Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2018 în toate secţiunile

  1. Done! Cu mentiunea ca e deschis bidonul de aproape 2 ani. Am rezolvat si cu stopurile, practic Cezar fiind artizanul operatiunii. Era nevoie de un mic facelift sau asslift, mai ales ca masina va mai sta 3 ani la mine. Plus pe 10.05 a facut 2 ani de la fabricatie.
    17 points
  2. Bun, gata rotile. Locul unde le-am facut se numeste La polonezu’ si este o vulcanizare cu servicii de reconditionare jante undeva prin Vitan. Mi-a fost recomandat de mai multi cunoscuti, neauzind de ea pana acum pentru ca nu e asa activa in social media. Ajung, luni, las rotile, stabilesc detaliile si verificam rotile sa vedem daca trebuie indreptate ca sa stiu cat va costa de la inceput. Mi se spune ca va dura 3-4 zile si ca voi fi sunat cand sunt gata. Se face ziua de joi, sunt sunat ca sunt gata jantele si apoi stabilesc sa merg vineri sa le iau. Merg, platesc pretul stabilit, montam anvelopele cu o foarte mare atentie si scotch de hartie pe margini (lucru pe care nu l-am mai vazut), echilibram si gata de plecare. Lucrurile s-au desfasurat exact cum trebuie, fara probleme, profesionist si serios. Costul total a fost de 1140 lei. Finsajul jantelor este exact cum mi-am dorit ba chiar mi-a depasit putin asteptarile. Las pozele sa vorbeasca in continuare. PS Am mai si coborat masina putin
    7 points
  3. Da "friendutz", el sau oricare altul poate spune orice....mie inainte de asta, masina NU imi mergea mai mult de 165km/h....acum merge cu 185km/h (in manual de noua zice ca viteza maxima e de 190km/h)....restul e doar o carcoateala si atat. Daca voi asa considerati ca am aruncat cu banii e strict treaba voastra....eu vad ca imi urca motorul la o viteza la care de peste 2 ani NU a atuns-o niciodata, ca merge mai rotund la relanti, ca are demarajul o idee mai bun smd. Chiar sunt banii mei....si ii distrez cum ma taie capul, pana acum NU mi-a parut rau de nici un leut investit in masina si toata lumea mi-o apreciaza pe unde ma duc cu ea.
    2 points
  4. norme VW 505.00 si 502.00 sunt ale unor motoare din sfarsitul anilor 90" pe cand nu existau filtre de particule la fel si normele MB 229.1. Normele alea le respecta si uleiuri 0w30 dar si uleiuri 20w50 ! Norma 507.00 e mult mai restrictiva si in privinta bazei de ulei dar si a pachetului de aditivi., nu degeaba fiecare poroducator de uleiuri are 1 sau maxim 2 sortimente de uleiuri dedicate acestei norme .
    2 points
  5. Dupa 1000km parcursi si monitorizarea costurilor cu combustibilii, am putut afla cu exactitate cat de eficient este GTE-ul la "consum: Am cheltuit 100ron pe benzina 99/OMV si 84Ron pe electricitate. Rezulta un cost de 0,184Ron/KM adica un consum echivalent de 2.95% benzina superioara alimentata la OMV.
    2 points
  6. Desi ma decisesem sa nu mai creez topic-ul acesta, am revenit asupra deciziei pt ca nedreptati sunt peste tot nu numai pe forum-uri. Masina am ridicat-o acum aproape 1 luna si se pare ca am facut o alegere foarte buna. VW Tiguan Highline 2.0 TSI 180 CP 4Motion cu ceva optiuni : > 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN > App-Connect si Volkswagen Media Control > Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile online > Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania > Drive Net > Fara inscriptionare model si cilindree > Faruri LED TOP : - Dynamic Light Assist - reglare automata a distantei de iluminare - iluminare dinamica la virare - lumini de drum cu LED > Jante aliaj usor "Nizza" 7J x 18 cu anvelope 235/55 R18 > Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) > Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier > Pachet Iarna : - duze instalatie parbriz incalzite - scaune fata incalzite > Pachet Offroad : - scut protectie motor - bare de protectie in culoarea caroseriei cu unghiuri de atac si degajare imbunatatite - praguri fata din aluminiu inscriptionate "OFFROAD" > Plafon in culoare neagra > Side Assist Plus inclusiv Lane Assist, Emergency Assist, Rear Traffic Alert si Traffic Jam Assist > Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD > Suspensie cu reglare adaptiva - DCC > Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG Dupa aproape o luna si 2300 km parcursi, pot spune ca imi plac urmatoarele: · Motorul: se misca foarte bine si cred ca este optiunea