfel de loc.2 points
-
Incursiune în Komandó și ascensiune pe Vârful Lăcăuți 1777 m. Concluzia: nu subestimați puterea ursului, urcă si acolo unde o fac doar adevăratele offroadere. Poate mai mult decât credeți...si un consum de exact 8.0% pe un astfel de traseul completează placerea. Exceptand sorcova de erori de senzori din bord... ? Poate si un video mai incolo...2 points
-
De ce e buna electrica? Pentru ca atunci cand e condusa mai tare, printr-un oras neobisnuit de liber, am nevoie de consumul afisat ca sa pot sa ma tin dupa ea. Zambete sunt de ambele parti si autonomia, desi scade daca masina e consusa asa, in mod normal sta pe la 140 km in perioada asta (in functie de aglomeratie, stil de condus si nevoia de AC poate creste pana la 160km asa cum poate sa si scada spre 120 km...a afisat si 170 km). 7.000 km and counting. Mergem mai departe. In liniste!2 points
-
Hello guys, long-time lurker here. De-a lungul timpului m-a intrebat mai multa lume, vazandu-mi masina, daca am thread pe vwforum asa c-am zis s-o fac si pe asta, in ideea in care ma voi sfatui cu alti pasionati si cunoscatori ai masinilor. O sa incerc sa povestesc istoria mea cu masina, asa ca primul post va fi lung. O sa listez modificarile, dupa care va spun si povestea: Modificari pe masina: Amortizoare Bilstein B6 de Mk6 GTI Software APR Stage 1 Admisie Revo Bare stabilizatoare H&R 28/24mm Bucse bascule fata de Audi TT Placute de frana EBC Yellowstuff Lichid de frana Motul RBF600 Jante BBS RC 7.5J 17" ET43 Modificari ce urmeaza: Fuzete & bascule de Audi TT Bara stabilizatoare stock pe fata Kit de frane fata Stoptech ST-41 cu discuri pe 328mm In vara lui 2016 aveam de cumparat o masina care trebuia sa fie fun-to-drive si sa poate fi folosita de zi cu zi. Cu un buget de 6-7.000€ nu m-am putut atinge de ceva nou ori de ceva extravagant, dar am cochetat cu ideea unui coupe 2+2 sau o masina sport construita pe platforma dedicata. In cele din urma, a castigat latura mea de 'hot-hatch guy' intrucat apreciez foarte mult la o masina caracterul dual - dimineata cand dorm pe mine sa merg linistit pana la munca, iar vineri seara cand plec sa las nitel cauciuc pe asfalt. Asa am ajuns la un Golf 5 GTI, parea o masina competenta, echilibrata din multe puncte de vedere si care ar putea fi modificata moderat incat sa ii schimb caracterul catre ceva ceva care sa mi se potriveasca. Am vazut destul de multe GTI-uri si am fost dezamagit de mare parte din ele - masini fie neintretinute, fie modificate fara niciun fundament tehnic. In cele din urma, am dat ochii cu un GTI rosu din 2005 care mi-a placut. Masina mergea bine, geometria era corecta deci chiar dac-a fost rasturnata macar a fost reparata drept, era nemodificata si avea ~127.000km reali. Inspectia tehnica si vizuala a dezvaluit ca avea probleme cu geamurile electrice fata, motorase de la flapsurile de la Climatronic, pierderi de ulei pe la capacul chiulasei, cateva bucse obosite, o aripa infundata, unul dintre faruri era matuit iar interiorul era extrem de murdar de la cainele fostului proprietar. In fond, nimic ce nu putea fi rezolvat, asa ca pentru 5.000€ a intrat in posesia mea. Am purces la rezolvarea problemelor prin polisharea farurilor, demontarea si curatarea interiorului, schimbarea switch-urilor de la lumini si de la geamurile electrice plus prima servisare care a inclus revizia generala, schimbarea garniturii de la capacul chiulasei si reimprospatarea articulatiei fata. Acum fiind in stare tehnica buna, am inceput sa o folosesc asa cum trebuie. Fac pariu ca nu sunt singurul care se bucura cand vede un drum de munte liber in fata (mie imi place tare mult pe DN1A - Cheia), dar dupa ce am decolat de cateva ori la viteze ilegale, mi-a fost clar ca amortizarea nu e suficient de agresiva pentru stilul de condus. Am considerat sa schimb suspensia cu un cup-kit de genul Bilstein B12, dar cand am vazut specificatiile arcurilor aftermarket disponibile pentru Mk5 GTI m-am lasat pagubas (majoritatea