Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2018 în toate secţiunile

  1. De la ultima iesire pe circuit a inceput puntea fata sa trozneasca la manevre la viteza mica si la parcarea pe care o fac acasa, cu doua roti pe trotuar. Avand deja suruburile si saibele de la Audi (care au cumintit puntea timp de 1 an), n-am vrut sa le schimb si sa ajung peste cateva luni in aceeasi situatie. Saturat si de nevoia de a face geometria periodic, pentru ca deplasarea puntii duce la modificarea unghiurilor rotilor fata (iar asta se simte si in mers, masina e instabila pe drum drept si trebuie mereu sa faci corectii mici in volan; senzatia e ca rotile fata sunt divergente si urmaresc toate denivelarile drumului), am hotarat ca trebuie facut ceva. Asa ca am instalat ieri un deadset collar kit pentru puntea fata; ideea a fost sa scap de zgomote, nu ma asteptam sa schimbe comportamentul masinii, dar WOW! sunt impresionat! Avand si un Golf 5 1.4 TSI (printre ultimele Golf 5 produse, de la sfarsitul lui 2008, deci cu bubele rezolvate din fabrica) in familie, am avut cu ce compara directia masinii mele. A mea mereu mi s-a parut lenesa pe initierea virajului, de parca masina ezita sa schimbe directia pentru o fractiune de secunda. Chiar si in perioadele cand puntea nu facea zgomot, existau diferente mari la raspunsul sistemului de directie intre cele doua masini. Eu mereu am dat vina pe masa mai mare a GTI-ului, dar acum imi dau seama ca nu era cazul. Prima impresie dupa instalarea saibelor e ca masina a slabit multe kilograme, e o diferenta uriasa de comportament: raspunde mult mai direct la input-urile din volan si pare (spun "pare" pentru ca o fi placebo) mai asezata nitel peste denivelari mici. Daca ma gandesc acum la cum era inainte, pot sa zic ca directia avea joc mecanic... nu as fi crezut pe nimeni inainte sa vad cu ochii mei diferenta! Saibele (collars) se pun intre surub si punte/sasiu, ca sa ocupe spatiul gol, sa nu mai permita deplasarea puntii. Din fabrica, portiunea nefiletata a gaurilor prin care trece surubul e mult mai mare decat surubul si in timp, cand se lungeste ori slabeste surubul, puntea incepe sa se miste. Am inteles ca e problema des intalnita, la multi producatori auto, pentru ca faciliteaza asamblarea pe linia de productie (aici nu ma credeti orbeste, s-ar putea sa gresesc). Saibele centreaza surubul in gaura si nu ii mai permit sa joace deloc. Nu pot sa afirm "Ba, merita ca upgrade chiar daca nu trozneste puntea!" pentru ca directia la 1.4 TSI este foarte faina. Pe de alta parte, chiar si cand puntea de la GTI era tacuta, directia era lenesa si imprecisa. Acum, cu saibele instalate, diferenta este evidenta. Cred ca totul depinde de cum e folosita masina, GTI-ul nu primeste menajamente pe drumuri proaste, vede circuit, puntea fata a fost data jos de X ori (fara sa inlocuiesc suruburile de fiecare data, asa cum scrie la carte...) asa ca aici modificarea a fost binevenita. Tine de fiecare sa judece daca merita sau nu, mai ales ca pretul este foarte piperat pentru un set de saibe si suruburi, dar cine simte ca directia este imprecisa sau lenesa se poate uita in directia asta. Eu unul mereu raman fascinat de cat de placuta e o masina care functioneaza corect fata de una cu toate modificarile de pe lume dar care nu e inchegata (puntea care se misca, flexarea sasiului din cauza suspensiilor super rigide, presiune incorecta in anvelope, geometria rotilor nepotrivita, jocuri mecanice, s.a.m.d.) Am gasit o explicatie generala OK in filmuletul de la Spoon Europe: In other news, in weekend am fost la Baneasa sa vad noul Megane RS. Am avut ghinionul sa fie deja "rezervat" pentru toata ziua, asa ca nu m-am putut strecura la volan dar am primit o plimbare ... rapida ... courtesy of Mihai Beldie Jr. Foarte faina masina, mi-a placut mult de tot echilibrul sasiului pentru ceva complet stock. Dar de departe cel mai placut lucru e felul in care lucreaza atat motorul cat si suspensia. Masina era echipata cu sasiul Sport (nu Cup) dar chiar si asa era ferma, mai ferma decat Mk5 GTI cu Bilstein B14, diferenta fiind ca suspensia lucra perfect controlat si silentios; se simte imediat calitatea amortizarii la Megane RS. Iar motorul... hai sa spunem ca e diferenta mare intre o calibrare OE si una facuta de tuneri. Nu ai acelasi thrill ca la o harta agresiva, fiindca trage liniar de jos pana sus, iar asta e fucking awesome! te ajuta si cu aderenta in turele medii si te face si sa vrei sa o duci la rosu, foarte placut motorul. Mai putin mi-a placut evacuarea, acele pops and bangs sunt prea artificiale, se vede ca-s programate sa apara la relaxarea pedalei de acceleratie. Per total o masina super faina, iar aspectul dat de suspensia joasa si ecartamentele latite mult... yummy!
