Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2018 în toate secţiunile
-
Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ... Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : Ce vroiam eu : Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu : Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare .... La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata. Istoricul masinii este destul de simplu : In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km . Printre dotarile care merita mentionate sunt : Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile. Enjoy!10 points
-
Am făcut niște calcule si mi-am asumat niste riscuri . Pretul la care am cumpărat mașina a fost mult mai bun de cat cel afisat si banii rămași imi asigura confortul psihic in urmatoarea perioada . Are pneuri de vara noi , discuri de frâna si placute de frana noi , stergatoare de parbriz noi , iar asta este un avantaj . In afara de inmatriculare si o revizie , sper ca in perioada urmatoare sa nu am alte cheltuieli . Faptul că are tot istoricul de service la zi si a fost întreținută foarte bine m-a facut sa o cumpăr. Explicam mai sus ca prin renunțarea la fumat si la o cazare mai scumpă in concedii , se pot face economii care sa acopere diferentele de costuri cu aceasta mașina versus una normală. Poate am dat un exemplu neinspirat ... Trebuie să fac câteva mici sacrificii si o sa ma conving in timp dacă merita sau nu . Am zis sa incerc . Viata este prea scurta si trebuie să ne bucurăm de ea . Casco nu am aflat cat costa , dar este posibil sa fie destul de scump si sa renunț. La Focus am avut Casco numai in primul an si nu a fost nevoie . O tin in garaj si va fi protejată cat timp stationeaza intre concedii si deplasarile lungi . Credeti ca un A6 3.0 TDI Quattro sau un E 320 CDI 4Matic ar fi avut costuri mai mici de întreținere? Toate mașinile precedente le-am ales tinand cont de costuri . Nu ma gândeam la masini gen Phaeton sau motoare mari, speriat ca se strica ceva si o sa dau o avere ! Am prieteni cu astfel de masini si nu se plang . Si mașinile obișnuite pot papa bani multi , numai ca ii dai in timp , pe chestii mărunte . Diferenta este la calitate . Mașinile premium se strica mai rar si costa mai mult reparațiile. Discuțiile avute inainte de achizitie cu câțiva proprietari de Phaeton, m-au convins că este o mașina fiabilă. Nu cred ca toti sunt mincinoși ! Dacă era singura mașina din familie si urma sa fie folosita zilnic , 100% nu o luam ... Imi cer scuze daca anumite persoane s-au simțit jignite de afirmațiile mele sau dacă am parut arogant . Nu aceasta a fost intenția mea . Recunosc ca sunt cam extaziat , dar Phaetonul este de vina ! Cei 2500 de km facuti din Germania pana acasa, m-au convins că am facut alegerea perfecta . Ramane sa vedem ce se intampla in timp si promit ca o sa scriu aici despre mașina . Accept si criticile constructive !8 points
-
Desigur. Pretul final, cu tot cu rabla, a fost 18700 euro. Aici sunt incluse optionale de aprox. 3000 euro si culoarea custom (pyrite silver) care si ea a fost aprox. 550 euro. Dotarile optionale adaugate, fata de echiparea "Advance": - Camera spate "Rear View" - Cruise Control - Faruri LED Basic - Front Assist (inclusiv functie City Emergency Brake) - Parbriz incalzit - Park Pilot (senzori de parcare fata / spate) - Volan multifunctional5 points
-
Jack mode Masinile cu suspensie pneumatica incearca sa mentina masina dreapta si daca o roata este ridicata sau coborata. Cu masina ridicata pe cric suspensia va lucra incercand sa compenseze diferenta de inaltime dintre roti. In jack mode se opreste acea compensare automata.3 points
-
Felicitari ! Din experienta mea cu acest model iti pot spune ca : -nu-i place la oras (se poate aprinde martorul dpf) -uraste gropile ,desi le calca ca si cum nu ar fi (se strica pernele) -la orice interventie la roti se pune obligatoriu pe Jack Mode (se strica pernele) Sa o porti cu placere!3 points
