Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.05.2018 în toate secţiunile

  1. Revin si eu Pentru ca nu am mai postat demult , intre timp am facut o schimbare si anume am pus jante pe 19 - model verona . Sper sa nu fie o alegere proasta , dpdv tehnic , caci. Vizual arata super .
    9 points
  2. Nu e deloc dramatica situatia cu revanzarea. Chiar daca au ajuns multe Octavii 3 de la flotele din Vest, exista si cumparatori in Romania care stiu sa faca diferenta intre "lemon cars" si masini intretinute bine. Si care si platesc pentru asta. Am vandut pana acum cateva masini si nu a fost deloc greu, chiar in pretul considerat de mine corect. Cu colantarea capotei cred ca o sa fac operatiunea curand. Vine vacanta si am o gramada de drumuri. Cromul este bine momentan si spal masina pe unde apuc. Cu siguranta exista si ceva solutii daca se mai albeste. Ce ai simtit tu cu Newtonii este de la DSG. Asta schimba dinamica in bine fata de o manuala. In realitate motorul 2.0 TDI curent este mai degraba molcom decat rapid. Civicul nou este mult mai dinamic. A fost construit de la bun inceput cu suspensie independenta, etc. E peste MQB la acest capitol. Referitor la tuning, Stage 1 l-as face doar dupa ce iese din garantie masina. Nu este ceva important pentru ca motorul trage bine si stock. In plus, nu imi place idea de a face din masina un "To Do List" continuu. Daca te mananca de Stage, sigur mai vrei sa faci una alta la agregat si daca tot cresti puterea, merge si un upgrade la frane ca sa fii in siguranta. Daca pui frane mai mari, se cer si jante pe 18, hai sa mai punem si bara de RS sa fie treaba armonioasa. Si fara sa iti dai seama, incepi sa bagi bani inutil. Si din 1.4 TSI nu vei face RS230 nici cu milfa tuningului. Dupa mintea mea, de banii aia, mai bine schimbi uleiul mai repede si blanesti Octavia pe drumuri cat mai frumoase.
    3 points
  3. OMV Maxx Motion 100 Twin Peaks
    2 points
  4. Ramasesem dator si cum se vede seara. Mie imi place mai mult felul cum se schimba la stop acele led-uri de pe pozitie, pe locul 2 ar fi semnalizare dinamica. E un refresh placut. Bonus 2 led-uri de fiecare parte pt marsarier. Se vede foarte bine in camera acum.
    2 points
  5. Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.
    2 points
  6. Dupa experientele nereusite pe care le-am avut cu un Motorex Full Synthetic 0w-40 si un Mobil 1 0w-40 pe masini diferite, m-am decis sa creez acest topic, poate unii invata din greselile altora. Uleiurile 0w-40 au indici de vascozitate extrem de ridicati - care in teorie reprezinta un avantaj; in practica se dovedeste de multe ori ca nu este asa. Avand un indice de vascozitate ridicat, inseamna ca uleiul contine o cantitate insemnata de polimeri de vascozitate; acestia la caldura "se activeaza", marind vascozitatea uleiului, in timp ce la rece, uleiul are o vascozitate scazuta(polimeri "inactivati"), comparativ cu uleiurile minerale sau semi-sintetice - ceea ce ajuta mult la protectia motorului, in special la porniri. Toate bune si frumoase, insa asa cum am zis, in teorie; dupa un anumit interval de timp sau kilometrii, tocmai acesti polimeri minune, ajung sa imbatraneasca si isi pierd drastic din proprietati, si asa ajung uleiurile 0w-40 la vascozitati care se pot incadra usor la indici gen 0w-30 sau chiar 0w-20 cu mult inainte de schimbul normal de ulei. Mai mult, omul este indus in eroare, pentru ca uleiul asta ajungand sa aiba o vascozitate atat de scazuta la cald, consumul de combustibil scade, datorita peliculei foarte subtiri de ulei, facand ca "oil drag-ul", adica acea frecare cu uleiul in sine, este practic inexistenta. Un ulei mai gros, asigura o pelicula mai groasa pe metal, reduce uzura si creste consumul(poate neglijabil). Pe de alta parte, daca uleiul ajunge la o vascozitate extrem de scazuta, nu numai ca nu mai asigura un consum scazut, dar il mareste considerabil impreuna cu uzura pentru ca pelicula nu mai exista(curba Stribeck), iar metal pe metal stim cu totii ce inseamna. O mica paranteza - din cauza "oil drag-ului", sau mai bine zis lipsei lui, se recomand un ulei foarte subtire, chiar 0w-20, pentru racing pe distante foarte scurte, gen calificari, uphill sau drag racing; in timp ce la curse lungi de 12 sau 24 ore sunt folosite uleiuri foarte groase care asigura protectia necesara, chiar si dupa ce uleiul pierde din vascozitate - asta spune multe. Dupa mine, 0w-40 e doar o piesa de marketing, iar daca nu vrei sa-l schimbi tot la 5000-8000km, nu-l recomand. Asadar raman uleiurile mai "grele", gen 5w sau 10w. Daca un ulei 10w intradevar are o vascozitatea ridicata la rece, iar flow-ul nu este atat de bun ca cel al uleiurilor 0w, sa nu uitam ca la cald, se schimba rolurile, si uleiul gros trece in avantaj, lasand o pelicula mult mai groasa pe metal pentru urmatoarea pornire, comparativ cu cele subtiri. Opinii?
