Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2018 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Am bifat o mica aventura Soft Offroad de o zi si aproape 500 km pe la Vulcanii noroiosi , Focurile vii si cam orice sat din imprejurimi care nu avea asfalt O tura asa de de imprietenire sa ne cunoastem mai bine Wasn't disappointed , trage mai bine decat ma asteptam. Parca ii sta mai bine murdara asa de noroi..... Intre timp mi-au venit si lampile pentru usi si ledurile aferente :
    2 points
  3. A trecut mai mult timp de cind nu am mai postat si revin cu informatii dupa 14 luni de folosinta a masinii. Avem deja 24.000 km iar pina acum totul este ok. Uleiul este aproape ca-n ziua in care am ridicat-o de la dealer, sa fie lipsa 150 ml. In 24.000 km rulati eu zic ca e ok. Antigelul este ok, vedeti in poze si placutele de frinare. Boleroul zice ca schimbul de ulei si inspectia in 6.000 km sau 285 de zile. Se pare ca am mers mai bine decit preconiza constructorul motorului (2 ani sau 30.000 km). De precizat faptul ca asa-zisii „greieri” inca nu si-au facut aparitia. La 11.140 km am trecut la rotile de iarna (Bridgestone Blizzak LM 001, Made in France, DOT 2817, 185/60/R15). Dupa toti acesti kilometri, masina mai avea „carne”, la rotile de vara, la cele de pe fata 6,2 mm si pe spate 7,2 mm. La 20.319 km am revenit la rotile de vara (Bridgestone Ecopia, Made in Spain, DOT 5116, 185/60/R15). Dupa 9.179 km rulati cu anvelopele de iarna, mai au 7.3 mm cele de pe fata iar pe spate una are 7.8 mm iar cealalta, 7.2 mm (deoarece am mers cu ea desumflata, maxidotul mi-a zis sa verific - pe un ger crunt - insa i-am dat "sa taca" apoi am uitat sa refac presiunea). Normal, in aceasta primavara am pus rotile din fata pe spate si invers si tot asa voi proceda si cu cele de iarna - la toamna. Avind in vedere cit s-a tocat pe sezon din fiecare tip de anvelopa, sper ca, atit rotile de iarna cit si cele de vara, daca voi rula acelasi numar de km anual (10.000 cu cele de vara si tot cam acolo la cele de iarna), sa tina 5 ani. Un rulaj de cate 50.000 de km cu fiecare tip de anvelopa de sezon in 5 ani mi se pare ok. La inceputul lunii mai, deoarece a fost minivacanta, am zis sa profitam de ocazie si sa facem o iesire. Acesta a fost al doilea drum lung ca marime dintr-o bucata de cind o am (dus-intors). Traseul a fost Calafat-Dr.Tr.Severin-Motru-Tg.Jiu-Petrosani-Hateg, total 284 km. Intoarcerea am facut-o pe Hateg-Caransebes-Resita (deoarece am vrut, musai, sa fac o zona draga mie: Resita-Carasova-Anina-Bigar-Orsova) si inapoi acasa, total 387 km. Cu un plin, la intoarcere, cind am ajuns in Dr.Tr.Severin, "consumasem" 868 Km si mai aveam in rezervor pentru inca 40km. Deci, cu un plin (45 L), poti face peste 900km. Nu-i deloc rau, zic eu. Sa nu uitam ca masina este pe benzina! Din totalul de 671 km (cit a avut ruta dus-intors) si pina la restul kilometrilor - 978, i-am facut prin Hateg, Deva, Hunedoara, Sarmizegetusa Regia si Ulpia Traiana, Orastie, Resita, Caransebes. Deci peste 300 km am "ars gazul" prin orase+zone turistice. Consumul pur si simplu m-a dat pe spate...4.3% cu un plin, 4% la un drum lung de 292 km cu media de 52km/h si 4.1% la 402 km si media de 55km/h. Tot drumul a fost facut cu clima data la 20*C deoarece a fost foarte, foarte cald iar in masina doar eu si sotia + portbagajul plin-ochi. Viteza a fost, in functie de tipul drumului, 50/90/100 km/h. La urcari periculoase, treapta a 3-a "rupe". Spritmonitor zice ca, in toti acesti 24.000km, masina "a ars" 1.203 L benzina si are o medie de 5% . https://www.spritmonitor.de/en/detail/863866.html Nu regret nicio secunda momentul achizitionarii acestei ascutitori. Fiind FAN DIESEL, aceasta este prima masina pe benzina (exceptind anii 90 cind am avut o Dacia si 3 bucati Oltena 12 TRS) iar daca imi zicea cineva cit de putin poate consuma o masina pe benzina, nu-l credeam nici mort.