-
Multumesc pentru urarile de bine . Recunosc ca am facut o mica aroganta pentru nivelul meu , dar la 43 de ani cred ca merit sa ma bucur de asa ceva . Majoritatea celor care se tem de costurile de intretinere au in mare parte dreptate . Daca cineva de nivelul meu ma consulta pe mine , il sfatuiam sa nu ia masina asta ! Ca sa raspund la toate intrebarile , cealata masina este un Ford Focus Breack , 1.6d diesel , cutie manuala , echipare Titanium , destul de bine dotata ... o masina pe care am ales-o rational . Inainte de Focus aveam un Passat 1.9 TDI si sotia un Glof V . Am vandut ambele masini si am luat una singura , pentru ca sotia are masina de serviciu . Impozitul o sa fie in jur de 1900 lei / an , RCA-ul 700 - 800 de lei/an , o revizie costa cam 2000 - 2200 de lei si se face la 20.000 km sau 2 ani . Eu cu masina asta o sa fac in jur de 10.000 maxim 15.000 pe an si peste 60% din km vor fi facuti in afara tarii . Fac km putini si asta a fost motivul pentru care am cautat o masina cu rulaj mic . Phaetonul are discuri , placute si pneuri de vara noi . Daca nu apar probleme neprevazute , cativa ani o sa fac doar revizii . Cu bugetul de intretinere a fost foarte simplu : pe tigari cheltuiam intre 800 si 900 de lei / luna ... deci costuri acoperite ! Este adevarat ca piesele sunt scumpe , insa masina este foarte solida . Am discutat personal cu 6 propietari de Phaeton , din care unul a avut toate modelele . Sunt super incantati de masina si m-au asigurat ca masina este super-fiabila daca ai grija de ea . Mai apar cateodata mici bug-uri si erori pe partea electronica dar in 90% din cazuri nu impiedica deplasarea masinii . Imi spuneau ca cele cu probleme de fiabilitate au fost produse intre 2004 si 2008 , dupa care au imbunatatit mult masina . Am vazut masina cu 420.000 km facuti in Romania si este impecabila . Vorbiti cu propietari de Phaeton , intrebati la service si vedeti ca este o masina foarte fiabila .Mai depinde si de noroc , dar in mare parte nu este de speriat . Au fost masini mai simple constructiv care au avut probleme costisitoare . Este clar ca nu este o masina de buget daca o priviti strict din punct de vedere al costurilor , dar va rog sa ma credeti ca satisfactia pe care ti-o ofera cand o conduci , este inegalabila . Ce vad ca nu luati voi in calcul este si pretul masinii . Daca ii calculezi pretul real , cu o depreciere normala , o sa vezi ca ramai cu cateva mii bune , chiar aproape de 15.000 euro in buzunar , bani pe care ii poti cheltui ulterior pe reparatii sau poti ramane cu ei in buzunar daca masina este fiabila . Verificati cat costa un S din 2011 pana in 120.000 km (cam 30.000 euro in Germania) si o sa intelegeti ce vorbesc . Pentru carcotasii care zic ca este VW , eu va spun ca masina asta te face sa te simti ca intr-un S . Pe mine nu ma intereseaza sigla de fitze cu stelute sau cerculete pe capota si nici ce cred altii ... ma intereseaza cum ma simt eu in masina si chiar ma distreaza ca unii care nu se pricep la masini , cred ca este un Passat .?3 points
-
2 points
-
Actualmente sunt langa Ouranopoli. http://www.akrathos-hotel.gr/language/en/ Ruta folosita:Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Makaza-Ouranopoli. Referitor la taxe: Pod Gurgiu 13 sau 14 lei (nu imi aduc aminte exact). Vinieta Bulgaria,se poate face in vama(dar o sa fie aglomerat la ghiseu) sau la benzinariile din Ruse.Eu am ales Luk Oil cu plata card lei si a durat 30 secunde maxim (15 leva/1 saptamana). In Grecia ai 2 Toll (taxe de autostrada pe drumul catre Thasos-Halkidiki) cu preturi 1.90 si 2.10 euro (e bine sa aveti marunt euro se mearga repede treaba). Drumul pe varianta Makaza este ok si singura preocupare mai "deosebita" sunt camerele fixe din Bulgaria care nu apar mereu pe wazze. Nu va bazati pe wazze in Bulgaria sa va "dea" toate camerele fixe sau raderele mobile ...pt ca nu prea se oboseste nimeni sa le semnaleze in aplicatie.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Să o stăpânești sănătos! Și promite-ne că vei parca regulamentar chiar și pentru poze.2 points
