Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2018 în toate secţiunile

  1. Turbina e sus. Nu am facut foarte multe poze din pacate. Mai am doua lucruri sa fac, un suport la turbo, si sa ii pun filtru de aer. Momentan am pus o sita pana imi vine cotul reductor. Sper sa ajunga azi. Donwpipe-ul e de 76. Urmeaza softul sper saptamana viitoare!
    6 points
  2. Si eleronul belea tare abia astept sa pun si folie pe chromul de la usi si aia e
    5 points
  3. @Rave Wow, platesti 500E pe e-Up... De curiozitate daca se poate, la ce valoare este asigurat? Pentru 147ron/luna am decis sa fac acest CASCO. Na ,ca m-ati salvat si va multumesc pentru asta...piticul folie a plecat la o plimbare
    3 points
  4. Dupa doua sezoane cu anvelopele cu care a venit masina din fabrica si 64 000 km (folosite in concomitent cu cele de iarna) Pirelli Cinturato P7, care la inceput erau cat de cat OK, dar dupa al doilea sezon au devenit plasticoase si foarte alunecoase pe umed, pe deasupra au suferit uzura atipica avansata in partea lor interioara, toate cele patru , interesant ca anvelopele de iarna (Conti TS 860 nu au suferit de acea uzura pe interior), am ales sa iau ceva mai calitativ si mai ales cu mai multa aderenta: Michelin Pilot Sport 4, 225/45 R17 , DOT 5117 si 5317, toate cele patru (mai noi nu am gasit ). Diferenta fata de vechile anvelope este enorma, au aderenta pe uscat si umed ca efectiv am ramas masca, nu mi-a venit sa cred . Au o singura proprietate negativa: sunt anvelope cu un flanc foarte rigid si transmit mai tare denivelarile asfaltului, fiind anvelope XL si indice viteza Y , trebuie traita cu faptul acesta. In rest cele mai bune anvelope de cand am masini si conduc, adica in ultimii 20 ani. Multumesc si pe aceasta cale colegului de forum The_Ego care a fost foarte amabil si mi-a impartasit observatiile sale in legatura cu aceasta anvelopa si altele de genul.
    3 points
  5. După nici o lună jumate de când am dat comandă pentru noua jantă... ta-daaaa :))))
    3 points
  6. In uk toata reparatia , Inginer autovehicule rutiere + ceva ani experienta de lucrat in service
    3 points
  7. Motivul pentru care gasesti doar Diesel in configurator, momentan, este pentru ca se trece la noile motoare pe benzina, in speta noul 1.5TSI si tot asa mai departe. Restul motivelor sunt subiective si prefer sa nu le comentez.
    2 points
  8. e super, merita facut. Folia - arata bine.... dar si vopseaua ei e frumoasa (ca si toata masina...).... deci, aici tine doar de dorinta ta.
    2 points
  9. Sa o stapanesti sanatos! Pasiunea nu tine cont ca motorul e de 1.2 sau 3.0. Jantele, arcurile si folia au transformat-o complet! Merita totusi si un soft sa te ajuta cu jantele alea. E 1.2 tsi de 85 sau 105 cai? M-ai facut curios cum suna un 1.2 cu evacuare modificata si am cautat pe youtube. Am dat fix peste tine
    2 points
  10. Salutare din nou ? Fost si actual posesor de masini de clasa medie/mare, am hotarat sa trec la un GTI:) Din pacate o sa ma despart de 535d-ul actual pompat in aproape 400hp si 780 (nu va legati de cai, detin fisa dyno:P ), cu extra multe dotari, printre care scaune confort active de M5 si alte cele. Asadar dupa cateva masini vizualizate prin Ro, am ajuns in Ungaria. 2.0TSI de 155KW, DSG, DCC, comenzi volan, parktronic, cauciucuri Yokohama Parada Spec 2(ca noi care doresc sa le vand, pentru ca le uzez aiurea in oras), led spate, Xenon, Carte service, Intrari la VW etc. Am nevoie de cateva sfaturi legat de admisie, evacuare si arcuri. Legat de admisie, am vazut ca sunt kituri de carbon care vin cumva in trager direct. Stiti cumva de unde se poate achizitiona din RO asa ceva? Ce recomandati care ati mai folosit si de ce? MA vazut Pipercross, Injen si Oettinger. La evacuare as vrea ceva sa sune putin mai sportiv, dar nu deranjant la drum lung. Sfaturi? La arcuri inca ma gandesc daca da sau ba.. nu as vrea ca masina sa scuture mai tare. Voi ce ati folosit cei care aveti DCC? O sa urmeze curand si un soft.. prima data sa pun admisia, evacuarea si cred un IC mai mare. Inca nu stiu daca de S3 sau altceva(si legat de IC vreau cateva pareri). Farurile fata sunt xenon dar nu au led-uri. Se pot monta OEM sau am nevoei de alte faruri? Am gasit un set de faruri cu clemele rupte si ma gandeam sa fac conversia de capace. Se schimba/desfac greu?
