Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2018 în toate secţiunile

  1. Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ... Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : Ce vroiam eu : Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu : Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare .... La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata. Istoricul masinii este destul de simplu : In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km . Printre dotarile care merita mentionate sunt : Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile. Enjoy!
    7 points
  2. Desigur. Pretul final, cu tot cu rabla, a fost 18700 euro. Aici sunt incluse optionale de aprox. 3000 euro si culoarea custom (pyrite silver) care si ea a fost aprox. 550 euro. Dotarile optionale adaugate, fata de echiparea "Advance": - Camera spate "Rear View" - Cruise Control - Faruri LED Basic - Front Assist (inclusiv functie City Emergency Brake) - Parbriz incalzit - Park Pilot (senzori de parcare fata / spate) - Volan multifunctional
    4 points
  3. Multumesc de urari tuturor ! Sa mai continui cu cateva informatii despre starea tehnica a Tiguanului si ce retrofituri au fost facute sau sunt in curs de executie . In istoricul ei cele mai importante de mentionat pe langa obisnuitele filtre si ulei sunt : 45.200km Pompa Haldex schimbata pe garantie 61.500 km a fost schimbat uleiul la Haldex 61.500 km a fost schimbat uleiul la cutia de viteze 61.500 km a fost schimbat lichidul de frana 55.200 km (2015) a fost schimbat parbrizul cu unul OE Sa zic ca singura problema tehnica care am reusit sa o identific ar fi ca discul de frana spate stanga are o urma de uzura inegala chiar pe mijloc , am reusit sa gasesc o bucatica mica de metal infipta in placuta de frana , oricum placutele pe spate sunt pe la 20% asa ca mai mult ca sigur voi schimba discurile si placutele pe spate. Cat a stat pe dreapta in asteptarea numerelor am avut timp si eu de cateva modificari : 1) Pedalele cromate + presuri de cauciuc Bej sa dea bine in peisaj 2) Full led interior , la picioare portbagaj si torpedou sunt facute custom de mine , sus in plafoniere sunt leduri din comert ( alb 5000k) Singurele leduri ramase pe checklist sunt Door Warning lights si Mirror Puddle Lights, dar ma voi ocupa si de acestea. 3) Leduri la parasolare si la numarul spate : 4) Bare Transversale OE Volkswagen , pentru ca noul Explorator va mosteni portbagajul Thule de la Golf . Cele OE mi-au dat cea mai mare incredere de stabilitate si rigiditate plus ca pot sa deschid si trapa cand sunt montate. (in poza de jos sunt puse temporar) 5) Camera noua de trafic Viofo A119S cu filtru CPL si alimentare directa , deocamdata doar o camera pe fata , vor urma si altele ( pentru a satisface piticii de pe creier) 6) Si acum devine interesant ........ Scut de metal pentru ca ce vine OE pe masina este o gluma , din experienta fostului explorator , imi va salva sigur pielea de multe ori 7) Si in cele din urma , pachetul de arcuri de la Eibach dedicat tiguanului 5N si 5N2 pentru inaltarea +3cm (arcurile sunt pe drum in maxim 10 zile ar trebui sa fie pe masina) Vor urma si altele , incep vanatoarea de jante+anvelope de iarna nu sunt decis daca o sa merg pe 16 sau pe 17 , ramane de vazut , am timp sa ma decid .
    3 points
  4. Pe orice masina se vor simti diferente intre “goala” si “incarcata” orice putere, cuplu si cilindree ar avea motorul. Acestea sunt mai putin simtite la un motor mai “potent” dar... sunt. Acestea fiind zise 1.0 TSI are cifre si rezultate, atat pe hartie cat si in realitate, mai bune decat 1.6 MPI/FSI care erau, si inca mai sunt, bine vazute si acceptate de majoritatea oamenilor atata timp cat nu aveau pretentii exagerat de sportive la viteze mari sau cand e masina “incarcata”. Si sa nu uitam ca acele motoare erau puse pe masini cu mult mai multe kg in plus fata de platforma MQB. O Octavia 3 este mai usoara decat un Golf 4. Sunt oameni care vad un 2.0 TSI “slab” si oameni care vad un 1.0 TSI “suficient” si ambii au dreptate! Exista cate ceva pentru oricine, chiar daca este, sau nu, pe gustul celorlalti!
