Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2018 în toate secţiunile

  1. După care au urmat arcurile de la Eibach, masina s-a transformat radical , este cu totul o altă ținută de drum. A mai venit si o evacuare cap coada, cu downpipe pe 70 si restul traseului pe 63 (da stiu ca e 1.2 dar am facut-o pentru plăcerea mea) , o fusta spate de GTI , retrofit la interior Ergo active cu masaj , reglaj lombar electric si lumini ambientale in fetele de usi... iar în urma unui mic accident am ales un kit exterior de R . Momentan cam atat despre golfulet, voi revenii cu următoarele upgrade-uri ?
    6 points
  2. Cu toate ca o sa-mi iau zece minusuri, trebuie sa o zic: Producatorii de masini fac niste masini de consum, de duzina, ieftine, la limita rezistentei. Tin cat tin, unele au probleme din primii ani de functionare, problemele fiind remediate pe garantie (dupa mentalitatea mea inapoiata, imi e foarte greu sa accept asa ceva). Adica e ca si cum cineva mi-ar da o teapa, mi-ar face o casa, as cumpara-o dar s-a strica diverse la ea, semn ca e facuta in graba, sau in bataie de joc. Sistemul start-stop este evident, pentru reducerea emisiilor, este o masura luata de producatori, la fel cum este DPF/GDF pe masini. De ce nu sunt de acord cu folosirea start-stopului: -daca o sa cititi manualul masinii, procedura de verificare ulei este urmatoarea (preluata din manual audi 2018) - se opreste motorul pe o suprafata perfect plana, cu uleiul cald (~90grade) se lasa intre 2 si 4 minute iar apoi in fucntie de dotarile masinii se verifica pe joja sau cu ajutorul computerului de bord. Din fraza de mai sus, rezulta ca in 2 minute, uleiul din motor se scurge aproximativ tot in baia de ulei, pe componentele motorului ramanand o pelicula foarte fina de ulei, care cica protejeaza si lubrifiaza pornirea. Daca tu stai la semafor 1 minut, o sa pornesti motorul cu ulei lipsa, iar cea mai mare uzura la un motor este la pornire. DA sunt constient ca masinile cu SS au bateria agm (300% mai rezistenta ca una normala) electromotor/sau alternator diferit, interne motor pregatite pt SS, banuiesc ca la unele cilindrii se opresc intr-o anumita pozitie pt a facilita pornirea. Cum e sa alerg masina prin oras, cand ajung la semafor, frana brusca si opresc motorul? Turbina ajunge la 300-500grade C, este unsa si racita cu ulei de motor, daca eu opresc motorul cum mai racesc/protejez aceasta turbina? Facem totul pentru mediu, insa in felul asta in loc sa progresam, regresam, facem masini tot mai slabe, cu tot felul de device-uri in plus (adblue, dpf, gdf, senzori) care cedeaza si forteaz si mai mult motorul. Solutia e probabil masinile electrice, dar din moment ce nu am nici obligativitate sa folosesc SS nu o sa-l folosesc. Respect legea si nu ma eschivez de la ea, nu imi place sa las gunoaie in urma mea, uneori mai strang si dupa altii ca merg des la munte/padure. Primele sisteme SS au fost montate pe Fiat in 1980, insa s-au renuntat la ele. Au incercat mai tarziu cei de la VW sa le puna pe golf 3, ca prin 2007 sa fie dotari standard pe BMW. Start-stop este o chestie daunatoare pentru orice masina, fie ca vorbim de VAG sau de alti producatori. Uzeaza motorul, turbina, bateria, electromotorul si bujiile.
