Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2018 în toate secţiunile
-
Sa mai stergem praful pe aici, masina a primit o curatare a turbinei si schimbarea actuatorului vacuumatic si un reglaj al geometriei directiei. Au revenit toti calutii.5 points
-
Am schimbat lancea pt spuma de la Karcher cu una de pe Aliexpress si sunt foarte multumit. Spuma este mult mai groasa, adera pe tabla mai bine si dureaza mai mult. Vremea innorata a fost perfecta pt spalat. La sfarsit cateva poze cu noile jante de GTD. Stiu ca sunt unii colegi care cauta repere de GTD, parca de la Brasov. Acum pot vedea cum vin jantele, de Golf GTD, pe un VW alb . Am pus si ultimul prezon lung asa ca pot merge linistit. Cauciucurile Nexen N8000, extraload, sunt putin cam galagioase, dar tinuta de drum este mai ferma, peretele lateral intarit ajutand mult. Masina a ramas surprinzator de comoda, chiar daca s-a mai ridigizat putin cu noile jante si anvelope.5 points
-
3 points
-
3 points
-
Salut. In caz ca aveti nevoie : Am gasit pe http://forums.vwvortex.com/showthread.php?8682017-MK7-Repair-Manuals-and-more link la dropbox cu manuale de service pt Golf 4,5,6,7. Link direct : https://www.dropbox.com/sh/rghs0qq7w4819y9/AAC6Sg0da1gNGIhnDNpYSEn7a/VW/Golf?dl=0 Atentie ca la pdf-urile cu repair manuals trebuie dat scroll la primele 3 pagini si acceptat un "disclaimer" pt a putea vedea continutul. Nu stiu cat va mai fi activ link-ul sau daca se pot downloada si adauga si aici pe forum. P.S. am vazut ca a postat si Latty pe topicul "Revizii periodice Golf 7" acelasi link. Daca e in plus , se poate sterge topicul acesta.3 points
-
De ce e buna electrica? Pentru ca atunci cand e condusa mai tare, printr-un oras neobisnuit de liber, am nevoie de consumul afisat ca sa pot sa ma tin dupa ea. Zambete sunt de ambele parti si autonomia, desi scade daca masina e consusa asa, in mod normal sta pe la 140 km in perioada asta (in functie de aglomeratie, stil de condus si nevoia de AC poate creste pana la 160km asa cum poate sa si scada spre 120 km...a afisat si 170 km). 7.000 km and counting. Mergem mai departe. In liniste!2 points
-
Procesul inreg ar fi, daca vrei sa iti iese o treaba buna: - decontaminare chimica - spalare cu spuma- clatire - spalare cu sampon- clatire - decontaminare mecanica- iti recomand argila Bilthamber regular sau soft - spalare cu sampon degresant sau mai concentrat - polish -optional - spalare cu spuma si sampon si clatire intre etape - degresare cu IPA- pana de face vopseaua oglinda (este secretul unei masini frumoase) - aplicare ceara/sealant -stergere - reaplicare ceara/sealant (optional) Pe chedere cele mai multe ceruri lasa urme albe care se pot scoate cu o simpla guma de sters. Pentru plastic exista protectie dedicata. Eu ti-as recomanda un sealant foarte bun: Fusso12 se numeste.http://www.pro-detailing.ro/ceara-auto-soft99-fusso-coat-12m-black-p-2966.html (Gasesti in mai multe locuri. O cutie iti ajunge la 20 de aplicari daca stii cum sa dai ceara.) Arata foarte bine, are un efect hidrofob accentuat si o durabilitate respectabila. Merge si la jante. Atentie la aplicatorul de ceara: unele pot zgaria vopseaua. Urmareste niste tutoriale si te lamuresti. Laveta de sters e de preferat sa fie una de calitate. Maieurile vechi NU sunt bune. Bafta2 points
-
2 points
-
Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate1 point
-
Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum1 point
-
Si acum intrebarea logica, care trepte la cvt?! pe D nu are trepte, deci de asta nu simti cand schimba, doar pe S si manual simuleaza un anumit numar de trepte. E o cutie confortabila, mai ales pentru oras, dar trebuie sa ai grija cu intretinerea ei fiindca nu e tocmai un monument de fiabilitate.1 point