    2 points
  4. Mini-update . Am dus-o sa vadă și Marea pentru prima data și ne apropiem cu pași repezi de finalul celor 3.000 km de rodaj extins. Mașinuța se comporta exact precum mi-am dorit și la viteze mai mari, iar accelerația pana in 5.000 rpm deja îmi aduce un zâmbet larg pe fata. Sunt indecis dacă sa ii fac un schimb de ulei după ce termin cei 3.000 km sau sa aștept pana la 5.000, dar parca as merge pe prima varianta pentru a-i face un flush de impuritățile pe care le-a adunat uleiul de fabrica... Păreri? Câteva cadre de pe malul marii: Pe autostrada am luat și câțiva autostopiști kamikaze. La un moment dat, nu eram sigur dacă începuse sau nu ploaia, numărul celor care ne-au luat cu asalt fiind de-a dreptul impresionant! Fiind cu treaba noaptea tarziu, prin Bucuresti, m-a mancat curiozitatea si am vrut sa vad ce scor imi ofera Blue Trainer, la un mers calm, pe Eco. DIn pacate, am prins la mustata 2 semafoare care mi-au stricat media :)) . Urmeaza si o plimbare pana la munte in acest week-end si revenim cu update-uri!
    2 points
  5. Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ... Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : Ce vroiam eu : Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu : Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare .... La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata. Istoricul masinii este destul de simplu : In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km . Printre dotarile care merita mentionate sunt : Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile. Enjoy!
    1 point
  6. Ma astept ca in zona de turatii apropiate de relanti (sub 1500RPM), zona in care te afli in situatiile descrise de tine, sa se simta faptul ca ai doar 1L si 3 pistoane, fiindca nu ai inca presiune pe turbo. Dupa ce intra turbo, este alta poveste, cum o spun si cifrele.
    1 point
  7. 1 point
  8. Nu, n-are absolut nici o legatura. @hendrix, poti face retur la pompa cumparata si ceri in loc pompa care are A in coada si dai diferenta de bani.
    1 point
  9. Eu, după 9 luni de la achizitionare si 17000 km, m-am dus la reprezentanta si am facut schimbul de ulei fara nici o problemă.Binenteles, cei carora li se pare mult 400 lei, sa lase uleiul 30000 km.
    1 point
  10. Din fericire pentru mine politia nu mi-a solicitat martori...pozele erau destul de evidente ca el era vinovat...in fine,dupa vreo 3 luni de asteptare intamplarea a facut sa-l vad in trafic,am sunat la 112 si a venit politia...urmarea,respectivul a primit amenda si i-a fost retinut permisul pe o perioada de 90 de zile...acum pana in iulie trebuie sa astept raspuns de la firma lui de asigurare pt despagubire ?