    9 points
  2. La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.
    6 points
  3. Nimic nou sub soare pe aici. Strangem piese Dupa o lunga perioada de cugetare am decis sa trec la suspensie reglabila (doar pe inaltime). Aveam pe lista asa: Eibach Pro-Street-S, H&R Twin-Tube, Bilstein B14 si KW V1. Am rasfoit o gramada de forumuri de afara si am sters Bilstein de pe lista pt ca am citit ca ar fi destul de rigida pt daily. H&R la fel. Intr-un final am aflat ca amortizoarele de la Eibach Pro-Street-S sunt facute de KW, iar arcurile de la KW sunt facute de Eibach; deci Eibach-ul reglabil e de fapt un KW V1 mai ieftinut. A ramas Eibach Astea cica ar fi cele mai comfy. Am luat si absolut tot hardware-ul necesar pt schimbarea suspensiei, flanse fata de TT, rulmenti de GTI, flanse spate de GTI, toate suruburile, OE tot. Saptamana viitoare ne apucam de treaba Am primit si throttle pipe-ul de la Neuspeed, mai trebuie sa ajunga cotul siliconic Forge si le montam. OE vs Neuspeed: In rest nimic, mai o vorba, una alta TT-RS cu EFR8374 #goplay Sper sa primesc si discurile de TT-RS din UK in viitorul apropiat. Am luat pt etrierele fata pressure seals si dust boots originale Brembo, le facem new Drumuri bune sa aveti!
    6 points
  4. @Rave Kitul de R nu se potriveste cu botul de bora dpmdv. Exteriorul este gata 95%, nu mai fac alte modificari. In schimb, mai am cateva chestii pe lista pentru interior, iar next level va fi motorul. @UWE Oglinda se regleaza ok, inca ma obisnuiesc cu ea si caut sa ii gasesc pozitia perfecta. Are destula cursa in toate directiile cat sa o poti regla bine. @Mask001 Sper sa ajungi data viitoare, atmosfera e tare rau! Am eu o poza cu ambele masini, au fost aproape una de alta
    5 points
  5. Din iulie 2019 o sa fie obligatorie dotarea din fabrica a masinilor electrice cu generator de zgomot care sa nu aibe buton de oprire. Fiind prea silentioase, asa cum sunt acum nu sunt auzite de ceilalti participanti la trafic si predispun la accidente. Am vazut o caricatura in legatura cu asta, dar nu o mai gasesc, asa ca o povestesc. Unul cu o masina electrica la service. "Va rog sa-mi puneti un zgomot imitatie de motor de Dacia 1300 cu o bataie de tacheti combinata cu o bataie discreta de planetare".
    4 points
  6. @Muale Multumesc pentru aprecieri si idee. O sa-i rog pe baietii din service sa faca asa. Chiar sunt si eu curios daca si cat a strans uleiul. Alt mini-update: Bifat-am si o scurta plimbare la munte, zona barajului Paltinul, pe care o recomand cu drag! Serpentinele de urcare pe baraj pun la treaba calutii, iar amintirea asfaltului solicita un pic articulatiile, dar peisajul si aerul de munte merita! Am terminat si cei 3.000 km, dar din pacate, mi-a scapat momentul pozei pe drum... Am inceput si cu retrofit-uri (mini ). Piticul nu-mi dadea pace cu faptul ca au pus leduri peste tot mai putin in torpedou si in portbagaj... Asa ca am inlocuit lampa din portbagaj cu una China-OEM full-led 18 smd-uri, iar rezultatul este mai mult decat ok, avand in vedere costul. Diferenta este vizibila si bine-venita!
