Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2018 în toate secţiunile
-
6 points
-
Asta e progresul cu semnalizarea dinamica. Urmeaza sa aleg ledurile potrivite ca marime si intensitate, anulatoare de eroare si teste direct pe masina.3 points
-
@~LauR~, mersi bro! Si 280 sa fie sunt multumit! In momentul de fata vreau doar sa ma bucur de ea dupa atata timp.. si desi totul e lucrat si pus bine, am frica aia sa nu crape ceva pe dyno la soft cred ca stii despre ce feeling vorbesc @Laurentiu_LWR, sub masina. Pe viitor poate ca o sa pun un oil catch can.. Astazi am reusit sa montez si filtru de aer la loc. Am folosit un cot reductor de 51 - 76 si parte din furtunu stock. Am pus si rotile pe 16 pentru dyno2 points
-
La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.2 points
-
Salutare din nou ? Fost si actual posesor de masini de clasa medie/mare, am hotarat sa trec la un GTI:) Din pacate o sa ma despart de 535d-ul actual pompat in aproape 400hp si 780 (nu va legati de cai, detin fisa dyno:P ), cu extra multe dotari, printre care scaune confort active de M5 si alte cele. Asadar dupa cateva masini vizualizate prin Ro, am ajuns in Ungaria. 2.0TSI de 155KW, DSG, DCC, comenzi volan, parktronic, cauciucuri Yokohama Parada Spec 2(ca noi care doresc sa le vand, pentru ca le uzez aiurea in oras), led spate, Xenon, Carte service, Intrari la VW etc. Am nevoie de cateva sfaturi legat de admisie, evacuare si arcuri. Legat de admisie, am vazut ca sunt kituri de carbon care vin cumva in trager direct. Stiti cumva de unde se poate achizitiona din RO asa ceva? Ce recomandati care ati mai folosit si de ce? MA vazut Pipercross, Injen si Oettinger. La evacuare as vrea ceva sa sune putin mai sportiv, dar nu deranjant la drum lung. Sfaturi? La arcuri inca ma gandesc daca da sau ba.. nu as vrea ca masina sa scuture mai tare. Voi ce ati folosit cei care aveti DCC? O sa urmeze curand si un soft.. prima data sa pun admisia, evacuarea si cred un IC mai mare. Inca nu stiu daca de S3 sau altceva(si legat de IC vreau cateva pareri). Farurile fata sunt xenon dar nu au led-uri. Se pot monta OEM sau am nevoei de alte faruri? Am gasit un set de faruri cu clemele rupte si ma gandeam sa fac conversia de capace. Se schimba/desfac greu?1 point
-
Desi ma decisesem sa nu mai creez topic-ul acesta, am revenit asupra deciziei pt ca nedreptati sunt peste tot nu numai pe forum-uri. Masina am ridicat-o acum aproape 1 luna si se pare ca am facut o alegere foarte buna. VW Tiguan Highline 2.0 TSI 180 CP 4Motion cu ceva optiuni : > 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN > App-Connect si Volkswagen Media Control > Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile online > Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania > Drive Net > Fara inscriptionare model si cilindree > Faruri LED TOP : - Dynamic Light Assist - reglare automata a distantei de iluminare - iluminare dinamica la virare - lumini de drum cu LED > Jante aliaj usor "Nizza" 7J x 18 cu anvelope 235/55 R18 > Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) > Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier > Pachet Iarna : - duze instalatie parbriz incalzite - scaune fata incalzite > Pachet Offroad : - scut protectie motor - bare de protectie in culoarea caroseriei cu unghiuri de atac si degajare imbunatatite - praguri fata din aluminiu inscriptionate "OFFROAD" > Plafon in culoare neagra > Side Assist Plus inclusiv Lane Assist, Emergency Assist, Rear Traffic Alert si Traffic Jam Assist > Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD > Suspensie cu reglare adaptiva - DCC > Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG Dupa aproape o luna si 2300 km parcursi, pot spune ca imi plac urmatoarele: · Motorul: se misca foarte bine si cred ca este optiunea perfecta pe benzina pentru o masina de gabaritul Tiguanului, cu tractiune integrala. · Cutia: este prima automata pe care o conduc si pot spune ca nu mai vreau manuala; stiu ca sunt putin snob cand spun asta, dar cu bine te inveti repede. · DCC: acesta face ca masina sa fie pur si simplu ceea ce mi-am dorit cand am luat decizia de a cumpara un SUV. Suspensie destul de moale si confortabila in oras si pe drum cu gropi, si cat trebuie de tare pentru serpentine si condus sportiv. Imediat ce am terminat cu rodajul am testat masina pe sport si pot spune ca pur si simplu se transforma in alta masina. Nu ma asteptam sa se comporte mai bine decat focusul (mk3) avut anterior; sau cel putin asa o simt eu. Merita toti banii aceasta optiune. · ACC + lane assist adaptiv: E perfect daca vrei sa ajungi la destinatie odihnit (de recomandat sa fie folosit pe autostrada; noi nu prea avem autostrazi, dar asta e) · Scaunele: faptul ca au venit cu alcantara pe suprafata de contact este superb. Nu am reusit sa gasesc un model Highline cu scaunele standard si atunci nu stiam cum arata exact. · Portbagajul: La inceput mi s-a parut mic, insa se pare ca doar pare mic, dar este foarte incapator, destul pentru mine si familia mea. Ceea ce nu imi place pana in acest moment: · Se murdareste extraordinar de repede, iar praful de Bucuresti deja se vede la interior si nu imi vine sa o duc la o spalatorie unde un Gigel isi va freca carpa murdara de infotainment si de active info display. Pana acum am spalat-o doar la exterior, iar la interior am mai curat-o eu. · Insectele sunt un adevarat inamic pentru orice drum cu o viteza de peste 50 km/h. Consumul de lichid de parbriz ar trebui inclus in consum . Consumul pentru cei 2300 km este de 9.7 l /100 km, insa cred ca va mai scadea.(70% extraurban , 30% urban) Si cateva poze: Si una cu ea dupa o zi de plimbare:1 point
