Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2018 în toate secţiunile
-
11 points
-
Să o stăpânești sănătos! Și promite-ne că vei parca regulamentar chiar și pentru poze.10 points
-
Tare faza cu tigarile. Nu m-am putut abtine: Ea: Fumezi? El: Da. Ea: Cate pachete pe zi? El: 3 pachete. Ea: Cat costa un pahet? El: 10 RON. Ea: De cat timp fumezi? El: 15 ani. Ea: Deci, daca un pachet costa 10 RON, tu fumezi 3 pe zi, inseamna ca cheltui 900 RON pe luna. Intr-un an se fac 10.800 RON, corect? El: Corect. Ea: Asadar, daca pe an cheltui 10.800, nemaipunand la socoteala inflatia, in ultimii 15 ani ai cheltuit 162.000 RON, corect? El: Corect. Ea: Stiai ca, daca nu ai fi fumat si ai fi strans banii astia intr-un cont de economii, adunand si dobanzile aferente celor 15 ani, ti-ai fi putut cumpara un Ferrari? El: ...Fumezi? Ea: Nu. El: Atunci unde dracu‘ ti-e nenorocitul ala de Ferrari?!6 points
-
Ieri ne-am jucat putin cu suspensia. Am ridicat fata pana la inaltimea maxima specificata de Bilstein (adica 245mm intre partea superioara a talerului si centrul surubului de prindere a amortizorul in fuzeta). La instalare am gresit si am masurat gresit distanta... era cu vreo 5mm sub plaja de reglaj comunicata de Bilstein. Mi se parea mie ca e cam jos fata si masina nu se descurca deloc pe denivelari mari, dar prostul nu e prost destul pana nu e si fudul - eu chiar credeam ca respectasem instructiunile. Am ridicat talerul cca. 15mm iar comportamentul s-a modificat substantial. Daca inainte orice denivelare mare se traducea prin actionarea tamponului de capat de cursa si intarirea brusca a suspensiei acum totul e mai 'smooth', castigul de aderenta pe drumuri proaste este enorm. La viteze mici, pe denivelari mici comfortul e neschimbat. In schimb, am impresia ca masinii ii placea putin 'rake', cu puntea fata mai jos decat cea spate. Acum, cu garda la sol aproximativ egala fata-spate, masina este mai putin hotarata pe schimbarile rapide de directie, chiar daca in mijlocul virajului nu a pierdut aderenta. Teoria mea este ca ridicand puntea fata a crescut substantial inaltimea roll center-ului ceea ce duce la transfer de greutate geometric (instantaneu) mai mare pe puntea fata, adica supraincarcarea puntii fata raportat la cea spate pe prima parte a virajului, inainte ca unghiul de ruliu sa se dezvolte. Nu e o diferenta uriasa, ba chiar i-as spune subtila, dar s-a simtit la test-drive-uri before/after. In final, vreau sa atrag atentia asupra importantei reglajelor. 15mm diferenta a garzii la sol pe puntea fata schimba evident comportamentul masinii. Mai mult decat "Nu-mi mai e frica de gropi sau borduri", comportamentul nou peste denivelari e clar ce a vrut Bilstein. Cu doar 15mm in plus masina pastreaza aderenta pe drumuri mult mai nasoale, cu pretul agilitatii reduse. Ridicand sau coborand masina apar schimbari mai mari decat inaltimea centrului de greutate: geometria rotii se schimba, inaltimea roll center-ului, lungimea cursei suspensiei pe compresie/extensie... toate sunt importante pentru o masina echilibrata. Nu uitati ca pe strada conditiile de drum sunt extrem de variate; de la starea drumului pana la viteze, la incarcarea masinii si conditiile meteo - o masina de strada trebuie sa fie pregatita pentru cat mai multe situatii. Nu recomand masinile "blana jos" sau "blana sus" fara a lua in considerare toate aspectele tehnice. TL;DR: Am reglat garda la sol a masinii dupa cum se vede in poze:6 points
-
Salutare , De vineri 11.05.2018 sunt mandrul posesor al unui Bentley ... scuze , VW Paheton 3.0 TDI din 2011 . Masina am descoperit-o dupa lungi cautari pe mobile.de si a fost dragoste la prima vedere . Povestea : De ceva timp cautam o a doua masina pentru familie si limitat oarecum de buget, nu reuseam sa ma hotarasc ... Imi doream pentru concedii si deplasarile lungi o masina mare , confortabila , cutie automata , motor diesel sau benzina sub 3000 cmc , minim 150 cp - 170 cp si cateva dotari obligatorii : faruri cu Xenon sau LED , scaune incalzite (daca masina avea tapiserie de piele , obligatoriu si in spate) , climatizare automata , senzori de parcare sau/si camera spate . Asta era lista obligatorie de calitati si doatari pe care trebuia sa le aiba masina pe care o cautam, la un buget intre 12.000 si maxim 16.500 Euro . Pe lista mai aveam si alte dotari , dar la care nu erau obligatorii : sistem audio , trapa , geamuri fumurii sau perdelute spate , etc. Masina pe care o aveam este bleomarin si am jurat ca nu mai cumpar alta masina inchisa la culoare , asa ca trebuia sa fie culoare gri cat mai deschis sau in cel mai rau caz alba . A fost foarte dificil sa ma hotarasc ce caut ... SUV-urile nu-mi plac , nu