    1 point
  11. Am vazut insignia in realitate, m-am urcat si la volan, si chiar e frumoasa, dar passat-ul mie imi place mai mult. Vazute la interval de cateva minute chiar. Dar asta e parerea mea si nu va ajuta pe nimeni pt ca design-ul este si va fi cea mai subiectiva chestie. Dar legat de motorizari, aici se poate obiectiviza pe cifre. Eu de exemplu apreciez faptul ca la 150 de cai inca primesti un motor de 2 litri. Nu sunt fan Renault si opel (pe astra, nu pe insignia) care scot 160 de cai dintr-un 1.6 cu 2 turbine. Ti se pare mai fiabila varianta asta decat un motor de 2 litri, asa invechit cum crezi tu ca e? Motorizari passat: Benzina 1.4 cu 125 si 150 de cai, 1.8 cu 180 de cai, 2.0 cu 220 si 280 de cai. 1.6 tdi 120 de cai si 2.0 cu 150, 190 si 240 de cai. Eu zic ca acopera toate preferintele... Motorizari insignia: Benzina 1.5 cu 140 sau 165 de cai, 2.0 cu 260 de cai. 1.6 diesel cu 110, 136 si 2.0 cu 170 si 210 cai. Si aici gama e destul de variata insa gaura aia de 100 de cai la benzina ar trebui completata cu ceva dpmdv. Si revenind la "invechitul" 2.0 tdi al grupului vag, de ce opel nu poate sa scoata mai mult de 170 de cai dintr-un diesel de 2 litri cu o singura turbina? Poate pentru ca e acelasi motor folosit si pe versiunea precedenta de insignia?! Deci care e invechitul de aici? Hai sa nu mai impartim ura gratuita pe aici. Ti-a placut concurenta, foarte bine, scrie aici plusuri si minusuri pe care le-ai observat, dar nu prezenta date false doar ca sa iti sustii parerea si sa induci pe altii in eroare.
    1 point
  12. @gwiz pentru mine 180 CP sunt destul. Mai mult, aveam un buget pe care oricum l-am depasit cu 1000 euro asa ca inca 1500 de euro erau prea mult. Un alt motiv ar fi ramanerea cu emisiile sub pragul de 170 g/kg CO2, deoarece s-ar putea sa fiu nevoit sa ma mut in Olanda, unde depasirea acestui prag inseamna costuri foarte mari. Cine stie poate pe viitor si in Romania se va trece la o asemenea taxare.
    1 point
  13. Daca nu ma insel e asigurat la valoarea de contract, adica 26k sau 28k
    1 point
  14. Le-au cam scos de pe toate modelele grupului VAG, era inevitabil sa le scoata si de pe passat, chiar daca inca exista cerere. Oricum, motoarele de 1.5 sunt reusite, cel putin pana acum nu au fost probleme
    1 point
  15. De astazi avem si "buletin de Bucuresti"
    1 point
  16. si in sfarsit azi am primit mesaj de la curier. Am finaizat inca un 'puzzle' . Ce se vede in poza 2 aveam deja asa ca trebuia sa ma ocup si de turbo. ramane sa refolosesc doar parte de compresor / melc de la turbina veche care cerea o reconditionare. Am preferat sa nu reconditionez turbina si sa imi comand piesele dupa o mica cercetare online asa ca a rezultat .... This CHRA utilitses the following specifications: Hi Boost Large Pad Upgrade 360 Thrust Bearing Hi Boost Large Pad Upgrade Stainless Steel Thrust Washer (over 20% Larger than the OE) High Temperature step gap staggered oil seal (ideal for uprated boost applications or low backpressure exhausts (de-cats,large bore)) Precision VSR Balanced. + parte calda , actuator forge , galerie evacuare high flow , tip siliconic oversized si o gramada de garnituri si suruburi Pe langa asta urmeaza distributa, revizie , semering de palier nou , curatat baie ulei si verificat furtune in compartimentul motor. Imi puteti recomanda un mecanic pentru aceasta operatie ? ( PM ca sa nu deranjam moderatorii )