    2 points
  5. N-as desconsidera din start niciun motor. Timpul si km vor spune ce si cum. In continuare sunt destui care sustin si ca 1.4 e un motor mic, ca nu e bun...afirmatii bazate mai degraba pe criteriul cilindreei. Criteriu de ceva vreme depasit. Acum daca intradevar sunt probleme de fiabilitate..atunci da. Important este sa se cumpere motorul potrivit. Nu sa se ia 1.0 si apoi fortat numai la 5000rpm ca il simte prea slab in rest pt necesitarile lui.
    2 points
  6. "999 cc, 3 cilindri ...cam mic pentru octavia " Banuiesc ca ai facut macar 1000km cu 1.0 si ai testat masina in diferite situatii de faci asemenea afirmatie; nu de alta dar acum a fost un prieten cu octavia 1.0 cu remorca pana in Germania sa cumpere o motocicleta si consumul a fost de 4.8 la dus si 5.7 la intors, a mers legal si consumul e decent zic eu Apropo personal am preferat sa dau 2000 euro pe optionale si sa renunt la motorul 1.4, dar fiecare stie cum si unde foloseste masina si alege in functie de nevoile lui Trebuie sa recunosc ca si eu am fost reticent cand am auzit de octavia cu motor de 1.0 dar credeti-ma merge la fel ca si 1.6 tdi si daca nu mergeti sportiv veti fi foarte multumiti de 1.0
    2 points
  7. The sky is the limit..la propriu. Care sunt drumurile pe care intri de este nevoie de o garda la sol asa de mare? Tiguan +3cm mi se pare semnificativ.
    2 points
  8. Data viitoare prezinta-te si tu cu un somon, ceva
    2 points
  9. Salutare , De vineri 11.05.2018 sunt mandrul posesor al unui Bentley ... scuze , VW Paheton 3.0 TDI din 2011 . Masina am descoperit-o dupa lungi cautari pe mobile.de si a fost dragoste la prima vedere . Povestea : De ceva timp cautam o a doua masina pentru familie si limitat oarecum de buget, nu reuseam sa ma hotarasc ... Imi doream pentru concedii si deplasarile lungi o masina mare , confortabila , cutie automata , motor diesel sau benzina sub 3000 cmc , minim 150 cp - 170 cp si cateva dotari obligatorii : faruri cu Xenon sau LED , scaune incalzite (daca masina avea tapiserie de piele , obligatoriu si in spate) , climatizare automata , senzori de parcare sau/si camera spate . Asta era lista obligatorie de calitati si doatari pe care trebuia sa le aiba masina pe care o cautam, la un buget intre 12.000 si maxim 16.500 Euro . Pe lista mai aveam si alte dotari , dar la care nu erau obligatorii : sistem audio , trapa , geamuri fumurii sau perdelute spate , etc. Masina pe care o aveam este bleomarin si am jurat ca nu mai cumpar alta masina inchisa la culoare , asa ca trebuia sa fie culoare gri cat mai deschis sau in cel mai rau caz alba . A fost foarte dificil sa ma hotarasc ce caut ... SUV-urile nu-mi plac , nu voiam sa fie un model invechit , nu voiam sa aibe multi km si nu doream o masina foarte comuna ... pfff, destul de greu , nu ? Am avut ocazia sa conduc destul cat sa-mi fac o idee , masini premium din generatia noua : Clasa S , Clasa E , GLE , Audi A6 , BMW 5 , X5 si 7 ... visam la asa ceva , dar cu bugetul meu era aproape imposibil . Pimele modele la care m-am gandit au fost VW Passat Alltrack , A6 dupa 2011 sau Clasa E - modelul de pana in 2008 . Cam astea erau modelele care ma tentau si care imi placeau . In final inclinam foarte tare spre A6 C7 . Masina arata foarte bine , este mare , confortabila , interiorul este desenat bine si pare foarte actuala ca design . Un alt plus era ca imi placea la fel de tare si varianta Avant (break). Am gasit destule masini in Germania , chiar si cu S-Line , destul de bine echipate , dar majoritatea erau spre 200.000 km sau peste . La una din cautari , am dat sa vad ce masini mai are dealerul respectiv si vad un Phaeton cu 130.000 Km la 15.200 Euro ... Bingo ! Deja din momentul ala aveam raspunsul , stiam ce masina vreau , deci s-a terminat orice cautare de Audi sau Passat ! Am inceput vanatoarea de Phaeton ...in paralel cautam informatii despre model si cam in 3-4 saptamani am ajuns sa stiu foarte multe despre masina asta . Problema este ca la vanzare mai mult de 80% sunt negre sau foarte inchise la culoare ... pana