-
1 point
-
Imi cer scuze, nu cred ca sunt la fel tehnologiile, eu am avut pe drum national, noaptea,o lumina mult mai buna cu multibeam decat avea cel din fata mea cu opel insignia cu "matrix led". Si imi este greu sa cred ca sunt aceleasi si pe noile audi a6/a8 etc. Cred ca doar denumirea se aseamana1 point
-
Salut , ieri am reconditionat toate 4 injectoarele . Valorile si mersul inainte erau jalnice . Acum toate 4 au valori aproape de 0 . Pornirea dimineata impecabila fara oscilatie, fara rontaitul de rigoare . Revin saptamana viitoare cu impresi despre consum , valori si altele.1 point
-
Din pacate diferenta de putere nu este din software. Motorul de 180 de cai este destul de diferit fata de cel de 220 de cai.https://jalopnik.com/heres-how-volkswagens-new-budack-cycle-engine-works-18186322651 point
-
Spira se schimba doar daca ai calc de coloana type 1 si pui type 2. Nu se schimba pentru comenzi pe volan.1 point
-
Tocmai am achiziționat niste faruri xenon cu led, asadar ale mele cu xenon si fara led o sa le scot la vanzare :)1 point
-
Plus ca nu este exclus diferenta de cai putere sa fie doar din soft, caz in care 2.0 180 e best buy.1 point
-
@gwiz pentru mine 180 CP sunt destul. Mai mult, aveam un buget pe care oricum l-am depasit cu 1000 euro asa ca inca 1500 de euro erau prea mult. Un alt motiv ar fi ramanerea cu emisiile sub pragul de 170 g/kg CO2, deoarece s-ar putea sa fiu nevoit sa ma mut in Olanda, unde depasirea acestui prag inseamna costuri foarte mari. Cine stie poate pe viitor si in Romania se va trece la o asemenea taxare.1 point
-
Gata. Polita a fost achitata, facut si inspectia masinii. Platit 1772RON pentru 12luni. @edi10000Fransiza este de 450RON pentru daune pana in 7000ron si 0 peste aceasta suma. @Rave Probabil tu esti cu masina pe leasing/rate si aici te ard astia la greu1 point
-
Pentru cei care amana comanda pentru a astepta modificarile oficiale aferente versiunii MY2019 sau pentru motoare pe benzina ceva mai potente decat 1.5 TSI ori pentru combinatia imbatabila DSG umed + Benzina + AWD, se pare ca de abia la toamna, dupa culesul strugurilor, va veti putea delecta pe configurator cu MY2019. https://www.briskoda.net/forums/topic/447745-my19-date-confirmed/ Cauza principala ? Evident, cresterea brusca a cererii pentru TSI in detrimentul TDI, precum si introducerea GPF pe toate motoarele TSI.1 point
-
1 point
-
Dupa doua sezoane cu anvelopele cu care a venit masina din fabrica si 64 000 km (folosite in concomitent cu cele de iarna) Pirelli Cinturato P7, care la inceput erau cat de cat OK, dar dupa al doilea sezon au devenit plasticoase si foarte alunecoase pe umed, pe deasupra au suferit uzura atipica avansata in partea lor interioara, toate cele patru , interesant ca anvelopele de iarna (Conti TS 860 nu au suferit de acea uzura pe interior), am ales sa iau ceva mai calitativ si mai ales cu mai multa aderenta: Michelin Pilot Sport 4, 225/45 R17 , DOT 5117 si 5317, toate cele patru (mai noi nu am gasit ). Diferenta fata de vechile anvelope este enorma, au aderenta pe uscat si umed ca efectiv am ramas masca, nu mi-a venit sa cred . Au o singura proprietate negativa: sunt anvelope cu un flanc foarte rigid si transmit mai tare denivelarile asfaltului, fiind anvelope XL si indice viteza Y , trebuie traita cu faptul acesta. In rest cele mai bune anvelope de cand am masini si conduc, adica in ultimii 20 ani. Multumesc si pe aceasta cale colegului de forum The_Ego care a fost foarte amabil si mi-a impartasit observatiile sale in legatura cu aceasta anvelopa si altele de genul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu mai pot citi ce debiteaza samsarofilul care si-a luat teapa si acum incearca sa ii convinga si pe altii sa faca la fel ca el. Voi, moderatorii, aveti prea multa rabdare. Drept urmare, nu se poate sparge topicul asta in doua? Unul pt masini, unul pt unicorni?1 point
-
-1 points
-
Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam sa imi cumpar un Passat. Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!-1 points
-
1)Dotarile net superioare si la un pret mult mai accesibil! 2)Desing nou, schimbat total. 3)Diversitate de motoare si puteri. 4)Tehnologii revolutionare pe acest segment de piata(Matrix Led) Sa iti spun ca doar pe Audi A8 gasesti asa ceva?-1 points
-
Deci tu nu crezi că se scurge uleiul din motor in baie in 2-4 minute ? Senzorul de nivel la ulei nu are cum sa fie in motor, e in baia de ulei.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00