Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2018 în toate secţiunile
-
"Long time, no see" cum ar zice Cracanel cand se intalneste cu Trumpinel. Am lasat sa treaca cam toate lunile anului peste motor pentru a-mi face o impresie cat mai realista asupra caracteristicilor. Si cu ocazia asta am ajuns ca la nici 10 luni de cand am cumparat masina sa am un motor obsolit, care nu se mai poate comanda pe Octavia din motiv de .. VAG stie mai bine. Tristut... In fine, cum e motorul ? Pe scurt: O placere la condus ! Silentios, nu are trepidatii, se incalzeste usor, se tureaza fara niciun stres. Sasiul MQB pe Octavia este suficient de usor pentru a nu stresa inutil motorul, consumul este foarte echilibrat. Cum se comporta fata de 2.0 TDI tot pe MQB ? Cred ca multi ar considera ca trecerea de la 2.0 TDI la 1.4 TSI un mare downgrade. Acum 4 ani as fi avut si eu fix aceasta impresie. Dar dupa ce am condus 3 sezoane un MY2015, mi-am dat seama ca Octavia 3 este suficient de usoara pentru un benzinar mic. In plus, am facut pe parcurs si doua teste relevante cu un Seat Leon FR si cu o Octavia 3, ambele cu 1.4 TSI. Dinamica a fost corecta pe Octavia si aproape impresionanta pe Leonescu. Asadar, am trecut la TSI fara regrete. Am avut o strangere de inima anul trecut cand 1.8 TSI nu s-a mai incadrat la Rabla si diferenta fata de 1.4 TSI a crescut la 2000 Euro. Dar, dupa 10.000 km cu un CZDA, sunt multumit de alegere. Dinamica este identica cu 2.0 TDI. Aceleasi caracteristici minune de cuplu si putere la ambele motoare. Zici ca au lucrat aceiasi oameni la ambele motoare. Cand ai cuplul maxim nu ai putere si cand ai puterea maxima nu mai ai cuplu :). Genial, va spun. Cu un mic avantaj la dinamica pentru 1.4 TSI cand masina nu e incarcata. Cand vine vacanta si masina este incarcata la sarcina maxima cu toate lucrurile inutile de care oricum nu ai nevoie, dinamica este evident afectata la depasiri, dar nu intr-un mod deranjant pentru ca turbina si cuplul de 250 Nm fac treaba buna. Motorul se tureaza lejer si am observat ca nu oboseste la mers dinamic sustinut. Nu am vazut temperatura in ulei mai mare de 115 grade, chiar si in plina canicula, la viteze de autostrada. Consumul mediu la mine este cu < 1 Litru peste 2.0 TDI 150, facand un calcul pentru toate anotimpurile. Evident, la incarcare maxima, clima la greu si viteze de autostrada, se pot vedea rar si consumuri cu 2 litri peste. Dar aceste diferente se estompeaza foarte rapid in sezonul rece. Consumul este mai mic iarna la TSI, mai ales la drumuri mai scurte. De asemenea, nu mai trebuie sa te plimbi de nebun prin oras sa finalizezi regenerarile. Care regenerari apar mai mereu fix cand parchezi masina acasa, de zici ca au pus in DPF senzor de follow-me-home. Consumul de ulei este mic. Eu schimb la 5000 km , asadar nu am observat scaderi semnificative pe joja de ulei. Totusi, daca mergi mai tare cu motorul asta, cred ca poti avea nevoie sa completezi putin daca faci schimburi la intervale de 15-20k. Rezerva de ulei de 700ml, care iti ramane oricum dupa un schimb normal de 4+1 litri, ar trebui sa iti ajunga pentru 15-20.000 km, daca exploatezi motorul asa cum trebuie. Per total, sunt multumit 95 % de acest motor, nu am avut nicio surpriza pana acum in exploatare fata de ce am observat la teste inainte de a cumpara. Ar fi fost mai dinamic un 1.8 TSI cu al sau cuplu blana intre 1000-5000 rpm dar nu poti avea si consum de <8 in oras pe aglomeratie, si pret de achizitie mic si 180+ CP in acelasi pachet. As mai cumpara motor de 1.4/1.5 TSI pe urmatoarea Octavia ? Categoric DA, este sweet-spot pentru performante corecte si consum bun pentru o masina asa-zis