la urma masina arata foarte bine asa , dar jurasem ca nu mai cumpar culore inchisa , deci cautarile finale au fost facute numai pe gri . Cand am gasit masina mea, mi-a placut maxim cum arata ... mi-a placut tot ... jantele pe 19" sunt foarte frumoase , dotarile sunt arhisuficiente ... si cand am vazut cum arata pielea din interior, am zis : Gata ! Asta este masina si trebuie sa fie a mea ! Mi-a placut ca este facelift iar la momentul respectiv avea 114.000 km reali ... a costat in 2011 : 107.000 euro si acum era la vanzare cu 15.900 Euro ! Pentru Phaeton deja aveam alte pretentii si am adaugat la lista cu dotarile obligatorii , cateva fara care nu merita sa cumpar Phaeton-ul : scaune cu masaj ventilatie si memorie in fata , minim scaune incalzite spate , sist. audio Dynaudio , perdelute spate si incalzire auxiliara . Astea ma interesau in mod expres , dar acum ma bucur foarte tare ca are si Distronic / ACC . In plus masina are si scaune spate cu ventilatie si masaj , plus dotarile de mai jos . * Line assist * Side assist * Sign assist * Bend lighting * Adaptive Criuse Conrol si Front assist * Soft close - usi si portbagaj + keyless * Sistem de sonorizare DYNAUDIO cu 12 difuzoare - 1000 W - HDD , magazie 6 Cd-uri , USB , card SD * Navigatie cu touchscreen - nu are harta pentru Ro * Camera marsarier si senzori parcare * Climatizare separat spate * Incalzire auxiliara - Webasto * Faruri Bi-Xenon adaptive si comutare automata faza lunga * Interior din piele fina Nappa , inclusiv plansa de bord si fetele la usi sunt imbracte in piele * Alarma * Follow Me Home - Leaving Home-Coming Home * Geamuri laerale duble (laminate) * Oglinda dreapta cu reglaj automat la mers cu spatele * Volan incalzit , cu reglaj electric si functie easy entry / exit * Senzori presiune anvelope * Oglinzi exterioare rabatabile electric si heliomate *Jante 19" cu pneuri vara si 18" cu pneuri de iarna . *Padele la volan (este singura masina diesel la care am vazut padele ... este o dotare destul de rara ) Din cate am citit si vazut pe la alte masini , pentru varianta scurta , este foarte bine dotata si practic este mai usor sa spui ce nu are ... adica : trapa , volan de lemn si poate plafon imbracat in Alcantara . Masina asta este vis ! Merge foarte bine , este silentioasa , confortabila , foarte bine lucrata ... sunt foarte extaziat de alegerea facuta si ma felicit ca nu am cumparat altceva . Visam la o masina in care sa te simti asa si nu credeam ca pot sa imi permit una . Cei 2.500 km facuti la volanul ei din Germania pana acasa la Constanta , s-au simtit ca un drum de maxim 800 km facuti intr-o masina normala . Este adevarat ca nu prea ii place prin oras , mai ales in orasele aglomerate . Se simte in largul ei pe autostrada la viteze intre 160 si 220 km/h , unde devoreaza km cu cea mai mare placere. Asa ca o sa ii fac pe plac si o sa o folosesc numai cu astfel de ocazii . Am masina veche care va face partea de oras . Am si cateva regrete : Imi pare foarte rau ca productia Phaetonului a fost oprita ... ma gandesc cu groaza ca dupa ce nu voi mai avea masina asta, nu cred ca o sa mai am ocazia sa cumpar o masina asa buna la un buget asa mic . Pentru acest motiv voi pastra masina asta cat ma ai mult posibil si doar niste defectiuni majore ma vor face sa renunt la ea dupa 10 ani ! Cei care doresc de la o masina siguranta , confort si dispun de o suma intre 9.000 si 20.000 Euro sa nu stea pe ganduri si sa cumpere Phaeton ! Inca sunt pe piata din Germania masini foarte bine intretinute si cu Km putini care merita acesti bani ! Nu va speriati de impozit sau de consum , veti fi rasplatiti regeste mai ales daca va place sa faceti concedii sau deplasari lungi ! Mai bine stati la un Hotel mai ieftin de 2 sau 3 stele si mergeti pana acolo cu Phaeton, de cat sa stati la 4 sau 5 stele si sa mergeti cu Passat . Cateva poze salvate din anuntul original de pe mobile.de . revin cu pozele facute acasa pentru ca trebuie sa le micsorez , nu-mi permite sa atasez . Lemnul arata mult mai bine in realitate , aici pare foarte rosiatic ...
