Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.05.2018 în toate secţiunile
-
Bun, gata rotile. Locul unde le-am facut se numeste La polonezu’ si este o vulcanizare cu servicii de reconditionare jante undeva prin Vitan. Mi-a fost recomandat de mai multi cunoscuti, neauzind de ea pana acum pentru ca nu e asa activa in social media. Ajung, luni, las rotile, stabilesc detaliile si verificam rotile sa vedem daca trebuie indreptate ca sa stiu cat va costa de la inceput. Mi se spune ca va dura 3-4 zile si ca voi fi sunat cand sunt gata. Se face ziua de joi, sunt sunat ca sunt gata jantele si apoi stabilesc sa merg vineri sa le iau. Merg, platesc pretul stabilit, montam anvelopele cu o foarte mare atentie si scotch de hartie pe margini (lucru pe care nu l-am mai vazut), echilibram si gata de plecare. Lucrurile s-au desfasurat exact cum trebuie, fara probleme, profesionist si serios. Costul total a fost de 1140 lei. Finsajul jantelor este exact cum mi-am dorit ba chiar mi-a depasit putin asteptarile. Las pozele sa vorbeasca in continuare. PS Am mai si coborat masina putin6 points
-
5 points
-
3 points
-
3 points
-
Pe bratele VWR (care se numesc Racingline de cativa ani incoace) vin pivotii SuperPro care nu sunt compatibili cu bratele de TT, asa ca ce vorbim aici? Poate ai fost chiar primul din lume care a facut asta, dar n-ai inteles pe ce ai dat banii. Asta e parerea mea dupa ce ti-am cerut detalii si nu ai spus decat "crede-ma ca sunt bune" si ai aruncat 3 poze.2 points
-
2 points
-
Sunt ferm convins ca diferentele de feeling nu vin de la bratul propriu-zis ci de la bucsele poliuretanice si unghiul de cadere mai mare la care ai reglat pivotul SuperPro, este? In principiu asta ar fi o solutie buna sa imbunatatesti raspunsul sasiului: sa scapi de articulatiile foarte moi cu care vine masina din fabrica; in detrimentul comfortului, evident. Arcurile si barele stabilizatoare nu fac directia mai rapida, ci doar scad timpul de raspuns al sasiului (perioadele tranzitorii dureaza mai putin). Directie mai rapida ai putea sa obtii cu alte fuzete (cu cat bratul de directie de pe fuzeta e mai scurt, cu atat directia e mai rapida) sau cu alta caseta de directie mai rapida (pentru acelasi unghi de rotatie a coloanei de directie/volanului, cremaliera sa se miste mai mult). Din pacate, toate materialele pe care le citesc despre TT nu spun nimic despre faptul ca ar fi mai rapida, ci doar ca are cursa cremalierei mai scurta.2 points
-
In Nord America, motorul de 1.4T cu 150cp care se vinde doar pe Jetta (code motor CZTA, grupul EA211) am impresia ca ei acelasi motor ca masina ta. La noi combustibilul este de calitate mai proasta decit in Europa, cu octanul cel mai mic find 87 AKI (adica 91 RON), iar "premium" este 91 AKI (95 RON) si "super premium" 93-94 AKI (98-100 RON). 87-91 AKI se gaseste la toate benzinarii dar 93-94 nu. 1.4T (si 1.8T cu 170cp care este motorul in golful meu) recomanda minim 87 AKI. Pana acuma nam auzit de probleme din cauza octanului mic pentru motoarele acest, si citind postul tau, stau si ma gandesc daca merita sa bagi 100 RON... sunt curious, pe capac ce scrie? Am atasat o poza cu capacul meu de la golf pentru o comparatie (acelasi este si pe jetta cu motorul de 150cp)2 points
-
Dupa 1000km parcursi si monitorizarea costurilor cu combustibilii, am putut afla cu exactitate cat de eficient este GTE-ul la "consum: Am cheltuit 100ron pe benzina 99/OMV si 84Ron pe electricitate. Rezulta un cost de 0,184Ron/KM adica un consum echivalent de 2.95% benzina superioara alimentata la OMV.2 points