arcurilor "sport" sunt mai scurte si mai moi decat cele stock - o reteta pentru dezastru) si am ajuns sa pun 'doar' un set de amortizoare Bilstein B6 (versiunea pentru Mk6 GTI, mai putin agresive decat cele de Mk5 GTI). Tinuta de drum a fost mult imbunatatita si pot spune ca dintre toate modificarile pe care le-am facut, amortizoarele sunt singurele care au avut numai plusuri. Pasul urmator a fost sa echipez masina cu un set de anvelope de iarna Nokian WR A4, iar distractia a fost la nivel inalt in prima iarna. Pe langa "baieteala" din oras si drumurile pe la munte, am participat si la Winter Trackday-ul organizat la Motorpark Romania. Nimeni nu poate spune ca un Mk5 GTI subvireaza la viteza pe zapada! Cu venirea primaverii, sosise momentul sa cumpar un al doilea set de roti; am gasit la pret OK un set de BBS RC 7.5J 17" echipate cu Federal 595 RS-7 225/45 R17. Nivelul de aderenta a crescut mult de tot, iar cu suspensia in mintile ei deja simteam nevoia de mai multa putere... m-am oprit direct la APR pentru un Stage 1. Dupa pregatirea masinii, care a implicat schimbarea DV-ului cu ultima revizia, cam follower-ul si N75-ul (care-a fost o p***a de diagnosticat) am crescut puterea pana la 240-250CP... cat o face Mk5 GTI Stage 1, caci cifrele astea nu sunt importante pentru mine. In aceeasi perioada am instalat si o admisie Revo, din simplul motiv ca tampoanele capacului de la motor obosisera si capacul intra in contact cu conectorul electric de la HPFP. Cu mai multa putere, o suspensie care lucra corect pe strada si gumele agresive masina devenise o placere la condus rapid. In 2017 am inceput sa particip si la trackday-urile de la Motorpark unde cateva minusuri au devenit evidente: franele nu faceau fata la mai mult de 1-2 ture rapide iar ruliul era imens, conducand la o uzura exagerata a flancului exterior de pe banda de rulare a cauciucurilor. Nici n-aveam nevoie de mai multe motive sa fac trecerea la niste placute de frana EBC Yellowstuff, lichid de frana Motul RBF600 si un set de bare stabilizatoare H&R (28mm pe fata, setata soft, si 24mm pe spate, setata hard). Am arucant si un set de bucse pline de Audi TT pentru mai multe precizie de la puntea fata. Nivelul de aderenta pe circuit a crescut simtitor, semn ca roata fata-exterior calca mult mai bine acum, dar franele au ramas tot de ... cacao. Masina e in continuare in configuratia de mai sus, dar urmeaza niste schimbari importante. In primul rand o sa fac trecerea la fuzete si bascule de Audi TT, intorcandu-ma la bara stabilizatoare stock pe fata, plus un kit de frane Stoptech ST-41 care ar trebui sa ofere un feedback mult mai bun in pedala de frana si sa reziste mai bine la abuz. Am in plan sa fiu pe 28 aprilie la Adancata cu modificarile acestea, iar in vara o asteapta o a doua excursie prin Europa... de data asta ma duc sa ii arat roscatei Stelvio. Modificarile pe care le-a suferit si pe care le va mai suferi masina au venit ca observatii personale dupa drumurile/trackday-urile facute. In nebunia mea, am dezvoltat chiar si un model simplu (2D) al suspensiei fata care a fost edificator. Geometria suspensiei fata pe platforma de Golf 5 nu e deloc de partea performantei, iar coborarea masinii exagereaza problemele... cele mai bune solutii sunt fie limitarea ruliului (care de la un punct incolo isi va spune cuvantul asupra comfortului), fie imbunatatirea geometriei, care se face mai dificil. Practic, singura varianta OEM o reprezinta fuzetele de TT, iar aftermarket numai pivotii reglabili de la SuperPro fac ceva in acest sens; orice altceva ar presupune fabricare custom, iar cum aici vorbim de suspensie si directie nu cred ca e o idee buna sa se ajunga acolo pentru o masina de strada. TL;DR: Bine v-am gasit. Sunt proprietarul unui Mk5 GTI rosu, rabla prin definitie, care nu arata prea bine dar este competenta si la mers tare si la naveta. I se aduc modificari pe masura ce isi arata minusurile.1 point
-
1 point
-