    4 points
  7. Am reusit pana la urma sa codez ca DRL semnatura tipca vw din farul led. Am mai avut o tentativa similara dar atunci capatam eroare in bord cand masina trecea pe mod de noapte. Am verificat asta seara si acum totul este ok. Mai observ ca ledurile de la DRL au o temperatura de culoare diferita de cele din far....dar asta este. Mergem cu ele asa. Macar acum nu ma mai confunda lumea cu un Renault
    4 points
  8. Am terminat si cu evenimentul de la Veranda de weekendul asta, a fost o atmosfera foarte misto si pot recomanda oricui vizitarea unui eveniment organizat de Streetmaniacs. Masina are look fresh, cu barele vopsite si fara prea multe defecte estetice Iar de azi avem si oglinda mare pe partea dreapta. E un must si am reusit s-o fac si pe asta, in cele din urma.
    4 points
  9. First of all, ma bucur sa vad ca esti un tip analitic. In loc sa arunci cu banii pe piese incerci macar sa iti dai seama ce vrei sa schimbi, iar asta e un lucru foarte bun! Si, sincer, masina era faina din momentul din care ai luat-o dar pot sa inteleg piticul care iti spune sa-i modifici setup-ul astfel incat sa ti se potriveasca si mai bine. Setup-ul cu B6 si bare stabilizatoare mi-a placut foarte mult, era foarte confidence-inspiring - subviratoare dar capabila, adica cam ce-ti doresti pentru mers pe strada, cu dezavantajul ca ai o bara stabilizatoare uriasa pe fata si asta se simte peste denivelari sau la iesirea din viraje unde vei avea one-tire fire destul de mult. Dar cursa lunga a suspensiei cuplata cu ruliul scazut inseamna ca poti merge tare chiar si pe drumuri mai proaste, fara sa te simti ca in barca. Pe asfalt prost poti face de ras masini suparate rau. Din punctul meu de vedere amortizoarele sunt elementul-cheie al unei suspensii performanta iar tu vei vedea imbunatatiri masive chiar si cu amortizoare OE noi daca amortizoarele de pe masina sunt obosite sau ieftinaturi (am o parere foarte proasta despre Ta-Technix, dar nu discutam despre asta). Bilstein-urile sunt prea reactive ca sa le numesti comfortabile, sincer. Ar trebui sa te gandesti la ce fel de sasiu iti doresti, in functie de utilizare si buget. Fa-o bine din prima, ca sa nu ajungi ca mine sa schimbi piese pentru ca te-ai razgandit. Eu vad urmatoarele variante: arcuri sport OE (GTI, S-Line, Cupra, etc.) cu amortizoare Koni Yellow sau Bilstein B6/B8: cursa lunga a suspensiei, buna pentru strada, sasiul e moale ceea ce inseamna fun pe cat mai multe tipuri de drumuri. Pierzi din aderenta si agilitate pe asfalt perfect, dar poti folosi masina peste tot si nu iese prea usor in afara elementului ei; Ce am scris la 1 + bare stabilizatoare: ai castiguri bune pe asfalt curat, dar pierzi comfort si aderenta pe drumuri proaste. Masina e mai rigida si mai greu de tinut la limita, dar scade simtitor senzatia de "barca"; Ce am scris la 1/2 + modifici geometria puntii fata cu piesele de TT, o pastrezi sus si moale. Castigi aderenta multa pe fata, se muta echilibrul dinspre subvirare catre supravirare dar masina ramane moale si placuta pe cat mai multe drumuri. O cobori (cu cap!) cu arcuri mai scurte si mai tari (B8 + arcuri de S3, B14, B16, KW v1, v2, sunt multe variante aici). Devine mai fun pe asfalt curat dar o compromiti pe drumuri proaste. Chiar daca nu spargi baia de ulei, tot pierzi aderenta avand cursa suspensiei mai scurta. Full blana jos, latita mult, corectat roll center-uri, bare stabilizatoare, interiorul scos, semislick-uri, AC delete si o duci numai pe circuit. Indiferent ce ai face, e nevoie de un amortizor de calitate ca sa lucreze bine suspensia. Ai grija de asemenea ca orice pui pe masina sa fie instalat corect, altfel rezultatele vor fi departe de asteptari. Eu personal am trecut prin 1, 2 si 3+4. Cu 2 m-am distrat cel mai tare pe strada, actualul setup 3+4 imi place cel mai mult ca echilibru si agilitate dar e mai capricios. Ca sa tii costurile in frau eu zic sa te opresti la amortizoare, pivoti