    4 points
  3. Poti sa uiti de Castrol, nu stii provenineta cu certitudine, poate sa fie Turcia, poate sa fie Germania, sau poate sa fie contrafacut. Orienteaza-te spre un ulei care satisface norma 507.00 pentru dpf. Recomandarea mea ar fi Ravenol 5w30 VMP, de la o vreme incoace sunt foarte seriosi, publica absolut toate retetele noi online, ultima actualizare este in 9 mai 2018, deci foarte recent.Fuchs as mai fi recomandat, insa se gaseste tot mai greu, probabil nu vand foarte mult la persoane fizice si de asta nu au stocuri suficiente. Ravenol spre deosebire de alte uleiuri, este produs ca si Fuchs intr-o singura fabrica, intr-un singur loc, nu pot sa existe dubii ca nu este original. Ravenol 5w30 VMP are punct de inghet -60, cu cat e mai jos acest punct de inghet, cu atat e mai aditivat/sintetic uleiul, deci mai performant conform ultimelor standarde. Ca sa faci o comparatie Castrol are punct de inghet (-39 si -42) iar Ravenol are punct de inghet (-60) amandoau sunt incadrate ca fiind uleiuri 5w30 cu norma 507.00. Pe forum in momentul de fata se recomanda Motul (eu nu vreau sa-l folosesc, cel performant e scump si au deschis o fabrica in It), Fuchs (am folosit, este un ulei bun, dar din cauza lipsei stocului am renuntat la el) de fiecare data cand voiam sa comand, ba nu era decat la 1 litru, ba trebuia sa astept sa-l aduca de nu stiu unde (ulei bun, aprovizionare slaba). Acum am Valvoline, cred ca e cel mai recomandat ulei pe forum in ultimii 1-2 ani. Nu zic ca nu este bun, insa eu am reusit in 5000km sa omor uleiul, mers doar pe autostrada. Uleiul este Valvoline mst c3 5w30 cu norma 502/505 dar are si ultima norma MB 229.52 cea mai riguroasa. Sunt multumit de el, dar doar pentru 5000km, dupa, nu mai este ca la inceput. Urmatorul o sa fie Ravenol 5w30 VMP 100%, ai fisa lui aici, momentan pe fisa, cel mai performant ulei, se gaseste usor in toate Europa, are pret foarte bun.
    4 points
  4. După nici o lună jumate de când am dat comandă pentru noua jantă... ta-daaaa :))))
    3 points
  5. Sa o stapanesti sanatos! Pasiunea nu tine cont ca motorul e de 1.2 sau 3.0. Jantele, arcurile si folia au transformat-o complet! Merita totusi si un soft sa te ajuta cu jantele alea. E 1.2 tsi de 85 sau 105 cai? M-ai facut curios cum suna un 1.2 cu evacuare modificata si am cautat pe youtube. Am dat fix peste tine
    2 points
  6. Desi este alta masina (deci alt proiect) este totusi o continuitate (acelasi model Porsche 924). Actuala este un Porsche 924 Turbo, model foarte rar - o combinatie de culori foarte rar intalnita si cu AC. (probabil undeva la nivel de cateva zeci de exemplare). Masina arata urat ca aspect dar are potential mare (vopseaua e veche si cand a fost vopsita in urma cu multi ani a fost vopsita neglijent - nu in Romania). Dar ca si structura e dreapta si fara rugina. Am verificat si starea de originalitate e una de exceptie (serii motor-caroserie, optionale, tapiterie). Asa cum este motorul acum trage bine (la cum il simt eu undeva la 150-160 CP; in teorie ar trebui sa aiba 170 CP). Injectia nu e reglata bine - cred ca o sa mai creasca un pic de acolo. Trage bine, tinuta buna, potential mare. Are radio-casetofonul original (cu amplificator (cutie separata), + inca o cutie (super-stereo) + head unit - 3 piese in total cu niste mufe de nu am mai vazut in viata mea). Toate pentru 2 iesiri de difuzoare ? Sper sa o aduc ca si pe prima la o conditie cat mai originala.
    2 points
  7. Si eleronul belea tare abia astept sa pun si folie pe chromul de la usi si aia e
    1 point
  8. si in sfarsit azi am primit mesaj de la curier. Am finaizat inca un 'puzzle' . Ce se vede in poza 2 aveam deja asa ca trebuia sa ma ocup si de turbo. ramane sa refolosesc doar parte de compresor / melc de la turbina veche care cerea o reconditionare. Am preferat sa nu reconditionez turbina si sa imi comand piesele dupa o mica cercetare online asa ca a rezultat .... This CHRA utilitses the following specifications: Hi Boost Large Pad Upgrade 360 Thrust Bearing Hi Boost Large Pad Upgrade Stainless Steel Thrust Washer (over 20% Larger than the OE) High Temperature step gap staggered oil seal (ideal for uprated boost applications or low backpressure exhausts (de-cats,large bore)) Precision VSR Balanced. + parte calda , actuator forge , galerie evacuare high flow , tip siliconic oversized si o gramada de garnituri si suruburi Pe langa asta urmeaza distributa, revizie , semering de palier nou , curatat baie ulei si verificat furtune in compartimentul motor. Imi puteti recomanda un mecanic pentru aceasta operatie ? ( PM ca sa nu deranjam moderatorii )
