Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2018 în toate secţiunile

  1. Nimic nou sub soare pe aici. Strangem piese Dupa o lunga perioada de cugetare am decis sa trec la suspensie reglabila (doar pe inaltime). Aveam pe lista asa: Eibach Pro-Street-S, H&R Twin-Tube, Bilstein B14 si KW V1. Am rasfoit o gramada de forumuri de afara si am sters Bilstein de pe lista pt ca am citit ca ar fi destul de rigida pt daily. H&R la fel. Intr-un final am aflat ca amortizoarele de la Eibach Pro-Street-S sunt facute de KW, iar arcurile de la KW sunt facute de Eibach; deci Eibach-ul reglabil e de fapt un KW V1 mai ieftinut. A ramas Eibach Astea cica ar fi cele mai comfy. Am luat si absolut tot hardware-ul necesar pt schimbarea suspensiei, flanse fata de TT, rulmenti de GTI, flanse spate de GTI, toate suruburile, OE tot. Saptamana viitoare ne apucam de treaba Am primit si throttle pipe-ul de la Neuspeed, mai trebuie sa ajunga cotul siliconic Forge si le montam. OE vs Neuspeed: In rest nimic, mai o vorba, una alta TT-RS cu EFR8374 #goplay Sper sa primesc si discurile de TT-RS din UK in viitorul apropiat. Am luat pt etrierele fata pressure seals si dust boots originale Brembo, le facem new Drumuri bune sa aveti!
    8 points
  2. La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.
    5 points
  3. Am bifat o mica aventura Soft Offroad de o zi si aproape 500 km pe la Vulcanii noroiosi , Focurile vii si cam orice sat din imprejurimi care nu avea asfalt O tura asa de de imprietenire sa ne cunoastem mai bine Wasn't disappointed , trage mai bine decat ma asteptam. Parca ii sta mai bine murdara asa de noroi..... Intre timp mi-au venit si lampile pentru usi si ledurile aferente :
    4 points
  4. Am reusit pana la urma sa codez ca DRL semnatura tipca vw din farul led. Am mai avut o tentativa similara dar atunci capatam eroare in bord cand masina trecea pe mod de noapte. Am verificat asta seara si acum totul este ok. Mai observ ca ledurile de la DRL au o temperatura de culoare diferita de cele din far....dar asta este. Mergem cu ele asa. Macar acum nu ma mai confunda lumea cu un Renault
    3 points
  5. Am terminat si cu evenimentul de la Veranda de weekendul asta, a fost o atmosfera foarte misto si pot recomanda oricui vizitarea unui eveniment organizat de Streetmaniacs. Masina are look fresh, cu barele vopsite si fara prea multe defecte estetice Iar de azi avem si oglinda mare pe partea dreapta. E un must si am reusit s-o fac si pe asta, in cele din urma.
    3 points
  6. Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ... Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : Ce vroiam eu : Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu : Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare .... La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata. Istoricul masinii este destul de simplu : In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km . Printre dotarile care merita mentionate sunt : Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile. Enjoy!
    2 points
  7. Desi este alta masina (deci alt proiect) este totusi o continuitate (acelasi model Porsche 924). Actuala este un Porsche 924 Turbo, model foarte rar - o combinatie de culori foarte rar intalnita si cu AC. (probabil undeva la nivel de cateva zeci de exemplare). Masina arata urat ca aspect dar are potential mare (vopseaua e veche si cand a fost vopsita in urma cu multi ani a fost vopsita neglijent - nu in Romania). Dar ca si structura e dreapta si fara rugina. Am verificat si starea de originalitate e una de exceptie (serii motor-caroserie, optionale, tapiterie). Asa cum este motorul acum trage bine (la cum il simt eu undeva la 150-160 CP; in teorie ar trebui sa aiba 170 CP). Injectia nu e reglata bine - cred ca o sa mai creasca un pic de acolo. Trage bine, tinuta buna, potential mare. Are radio-casetofonul original (cu amplificator (cutie separata), + inca o cutie (super-stereo) + head unit - 3 piese in total cu niste mufe de nu am mai vazut in viata mea). Toate pentru 2 iesiri de difuzoare ? Sper sa o aduc ca si pe prima la o conditie cat mai originala.