voiam sa fie un model invechit , nu voiam sa aibe multi km si nu doream o masina foarte comuna ... pfff, destul de greu , nu ? Am avut ocazia sa conduc destul cat sa-mi fac o idee , masini premium din generatia noua : Clasa S , Clasa E , GLE , Audi A6 , BMW 5 , X5 si 7 ... visam la asa ceva , dar cu bugetul meu era aproape imposibil . Pimele modele la care m-am gandit au fost VW Passat Alltrack , A6 dupa 2011 sau Clasa E - modelul de pana in 2008 . Cam astea erau modelele care ma tentau si care imi placeau . In final inclinam foarte tare spre A6 C7 . Masina arata foarte bine , este mare , confortabila , interiorul este desenat bine si pare foarte actuala ca design . Un alt plus era ca imi placea la fel de tare si varianta Avant (break). Am gasit destule masini in Germania , chiar si cu S-Line , destul de bine echipate , dar majoritatea erau spre 200.000 km sau peste . La una din cautari , am dat sa vad ce masini mai are dealerul respectiv si vad un Phaeton cu 130.000 Km la 15.200 Euro ... Bingo ! Deja din momentul ala aveam raspunsul , stiam ce masina vreau , deci s-a terminat orice cautare de Audi sau Passat ! Am inceput vanatoarea de Phaeton ...in paralel cautam informatii despre model si cam in 3-4 saptamani am ajuns sa stiu foarte multe despre masina asta . Problema este ca la vanzare mai mult de 80% sunt negre sau foarte inchise la culoare ... pana la urma masina arata foarte bine asa , dar jurasem ca nu mai cumpar culore inchisa , deci cautarile finale au fost facute numai pe gri . Cand am gasit masina mea, mi-a placut maxim cum arata ... mi-a placut tot ... jantele pe 19" sunt foarte frumoase , dotarile sunt arhisuficiente ... si cand am vazut cum arata pielea din interior, am zis : Gata ! Asta este masina si trebuie sa fie a mea ! Mi-a placut ca este facelift iar la momentul respectiv avea 114.000 km reali ... a costat in 2011 : 107.000 euro si acum era la vanzare cu 15.900 Euro ! Pentru Phaeton deja aveam alte pretentii si am adaugat la lista cu dotarile obligatorii , cateva fara care nu merita sa cumpar Phaeton-ul : scaune cu masaj ventilatie si memorie in fata , minim scaune incalzite spate , sist. audio Dynaudio , perdelute spate si incalzire auxiliara . Astea ma interesau in mod expres , dar acum ma bucur foarte tare ca are si Distronic / ACC . In plus masina are si scaune spate cu ventilatie si masaj , plus dotarile de mai jos . * Line assist * Side assist * Sign assist * Bend lighting * Adaptive Criuse Conrol si Front assist * Soft close - usi si portbagaj + keyless * Sistem de sonorizare DYNAUDIO cu 12 difuzoare - 1000 W - HDD , magazie 6 Cd-uri , USB , card SD * Navigatie cu touchscreen - nu are harta pentru Ro * Camera marsarier si senzori parcare * Climatizare separat spate * Incalzire auxiliara - Webasto * Faruri Bi-Xenon adaptive si comutare automata faza lunga * Interior din piele fina Nappa , inclusiv plansa de bord si fetele la usi sunt imbracte in piele * Alarma * Follow Me Home - Leaving Home-Coming Home * Geamuri laerale duble (laminate) * Oglinda dreapta cu reglaj automat la mers cu spatele * Volan incalzit , cu reglaj electric si functie easy entry / exit * Senzori presiune anvelope * Oglinzi exterioare rabatabile electric si heliomate *Jante 19" cu pneuri vara si 18" cu pneuri de iarna . *Padele la volan (este singura masina diesel la care am vazut padele ... este o dotare destul de rara ) Din cate am citit si vazut pe la alte masini , pentru varianta scurta , este foarte bine dotata si practic este mai usor sa spui ce nu are ... adica : trapa , volan de lemn si poate plafon imbracat in Alcantara . Masina asta este vis ! Merge foarte bine , este silentioasa , confortabila , foarte bine lucrata ... sunt foarte extaziat de alegerea facuta si ma felicit ca nu am cumparat altceva . Visam la o masina in care sa te simti asa si nu credeam ca pot sa imi permit una . Cei 2.500 km facuti la volanul ei din Germania pana acasa la Constanta , s-au simtit ca un drum de maxim 800 km facuti intr-o masina normala . Este adevarat ca nu prea ii place prin oras , mai ales in orasele aglomerate . Se simte in largul ei pe autostrada la viteze intre 160 si 220 km/h , unde devoreaza km cu cea mai mare placere. Asa ca o sa ii fac pe plac si o sa o folosesc numai cu astfel de ocazii . Am masina veche care va face partea de oras . Am si cateva regrete : Imi pare foarte rau ca productia Phaetonului a fost oprita ... ma gandesc cu groaza ca dupa ce nu voi mai avea masina asta, nu cred ca o sa mai am ocazia sa cumpar o masina asa buna la un buget asa mic . Pentru acest motiv voi pastra masina asta cat ma ai mult posibil si doar niste defectiuni majore ma vor face sa renunt la ea dupa 10 ani ! Cei care doresc de la o masina siguranta , confort si dispun de o suma intre 9.000 si 20.000 Euro sa nu stea pe ganduri si sa cumpere Phaeton ! Inca sunt pe piata din Germania masini foarte bine intretinute si cu Km putini care merita acesti bani ! Nu va speriati de impozit sau de consum , veti fi rasplatiti regeste mai ales daca va place sa faceti concedii sau deplasari lungi ! Mai bine stati la un Hotel mai ieftin de 2 sau 3 stele si mergeti pana acolo cu Phaeton, de cat sa stati la 4 sau 5 stele si sa mergeti cu Passat . Cateva poze salvate din anuntul original de pe mobile.de . revin cu pozele facute acasa pentru ca trebuie sa le micsorez , nu-mi permite sa atasez . Lemnul arata mult mai bine in realitate , aici pare foarte rosiatic ...3 points
-
Felicitari pentru masina si cat mai multi km fara probleme ! Intr-adevar este o masina extraordinara , pe care si-ar dori-o foarte multi ! Am sa iti urmaresc postarea fiindca am avut Phaeton , dar am avut probleme cu ea ( nu mecanice sau electrice-electronice ) si din pacate a trebuit sa renunt ! Incearca totusi sa fi mai putin plin de tine si sa tii cont de ceea ce ti-a scris @cristi511 ( a carui postare a disparut ) si prezinta masina tuturor colegilor de pe forum , nu doar celor de nivelul tau ( asa cum mentionezi in mod repetat ) ! Apropo , corect gramatical se scrie ...proprietar !3 points
-
Am făcut niște calcule si mi-am asumat niste riscuri . Pretul la care am cumpărat mașina a fost mult mai bun de cat cel afisat si banii rămași imi asigura confortul psihic in urmatoarea perioada . Are pneuri de vara noi , discuri de frâna si placute de frana noi , stergatoare de parbriz noi , iar asta este un avantaj . In afara de inmatriculare si o revizie , sper ca in perioada urmatoare sa nu am alte cheltuieli . Faptul că are tot istoricul de service la zi si a fost întreținută foarte bine m-a facut sa o cumpăr. Explicam mai sus ca prin renunțarea la fumat si la o cazare mai scumpă in concedii , se pot face economii care sa acopere diferentele de costuri cu aceasta mașina versus una normală. Poate am dat un exemplu neinspirat ... Trebuie să fac câteva mici sacrificii si o sa ma conving in timp dacă merita sau nu . Am zis sa incerc . Viata este prea scurta si trebuie să ne bucurăm de ea . Casco nu am aflat cat costa , dar este posibil sa fie destul de scump si sa renunț. La Focus am avut Casco numai in primul an si nu a fost nevoie . O tin in garaj si va fi protejată cat timp stationeaza intre concedii si deplasarile lungi . Credeti ca un A6 3.0 TDI Quattro sau un E 320 CDI 4Matic ar fi avut costuri mai mici de întreținere? Toate mașinile precedente le-am ales tinand cont de costuri . Nu ma gândeam la masini gen Phaeton sau motoare mari, speriat ca se strica ceva si o sa dau o avere ! Am prieteni cu astfel de masini si nu se plang . Si mașinile obișnuite pot papa bani multi , numai ca ii dai in timp , pe chestii mărunte . Diferenta este la calitate . Mașinile premium se strica mai rar si costa mai mult reparațiile. Discuțiile avute inainte de achizitie cu câțiva proprietari de Phaeton, m-au convins că este o mașina fiabilă. Nu cred ca toti sunt mincinoși ! Dacă era singura mașina din familie si urma sa fie folosita zilnic , 100% nu o luam ... Imi cer scuze daca anumite persoane s-au simțit jignite de afirmațiile mele sau dacă am parut arogant . Nu aceasta a fost intenția mea . Recunosc ca sunt cam extaziat , dar Phaetonul este de vina ! Cei 2500 de km facuti din Germania pana acasa, m-au convins că am facut alegerea perfecta . Ramane sa vedem ce se intampla in timp si promit ca o sa scriu aici despre mașina . Accept si criticile constructive !2 points
-
2 points
-
Multumesc pentru urarile de bine . Recunosc ca am facut o mica aroganta pentru nivelul meu , dar la 43 de ani cred ca merit sa ma bucur de asa ceva . Majoritatea celor care se tem de costurile de intretinere au in mare parte dreptate . Daca cineva de nivelul meu ma consulta pe mine , il sfatuiam sa nu ia masina asta ! Ca sa raspund la toate intrebarile , cealata masina este un Ford Focus Breack , 1.6d diesel , cutie manuala , echipare Titanium , destul de bine dotata ... o masina pe care am ales-o rational . Inainte de Focus aveam un Passat 1.9 TDI si sotia un Glof V . Am vandut ambele masini si am luat una singura , pentru ca sotia are masina de serviciu . Impozitul o sa fie in jur de 1900 lei / an , RCA-ul 700 - 800 de lei/an , o revizie costa cam 2000 - 2200 de lei si se face la 20.000 km sau 2 ani . Eu cu masina asta o sa fac in jur de 10.000 maxim 15.000 pe an si peste 60% din km vor fi facuti in afara tarii . Fac km putini si asta a fost motivul pentru care am cautat o masina cu rulaj mic . Phaetonul are discuri , placute si pneuri de vara noi . Daca nu apar probleme neprevazute , cativa ani o sa fac doar revizii . Cu bugetul de intretinere a fost foarte simplu : pe tigari cheltuiam intre 800 si 900 de lei / luna ... deci costuri acoperite ! Este adevarat ca piesele sunt scumpe , insa masina este foarte solida . Am discutat personal cu 6 propietari de Phaeton , din care unul a avut toate modelele . Sunt super incantati de masina si m-au asigurat ca masina este super-fiabila daca ai grija de ea . Mai apar cateodata mici bug-uri si erori pe partea electronica dar in 90% din cazuri nu impiedica deplasarea masinii . Imi spuneau ca cele cu probleme de fiabilitate au fost produse intre 2004 si 2008 , dupa care au imbunatatit mult masina . Am vazut masina cu 420.000 km facuti in Romania si este impecabila . Vorbiti cu propietari de Phaeton , intrebati la service si vedeti ca este o masina foarte fiabila .Mai depinde si de noroc , dar in mare parte nu este de speriat . Au fost masini mai simple constructiv care au avut probleme costisitoare . Este clar ca nu este o masina de buget daca o priviti strict din punct de vedere al costurilor , dar va rog sa ma credeti ca satisfactia pe care ti-o ofera cand o conduci , este inegalabila . Ce vad ca nu luati voi in calcul este si pretul masinii . Daca ii calculezi pretul real , cu o depreciere normala , o sa vezi ca ramai cu cateva mii bune , chiar aproape de 15.000 euro in buzunar , bani pe care ii poti cheltui ulterior pe reparatii sau poti ramane cu ei in buzunar daca masina este fiabila . Verificati cat costa un S din 2011 pana in 120.000 km (cam 30.000 euro in Germania) si o sa intelegeti ce vorbesc . Pentru carcotasii care zic ca este VW , eu va spun ca masina asta te face sa te simti ca intr-un S . Pe mine nu ma intereseaza sigla de fitze cu stelute sau cerculete pe capota si nici ce cred altii ... ma intereseaza cum ma simt eu in masina si chiar ma distreaza ca unii care nu se pricep la masini , cred ca este un Passat .?2 points
-
2 points
-
2 points
-
Misto masina, sa o stapanesti sanatos. Pentru mine este incredibil cum se poate deprecia o masina ca asta in doar 7 ani ?2 points
-
@Muale scrumiera se prezinta ca noua dupa 3 saptamani cu odorizantul in ea @mad_kat ce sa zic...ma batea un gand sa reconditionez plasticul ala ,dar mii sa nu il stric mai tare ? -una peste alta masina a mai primit saptamana trecuta placute noi pe spate trw si un kit nou de ambreiaj valeo cu masa simpla (dupa ce initial pusesem pe masina ambreiaj original si placa de presiune noi nu prea se pupau cu volant mea care probabil era in cap si trebuia pusa noua 11mil nu dau pe o volant -momentan sunt foarte incantat de noul ambreiaj nu este mare diferenta fata de cel cu masa dubla ,am cam 500km facuti cu el in afara orasului si treaba e buna...sa vedem cat tine2 points
-
Cand citesc dotarile pe care le are, cand o privesti atat de impozanta si cand te gandesti la pretul initial, nu ai cum sa nu iti placa aceasta masinarie imbacsita de electronica. Desi nu sunt un om atat de mare ca dimensiuni si nici la varsta maturitatii nu sunt (am sub 25 ani), balesc dupa masina asta conducand al meu cc. Softclose, incalzire auxiliara... cred ca fiecare utilizare a masinii asteia e ca o incarcare de energie a inimii. Sper totusi sa nu fie o descarcare a buzunarului / contului si sa se dovedeasca o masina fiabila. M-am gandit de multe ori daca in locul unei masini sh cu pana in 30.000km cu pret de 25.000 Euro aproximativ nu ar fi mai bine sa achizitionez o astfel de limuzina si ceva cu care sa ma misc ici si colo. Momentan nu imi permit sa fac treaba asta (asigurari suplimentare, impozit, service, consumabile etc). Sunt convins ca inima mi-ar zambi ca si tie, dar buzunarul mi-ar plange si nu imi place sa mi reduc placerile vietii pentru o solutie de genul. Sunt curios insa cum reusesti tu, dupa ce conduci Phaeton-ul sa te convingi ca trebuie sa te intorci la daily car-ul de oras (nu stiu ce masina este in acest caz, poate ai vreun GTI si in cazul asta inima zambeste iar, joking). O sa urmaresc cu interes parcursul topicului. Sunt curios de preturile consumabilelor, reviziilor, micilor imperfectiuni. Sa speram ca nu or sa apara defecte care sa insumeze numere de 4 cifre in euro. Felicitari pentru alegere! Esti un curajos fericit!2 points
-