compacta, cu dimensiuni de clasa medie de acum o generatie, cu portbagaj de 600 litri, etc. Ce este sub 1.4/1.5 (adica 1.0 TSI in 3 pistoane) te penalizeaza la dinamica cand esti in sarcina maxima. Ce este peste 1.5 TSI te avantajeaza la dinamica dar iti aduce un consum semnificativ mai mare in oras. Si vreo 2000-6000 Euro in plus la achizitie. Sunt extrem de curios ce poate face noul 2.0 TSI 180 CP pe Octavia dpdv al consumului si al dinamicii. Ar fi o optiune de upgrade daca va fi cuplat si cu o cutie DSG fiabila. As mai cumpara 1.4/1.5 TSI daca as vrea sa trec la o clasa mai mare tot din gama Skoda (Superbia, Skodiaq) ? Categoric NU in cazul versiunii normale pe benzina (din cauza greutatii aditionale pe acelasi motor, in special pe Skodiaq Haldex si DSG). Totusi, l-as lua un considerare in cazul Hybridului 1.4 TSI combinat cu ceva motoare electrice ce aduc cuplu serios incepand de la 0 rpm. As mai cumpara motor Diesel pe vreo masina ? Un sincer si categoric Niet in cazul meu. Dar imi dau seama ca exista si aplicatii unde motorul Diesel nu poate fi inlocuit vreodata , gen: towing serios, pe masini foarte grele, vehicule comerciale, etc. Planuri de tuning ? Never say never. Vad ca este la mare moda pe vwforum, chiar si pe masini in garantie. ? Dpmdv, ma intereseaza garantia Skoda de 4 ani si avantajele ei atunci cand vinzi masina dupa 3 ani. Mi se pare mult mai util sa fac un upgrade in 2020 la Octavia 4 si sa vand masina actuala la un pret bun, fara modificari si cu intretinere exemplara. Totusi, daca as decide sa o pastrez si in post-garantie, as putea sa optez pentru un Stage 1 safe.13 points
-
Desi ma decisesem sa nu mai creez topic-ul acesta, am revenit asupra deciziei pt ca nedreptati sunt peste tot nu numai pe forum-uri. Masina am ridicat-o acum aproape 1 luna si se pare ca am facut o alegere foarte buna. VW Tiguan Highline 2.0 TSI 180 CP 4Motion cu ceva optiuni : > 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN > App-Connect si Volkswagen Media Control > Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile online > Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania > Drive Net > Fara inscriptionare model si cilindree > Faruri LED TOP : - Dynamic Light Assist - reglare automata a distantei de iluminare - iluminare dinamica la virare - lumini de drum cu LED > Jante aliaj usor "Nizza" 7J x 18 cu anvelope 235/55 R18 > Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) > Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier > Pachet Iarna : - duze instalatie parbriz incalzite - scaune fata incalzite > Pachet Offroad : - scut protectie motor - bare de protectie in culoarea caroseriei cu unghiuri de atac si degajare imbunatatite - praguri fata din aluminiu inscriptionate "OFFROAD" > Plafon in culoare neagra > Side Assist Plus inclusiv Lane Assist, Emergency Assist, Rear Traffic Alert si Traffic Jam Assist > Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD > Suspensie cu reglare adaptiva - DCC > Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG Dupa aproape o luna si 2300 km parcursi, pot spune ca imi plac urmatoarele: · Motorul: se misca foarte bine si cred ca este optiunea perfecta pe benzina pentru o masina de gabaritul Tiguanului, cu tractiune integrala. · Cutia: este prima automata pe care o conduc si pot spune ca nu mai vreau manuala; stiu ca sunt putin snob cand spun asta, dar cu bine te inveti repede. · DCC: acesta face ca masina sa fie pur si simplu ceea ce mi-am dorit cand am luat decizia de a cumpara un SUV. Suspensie destul de moale si confortabila in oras si pe drum cu gropi, si cat trebuie de tare pentru serpentine si condus sportiv. Imediat