    1 point
  7. Va salut , in urma cu cateva zile am achizitionat pe langa cc o noua jucarie in care sa mai bag bani Pentru inceput este un G5 Black 2.0 Tdi 140 6 Trepte/Manual la baza , recent are facut un stage 1 , masina este foarte silentioasa si sunt foarte multumit pana in prezent Recent i.am schimbat jantele cu unele OEM pe 17 Pheonix , mai urmeaza multe altele . Bari , praguri , evacuari r32 , interior de piele , volan R , Rns , ceasuri color , faruri cu lupe +++ . etc.. Zilele astea ii voi face toate schimburile ulei/filtre/distributie , etc Va las cateva poze cu masina
    1 point
  8. Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum
    1 point
  9. Referitor la problema pe care am avuto. După luni de zile de chin, am reușit să dau de un românaș de-al nostru, și să îmi ia toate posibilitățile la înaintare. Problema la tot era alternatorul. Era defect pentru că încărca cu 13W, în loc de 14, cât ar trebui.. după ce l-am înlocuit, totul a devenit normal, lumini, turație, consum, servodirecție, DSG, putere ecc... Deci sa constatat că nu dădea voltajul corespunzător, și dădea tot peste cap, mai ales centralina motorului, deci de acolo a pornit tot. Sper să fiu de ajutor pentru altcineva, care, sper să nu, aibă problema pe care am avuto eu.
    1 point
  10. Cele mai frumoase jante pt passat si merg super cu r-line. Pe langa directie si acceleratie o sa mai simti diferente si la consum. De ce nu ai configurat masina direct cu jantele astea?
    1 point
  11. Michelin rullzz , pana la urma am ales Michelin pilot sport 4s . Maine trebuie sa ajunga cauciucurile .
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos! Nu te grabi cu acceleratia si fa-i rodajul cum scrie in manual si o sa te bucuri mult dupa. Eu zic sa fii un pic realist si sa te astepti la un consum cam de 7% pe autostrada pt ca totusi e passat nu golf, e motor pe benzina si nici nu ai ACT.
    1 point
  13. Nu stiu cum face, dar primeste mai multe cadouri decat mine. Cum ne place sa facem km, abia asteapta revizia de 10k. De data asta am optat pt filtru de ulei OE, celelalte fiind MANN si ulei LM Diesel HighTech 5w40. Si daca tot stiam ce dorinte are, a primit si stergatoare OE 4B0 998 002 (da, avem model nou de brate), amortizor torpedou OE 8E1 880 324 (celalalt era dus, pica usa de la torpedou daca nu se tinea de ea si balamalele nu erau rupte), duze tip perdea cu incalzire, inclusiv adaptoarele 8E0 955 431, chiar si presuri mocheta (pastrate la naftalina de un prieten). Trecerea de la duze punct la perdea este foarte tare si misto, tot parbrizul este inundat de solutie de parbriz. Pentru invidiosi, am trecut la scaune de RS! Glumesc ? Am gasit la Lidl niste huse care mi-au placut, calitative si care se potrivesc bine pe masinuta, la 70 de lei. Am stat 3 ore sa le montez, aliniez, prind...?