si, daca crezi ca asta iti doresti, bare stabilizatoare. Mai departe vei face compromisuri inevitabil si vei ajunge la "the point of dimnishing returns". Din pacate, discutia despre sasiul PQ35 este foarte lunga si complexa. Nu le place sa fie coborate foarte mult, nu le place sa fie "golanite" de la volan, sunt destul de grele, suspensia fata e compromisa prin geometria ei iar suspensia spate e foarte complexa si a fost gandita sa functioneze in anumiti parametri. Masinile la limita sunt subviratoare, dar pe tranzitii stanga-dreapta e extrem de jucaus spatele, asa ca trebuie sa o setezi dupa cum iti place tie sa o conduci. Eu n-am avut niciodata probleme in a face spatele sa danseze, indiferent de setup, dar cred ca PQ35 e mult prea subvirator din fabrica pentru circuit. Pe strada asta nu e asa important, ba chiar iti inspira incredere sa cauti si sa incerci limitele masinii. Pe langa setup-ul masinii, nu trebuie sa uiti de sofer, si tu trebuie sa te adaptezi la ce stie masina, pentru ca fiecare setup are sweet-spot-ul lui in materie de tehnici de condus. Cu un setup mai moale trebuie sa fii smooth ca sa scoti untul din ea, cu puterea pe care o ai tu trebuie sa-ti antrenezi mintea sa aiba rabdare cu gazul, s.a.m.d. Ce incerc sa zic e ca masina asta nu va fi niciodata Porsche 911, sa fie si agila dar si stabila in acelasi timp! Este compromisa din start, pentru ca are 5 locuri, o garda la sol maricica, este doar un hatchback compact after all. Trebuie sa te gandesti din start ce iti place si sa tii minte ca suspensia e un sistem, nu doar o suma de componente.
    3 points
  10. Si pentru ca viata in Romania cu roti de 19'' nu e chiar ca-n filme, dupa nici un an jumate eram mandrul posesor al unor greierasi prin zona usilor. Nici subwoofer-ul adaugat in toamna nu m-a iertat si de la vibratiile lui se auzeau tot felul de "zornaieli" care imi mancau zilele efectiv. Asadar, Thomas a primit astazi pe toate usile insonorizare cu CTK Premium 2.2 pe partile de tabla (partea dinspre exterior + partea dinspre interior) si burete fono izolant pe spatele fetelor de usi. Ca rezultate, e peste asteptari (cel putin ale mele). Greierasii si zornaielile au disparut in totalitate, ceea ce si urmaream! Boxele din usi se aud acum mai bine, pe partea de medii si bass. Zgomotul la interior s-a redus, nu as putea spune cat, dar e ceva mai liniste in masina, cel putin prin oras. Ramane de vazut la drum lung daca si zgomotul la rulare e mai redus. Bonus, usile la inchidere scot un sunet mult mai placut, mai gros si sunt ceva mai grele. Atasat si cateva poze din timpul instalarii.
    3 points
  11. Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate
    2 points
  12. Doar daca nu sta puntea la locul ei, dar ma indoiesc ca are problema asta. Nici macar toate Mk5 GTI nu au nevoie... doar ca pe masura ce isi spun cuvantul uzura si reparatiile neconforme (sa nu uitam ca VW spune sa inlocuiesti suruburuile de la punte de fiecare data cand le desfaci, dar putini sunt cei care fac asta, eu sigur nu) apare jocul. O masina noua e o masina noua si ar trebui sa mearga asa cum a vrut inginerul. Oricum, e foarte interesant cum majoritatea (inclusiv eu) se gandesc la lucruri gen geometrie, garda la sol, taria suspensiei, presiunea in anvelope si uitam ca teoria si practica-s diferite. In practica nu totul merge conform modelului teoretic - caroseria flexeaza, puntea se plimba, cauciucurile se inteapa, gropile ne arunca-n aer. Marele dezavantaj la collar kit e pretul. Principial n-as recomanda nimanui sa se lipeasca de 200€ pentru 12 saibe si 2 suruburi. E absurd daca te gandesti la ce contine kit-ul fizic!
    2 points
  13. Ba da, si iti trebuie alt suport. Pana acum eu nu am folosit vreodata roata de rezerva, e noua la toate masinile. Poti sa o lasi pe cea slim. Eu am preferat roata normala pentru ca mai plec cu masina la drumuri lungi, merg si noaptea si sunt mai relaxat stiind ca nu pot aparea surprize.
