Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.05.2018 în toate secţiunile
-
Am terminat si cu evenimentul de la Veranda de weekendul asta, a fost o atmosfera foarte misto si pot recomanda oricui vizitarea unui eveniment organizat de Streetmaniacs. Masina are look fresh, cu barele vopsite si fara prea multe defecte estetice Iar de azi avem si oglinda mare pe partea dreapta. E un must si am reusit s-o fac si pe asta, in cele din urma.3 points
-
@michael1989Nu din cauza depunerilor sunt probleme cu injectoarele la acest motor... problema e una electro mecanica....elementul piezo cedeaza in jurul a 200 k km ...deja incepe sa se contureze o medie statistica... Ai doua variante sa le lasi sa pice si sa pleci cu platforma.....sau sa le schimbi acum pe toate . aditivul nu te ajuta cu nimic nu sunt "infundate"2 points
-
M-am lamurit. Nu am ce masina sa cumpar din Romania. E al treilea raport cumparat si toate sunt asa...Raportul_autoDNA_WVWZZZ1KZAW554315.pdf2 points
-
2 points
-
Am pus folie pe lunetă, nu mai aveam după înlocuire și abia ieri am apucat. Am eliminat și dunga portocalie de pe triple cu ajutorul foliei.2 points
-
@Rave Kitul de R nu se potriveste cu botul de bora dpmdv. Exteriorul este gata 95%, nu mai fac alte modificari. In schimb, mai am cateva chestii pe lista pentru interior, iar next level va fi motorul. @UWE Oglinda se regleaza ok, inca ma obisnuiesc cu ea si caut sa ii gasesc pozitia perfecta. Are destula cursa in toate directiile cat sa o poti regla bine. @Mask001 Sper sa ajungi data viitoare, atmosfera e tare rau! Am eu o poza cu ambele masini, au fost aproape una de alta2 points
-
Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie! Este vorba de un VW Tiguan Mk.2, 2.0 TSI 162Kw (220 Hp), DSG7, HighLine + R-Line exterior, culoare Oryx White. Dupa ce am condus numai Diesel pana acum, m-am hotarat ca este timpul pentru o schimbare asa ca am facut pasul in ograda benzinarelor. Estimativ, ma incadrez sub un maximum de 10.000 km / an si cautam si un upgrade de putere (sau macar posibilitati in aceasta privinta) asa ca alegerea a venit cu usurinta si motor GTI pe estetica Tiguan-ului R-Line = LOVE. Ca optiuni suplimentare, configuratia are: - Faruri LED TOP + DLA + spalatoare - Packet Easy-Open/Close + Kessy - Navigatie Discover Pro 9.2" - Dynaudio Excite 9.1 - Side + Lane + Emergency + Rear Traffic + Traffic Jam Assists - Pavilion vitrat cu trapa si lumina ambientala - Area View + Park Assist - Heads-Up Display - Interfata telefonie Bussiness + Comfort + incarcare wireless - Pachet Iarna Extins - Parbriz Incalzit - Oglinzi rabatabile electric + Mirror Down la pasager - CarNet + DriveNet - Scaune fata ErgoActive - Plafon interior culoare neagra - Airbag-uri spate - Sistem "ProActive" protectie pasageri - Alarma antifurt "Plus" - Servodirectie progresiva - Monitorizare presiune pneuri "Calitativ" - Jante "Suzuka" - Volkswagen .:R pe 20" cu anvelope ContiSportContact5 RunFlat Pentru mine, masina chiar este o incantare si culoarea arata mult mai bine decat imi lasase impresia din poze. Motorul, de asemenea, imi depaseste asteptarile (neavand posibilitatea de a-l testa anterior), deci imi frec palmele abia asteptand sa termin rodajul de 1500km (regim <3.000 rpm) + 1500km (regim <4.500 rpm) ca sa pot vedea si ce sentimente imi trezeste inspre finalul cursei turometrului. Combinatia de jante pe 20" + DCC, chiar si