    2 points
  8. Consum de weekend, prin Bucuresti + A1 aseara ( 4 persoane + bagaje, AC on)
    2 points
  9. 2 points
  10. Am facut un pas spre electrica. Ca sa impac "si capra si varza" solutia a fost o hibrida. Nu am facut downgrade la spatiu/confort si ajung unde vreau. Deci este un GTE, pe electric ma duce undeva la 30km reali, indeajuns pentru drumurile pe care le fac prin oras. La iesirile lungi benzina si pedala! Mersul pe electric este nemaimpoment si face toti banii.Ca echipare are vrute si nevrute, o droaie de aiureli de care m-as lipsi oricand. Ce mi-as fi dorit si nu a fost sa fie- DCC
    1 point
  11. Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!
    1 point
  12. Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum
    1 point
  13. Dupa ani si ani cu Conti Premium si Michelin Energy Saver, am zis ca e timpul sa trec la ceva nou: Din pacate, doar saptamana viitoare o sa am timp sa le montez.?
    1 point
  14. @M4V3RiCk felicitari, ai ales un model cu fiabilitate buna, dar e departe de ideea de hot hatch si de motoarele 2.0 tfsi despre care se discuta aici...
    1 point
  15. ? Intr-adevar volanul fata de alte masini pe care le-am codus, este mai greu - dar nu exagerat. Am sesizat greutatea volanului la prima plimbare.. Cat despre suspensie..nu am avut ocazia sa conduc un polo cu o alta motorizare. Am fost pasager in polo 9n3 1.2 si 1.4 ambele benzina si pot spune ca diferenta este foarte mare in privinta duritatii - cred ca este evident acest aspect avand in vedere ca este sport pe a mea. In POLO 1.2 la 130km/h aveam senzatia de barca care se chinuie sa pastreze directia impusa de volan...?. Per total fata de alte modele (aici exclud cross polo) cred ca este superior dpdv suspensie, frane, directie, tinuta de drum etc. (asa si trebuie doar e GTI ??). Referitor la daily car.. hmm se poate si daily car - am reusit sa scot consum de 9.8 in Bucuresti, in conditiile unei seri de aprilie cu strazile destul de libere.... Lucrez in zona Piata Victoriei si este horror sa parcurgi distanta dintre Titan- Piata Victoriei la 8-9-10 dimineata... mai ales cu masina asta, imi este mila de motor ?.
    1 point
  16. Am mai spus de atatea ori, 12V cu multimetrul nu inseamna ca acolo este si curent, doar o tensiune reziduala ce trece de componentele electronice. Cu lampa de control nu o sa indice nimic.
    1 point
  17. Verifica si cele 4 bucse de la brate, eu aveam aceeasi problema cu trepdiatii la franare la viteze mari, cu cat mai mare viteza cu atat mai mari trepidatiile. Aveam 2 bucse rupte, dupa inlocuire nu mai trepideaza.
    1 point
  18. Este normal la masini cu "punte" swing axle (pre 68, poate si mai tarziu la masini produse in alta parte decat Germania). Cand pui greutate, se asaza in pozitia corecta. Doar sa nu fi fost puse lamele in alta pozitie pe barele de torsiune, desi ma indoiesc.
    1 point
  19. Exact asta se intampla, pierdea compresie pe la saibele de foc la doua dintre injectoare si mai departe aceasta trecea de cele doua oringuri (care erau distruse), acestea nereprezentand o mare bariera in drumul catre circuitul de alimentare. Intradevar ciudat ca masina pornea bine la rece, motiv pentru care s-a si intervenit atat de tarziu la injectoare, tot timpul crezand ca este de vina altceva. Dar, ... bine ca s-a rezolvat.