    1 point
  10. In primul rand sa postezi erorile rezultate in urma scanarii.
    1 point
  11. Ca imi place masina asta, stiam! Ca si ea ma place pe mine... nu stiam! Dar se pare ca ma place atat de mult incat imi face cu ochiul! ? Sau poate doar mi se pare si de fapt s-a stricat... E si asta posibil! ?
    1 point
  12. 1J0 971 972 e codul mufei.
    1 point
  13. Nu a iesit biela prin bloc . Avariile sunt doar cele din poze . Nu am desfacut mai mult deoarece necesita inlocuire bloc motor / motor
    1 point
  14. Mda. Se pare ca s-a elucidat misterul. Am cumpărat jantele cu anvelopele astea și din anunț știam ca sunt 225/40/18. Uitându-mă azi mai atent, am văzut ca sunt de fapt 225/45/18. Asta ar fi explicația de ce freacă. Am găsit azi și am luat un set de cauciucuri noi Bridgestone Potenza S001 225/40/18. Urmează sa le pun, sa fac geometria și vedem atunci dacă mai freacă. Sper sa nu.
    1 point
  15. Daca iti bipaie la inchiderea sau deschiderea masinii, ai alarma de fabrica cît si la deschiderea capotei. Poti monta suplimentar senzorii ultrasonici, se monteaza in cutia plafonierei.
    1 point
  16. Motoarele sunt fara perii......
    1 point
  17. Sa o stapanesti sanatos! Singurul lucru ce l-as fi facut diferit: as fi luat bari Thule Edge Wingbar, sunt mult mai joase decat cele OEM si arata mult mai ok. Pentru trapa iti trebuie doar cativa cm, sa o poti deschide. Legat de bara fata, nu spune nimic sotiei si poate nu va observa
    1 point
  18. Ai dreptate in legatura cu consumul ... totusi, e o benzinara, nu diesel. Dar un consum chiar si de 5,5-6,5 extra-urban mi se pare foarte decent, iar urban, cu conditii de trafic decente, cam 8-8,5 (la trafic greu probabil trece de 9). La pretul final am ajuns astfel: Varianta de baza Passat Advance cu motor de 1.4 TSI cu 125 cp era 21070 euro. Optionalele total au fost 2970 euro; culoarea 537 euro; total inainte de orice discount: 24577 euro. Discount-urile: - Porsche 20 de ani - 2490 euro (cred ca inca se mai poate beneficia de acest discount; e la latitudinea dealer-ului daca t-il ofera sau nu, dar cred ca inca e valabil) - Am incheiat o polita CASCO cu ei, am avut 5% din valoarea masinii discount - aprox. 1100 euro (valoarea cred ca dupa acel discount porsche 20 ani); 5% era doar in luna aprilie parca, dar acum se poate obtine 4% cred ca (Mentionez si ca prima CASCO trimestriala e 933 lei, deci vine aprox. 311 lei calculat lunar) - Discount aditional de la dealer aprox. 880 euro (aici cu cate optionale ai mai multe, cu atat poti negocia mai bine) - Rabla 1400 euro - am avut o rabla, masina parintilor mei, care am dat-o la casat Deci cu toate discount-urile astea, in final am ajuns la pretul foarte bun de 18700 euro. De motor, eu sunt foarte multumit, are o dinamica foarte buna prin oras mi se pare. Ca sa-ti dau si niste cifre, timpul 0 - 80 km/h e 6.5 secunde (timpul oficial de la ei de pe site), are o acceleratie foarte buna, te baga in scaun, nu am ce sa-i reprosez. Dar si la drum lung, daca sunt in viteza a 6-a, la 110 km / h de exemplu si fac o depasire, nu ma mai obosesc sa schimb pe a 4-a/5-a, accelerez pana la 130 intr-a 6-a si nu simt ca ar avea probleme. Acum, nu poti compara cu o masina de 170 CP sau mai multi, dar totusi mie motorul mi se pare mai mult decat decent.