pe Sport nu mi se pare a fi deloc deranjanta iar stabilitatea mi se pare surpinzatoare pentru un CUV, ruliu fiind relativ redus, avand in vedere garda la sol. Asta din cat am reusit sa observ in primii 50 km parcursi pana acum. Dynaudio a fost o surpriza placuta unde subwoofer-ul din portbagaj isi face simtita prezenta rapid, chiar si la +3 din maximumul de +10 pe profilul Dynamic. Fata de vechile sisteme cu 10 boxe amplificate, dar fara subwoofer, Excite-ul pare mult mai animat, se preteaza mult mai bine genului de muzica pe care-l ascult si ajuta si cu dislocarea pietrelor de la rinichi , chiar daca puterea, pe hartie, e mai mica. Ce mi s-a parut ciudat este ca, pe hartie, sistemul figureaza ca avand doar 8 boxe cand, in fapt, are si un difuzor central pe bord + subwoofer-ul, adica 9.1. Mi se pare un lucru de bine, nu de ascuns, dar cine stie, ratiuni VW... In orice caz, il rodam si pe acesta treptat, limita fiind momentan de 30% volum. Din pacate, un compromis trebuia facut undeva si, desi stiam deja si ma asteptam, tot surprins ma lasa "cost-cutting"-ul pe alocuri precum grilele de ventilatie de pe bord fara iluminare sau lipsa Warning Lights-urilor din usi. Totusi, sunt chestii marunte ce, probabil, vor fi remediate ulterior ca proiect personal . Ca planuri de viitor, cat mai curand, masina va avea partile cele mai expuse ale caroseriei infoliate cu folie transparenta cu efect self-healing, iar restul vor beneficia de tratament nanoceramic + tratament water-repellent pe toate suprafetele vitrate. Tot curand o sa trecem si pe o schema de culori Black&White prin eliminarea cu Piano Black a chrome-ului din grila, bandouri, ornamentele de la geamuri, barele longitudinale, asortarea oglinzilor si poate si a plafonului. Ulterior, vor urma jante de iarna si volan + pedale model .:R 2018, ultimele, din pacate, nefiind disponibile si in afara pachetului de R-Line interior care nu m-a atras din prisma scaunelor relativ seci ca forma/design, cat si oarecum inconfortabile, cel putin in cazul meu... In orice caz, momentan, sunt precum un copil mic care nu se poate dezlipi de noua jucarie - aproape ca-mi vine sa dorm in ea! Citind in urma, imi dau seama si cat de mult am scris caz in care imi cer scuze si, in acelasi timp, multumesc! Mai jos, las cateva poze facute imediat ce am "agatat-o", cat si la prima intalnire mai pe seara (a venit chiar si cu martisor la maner, fiind 8 Martie ) :1 point
-
Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate1 point
-
Motorul nu reuseste sa tina relantiul cu putina motorina = uzura ...segmenti ,injectoare,distributie pusa rau,alternatorul nu incarca suficient,motorina proasta .....1 point
-
Acum vad ce am postat mai sus... Ma refeream la jante (încă ma corectează telefonul mai fac o glumă Florine, cand il dai jos mai fa o poza fără acel ornament...sa imi ramana asa in memorie Tiguanul ?1 point
-
Mi-am facut ceva timp si am reusit sa presez rulmentii noi , cutia este acum sus pe masina , functioneaza in toate treptele fara zgomote ciudate , are insa nevoie de o stergere erori si poate o recalibrare in VCDS ( a ramas cu erorile vechi iar testerul meu nu stie sa le stearga , astept posta cu vag comul :D) Mai am o zi pentru pus sus suspensia /planetarele , momentan nu era nimic pus pe cutie1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru masina! E geniala! Acum ca ai oglinzi mari pe ambele parti iti poti permite aroganta asta: http://www.users.on.net/~graeme86/puddle/puddle.html1 point