ce am terminat cu rodajul am testat masina pe sport si pot spune ca pur si simplu se transforma in alta masina. Nu ma asteptam sa se comporte mai bine decat focusul (mk3) avut anterior; sau cel putin asa o simt eu. Merita toti banii aceasta optiune. · ACC + lane assist adaptiv: E perfect daca vrei sa ajungi la destinatie odihnit (de recomandat sa fie folosit pe autostrada; noi nu prea avem autostrazi, dar asta e) · Scaunele: faptul ca au venit cu alcantara pe suprafata de contact este superb. Nu am reusit sa gasesc un model Highline cu scaunele standard si atunci nu stiam cum arata exact. · Portbagajul: La inceput mi s-a parut mic, insa se pare ca doar pare mic, dar este foarte incapator, destul pentru mine si familia mea. Ceea ce nu imi place pana in acest moment: · Se murdareste extraordinar de repede, iar praful de Bucuresti deja se vede la interior si nu imi vine sa o duc la o spalatorie unde un Gigel isi va freca carpa murdara de infotainment si de active info display. Pana acum am spalat-o doar la exterior, iar la interior am mai curat-o eu. · Insectele sunt un adevarat inamic pentru orice drum cu o viteza de peste 50 km/h. Consumul de lichid de parbriz ar trebui inclus in consum . Consumul pentru cei 2300 km este de 9.7 l /100 km, insa cred ca va mai scadea.(70% extraurban , 30% urban) Si cateva poze: Si una cu ea dupa o zi de plimbare:5 points
-
Dupa 1000km parcursi si monitorizarea costurilor cu combustibilii, am putut afla cu exactitate cat de eficient este GTE-ul la "consum: Am cheltuit 100ron pe benzina 99/OMV si 84Ron pe electricitate. Rezulta un cost de 0,184Ron/KM adica un consum echivalent de 2.95% benzina superioara alimentata la OMV.5 points
-
Ce schimbari as mai aduce ursului: - carcase negre oglinzi (stiu ca se pot colanta si as scapa mai ieftin dar sunt capos ) - rama neagra pentru grila frontala (de la Sportline) - fake tips (mi se pare destul de complicat si costisitor sa modific evacuarea) In final ar arata asa ursul (exceptie flapsurile negre si bandoul alb de pe bara fata) ? zic eu Deocamdata e panica-n buget si mai asteptam putin ?3 points
-
Bifat urmatoarele aspecte? : bandou lipsa fata - l-am luat pana la urma pe portocaliu (575071365 X2U) lumini footrest spate (facut o singura poza si e miscata, poate revin cu una) lumina mai puternica portbagaj + priza 12V portbagaj (facut o singura poza si e miscata, poate revin cu una) bricolaj cu dublu fata pentru numere [aici probabil am folosit prea multa banda (1,5 rola / numar ), insa nici nu am vrut sa imi faca surprize la drumurile care le bifez ] Si 2 cadre, disclaimer, numarul din spate sta stramb, si nu e centrat, prea la dreapta, coboara de la stanga la dreapta, my bad, vedem cat de tare ma va zgaria sa il refac in timp. @Cristian uite plasa mea "Pasii" urmati pentru lipirea numerelor mai jos, cel putin senzorul fata tace acuma, voi urmari aspectul daca mai reapare, insa pe moment e liniste. Intr-un final au reusit cei de la reprezentanta sa comande toate solutiile aferente lucrarilor de "mentenanta/intretinere" la trapa, joi va fi bifata si aceasta actiune. Tot atunci mai verificam senzorul de la deschiderea "din picior/hands free" de la portbagaj, desi aici suspectez probabil bateria de la telecomanda slabita, insa nici nu mi-am dat interesul sa incerc cu cealalta cheie daca merge sau nu. Tot acuma am si promisiunea ca vor reasculta motorul la rece (tot mi se pare ca nu merge "rotund" dimineata), cat si imi completeaza in caietul service actiunea din ianuarie (sau a fost februarie, nici nu mai tin minte) cand am schimbat volant pe garantie. Revin probabil dupa ce bifez si "mentenanta" la trapa si prind si un 12V / 220 in portbagaj.2 points