-
2 points
-
Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum1 point
-
S-a suparat ursul Kodi pe mine. S-a suparat atat de rau ca n-a vrut sa-mi deschida usa acum pe seara, cu cheia in buzunar si langa el. 3 zile am fost plecat in delegatie si nici azi n-am mers cu el. Pana n-am apasat pe cheie, n-a vrut sa-mi deschida. Urs rasfatat ?1 point
-
Ceau, De cateva zile sunt proprietarul unui Seat Leon, motor CAXC , 1.4 TSI , 125 CP si as dori sa-i fac revizia. Imi puteti recomanda un ulei bun pt acest tip de motor !? Cei care au asa ceva ...sfaturi.... Din experienta cu Golf-ul ma gandeam la Valvoline SynPower XL-III C3 5W30 , ce spuneti ? Multumesc.1 point
-
Multumesc pentru gandurile bune . Am observat din prima zi ca nu-i place in oras si nici nu am de gand sa o folosesc pentru mers la birou sau la piata . Cum spunea un coleg , nu prea incape pe locurile din parcarile subterane si este mai dificil sa parchezi in aglomeratie ... O sa-i fac revizia la reprezentanta si sper sa nu am probleme . @EEXCALADE : Te rog sa detaliezi ce inseamana jack mode si cum se pune in modul asta ? Nu m-am prins cum se face . In Germania aveau un elevator care a ridicat-o pe roti si nu a fost nevoie sa o ridic pana acum . Mi-ar prinde bine sa aflu de la voi orice recomandare specifica pentru Phaeton . Probabil ca sunt multe proceduri speciale .1 point
-
Undeva s-a strecurat o greseala, probabil in baza de date a celor ce au intocmit raportul cu istoricul masinii. Touareg s-a fabricat numai la Bratislava, in aceeasi fabrica cu Por Cayenne si Audi Q7.1 point
-
Te-am păcălit, scuze, e Ok, am testat și eu azi. M-am derutat eu. Am probat azi și e corect cum se vede, o întoarce el invers (mirror) ca sa vezi tu Ok STG și DR. ?1 point
-
Îmi pare foarte rău să spun dar ești foarte slab informat. Elementele alea NU SUNT cromate, sunt acoperite cu un strat subțire de aluminiu anodizat. Practic o depunere. Dacă te uiți cu atenție o să remarci că sunt mate, nu lucioase cum sunt cele “cromate” (poți să compari cu ramancromată a grilei de radiator ca să vezi clar diferența). Am testat personal un astfel de element: am picurat pe el soluție de spălat CONCENTRATĂ și l-am lăsat în soare 10 minute. Nimic. Am picurat soluție de spălat jantele, mult mai agresivă, în 5 minute era alb ca în pozele de mai sus, corodase tot aluminiul până la plasticul de dedesubt. În momentul ăsta eu pot afirma că DA, de la soluțiile de spălat mașina e problema. Într-adevăr, n-am înțeles niciodată de ce Se fac elementele alea cu aluminiu și nu ca celelalte. Și problema e veche de pe vremea primilor Touaregi, și la alea se albeau tot așa.1 point
-
Eu am o curiozitate, cât plătești casco pentru așa navă amiral și la ce asigurător?1 point
-
Nu a fost bataie de cap absolut deloc, atat timp cat service-ul stie ce face. Confirm cele spuse de @BLiTZ, exact acestia au fost pasii descrisi si executati. ( din pacate cei din bucuresti si-au cam dat cu stangul in dreptul si nu au stiut ce poate sau cum poate camera aceasta...dar se pare ca s-au inselat multi legat de camerele low si high...la superb exsita un singur cod de camera si merge brici daca stii sa o calibrezi, sa o codezi si sa o instalezi) Camera merge impecabil, este functionala 100% si nu difera cu nimic fata de echiparea de fabrica. Are si toate functiile disponibile - 180 grade, vedere in jos pt carlig etc. Multumesc celor de la DELCAR Brasov si in special domnului Cristian Trifan. Au avut si echipamentul dar si cunostiintele necesare sa faca operatiunea fara probleme. Daca aveti de gand sa va montati asa ceva pe masina, recomand cu caldura sa va duceti la ei. Sunt fericit...am camera1 point
-