    1 point
  11. Dragi mei, "Spuma activa" este compusa in cea mai mare parte din SODA CAUSTICA. Stam si ne bucuram cum se topeste jegul de pe masina, dupa care urlam ca ni se matuiesc masinile! Eu evit pe cat posibil spalatoriile auto. Pe timp de vara, merg la spalatorii "cu fisa" iar iarna merg la tunel cu perii (masina mea este argintie si nu sunt asa evidente urmele lasate de perii)
    1 point
  12. "Ne auzim dupa ce rulezi 50-100 mii km" Acum masina are 19 mii km peste 100 de mii km va fi inca in garantie si apoi se va vinde, traim intr-o societate de consum si nu ma astept sa tina ca si vechia O1 1.9 tdi care are 320 mii km( de care stiu eu) si care inca merge
    1 point
  13. @Clrandrei nasol, inseamna ca deja e distrusa depunerea de pe elementele respective. Parerea mea: nu merita sa dai atatia bani pentru niste "protectii" de care nu e nevoie! Detailing exterior dpmdv la o masina noua nu ajuta la nimic, dar absolut nimic! Sunt doar bani aruncati. Protectia ceramica garantata 10 ani? O gluma proasta, iti garantez ca e doar o poveste, din nou bani aruncati pe fereastra. Eu zic ca de aia 750 de euro sa bagi motorina si sa te plimbi prin locuri frumoase. Mereu primesc intrebari de la prieteni cum de arata Octavia dupa 9 ani asa bine, cum de Superbul inca zici ca-i nou desi il folosesc zilnic in Bucuresti?! Imi cer sfaturi, la ce atelier de detailing sa mearga si cu ce solutii sa dea ca sa arate wow si masinile lor. Raspunsul meu e mai simplu decat ar crede oricine: masina spalata o data pe luna, in caz de nevoie putin mai des, o data la 2-3 luni, dupa spalare aplicata ceara spray de la Mafra de mine, acasa (cu rabdare, intr-o ora iese impecabil), iar interiorul curatat regulat (macar o data pe luna sters cu servetele si solutie de geamuri + aspirator). Elementele cromate sterse cu solutie de geamuri si servetele. La Octavia cromul de pe grila fata arata ca atunci cand era noua, doar 2-3 urme de "lovituri" de la pietre luate de pe drumurile noastre dragi. La Superb sunt inca impecabile. @edi10000 eu am vazut si la Mercedes si BMW probleme cu elementele cromate de la geamuri. Daca te uiti pe forumul BMW, o sa vezi oameni care discuta aceleasi tipuri de probleme. Depinde doar cu ce anume sunt spalate / stropite elementele si daca sunt sau nu sterse corespunzator la final. Cum unii reusesc sa le tina impecabile 10 ani, iar altii dupa 1 an le au distruse? Da, sunt de acord, toti producatorii ar trebui sa le faca astfel incat sa nu se strice cu orice ai da pe ele, dar la urma urmei, e chimie! Asa cum rahatul de la unele pasari distruge lacul de pe vopsea in cateva ore, iar rahatul de la alte pasari nu il distruge nici daca sta o luna acolo.
    1 point
  14. Am avut parte de o zi foarte frumoasa azi in Poiana Brasov! A avut loc intalnirea nationala a grupului Golf Mk5 Romania. AIC-ul a fost prezent si el!
    1 point
  15. Il ai dereglat 48' pe standa si 43' pe dreapta. Mie unul mi se pare mult. Tu stii mai bine cat/daca esti dispus sa cheltui pentru a le face ca in fabrica. Unghiul de fuga te ajuta la revenirea volanului in pozitia de 0 dupa luarea virajului si putin la unghiul de cadere ( la tine e bine cum e ) .
    1 point
  16. Șurubul nu ma deranjează ca e mai lung. Vad ca si suportul pentru cric si cheie are o gaura pe mijloc..... In alta ordine de idei, din decodarea vin-ului am vazut ca nivelul de echipare este sportline nu highline. ? Azi am fost la coafor. ?
    1 point
  17. In sfarsit revin si eu cu noutăți: Am schimbat azi un bec de frână ?
    1 point
  18. Florynsv de obicei Litens este echiparea de original. In 99% pe distributiile originale am intalnit marca Litens indiferent ca erau din fabrica sau cumparate de la distribuitorii autorizati.
    1 point
  19. Ca imi place masina asta, stiam! Ca si ea ma place pe mine... nu stiam! Dar se pare ca ma place atat de mult incat imi face cu ochiul! ? Sau poate doar mi se pare si de fapt s-a stricat... E si asta posibil! ?