    1 point
  9. Chit ca o cocot in copac dar nu o apropii de alte masini, sunt satul de usi deschise inspre masina mea.
    1 point
  10. Asteptam restul detaliilor ☺️
    1 point
  11. Primul urs argintiu pe care-l vad ?
    1 point
  12. Multumesc pentru urari... Masina urca frumos de tot in ture in vit 2-3. In clip e doar vit 1-2 intrucat nu ne-am calificat nici macar de viteza a 2-a la turatie maxima. (pe la jumatatea plajei de turatie din viteza a 2-a s-a mutat piciorul de pe acceleratie pe frana). ? Better safe than sorry. Nu stiu daca merge clipul - sper sa mearga. https://photos.app.goo.gl/WJrAReCYobp3QAdV2
    1 point
  13. Cred-sper ca eroarea este anterior cablarii butonului....si poate a pus doar ca sa.ne arate ca a codat modulul
    1 point
  14. Pune centura.....dupa care apesi butonul...
    1 point
  15. Iaca si jantele . Astept sa ajunga si emblemele de centru ca sa fie complete, pun si distantierele si mai fac niste poze .
    1 point
  16. 1 point
  17. Nu stiu sa dau detalii ce threshold-uri se modifica (cred ca gasesti pe forum), tehnic nu impacteaza, insa se observa codarea pe modulul respectiv de engine si la masinile in garantie lumea are o retinere pentru ca se logheaza. Este foarte fina granita pentru omologare, fara SS nu s-ar putea, de aceea nici nu se poate scoate definitiv oficial. VAG-urile nici macar nu sunt pregatite din pctdvd al management-ului aprinderii/injectiei, admisiei/evacuarii pentru SS, cum este Mazda de ex., lasand la o parte uzura in volant (daca este cu masa dubla ca la diesel) si electromotor (desi se spune ca este gandit pentru mult mai multe SS fata de un motor normal).
    1 point
  18. Si in acel timp, in blocurile de masura cat era temperatura apei in motor si cat era in radiator? Era data comanda depornire a ventilatoarelor de catre ecu? Asta tot in blocurile de masura o vezi..... Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare.
    1 point
  19. Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam sa imi cumpar un Passat. Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!
    1 point
  20. cand este rosu, beep ul trebuie sa fie continuu
    1 point
  21. care este consumul ? cat are consum la relanti ?
    1 point
  22. Nu mai da linkuri catre site-ul lui Graeme - e toxic rau pentru portofele toti cu G4/ Bora stim asta
    1 point
  23. Mi-am facut ceva timp si am reusit sa presez rulmentii noi , cutia este acum sus pe masina , functioneaza in toate treptele fara zgomote ciudate , are insa nevoie de o stergere erori si poate o recalibrare in VCDS ( a ramas cu erorile vechi iar testerul meu nu stie sa le stearga , astept posta cu vag comul :D) Mai am o zi pentru pus sus suspensia /planetarele , momentan nu era nimic pus pe cutie
    1 point
  24. Am inlocuit luni etrierul dreapta spate cu unul di dezmembrari si surpriza, curgea lichid pe la aerisitorul celui proaspat montat. Sunat la dezmembrari si inlocuit cu unul functional. Baietii seriosi de la dezmembrari. Inlocuit fara probleme.. s-au deplasat ei direct la service-ul unde aveam masina si mi-au adus altul. Acum toate bune si functionale! Drumuri bune si passaturi fara probleme!
    1 point
  25. Astazi am primit un "tun" pentru spalatorul cu presiune ca sa pot sa face o spalare cu "snow foam". Rezultatele sunt superbe!