salutare, am montat luni amortizoarele Sachs advantage pe fata, ca o prima impresie par foarte tari, se simte orice gropita, dar masina pare mai stabila. Acum sper sa ma tina ceva...1 point
-
1 point
-
Scurt si la obiect: 1. camera kit original vine fara software in ea (in controllerul ei). 2. sunt necesare resoftari, codari si reparametrizari ale mai multor controllere responsabile de buna functionare a camerei: gateway, steering wheel electronics, multimedia, camera etc. 3. punctele 1 si 2 se rezolva doar in reprezentanta cu testerul original si cu o conexiune securizata la serverele Skoda, doar dupa ce in prealabil se modifica in serverele Skoda echiparea masinii, sa se stie acolo ca s-a montat kitul de la 1. 4. dupa 1-3 se face calibrarea camerei. Camera SH gata calibrata nu rezolva punctele 1-3. Doar 4 dar ala e fix nimic. Punctul 2 se poate rezolva temporar cu codari manuale, offline, dar sunt valabile pana la prima intrare a masinii intr-un service autorizat pentru vreo resoftare sau altceva. In momentul cand s-au accesat serverele Skoda si codarile NU sunt ce e definit la Skoda ca si echipare pe masina, se rescriu automat cu ce stie Skoda. Si Skoda, nu va sti ca auto are camera pana nu se parcurge pct. 3, a 2-a parte. Cam asta e treaba. Kitul original, dupa instalare etc etc functioneaza EXACT ca si echiparea de uzina. Nicio diferenta.1 point
-
Tare faza cu tigarile. Nu m-am putut abtine: Ea: Fumezi? El: Da. Ea: Cate pachete pe zi? El: 3 pachete. Ea: Cat costa un pahet? El: 10 RON. Ea: De cat timp fumezi? El: 15 ani. Ea: Deci, daca un pachet costa 10 RON, tu fumezi 3 pe zi, inseamna ca cheltui 900 RON pe luna. Intr-un an se fac 10.800 RON, corect? El: Corect. Ea: Asadar, daca pe an cheltui 10.800, nemaipunand la socoteala inflatia, in ultimii 15 ani ai cheltuit 162.000 RON, corect? El: Corect. Ea: Stiai ca, daca nu ai fi fumat si ai fi strans banii astia intr-un cont de economii, adunand si dobanzile aferente celor 15 ani, ti-ai fi putut cumpara un Ferrari? El: ...Fumezi? Ea: Nu. El: Atunci unde dracu‘ ti-e nenorocitul ala de Ferrari?!1 point
-
"pe tigari cheltuiam intre 800 si 900 de lei / luna ... deci costuri acoperite !" excelenta alegere! foarte frumoasa masina, s-o plimbati sanatosi!1 point
-
Mi-au ajuns si mie KAYABA RH5157. Pun si eu pe spate. Eu ma astept sa creasca garda la sol pentru ca cele care le dau acum sunt SPORT- echiparea de fabrica pt 1.8T. Adio stabilitate..dar macar o sa fie ceva confort. Revin cu poze dupa montaj.1 point
-
daca e peste atunci iese din discutie , cu 1000 euro in plus gasesti direct masina multumesc de informatii m-am lamurit si eu cu masinile de la noi , nu credeam ca pot sa dau de atatia idioti ... Weltauto ... am povestit mai sus mai e un Touareg aici , a fost acum o luna si pe Autovit la 16.400 cu 208k , acum e pe OLX cu 15.900 si 221k : https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-touareg-2011-individual-line-IDaev6n.html#2d40252f7d a mers cam mult o luna ma rog , sun sa intreb unde se poate vedea zice un baiat : e la colegul meu , il sun imediat sa vad unde se afla cu masina si pauza ... dau sms sa intreb daca a vorbit si ... pauza apoi masina aia din Bucuresti : https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-touareg-ID7GsSIX.html a fost 15.700 , apoi 14.500 , apoi 14.000 apoi 14.500 ( in cateva saptamani ) e ala care nu avea bani de comision banca daca retragea bani din cont ii cer de 3 ori VIN-ul si imi raspunde : ia du-te tu frumusel si cauta alta masina in concluzie e posibil sa existe si vanzatori seriosi , dar majoritatea sunt cel putin dubiosi la fel ca si masinile lor deci ... imi aduc de dincolo1 point
-