    1 point
  20. Pe orice masina se vor simti diferente intre “goala” si “incarcata” orice putere, cuplu si cilindree ar avea motorul. Acestea sunt mai putin simtite la un motor mai “potent” dar... sunt. Acestea fiind zise 1.0 TSI are cifre si rezultate, atat pe hartie cat si in realitate, mai bune decat 1.6 MPI/FSI care erau, si inca mai sunt, bine vazute si acceptate de majoritatea oamenilor atata timp cat nu aveau pretentii exagerat de sportive la viteze mari sau cand e masina “incarcata”. Si sa nu uitam ca acele motoare erau puse pe masini cu mult mai multe kg in plus fata de platforma MQB. O Octavia 3 este mai usoara decat un Golf 4. Sunt oameni care vad un 2.0 TSI “slab” si oameni care vad un 1.0 TSI “suficient” si ambii au dreptate! Exista cate ceva pentru oricine, chiar daca este, sau nu, pe gustul celorlalti!
    1 point
  21. N-as desconsidera din start niciun motor. Timpul si km vor spune ce si cum. In continuare sunt destui care sustin si ca 1.4 e un motor mic, ca nu e bun...afirmatii bazate mai degraba pe criteriul cilindreei. Criteriu de ceva vreme depasit. Acum daca intradevar sunt probleme de fiabilitate..atunci da. Important este sa se cumpere motorul potrivit. Nu sa se ia 1.0 si apoi fortat numai la 5000rpm ca il simte prea slab in rest pt necesitarile lui.
    1 point
  22. "999 cc, 3 cilindri ...cam mic pentru octavia " Banuiesc ca ai facut macar 1000km cu 1.0 si ai testat masina in diferite situatii de faci asemenea afirmatie; nu de alta dar acum a fost un prieten cu octavia 1.0 cu remorca pana in Germania sa cumpere o motocicleta si consumul a fost de 4.8 la dus si 5.7 la intors, a mers legal si consumul e decent zic eu Apropo personal am preferat sa dau 2000 euro pe optionale si sa renunt la motorul 1.4, dar fiecare stie cum si unde foloseste masina si alege in functie de nevoile lui Trebuie sa recunosc ca si eu am fost reticent cand am auzit de octavia cu motor de 1.0 dar credeti-ma merge la fel ca si 1.6 tdi si daca nu mergeti sportiv veti fi foarte multumiti de 1.0
    1 point
  23. Sa o stapanesti sanatos! Singurul lucru ce l-as fi facut diferit: as fi luat bari Thule Edge Wingbar, sunt mult mai joase decat cele OEM si arata mult mai ok. Pentru trapa iti trebuie doar cativa cm, sa o poti deschide. Legat de bara fata, nu spune nimic sotiei si poate nu va observa
    1 point
  24. Ai dreptate in legatura cu consumul ... totusi, e o benzinara, nu diesel. Dar un consum chiar si de 5,5-6,5 extra-urban mi se pare foarte decent, iar urban, cu conditii de trafic decente, cam 8-8,5 (la trafic greu probabil trece de 9). La pretul final am ajuns astfel: Varianta de baza Passat Advance cu motor de 1.4 TSI cu 125 cp era 21070 euro. Optionalele total au fost 2970 euro; culoarea 537 euro; total inainte de orice discount: 24577 euro. Discount-urile: - Porsche 20 de ani - 2490 euro (cred ca inca se mai poate beneficia de acest discount; e la latitudinea dealer-ului daca t-il ofera sau nu, dar cred ca inca e valabil) - Am incheiat o polita CASCO cu ei, am avut 5% din valoarea masinii discount - aprox. 1100 euro (valoarea cred ca dupa acel discount porsche 20 ani); 5% era doar in luna aprilie parca, dar acum se poate obtine 4% cred ca (Mentionez si ca prima CASCO trimestriala e 933 lei, deci vine aprox. 311 lei calculat lunar) - Discount aditional de la dealer aprox. 880 euro (aici cu cate optionale ai mai multe, cu atat poti negocia mai bine) - Rabla 1400 euro - am avut o rabla, masina parintilor mei, care am dat-o la casat Deci cu toate discount-urile astea, in final am ajuns la pretul foarte bun de 18700 euro. De motor, eu sunt foarte multumit, are o dinamica foarte buna prin oras mi se pare. Ca sa-ti dau si niste cifre, timpul 0 - 80 km/h e 6.5 secunde (timpul oficial de la ei de pe site), are o acceleratie foarte buna, te baga in scaun, nu am ce sa-i reprosez. Dar si la drum lung, daca sunt in viteza a 6-a, la 110 km / h de exemplu si fac o depasire, nu ma mai obosesc sa schimb pe a 4-a/5-a, accelerez pana la 130 intr-a 6-a si nu simt ca ar avea probleme. Acum, nu poti compara cu o masina de 170 CP sau mai multi, dar totusi mie motorul mi se pare mai mult decat decent.