-
1 point
-
Detin Scoda Octavia 1.0 TSI de aprox 8 luni si 13 000 km fara probleme la motorizare si masina. Motorul este vioi, face fata fara probleme caroseriei, nu transmite vibratii majore in interior, are un consum decent, apropiat de 1.9 TDI si chiar mai mic. Este o optiune de pus pe lista pentru o masina noua.1 point
-
1 point
-
1 point
-
M-am saturat de el ... nu stiu de ce .. dotari garla, consum ok ...habar nu am :)... vroiam de mult GTI dar nu s-a aratat. Eu circul mai mult prin oras .. imi este destul de utila o masina mai mica Daca te intereseaza diferente anume, iti pot spune1 point
-
Nu putea sa ramana neatinsa mult timp...... Macar paguba nu este mare , de fapt vizibil este doar suportul de numar rupt si numarul indoit (numarul nou ) , senzorul de parcare din fata dreapta mai arata rosu cateodata asa ca am facut amiabila ca vreau sa o duc totusi la constatare . Oricum un mare plus pentru gestul cu biletul . O sa fac cu regres pe RCA al meu deoarece vinovatul avea Asirom. Cum mi-au zis si prietenii "S-a spart ghinionul cu acest incident" In rest bifam in continuare planurile mai mult sau mai putin . Arcurile intarzie cam 10-12 zile , fara o explicatie justificata de la Eibach NL, cand a trecut data de livrare am facut o sesizare sa intreb unde este coletul si raspunsul lor a fost "Sorry , it was a unfortunate mixup, the new estimated delivery date will be...." , deci se intampla si la case mai mari...... Programarea in service era deja facuta asa ca am bifat doar ce aveam disponibil : Revizie la sistemul AC , cu verificare sistem si compresor, inlocuire ulei vechi din sistem si reuplere cu freon . Lipseau 50 grame doar. Oricum baga TUN ! Am reusit sa montez si scutul , a venit ca cu compatibilitate de 98% sa zic asa.....doar la plastice au fost putin deplasate gaurile , in rest toate prinderile si gaurile de insurubare erau existente in lonjeroane si in punte. Nu a fost nici o schimbare in tonalitatea motorului dupa montaj , fara vibratii sau alte sunete. pana la baia de ulei (cel mai jos punct) sunt cel putin 2 CM , posibil putin mai mult. Discul spate care are un cuta/semn circular( cel mentionat mai sus) are ca si cauza placuta , avea ceva prins intre placuta si disc , dar placuta este uzata neuniform si nu mai atinge pe disc corespunzator , discul are o foarte mica buza exterioara asa ca nu le voi schimba ( sunt cele OE) si voi lua set de placute noi OE sa vedem daca dispare cuta . Sunt sanse foarte mari sa dispara. Saptamana viitoare sper sa imi vina si placutele. In rest am pus cheia pe toate suruburile existente de la articulatii , punte si cam tot ce am reusit sa vad la ochi. Nu am gasit nimic slabit Mai adaugam pe lista de "To Do" si un set de becuri Xenon D3S Osram Unlimited Xenarc le-am vazut la cineva si sunt dementiale ! Oricum becurile de pe masina sunt cele OE si au peste 5 ani , asa ca nu as astepta pana pica . Soon to come :1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru mib2 exista fw update dar care difera de la vers la vers (ca in cazul rns315). Se afla modelul de mib se verifica vers de fw, se cauta update, se descarca online de pe server vw se face un sdcard si se face update pe masina .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gata, am pus distantierele si nu am spalat masina, pentru ca zic astia ca va ploua azi. Asa ca o sa o spal maine. Din pacate nu am decat 19 prezoane lungi (asa le-am luat), iar cel normal nu ajunge sa se stranga. E vreun pericol daca merg in 4 prezoane din 5 cateva zile pana cumpar unul? Maine si luni nu cred ca e deschis pe undeva... Am spalat si jantele de iarna si le pun la "varat'' .1 point
-