    1 point
  17. Chit ca o cocot in copac dar nu o apropii de alte masini, sunt satul de usi deschise inspre masina mea.
    1 point
  18. După care au urmat arcurile de la Eibach, masina s-a transformat radical , este cu totul o altă ținută de drum. A mai venit si o evacuare cap coada, cu downpipe pe 70 si restul traseului pe 63 (da stiu ca e 1.2 dar am facut-o pentru plăcerea mea) , o fusta spate de GTI , retrofit la interior Ergo active cu masaj , reglaj lombar electric si lumini ambientale in fetele de usi... iar în urma unui mic accident am ales un kit exterior de R . Momentan cam atat despre golfulet, voi revenii cu următoarele upgrade-uri ?
    1 point
  19. Multumesc pentru urari... Masina urca frumos de tot in ture in vit 2-3. In clip e doar vit 1-2 intrucat nu ne-am calificat nici macar de viteza a 2-a la turatie maxima. (pe la jumatatea plajei de turatie din viteza a 2-a s-a mutat piciorul de pe acceleratie pe frana). ? Better safe than sorry. Nu stiu daca merge clipul - sper sa mearga. https://photos.app.goo.gl/WJrAReCYobp3QAdV2
    1 point
  20. Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam sa imi cumpar un Passat. Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!
    1 point
  21. Mi-am facut ceva timp si am reusit sa presez rulmentii noi , cutia este acum sus pe masina , functioneaza in toate treptele fara zgomote ciudate , are insa nevoie de o stergere erori si poate o recalibrare in VCDS ( a ramas cu erorile vechi iar testerul meu nu stie sa le stearga , astept posta cu vag comul :D) Mai am o zi pentru pus sus suspensia /planetarele , momentan nu era nimic pus pe cutie
    1 point
  22. Dupa ani si ani cu Conti Premium si Michelin Energy Saver, am zis ca e timpul sa trec la ceva nou: Din pacate, doar saptamana viitoare o sa am timp sa le montez.?
    1 point
  23. Am reusit pana la urma sa codez ca DRL semnatura tipca vw din farul led. Am mai avut o tentativa similara dar atunci capatam eroare in bord cand masina trecea pe mod de noapte. Am verificat asta seara si acum totul este ok. Mai observ ca ledurile de la DRL au o temperatura de culoare diferita de cele din far....dar asta este. Mergem cu ele asa. Macar acum nu ma mai confunda lumea cu un Renault
    1 point
  24. Cine doreste poate, legal, sa foloseasca anvelopele si sub 3 mm, dar pe ploaie devine foarte riscant. La frane si cauciucuri nu e de facut economie.
    1 point
  25. @ShadoWzZ Avand look OEM este normal sa aibe "eye appeal" la mai multi posesori de VW care doresc sa pastreze linia originala. Dar si acel "inch" lipsa la diagonala se simte foarte tare pentru un ochi obisnuit ani de zile cu diagonala de 10".Vrand nevrand voi sta cu acest aparat pe masina pentru ca sunt beta tester al producatorului si trebuie butonat la greu, gasite toate bug-urile. In plus, vrem sa adaugam meniurile si functiile care exista pe GTE? @Mask001 Poate doar cu "traforajul" sa o nimeresti in bordul de Jetta. Dar daca te mananca....exista de 10,2" si pentru a ta, cu toata rama glossy cum este pe passat/golf7, etc.
    1 point
  26. Shell V-Power, varianta care pisca la limba nu la buzunar! ?
    1 point
  27. Prea multe poze de frumusete si design. Sa trecem la treburi serioase. Ieri am asistat si participat la operatiunea "termostatul"....in termen de "inginer VW" cum sa dezmembrezi jumatate din motor pentru 2 suruburi nemernice ascunse in cele mai fetish locatii. Termostatul blocat pe deschis. Am profitat de ocazie si am inlocuit si alternatorul (nu mai baga 14v constant) + curatat tot ce tine de admisie: EGR, Clapeta admisie, galerie admisie, tubulatura intercooler si intercooler.
