Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.05.2018 în toate secţiunile

  1. Ramasesem dator si cum se vede seara. Mie imi place mai mult felul cum se schimba la stop acele led-uri de pe pozitie, pe locul 2 ar fi semnalizare dinamica. E un refresh placut. Bonus 2 led-uri de fiecare parte pt marsarier. Se vede foarte bine in camera acum.
    11 points
  2. OMV Maxx Motion 100 Twin Peaks
    4 points
  3. Rezultatul unui detailing interior ... cel exterior mai prin toamna asa
    4 points
  4. Rotunjor - Interior/exterior boss? - Doar interior sefu' - Se face la baiatu' Curatenie in "sifonier" cum ar spune unii. - Ce-ai facut in weekend Kodi? - M-am intalnit cu var'mio de la Buzau si cu matusa Mercedesa
    3 points
  5. Bun, gata rotile. Locul unde le-am facut se numeste La polonezu’ si este o vulcanizare cu servicii de reconditionare jante undeva prin Vitan. Mi-a fost recomandat de mai multi cunoscuti, neauzind de ea pana acum pentru ca nu e asa activa in social media. Ajung, luni, las rotile, stabilesc detaliile si verificam rotile sa vedem daca trebuie indreptate ca sa stiu cat va costa de la inceput. Mi se spune ca va dura 3-4 zile si ca voi fi sunat cand sunt gata. Se face ziua de joi, sunt sunat ca sunt gata jantele si apoi stabilesc sa merg vineri sa le iau. Merg, platesc pretul stabilit, montam anvelopele cu o foarte mare atentie si scotch de hartie pe margini (lucru pe care nu l-am mai vazut), echilibram si gata de plecare. Lucrurile s-au desfasurat exact cum trebuie, fara probleme, profesionist si serios. Costul total a fost de 1140 lei. Finsajul jantelor este exact cum mi-am dorit ba chiar mi-a depasit putin asteptarile. Las pozele sa vorbeasca in continuare. PS Am mai si coborat masina putin
    3 points
  6. Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum
    2 points
  7. Nu prea se potriveste melodia de pe fundal cu peisajul dar ... merge
    2 points
  8. @Dolfin cod motor CZDA @tdi_ca acestea sunt specificatiile de pe capac si recomandarile din manualul de utilizare
    2 points
  9. pai diferenta intre ele e de 40 de lei
    1 point
  10. @vdragos Eu nu voi descrie condusul fara maini, ci voi descrie optiunea cumparata de catre mine, creata si vanduta de VW pentru a salva vieti. Aceasta capabilitate a masinii este creata pentru a interveni in cazul in care soferul nu mai raspunde la comenzi din motive medicale (lesin, criza de astm etc.). In acest caz, doar daca ai achizitionat optiunea side assist cu lane assist adaptiv , traffic jam assist, emergency assist si rear traffic alert, vei beneficia de functia pentru situatii de urgenta (emergency assist). Cu acest pachet de optiuni achizitionate, in cazul in care masina nu mai detecteaza input in volan al soferului pentru un interval de timp, activeaza functia emergency assist care va prelua controlul masinii si o va opri, avertizand in acelasi timp conducatorii auto din vecinatate, prin luminile de avarie si prin deplasarea cu traiectorie ondulata in interiorul benzii. La oprire, in anumite tari, masina va apela si serviciul de urgenta 112. Optiunea de lane assist pe care o ai tu @AXC , este cea simpla care ajuta soferul la mentinerea masinii pe mijlocul benzii. Aceasta nu este creata pentru condus autonom, ci pentru a indeparta o parte din oboseala soferului in cazul drumurilor lungi si obositoare, ajutand soferul in a vira si a mentine masina pe banda mai usor.
    1 point
  11. @bob7 nu cumva VDO A2C9626040080 e acelasi cu oem 03L130277S. 1250 lei VDO, 1290 oem?