    1 point
  19. nu as lua de acolo niciodata , desi imi e cel mai comod oras cu samsari si masini pe alese m-am hotarat la aia din Germania , astept contractul in orele urmatoare si daca totul e ok , sapt viitoare o aduc acasa
    1 point
  20. @Laurentiu_LWR E o idee si asta , dar astept mai intai sa se duca anvelopele actuale si apoi vad spre ce ma orientez . @mihai.onu94 Multumesc ! Nu sunt adeptul automatelor , plus ca dpdv al meu nu sunt cele mai fiabile se se gaseste pe gama VW . Doar nu am stat atat de mult timp sa inalt golful si acum sa cumpar o masina inalta si sa o cobor..... @deenman sshhhhhhhhhh sa nu stricam surpriza . Golful cel mai probabil il vand , dar mai am nevoie de el acum inca o luna/doua apoi il scot la vanzare la un pret corect si vedem daca gasim client , nu ma grabesc. @Muale am zis aia sa nu zica lumea ca l-am dat Pedalele simplu spus sunt de pe OLX , am gasit modelul care sunt cu metal nu cu plastic . S-au potrivit la fix , doar putin fortat . Am adaugat eu adeziv universal la cele 3 pedale pentru a fii 100% sigur ca stau ok ( ca la Golf) si stau perfect acum. La footrest este destul de migalos de montat mai ales ca surubul lui este in spatele panoului de plastic, trebuie desfacut manerul de la capota ,apoi se poate departa panoul de plastic. Iti las PM cu anuntul de unde le-am luat. @sebip Am zis ca vreau sa ajung cat mai repede cu ea la nivelul care il doresc , apoi sa ma bucur de ea din plin sa nu raman cu gandul ca mai "lipseste ceva" . Iti las PM cu site-ul de unde le-am luat. @Andrei_72 Multumesc ! Nu ai idee cat timp am fost stalker pe posturile celor cu tiguan inclusiv pe al tau , trecand pe lista " To Do for the future " .
    1 point
  21. Da, asa e, raportat la pretul platit, am prins o oferta foarte buna, cu o masina cu o motorizare care pentru mine e suficienta, chiar foarte buna, mi-a depasit asteptarile, si cu toate dotarile care mi le-am dorit plus culoarea care mi-a placut cel mai mult din gama lor (desi recunosc ca si culoarea Harvard Blue e foarte frumoasa si eleganta). Iar asta in conditiile in care, cand am inceput cautarile pentru masina (aprox. februarie anul asta), variantele erau: Audi A4 SH mai vechi (2010-2012) cu 80 000 km sau mai mult (de obicei 100 000-120 000) si preturi cam pe la 11-12-13 000 ... Bun, inteleg ca Audi e premium, insa strict ca dotari, masina actuala nu cred ca are cu nimic in minus fata de acele A4-uri, chiar de fapt are dotari in plus. Si atunci, am spus - de ce sa-mi iau masina veche de 6-7-8 ani, cu peste 80 000 km, care nici nu pot sa stiu sigur cum s-a comportat proprietarul (sau proprietarii) cu ea, si in care nu am nici o garantie ca nu mai trebuie sa investesc alti bani. Si asa, sa zic, daca luam ceva SH la 13 000 si mai ajungeam sa dau inca 2000 in ea, chiar nu am vazut absolut nici un avantaj la masinile de genul asta SH (decat poate motorizarea - motoare de 2L diesel cu 170 CP parca sau 1.8 TFSI tot cu 170 CP, dar pentru mine, asta nu a fost factorul decisiv). O alta varianta luata in considerare a fost Jetta noua. Dar se pare ca Jetta nu se mai fabrica - insa existau cateva modele pe stoc prin februarie-martie cand eu eram in cautari - si am gasit la TM, aproape de mine, o Jetta cu motor de 1.2 TFSI, 105 CP, alba, cu: cruise control, camera spate, senzori parcare fata-spate si nivel de echipare Style, la 16 000 euro. Dar pana la urma cred ca am facut alegerea cea mai buna, pt aprox. 2700 euro in plus fata de acea Jetta, am luat un Passat (care totusi e fabricat in Germania, fata de Mexic pt Jetta), care are si calitatea finisajelor mai buna, cu un motor mai bun (1.4 TFSI cu 125 CP vs 1.2 TFSI cu 105 CP), e o masina mai mare, construita mai bine din mai multe puncte de vedere as zice (suspensia, izolarea fonica etc), dar si cu mai multe dotari (front assist, faruri LED, parbriz incalzit, Composition Media - ecranul de 8 inch)... Acum nici nu mai poti cumpara masina noua de pe site-ul VW cum am cumparat eu, vad ca pe configurator nu mai sunt decat motoare Diesel pe site-ul VW Romania ...