-
1 point
-
1 point
-
@kpk1 Am mai alimentat cu Efix98 dar nu merge la fel de frumos precum Efix95. Nu cred ca mai bag prea curand de 98, asta e singura cu care merge cel mai bine. Oricum o sa fac in urmatoarele zile ceva drumuri lungi, o sa adun peste 5000km in urmatoarele 7-14 zile, din care o mare parte in afara tarii, deci o sa alimentez si cu alta benzina de prin alte tari. Mai vad apoi ce si cum. Oricum, senzatia mea per total e ca motorul merge ceva mai frumos cu benzina de 95 (de la orice companie) decat cu cea de 98. Dar asta poate fi o particularitate a motorului care a ajuns pe mana mea, sunt convins ca daca punem 10 motoare diferite, fiecare se va simti diferit, cu benzine diferite (diferente mici, evident). Testul cu 4 persoane + portbagaj plin l-am facut de mai multe ori, e foarte ok, doar ca trebuie retrogradat pentru depasiri in scurt (de exemplu, orice e sub 80km/h, clar bagat a3a si pedala la fund - cand masina e goala, merge si a4a lejer la viteza aia), altfel poate deveni periculos. Oricum eu sunt genul care cand face o depasire retrogradeaza si urc de la 3500 pana in 6000rpm, pana acum n-am simtit nevoia de mai mult, n-am avut situatii in care sa zic ca aveam nevoie de inca 50cp. Pe de alta parte, orice putere in plus isi gaseste intrebuintare, dar eu zic ca orice depaseste 130cp e decent pentru un sofer responsabil care nu se avanta la depasiri ce pot duce la tragedii.1 point
-
1 point
-
Din doua motive (subiective): 1. Nu imi place ca DRL-urile sunt pe interiorul farului (spre masca) pe cand faza scurta este spre exterior 2. Pe faza scurta am si stopurile spate aprinse Deh, cu piticii astia nu e de gluma1 point
-
1 point
-
1 point
-
Din iulie 2019 o sa fie obligatorie dotarea din fabrica a masinilor electrice cu generator de zgomot care sa nu aibe buton de oprire. Fiind prea silentioase, asa cum sunt acum nu sunt auzite de ceilalti participanti la trafic si predispun la accidente. Am vazut o caricatura in legatura cu asta, dar nu o mai gasesc, asa ca o povestesc. Unul cu o masina electrica la service. "Va rog sa-mi puneti un zgomot imitatie de motor de Dacia 1300 cu o bataie de tacheti combinata cu o bataie discreta de planetare".1 point
-
Am pus tot ansamblul si se regleaza foarte ok. Nu am nici o problema. Voi scrie si aici la evenimente voi mai participa. Unul sigur este la mare in septembrie.1 point
-
First of all, ma bucur sa vad ca esti un tip analitic. In loc sa arunci cu banii pe piese incerci macar sa iti dai seama ce vrei sa schimbi, iar asta e un lucru foarte bun! Si, sincer, masina era faina din momentul din care ai luat-o dar pot sa inteleg piticul care iti spune sa-i modifici setup-ul astfel incat sa ti se potriveasca si mai bine. Setup-ul cu B6 si bare stabilizatoare mi-a placut foarte mult, era foarte confidence-inspiring - subviratoare dar capabila, adica cam ce-ti doresti pentru mers pe strada, cu dezavantajul ca ai o bara stabilizatoare uriasa pe fata si asta se simte peste denivelari sau la iesirea din viraje unde vei avea one-tire fire destul de mult. Dar cursa lunga a suspensiei cuplata cu ruliul scazut inseamna ca poti merge tare chiar si pe drumuri mai proaste, fara sa te simti ca in barca. Pe asfalt prost poti face de ras masini suparate rau. Din punctul meu de vedere amortizoarele sunt