    1 point
  14. @radu dnt verifica garnitura dintre boxa si usa.
    1 point
  15. Nemultumirea mea este legata de faptul ca, pe anumite conditii de drum/atmosferice, nu il vei putea folosi. Concret, daca ninge si se depune zapada pe radar primesti eroare in bord si sistemul se dezactiveaza sau daca a se depune gheata pe radar/senzori la fel. Este neplacut sa mergi vreo 500 de km 100% manual dupa 11 ani de cand nu ai mai facut asta. Eu am patit asta atat pe ninsoare cand a dat eroare pe autostrada cat si la gheata care s-a depus pe senzori si radar de la apa celor din fata. Regresul consta in faptul ca nu ii poti seta o viteza si sa treci peste radar si senzori. Passat-ul intr-adevar nu avea radar si nu mentinea distanta automat fata de cei din fata insa ii puteai seta orice viteza pe care o mentinea indiferent de conditiile de drum. Ok, am facut un upgrade, am ceva teoretic mai bun care imi mentine viteza, distanta samd dar parerea mea este ca ar trebui sa existe si o de optiune de bypass a radarului in cadrul sistemului. Stiu, o sa te gandesti ca nu este mare chestie sa cureti radarul si sa iti continui drumul. Am atasat o poza facuta dupa 120 km din drum in care am incercat sa curat - era bocna, nu am putut dezlipi nimic de pe bara, radar, numar etc.
    1 point
  16. @JulianoDamin Acum depinde si in ce zona stai. Eu de exemplu la Megane am rezolvat in zona intersectiei Bld. Basarabia cu str. Campia Libertatii (sector 3). Sunt acolo cateva service-uri si se ocupau si de asa ceva.
    1 point
  17. Daca ai sti Doc cat am sperat sa scrii mai repede despre motor pana sa cumpar albastrica. Sa te tina cat mai mult si bine (asta pana vrei dori un upgrade) Un stage 1 la 170CP si ~300Nm suna foarte tentant .Apoi nu o sa-ti mai lipseasca acel 1.8 prea mult .
    1 point
  18. Done! Cu mentiunea ca e deschis bidonul de aproape 2 ani. Am rezolvat si cu stopurile, practic Cezar fiind artizanul operatiunii. Era nevoie de un mic facelift sau asslift, mai ales ca masina va mai sta 3 ani la mine. Plus pe 10.05 a facut 2 ani de la fabricatie.
    1 point
  19. Teoretic dexos2 al GM-ului este in linie cu 507.00 ca vascozitate respectiv 5w30 cat si ca aditivare dar foloseste totusi ceva cu aprobare dedicata 507.00
    1 point
  20. Ce inseamna un motor care nu e insetat de ulei. Primul este de cand am luat masina(ma echipasem in ideea in care o sa consume in rodaj ceva), iar celelalte doua cat a ramas dupa fiecare revizie..in speta cam 500ml. Primul se doneaza, mai are 700ml. De preferat la intalnirea de duminica in Bucuresti. Stopurile sunt de vanzare in aria corespunzatoare.
    1 point
  21. Au trecut aproape 2 luni fara nimic semnificativ. In ultimele saptamani nu m-am putut folosi de masina, dar asta din cauza unui deget fracturat. Daca era automata, se putea Am rezolvat intr-un final cu rotile de vara care sunt pe masina. https://ibb.co/itas67 https://ibb.co/mTrX67 https://ibb.co/gRGh67 Mai am piticul cu stopurile spate de FL, dar vine si pleaca si tot asa :)). Bravo pt cine e silent follower care a dat minus mai la tot, inclusiv la ceva de consum de anul trecut si la primul post si tot asa. A fost strict o observatie pt ca mi-au venit notificari in cascada pe treaba asta.
    1 point
  22. Speram sa gasim solutie si pentru modelul fara facelift interior Incepem cu DRL-urile (mai testam la sfarsitul lunii) si apoi mergem si pe stopuri
    1 point
  23. Din cate stiu rivaci glas nu e pe baza de folie after supermarket ABC si nici Bmw nu pun folie... Am vazut in satele din Oltenia tendinta asta, pe toate cazanele cu km reali pe Bulgaria, de aia am zis. In garaj am 3 masini si toate au privacy glass de la VAG de pe linie.