    1 point
  20. placutele ate ceramic, alea nu par ate ceramic
    1 point
  21. Cam 1.3 euro/l.
    1 point
  22. @Clrandrei nasol, inseamna ca deja e distrusa depunerea de pe elementele respective. Parerea mea: nu merita sa dai atatia bani pentru niste "protectii" de care nu e nevoie! Detailing exterior dpmdv la o masina noua nu ajuta la nimic, dar absolut nimic! Sunt doar bani aruncati. Protectia ceramica garantata 10 ani? O gluma proasta, iti garantez ca e doar o poveste, din nou bani aruncati pe fereastra. Eu zic ca de aia 750 de euro sa bagi motorina si sa te plimbi prin locuri frumoase. Mereu primesc intrebari de la prieteni cum de arata Octavia dupa 9 ani asa bine, cum de Superbul inca zici ca-i nou desi il folosesc zilnic in Bucuresti?! Imi cer sfaturi, la ce atelier de detailing sa mearga si cu ce solutii sa dea ca sa arate wow si masinile lor. Raspunsul meu e mai simplu decat ar crede oricine: masina spalata o data pe luna, in caz de nevoie putin mai des, o data la 2-3 luni, dupa spalare aplicata ceara spray de la Mafra de mine, acasa (cu rabdare, intr-o ora iese impecabil), iar interiorul curatat regulat (macar o data pe luna sters cu servetele si solutie de geamuri + aspirator). Elementele cromate sterse cu solutie de geamuri si servetele. La Octavia cromul de pe grila fata arata ca atunci cand era noua, doar 2-3 urme de "lovituri" de la pietre luate de pe drumurile noastre dragi. La Superb sunt inca impecabile. @edi10000 eu am vazut si la Mercedes si BMW probleme cu elementele cromate de la geamuri. Daca te uiti pe forumul BMW, o sa vezi oameni care discuta aceleasi tipuri de probleme. Depinde doar cu ce anume sunt spalate / stropite elementele si daca sunt sau nu sterse corespunzator la final. Cum unii reusesc sa le tina impecabile 10 ani, iar altii dupa 1 an le au distruse? Da, sunt de acord, toti producatorii ar trebui sa le faca astfel incat sa nu se strice cu orice ai da pe ele, dar la urma urmei, e chimie! Asa cum rahatul de la unele pasari distruge lacul de pe vopsea in cateva ore, iar rahatul de la alte pasari nu il distruge nici daca sta o luna acolo.
    1 point
  23. V-as crede daca nu as vedea la alte marci ca nu se intampla acest lucru. La aia de ce nu apare fenomenul? Dpmdv este un nou exemplu de reducere a costurilor...
    1 point
  24. Uleiul se recomanda a fi schimbat la interval de 1 an, in special ca circuli doar in oras. In ALH merge mai bine 5W40, nu 5W30. Eu am pus Motul X-Clean, dupa Castrol si chiar este bun. Silentios, iarna se incalzeste destul de repede, iar de consumat nu-l consuma deloc. Il gasesti la 160RON, sticla de 5L.
    1 point
  25. Mini-update . Am dus-o sa vadă și Marea pentru prima data și ne apropiem cu pași repezi de finalul celor 3.000 km de rodaj extins. Mașinuța se comporta exact precum mi-am dorit și la viteze mai mari, iar accelerația pana in 5.000 rpm deja îmi aduce un zâmbet larg pe fata. Sunt indecis dacă sa ii fac un schimb de ulei după ce termin cei 3.000 km sau sa aștept pana la 5.000, dar parca as merge pe prima varianta pentru a-i face un flush de impuritățile pe care le-a adunat uleiul de fabrica... Păreri? Câteva cadre de pe malul marii: Pe autostrada am luat și câțiva autostopiști kamikaze. La un moment dat, nu eram sigur dacă începuse sau nu ploaia, numărul celor care ne-au luat cu asalt fiind de-a dreptul impresionant! Fiind cu treaba noaptea tarziu, prin Bucuresti, m-a mancat curiozitatea si am vrut sa vad ce scor imi ofera Blue Trainer, la un mers calm, pe Eco. DIn pacate, am prins la mustata 2 semafoare care mi-au stricat media :)) . Urmeaza si o plimbare pana la munte in acest week-end si revenim cu update-uri!