Cele aftermarket sunt la fel in toate magazinele, sa nu credeti ca au ei un atelier de reconditionare in spatele magazinului. La cate seturi am cumparat si de la magazine diferite (on-line, local) nu am observat nici o diferenta intre ele. Acum legat de partea de testare a celor after market nu pot sa ma pronunt dar daca ar fi ne luam dupa ce zice domnul de mai jos ar fi de aceeasi calitate. Intrebarea: I would like to thank you for your fast response. Meanwhile I installed 4 injectors with A2C59513554 code (all fine) and I went to my local VW dealer to finish this procedure by adapting the minimum injected quantity. During this operation all injectors has been damaged, they sound like hitting the metal followed by huge fuel consumption. After 2 hours of using them in this shape, the car refuses to start anymore. This lead again to my previous question: Is this type of injector compatible with the adaptation of the minimum fuel quantity injected? What is the difference between 03L130277B (which was installed by VW but manufactured by Continental VDO) and A2C59513554 ? Raspunsul: the injectors 03L130277B and A2C59513554 are absolutely identical just with another part number on it and without any differences in quality or functionality. The independent aftermarket has to use other part numbers than the OE manufacturers. The specs, technical figures and dimensions are exactly the same, so it is very likely that the mistake rises from wrong handling of the injector. xxxxxx xxxxxx Junior Product Manager Diesel Systems Continental Division Interior Business Unit Commercial Vehicles & Aftermarket2 points
-
2 points
-
Pompa de inalte a cedat ,nu face presiune suficienta pentru a putea porni.Pompa trebuie inlocuita / reparata sau pus o pompa cp3 Te poate ajuta colegul @racingparts.ro2 points
-
Salutare tuturor, Dupa o perioada de aproape 4 ani petrecuta alaturi de un Golf V Sportline TDI BKD, o masina exceptionala care nu de putine ori mi-a pus un zambet pe buze, a venit momentul sa prezint noua mea pasiune: un CC din 2014 black on black TDI DSG, cod motor CFFB. Tin sa ii multumesc si pe aceasta cale tovarasului @Andrei_72 care m-a ajutat in decizia de a cumpara aceasta masina, in detrimentul unui BMW F30 . Dupa lungi cautari am gasit acest CC rulat in nordul Belgiei, cu istoric complet in reprezentanta si reviziile la DSG efectuate la timp si nu am ezitat. Masina bifeaza dotarile must have ale mele si vine si cu niste plusuri. O lista cu optionalele mai importante: - Cutie DSG 6 cu functie coasting - Culoare: Deep black pearlescent effect - Jante Interlagos 18 inch - Faruri bixenon cu DRL LED - Stopuri LED - Privacy glass - Oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - Duze incalzite - Interior piele neagra - Volan piele cu comenzi si padele - Cruise control - RNS 510 cu bluetooth - MFD color - Senzori de parcare fata/spate - Senzori de lumina si ploaie - Dublu climatronic - Scaune fata incalzite Si pentru ca o poza valoreaza cat o mie de cuvinte: Dupa prima mie de km sunt incantat de comfortul oferit de masina si de linistea din habitaclu. Imi era frica ca imi va lipsi cuplul exploziv al motorului PD 140 CP de pe Golf, dar ma declar placut impresionat de combinatia CR + DSG. Prima achizitie a fost un set de covorase de cauciuc dedicate Geyer & Hosaja, care sunt absolut necesare pe meleagurile noastre. Urmeaza downgrade la soft-ul pre-dieselgate, pentru care am deja programare la TCM. In afara de intretinere si consumabile de cea mai buna calitate, urmeaza in viitorul apropiat: - Folie geamuri + folie de protectie pe faruri si proiectoare - Tips-uri pentru esapament - Posibil footrest si pedale aluminiu (nu sunt hotarat) - Jante 17 inch si cauciucuri de iarna Iar in viitorul ceva mai departat: Volan R-line1 point
-
Mașina atrage priviri in trafic , salutări și aici, felicitări pentru aspectul jucăriei !1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, ai ales cu inima Eu nu sunt fan masini SH, am auzit si citit tot felul de povesti. La pretul asta o masina din clasa asta si la km astia... "pare" un adevarat chilipir. Oricum sunt convins ca ti-ai facut bine lectiile inainte de a o cumpara iar daca o sa ai grija de ea cu siguranta o sa te bucuri mult timp de ce iti ofera mai cu seama daca o sa renunti si la fumat !1 point
-
Eu am o curiozitate, cât plătești casco pentru așa navă amiral și la ce asigurător?1 point
-
Polemica este inutilă și ai inteles gresit ce am scris mai sus . Era vorba de nivelul 10.000 - 15.000 de euro , care este foarte jos pentru o mașina de genul asta ... un nivel finaciar modest , ca sa priceapă toată lumea . Nu sunt arogant si nici plin de mine .1 point
-