    1 point
  24. Gata si cu schimbatul lichidului de frana. Metoda folosita: vacuum, lichid tras pe la aerisitoare. Am folosit aproape 1L de lichid nou. Ca sa nu dublez postarile, mai multe detalii gasiti pe tehnic-audi a4 b6/b7-schimbare lichid de frana. Dupa munca depusa, am trecut la rotile de vara, 205/55 r16 91V, hankook K425 Kinergy Eco. Anvelopele sunt excelente, atat la consum cat si la aderenta si franare. Duminica am trecut pe la self wash; interiorul se face acasa, delicat si cu produse conforme: sonax+pro x+microfibra. Vreau sa va cer o parere: ce transparenta sa folosesc la folie, ce ar da bine pe masina? Nu vreau sa pierd utilitatea oglinzii retrovizoare, deci exclud 5% transparenta. Pozele vorbesc de la sine:
    1 point
  25. Ieri am scos balena de la vopsit A iesit perfect masina. Aveam putine emotii ca sa fiu sincer, dar pana la urma totul a mers ceas! Imperfectiuni nu am vazut pana acum. Happy day today
    1 point
  26. Eu alimentez cu EuroLuk 95 Benzina din septembrie 2015 de la Lukoil, iar pana in momentul de fata nu am avut probleme. Statia de la care alimentez cu preponderenta este cea de la Mihai Bravu. Tatal meu a alimentat un MB Sprinter exclusiv de la Lukoil din 2005 si pana acum. Masina a parcurs 650.00 km fara probleme. Poate am avut nororc pana acum.
    1 point
  27. m`am uitat inainte deci sigur ar trebui sa fie bune Nu am xenon. Eu banuiesc ca nu au canbus, dar din cate stiu daca le comanzi de pe epiesa, le poti returna daca nu sunt ok. Am sunat unul din consilierii vanzari de acolo (Marian) care mi-a fost de mare ajutor spunand ca el habar nu are, nici macar daca vor fi in stoc in magazinul din Cluj maine, sau daca trebuie comandate. Asa consilieri sa tot ai angajati...
    1 point
  28. vad ca la skoda incepe era vaselinei. Ungem burdufe, ungem bucse, ungem......oare nu se pune si praf peste aceste vaseline senzationale?
    1 point
  29. Eu pana acum (masina are 65k km),am schimbat urmatoarele: 1) Placute frana fata plus discuri la 51k km.Discurile erau compromise deoarece placuta dreapta fata s-a tocit la maxim si a afectat si discul.La reprezentanta mi-au spus ca masina nu are senzor de placute,chiar daca am dotari cu nemiluita pe ea. 2) maciulie schimbator schimbata pe garantie la 60k km.pielea fugita de pe el. 3) mecanism oglinda dreapta schimbat pe garantie la 60k km deoarece scartaia f tare la pliere si depliere 4) ambreiaj cazut la 61k km si schimbat pe bani.mi-au spus ca este uzura normals.inainte sa cada,facea un huruit ciudat(patina) la plecarea in panta.la frl face si la skoda unui prieten, ce are 55k km.se pare ca este ceva defect din fabrica,dar nu vor sa recunoasca si il schimba doar pe bani.Noul ambreiaj este mult mai tare si dupa mai multi km facuti prin Bucuresti,imi amorteste piciorul si incepe sa ma doara. 5) scoate zgomote ciudate la trecerea peste denivelari si la viraje stanga.ei spun ca este un zgomot normal. 6) lacul de pe capota a inceput sa se exfolieze in mai multe puncte inca e la 25k km.urmeaza sa duc sa vopseasca capota pe garantie. Per total, skoda octavia 3 este mult mai proasta decat octavia 2 si sunt sigur ca alta skoda nu mai imi cumpar pe viitor.O sa ma orientez catre alt producator auto.