-
Salutare! Cum noul T-Roc nu are topic deschis, postez aici un subiect nou si rog moderatorii/administratorii sa deschida categorie noua si pentru T-Roc unde putem discuta pe diverse teme. Pentru masina din semnatura care are 1.450 KM, postez consumul pe ruta Topoloveni - Gaesti - Tirgoviste - Sinaia Cota 1.000 - Cabana Bolboci - retur, trei persoane in masina, deplasare cu viteza legala!1 point
-
Salutare, Dupa cum unii din voi probabil stiti (cei care au citit topicul despre discutii generale / termen de livrare la B8), mi-am luat un Passat Advance 1.4 TSI cu 125 CP. Masina a ajuns vineri seara, si de atunci, cel mai mult timp cat nu dormeam, m-i l-am petrecut cu ea ? - am aprox. 260 km facuti cu ea pana acum. Mai mult prin oras, vreo 2 circuite pe centura Aradului sa vad cum merge pe autostrada si inca un drum dus-intors Arad-Timisoara (tot pe autostrada). Sincer, e tot ce mi-am dorit vreodata de la o masina. Se conduce foarte usor, schimbatorul merge superb, de motor am doar cuvinte de lauda (aici se vede turbo-ul ca isi face treaba, cand intra, adica intre 1400-4000 rpm pur si simplu te baga in scaun). Consum pe autostrada mers cu 120 km / h pe tempomat cu 2 persoane, aprox. 6-6.5 iar in oras aprox. 8-8.5. Intr-a 6-a pe autostrada, la 120 km/h ai putin peste 2000 rpm (redline-ul incepe de la 6000) deci nu e deloc chinuita plus daca apesi pedala de acceleratie chiar si la 110, rapid urca viteza, imediat ajungi la 130 ... daca ai nevoie de putere mai mare, poti baga si a 4-a sau a 5-a si nu dezamageste deloc. Zilele urmatoare, pe cum mai descopar si eu masina, voi pune mai multe poze - deocamdata cum spuneam, am preferat sa-mi petrec timpul cu ea, nu pe forum1 point
-
1 point
-
Multumesc! Inainte am avut un Toyota Auris 2010, luata de frate-mio de noua in 2010, acum are vreo 65000 km - motor aspirat, pe benzina, de 1.33 cu 100 CP ... dar se chinuia saraca. Am mai condus Renault Megane cu motor de 1.9 dCi cu 90 CP, si am condus un pic si un Chevrolett Cruise cu motor diesel de 2L cu 165 CP parca - care intr-adevar a fost mai sprinten, dar nu cu mult. Desigur, mai postez mai multe zilele urmatoare, numa sa ma pot dezlipi de masina ...1 point
-
1 point
-
Lasa-le la uscat si incearca din nou.Eventual trebuie refacute lipiturile pinilor din conector.Verifica si daca ai alimentare in mufa lor..1 point
-
Era intrebare evident, scuze ca nu am pus semnul intrebarii... Caut un passat B7 cat mai dotat intre 8 si 9500.. să fie in mințile lui ??? km 215000 si servisat corespunzator cu dovezi.1 point
-
As fi si eu interesat sa aflu daca într-adevăr e mai rapida direcția cu upgrade-ul de cutie de TT . Upgrade-ul de brațe (de TT sau superpro) il recomand si eu cu caldura, oferă un mare plus la stabilitate pe viraje, respectiv feel crescut al direcției (eu am mers pe brațe si ball joints Superpro). Nu sunt deloc priceput pe partea de mecanica, dar citind din alte review-uri, am dedus ca upgrade-ul la sway-bars poate face direcția mai directa/mai rapida.1 point
-
@Andrei_72 Sunt sablate si vopsite electrostatic cu 2 ani garantie. @Bebeee Roata aia are foarte mult plumb din cauza cauciucului... janta e perfect dreapta. Oricum, sunt cauciucuri care sa ma tina vara asta, la anul sper sa iau noi. Si eu sunt fericit cu alegerea facuta, imi era tare frica sa nu-mi para rau de celelalte jante dar nu regret absolut deloc. Astea au iesit ff bine si arata bine masina cu ele.1 point
-