    1 point
  26. Asa e, am constatat si eu cand martorul DPF se aprinde la 2-3 luni de "Bucuresti style" bara la bara la Tiguanul din dotare, dar...asta e, o masina trebuie folosita asa cum ai nevoie tu ca sofer, nu cum are ea nevoie nu e bibelou, ca ii place, nu-i place, asta e e masina! Cand ai o masina sport sau cabrio ca si a 2-a masina, pot intelege, o scoti in weekend si in vacante, dar cu un sedan TDI pana la urma trebuie sa iti faci treaba, chiar daca e mai exclusivist, strict parerea mea Acel 3.0 TDI se regaseste pe majoritatea suvurilor mari pe care le vedem zilnic prin oras si nu numai. L-am avut si eu pe Cayenne si este un TANC de motor, in momentul de fata are 240 000 km si inca merge impecabil, chiar si dupa 10 ani, culmea e ca la ala nu s-a aprins niciodata DPF, desi a fost folosit 70% in oras. O masina se uzeaza si stand pe loc in garaj. E bine totusi sa iesi din oras, sa o mai "plimbi" la drum intins, vorba lu' tata, sa isi mai "intinda picioarele"
    1 point
  27. @corad0 "Nu-i place in oras.." Nu era o parere ci o constatare ?
    1 point
  28. Felicitari pentru "Bentley"! Frumoasa .."rau" de tot...asta cu "nu-i place in oras"....carei masini ii place? Ce sa mai zici de Mercedesurile "frecate" in regim taxi in marile orase? Am mers cu un S class din 2013 in Munchen...avea 380 000 km....si arata "ca nou" ... Bucura-te de luxul care te cuprinde...:) o masina care chiar merita...Ma tenteaza si pe mine rau de tot ceva de genu"... E curios cineva de un Tiguan in stare "noua" ?
    1 point
  29. Pentru Kills 1402 nu îți recomand sa înlocuiești acele furtune , eu am cumpărat pe origine și mă ținut exact un an dar menționez ca aveam o usoara pelicula de motorina cel mai bine sub pompa tandem tai furtunul și îl îmbini cu o bucata de țeavă de inox . Îți garantez ca nu mai tine mașină cât tine aceasta metoda.
    1 point
  30. Pe orice masina se vor simti diferente intre “goala” si “incarcata” orice putere, cuplu si cilindree ar avea motorul. Acestea sunt mai putin simtite la un motor mai “potent” dar... sunt. Acestea fiind zise 1.0 TSI are cifre si rezultate, atat pe hartie cat si in realitate, mai bune decat 1.6 MPI/FSI care erau, si inca mai sunt, bine vazute si acceptate de majoritatea oamenilor atata timp cat nu aveau pretentii exagerat de sportive la viteze mari sau cand e masina “incarcata”. Si sa nu uitam ca acele motoare erau puse pe masini cu mult mai multe kg in plus fata de platforma MQB. O Octavia 3 este mai usoara decat un Golf 4. Sunt oameni care vad un 2.0 TSI “slab” si oameni care vad un 1.0 TSI “suficient” si ambii au dreptate! Exista cate ceva pentru oricine, chiar daca este, sau nu, pe gustul celorlalti!