    1 point
  25. Da, asa e, raportat la pretul platit, am prins o oferta foarte buna, cu o masina cu o motorizare care pentru mine e suficienta, chiar foarte buna, mi-a depasit asteptarile, si cu toate dotarile care mi le-am dorit plus culoarea care mi-a placut cel mai mult din gama lor (desi recunosc ca si culoarea Harvard Blue e foarte frumoasa si eleganta). Iar asta in conditiile in care, cand am inceput cautarile pentru masina (aprox. februarie anul asta), variantele erau: Audi A4 SH mai vechi (2010-2012) cu 80 000 km sau mai mult (de obicei 100 000-120 000) si preturi cam pe la 11-12-13 000 ... Bun, inteleg ca Audi e premium, insa strict ca dotari, masina actuala nu cred ca are cu nimic in minus fata de acele A4-uri, chiar de fapt are dotari in plus. Si atunci, am spus - de ce sa-mi iau masina veche de 6-7-8 ani, cu peste 80 000 km, care nici nu pot sa stiu sigur cum s-a comportat proprietarul (sau proprietarii) cu ea, si in care nu am nici o garantie ca nu mai trebuie sa investesc alti bani. Si asa, sa zic, daca luam ceva SH la 13 000 si mai ajungeam sa dau inca 2000 in ea, chiar nu am vazut absolut nici un avantaj la masinile de genul asta SH (decat poate motorizarea - motoare de 2L diesel cu 170 CP parca sau 1.8 TFSI tot cu 170 CP, dar pentru mine, asta nu a fost factorul decisiv). O alta varianta luata in considerare a fost Jetta noua. Dar se pare ca Jetta nu se mai fabrica - insa existau cateva modele pe stoc prin februarie-martie cand eu eram in cautari - si am gasit la TM, aproape de mine, o Jetta cu motor de 1.2 TFSI, 105 CP, alba, cu: cruise control, camera spate, senzori parcare fata-spate si nivel de echipare Style, la 16 000 euro. Dar pana la urma cred ca am facut alegerea cea mai buna, pt aprox. 2700 euro in plus fata de acea Jetta, am luat un Passat (care totusi e fabricat in Germania, fata de Mexic pt Jetta), care are si calitatea finisajelor mai buna, cu un motor mai bun (1.4 TFSI cu 125 CP vs 1.2 TFSI cu 105 CP), e o masina mai mare, construita mai bine din mai multe puncte de vedere as zice (suspensia, izolarea fonica etc), dar si cu mai multe dotari (front assist, faruri LED, parbriz incalzit, Composition Media - ecranul de 8 inch)... Acum nici nu mai poti cumpara masina noua de pe site-ul VW cum am cumparat eu, vad ca pe configurator nu mai sunt decat motoare Diesel pe site-ul VW Romania ...