    1 point
  12. @cxr2test 7,5j et 35... nu se înțelege restul? nu știu cu cât e mai jos față de stock... e reglabilă am coborât-o ochiometric și după cum să pot să trec peste hop-urile din urbe. Florine... mie îmi plac stopurile ei... piticii... și am mai făcut o mică aroganță...
    1 point
  13. Revin cu un update intarziat... Am dat cutia jos, am cumparat toate presele speciale pentru ambreiaj si cutie in sine am desfacut cutia si exact cum banuiam unul din rulmenti este PA , este vb de rulmentul ce vine pe arborele principal al ambreiajului cu vitezele pare si marche-arriere . Am hotarat sa fac un rebuild la cutia actuala , am cumparat rulmenti si seturi de garnituri (skf rulmentii ) plus presele necesare pentru operatie. Progresul nu a fist unul rapid , nu prea am avut timp de ea fiind mai mult plecat si in plus nu am stat in ea pentru ca am cumparat alt break cu care sa ma descurc . Uleiulire le-am cumparat pe original (1l pentru mecatronic , 2 l pentru cutia in sine ) ...sper ca in 1-2 saptamani sa o pun la loc ...in functie de timpul liber . Totul in cutie arata impecabl in afara de rulmentul cu pricina , dintii nu sunt uzati , nu exista uzura pe ambreiaj/furci /alte componente....pentru o masina cu 215k km totul arata in perfecta stare . Costuri actuale reparatie: -prese 100 lire (presa ambreiaj , presa carcasa, presa rulmenti ) -uleiuri 40 lire -kit garnituri si rulmenit 120 lire ( am prins promotie ) -torxuri in 12 colturi de putere 30 lire (pentru oalele de la planetare ) Sculele cumparate le consider investite , pentru ca le pot folosi si la altceva... Funny fact, rulmentul care a cedat era MAde in japan ....deci nu a cedat un lucru facut in DE
    1 point
  14. Personal imi plac foarte mult farurile de facelift dar cred ca arata mai bine bara R-Line de pre-facelift... GTI/D-ul arata mai bine la facelift, in schimb...
    1 point
  15. Am pus o intrebare foarte simpla, cate ture are volanul cu caseta de TT?
    1 point
  16. @Robert. alexandru inj oem nu costa doar 1200 ron ...se duce spre 2000. nu incerca sa cureti sau testezi ceva la acest sistem .vei reusi doar sa le strici.
    1 point
  17. Cine a vazut / folosit astfel de ulei. Vreau sa il pun la un 2.0TDi CR din 2013
    1 point
  18. Ma refeream in general la bara, grila prin faptul ca nu are loc de senzor pe mine m-ar incurca..ca nu se poate pur si simplu taia. Si unde mai pui ca se schimba si grila cu una cu radar acolo..alti bani, alta distractie. Oricum never going to happen.