Presiunea diferențială de 8-12 spune că filtrul este deja încărcat si după regenerare. La mine filtrul ajunge la presiune de 10 mbar dupa 1300 km iar dupa regenerare scade la 3. Presiunea diferențială arata cât de încărcat este filtrul, cât de greu trec gazele de evacuare prin el. Spre exemplu intra cu 20 mbar si ies cu 10 mbar, asta înseamnă presiune diferențială de 10. Celelalte valori sunt estimate in functie de această presiune. Daca filtrul este deja foarte colmatat dupa regenerare, normal că începe alta foarte repede. După părerea mea, problema nu este că se încarcă repede, ci că regenerările nu-l "desfundă". Ar mai fi posibilitatea ca unul din senzorii de presiune să fie defect și să indice valori greșite. Doar un mecanic priceput poate sa spună exact ce este, după ce verifică toate posibilitățile. Noi ne putem doar da cu părerea ☺.1 point
-
1 point
-
Arata foarte bine ! Mult mai impunator ! Si culoarea lor se integreaza bine cu albul ! Felicitari pentru efortul depus !1 point
-
1 point
-
1 point
-
5f nu are acelasi motor ca si CAXA, are CMBA sau CXSA. In timp ce Caxa are mai multe anexe, distributie pe lant, CMBA si CXSA sunt motoare de aceasi capacitate cilindrica, cu un randament mai bun (consum mai mic, incalzire mult mai rapida) un cuplu mai mare, dar cel mai important, distributie pe curea. Singura data cand am usoare trepidatii sunt in primul minut de la pornirea motorului cand isi fac preincalzirea la catalizator. Isi face aceasta incalzire doar intr-o anumita plaja de temperatura, si nu tine cont daca ai benzina de 95 sau 100. A mea vede doar benzina de 100 (nu 99 ci 100- BP/Shell, OMV) in 90% din cazuri. De asemenea, motoarele pe curea sunt mai silentioase in functionare.1 point
-
1 point
-
La fel si un coleg de la Bucuresti care asteapta si niste poze de mai departe, sa vada mai bine cum dau jantele pe masina1 point
-
1 point
-
Sa mai stergem praful pe aici, masina a primit o curatare a turbinei si schimbarea actuatorului vacuumatic si un reglaj al geometriei directiei. Au revenit toti calutii.1 point
-
Detin Scoda Octavia 1.0 TSI de aprox 8 luni si 13 000 km fara probleme la motorizare si masina. Motorul este vioi, face fata fara probleme caroseriei, nu transmite vibratii majore in interior, are un consum decent, apropiat de 1.9 TDI si chiar mai mic. Este o optiune de pus pe lista pentru o masina noua.1 point
-
1 point
-
Vineri am ridicat masina de la PBN. Au vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate + parbrizul schimbat si oglinzile facute negre. Partea din fata inclusiv plafonul, au fost daunele pietrelor, iar bara spate a fost putin atinsa in stanga parcare cu autor necunoscut ?. Lucrarea PBN a fost ok, ramane de vazut in timp cum rezista. Au sosit si bujiile de origine(le schimb pe cele NGK pe la 30k km) si valve metalice pentru rotile de vara de pe AHW. Urmeaza o revizie completa la mai putin de 10000km de la ultima care a fost in toamna, cand am folosit ulei VW. Am mai luat si placute de frana ATE, le-am verificat introducand codul pe site-ul ATE si totul ok. Dupa ce cumpar discuri si placute spate schimb si franele probabil pe la jumatatea-sfarsitul lui iunie. Pana in iarna trebuie schimbate si bucsele de la basculele fata. Bucsa mare de pe dreapta prezinta niste fisuri observate de prin februarie. ODO ~ 89800 km1 point
-
1 point
-
Am schimbat lancea pt spuma de la Karcher cu una de pe Aliexpress si sunt foarte multumit. Spuma este mult mai groasa, adera pe tabla mai bine si dureaza mai mult. Vremea innorata a fost perfecta pt spalat. La sfarsit cateva poze cu noile jante de GTD. Stiu ca sunt unii colegi care cauta repere de GTD, parca de la Brasov. Acum pot vedea cum vin jantele, de Golf GTD, pe un VW alb . Am pus si ultimul prezon lung asa ca pot merge linistit. Cauciucurile Nexen N8000, extraload, sunt putin cam galagioase, dar tinuta de drum este mai ferma, peretele lateral intarit ajutand mult. Masina a ramas surprinzator de comoda, chiar daca s-a mai ridigizat putin cu noile jante si anvelope.1 point