    1 point
  26. E scumpa pentru ca s-au pus cu "anaful" pe ei, tva 24% aproape la toate produsele,acum primesti bon oriunde si la orice...nici nu apuci sa dai banii si ai bonul scos. La vama giurgiu au reparat portiunea aia nasoala. Nemtii si francezii care vin aici (la mine in resort "astia sunt" in momentul actual) sunt oameni normali ca si noi...nu prea vad sa iasa din tipare sa dea cu banii aiurea si consuma ce au in lista gratis de produse, 1 nu am vazut sa faca o aroganta sa isi ia ceva mai deosebit sau o sticla de sampanie etc. Cand baga baga mana in portofel cand scot banii parac-i trag de urechi. Daca le arat o nota de plata de la noi de la Nuba de 1 mai...se sinucid colectiv. Preturie per ansamblu la maruntisuri ca sa va faceti o parere: Fanta 1.5 l =2.50€ Tigari = 4 € Crema nivea = 11 € (romania 29 lei) Suc (pe plaja) gen carton teddy = 2.50 € Apa mica jumatate= 0.50 €
    1 point
  27. Multumesc. Inteleg ca diferenta intre "Composition Media" si "Discover Media" e ca "Discover Media" are in plus navigatia... Oricum, deocamdata Android Auto + Google Maps / Waze e mai mult decat suficient, si acum cu tarifele de roaming in UE destul de mici, se pot folosi tot timpul. Deocamdata nu am in plan vizitarea tarilor non-UE (Serbia sau altele), iar daca voi avea nevoie sa vizitez / tranzitez aceste tari, daca nu functioneaza "Download offline maps" - desi nu vad de ce nu ar functiona - atunci voi cauta aplicatii de pe Play Store cu offline maps.
    1 point
  28. Actualmente sunt langa Ouranopoli. http://www.akrathos-hotel.gr/language/en/ Ruta folosita:Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Makaza-Ouranopoli. Referitor la taxe: Pod Gurgiu 13 sau 14 lei (nu imi aduc aminte exact). Vinieta Bulgaria,se poate face in vama(dar o sa fie aglomerat la ghiseu) sau la benzinariile din Ruse.Eu am ales Luk Oil cu plata card lei si a durat 30 secunde maxim (15 leva/1 saptamana). In Grecia ai 2 Toll (taxe de autostrada pe drumul catre Thasos-Halkidiki) cu preturi 1.90 si 2.10 euro (e bine sa aveti marunt euro se mearga repede treaba). Drumul pe varianta Makaza este ok si singura preocupare mai "deosebita" sunt camerele fixe din Bulgaria care nu apar mereu pe wazze. Nu va bazati pe wazze in Bulgaria sa va "dea" toate camerele fixe sau raderele mobile ...pt ca nu prea se oboseste nimeni sa le semnaleze in aplicatie.
    1 point
  29. Mi-a cam trecut faza cu masinile mici cu suspensii sport in doua usi Ar fi necesar ceva orientat spre comoditate si obligatoriu cu 4 usi. Pana ma hotarasc la ceva concret, raman cu A1 ca mijloc de transport.
    1 point
  30. Revin si eu Pentru ca nu am mai postat demult , intre timp am facut o schimbare si anume am pus jante pe 19 - model verona . Sper sa nu fie o alegere proasta , dpdv tehnic , caci. Vizual arata super .
    1 point
  31. Pt ca au fost inlocuite de 1.5TSI care ar avea un consum mai mic estimat cu 10%.obtinut prin ciclu Miller, plus ca are turbina cu geometrie variabila. Cel putin asa este prezentat cel de 130cp. Nu are nicio treaba ca ar fi fost prost 1.4tsi. Dimpotriva, un motor foarte solid care si-a facut aparitia pe toate compactele grupului si chiar la clasa superioara.
    1 point
  32. Deocamdata au disparut pocniturile si gemetele la trecerea peste denivelari! Urmeaza un drum de 500km asa ca o sa vad diferentele. Probabil diferenta se va simti mai tare cand voi pune (in sfarsit) si jantele pe 18". In alta ordine de idei, se pare ca protectiile fata sunt foarte bune, asa ca am ramas si cu setul de fata in plus. Il scot si pe acesta la vanzare .