nu ma grabesc deloc pernele si alte jucarii sunt bonusuri , must have = xenon , rns si incalzire in scaune nu iau masina in leasing , nu am datorie niciun leu la nimeni si nu o sa incep acum am masina , am bani si astept sa gasesc ceva care sa ma multumeasca in bugetul alocat de mine nu sunt un copil care e gata sa arunce cu bani ca sa isi ia jucarie banii mei sunt munciti si sunt pentru viitorul familiei , masina e un moft ptr care singur mi-am impus un prag care sa nu ne efecteze financiar orice s-ar intampla oricum asta cu " dai avans serios la leasing " si apoi nu mai platesti , e tare multumesc tuturor pentru informatiile utile AutoSchunn .... e pentru cei care vor masina noua dar vor sa dea mai putin cu masina de la Nurvil s-a lamurit agentul Mihai Mustata de acolo a incercat sa imi vanda vanda ( nu inteleg ce a fost in mintea lui ) o masina care nu era a lor , ci a altcuiva care de fapt nu vrea sa le-o dea lor , are alte treburi faptul ca a vrut sa imi faca factura vineri denota ca a incercat sa ma pacaleasca , Nurvil Weltauto nefiind proprietarul masinii deci ... aveti incredere in dealeri , cei de acolo sunt ca orice samsari din spatele blocului1 point
-
După finalizarea unui curs de pilotaj la care am participat, mi s-a dat voie să fac două ture și cu mașina personală, for fun. A fost destul de distractiv, deși anvelopele de iarnă erau absolut complet depășite (după trei săptămâni de la plasarea comenzii, încă nu a venit janta înlocuitoare pentru anvelopele de vară... una din plăcerile de avea un model de jante foarte exclusivist), la fiecare frână și fiecare rotire de volan urlau ca din gură de șarpe. Chiar îmi pare foarte rău că nu am avut PS 4S-urile puse, aș fi fost foarte curios cum se comportă mașina cu ele, mai ales că tocmai coborâsem de pe un type-R și un 228i echipate cu același model de anvelope. Partea foarte mișto a fost că prietenul care m-a filmat era mega entuziasmat de cum se auzea mașina pe circuit, cică se auzea foarte tare chiar și din cealaltă parte a pistei. Din păcate, conform spuselor lui, nici măcar jumătate din sunetul real nu se regăsește în filmare. În plus, se pare că de când cu noul furtun de admisie, se aude destul de tare supercharger-ul la accelerări puternice Am încercat să evit acest sunet dar, de la o vreme, mai ales ținând cont de faptul că este la un nivel destul de redus, a început să-mi placă mult de tot1 point
-
I❤️Osterreich. Pt mine e cea mai frumoasa tara din cate am vazut, mai ales landul Tirol. Astept cu nerabdare luna iulie cand o sa stau vreo doua saptamani acolo.1 point
-
Filtrul NU se infunda singur ,NICIODATA,cel putin pana la 500 mii km . Intotdeauna e infundat de motorul care nu functioneza corespunzator sau din cauza unor erori care anuleaza regenerarile. De ce cumparati masini cu defectiuni ?1 point
-
fara a fi rautacios sau a comenta modul de exprimare cred ca era mai ok daca se citea posturile din ariile: http://vwforum.ro/topic/100732-schimbare-placute-frana-spate/ sau http://vwforum.ro/topic/61291-frane/ sau se punea intrebarea acolo decat sa se deschida un nou topic.1 point
-
Salutare , De vineri 11.05.2018 sunt mandrul posesor al unui Bentley ... scuze , VW Paheton 3.0 TDI din 2011 . Masina am descoperit-o dupa lungi cautari pe mobile.de si a fost dragoste la prima vedere . Povestea : De ceva timp cautam o a doua masina pentru familie si limitat oarecum de buget, nu reuseam sa ma hotarasc ... Imi doream pentru concedii si deplasarile lungi o masina mare , confortabila , cutie automata , motor diesel sau benzina sub 3000 cmc , minim 150 cp - 170 cp si cateva dotari obligatorii : faruri cu Xenon sau LED , scaune incalzite (daca masina avea tapiserie de piele , obligatoriu si in spate) , climatizare automata , senzori de parcare sau/si camera spate . Asta era lista obligatorie de calitati si doatari pe care trebuia sa le aiba masina pe care o cautam, la un buget intre 12.000 si maxim 16.500 Euro . Pe lista mai aveam si alte dotari , dar la care nu erau obligatorii : sistem audio , trapa , geamuri fumurii sau perdelute spate , etc. Masina pe care o aveam este bleomarin si am jurat ca nu mai cumpar alta masina inchisa la culoare , asa ca trebuia sa fie culoare gri cat mai deschis sau in cel mai rau caz alba . A fost foarte