-
1 point
-
@~LauR~, mersi bro! Si 280 sa fie sunt multumit! In momentul de fata vreau doar sa ma bucur de ea dupa atata timp.. si desi totul e lucrat si pus bine, am frica aia sa nu crape ceva pe dyno la soft cred ca stii despre ce feeling vorbesc @Laurentiu_LWR, sub masina. Pe viitor poate ca o sa pun un oil catch can.. Astazi am reusit sa montez si filtru de aer la loc. Am folosit un cot reductor de 51 - 76 si parte din furtunu stock. Am pus si rotile pe 16 pentru dyno1 point
-
Am vazut insignia in realitate, m-am urcat si la volan, si chiar e frumoasa, dar passat-ul mie imi place mai mult. Vazute la interval de cateva minute chiar. Dar asta e parerea mea si nu va ajuta pe nimeni pt ca design-ul este si va fi cea mai subiectiva chestie. Dar legat de motorizari, aici se poate obiectiviza pe cifre. Eu de exemplu apreciez faptul ca la 150 de cai inca primesti un motor de 2 litri. Nu sunt fan Renault si opel (pe astra, nu pe insignia) care scot 160 de cai dintr-un 1.6 cu 2 turbine. Ti se pare mai fiabila varianta asta decat un motor de 2 litri, asa invechit cum crezi tu ca e? Motorizari passat: Benzina 1.4 cu 125 si 150 de cai, 1.8 cu 180 de cai, 2.0 cu 220 si 280 de cai. 1.6 tdi 120 de cai si 2.0 cu 150, 190 si 240 de cai. Eu zic ca acopera toate preferintele... Motorizari insignia: Benzina 1.5 cu 140 sau 165 de cai, 2.0 cu 260 de cai. 1.6 diesel cu 110, 136 si 2.0 cu 170 si 210 cai. Si aici gama e destul de variata insa gaura aia de 100 de cai la benzina ar trebui completata cu ceva dpmdv. Si revenind la "invechitul" 2.0 tdi al grupului vag, de ce opel nu poate sa scoata mai mult de 170 de cai dintr-un diesel de 2 litri cu o singura turbina? Poate pentru ca e acelasi motor folosit si pe versiunea precedenta de insignia?! Deci care e invechitul de aici? Hai sa nu mai impartim ura gratuita pe aici. Ti-a placut concurenta, foarte bine, scrie aici plusuri si minusuri pe care le-ai observat, dar nu prezenta date false doar ca sa iti sustii parerea si sa induci pe altii in eroare.1 point
-
Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam sa imi cumpar un Passat. Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!1 point
-
Pentru că golful 6 are softul care păcălește testarea emisiilor de noxe ☺️. Daca vei face update-ul, vei vedea regenerări la distante asemănătoare cu cele de la g7.1 point
-
La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.1 point
-
De 3 luni si 3000 km sunt posesor unui SEAT Toledo 1.0 TSI 110CP. Comparand cu vechiul motor 1.6 benzina 102 CP, acest 1.0 TSI este mult mai sprinten, se simte cuplul de 200Nm. L-am condus pana acum preponderant in oras, dar am avut si o iesire prin tara de aproximativ 1000 km. Pot zice ca la drum lung, masina incarcata (4 adulti, 1 copil, bagaje) s-a comportat foarte bine. Am avut si drum intins dar si drum de munte cu serpentine si panta. Nici o clipa n-am simtit nevoie de alta motorizare mai puternica (nu sunt genul care sa faca depasiri la limita, mai ales cu familia in masina). Si cu toate astea mi-am luat o amenda de viteza, deoarece nu ai senzatia de viteza, 1-2 esti la 60-70 in oras . Pentru o masina de familie, acest motor este foarte bun. Pana acuma consumul mediu se situeaza undeva intre 5.5 - 6. Acestui motor nu prea ii place turatia intre 1000 - 2000, se simte probabil faptul ca e in 3 cilindri. Ca sa fie silentios si sa nu trepideze, trebui tinut peste 2000 de rotatii. Sub 2000, face ca un tractoras, parca as avea diesel. In comparatie la vechiul 1.6, puteam merge linistit cu 40 km/h in viteza a 4-a de ex (turatia fiind putin peste 1000), motorul nu trepida. Per total, pana in acest moment sunt multumit de alegerea facuta.1 point
-
1 point
-
@~LauR~ , @ToniM Multumesc frumos! @Mask001 Multumesc frumos! Am trecut de 2-3 ori pe acolo fix vara. Atunci m-ai vazut . @cogdao Am avut un prag de care nu am vrut sa trec acela era in jurul unui Passat BITDI Full. A45 AMG full trece pragul de 80.000 Euro. Mentionez ca m-a interesat doar masina noua. Prefer o masina care este de bugetul meu cu dotari decat una peste dar modest/aproape deloc dotata.1 point