Nu a fost bataie de cap absolut deloc, atat timp cat service-ul stie ce face. Confirm cele spuse de @BLiTZ, exact acestia au fost pasii descrisi si executati. ( din pacate cei din bucuresti si-au cam dat cu stangul in dreptul si nu au stiut ce poate sau cum poate camera aceasta...dar se pare ca s-au inselat multi legat de camerele low si high...la superb exsita un singur cod de camera si merge brici daca stii sa o calibrezi, sa o codezi si sa o instalezi) Camera merge impecabil, este functionala 100% si nu difera cu nimic fata de echiparea de fabrica. Are si toate functiile disponibile - 180 grade, vedere in jos pt carlig etc. Multumesc celor de la DELCAR Brasov si in special domnului Cristian Trifan. Au avut si echipamentul dar si cunostiintele necesare sa faca operatiunea fara probleme. Daca aveti de gand sa va montati asa ceva pe masina, recomand cu caldura sa va duceti la ei. Sunt fericit...am camera1 point
-
1 point
-
1 point
-
sigur,trebuie comandate,nu sunt scumpe...si 5 l de antigel sa iei1 point
-
Trebuie facuta o precizare. Avertizarea "Check Adblue range 1050 km / Adblue prüfen Reichweite 1050 km" se refera la verificarea sistemulului Adblue si nu la completarea cu solutie adblue. de asemenea ar trebui sa apara si in bord aprins martorul "MIL/Check engine" . Este necesara scanarea cu VAG si vazut ce eroare este si remediat problema ( pompa defecta, senzor nivel, element de incalzire adblue, senzor NOx sau o alta problema de circuit). IMPORTANT! pe masura ce numarul de km se reduce se schimba si culoarea avertizarii 1050km - 1000km culoare alba, 1000km - 0km portocaliu si ATENTIE! la 0km se transforma in rosu si computerul de bord blocheaza pornirea, deblocarea facandu-se doar la reprezentanta VW. Masina ruleaza fara probleme peste limita de 0km doar pana in momentul in care iei contactul, moment din care nu mai poti porni masina. Ca sa poti folosi masina cu eroare in sistemul Adblue (pana sa ajungi la range 0km) este necesar sa stergi eroarea inregistrata in computerul de bord si sa rulezi apoi intre 10 - 50km (eu uneori am mers si 100km) pana dispare si avertizarea " Check Adblue range 1050 km", care o sa reapara peste alti "n" km iar sters eroare si tot asa pana te hotarasti sa remediezi defectiunea din sistem. Alte informatii se pot gasi si in topicul creat de colegul mark21 Cand sistemul functioneaza corect si este necesara doar competarea apare avertizarea "Refill Adblue range 2400 km/Adblue nachfüllen Rechwite 2400 km" Daca cineva este interesat ii pot trimite pe mail o documentatie privind constructia si functionarea sistemului Adblue (in limba germana).1 point
-
@Clrandrei sfatul meu e sa stergi dupa fiecare spalare cu un servetel uscat (eventual cu putin detergent de geamuri) benzile cromate de la geamuri. Eu asa fac si n-am nici macar vreo urma pe ele, dupa 1 an si 8 luni. Le-am lasat o data vreo 2 sau 3 spalari la rand fara sa le sterg eu apoi si incepusera sa se albeasca, dar nu asa rau ca la tine. De atunci le sterg eu de fiecare data si nu mai sunt probleme. Si da, vina e a unor substante (pe care nu toate spalatoriile le folosesc), dar nu ca ataca cromul, ci pur si simplu daca sunt lasate sa se usuce fara a fi sterse, in soare pateaza, iar apoi foarte greu se iau petele. Petele se depun PESTE crom, efectul nu e unul de distrugere a elementului, ci doar de patare. Ca sa intelegi la ce ma refer, fa un test, pune 2-3 stropi de apa cu PUR (de vase) si uda un element din asta cromat (care e curat). Lasa-l la soare sa se usuce. Dupa 30 min elementul va arata exact ca in pozele tale si se va curata greu. Daca in schimb speli elementul cu PUR si apoi il stergi cu un servetel uscat, nu ramane nicio urma. Cred ca si petele tale se pot curata cu detergent de vase si apa, dar trebuie sa insisti mult si sa NU dai cu nimic abraziv, ci frecat cat mai mult cu o laveta fina, apoi limpezit si sters frumos. L.E. Daca la spalatorie oamenii iti sterg pana la uscare elementele respective, nu mai ai tu grija asta - dar majoritatea nu o fac, lasa urme/zoaie/pete/stropi. Iar la OMV de exemplu, chiar dupa uscarea lor, masina ramane relativ umeda si stropii respectivi lasa pete apoi..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
E superba masina. As fi curios sa stiu cat te costa sa intretii o astfel de masina.1 point
-
Bogdan, citeste aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17549/P1141/004417 Aerofan - nu cred sa fie o problema mecanica la tine - daca era o problema mecanica, mergea motorul prost, etc1 point
-
1 point
-
Absolut superb bentley-ul continen,,, scuze, phaetonul! Sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe multi km fara probleme!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc mult Gata si arcurile , cam asa sta treaba (las poze mai jos ) , o prima impresie masina este foarte ok , nu mi se pare foarte rigida Fata Spate1 point
-
Ii spune Sign Assist ! .... este conectat la senzori, radar si camere ... se calibreaza toate odata . daca nu ai Sign Assist ( desi, ma ndoiesc ), ii spune Navi ca esti in localitate Pot fi calibrate si individual dar, dat fiin interconectarea lor, 90 % din cazuri nu functioneaza cum trebuie.1 point