    2 points
  14. Desi ma decisesem sa nu mai creez topic-ul acesta, am revenit asupra deciziei pt ca nedreptati sunt peste tot nu numai pe forum-uri. Masina am ridicat-o acum aproape 1 luna si se pare ca am facut o alegere foarte buna. VW Tiguan Highline 2.0 TSI 180 CP 4Motion cu ceva optiuni : > 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN > App-Connect si Volkswagen Media Control > Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile online > Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania > Drive Net > Fara inscriptionare model si cilindree > Faruri LED TOP : - Dynamic Light Assist - reglare automata a distantei de iluminare - iluminare dinamica la virare - lumini de drum cu LED > Jante aliaj usor "Nizza" 7J x 18 cu anvelope 235/55 R18 > Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) > Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier > Pachet Iarna : - duze instalatie parbriz incalzite - scaune fata incalzite > Pachet Offroad : - scut protectie motor - bare de protectie in culoarea caroseriei cu unghiuri de atac si degajare imbunatatite - praguri fata din aluminiu inscriptionate "OFFROAD" > Plafon in culoare neagra > Side Assist Plus inclusiv Lane Assist, Emergency Assist, Rear Traffic Alert si Traffic Jam Assist > Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD > Suspensie cu reglare adaptiva - DCC > Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG Dupa aproape o luna si 2300 km parcursi, pot spune ca imi plac urmatoarele: · Motorul: se misca foarte bine si cred ca este optiunea perfecta pe benzina pentru o masina de gabaritul Tiguanului, cu tractiune integrala. · Cutia: este prima automata pe care o conduc si pot spune ca nu mai vreau manuala; stiu ca sunt putin snob cand spun asta, dar cu bine te inveti repede. · DCC: acesta face ca masina sa fie pur si simplu ceea ce mi-am dorit cand am luat decizia de a cumpara un SUV. Suspensie destul de moale si confortabila in oras si pe drum cu gropi, si cat trebuie de tare pentru serpentine si condus sportiv. Imediat ce am terminat cu rodajul am testat masina pe sport si pot spune ca pur si simplu se transforma in alta masina. Nu ma asteptam sa se comporte mai bine decat focusul (mk3) avut anterior; sau cel putin asa o simt eu. Merita toti banii aceasta optiune. · ACC + lane assist adaptiv: E perfect daca vrei sa ajungi la destinatie odihnit (de recomandat sa fie folosit pe autostrada; noi nu prea avem autostrazi, dar asta e) · Scaunele: faptul ca au venit cu alcantara pe suprafata de contact este superb. Nu am reusit sa gasesc un model Highline cu scaunele standard si atunci nu stiam cum arata exact. · Portbagajul: La inceput mi s-a parut mic, insa se pare ca doar pare mic, dar este foarte incapator, destul pentru mine si familia mea. Ceea ce nu imi place pana in acest moment: · Se murdareste extraordinar de repede, iar praful de Bucuresti deja se vede la interior si nu imi vine sa o duc la o spalatorie unde un Gigel isi va freca carpa murdara de infotainment si de active info display. Pana acum am spalat-o doar la exterior, iar la interior am mai curat-o eu. · Insectele sunt un adevarat inamic pentru orice drum cu o viteza de peste 50 km/h. Consumul de lichid de parbriz ar trebui inclus in consum . Consumul pentru cei 2300 km este de 9.7 l /100 km, insa cred ca va mai scadea.(70% extraurban , 30% urban) Si cateva poze: Si una cu ea dupa o zi de plimbare:
    1 point
  15. E o placere sa urmesti un asemenea topic de prezentare. Felicitari pt felul in care intretii aceasta masina!
    1 point
  16. Felicitari in primul rand viitoarei sotii ca a rezistat cu stoicism si apoi pentru noua achizitie Sa va poarte safe pe unde o sa colindati si fara incidente
    1 point
  17. Frumoasa masina, am avut si eu pe CC tot combinatia asta de culori la interior. O prinde foarte bine! Sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  18. Felicitari! Sa o porti sanatos. Dotari bune. Cu timpul ii mai adaugi. Ca fost posesor de CC, nu vad nimic "ZEN" la 177cp si combo cu DSG. Si asta te infige in scaun destul de bine. Oricum, de stage 1 sigur nu scapa!