-
Cand vad aici 20-40W/led/far... Ca sa disipi caldura, chiar si cu ventilator, in primu rand ca iti trebuie un radiator serios(nu doar prin dimensiune, cat prin material si performante), un ventilator cat mai sigilat IP, un driver bun etc. Modul in care chinezul le face si minte, e o chestiune veche, dar cu drivere ieftine si led-uri care se incing 80+ grade, alea mai mult de 1000-2000h viata nu au. "Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!!" Sa fimi seriosi, poate te orbeste glare-ul si fluxul de lumina, dar nici de cum tipul sursei emisive. Poate ar trebui masurata puterea ce alimenteaza led-ul, poate ar trebui vazut flicker-ul ce il produce un driver ieftin, poate CRI-ul este unul f prost, gen 70. E cam multa dezinformare, asta datorandu-se lipsei de informatii si zisele chinezului care de regula sunt departe de adevar Am mai gasit o alta gogoasa, vanduta desigur tot de chinez, MODUL CAN-BUS, dragilor, Can-bus-ul este un sistem de comunicatie, folosit si in industria auto, ca si LIN-ul. Nu can bus-us alimenteaza farul, ca pe acolo trece 1 si 0! Centrala electrica masoara curentul tras de sursa emisiva, de care o fi ea, iar daca iese din parametrii(consum mai redus la xenon, bec ars, supra sarcina), va trage un mesaj de eroare si va dezactiva acel circuit. In cutiuta de la ballast e un asa zis anulator de eroare, de regula rezistoare, condensatori, ceva care sa pacaleasca citirea senzorului si sa aduca consumul cat mai aproape de cel al halogenului Iar la led-uri in acea cutiuta, se afla de fapt driver-ul, pt ca led-ul se alimenteaza in CURENT, nu in tensiune, iar la puterea aia, nu s-ar putea pune rezistoare pt limitare, trecandu-se astfel la niste surse in comutatie care atrag dupa sine o serie intreaga de probleme, de la zgomotul introdus in reteaua electrica, la flicker, la lipsa protectiilor ce tin de tensiuni tranzitorii inalte, etc1 point
-
Update: in cele din urma am decis sa mai fac un retrofit si anume pla 2.0 cu OPS 360 grade. ce presupune ca piese (avand in vedere ce dotari am acum pe masina): 1. Schimbat pompa ABS cu cea de B7 si calculator frana de mana cu cel de B7. 2. Plus 2 senzori parcare bara spate 3. Schimbat unitate pla 1.5 cu cea 2.0 plus senzorii Abs puntea spate cu cei de B7. Sunt la pasul 1. Montez abs si calc epb. Am resoftat gateway la 7n0...aj, cel care suporta 360 ops. va trebui sa resoftez si radarul de acc, ca sa devina 3aa. norocul este ca gateway si radar acc au acelasi hardware si poti merge pe resoftat. Resoftarea am facut-o singur cu odis-e. va tin la curent. PS: promit ca ma voi oprii aici cu retrofiturile.1 point
-
problema este ca se incarca foarte repede, nu ca are presiunea mare!! Dupa regenerare in 40-50km este iar la 45% si incepe iar regenerarea.0 points
-
mai pune AC on si remorca dupa tine si ai nevoie de 3200 ture pentru 160km/h :D-1 points
-
Sfatul meu este de renuntare la DPF..Am facut aceata operatie cu 5 ani in urma si nu regret: masina trage foarte bine ,consumul sa redus si implicit si cheltuielile.Aditivul la reprezentanta costa peste 300 lei litrul..si DPF-1200 euro la acea vreme..Inlocuirea DPF-ului a fost simpla pt. mine.Am confectionat unul identic dupa cel original cu interiorul gol si am pastrat cele doua conexiuni,adica teava de bypas si senzorul ...fara alte modificari de soft masina ruleaza fara erori...binenteles am urmarit evolutia cu VCDS-ul si isi face totusi regenerarea la Km inscrisi in soft ECU.Partea de aditiv pt. a nu avea erori am rezolvato cumparand aditiv motorina power service si lam bagat in rezervorul pt. aditiv pe la busonul unde este infiletat plutitorul de nivel fara a fi nevoie de pompa vacum sau altceva..-1 points
-
Varianta 1. Golf 7 are un sasiu mult imbunatatit comparativ cu Golf 6 si motoarele in general sunt mai fiabile.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00