    1 point
  28. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    1 point
  29. @cristi511, n-am luat assym3 pt ca din ce citisem de la cei care au avut assy3 dupa assy2 au simtit un downgrade. Am mers cu PS4. Exista PS4S in configuratia 205/55 R16?? N-am vazut pe siteul michelin ps4s cu 205/55. Poate PS4, dar PS4S nu. Nici nu vad de ce ar avea, cand e pt condus sportiv, fiind varf de gama, chiar cu vazut circuit. In orice caz, nu pt o masina care sa aiba 205/55 R16.
    1 point
  30. Trunk setup-ul e gata!!! Toata lucrarea a durat 3 sambete. A tinut ceva dar a iesit exact cum mi-am dorit. Diful este un Excursion SX-12S4 de 400 rms / 1000 max. Statia a ramas cea veche (Magnat). Diferente sunt sesizabile fata de vechiul dif (Magnat 300 rms). Se aude frumos la orice frecventa. Si pe joase si pe inalte. Cu Magnatul, la unele frecvente se auzea urat. Nu sunt eu un expert in car audio dar pentru mine e ceva wow. Am lasat mai jos un mic filmulet cu etapele lucrarii. Incinta a fost facuta din fibra si rășina. Am insonorizat locul unde a fost pusa. Insonorizat si interiorul incintei. Iar placa ce inchide incinta si placa finala sunt mdf. Materialul e identic cu cel folosit la standul de la airride. Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje
    1 point
  31. Daca nu depasesti MTMA ansamblu 4250 kg, poti conduce cu B fara probleme, dar grija daca te incadrezi cu masina ta. La rubrica 7 in CIV ai casuta " remorcabil cu dispozitiv de franare". Vezi cat poti tracta. Din ce am citit remorca ta are 530 kg dar asta nu prea conteaza. Tu aduni MTMA autovehicul tragator cu MTMA remorca si vezi cati iti da, sa nu depasesti 3280. Dar daca spui ca pltatforma ta are 530 kg, este fie de 2t fie de 1.5 t. Nu te lua dupa masele fizice ca nu sta nimeni cu cantarul la purtator decat ARR. Greutatea fizic nu te intereseaza decat la calcularea "utilului" adica ce poti pune pe remorca. Spre exemplu ai o platforma cu mtma 2t. Ea are 530 kg. din 2t scazi 530, iti ramane util 1470 kg. Oricum ma indoiesc ca poti tracta rcu dispozitiv e franare mai mult de 1400 kg ansamblu. Aceleasi dileme am avut si eu, drept pentru care am facut coala de soferi pentru BE ca sa inlatur orice dubiu :)
    1 point
  32. :offtopic: Ai scris de doua ori zii,chiar nu te zgarie pe ochi sau in urechi? O zi-singular,doua zile - plural.Cum ar suna expresia :sa ai o zii buna ?
    1 point
  33. 1)Dotarile net superioare si la un pret mult mai accesibil! 2)Desing nou, schimbat total. 3)Diversitate de motoare si puteri. 4)Tehnologii revolutionare pe acest segment de piata(Matrix Led) Sa iti spun ca doar pe Audi A8 gasesti asa ceva?