    1 point
  19. 1 point
  20. Nu mai am wheel hop de cand am pus kitul anti-lift. Bucsele reglabile sunt astea: https://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Front+Wishbone+Front+Bush+Camber+Adjustable/11414.html Se poate regla pana pe la 1°20 (parca) de la 0°40 cat e stock
    1 point
  21. Depinde si de la firma iei. Ai pus de la tyrolsport? Eu am kitul de la CTS Turbo (T6061 Billet aluminium), e in jur de 105$ in SUA. Cand am schimbat bucsele de la bascula s-au rupt suruburile de la bucsa mica pe ambele parti si a trebuit sa dam cadrul jos ca sa le extragem. Bineinteles ca nu au reusit sa-l monteze perfect pe pozitie si am comandat kitul ca sa nu stau sa-l bibilesc la geometrie. Oricum, toate au problema asta, imi vine greu sa cred ca au rezolvat ceva. Eu am MK6 din 2012 si cand am cumparat masina (57k km) imi trosnea cand intram trageam de volan in sensul giratoriu. Iti urmaresc topicul cu interes. Spor la modificari!
    1 point
  22. Posibil sa nu mearga / existe la toate. Difera cred de sw version.
    1 point
  23. @pronet multam de informatia cu ATA Config. Am incercat astazi dar nu am gasit pentru bifa "anti theft system instaled/active" nicaieri. Am un 12.12 imprumutat pentru schimbarea franelor spate. Nu stie ce am vrut eu. Astept interfata originala pentru "entuziasti" si in mod sigur va voi mai stresa cu intrebari
    1 point
  24. Exact cum banuiam Caută un electronist si refa lipiturile la fire Sau curatale dai cu un pic de wd40 dar exact pe lipituri nu pe banda nu pe altceva Uitam de acolo pleaca un fir într-un manson de plastic cu o mufa verifică firul ala si mufa ...in primul rând...apoi te apuci de altele g5_48-08 (2).pdf Ar mai fi pe cine intereseaza
    1 point
  25. 1 point
  26. Nu. Optiunea se numeste Smartlink si include atat Mirrorlink si Android Auto, cat si Apple Carplay.
    1 point
  27. Pai da mai multe detalii. In ce mod ne-am schimba parerea?
    1 point
  28. Un mic update. In rest, liniste, kilometri, motorina, spalari si planuri. Investitiile au plecat in alta parte, deocamdata.
    1 point
  29. Dupa ani si ani cu Conti Premium si Michelin Energy Saver, am zis ca e timpul sa trec la ceva nou: Din pacate, doar saptamana viitoare o sa am timp sa le montez.?
    1 point
  30. ATA comfirm nu are treaba cu beep-ul de inchidere. Ptr a avea optiunea in mfd trebuie bifat anti thef sistem instaled/active. Sunetul se poate schimba in functie de tara-se debifeaza siren configuration blocked si apoi din adaption te joci cum vrei la intensitate-1 tamper, 5..10 etc. Selectezi ce valori vrei-continous..intermitent..etc.
    1 point
  31. ? Intr-adevar volanul fata de alte masini pe care le-am codus, este mai greu - dar nu exagerat. Am sesizat greutatea volanului la prima plimbare.. Cat despre suspensie..nu am avut ocazia sa conduc un polo cu o alta motorizare. Am fost pasager in polo 9n3 1.2 si 1.4 ambele benzina si pot spune ca diferenta este foarte mare in privinta duritatii - cred ca este evident acest aspect avand in vedere ca este sport pe a mea. In POLO 1.2 la 130km/h aveam senzatia de barca care se chinuie sa pastreze directia impusa de volan...?. Per total fata de alte modele (aici exclud cross polo) cred ca este superior dpdv suspensie, frane, directie, tinuta de drum etc. (asa si trebuie doar e GTI ??). Referitor la daily car.. hmm se poate si daily car - am reusit sa scot consum de 9.8 in Bucuresti, in conditiile unei seri de aprilie cu strazile destul de libere.... Lucrez in zona Piata Victoriei si este horror sa parcurgi distanta dintre Titan- Piata Victoriei la 8-9-10 dimineata... mai ales cu masina asta, imi este mila de motor ?.
    1 point
  32. A sosit frumusețea asta, dar din pacate nu intra în locul din cotieră din cauza umflaturilor de pe lateral ? Așadar, am 2 bucați disponibile dacă vrea cineva, pentru cei cu suport în bord se potrivesc cu siguranță, merg cu iPhone 6, 6S, 7, 8, fără huse.