Arata impecabil! Si ca sa fiu carcotas, in poza cu janta in prim plan vad cam mult plumb. Aparatul de echilibrat are si un mod de optimizare, adica daca aparatul cere asa mult plumb, se roteste anvelopa pe janta pana iese perfect.. 20-30 grame. Doar ca este de 2-3 ori mai mult de lucru decat la o simpla echilibrare.1 point
-
1 point
-
Grija la urmatorul anunt: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GtwPu.html Masina am tot vazut-o de vanzare inca de toamna trecuta, a stat mult timp pe net, pe urma a disparut. Intre timp a fost inmatriculata si este din nou la vanzare. Avea initial 250.000 de km, pe vremea cand in anunt masina era cu tzoll-uri, acuma a ajuns la 145.000 de km. Am tinut-o minte deoarece am remarcat-o de foarte multe ori pe olx/autovit, promovata si raspromovata. Tind de asemenea sa cred ca a fost masina de scoala, avand un buton de alta natie pe consola dintre scaune, langa schimbator. Iar al doilea anunt: https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-7-2-0-IDaqGTT.html Masina a stat mult pe Cluj de vanzare, acuma a ajuns pe Mureseni. Se poate vedea in poze ca tzoll-urile expirau undeva prin martie. Cand era pe Cluj, era la 8490....probabil un "revanzator" a luat-o ceva mai ieftin si acuma o revinde cu 8790.1 point
-
Nu stiu ce cod motor ai, dar in general TSI-ul functioneaza cu benzina CO95, cel putin pentru acest combustibil are puterea omologata din acte. Am intalnit chiar la unele motoare de cilindree mai mare (in grupul VAG) specificat in mod clar ca nu este gandit sa foloseasca benzina cu CO98/CO100. Cod motor.pdf1 point
-
1 point
-
Deoarece poate unii nu au citit am sa repet anumite chestii: Modelele cu 2 pompe electrice (rezervor+auxiliara) functioneaza perfect doar cu pompa din rezervor. Se elimina cea auxiliara. Pentru modelele cu o pompa in rezervor recomand instalarea unui regulator de presiune la 1-1.5bar. Asta e cea mai buna solutie. Si bypass functioneaza dar nu este o chestie precisa. La regulator ai un control precis la presiunea pe care o reglezi. Modelele de 177 cai pot functiona corect doar cu SOFT. Vad ca esti din Brasov, daca ma intrebai te trimiteam la Ionut Stoica (fwpgarage) care are mare experienta cu calibrarile la CP31 point
-
WVWZZZ3CZBE715892.pdf WVWZZZ3CZBE715892_volant.pdf WVWZZZ6RZGY142509.pdf Wvgzzz7pzfd001196.pdf WVWZZZ3CZ6E081868.pdf WVWZZZ1KZBW156473.pdf wvwzzz3czbe732753.pdf WVWZZZ1KZCP161003.pdf WAUZZZ8K9EN019483.pdf WVGZZZ5NZEW575333.pdf WVGZZZ5NZEW587698.pdf WVWZZZ1JZ3W137122.pdf WVWZZZ1KZ8W504246.pdf WAUZZZ8R7EA130425.pdf TMBJJ7NE8E0126001.pdf TMBJJ7NEXE0230358.pdf Alte decodari: WVGZZZ7LZ9D019486_cardan.pdf1 point
-
@Muale Va fi realiniat tot botul curand. Saptamana care vine voi reface jantele si monta alte anvelope. Vor ramane aceeasi culoare, cat mai aproape (identic nu va fi nicaieri) de original. De asemenea, daca se misca repede treburile cu rotile, sa duc spre sfarsitul saptamanii masina la vopsit cateva elemente si aliniat botul. As vrea, dar nu stiu daca mai ramane buget si pentru un detailing exterior. Am mai cumparat si 2 fete de usi pentru fata sa le schimb pe ale mele (sunt crapate la buzunare) si daca tot umblu la treaba asta am cumparat si niste piele aceeasi culoare cu interiorul si urmeaza sa mi le tapitez singurel. Vedem ce iese.1 point
-
Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.1 point
-