-
@Marius82 stai linistit. Vorbeam de conectare la Android Auto. Nu inseamna ca nu exista cabluri sau incarcatoare originale cu defecte. Si exemplul meu era cu cabluri originale Samsung, dar sa ne intelegem, nu sunt vreun fan inrait Samsung. Cand am tot scris cabluri originale, ma refeream la cablurile originale ale telefoanelor de pe care se incearca (fie ele Sony, HTC, Samsung, toate sunt ok, dar nu cele chinezesti de prin magazine la jumate de pret). Si ca sa fie clar pentru toata lumea: e treaba fiecaruia ce foloseste, insa cand ceva nu merge si se incapataneaza sa sustina ca vina e de la masina, sau telefon, sau Android, sau mai stiu eu de unde, cel mai simplu lucru de incercat este cablul. Si de cele mai multe ori el e problema. <<<< Tot ce am relatat mai sus a fost in scopul de a-i ajuta pe cei care nu reusesc sa dea de cap problemelor cu conectarea telefonului la masina. Daca cineva se simte ofensat, ma pot retrage din discutie, oricum eu n-am avut si n-am probleme de genul, deci ma pot lipsi de topicul asta, dar consideram util sa-i ajut si pe altii. >>>>2 points
-
@Cristian barele longitudinale sunt deja negre la mine. Ar ramane sa colantez sau sa schimb acele rame cromate din jurul geamurilor. @CristiALF daca reusesc ar fi toata masina in 2 culori, alb si negru, rece ce-i drept dar ar arata bine, zic eu ?2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Pai da, ca acolo s-asa au imaginea varza. Aici in Europa e mai cu "merge s-asa", nu-i pasa nimanui. Daca am retinut corect, i-au zis ca $4k pentru 4 ani. @CristiALF da, si eu mi-am pus intrebarea. Sincer nu am mai apucat sa caut / citesc nimic. Si cred ca in viitor o sa adopt si eu tactica astora, leasing pe durata garantiei cu reziduala 35-40%, dupa care inapoi cu ea si alta, si termin cu bataile de cap.1 point
-
Pentru comparatie fara a genera un vs. la a mea 1.2 TSI am average cost per km de 0.352Ron/km deci dublu fata de tine - am inregistrat toate bonurile de cand am luat masina . Masina are 9000km din care aprox 30% sunt extra urban restul Bucuresti la greu Cu siguranta cand o sa schimb Corsa veche o sa ma orientez catre o hibrida daca nu avansam cu electricele in 2-3 ani. Povestesc de masina ta pe unde incep discutiile de hibride si lumea e tare "incuiata". Foarte misto masina! Felicitari din nou!1 point
-
Revin si eu cu impresii dupa vreo 7 luni de cand alimentez aproape tot timpul de la Rompetrol, pentru ca m-a atras oferta lor de Fill&Go, reducere de 10 bani/litru la benzina daca alimentez peste 20 litri pe luna (de obicei consum aproape 2 plinuri pe luna, deci mereu obtin reducerea). Evident, compar cu ce am folosit inainte si am descris cu o pagina in urma pe topicul asta. Am alimentat in lunile astea mai multe plinuri de 95, mai multe plinuri de 98, la fel si motorina, mai multe plinuri de 51 si mai multe de 55. Concluziile mele sunt cam asa: la benzina, merge identic masina si cu cea de 95, si cu cea de 98, exact cum merge si cu benzina ieftina si scumpa de la OMV, Petrom, Mol. La motorina, masina merge la fel si cu cea de 51 si cu cea de 55, insa am observat un aspect de luat in seama cred: in sarcina maxima (urcat panta, masina plina, treapta 3, pedala de acceleratie la fund - combinat cu softul modificat pe care-l am pe ea) masina scoate ceva fum negru in spate, cu toate sortimentele de motorina incercate (ieftina si scumpa Petrom/Mol/OMV/ OMV Austria, Mol Ungaria, BP, Shell). Cu cea de 51 Rompetrol, acelasi fum. Cu motorina de 55 de la Rompetrol insa, dupa al doilea plin, fumul e redus la mai mult de jumatate - abia se mai observa. Acum sa ne intelegem, fumul este decent, ca orice 1.9tdi resoftat (oricum de cand era noua scotea ceva fum negru in sarcina mare), dar cu motorina asta nu mai e aproape deloc.1 point