elementul-cheie al unei suspensii performanta iar tu vei vedea imbunatatiri masive chiar si cu amortizoare OE noi daca amortizoarele de pe masina sunt obosite sau ieftinaturi (am o parere foarte proasta despre Ta-Technix, dar nu discutam despre asta). Bilstein-urile sunt prea reactive ca sa le numesti comfortabile, sincer. Ar trebui sa te gandesti la ce fel de sasiu iti doresti, in functie de utilizare si buget. Fa-o bine din prima, ca sa nu ajungi ca mine sa schimbi piese pentru ca te-ai razgandit. Eu vad urmatoarele variante: arcuri sport OE (GTI, S-Line, Cupra, etc.) cu amortizoare Koni Yellow sau Bilstein B6/B8: cursa lunga a suspensiei, buna pentru strada, sasiul e moale ceea ce inseamna fun pe cat mai multe tipuri de drumuri. Pierzi din aderenta si agilitate pe asfalt perfect, dar poti folosi masina peste tot si nu iese prea usor in afara elementului ei; Ce am scris la 1 + bare stabilizatoare: ai castiguri bune pe asfalt curat, dar pierzi comfort si aderenta pe drumuri proaste. Masina e mai rigida si mai greu de tinut la limita, dar scade simtitor senzatia de "barca"; Ce am scris la 1/2 + modifici geometria puntii fata cu piesele de TT, o pastrezi sus si moale. Castigi aderenta multa pe fata, se muta echilibrul dinspre subvirare catre supravirare dar masina ramane moale si placuta pe cat mai multe drumuri. O cobori (cu cap!) cu arcuri mai scurte si mai tari (B8 + arcuri de S3, B14, B16, KW v1, v2, sunt multe variante aici). Devine mai fun pe asfalt curat dar o compromiti pe drumuri proaste. Chiar daca nu spargi baia de ulei, tot pierzi aderenta avand cursa suspensiei mai scurta. Full blana jos, latita mult, corectat roll center-uri, bare stabilizatoare, interiorul scos, semislick-uri, AC delete si o duci numai pe circuit. Indiferent ce ai face, e nevoie de un amortizor de calitate ca sa lucreze bine suspensia. Ai grija de asemenea ca orice pui pe masina sa fie instalat corect, altfel rezultatele vor fi departe de asteptari. Eu personal am trecut prin 1, 2 si 3+4. Cu 2 m-am distrat cel mai tare pe strada, actualul setup 3+4 imi place cel mai mult ca echilibru si agilitate dar e mai capricios. Ca sa tii costurile in frau eu zic sa te opresti la amortizoare, pivoti si, daca crezi ca asta iti doresti, bare stabilizatoare. Mai departe vei face compromisuri inevitabil si vei ajunge la "the point of dimnishing returns". Din pacate, discutia despre sasiul PQ35 este foarte lunga si complexa. Nu le place sa fie coborate foarte mult, nu le place sa fie "golanite" de la volan, sunt destul de grele, suspensia fata e compromisa prin geometria ei iar suspensia spate e foarte complexa si a fost gandita sa functioneze in anumiti parametri. Masinile la limita sunt subviratoare, dar pe tranzitii stanga-dreapta e extrem de jucaus spatele, asa ca trebuie sa o setezi dupa cum iti place tie sa o conduci. Eu n-am avut niciodata probleme in a face spatele sa danseze, indiferent de setup, dar cred ca PQ35 e mult prea subvirator din fabrica pentru circuit. Pe strada asta nu e asa important, ba chiar iti inspira incredere sa cauti si sa incerci limitele masinii. Pe langa setup-ul masinii, nu trebuie sa uiti de sofer, si tu trebuie sa te adaptezi la ce stie masina, pentru ca fiecare setup are sweet-spot-ul lui in materie de tehnici de condus. Cu un setup mai moale trebuie sa fii smooth ca sa scoti untul din ea, cu puterea pe care o ai tu trebuie sa-ti antrenezi mintea sa aiba rabdare cu gazul, s.a.m.d. Ce incerc sa zic e ca masina asta nu va fi niciodata Porsche 911, sa fie si agila dar si stabila in acelasi timp! Este compromisa din start, pentru ca are 5 locuri, o garda la sol maricica, este doar un hatchback compact after all. Trebuie sa te gandesti din start ce iti place si sa tii minte ca suspensia e un sistem, nu doar o suma de componente.