    1 point
  33. Salut, In urma problemei expuse mai sus , am schimbat cureaua de acceosorii si bratul intinzator ( set contitech 250 lei + 90 manopera). Zgomotul nu se mai aude, este doar sunetul normal de functionare al compresorului.
    1 point
  34. Gata, am scapat de eroarea din bord! Cel putin ziua...
    1 point
  35. 1 point
  36. Dragi mei, "Spuma activa" este compusa in cea mai mare parte din SODA CAUSTICA. Stam si ne bucuram cum se topeste jegul de pe masina, dupa care urlam ca ni se matuiesc masinile! Eu evit pe cat posibil spalatoriile auto. Pe timp de vara, merg la spalatorii "cu fisa" iar iarna merg la tunel cu perii (masina mea este argintie si nu sunt asa evidente urmele lasate de perii)
    1 point
  37. Am avut parte de o zi foarte frumoasa azi in Poiana Brasov! A avut loc intalnirea nationala a grupului Golf Mk5 Romania. AIC-ul a fost prezent si el!
    1 point
  38. Data viitoare prezinta-te si tu cu un somon, ceva
    1 point
  39. Km aia nu sunt reali, o masina de 10 ani are cel putin 400k-600k km, 171k ii face in 2-3 ani . Se stie deja ca se dau km inapoi direct din show-room, nu fiti naivi sa credeti balivernele samsarilor.
    1 point
  40. Am pus o intrebare foarte simpla, cate ture are volanul cu caseta de TT?
    1 point
  41. M-am intors de la munte. La dus am fost prin Targoviste, la intoarcere am venit pe DN ca a fost liber. La dus am mers relaxat, nu mai stiu ce consum am avut, 8 si un pic parca. La intoarcere azi, 7.5% pe 143 km cu o medie de 90Km/h. Nu pot trage inca o concluzie despre consum, pare ca nu a crescut, a fost chiar mai mic, dar si masina a avut o idee mai putine bagaje ca alta data. La plecarea din Sinaia, dupa 15km aveam 5% consum Poze nu prea am avut unde sa fac in acest weekend, am doar una nu foarte spectaculoasa.
    1 point
  42. Imi place mult totul, mai putin scaunele, arata ca niste scaune de octavia 1 din 2004. Asa sunt si scaunele la seat leon non fr, sunt hidoase rau. Sa ai 0 probleme, sper ca-ti place motorul, si sper sa faci o comparatie scurta vs fosta masina, poate mai sunt utilizatori care vor sa treaca la O3.
    1 point
  43. Hahaha, tare asta cu warp speed . Dupa schimbare amortizoarelor si a bucsei mari, am si eu in sfarsit masina stabila, fara sa scanceasca la denivelari. Ca o comparatie intre Bilstein si ce a fost oem, cele de la Bilstein mi se par mai ferme, impresia aia de barca a cam disparut. Nu e ca Audi-ul pe care l-am avut, dar e clar o imbunatatire majora cel putin in curbe, unde mi s-a parut ca masina e mult mai "teapana" fata de vechile amortizoare. Singurul mare dezavantaj e ca nu poate fi "incarcata" cu multe chestii lungi, lungimea de la hayon pana la scaunele din fata fiind de maxim 190cm. Mi-ar fi placut optiunea aia cu scaunul care se rabateaza de tot, care e forte utila pentru asemenea lucrur Pe drumul de intoarcere, m-a innebunit "disparitia" range-ului si lipsa indicatorului de carburant, trebuie neaparat sa vad ce naiba e cu asta. E super deranjanat, in special la drumuri lungi, unde nu mi stii daca iti ajunge sau nu carburantul :). In fine... @mihai.onu94: Despre jante nimic nou sub soare, am fost plecat de doua zile. De astazi insa o sa ma ocup de jante, intrucat am avut alte prioritati pe lista si le-am trecut la coada listei. Nu stiu cum e la voi, dar eu daca imi propun sa fac ceva la masina, desi reusesc, apar tot felul de alte chestii de facut si mai ales de cheltuit timp si bani , astfel incat trebuie sa depun eforturi suplimentare sa termin. Partea buna e ca le-am dat filerul final, le-am si matuit, deci sunt gata cu pregatirea lor. De semenea azi o sa definitivez suportul de prindere ca sa le poata vopsi usor (pentru ca am construit un suport pentru vospit jante, ca sa nu mai trebuiasca mascate si sa poata fi vopsite si fata si spatele foarte usor; mai aveam doar partea de sus de sudat dar, dupa cum spuneam mai sus, au aparut alte chestiuni urgente de facut). Am vazut o masina din America cu un numar interesant
    1 point
  44. Este la dealer, ii face retrofit de DCC
    1 point
  45. Pentru ca in viitorul apropiat o sa mai vad e-Up!-ul doar din unghiul asta: trecem inapoi la masina “care costa sa mearga” Si pentru ca te obisnuiesti foarte repede cu binele, si aveam instalatia in portbagaj de peste un an, am comandat restul de piese necesare montarii senzorilor de parcare fata-spate. @Al Bundy cand vine comanda trec pe la tine sa vedem daca sunt toate piesele necesare. Altfel, trebuie sa ma reobisnuiesc sa si platesc dupa ce incarc, sa nu cumva sa ma urc in masina si sa plec Apoi trebuie sa ma obisnuiesc sa nu ma mai uit cat mai e din rezervor sau cat mai pot sa merg pana la urmatoarea alimentare pentru ca... o sa tina destul de mult!