-
Am cablu aftermarket luat de pe Emag cu iesire pt USB type C. Cablul este asta si merge foarte bine. Evident sunt probleme de la unele updateuri de Waze ( pe care le puteti oprii pentru a evita un update prost gandit ) iar la AA nu ii mai fac update. Imi merg si aplicatiile 3rd party/hacks cum vreti sa le spuneti gen CarStream si altele. Folosesc exclusiv Waze si Spotify + Google Assistant. Si ca telefon folosesc un Moto Z (cu Oreo 8.0.0) deci nu este un telefon high end, ocazional mai conectez un Pixel 2( cu ultima versiune de Oreo) care merge la fel de bine. Am tot felul de cabluri acasa deci la ce intalnire de duminica vreti vin cu toate din dotare si ii dam de cap1 point
-
Eu inca tind sa cred ca nu faceti ceva bine, altfel nu inteleg cum de nu va descurcati cu el. De cand Waze permite afisarea pe Android Auto (mai bine de un an cred) il folosesc zilnic si nu am avut nicio bataie de cap cu el pana acum (in afara de cele 2 probleme aparute saptamana asta din cauza unui update idiot al aplicatiei Waze) - care totusi s-a remediat la inca un update (au trecut doar cateva zile intre cele doua updateuri). Ma gandesc ca daca il folosesc zilnic, as fi intalnit macar o data ceva din problemele mentionate de voi. Sfatul meu pentru toti care vor sa aiba Waze in masina tot timpul fara batai de cap: luati-va un telefon ieftin care suporta Android Auto si il tineti permanent conectat in cotiera, instalati Android Auto si Waze dupa ce resetati telefonul la setarile de fabrica. De ce zic asta? In Android ai multe setari la care se poate umbla si unele din ele pot cauza probleme (permisiuni, etc.) in functionarea Android Auto, iar pentru cei ce nu lucreaza cu tehnologia zi de zi asta poate da multe batai de cap. Pentru cine are drum luni-vineri intre orele 9 si 16 pe langa Promenada Mall (Bucuresti) va pot ajuta gratis in limita timpului disponibil sa conectati Android Auto / Waze fara probleme la masina - evident, sa aveti si un telefon care are minim Android 6 + cablul de date ORIGINAL (pe cabluri no-name nu garantez nimanui ca merge, am testat cu mai multe si cam toate fac figuri).1 point
-
Salut, Are ceva daca pun ulei GM - Opel 5W30 la un Passat B6, motor 2 litri cu filtru de particule? Inteleg ca retea e aceeasi, indiferent de producator - 5W30. Multumesc1 point
-
O sa il caut eu, dar dureaza cateva zile, ca masina e plecata, daca nu te grabesti....1 point
-
Situatia mea de anul trecut: Daca ma angajam sa semnez contract de credit auto pentru a beneficia de reducerea aia, ma angajam totodata sa fac CASCO cu porsche pentru toata perioada, fara sa pot sa renunt, ne-negociabil (am incercat sa micsorez perioada pentru contractul de casco de la 5 la 3 ani si am fost refuzat). Am preferat sa renunt la reducere pentru a nu fi contrans si de CASCO. O parte buna ar putea fi ca prima pentru CASCO ramane fixa pe toata perioada contractului, indiferent de numarul de daune si valoarea lor.1 point
-
@moroenius nu e de sters cache. @The_Ego Ultima versiune de Waze a fost scoasă cu bug-ul asta se pare. Am pățit și eu de două ori zilele trecute dar s-a rezolvat cu oprirea forțată a Waze-ului si repornire. Ieri parca, a aparut un update nou la Waze si la mine nu s-a mai repetat pana acum. Faceti update la ultima versiune, dacă nu, faceti downgrade cu 2 versiuni înainte si cu siguranta nu mai apare problema.1 point
-
pfff abia de la 3000 - 4000 incepe toata nebunia, nu-ti fa probleme pentru motor, acolo se simte el foarte bine, evident nu faci asta toata ziua dar daca vrei sa ai putin fun sau daca ai nevoie in momete mai critice, nu te sfii sa-l duci pana la zona rosie1 point