    1 point
  26. First of all, ma bucur sa vad ca esti un tip analitic. In loc sa arunci cu banii pe piese incerci macar sa iti dai seama ce vrei sa schimbi, iar asta e un lucru foarte bun! Si, sincer, masina era faina din momentul din care ai luat-o dar pot sa inteleg piticul care iti spune sa-i modifici setup-ul astfel incat sa ti se potriveasca si mai bine. Setup-ul cu B6 si bare stabilizatoare mi-a placut foarte mult, era foarte confidence-inspiring - subviratoare dar capabila, adica cam ce-ti doresti pentru mers pe strada, cu dezavantajul ca ai o bara stabilizatoare uriasa pe fata si asta se simte peste denivelari sau la iesirea din viraje unde vei avea one-tire fire destul de mult. Dar cursa lunga a suspensiei cuplata cu ruliul scazut inseamna ca poti merge tare chiar si pe drumuri mai proaste, fara sa te simti ca in barca. Pe asfalt prost poti face de ras masini suparate rau. Din punctul meu de vedere amortizoarele sunt elementul-cheie al unei suspensii performanta iar tu vei vedea imbunatatiri masive chiar si cu amortizoare OE noi daca amortizoarele de pe masina sunt obosite sau ieftinaturi (am o parere foarte proasta despre Ta-Technix, dar nu discutam despre asta). Bilstein-urile sunt prea reactive ca sa le numesti comfortabile, sincer. Ar trebui sa te gandesti la ce fel de sasiu iti doresti, in functie de utilizare si buget. Fa-o bine din prima, ca sa nu ajungi ca mine sa schimbi piese pentru ca te-ai razgandit. Eu vad urmatoarele variante: arcuri sport OE (GTI, S-Line, Cupra, etc.) cu amortizoare Koni Yellow sau Bilstein B6/B8: cursa lunga a suspensiei, buna pentru strada, sasiul e moale ceea ce inseamna fun pe cat mai multe tipuri de drumuri. Pierzi din aderenta si agilitate pe asfalt perfect, dar poti folosi masina peste tot si nu iese prea usor in afara elementului ei; Ce am scris la 1 + bare stabilizatoare: ai castiguri bune pe asfalt curat, dar pierzi comfort si aderenta pe drumuri proaste. Masina e mai rigida si mai greu de tinut la limita, dar scade simtitor senzatia de "barca"; Ce am scris la 1/2 + modifici geometria puntii fata cu piesele de TT, o pastrezi sus si moale. Castigi aderenta multa pe fata, se muta echilibrul dinspre subvirare catre supravirare dar masina ramane moale si placuta pe cat mai multe drumuri. O cobori (cu cap!) cu arcuri mai scurte si mai tari (B8 + arcuri de S3, B14, B16, KW v1, v2, sunt multe variante aici). Devine mai fun pe asfalt curat dar o compromiti pe drumuri proaste. Chiar daca nu spargi baia de ulei, tot pierzi aderenta avand cursa suspensiei mai scurta. Full blana jos, latita mult, corectat roll center-uri, bare stabilizatoare, interiorul scos, semislick-uri, AC delete si o duci numai pe circuit. Indiferent ce ai face, e nevoie de un amortizor de calitate ca sa lucreze bine suspensia. Ai grija de asemenea ca orice pui pe masina sa fie instalat corect, altfel rezultatele vor fi departe de asteptari. Eu personal am trecut prin 1, 2 si 3+4. Cu 2 m-am distrat cel mai tare pe strada, actualul setup 3+4 imi place cel mai mult ca echilibru si agilitate dar e mai capricios. Ca sa tii costurile in frau eu zic sa te opresti la amortizoare, pivoti si, daca crezi ca asta iti doresti, bare stabilizatoare. Mai departe vei face compromisuri inevitabil si vei ajunge la "the point of dimnishing returns". Din pacate, discutia despre sasiul PQ35 este foarte lunga si complexa. Nu le place sa fie coborate foarte mult, nu le place sa fie "golanite" de la volan, sunt destul de grele, suspensia fata e compromisa prin geometria ei iar suspensia spate e foarte complexa si a fost gandita sa functioneze in anumiti parametri. Masinile la limita sunt subviratoare, dar pe tranzitii stanga-dreapta e extrem de jucaus spatele, asa ca trebuie sa o setezi dupa cum iti place tie sa o conduci. Eu n-am avut niciodata probleme in a face spatele sa danseze, indiferent de setup, dar cred ca PQ35 e mult prea subvirator din fabrica pentru circuit. Pe strada asta nu e asa important, ba chiar iti inspira incredere sa cauti si sa incerci limitele masinii. Pe langa setup-ul masinii, nu trebuie sa uiti de sofer, si tu trebuie sa te adaptezi la ce stie masina, pentru ca fiecare setup are sweet-spot-ul lui in materie de tehnici de condus. Cu un setup mai moale trebuie sa fii smooth ca sa scoti untul din ea, cu puterea pe care o ai tu trebuie sa-ti antrenezi mintea sa aiba rabdare cu gazul, s.a.m.d. Ce incerc sa zic e ca masina asta nu va fi niciodata Porsche 911, sa fie si agila dar si stabila in acelasi timp! Este compromisa din start, pentru ca are 5 locuri, o garda la sol maricica, este doar un hatchback compact after all. Trebuie sa te gandesti din start ce iti place si sa tii minte ca suspensia e un sistem, nu doar o suma de componente.