    1 point
  19. 1 point
  20. Faptul ca radarul de acc nu mai este in grila eu il consider un upgrade. Se murdarea usor acolo si putea fi mai usor lovit de pietre sau altele
    1 point
  21. Am bagat in weekend o solutie de la Sonax care zice ca ar curata sistemul de injectie al masinii si i-am dat talpa vreo 30-40 km pe drum drept ( talpa = 3500-4000 RPM ) Acum valorile arata ca in poza atasata, uneori 4 mai creste pe la 0.7xx dar revine la 0.5xx. Am pus si un filmulet, rontaitul de pe fundal e ploaia care cadea pe masina: Am sa urmaresc mersul lor in urmatoarele saptamani sa vad care e treaba, probabil o sa le masor si valorile cu un multimetru. Ca idee, masina nu are nici o problema, motorul merge rotund, porneste bine, accelereaza bine etc. Intrebam doar preventiv, imi place sa repar lucrurile inainte sa se strice sau sa se agraveze situatia ... Cat despre span, din cate am citit pe aici, injectia Siemens nu face span ,decat cea Bosch care are ceva probleme cu pompa. Chiar si asa pot verifica injectoarele pe banc de teste si le pot curati inainte de a le monta pe masina. 1200 ron pentru un injector nou, in conditiile in care unul din dezmembrari costa 400-500 ron mi se pare destul de mult
    1 point
  22. @aditzu' trebuie sa pui pe spate echivalentul la ce ai pus pe fata respectiv daca ai pus "KILEN standard" pe fata idem si pe spate
    1 point
  23. -1K0919673K - indicator rezerva carburant VDO, motor diesel, auto produse pana la 05.11.2006 - 1K0919673AF - indicator rezerva carburant VDO, motor diesel, auto produse de la 06.11.2006
    1 point
  24. Ceau @mihai.onu94, Am reusit sa ma încadrez in buget, mai mult din noroc...O cunoștiință a cunoscut fosta proprietară...luna asta ii expira tuv-ul la sfârșitul lui Mai si masina are o zgarietura zdravana pe aripa(putin de tot infundata) si bara spate( fără sparturi) .În plus isi luase alta mașina si se gândea să o vândă. O sa ma mai coste 300e-400e reparatia. În rest mașina este impecabilă, revizii făcute la timp , frane noi, discuri , telescoape...fără rugină sau rupturi.Masina ingrijita per total. Dotări: senzori parcare, senzori lumina, senzori ploaie, usb, auxiliar, comenzi pe volan,proiectare ceață,volan îmbrăcat în piele,jante aluminiu + jante cu cauciucuri iarna, climatronic.Cam tot ce mi-aș putea dori. Singura lipsa ce o sa o resimt este lipsa incalzirilor în scaune ☹. Sunt foarte multumit de alegere !
    1 point
  25. Pe bratele VWR (care se numesc Racingline de cativa ani incoace) vin pivotii SuperPro care nu sunt compatibili cu bratele de TT, asa ca ce vorbim aici? Poate ai fost chiar primul din lume care a facut asta, dar n-ai inteles pe ce ai dat banii. Asta e parerea mea dupa ce ti-am cerut detalii si nu ai spus decat "crede-ma ca sunt bune" si ai aruncat 3 poze.
    1 point
  26. Multumesc! Inainte am avut un Toyota Auris 2010, luata de frate-mio de noua in 2010, acum are vreo 65000 km - motor aspirat, pe benzina, de 1.33 cu 100 CP ... dar se chinuia saraca. Am mai condus Renault Megane cu motor de 1.9 dCi cu 90 CP, si am condus un pic si un Chevrolett Cruise cu motor diesel de 2L cu 165 CP parca - care intr-adevar a fost mai sprinten, dar nu cu mult. Desigur, mai postez mai multe zilele urmatoare, numa sa ma pot dezlipi de masina ...
    1 point
  27. Omul nu are brate de TT, cele vandute de VWR/Racingline/SuperPro sunt cele de S3/Cupra/Passat cu bucse poliuretanice si pivoti reglabili de la SuperPro premontati. Intre basculele de Golf si cele de S3 sunt doua diferente, geometria lor (punctele de prindere) e identica: Cele de S3 sunt mai usoare; Cele de S3 sunt mai rigide (fara a lua in discutie bucsele!) N-o sa simti diferenta de masa sau rigiditate ever cu cauciucuri de strada! Sau ai vazut vreo bascula de Golf sa flexeze in mers? ? Maaaaxim vei vedea ceva mai mult comfort din cauza masei nesuspendate reduse, dar sincer diferenta e mica - mai bine treci la jante usoare. Diferenta de feeling vine de la geometria diferita (data de pivoti) si de la bucsele mai rigide. Idem pentru fuzetele de aluminiu de S3/Cupra/Passat - aceeasi geometrie, alt material mai usor si mai rezistent. Daca vorbim de fuzetele de TT, alea au alta geometrie decat cele de Golf si implicit decat cele de S3/Cupra/Passat. Fuzetele de TT au atat pivotul cat si bratul de directie coborate, cu scopul de a avea un roll center mai inalt (cu avantajele si dezavantajele sale), o curba mai buna a unghiului de cadere in fct de cursa suspensiei si pentru a reduce fenomenul de bumpsteer. Also, rulmentul sta mai spre exterior raportat la pivot fata de celelalte fuzete (de aici diferenta de ecartament cand pui fuzete de TT, ignorand bratele deocamdata). La fel si basculele, difera de Golf/S3/Cupra/Passat fiindca sunt mai lungi si au pivot reglabil din fabrica care nu iti ofera decat un unghi de cadere mai mare decat o bascula mai scurta. Sper ca am reusit sa te fac sa intelegi diferentele. Piesele de TT nu sunt automagic mai bune. ?