    0 points
  34. Cu toate ca o sa-mi iau zece minusuri, trebuie sa o zic: Producatorii de masini fac niste masini de consum, de duzina, ieftine, la limita rezistentei. Tin cat tin, unele au probleme din primii ani de functionare, problemele fiind remediate pe garantie (dupa mentalitatea mea inapoiata, imi e foarte greu sa accept asa ceva). Adica e ca si cum cineva mi-ar da o teapa, mi-ar face o casa, as cumpara-o dar s-a strica diverse la ea, semn ca e facuta in graba, sau in bataie de joc. Sistemul start-stop este evident, pentru reducerea emisiilor, este o masura luata de producatori, la fel cum este DPF/GDF pe masini. De ce nu sunt de acord cu folosirea start-stopului: -daca o sa cititi manualul masinii, procedura de verificare ulei este urmatoarea (preluata din manual audi 2018) - se opreste motorul pe o suprafata perfect plana, cu uleiul cald (~90grade) se lasa intre 2 si 4 minute iar apoi in fucntie de dotarile masinii se verifica pe joja sau cu ajutorul computerului de bord. Din fraza de mai sus, rezulta ca in 2 minute, uleiul din motor se scurge aproximativ tot in baia de ulei, pe componentele motorului ramanand o pelicula foarte fina de ulei, care cica protejeaza si lubrifiaza pornirea. Daca tu stai la semafor 1 minut, o sa pornesti motorul cu ulei lipsa, iar cea mai mare uzura la un motor este la pornire. DA sunt constient ca masinile cu SS au bateria agm (300% mai rezistenta ca una normala) electromotor/sau alternator diferit, interne motor pregatite pt SS, banuiesc ca la unele cilindrii se opresc intr-o anumita pozitie pt a facilita pornirea. Cum e sa alerg masina prin oras, cand ajung la semafor, frana brusca si opresc motorul? Turbina ajunge la 300-500grade C, este unsa si racita cu ulei de motor, daca eu opresc motorul cum mai racesc/protejez aceasta turbina? Facem totul pentru mediu, insa in felul asta in loc sa progresam, regresam, facem masini tot mai slabe, cu tot felul de device-uri in plus (adblue, dpf, gdf, senzori) care cedeaza si forteaz si mai mult motorul. Solutia e probabil masinile electrice, dar din moment ce nu am nici obligativitate sa folosesc SS nu o sa-l folosesc. Respect legea si nu ma eschivez de la ea, nu imi place sa las gunoaie in urma mea, uneori mai strang si dupa altii ca merg des la munte/padure. Primele sisteme SS au fost montate pe Fiat in 1980, insa s-au renuntat la ele. Au incercat mai tarziu cei de la VW sa le puna pe golf 3, ca prin 2007 sa fie dotari standard pe BMW. Start-stop este o chestie daunatoare pentru orice masina, fie ca vorbim de VAG sau de alti producatori. Uzeaza motorul, turbina, bateria, electromotorul si bujiile.
    -1 points
  35. @Esqquire pune Castrol 5w40 pentru ca NU ai dpf . Doar cei care AU dpf trebuie sa pună 5w30
    -1 points
  36. Deci tu nu crezi că se scurge uleiul din motor in baie in 2-4 minute ? Senzorul de nivel la ulei nu are cum sa fie in motor, e in baia de ulei.
    -1 points
  37. Poti sa uiti de Castrol, nu stii provenineta cu certitudine, poate sa fie Turcia, poate sa fie Germania, sau poate sa fie contrafacut. Orienteaza-te spre un ulei care satisface norma 507.00 pentru dpf. Recomandarea mea ar fi Ravenol 5w30 VMP, de la o vreme incoace sunt foarte seriosi, publica absolut toate retetele noi online, ultima actualizare este in 9 mai 2018, deci foarte recent.Fuchs as mai fi recomandat, insa se gaseste tot mai greu, probabil nu vand foarte mult la persoane fizice si de asta nu au stocuri suficiente. Ravenol spre deosebire de alte uleiuri, este produs ca si Fuchs intr-o singura fabrica, intr-un singur loc, nu pot sa existe dubii ca nu este original. Ravenol 5w30 VMP are punct de inghet -60, cu cat e mai jos acest punct de inghet, cu atat e mai aditivat/sintetic uleiul, deci mai performant conform ultimelor standarde. Ca sa faci o comparatie Castrol are punct de inghet (-39 si -42) iar Ravenol are punct de inghet (-60) amandoau sunt incadrate ca fiind uleiuri 5w30 cu norma 507.00. Pe forum in momentul de fata se recomanda Motul (eu nu vreau sa-l folosesc, cel performant e scump si au deschis o fabrica in It), Fuchs (am folosit, este un ulei bun, dar din cauza lipsei stocului am renuntat la el) de fiecare data cand voiam sa comand, ba nu era decat la 1 litru, ba trebuia sa astept sa-l aduca de nu stiu unde (ulei bun, aprovizionare slaba). Acum am Valvoline, cred ca e cel mai recomandat ulei pe forum in ultimii 1-2 ani. Nu zic ca nu este bun, insa eu am reusit in 5000km sa omor uleiul, mers doar pe autostrada. Uleiul este Valvoline mst c3 5w30 cu norma 502/505 dar are si ultima norma MB 229.52 cea mai riguroasa. Sunt multumit de el, dar doar pentru 5000km, dupa, nu mai este ca la inceput. Urmatorul o sa fie Ravenol 5w30 VMP 100%, ai fisa lui aici, momentan pe fisa, cel mai performant ulei, se gaseste usor in toate Europa, are pret foarte bun.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!