    1 point
  31. Ai dreptate in legatura cu consumul ... totusi, e o benzinara, nu diesel. Dar un consum chiar si de 5,5-6,5 extra-urban mi se pare foarte decent, iar urban, cu conditii de trafic decente, cam 8-8,5 (la trafic greu probabil trece de 9). La pretul final am ajuns astfel: Varianta de baza Passat Advance cu motor de 1.4 TSI cu 125 cp era 21070 euro. Optionalele total au fost 2970 euro; culoarea 537 euro; total inainte de orice discount: 24577 euro. Discount-urile: - Porsche 20 de ani - 2490 euro (cred ca inca se mai poate beneficia de acest discount; e la latitudinea dealer-ului daca t-il ofera sau nu, dar cred ca inca e valabil) - Am incheiat o polita CASCO cu ei, am avut 5% din valoarea masinii discount - aprox. 1100 euro (valoarea cred ca dupa acel discount porsche 20 ani); 5% era doar in luna aprilie parca, dar acum se poate obtine 4% cred ca (Mentionez si ca prima CASCO trimestriala e 933 lei, deci vine aprox. 311 lei calculat lunar) - Discount aditional de la dealer aprox. 880 euro (aici cu cate optionale ai mai multe, cu atat poti negocia mai bine) - Rabla 1400 euro - am avut o rabla, masina parintilor mei, care am dat-o la casat Deci cu toate discount-urile astea, in final am ajuns la pretul foarte bun de 18700 euro. De motor, eu sunt foarte multumit, are o dinamica foarte buna prin oras mi se pare. Ca sa-ti dau si niste cifre, timpul 0 - 80 km/h e 6.5 secunde (timpul oficial de la ei de pe site), are o acceleratie foarte buna, te baga in scaun, nu am ce sa-i reprosez. Dar si la drum lung, daca sunt in viteza a 6-a, la 110 km / h de exemplu si fac o depasire, nu ma mai obosesc sa schimb pe a 4-a/5-a, accelerez pana la 130 intr-a 6-a si nu simt ca ar avea probleme. Acum, nu poti compara cu o masina de 170 CP sau mai multi, dar totusi mie motorul mi se pare mai mult decat decent.
    1 point
  32. Da, asa e, raportat la pretul platit, am prins o oferta foarte buna, cu o masina cu o motorizare care pentru mine e suficienta, chiar foarte buna, mi-a depasit asteptarile, si cu toate dotarile care mi le-am dorit plus culoarea care mi-a placut cel mai mult din gama lor (desi recunosc ca si culoarea Harvard Blue e foarte frumoasa si eleganta). Iar asta in conditiile in care, cand am inceput cautarile pentru masina (aprox. februarie anul asta), variantele erau: Audi A4 SH mai vechi (2010-2012) cu 80 000 km sau mai mult (de obicei 100 000-120 000) si preturi cam pe la 11-12-13 000 ... Bun, inteleg ca Audi e premium, insa strict ca dotari, masina actuala nu cred ca are cu nimic in minus fata de acele A4-uri, chiar de fapt are dotari in plus. Si atunci, am spus - de ce sa-mi iau masina veche de 6-7-8 ani, cu peste 80 000 km, care nici nu pot sa stiu sigur cum s-a comportat proprietarul (sau proprietarii) cu ea, si in care nu am nici o garantie ca nu mai trebuie sa investesc alti bani. Si asa, sa zic, daca luam ceva SH la 13 000 si mai ajungeam sa dau inca 2000 in ea, chiar nu am vazut absolut nici un avantaj la masinile de genul asta SH (decat poate motorizarea - motoare de 2L diesel cu 170 CP parca sau 1.8 TFSI tot cu 170 CP, dar pentru mine, asta nu a fost factorul decisiv). O alta varianta luata in considerare a fost Jetta noua. Dar se pare ca Jetta nu se mai fabrica - insa existau cateva modele pe stoc prin februarie-martie cand eu eram in cautari - si am gasit la TM, aproape de mine, o Jetta cu motor de 1.2 TFSI, 105 CP, alba, cu: cruise control, camera spate, senzori parcare fata-spate si nivel de echipare Style, la 16 000 euro. Dar pana la urma cred ca am facut alegerea cea mai buna, pt aprox. 2700 euro in plus fata de acea Jetta, am luat un Passat (care totusi e fabricat in Germania, fata de Mexic pt Jetta), care are si calitatea finisajelor mai buna, cu un motor mai bun (1.4 TFSI cu 125 CP vs 1.2 TFSI cu 105 CP), e o masina mai mare, construita mai bine din mai multe puncte de vedere as zice (suspensia, izolarea fonica etc), dar si cu mai multe dotari (front assist, faruri LED, parbriz incalzit, Composition Media - ecranul de 8 inch)... Acum nici nu mai poti cumpara masina noua de pe site-ul VW cum am cumparat eu, vad ca pe configurator nu mai sunt decat motoare Diesel pe site-ul VW Romania ...