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nimic nou sub soare pe aici. Strangem piese Dupa o lunga perioada de cugetare am decis sa trec la suspensie reglabila (doar pe inaltime). Aveam pe lista asa: Eibach Pro-Street-S, H&R Twin-Tube, Bilstein B14 si KW V1. Am rasfoit o gramada de forumuri de afara si am sters Bilstein de pe lista pt ca am citit ca ar fi destul de rigida pt daily. H&R la fel. Intr-un final am aflat ca amortizoarele de la Eibach Pro-Street-S sunt facute de KW, iar arcurile de la KW sunt facute de Eibach; deci Eibach-ul reglabil e de fapt un KW V1 mai ieftinut. A ramas Eibach Astea cica ar fi cele mai comfy. Am luat si absolut tot hardware-ul necesar pt schimbarea suspensiei, flanse fata de TT, rulmenti de GTI, flanse spate de GTI, toate suruburile, OE tot. Saptamana viitoare ne apucam de treaba Am primit si throttle pipe-ul de la Neuspeed, mai trebuie sa ajunga cotul siliconic Forge si le montam. OE vs Neuspeed: In rest nimic, mai o vorba, una alta TT-RS cu EFR8374 #goplay Sper sa primesc si discurile de TT-RS din UK in viitorul apropiat. Am luat pt etrierele fata pressure seals si dust boots originale Brembo, le facem new Drumuri bune sa aveti!1 point
-
1 point
-
@Clrandrei nasol, inseamna ca deja e distrusa depunerea de pe elementele respective. Parerea mea: nu merita sa dai atatia bani pentru niste "protectii" de care nu e nevoie! Detailing exterior dpmdv la o masina noua nu ajuta la nimic, dar absolut nimic! Sunt doar bani aruncati. Protectia ceramica garantata 10 ani? O gluma proasta, iti garantez ca e doar o poveste, din nou bani aruncati pe fereastra. Eu zic ca de aia 750 de euro sa bagi motorina si sa te plimbi prin locuri frumoase. Mereu primesc intrebari de la prieteni cum de arata Octavia dupa 9 ani asa bine, cum de Superbul inca zici ca-i nou desi il folosesc zilnic in Bucuresti?! Imi cer sfaturi, la ce atelier de detailing sa mearga si cu ce solutii sa dea ca sa arate wow si masinile lor. Raspunsul meu e mai simplu decat ar crede oricine: masina spalata o data pe luna, in caz de nevoie putin mai des, o data la 2-3 luni, dupa spalare aplicata ceara spray de la Mafra de mine, acasa (cu rabdare, intr-o ora iese impecabil), iar interiorul curatat regulat (macar o data pe luna sters cu servetele si solutie de geamuri + aspirator). Elementele cromate sterse cu solutie de geamuri si servetele. La Octavia cromul de pe grila fata arata ca atunci cand era noua, doar 2-3 urme de "lovituri" de la pietre luate de pe drumurile noastre dragi. La Superb sunt inca impecabile. @edi10000 eu am vazut si la Mercedes si BMW probleme cu elementele cromate de la geamuri. Daca te uiti pe forumul BMW, o sa vezi oameni care discuta aceleasi tipuri de probleme. Depinde doar cu ce anume sunt spalate / stropite elementele si daca sunt sau nu sterse corespunzator la final. Cum unii reusesc sa le tina impecabile 10 ani, iar altii dupa 1 an le au distruse? Da, sunt de acord, toti producatorii ar trebui sa le faca astfel incat sa nu se strice cu orice ai da pe ele, dar la urma urmei, e chimie! Asa cum rahatul de la unele pasari distruge lacul de pe vopsea in cateva ore, iar rahatul de la alte pasari nu il distruge nici daca sta o luna acolo.1 point