    1 point
  27. Eu as zice ca o diagnoza la injectoare, la DPF si un log in mers ar rezolva cam multe din probleme tale. De obicei e bine sa eviti sa mai pui aditiv de curatat injectoarele in rezervor, se pot desprinde de pe rezervor bucati mai mari de depuneri si iti afecteaza pompa din rezervor. Ori dai jos rezervor si il cureti chimic si pui aditiv periodic sau cureti injectoarele direct din recipientul cu aditiv cu ajutorul a 2 furtune suplimentare si un filtru mic pentru impuritati.
    1 point
  28. Pe orice masina se vor simti diferente intre “goala” si “incarcata” orice putere, cuplu si cilindree ar avea motorul. Acestea sunt mai putin simtite la un motor mai “potent” dar... sunt. Acestea fiind zise 1.0 TSI are cifre si rezultate, atat pe hartie cat si in realitate, mai bune decat 1.6 MPI/FSI care erau, si inca mai sunt, bine vazute si acceptate de majoritatea oamenilor atata timp cat nu aveau pretentii exagerat de sportive la viteze mari sau cand e masina “incarcata”. Si sa nu uitam ca acele motoare erau puse pe masini cu mult mai multe kg in plus fata de platforma MQB. O Octavia 3 este mai usoara decat un Golf 4. Sunt oameni care vad un 2.0 TSI “slab” si oameni care vad un 1.0 TSI “suficient” si ambii au dreptate! Exista cate ceva pentru oricine, chiar daca este, sau nu, pe gustul celorlalti!
    1 point
  29. Personal imi plac foarte mult farurile de facelift dar cred ca arata mai bine bara R-Line de pre-facelift... GTI/D-ul arata mai bine la facelift, in schimb...
    1 point
  30. load management il poti verifica in blocurile de masura, pe centrala electrica, dar nu este de la el
    1 point
  31. ahh nici nu m-am panicat cu consumul de ulei...tinand cont ca am sarit de 10k( am 12k acum ) si ca a vazut cateva ore in continuu Vmax....e un consum mai mult ca decent...nu sunt din gasca celor care spun : "masina mea nu consuma ulei "...ORICE masina consuma ...e normal... spring rate ramane la fel , doar load pe axa il vreau mai ridicat...cand am zis ca nu vreau sa pierd confort era in genul sa nu o transform in track car, normal ca sunt consitent ca nu o fac S klass LATER edit : M-am uitat in manual , amandoi avem dreptate : -la mine a ramas pe zona hasurata (zona hasurata de jos pana sus reprezinta 500 ml ) , eu aici ii zic minim -minimul descris in carte este de sub zona hasurata , de unde apare zona plata , de aici pana sus este 1l deci consumul ramane undeva la 300ml ...dar cum ziceam ...nu ma sperie nici daca e mai mare tinand cont de cum si cat s-a mers cu ea...
    1 point
  32. O3 MY2016, 1.6 TDI, 110cp: Budapesta - Oradea, ac oprit, temperatura exterioara 20 de grade, 2 adulți și un copil, 60 și 100. La dus am avut consum de 4.1 dar a fost puțin aglomerat. PS: consumul de pe display este ajustat sa reprezinte consumul real "Display Consumption Correction" = 107
    1 point
  33. Desfundat scurgerile de la panoramic..... Am cumparat un cablu otelit invelit in cauciuc( a fost 6 lei metru din hornbach ) si am bagat pe traseu...incercand sa nu fortez foarte mult.... Scurgerile de la panoramic dau pe peretele ignifug (sub grila aero ) si ca sa ajung la ele am demondat si stergatoarele ...scurgerile principale erau si ele blocate....o frumusete .. A urmat stergatorul spate.....duza se scoate usor tragand de ea ...eventual cu un patent cu o carpa pe el... Daca tot am umblat cu torxurile am desfacut si fata de usa din spate dreapta....geamul de acolo nefiind functional....macaraua se auzea coborand-urcand dar geamul era static....am observat ca fostul propietar il blocase cu o bucata de lemn fiindca geamul sarise din prinderea de jos...nu era nimic spart/rupt doar sarise...un pic ciudat pentru ca eu nu am reusit sa il trag de acolo..l-am clipsat inapoi ..merge ok ...il consider reparat Si o poza cu catelul stance
    1 point
  34. Mazda e prima alegere pentru cei care cauta o anumita placere in a conduce (atat cat poate fi gasita in clasa medie, non premium) si pentru cei care vor o masina frumoasa. In continuare arata cel mai bine atat sedan cat si break, formele nu s-au demodat deloc. Passat/Superb sunt masini gandite pentru flote, vin cu un design nepretentios/de duzina, dar pluseaza la ergonomie, materiale, configurare. Alegerea e simpla, depinde ce iti doresti. Eu aleg oricand o Mazda 6, benzina, aspirata, cu cutie manuala. Rosie, pentru ca arata demential. Va puteti imagina un Passat sau un Superb rosu? Nici eu :) Comparatiile cu BMW seria 3 sunt puerile, masina asta nu are nicio legatura cu Passat/Superb. Ca dinamica o Mazda vine mai aproape, dar tot nu e acolo.