    1 point
  22. Daca ai cureaua, rola de intindere si rola directoare iti mai trebuie 2 piulite (asa vine kit-ul original) - 038109454A - Piulita M8 - N01508315 - Piulita M8 Le comanzi la orice magazin de piese care aduce piese originale.
    1 point
  23. E scumpa pentru ca s-au pus cu "anaful" pe ei, tva 24% aproape la toate produsele,acum primesti bon oriunde si la orice...nici nu apuci sa dai banii si ai bonul scos. La vama giurgiu au reparat portiunea aia nasoala. Nemtii si francezii care vin aici (la mine in resort "astia sunt" in momentul actual) sunt oameni normali ca si noi...nu prea vad sa iasa din tipare sa dea cu banii aiurea si consuma ce au in lista gratis de produse, 1 nu am vazut sa faca o aroganta sa isi ia ceva mai deosebit sau o sticla de sampanie etc. Cand baga baga mana in portofel cand scot banii parac-i trag de urechi. Daca le arat o nota de plata de la noi de la Nuba de 1 mai...se sinucid colectiv. Preturie per ansamblu la maruntisuri ca sa va faceti o parere: Fanta 1.5 l =2.50€ Tigari = 4 € Crema nivea = 11 € (romania 29 lei) Suc (pe plaja) gen carton teddy = 2.50 € Apa mica jumatate= 0.50 €
    1 point
  24. Sunt, dar de ce să plătesc pt aceleași servicii că acum 4 ani mult mai mult din moment ce sunt tratat exact la fel? Dupa miniproblemele cu Turcia și de câțiva ani vin ruși și moldoveni și nordici in iunie ( suedezi, norvegieni, danezi) vin cu multi bani nu că romanii, bulgarii, ungurii așa că grecii profita și măresc prețurile deoarece clienți exista. Cu banii pe.care ii dau pe Grecia pot merge in orice tara ( Portugalia, Italia, Croația) Oricum totul tine de gusturi așa că nu mă aștept să fie de acord toți. Și da, Grecia e frumoasa, merita mers, doar că o remarcă, e scumpă fara de cum era.
    1 point
  25. Un singur plic e suficient daca e pus in capul de planetară, Nu in burduf. Burduful are rol mai mult de protectie impotriva apei, prafului si alte gunoaie/mizerii
    1 point
  26. Salut,felicitari de modificari! masina arata bine. PS: downvote,e noul trend pe vw forum,nu pot sa inteleg ce se intampla,oricine posteaza,orice, sunt cate 2-3 downvote,cred ca cineva are cont numai pt asa ceva sau traieste din asa ceva,din pacate numai moderatorii vad "cine".In locul tau nu m-as stresa,considera-l noul trend pe vw forum,cand nu primesti sa iti faci griji Ca parere personala,bec rosu in proiector de ceata nu prea merge,trage masina in jos,mai bine faci semnalizare dubla. La interior e putin overkill cu lumini : in manere,leduri,lumini in portiera si bonus si sub scaune,fie erau toate in acelasi ton sa para din fabrica fie putin mai reduse - mai lipsesc lumini in marere exterior si ai noctura de pe CFR Cluj Bafta la modificari!
    1 point
  27. Felicitari pentru achizitie...pana la urma e adevarata povestea cu masina cumparata de la un batranel Daca o inalti ar merge niste cauciucuri mai fioaroase asa...gen BF Goodrich AT Abia astept sa vad pe unde o vei plimba Drumuri bune
    1 point
  28. Multumesc. Inteleg ca diferenta intre "Composition Media" si "Discover Media" e ca "Discover Media" are in plus navigatia... Oricum, deocamdata Android Auto + Google Maps / Waze e mai mult decat suficient, si acum cu tarifele de roaming in UE destul de mici, se pot folosi tot timpul. Deocamdata nu am in plan vizitarea tarilor non-UE (Serbia sau altele), iar daca voi avea nevoie sa vizitez / tranzitez aceste tari, daca nu functioneaza "Download offline maps" - desi nu vad de ce nu ar functiona - atunci voi cauta aplicatii de pe Play Store cu offline maps.