    1 point
  28. Arata super jantele! Mie personal imi plac mai mult decat cele rotor
    1 point
  29. https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html Folosiți diagrama Lubrizol pentru a înțelege mai bine diferențele intre norme.
    1 point
  30. Done! Cu mentiunea ca e deschis bidonul de aproape 2 ani. Am rezolvat si cu stopurile, practic Cezar fiind artizanul operatiunii. Era nevoie de un mic facelift sau asslift, mai ales ca masina va mai sta 3 ani la mine. Plus pe 10.05 a facut 2 ani de la fabricatie.
    1 point
  31. Ca un update, din fabrica vin cu Phillips D3S serie 42403. L-am gasit la aproximativ 400 RON. O sa il montez si daca observ o diferenta mare o sa il schimb si pe celalalt.
    1 point
  32. Ca să vedeți că nu doar recomand ci și folosesc. Acest ulei îl am acum în Tiguan
    1 point
  33. Mihai, NU blamez pe nimeni aici...fiecare e bine sa faca ce vrea si sa aibe o parere argumentata sau NU....e democratie. Doar ca am simtit eu nevoia mai abitir sa ma explic....atat! Numai bine si sa va mearga masinile cum doriti!
    0 points
  34. Am fost astazi de dimineata la service pentru constatare: uzura volan si nuca schimbator, galma pe fata usa pasager si bolero care se blocheaza/restarteaza uneori. Mi-au spus ca este un TPI pe VINul meu (nu mi-a zis numar) pentru instalarea unui "plastic" de drenaj pentru haion, sub stergator (s-a constatat ca se poate bloca broasca din cauza umiditatii). Nu este pe stoc, dar se da comanda si voi fi reprogramat ulterior, cand se vor schimba si celelalte elemente.
    0 points
  35. Frumoasa masina, dar sincer e ciudata configurata. Stopuri LED pe spate + halogene pe fata ).Pacat... doar prin Turcia am mai vazut configuratii de genul. No offence. Sa te poarte cu placere
    -1 points
  36. dintr-o data nu se mai poate circula noaptea cu halogene...
    -1 points
  37. Am ajuns la 1757 km, masina are o tinuta de drum impecabila. In cartea ei, la sectiunea rodaj este scris ca se face in primii 1500 km. Nu am turat-o tare, am mers prin tara mai mult, maxim 130 km. Mai am de mers toata luna august prin Romania (sunt in concediu), apoi ma asteapta in septembrie un drum pana la Roma. Ca si consum cred ca este ok, desi nu prea ma intereseaza. Ultima data am pus diesel de la Rompetrol EfixS , si pot spune ca diferente semnificative fata de Omv nu prea observ, adica merge la fel de bine, un factor fiind si motorul nou. Am facut si un drum Roman - Bucuresti pe modul Sport , acceleratia raspunde prompt, se infinge bine la depasiri de coloana formata din 3 TIR-uri . Apple Car-Play si Apple Maps chiar imi plac.
    -1 points
  38. Sincer nu prea aveai ce sa mai faci sa inteleg , pentru ca eu am facut asta acum 2-3 ani, si basculele VWracing sunt cele de audi TT !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!