    1 point
  33. Masina a costat 46.000 cu tva inclus. Fa un efort si ia-ti motorul asta biturbo cu 240 cai, crede-ma merita din plin. Chiar daca o iei second si cu ceva km, iti recomand cu inima deschisa. Legat de comentarii, eu nu le iau in seama. Consider ca sunt sub nivelul meu si nu am de ce sa intru in polemici.
    1 point
  34. Nu stiam ca viteza maxima permisa pe o portiune de drum este si viteza cu care esti obligat sa circuli
    1 point
  35. Si ... ieri a fost ziua cand am terminat .
    1 point
  36. Stiu ca la noi reprezentantele sunt cum sunt...dar treaba cu declarația e funny. Ar trebui sa declari pe propria raspundere ca esti constient de "eventualele pagube" ce pot fi cauzate de o revizie suplimentară. ?
    0 points
  37. Da, stiu, multi zic asta... Cei de la reprezentanta mi-au zic ca, daca vreau sa fac mai devreme schimbul, trebuie sa dau declaratie pe proprie raspundere. Am zis sa merg pe mana producatorului/importatorului/reprezentantei si sa fac la 30 k. Dupa ce voi face asta, sunt convins ca masina "nu mai pupa" ulei de calitatea celui pus de fabrica si voi face anual schimbul, oricare ar fi situatia.
    0 points
  38. Frumoasa masina, e ce trebuie pentru oras. Cu un singur lucru nu sunt de acord- revista la 30.000km
    0 points
  39. Eu am spart catalizatorul si am scos ceramica afara fara sa il tai cu sudura la un opel.Am mers cu masina fara probleme, doar ca la ITP scotea gazele mai rele decat o Dacie.Dar a trecut si de ITP .Am vandut masina asa si circula si in ziua de azi.
    -1 points
  40. Daca poti sa ma ajuti, bine! Daca nu vezi de treaba ta si nu mai raspunde...mai ales in stilu asta!!!...nu sunt electrician auto si nici maniac cu masinile! Iti multumesc pentru ajutorul acordat pana acum!
    -1 points
  41. Frumoasa configuratia. Arata foarte bine, sa o conduci cu placere! Nu iti spun sa o stapanesti sanatos, pentru ca deh, nu e a ta. Daca se aplica regula cu "masina firmei la care lucrez este a mea", maine o sa deschid cateva topic-uri cu ce gasesc prin parcare.
    -1 points
  42. Ai mers cu 90 -100 km/h pe autostrada ?
    -1 points
  43. Uleiul se recomanda a fi schimbat la interval de 1 an, in special ca circuli doar in oras. In ALH merge mai bine 5W40, nu 5W30. Eu am pus Motul X-Clean, dupa Castrol si chiar este bun. Silentios, iarna se incalzeste destul de repede, iar de consumat nu-l consuma deloc. Il gasesti la 160RON, sticla de 5L.
    -1 points
  44. @iAlec , Alege Fuchs Titan GT1 XTL 5w40 sau Valvoline Xtreme MST C3 5w40 Filtru ulei Knecht Mahle OX143D Uleiul il schimbi la 1 an de zile, cu tot cu filtru
    -1 points
  45. Am fost si la detailing si nu se mai poate face nimic! solutiile de degresat sunt prea puternice si nu se mai recomanda! asa ca m-am programat la pus folie neagra pe chromul de la usi, chromul de pe stalpii dintre usi, sa fie lucios ca pe stalp si de calitate! apoi folie transparenta pe faruri si proiectoare! ca apoi in iunie sa fac un detailing exterior ca cei de la Brady cat a fost in test drive au sters-o de am numai panze de paianjen. dupa detailing exterior fac o protectie ceramica garantata 10 ani! total ar fi cam 750 euro dar cred ca merita
    -1 points
  46. Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!