Plus ca nu este exclus diferenta de cai putere sa fie doar din soft, caz in care 2.0 180 e best buy.1 point
-
@gwiz pentru mine 180 CP sunt destul. Mai mult, aveam un buget pe care oricum l-am depasit cu 1000 euro asa ca inca 1500 de euro erau prea mult. Un alt motiv ar fi ramanerea cu emisiile sub pragul de 170 g/kg CO2, deoarece s-ar putea sa fiu nevoit sa ma mut in Olanda, unde depasirea acestui prag inseamna costuri foarte mari. Cine stie poate pe viitor si in Romania se va trece la o asemenea taxare.1 point
-
Chit ca o cocot in copac dar nu o apropii de alte masini, sunt satul de usi deschise inspre masina mea.1 point
-
Desigur. Pretul final, cu tot cu rabla, a fost 18700 euro. Aici sunt incluse optionale de aprox. 3000 euro si culoarea custom (pyrite silver) care si ea a fost aprox. 550 euro. Dotarile optionale adaugate, fata de echiparea "Advance": - Camera spate "Rear View" - Cruise Control - Faruri LED Basic - Front Assist (inclusiv functie City Emergency Brake) - Parbriz incalzit - Park Pilot (senzori de parcare fata / spate) - Volan multifunctional1 point
-
Leon-ul meu, cu acelasi motor, consuma fix 7l la 130 Km/h, pe acolo ar trebui sa te astepti, realist vorbind. Daca scazi pana spre 100 Km/h scade si consumul inspre 6l, daca sari de 130 Km/h (nu la noi in tara ca ar fi ilegal ) atunci creste spre 8l. Ceea ce oricum nu e rau!1 point
-
Salutare, Numai tin minte exat, dar stiu ca cele 3 fire groase vin legate in panoul de sigurante pe lateral langa volan, acolo pentru fiecare fir ai nevoie de o siguranta de 30 amperi, iar celelalte fire sub volan la Can. atasez niste poze facute de mine cand am demontat carligul de pe B6. Eu am mai avut la indemana intructiuni de mintaj de la westfalia, un pdf, dar nu stiu unde ii, insa poti cauta si downloda de pe net. Sper sa te ajute pozele.1 point
-
Info pentru camera high montata cu interfata RGB: 1. Nu vor exista nici un fel de linii ghidare, doar imagine wide! 2. Pentru ca servomotorul are un delay de circa 15 secunde si modulul RGB ramane fara semnal instant , veti avea un " blue screen" pentru o secunda, se poate rezolva, cu modul suplimentar. 3. Trebuie facut neaparat cablajul din imagine, iar cablul de 5m dintre camera si modul daca este sub 80 lei este o porcarie. Atentie , instructiunile modulului, prevad legare pe linie 30, ( + permanent), consumul este de vreo 5 mA in gol, cateodata important daca se aduna cu altele..... .1 point
-
la ce distanta vrei tu, dar legea spune ca faza scurta trebuie sa lumineze la 30 metri iar cea lunga la 100. Atentie cu reglajul farurilor, xenon-ul e mult mai deranjant decat halogenul pentru partenerii de trafic. Desigur, nu se apropie insa de minunatiile de "xenoane" aftermarket, pe ai caror posesori ii scot din post, ba le dau si la pachet, cu toate ocaziile. Merg mult noaptea1 point
-
1 point
-
Vrem poze cacalau! Vrem poze cacalau! Vrem poze cacalau! Vrem poze cacalau! Vrem poze cacalau!1 point
-
Si eu recomand cc, cand se vor toci cele de vara, voi pune cc si daca iarna nu vor fi ok, le pastrez oricum ca cauciucuri de vara, si macar voi pune gumele de iarna doar cand vine iarna grea, daca vine, avand garaj si 2 seturi de roti, si cric hidraulic, in 30 minute pot schimba un set de roti-1 points
-
Pirelli P7 sunt anvelope premium foarte bune! Sper sa vina si masina mea incaltata cu aceste anvelope, care au performante foarte bune la franare pe umed/uscat si la uzura/longevitate. La indicii de zgomot si economie de carburant nu exceleaza dar sunt peste medie oricum. Multe marci folosesc aceste anvelope ca si echipare OEM, inclusiv Audi. @miliktsi: au cumva si marcajul XL - extra load sau FSL - protectie jante? Multumesc!-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00