perfecta pe benzina pentru o masina de gabaritul Tiguanului, cu tractiune integrala. · Cutia: este prima automata pe care o conduc si pot spune ca nu mai vreau manuala; stiu ca sunt putin snob cand spun asta, dar cu bine te inveti repede. · DCC: acesta face ca masina sa fie pur si simplu ceea ce mi-am dorit cand am luat decizia de a cumpara un SUV. Suspensie destul de moale si confortabila in oras si pe drum cu gropi, si cat trebuie de tare pentru serpentine si condus sportiv. Imediat ce am terminat cu rodajul am testat masina pe sport si pot spune ca pur si simplu se transforma in alta masina. Nu ma asteptam sa se comporte mai bine decat focusul (mk3) avut anterior; sau cel putin asa o simt eu. Merita toti banii aceasta optiune. · ACC + lane assist adaptiv: E perfect daca vrei sa ajungi la destinatie odihnit (de recomandat sa fie folosit pe autostrada; noi nu prea avem autostrazi, dar asta e) · Scaunele: faptul ca au venit cu alcantara pe suprafata de contact este superb. Nu am reusit sa gasesc un model Highline cu scaunele standard si atunci nu stiam cum arata exact. · Portbagajul: La inceput mi s-a parut mic, insa se pare ca doar pare mic, dar este foarte incapator, destul pentru mine si familia mea. Ceea ce nu imi place pana in acest moment: · Se murdareste extraordinar de repede, iar praful de Bucuresti deja se vede la interior si nu imi vine sa o duc la o spalatorie unde un Gigel isi va freca carpa murdara de infotainment si de active info display. Pana acum am spalat-o doar la exterior, iar la interior am mai curat-o eu. · Insectele sunt un adevarat inamic pentru orice drum cu o viteza de peste 50 km/h. Consumul de lichid de parbriz ar trebui inclus in consum . Consumul pentru cei 2300 km este de 9.7 l /100 km, insa cred ca va mai scadea.(70% extraurban , 30% urban) Si cateva poze: Si una cu ea dupa o zi de plimbare:
    1 point
  7. 2.0 TSI inainte si dupa 10.000km.
    1 point
  8. Schema atasata de mine mai sus nu se potriveste pt b5.5,ci pt golf 4. Am facut un mic DIY video cum se face
    1 point
  9. Salut.Nu te lega la cap daca nu te doare.Ti-ai raspuns singur.
    1 point
  10. a incercat sa miste tija geometriei cu actuatorul scos dupa caratarea cu spray? la asa curatare eu nici nu plateam manopera turbina se curata manual,se pune degripant din belsug si o lovesti usor cu ciocanul(s a sudat de la temperaturile mari)pana se desface
    1 point
  11. Multumesc! Am vazut un soft care zicea ca este acceptat si asta, dar e de preferat 507 long life. Oricum, apreciez informatiile pe care mi le-ati dat. O sa folosesc castrol cu norma 507.00 Zi buna
    1 point
  12. Foarte frumos ..... dar sfatul meu personal, care are montate fuzetele si basculele de audi tt de ceva timp ( ani as spune) , daca vrei senzatie monteaza caseta de directie ca sa poti completa puzzelul ! Eu pe R32 am fuzetele ,bascule, caseta + KWv3 ☠️
    1 point
  13. Revin si eu cu impresii dupa vreo 7 luni de cand alimentez aproape tot timpul de la Rompetrol, pentru ca m-a atras oferta lor de Fill&Go, reducere de 10 bani/litru la benzina daca alimentez peste 20 litri pe luna (de obicei consum aproape 2 plinuri pe luna, deci mereu obtin reducerea). Evident, compar cu ce am folosit inainte si am descris cu o pagina in urma pe topicul asta. Am alimentat in lunile astea mai multe plinuri de 95, mai multe plinuri de 98, la fel si motorina, mai multe plinuri de 51 si mai multe de 55. Concluziile mele sunt cam asa: la benzina, merge identic masina si cu cea de 95, si cu cea de 98, exact cum merge si cu benzina ieftina si scumpa de la OMV, Petrom, Mol. La motorina, masina merge la fel si cu cea de 51 si cu cea de 55, insa am observat un aspect de luat in seama cred: in sarcina maxima (urcat panta, masina plina, treapta 3, pedala de acceleratie la fund - combinat cu softul modificat pe care-l am pe ea) masina scoate ceva fum negru in spate, cu toate sortimentele de motorina incercate (ieftina si scumpa Petrom/Mol/OMV/ OMV Austria, Mol Ungaria, BP, Shell). Cu cea de 51 Rompetrol, acelasi fum. Cu motorina de 55 de la Rompetrol insa, dupa al doilea plin, fumul e redus la mai mult de jumatate - abia se mai observa. Acum sa ne intelegem, fumul este decent, ca orice 1.9tdi resoftat (oricum de cand era noua scotea ceva fum negru in sarcina mare), dar cu motorina asta nu mai e aproape deloc.