    1 point
  29. Actualmente sunt langa Ouranopoli. http://www.akrathos-hotel.gr/language/en/ Ruta folosita:Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Makaza-Ouranopoli. Referitor la taxe: Pod Gurgiu 13 sau 14 lei (nu imi aduc aminte exact). Vinieta Bulgaria,se poate face in vama(dar o sa fie aglomerat la ghiseu) sau la benzinariile din Ruse.Eu am ales Luk Oil cu plata card lei si a durat 30 secunde maxim (15 leva/1 saptamana). In Grecia ai 2 Toll (taxe de autostrada pe drumul catre Thasos-Halkidiki) cu preturi 1.90 si 2.10 euro (e bine sa aveti marunt euro se mearga repede treaba). Drumul pe varianta Makaza este ok si singura preocupare mai "deosebita" sunt camerele fixe din Bulgaria care nu apar mereu pe wazze. Nu va bazati pe wazze in Bulgaria sa va "dea" toate camerele fixe sau raderele mobile ...pt ca nu prea se oboseste nimeni sa le semnaleze in aplicatie.
    1 point
  30. In sfarsit am apucat sa-i fac si poze cu interiorul ... din pacate, in zilele astea e cam ploios pe aici, si covorasele din interior sunt murdare; va rog sa scuzati acest aspect
    1 point
  31. Nu a fost bataie de cap absolut deloc, atat timp cat service-ul stie ce face. Confirm cele spuse de @BLiTZ, exact acestia au fost pasii descrisi si executati. ( din pacate cei din bucuresti si-au cam dat cu stangul in dreptul si nu au stiut ce poate sau cum poate camera aceasta...dar se pare ca s-au inselat multi legat de camerele low si high...la superb exsita un singur cod de camera si merge brici daca stii sa o calibrezi, sa o codezi si sa o instalezi) Camera merge impecabil, este functionala 100% si nu difera cu nimic fata de echiparea de fabrica. Are si toate functiile disponibile - 180 grade, vedere in jos pt carlig etc. Multumesc celor de la DELCAR Brasov si in special domnului Cristian Trifan. Au avut si echipamentul dar si cunostiintele necesare sa faca operatiunea fara probleme. Daca aveti de gand sa va montati asa ceva pe masina, recomand cu caldura sa va duceti la ei. Sunt fericit...am camera
    1 point
  32. Scurt si la obiect: 1. camera kit original vine fara software in ea (in controllerul ei). 2. sunt necesare resoftari, codari si reparametrizari ale mai multor controllere responsabile de buna functionare a camerei: gateway, steering wheel electronics, multimedia, camera etc. 3. punctele 1 si 2 se rezolva doar in reprezentanta cu testerul original si cu o conexiune securizata la serverele Skoda, doar dupa ce in prealabil se modifica in serverele Skoda echiparea masinii, sa se stie acolo ca s-a montat kitul de la 1. 4. dupa 1-3 se face calibrarea camerei. Camera SH gata calibrata nu rezolva punctele 1-3. Doar 4 dar ala e fix nimic. Punctul 2 se poate rezolva temporar cu codari manuale, offline, dar sunt valabile pana la prima intrare a masinii intr-un service autorizat pentru vreo resoftare sau altceva. In momentul cand s-au accesat serverele Skoda si codarile NU sunt ce e definit la Skoda ca si echipare pe masina, se rescriu automat cu ce stie Skoda. Si Skoda, nu va sti ca auto are camera pana nu se parcurge pct. 3, a 2-a parte. Cam asta e treaba. Kitul original, dupa instalare etc etc functioneaza EXACT ca si echiparea de uzina. Nicio diferenta.