Am avut ocazia sa merg in masina inainte si dupa modificarile cu fuzete de TT, franele Stop-tech. Tot ce pot sa spun e ca totul e foarte echilibrat, spatele efectiv ajuta masina in curbe, o ajuta sa se roteasca fara sa faca nimic aiurea daca e condusa cat de cat lin. Masina e previzibila si se tine foarte bine la limita, iar ihlades e un sofer capabil sa duca masina la limita si sa o tina acolo mult si bine, nu va dura mult pana va scoate untul din noul set-up. Se tine pe curbe la niste viteze incredibile pentru un FWD pe drumuri publice, mult peste ce as avea nevoie personal, peste ce m-as fi asteptat sincer, si sunt posesor de acelasi motor, pe aceeasi platforma. In curbele foarte stranse iarasi schimba directia extrem de rapid, fara sa se opuna. Plus ca confortul e superb, e un echilibru foarte foarte fain si as spune ca e o masina mult mai capabila decat majoritatea celor "tunate" dupa retete concepute de departamentele de marketing ale firmelor producatoare de piese aftermaket. E dovada clara ca masinile lasate pe burta si rigide nu sunt solutia optima dpdv al performantei si confortului, o masina precum cea din topic va da lectii de confort si fun, cel putin pe strada, unde conducem majoritatea 99,99% din timp. Pot sa spun ca masina dpmdv ar face fata cu brio unei conversii K04 si 300-320cp cu o harta liniara, are efectiv grip incredibil pe curbe, pe cand a mea pare o jucarie prin comparatie. Spun cu mana pe inima ca desi am 100cp peste el, GTI-ul sau chiar si in setup-ul anterior era mai confortabil si mai fun, iar acum e deja in alta liga. Cu B14 cred ca o sa creasca din nou in ochii mei. Dpmdv proiectul GTI e un real succes pentru un daily fun, iar ihlades stie bine ce vrea si cum sa o foloseasca.1 point
-
Se simte mai fain dupa revizie, si trage mai bine. Si profitand de zilele libere am avansat cu instalatia secundara - am pus tabliul, cu alimentare ori din bateria masinii ori din baterie secundara. Bateria secundara deocamdata este o fosta baterie de ups - am legat in paralel celulele si am 12v si 20a. mai am putin de lucru la conexiunea cu bateria/alternatorul, insa in mare e gata.1 point
-
Stii cum e, nimic nu e 100% chiar daca e Germania. Dar in general autohaus are prețurile mai mari și prin prisma faptului ca oferă servicii mai bune. Din ce am observat dealerii serioși și autohausurile verifica mașinile. In schimb abia așteaptă sa vândă ceva in afara Germaniei sa nu își mai bată capul cu eventualele probleme ale mașinii respective. Pretul pare mic dar acum in Germania este scandal mare cu tot ce înseamnă diesel pana in euro 5 inclusiv. Vor sa interzică sa se mai circule cu dieselul in orașele mari. Poate au prins frica și vor sa scape de ele. Ca o comparație eu am luat un Passat 2013 cu 93.000 km la 13500 in Ianuarie . Si un sfat, nu cumpara mașina din Germania dacă in anunț scrie ca e doar pentru export.1 point
-
0 points
-
Ai topic dedicat pentru uleiuri. Orice ulei e bun dacă e schimbat devreme. Eu folosesc filtre Knecht (~Mahle) sau Hengst, MANN doar de polen (cu polifenol), ulei Fuchs 5W30 la interval de 6500 km (cam 2 schimburi pe an). Să o stăpâniți sănătoși!0 points
-
-1 points
-
Doar după o inspecție atenta la scaun șofer, cotiera și volan îți dai seama ca mașinile astea au fost destul de folosite. Este greu să estimezi un km insa a mea la 80.000km nu arata așa la interior și a văzut suficient oraș că să fie frecat scaunul și volanul zilnic. Nu au nici cea mai reușită motorizare 1.8 tsi 160 cp e slab că fiabilitate, părerea mea e că sunt tepe toate.-1 points
-
Sincer nu prea aveai ce sa mai faci sa inteleg , pentru ca eu am facut asta acum 2-3 ani, si basculele VWracing sunt cele de audi TT !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00