    1 point
  33. Data viitoare prezinta-te si tu cu un somon, ceva
    1 point
  34. Felicitari pentru masina ! Passat la 18.700E mi se pare un deal foarte bun. Prin unele tari din UE, la banii astia iei Mazda 2 sau Ford Fiesta.
    1 point
  35. Multumesc de urari tuturor ! Sa mai continui cu cateva informatii despre starea tehnica a Tiguanului si ce retrofituri au fost facute sau sunt in curs de executie . In istoricul ei cele mai importante de mentionat pe langa obisnuitele filtre si ulei sunt : 45.200km Pompa Haldex schimbata pe garantie 61.500 km a fost schimbat uleiul la Haldex 61.500 km a fost schimbat uleiul la cutia de viteze 61.500 km a fost schimbat lichidul de frana 55.200 km (2015) a fost schimbat parbrizul cu unul OE Sa zic ca singura problema tehnica care am reusit sa o identific ar fi ca discul de frana spate stanga are o urma de uzura inegala chiar pe mijloc , am reusit sa gasesc o bucatica mica de metal infipta in placuta de frana , oricum placutele pe spate sunt pe la 20% asa ca mai mult ca sigur voi schimba discurile si placutele pe spate. Cat a stat pe dreapta in asteptarea numerelor am avut timp si eu de cateva modificari : 1) Pedalele cromate + presuri de cauciuc Bej sa dea bine in peisaj 2) Full led interior , la picioare portbagaj si torpedou sunt facute custom de mine , sus in plafoniere sunt leduri din comert ( alb 5000k) Singurele leduri ramase pe checklist sunt Door Warning lights si Mirror Puddle Lights, dar ma voi ocupa si de acestea. 3) Leduri la parasolare si la numarul spate : 4) Bare Transversale OE Volkswagen , pentru ca noul Explorator va mosteni portbagajul Thule de la Golf . Cele OE mi-au dat cea mai mare incredere de stabilitate si rigiditate plus ca pot sa deschid si trapa cand sunt montate. (in poza de jos sunt puse temporar) 5) Camera noua de trafic Viofo A119S cu filtru CPL si alimentare directa , deocamdata doar o camera pe fata , vor urma si altele ( pentru a satisface piticii de pe creier) 6) Si acum devine interesant ........ Scut de metal pentru ca ce vine OE pe masina este o gluma , din experienta fostului explorator , imi va salva sigur pielea de multe ori 7) Si in cele din urma , pachetul de arcuri de la Eibach dedicat tiguanului 5N si 5N2 pentru inaltarea +3cm (arcurile sunt pe drum in maxim 10 zile ar trebui sa fie pe masina) Vor urma si altele , incep vanatoarea de jante+anvelope de iarna nu sunt decis daca o sa merg pe 16 sau pe 17 , ramane de vazut , am timp sa ma decid .
    1 point
  36. In sfarsit am apucat sa-i fac si poze cu interiorul ... din pacate, in zilele astea e cam ploios pe aici, si covorasele din interior sunt murdare; va rog sa scuzati acest aspect
    1 point
  37. Multumesc! Inainte am avut un Toyota Auris 2010, luata de frate-mio de noua in 2010, acum are vreo 65000 km - motor aspirat, pe benzina, de 1.33 cu 100 CP ... dar se chinuia saraca. Am mai condus Renault Megane cu motor de 1.9 dCi cu 90 CP, si am condus un pic si un Chevrolett Cruise cu motor diesel de 2L cu 165 CP parca - care intr-adevar a fost mai sprinten, dar nu cu mult. Desigur, mai postez mai multe zilele urmatoare, numa sa ma pot dezlipi de masina ...