    1 point
  33. @Clrandrei sfatul meu e sa stergi dupa fiecare spalare cu un servetel uscat (eventual cu putin detergent de geamuri) benzile cromate de la geamuri. Eu asa fac si n-am nici macar vreo urma pe ele, dupa 1 an si 8 luni. Le-am lasat o data vreo 2 sau 3 spalari la rand fara sa le sterg eu apoi si incepusera sa se albeasca, dar nu asa rau ca la tine. De atunci le sterg eu de fiecare data si nu mai sunt probleme. Si da, vina e a unor substante (pe care nu toate spalatoriile le folosesc), dar nu ca ataca cromul, ci pur si simplu daca sunt lasate sa se usuce fara a fi sterse, in soare pateaza, iar apoi foarte greu se iau petele. Petele se depun PESTE crom, efectul nu e unul de distrugere a elementului, ci doar de patare. Ca sa intelegi la ce ma refer, fa un test, pune 2-3 stropi de apa cu PUR (de vase) si uda un element din asta cromat (care e curat). Lasa-l la soare sa se usuce. Dupa 30 min elementul va arata exact ca in pozele tale si se va curata greu. Daca in schimb speli elementul cu PUR si apoi il stergi cu un servetel uscat, nu ramane nicio urma. Cred ca si petele tale se pot curata cu detergent de vase si apa, dar trebuie sa insisti mult si sa NU dai cu nimic abraziv, ci frecat cat mai mult cu o laveta fina, apoi limpezit si sters frumos. L.E. Daca la spalatorie oamenii iti sterg pana la uscare elementele respective, nu mai ai tu grija asta - dar majoritatea nu o fac, lasa urme/zoaie/pete/stropi. Iar la OMV de exemplu, chiar dupa uscarea lor, masina ramane relativ umeda si stropii respectivi lasa pete apoi..
    1 point
  34. Să o stăpânești sănătos! Și promite-ne că vei parca regulamentar chiar și pentru poze.
    1 point
  35. Sa o stapanesti sanatos! Nu te grabi cu acceleratia si fa-i rodajul cum scrie in manual si o sa te bucuri mult dupa. Eu zic sa fii un pic realist si sa te astepti la un consum cam de 7% pe autostrada pt ca totusi e passat nu golf, e motor pe benzina si nici nu ai ACT.
    1 point
  36. 999 cc, 3 cilindri ...cam mic pentru octavia
    1 point
  37. Nu ma pot abtine .....trebuie sa pun si asta aici.... The new Explorer: Va urma si un topic separat cat de curand , momentan cateva informatii 2.0 TDI , CFFB, 4 Motion si 70k km ... , cu multe optiuni ......cam toate O sa mai treaca ceva timp pana am timp sa umblu cu inmatricularea , oricum golful ramane number one player Momentan sunt cu golful prin tara ..Cluj apoi Timisoara , nici nu am apucat sa ma bucur cum trebuie de Tiguan ......dar deh......trebuie sa facem si bani .....de retrofituri ?
    1 point
  38. Hai si cateva poze cu ea curata! Mi se pare foarte frumoasa fata de modele anterioare! Mai sportiva, mai agresiva si totusi eleganta la drum
    1 point
  39. ~133000. Am montat footwell lights, am schimbat distribuția la 132000, iar în aprilie urmează ambreiajul.
    1 point
  40. Eu am 40.000 de km cu un VRs 3 benzina destul de alergat și n a mâncat gram de ulei . Mai am un 2.0 benzina de la concurență alergat și ăla și la fel , fără gram de ulei consumat . Schimb uleiul la 10.000 ai NU pun Castrol !
    1 point
  41. Mai mult de 1 an de zile ? Sincer meriti un bonus mare de la Seat mai rar asa client fidel . Apreciez tenacitatea ta eu sincer nu asteptam atata . Sper sa ai noroc si sa iti vina mai repede masina !
    1 point
  42. valvoline e de 10 ori peste castrol cel care il aveam inainte..sa ma contrazica cineva daca nu este asa !
    1 point
  43. Da, trebuie facuta adaptarea la swap, cu codul pin, etc - Login pe Engine, schimbi pin-ul , etc. Sfatul meu - immo off la ECU asta mai nou, care vrei sa il montezi...iar al tau ramane adaptat - astfel, faci swap intre ele, cand vrei - fara sa te complici. P.S. - mai bine iti prelungesc mufele la ECU pana in torpedou... sa il schimbi cand parchezi...fu gluma...
    1 point
  44. Modificarile se fac doar din 17-instuments,Adaptation. Se modifica : -minimum km -maximum km -minimum time -maximum time
    1 point
  45. Nu au nimic discurile, alea sunt urme de placute. Cand o sa mergi mai mult se vor curati singure
    1 point
  46. salut, cam tarziu raspunsul dar daca nu gresesc, ar fi ca cele cu "Joystick" in spatele schimbatorului au navigatie, iar cele cu joystick pe bord nu au
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!