    1 point
  14. Situatia mea de anul trecut: Daca ma angajam sa semnez contract de credit auto pentru a beneficia de reducerea aia, ma angajam totodata sa fac CASCO cu porsche pentru toata perioada, fara sa pot sa renunt, ne-negociabil (am incercat sa micsorez perioada pentru contractul de casco de la 5 la 3 ani si am fost refuzat). Am preferat sa renunt la reducere pentru a nu fi contrans si de CASCO. O parte buna ar putea fi ca prima pentru CASCO ramane fixa pe toata perioada contractului, indiferent de numarul de daune si valoarea lor.
    1 point
  15. Am instalat si Bilstein B14 + flansele de Audi TT. Sunt placut surprins de comportament. Long story short: mai agila, mai stabila pe tranzitorii, ruliu scazut mult, comfort peste denivelari mici mai bun decat inainte, peste denivelari mari decoleaza.
    1 point
  16. Tocmai pentru asta 1.4tsi cu ACT este cam de neegalat la capitolul consum pentru un benzinar cu caii astia si dimensiunea Superbului. Pe vreo 4 drumuri Ploiesti-Bucuresti (DN1) si retur am scos un consum de: - 4,5% primul drum. - 5,3% al doilea drum - 5% al treilea drum - 4,8% al patrulea drum. Toate cu 2 persoane, fara bagaje, mers regulamentar ACC pe 70km/h in localitati si 100km/h in afara localitatii - temperaturi ~25-30 grade si AC pornit tot timpul. Pe Ploiesti - Bucuresti iese de obicei sub 5% pentru ca e o usoara coborare, iar Bucuresti - Ploiesti iese in general intre 5 si 6% in functie de stilul de condus, pentru ca e o usoara urcare. Pe scurt, consum de diesel imbracat in benzinar.
    1 point
  17. Azi am intrat si in posesia CIV. A durat mai putin decat ma asteptam. Dealer-ul a spus ca la Karok/Kodiak se sta si 1-1.5 luni pana vine de la RAR. Parca le-ar testa pentru Nasa. In fine. Acum am lamurit si "enigma Otiliei" si stiu ce versiuni de anvelope si jante sunt recomandate (asta conform certificatului de conformitate si nu a CIV unde sunt date doar la modul general): - 205/55 R16 91V / 6.5J ET 46 - cele cu care a venit dotata (Dunlop BlueResponse) - 225/45 R17 91W / 7J ET49 - 205/50 R17 89H M+S / 6J ET 48 sau ET 45 - 205/55 R16 91H M+S / 6J ET 48 - 205/55 R16 91H M+S / 6.5J ET 46 Data fabricatie modelului a fost 16.08.2017 deci model year 2018 PS.Mi-a placut ca pe CIV exista si QR Code. Am ajuns si noi in era tehnologiei...finaly
    1 point
  18. Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.
    1 point
  19. @MihaiJMB Nu am spus ca 1.0TSI este o motorizare mica. Eu am comparat cu a mea masina 1.5dci 82cp si mi-a reiesit ca la aceeasi greutate aproximativa primeam +38% CP, +80 Nm cuplu extra si inca +50% portbagaj extra. Daca ma da soata afara din casa am unde dormi lejer Si apoi a aparut 1.4 la promo. Iar cei mai cu experienta de pe forum si chiar si posesori au zis.....CUMPARA-O. I-am ascultat desi nu am facut TD cu versiunea asta. Am facut cu 1.5DSG care e tot pe acolo doar ca este un motor mai nou si se cunosc mai putine despre el. PS. Alege varianta STYLE in detrimentul celei Smart. Parca asa am inteles ca este mai ok....daca nu mea culpa. PS. 2. Reducerile pe care le primesti daca mai sunt masini din promotie sunt 3500 (20ani) + 1450 (clever pack) + dealer (aici eu am prins 485e) = 5435e...cat una SH @Doc Morelli Este posibil ca ce este in acea lista sa nu fie si real pe stoc. Cel mai bine este sa sune la dealeri sau sa faca o vizita la unul cu lista sa verifice si real
    1 point
  20. Cu ocazia schimbarii distributiei am dat capacul jos sa verific dopurile/uzura axei cu came care din fericire nu exista. Pozele sunt de pe masina personala a unui prieten(1.9 tdi BXE) de astazi asa ca, schimbul uleiului la 10 k si NU Castrol mentine motorul curat si intarzie uzura axei.
    1 point
  21. 999 cc, 3 cilindri ...cam mic pentru octavia
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!