-
arata f bine cu jantele astea! PS3/ps4 sunt de departe cele mai bune anvelope actuale .....1 point
-
Bun, gata rotile. Locul unde le-am facut se numeste La polonezu’ si este o vulcanizare cu servicii de reconditionare jante undeva prin Vitan. Mi-a fost recomandat de mai multi cunoscuti, neauzind de ea pana acum pentru ca nu e asa activa in social media. Ajung, luni, las rotile, stabilesc detaliile si verificam rotile sa vedem daca trebuie indreptate ca sa stiu cat va costa de la inceput. Mi se spune ca va dura 3-4 zile si ca voi fi sunat cand sunt gata. Se face ziua de joi, sunt sunat ca sunt gata jantele si apoi stabilesc sa merg vineri sa le iau. Merg, platesc pretul stabilit, montam anvelopele cu o foarte mare atentie si scotch de hartie pe margini (lucru pe care nu l-am mai vazut), echilibram si gata de plecare. Lucrurile s-au desfasurat exact cum trebuie, fara probleme, profesionist si serios. Costul total a fost de 1140 lei. Finsajul jantelor este exact cum mi-am dorit ba chiar mi-a depasit putin asteptarile. Las pozele sa vorbeasca in continuare. PS Am mai si coborat masina putin1 point
-
"Long time, no see" cum ar zice Cracanel cand se intalneste cu Trumpinel. Am lasat sa treaca cam toate lunile anului peste motor pentru a-mi face o impresie cat mai realista asupra caracteristicilor. Si cu ocazia asta am ajuns ca la nici 10 luni de cand am cumparat masina sa am un motor obsolit, care nu se mai poate comanda pe Octavia din motiv de .. VAG stie mai bine. Tristut... In fine, cum e motorul ? Pe scurt: O placere la condus ! Silentios, nu are trepidatii, se incalzeste usor, se tureaza fara niciun stres. Sasiul MQB pe Octavia este suficient de usor pentru a nu stresa inutil motorul, consumul este foarte echilibrat. Cum se comporta fata de 2.0 TDI tot pe MQB ? Cred ca multi ar considera ca trecerea de la 2.0 TDI la 1.4 TSI un mare downgrade. Acum 4 ani as fi avut si eu fix aceasta impresie. Dar dupa ce am condus 3 sezoane un MY2015, mi-am dat seama ca Octavia 3 este suficient de usoara pentru un benzinar mic. In plus, am facut pe parcurs si doua teste relevante cu un Seat Leon FR si cu o Octavia 3, ambele cu 1.4 TSI. Dinamica a fost corecta pe Octavia si aproape impresionanta pe Leonescu. Asadar, am trecut la TSI fara regrete. Am avut o strangere de inima anul trecut cand 1.8 TSI nu s-a mai incadrat la Rabla si diferenta fata de 1.4 TSI a crescut la 2000 Euro. Dar, dupa 10.000 km cu un CZDA, sunt multumit de alegere. Dinamica este identica cu 2.0 TDI. Aceleasi caracteristici minune de cuplu si putere la ambele motoare. Zici ca au lucrat aceiasi oameni la ambele motoare. Cand ai cuplul maxim nu ai putere si cand ai puterea maxima nu mai ai cuplu :). Genial, va spun. Cu un mic avantaj la dinamica pentru 1.4 TSI cand masina nu e incarcata. Cand vine vacanta si masina este incarcata la sarcina maxima cu toate lucrurile inutile de care oricum nu ai nevoie, dinamica este evident afectata la depasiri, dar nu intr-un mod deranjant pentru ca turbina si cuplul de 250 Nm fac treaba buna. Motorul se tureaza lejer si am observat ca nu oboseste la mers dinamic sustinut. Nu am vazut temperatura in ulei mai mare de 115 grade, chiar si in plina canicula, la viteze de autostrada. Consumul mediu la mine este cu < 1 Litru peste 2.0 TDI 150, facand un calcul pentru toate anotimpurile. Evident, la incarcare maxima, clima la greu si viteze de autostrada, se pot vedea rar si consumuri cu 2 litri peste. Dar aceste diferente se estompeaza foarte rapid in sezonul rece. Consumul este mai mic iarna la TSI, mai ales la drumuri mai scurte. De asemenea, nu mai trebuie sa te plimbi de nebun prin oras sa finalizezi regenerarile. Care regenerari apar mai mereu fix cand parchezi masina acasa, de zici ca au pus in DPF senzor de follow-me-home. Consumul de ulei este mic. Eu schimb la 5000 km , asadar nu am observat scaderi semnificative pe joja de ulei. Totusi, daca mergi mai tare cu motorul asta, cred ca poti avea nevoie sa completezi putin daca faci schimburi la intervale de 15-20k. Rezerva de ulei de 700ml, care iti ramane oricum dupa un schimb normal de 4+1 litri, ar trebui sa iti ajunga pentru 15-20.000 km, daca exploatezi motorul asa cum trebuie. Per total, sunt multumit 95 % de acest motor, nu am avut nicio surpriza pana acum in exploatare fata de ce am observat la teste inainte de a cumpara. Ar fi fost mai dinamic un 1.8 TSI cu al sau cuplu blana intre 1000-5000 rpm dar nu poti avea si consum de <8 in oras pe aglomeratie, si pret de achizitie mic si 180+ CP in acelasi pachet. As mai cumpara