    1 point
  30. Mers la service, dat ceasurile jos si pus banda din aia cu burete de jur imprejur si prin unele locuri prin spate. Eu asa am scapat de zgomotul ala
    1 point
  31. Pentru cine are Bolero, luati de aici fisierul cu logo-uri png facute special pt a fi folosite in meniul de Radio (pt posturi). Le bagati pe card sd sau stick si va descurcati voi de aici. Daca am mai sarit vreun post de radio, imi spuneti si fac update la fisier. logos.zip
    1 point
  32. In Ro am alimentat preponderent OMV 100, rareori 95, subordonat Petrom 99 si apoi restul. Sunt de 1 luna jumate in Austria și am alimentat de la 4-5 furnizori. Evident că prima a fost shell 100 si e mediocră. Cea mai cea a fost BP, de departe cea mai buna. Acu am făcut un plin cu moll 100 din Ungaria. E praf, trage mai slab că Petrom 95, dezamăgitor.
    0 points
  33. Am acelasi motor 2.0 tdi ca al tau. La mine nu vibreaza nimic. Masina are 86.000 km. Super multumit de ea pana acum. Zero probleme.
    0 points
  34. Salut. Am urmatoare problema cu a mea mașină. Este vorba de o octavia 3 2.0 tdi 184 din 2016, DSG, cu 35000 km. Se aude numai la rece, din partea dreapta fata. Ca un scurt istoric, am fost la Avia Pantelimon, unde băieții au scris următoarele pe foaia de service. "s-a verificat motorul la rece și nu s-au auzit zgomote anormale. Din înregistrarea clientului s-a concluzionat ca zgomotul este cel produs de pompa de vacuum și nu constituie o defecțiune, fiind un zgomot normal care corespunde nivelului tehnic actual." Deci întrebarea este, este normal sau nu sunetul?
    0 points
  35. Sa ma trec si aicia cu performantele masinii mele . Schimbat rulment roata stanga si caseta de directie masina are 39.000 de km .
    0 points
  36. Mai vibreaza la cineva rama de plastic de la panoul de bord ( ceasurile de bord )? Odata cu caldura parca au inceput toate sa o ia razna..Nu e plastic sa nu zornaie dar asta e de-a dreptul enervant. O posibila rezolvare ( in afara de mers la garantie, dat jos de "priceputii" de la service si pus la loc rezultand probabil mai multe zgomote..)?
    0 points
  37. Revin si eu cu impresii dupa vreo 7 luni de cand alimentez aproape tot timpul de la Rompetrol, pentru ca m-a atras oferta lor de Fill&Go, reducere de 10 bani/litru la benzina daca alimentez peste 20 litri pe luna (de obicei consum aproape 2 plinuri pe luna, deci mereu obtin reducerea). Evident, compar cu ce am folosit inainte si am descris cu o pagina in urma pe topicul asta. Am alimentat in lunile astea mai multe plinuri de 95, mai multe plinuri de 98, la fel si motorina, mai multe plinuri de 51 si mai multe de 55. Concluziile mele sunt cam asa: la benzina, merge identic masina si cu cea de 95, si cu cea de 98, exact cum merge si cu benzina ieftina si scumpa de la OMV, Petrom, Mol. La motorina, masina merge la fel si cu cea de 51 si cu cea de 55, insa am observat un aspect de luat in seama cred: in sarcina maxima (urcat panta, masina plina, treapta 3, pedala de acceleratie la fund - combinat cu softul modificat pe care-l am pe ea) masina scoate ceva fum negru in spate, cu toate sortimentele de motorina incercate (ieftina si scumpa Petrom/Mol/OMV/ OMV Austria, Mol Ungaria, BP, Shell). Cu cea de 51 Rompetrol, acelasi fum. Cu motorina de 55 de la Rompetrol insa, dupa al doilea plin, fumul e redus la mai mult de jumatate - abia se mai observa. Acum sa ne intelegem, fumul este decent, ca orice 1.9tdi resoftat (oricum de cand era noua scotea ceva fum negru in sarcina mare), dar cu motorina asta nu mai e aproape deloc.
    -1 points
  38. Mihai, NU blamez pe nimeni aici...fiecare e bine sa faca ce vrea si sa aibe o parere argumentata sau NU....e democratie. Doar ca am simtit eu nevoia mai abitir sa ma explic....atat! Numai bine si sa va mearga masinile cum doriti!
    -1 points
  39. X-cess cu norma A3 B4 si aditivi " in EX-cess " e mult mai ok pentru motorul tau decat un ulei cu probabil o baza mai buna dar cu aditivi limitatzi de dragul unor filtre de particule ale motoarelor diesel...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!