    1 point
  35. Tinand cont ca deja topicul are 4 pagini cei cu asemenea probleme [printre care m-am numarat si eu vreo 2 ani]devin efectiv enervati de acel sunet.Diagnosticarea e dificila pentru ca sunt multe articulatii mobile la passat si practic oricare din ele poate transmite in volan zgomotul . In cazul meu *scartaiala* era destul de dezordonata la inceput, dupa care a inceput sa se ordoneze adica facea numai in anumite conditii.Prima masura a fost sa injectez fiecare pivot,cap de bara cu ulei .Am folosit pentru asta o seringa.Batai nu aveam ,uzuri nu aveam dar aveam acel tanguit de care nu puteam scapa...Teoretic daca era una din acele piese pe care le-am uns trebuia sa scap de zgomot macar 2 -3 zile.Ei asta nu s-a intamplat.Dar s-a intamplat altceva...[asta dupa ce m-a resemnasem partial ].Ajustand pozitia volanului pe inaltime [intamplator] am observat ca zgomotul acela enervant si-a schimbat sa zic asa tiparul, adica scartaia in cu totul alte pozitii decat pana atunci. Era clar ca zgomotul venea din habitaclu deci din coloana volanului si nu de afara.Am desfacut plasticele,am uns bucse role [habar n-am ce-i acolo] si am scapat cu 4-5 jeturi dintr-un spray cu vaselina.De 4 luni nimic, nici un soricel.Deci in concluzie cred ca modificand pozitia volanului si zgomotul se modifica atunci e din coloana iar daca nu, e din pivoti sau capete de bara. Sper sa va fie de ajutor.
    1 point
  36. Daca ati fi condus un Opel Insignia 2018 ,v-ati schimba total parerea despre aceasta masina! Passatul mi se pare imbatranit. Si nu stiu de ce ,dar parca tot un Passat mi-as cumpara!
    0 points
  37. Eu am ajuns la 9700km cu actualul ulei si weekendul asta il schimb. Uleiul este maro inchis, cand l-am pus in primii 2000-3000km era galben deschis. consumul de ulei este de aproximativ 400ml la 10.000km, se mai pierde prin evaporare, pe la turbo, pe traseu, este oarecum normal. Nu mi s-a aprins niciodata martorul de ulei, dar verific eu periodic nivelul de ulei in instict de la vechea masina si completez mereu sa fie in zona maxima. Ce se vede in poza ta, este barbar, problema cea mai mare este ca uleiul este negru, dar creeaza si depuneri care nu ies afara odata cu vechiul ulei, cel putin nu total.
    -1 points
  38. Nu înțeleg ce intrebi. Am primit aleatoriu două mesaje de eroare legate de Ss dar nu le am băgat în seamă, asta in 26.000km Daca bine rețin din ce mi se a explicat, ss se activează sub o anumită valoare a curentului consumat. Daca scazi acea valoare el nu o sa mai intre. Mi s a părut de prost gust sa apăs pe un buton de fiecare dată când intru in mașina. La fel de prost gust mi s a părut să îmi smuceasca mașina la porniri din moment ce conduc un motor pe benzina nu simt nici o vibrație.
    -1 points
  39. Ce recomandati pentru Golf 1.6 tdi CAYC, in carte scrie doar de VW 507 00 ? Ma gandeam la Castrol pentru ca se pare VW recomanda, dar nu stiu ce sa aleg intre Long life III(recomandat de VW) si Edge (recomandat de Castrol pe website). Masina a avut facute revizile la reprezentanta deci banuiesc ca tot Castrol au folosit (din ce am citit in paginile anterioare). Am atasat o poza cu diferentele intre cele doua din punct de vedere al producatorului.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!