-
@zorr0 Nu este un instrument de aflat norma necesară mașinii tale. Cu ea poți să vezi diferențele dintre normele de uleiuri. Poți să vezi de exemplu deosebirile dintre Vw504-507, Dexos II și Renault 0720 sau orice altă norma. Pentru a identifica norma de ulei necesara mașinii tale folosește alte canale sau manualul dacă îl mai ai.1 point
-
@RzzV - Tap the "About Android Auto" 10 times (relatively fast) to enable developer mode, apoi Android Auto -> About -> Developer Settings -> Allow 720p video output Enjoy.1 point
-
Dupa cateva luni de praf pe aici, revin cu cateva vorbe despre masinuta de care m-am indragostit din prima zi si de care nu m-am plictisit absolut deloc pana acum. Zilele astea am ajuns la 34k km, masina se comporta minunat. Din fericire, fata de alti colegi de forum cu Superb 3, sunt printre norocosii care nu au deocamdata niciun greier in masina si nici alte patanii care sa ma duca in service pentru a apela la garantie. Am tot adunat km, atat urban cat si extraurban, iar in curand va urma un drum care sa traverseze destule tari din Europa de Vest si sper sa apuc in zone din Germania sa vad si vmax (si temperatura uleiului aferenta vitezei respective macar pe ~1 minut de mers constant), fara aglomeratii sau limitari pt lucrari (P.S. pentru moderatori - nu o sa postez aici vitezele dupa calatorie, ca sa nu mai incalc regulamentul ). Am aproximativ 13k km facuti de la revizie si fata de primii 13k km facuti cu masina, de data asta nu a papat ulei aproape deloc (a scazut aproape insesizabil de pe maxim pe joja). Am sesizat insa un aspect pe care il consider important pentru posesorii de 1.4tsi cu ACT. Spuneam de trepidatia respectiva cand merge in 2 cilindri mai subturat. Se pare ca am reusit sa gasesc benzina potrivita pentru a nu mai aparea deloc. Mol - nu. Petrom - nu. Omv - nu. Rompetrol - da, dar doar cu benzina de 95, cu cea de 98 tot se simte putin. Am ceva plinuri de cand merg cu Rompetrol de 95 si e singura benzina la care nu simt absolut nimic cand motorul merge in 2 cilindri. La fiecare plin cu altceva (Rompetrol 98, Petrom 95, Petrom 99, OMV 95, OMV 100, Mol 95, Mol Evo) reapare mersul ala usor trepidat cand e subturat motorul in 2 cilindri. Acum ma bucur la maxim de motor si nu-mi pare rau nicio clipa ca am ales ACT, mai ales cand la drum lung, mers relaxa la 100-110km/h consumul e intre 4,5 si 5,5. Las aici si cateva poze mai recente, de la trecerea inapoi la rotile de vara.1 point
-
Wow! Nu credeam ca va aprindeti asa usor. Hai sa va dau cateva detalii, desi nu credeam ca au importanta. Masina de mai sus este in leasing operational, contract facut de firma la care lucrez si la care sunt director general. Nu este compania mea, este o companie multinationala. Masina a fost aleasa, configurata, negociata etc. de mine in baza bugetului pe care l-am avut. Nu este masina mea personala, insa este masina cu care voi circula timp de 4 ani, daca voi sta 4 ani aici. Daca trebuie sa fie numele meu in talon si exista vreo regula de genul acesta pe forum, voi sterge postul fara nicio suparare. E un forum privat si ma voi supune regulilor daca vreau sa postez pe aici. Nu am gasit pana acum o astfel de