    1 point
  46. Daa..intradevar fulia de la alternator a fost de vina...Multumesc inca o data celor de la Augsburg pe aceasta cale ;) ca i-au dat de cap..Nu imi vine sa cred ca merge ca inainte...
    1 point
  47. Rola este pozitionata in partea de jos a motorului, vizibila daca masina este pe rampa si are scutul fata dat jos, este plasata intre fulia arborelui cotit si vascocuplaj. destul de greu sa sti daca a fost schimbata doar daca sa zicem arata destul de curata si noua dar asta este relativ ca poate ai spalat motorul si este curata. Ce poti vedea cu siguranta este o usoara oscilatie a curelei intre pompa de servo si alternator, mai concret cureaua sare spre dreapta ta (stanga masinii) intre cele doua agregate, mai poti trage de curea sa vezi daca este slab intinsa. In service nu o schimba nimeni decat la cerere sau daca defectul este evident. Probleme apar atunci cand cedeaza pistonul care este greu de diagnosticat uneori apare o bataie usoara (clantanit) dar de cele mai multe ori apar probleme de directie deoarece cureaua nu mai sta intinsa corect. Si rola se defecteaza (capata joc) si apare un uruit de rulment, problema este ca ansamblul rola piston se vand numai impreuna ca o piesa unitara. nu trebuie sa iei de bun tot ce scriu eu dar vorbesc di experienta, dignostic clar pompa dusa dar un mecanic mai istet a spus sa schimb rola si dupa mai vorbim, a avut dreptate 100%, chiar la magazin la baiatu asta de pe forum am aflat ca este un defect des intalnit si se diagnosticheaza gresit (adica pompa de servo dusa), el a spus ca este bine sa o schimb odata cu distributia chiar daca nu este terminata definitiv si consider ca are dreptate. Dar mai este posibila si defectarea fuliei de la alternator despre care nu stiu cum se diagnosticheaza, ce stiu despre ea este ca are o constructie speciala tip crichet si ca multi recomanda sudarea ei dar este o recomandare eronata, ea trebuie schimbata cu una noua, daca este sudata (adica fixa, deoarece ea se roteste si in jurul axei sale) apar defectiuni iremediabile precum deformarea axului alternatorului si oarecum remediabile ruperea curelei foarte des. Sigur trebuie verificat initial daca pompa are uleiul specificat in cantitate suficienta si daca nu, se complecteaza si se urmareste evolutia, daca scade este sigur o pierdere care trebuie remediata rapid, treba cu rolele este valabila numai cand pompa are ulei cat trebuie si nu pierde.
    1 point
  48. Fratilor pompa servo nu se strica cu una cu doua. De cele mai multe ori este vorba de curea care nu mai sta intinsa corect si asta se datoreaza rolei intinzator hidraulic, sau se mai datoreaza pierderii de lichid sau defectiunea rolei alternatorului. Cel mai frecvent defect este rola intinzator hidraulic, la viraj simti ca tine, se aude un scartait sau o bataie usoara. Este bine de stiut, la schimbarea distributiei cu role si pompa de apa se schimba si cureaua A/C si cureau alternator/directie + rola intinzator hidraulic. Uleiul de servo este special pentru vw.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!