dificil sa ma hotarasc ce caut ... SUV-urile nu-mi plac , nu voiam sa fie un model invechit , nu voiam sa aibe multi km si nu doream o masina foarte comuna ... pfff, destul de greu , nu ? Am avut ocazia sa conduc destul cat sa-mi fac o idee , masini premium din generatia noua : Clasa S , Clasa E , GLE , Audi A6 , BMW 5 , X5 si 7 ... visam la asa ceva , dar cu bugetul meu era aproape imposibil . Pimele modele la care m-am gandit au fost VW Passat Alltrack , A6 dupa 2011 sau Clasa E - modelul de pana in 2008 . Cam astea erau modelele care ma tentau si care imi placeau . In final inclinam foarte tare spre A6 C7 . Masina arata foarte bine , este mare , confortabila , interiorul este desenat bine si pare foarte actuala ca design . Un alt plus era ca imi placea la fel de tare si varianta Avant (break). Am gasit destule masini in Germania , chiar si cu S-Line , destul de bine echipate , dar majoritatea erau spre 200.000 km sau peste . La una din cautari , am dat sa vad ce masini mai are dealerul respectiv si vad un Phaeton cu 130.000 Km la 15.200 Euro ... Bingo ! Deja din momentul ala aveam raspunsul , stiam ce masina vreau , deci s-a terminat orice cautare de Audi sau Passat ! Am inceput vanatoarea de Phaeton ...in paralel cautam informatii despre model si cam in 3-4 saptamani am ajuns sa stiu foarte multe despre masina asta . Problema este ca la vanzare mai mult de 80% sunt negre sau foarte inchise la culoare ... pana la urma masina arata foarte bine asa , dar jurasem ca nu mai cumpar culore inchisa , deci cautarile finale au fost facute numai pe gri . Cand am gasit masina mea, mi-a placut maxim cum arata ... mi-a placut tot ... jantele pe 19" sunt foarte frumoase , dotarile sunt arhisuficiente ... si cand am vazut cum arata pielea din interior, am zis : Gata ! Asta este masina si trebuie sa fie a mea ! Mi-a placut ca este facelift iar la momentul respectiv avea 114.000 km reali ... a costat in 2011 : 107.000 euro si acum era la vanzare cu 15.900 Euro ! Pentru Phaeton deja aveam alte pretentii si am adaugat la lista cu dotarile obligatorii , cateva fara care nu merita sa cumpar Phaeton-ul : scaune cu masaj ventilatie si memorie in fata , minim scaune incalzite spate , sist. audio Dynaudio , perdelute spate si incalzire auxiliara . Astea ma interesau in mod expres , dar acum ma bucur foarte tare ca are si Distronic / ACC . In plus masina are si scaune spate cu ventilatie si masaj , plus dotarile de mai jos . * Line assist * Side assist * Sign assist * Bend lighting * Adaptive Criuse Conrol si Front assist * Soft close - usi si portbagaj + keyless * Sistem de sonorizare DYNAUDIO cu 12 difuzoare - 1000 W - HDD , magazie 6 Cd-uri , USB , card SD * Navigatie cu touchscreen - nu are harta pentru Ro * Camera marsarier si senzori parcare * Climatizare separat spate * Incalzire auxiliara - Webasto * Faruri Bi-Xenon adaptive si comutare automata faza lunga * Interior din piele fina Nappa , inclusiv plansa de bord si fetele la usi sunt imbracte in piele * Alarma * Follow Me Home - Leaving Home-Coming Home * Geamuri laerale duble (laminate) * Oglinda dreapta cu reglaj automat la mers cu spatele * Volan incalzit , cu reglaj electric si functie easy entry / exit * Senzori presiune anvelope * Oglinzi exterioare rabatabile electric si heliomate *Jante 19" cu pneuri vara si 18" cu pneuri de iarna . *Padele la volan (este singura masina diesel la care am vazut padele ... este o dotare destul de rara ) Din cate am citit si vazut pe la alte masini , pentru varianta scurta , este foarte bine dotata si practic este mai usor sa spui ce nu are ... adica : trapa , volan de lemn si poate plafon imbracat in Alcantara . Masina asta este vis ! Merge foarte bine , este silentioasa , confortabila , foarte bine lucrata ... sunt foarte extaziat de alegerea facuta si ma felicit ca nu am cumparat altceva . Visam la o masina in care sa te simti asa si nu credeam ca pot sa imi permit