regula, sincer nici nu am cautat prea mult, recunosc. Eu am intrat pe acest forum pentru a impartasi cu voi pareri, experiente, sfaturi, in mare de la voi, eu nu prea am ce sa ofer momentan caci sunt novice, insa tot ce voi descoperi voi impartasi cu voi evident. Nu stiu daca pentru a face acest lucru are relevanta numele in talon, dar daca trebuie, ma supun fara probleme. On topic: Multumesc tuturor pentru felicitari, aprecieri si urari de bine. Momentan masina pare foarte ok si sunt foarte multumit. Sincer, este putin peste asteptarile mele iar eu sunt usor pretentios la masini. Am avut multe pe mana in ultimii ani (Bmw, Superb, Volvo, Kuga etc.) Nu am fost foarte incantat cand a trebuit sa comand passat-ul, insa fiind politica companiei nu m-am putut opune. Acum , cand ma dau cu ea, recunosc ca am facut o alegere buna. Cand o setez pe sport s-a terminat cu povestile, intra in transa si in orice plaja de viteza sau treapta ma aflu, pleaca de sub mine ceva de speriat. Stabilitate foarte buna, nu intra in tangaj, sta perfect pe sosea si are o manevrabilitate excelenta (in modul sport). In alte moduri este mai moale, usor tangaj, directia mai lejera, dar e normal pana la urma sa fie asa. Voi reveni cu pareri pe parcurs. Nu am reusit inca sa conectez telefonul la carplay, nu stiu de ce, voi mai insista cand am timp.1 point
-
Pentru ca am avut ceva timp liber am iesit la shopping Am gasit in dezmemrari din intamplare si recunosc ca si din mare noroc, bara spate RS4. Trebuie reconditionata si vopsita. Stare actuala acceptabila. Nu are fusta...dar o gasim noi si pe aia, daca nu o luam de la Cenusareasa sau de la Alba ca Zapada.1 point
-
Astazi am fost ca un copil . A ajuns navigatia, repede sa o desfac, sa o vad, sa o montez...sa ma joc cu ea . M-am chinuit un pic sa scot Symphony din cauza faptului ca cheile cumparate de pe situl de licitatii (nu stiu daca am voie sa precizez care), nu erau de prea mare calitate. Va trebui sa fac update la harti. Nu are decat Europa de vest si nu stiu din ce an. Am montat-o doar provizoriu pentru ca astept inca cablul Aux si nu vreau sa ma chinui iarasi sa o scot. Si pentru ca youtube m-a invatat, am schimbat imaginea de start .1 point
-
@andrei0241: banuiesc ca da.Am vazut ca un tip din Iasi se ocupa cu asta. Astept sa imi ajunga, sa vad ce are pe ea si cat de vechi sunt si apoi le fac update. Din ce stiu pentru update trebuie CD-uri..si alea trebuie procurate, sau apelezi la baieti @DB86CLP: multumesc pentru gandurile bune. Vom vedea cum va fi cand ma voi “lovi cu zidul” . Ma refer la omologare. De obicei la noi cand ajungi de apelezi la institutii mai intai primesti sutul in fund si apoi daca mai ai curaj sa insisti poate rezolvi . Cronologia efectuarii recarosarii exista in legislatie. Ma refer la pasii ce trebuie facuti. De la pasul nr. 1 la cel final. Am sa o indeplinesc si apoi vom vedea daca apar probleme.1 point
-
1 point
-
Salut si bun venit in club! M-a amuzat ca povestea ta e foarte similara cu a mea (si eu vin de pe BKD, dar pe Golf, si am avut aceeasi senzatie de "zen" cand am inceput sa conduc CC-ul). Am bifat si eu modificarile din lista ta si chiar sunt foarte utile (mai ales downgrade la soft-ul pre dieselgate pe care eu l-am avut ca numar 1 pe lista). Multi km zen petrecuti in masinuta si spor la modificari! BTW, din ce an este?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00