    1 point
  38. BKD - ulei Castrol, completam 1 litru / 4000 km (imi si pierde, nu este numai consumat, am scutul ud mereu); ulei Ravenol - nu am completat deloc pana acum (circa 2500 km de la schimb si este tot la maxim). Merg destul de turat, masina vede 3500-4000 aproape zilnic. Ce vreau sa spun, este ca mai conteaza si uleiul.
    1 point
  39. Mulțumesc @mad_kat! Apreciez! Las astea aici #duba Și rezultatul final Concluzia? M-am îndrăgostit, e altă mașină Ah, era să uit. Am comandat și discuri de 370mm de TT-RS, în câteva săptamâni sunt pe mașină
    1 point
  40. Am reusit sa montez sambata aripile Mai trebuie reglata un pic bara, nu-s 100% multumit dar acum e cat de bine se poate, nu ma apuc pe vremea asta de ea. Pe partea soferului nu am putut sa o aranjam la fel de bine ca pe dreapta la imbinarea cu usa.. Meh, or fi ele SRS, dar tot fibra e Am comandat Michelin PS4S 225/35/19 pt jantele Rotiform, sper sa ajunga saptamana viitoare. Poate trece si iarna pana atunci Original: SRS: Wide Cum arata jantele originale sub SRS. Si am si distantiere de 15mm pe ele.. E ceva diferenta vs original: Am cumparat si un cluster premium dar nu am reusit sa-l montez, n-au reusit baietii la care am fost, ba ca e de la kessy, ba ca e de la softul Revo. Sper sa reusesc sa gasesc pe cineva care sa-l puna Momentan stau cu el in casa In rest toate OK. Facut schimbul de ulei la DSG la 108.600 si revizie motor la 109.050. Current ODO 110800. Drumuri bune!
    1 point
  41. Busteni-Bucuresti, azi. 5 persoane, portbagaj full.
    1 point
  42. Bucuresti - Onești, singur in mașina, mers xxxxxxx Onești - Bucuresti, mers (foarte) sportiv, noaptea: Bucuresti - Cluj, 2 pers + bagaje, mers pe A3 - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș, legal, inclusiv traversat Bucuresti aglomerat dimineața: Cluj - Bucuresti, aceeași ruta + 20 min de coada Predeal - Busteni, mers sportiv: In concluzie, cred ca un buget corect pentru mers normal la orice drum lung, pentru 2.0 TSI 4x4, ar fi de 8%. Va anunț in Iunie la întoarcerea din Grecia dacă m-am încadrat ? Pe acest forum discutiile despre viteze peste cele legale sunt interzise. Este ultimul avertisment.
    1 point
  43. @tucson confirm si eu consumul mai mic cu benzina 100. Merg des pe A1 si in mod normal consumul sta pe la un 7.5. In weekend am avut consum de 6.7 pe acelasi drum, benzina 100, 4 persoane in masina si portbagajul plin, ACC setat la 120 km/h.
    1 point
  44. Salut si La Multi Ani! Un drum Azuga - Bucuresti astfel incat cel mic sa doarma bine in spate. Si eu sunt surpins de consum... Si autonomia pe ultimul plin, destul de OK, mers 80% pe DN P.S.: nu stiam ca este ACT insa poate de aici consumul asta P.S.2: multumesc andrei0241
    1 point
  45. Consum de sarbatori, oras gol
    1 point
  46. @edi10000da, normal, de asta am si specificat for fun
    1 point
  47. Moieciu de Sus-Bucuresti - 2 persoane + un copil si ceva bagaje, AC on, drive mode: Normal + Sport ( Rasnov-Predeal ) + un consum Moieciu de Sus - Rasnov ( just for fun)
    1 point
  48. Si un consum extraurban de azi, Fieni-Bucuresti. Mers lejer datorita numeroaselor localitati.
    1 point
  49. Felicitari... dar albastrul ala e ca nuca in perete
    1 point
  50. :) Deci tu ai spus 5000 de cuvinte? :) Foarte folositoare pozele, daca le-as fi avut si eu cand m-am chinuit sa schimb becul... Se mai poate folosi pentru scoaterea becului si un pai.La fel si cand il pui :D Becul e W5/1,2W 12V
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!