motor de 1.4/1.5 TSI pe urmatoarea Octavia ? Categoric DA, este sweet-spot pentru performante corecte si consum bun pentru o masina asa-zis compacta, cu dimensiuni de clasa medie de acum o generatie, cu portbagaj de 600 litri, etc. Ce este sub 1.4/1.5 (adica 1.0 TSI in 3 pistoane) te penalizeaza la dinamica cand esti in sarcina maxima. Ce este peste 1.5 TSI te avantajeaza la dinamica dar iti aduce un consum semnificativ mai mare in oras. Si vreo 2000-6000 Euro in plus la achizitie. Sunt extrem de curios ce poate face noul 2.0 TSI 180 CP pe Octavia dpdv al consumului si al dinamicii. Ar fi o optiune de upgrade daca va fi cuplat si cu o cutie DSG fiabila. As mai cumpara 1.4/1.5 TSI daca as vrea sa trec la o clasa mai mare tot din gama Skoda (Superbia, Skodiaq) ? Categoric NU in cazul versiunii normale pe benzina (din cauza greutatii aditionale pe acelasi motor, in special pe Skodiaq Haldex si DSG). Totusi, l-as lua un considerare in cazul Hybridului 1.4 TSI combinat cu ceva motoare electrice ce aduc cuplu serios incepand de la 0 rpm. As mai cumpara motor Diesel pe vreo masina ? Un sincer si categoric Niet in cazul meu. Dar imi dau seama ca exista si aplicatii unde motorul Diesel nu poate fi inlocuit vreodata , gen: towing serios, pe masini foarte grele, vehicule comerciale, etc. Planuri de tuning ? Never say never. Vad ca este la mare moda pe vwforum, chiar si pe masini in garantie. ? Dpmdv, ma intereseaza garantia Skoda de 4 ani si avantajele ei atunci cand vinzi masina dupa 3 ani. Mi se pare mult mai util sa fac un upgrade in 2020 la Octavia 4 si sa vand masina actuala la un pret bun, fara modificari si cu intretinere exemplara. Totusi, daca as decide sa o pastrez si in post-garantie, as putea sa optez pentru un Stage 1 safe.1 point
-
nu ma grabesc deloc pernele si alte jucarii sunt bonusuri , must have = xenon , rns si incalzire in scaune nu iau masina in leasing , nu am datorie niciun leu la nimeni si nu o sa incep acum am masina , am bani si astept sa gasesc ceva care sa ma multumeasca in bugetul alocat de mine nu sunt un copil care e gata sa arunce cu bani ca sa isi ia jucarie banii mei sunt munciti si sunt pentru viitorul familiei , masina e un moft ptr care singur mi-am impus un prag care sa nu ne efecteze financiar orice s-ar intampla oricum asta cu " dai avans serios la leasing " si apoi nu mai platesti , e tare multumesc tuturor pentru informatiile utile AutoSchunn .... e pentru cei care vor masina noua dar vor sa dea mai putin cu masina de la Nurvil s-a lamurit agentul Mihai Mustata de acolo a incercat sa imi vanda vanda ( nu inteleg ce a fost in mintea lui ) o masina care nu era a lor , ci a altcuiva care de fapt nu vrea sa le-o dea lor , are alte treburi faptul ca a vrut sa imi faca factura vineri denota ca a incercat sa ma pacaleasca , Nurvil Weltauto nefiind proprietarul masinii deci ... aveti incredere in dealeri , cei de acolo sunt ca orice samsari din spatele blocului1 point
-
1 point
-
Inca o masina de la firma a picat pompa. Un golf CAYC cu 254.000 km, a mai fost schimbata odata pe garantie. Si motorul desfacut pentru ca scotea pe buson gaze ca locomotiva, aparent cei de la vw au zic ca e normal, si dupa ce au masurat cilindrii au zis ca sunt ok. Trebuie schimbat si egr-ul la ea, ca este blocat actuatroul ala cu vacuum. Se pare ca la readiness iese totul ok pe egr, in schimb masina se limiteaza cu 2 erori pe egr.1 point
-
Cu ajutorul lui EEXCALADE, am reusit sa rezolv problema. Masina merge acuma. Se pare ca se blocase o valva/supapa in pompa. Dupa ce am desfacut, curatat, suflat si pus din nou valva metering originala, masina a pornit perfect. Multumesc din nou EEXCALADE, dar si racingparts pentru sfaturi si disponibilitate Floro, posibil sa fi patit exact ca si la mine. Pompa este buna, functionala, dar supapa aia daca se blocheaza, nu mai face suficienta presiune si nu se deschid injectoarele.1 point
-
Am avut care a crapat in mers sau dupa inlocuirea filtrului de motorina . Se repara/inlocuieste .1 point
-
1 point
-
S-au rezolvat problemele cu suspensia? Astazi un G7 cu numere rosii a trecut peste un speed bumper cu un zgomot puternic ce m-a facut sa intorc capul.1 point
-
Nu ne cunoastem, avem insa in comun pasiunea pentru Golf-uri. Am citit cap-coada topicul tau/vostru...mi-a placut foarte mult, recunosc de la o posta oamenii autentici, sinceri si pasionati. E o specie rara, de obicei invidiata si deseori putin inteleasa. Admir oamenii care, ca si mine, isi urmeaza vocatia si isi traiesc viata conform propriilor principii, au identitate proprie si in general sunt niste tipi/tipe foarte misto. Sa "turati" bine! :)1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00