una . Cei 2.500 km facuti la volanul ei din Germania pana acasa la Constanta , s-au simtit ca un drum de maxim 800 km facuti intr-o masina normala . Este adevarat ca nu prea ii place prin oras , mai ales in orasele aglomerate . Se simte in largul ei pe autostrada la viteze intre 160 si 220 km/h , unde devoreaza km cu cea mai mare placere. Asa ca o sa ii fac pe plac si o sa o folosesc numai cu astfel de ocazii . Am masina veche care va face partea de oras . Am si cateva regrete : Imi pare foarte rau ca productia Phaetonului a fost oprita ... ma gandesc cu groaza ca dupa ce nu voi mai avea masina asta, nu cred ca o sa mai am ocazia sa cumpar o masina asa buna la un buget asa mic . Pentru acest motiv voi pastra masina asta cat ma ai mult posibil si doar niste defectiuni majore ma vor face sa renunt la ea dupa 10 ani ! Cei care doresc de la o masina siguranta , confort si dispun de o suma intre 9.000 si 20.000 Euro sa nu stea pe ganduri si sa cumpere Phaeton ! Inca sunt pe piata din Germania masini foarte bine intretinute si cu Km putini care merita acesti bani ! Nu va speriati de impozit sau de consum , veti fi rasplatiti regeste mai ales daca va place sa faceti concedii sau deplasari lungi ! Mai bine stati la un Hotel mai ieftin de 2 sau 3 stele si mergeti pana acolo cu Phaeton, de cat sa stati la 4 sau 5 stele si sa mergeti cu Passat . Cateva poze salvate din anuntul original de pe mobile.de . revin cu pozele facute acasa pentru ca trebuie sa le micsorez , nu-mi permite sa atasez . Lemnul arata mult mai bine in realitate , aici pare foarte rosiatic ...0 points
-
A venit si randul meu. Eu am depasit limita primilor 10000 km. Mai exact 11600 km. Ca un obsedat ce sunt verific saptamanal nivelul de ulei pe joja. Ca in prima zi, cand masina avea 130 km, nivelul de ulei este la maxim. Nu am adugat nimic. Ca stil de condus pot spune ca este aproape sportiv (fara a exagera), avand in vedere ca o menajez pana pe la 15-20000 km (un bun rodaj). Ca traseu fac 70% autostrada, 30% oras. E drept ca pana la revizia de 30000 (caci aici sunt in longlife, ulei 507.00 pentru DPF) mai am ceva drum de facut. Stiu foarte bine ca este normal (in rodaj mai ales) sa consume ceva ulei dar se pare ca am avut noroc sau poate mana buna la alegere. Recomand oricui are posibilitatea (efortul merita) de a-si cumpara masina (VW in speta) direct de la sursa (Germania). In cazul meu nu este primul passat care-mi da doar satistactii. Primul l-am dus pana la 185 000 km (un ATJ 115 cai, cutie 6 vit.), cu acelasi procent ca traseu (70% autostrada, 30% oras) iar intre revizii nu am adaugat niciodata ulei, nefiind nevoie. Cu toate ca a fost condus hyper sportiv ('full' prin Europa, 4 drumuri Franta-Romania si retur). La noul proprietar passat-ul a ajuns la 220000 acum si merge ca un ceas elvetian. Parerea mea este ca, conteaza mult rodajul (turatii limitate, viteza la fel). Apoi, dupa rodaj, odata motorul cald, nu-l menajati. Un TDI iubeste turatiile (de evitat condusul de "mos", cu schimburi de trepte de viteza sub 2000 ture). E poate doar parea si experienta mea. Mirc-1 points
-
Omul e din Iasi,el foloseste franili :icon_cheesygrin:. On topic, procedura de aerisire, cu VCDS o gasesti pe acest forum dar si la Ross Tech pe site.-1 points
-
-1 points
-
Felicitari pentru masina si cat mai multi km fara probleme ! Intr-adevar este o masina extraordinara , pe care si-ar dori-o foarte multi ! Am sa iti urmaresc postarea fiindca am avut Phaeton , dar am avut probleme cu ea ( nu mecanice sau electrice-electronice ) si din pacate a trebuit sa renunt ! Incearca totusi sa fi mai putin plin de tine si sa tii cont de ceea ce ti-a scris @cristi511 ( a carui postare a disparut ) si prezinta masina tuturor colegilor de pe forum , nu doar celor de nivelul tau ( asa cum mentionezi in mod repetat ) ! Apropo , corect gramatical se scrie ...proprietar !-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00