-
e benzinar... se simte bine peste 3000... nu se conduce ca dieselul cu care esti obisnuit...1 point
-
Incearca de curiozitate si modul manual dar nu schimba tu vitezele, lasa cutia sa schimbe in treapta superioara atunci cand ajunge la limita de protectie undeva peste 6000 rpm si dupa aceea asteptam un feedback Mai incearca sa mergi in modul manual sau sport in treapta 2 sau 3 dar constant in zona 4000 rpm si "pisca" acceleratia sa vezi cum raspunde. Daca ai padele, este foarte usor sa retrogradezi cand ai nevoie de zvac, din ce am constatat eu prin folosirea padelelor pentru retrogradare raspunsul este mai rapid decat daca i-ai da kick down.1 point
-
Nu poate sa inlocuiasca. Da, are tot 3 mufe, dar in interiorul mufelor sunt niste pini. De exemplu, la pompa ta (KOYO), senzorul G250 are 4 pini in mufa pompei, iar pompa TRW are 3 pini. Cum vei face sa functioneze senzorul G250 cu cei 3 pini? Achizitioneaza pompa dupa seria sasiu, si nu vei avea probleme.1 point
-
Chiar nu am citit cartea cum sa spala masina m-au sunat acum iar sa imi confirme ce a zis importatorul, alta persoana, i-am zis ca vreau pe email in scris ca am dat si in cehia si ghici ce “mai lasati-ma cateva zile si incercam sa rezolvam cumva” oricum am dat email in cehia si am spus unde am vorbit! vedem ce urmeaza1 point
-
Se poate face update si cu motorul pornit. Nu trebuie sa ai redresor langa tine.1 point
-
Adrian, ti-am zis ca nu are treaba, ca e ok, ca merge, nu afecteaza functiile airbagurilor...stai linistit.1 point
-
Aceste filtre nu sunt pentru noi,pentru Romania! Noi nu avem infrastructura necesara, autostrazi etc! Noi mai mult circulam in oras,pe cand nemtii,austriecii ,invers!1 point
-
@x-tremist Daca are 10 si mai e si deplasata ... mergi linistit ca e pe bani tai !1 point
-
eu prin avans inteleg bani care se pierd daca nu platesti rata la leasing cu cat e mai mare avansul , cu atat riscul e mai mare daca renunti sa platesti rata oricum nu as face asa ceva niciodata stau si astept , monitorizez si imi vad de treaba intre timp1 point
-
pe scurt: ce spui tu se numeste "actor incumbit probatio" - adica cel ce acuza trebuie sa dovedeasca. sarcina probei revine celui ce acuza cu cateva exceptii expres prevazut de anumite acte normative sau de codurile de procedura unde sarcina probei este inversata. vorbind insa de o speta civila, vanzatorul garanteaza contra evictiunii si a viciilor ascunse. acesta e un caz clasic de actiune oblica, in regres, unde mergi in spate pana la primul vanzator care a actionat fraudulos. actul juridic valabil incheiat ulterior de un dobanditor de buna credinta produce efecte in continuare iar acesta nu poate fi tinut la despagubire. e mult pana departe. in schimb orice act procesual sau procedural valabil incheiat si/sau desfasurat de orice entitate a statului fara incalcarea termenelor sau procedurilor prevazute de acte normative incidente nu va fi apt a genera reusita unei actiuni in pretentii.1 point
-
nu ma grabesc deloc pernele si alte jucarii sunt bonusuri , must have = xenon , rns si incalzire in scaune nu iau masina in leasing , nu am datorie niciun leu la nimeni si nu o sa incep acum am masina , am bani si astept sa gasesc ceva care sa ma multumeasca in bugetul alocat de mine nu sunt un copil care e gata sa arunce cu bani ca sa isi ia jucarie banii mei sunt munciti si sunt pentru viitorul familiei , masina e un moft ptr care singur mi-am impus un prag care sa nu ne efecteze financiar orice s-ar intampla oricum asta cu " dai avans serios la leasing " si apoi nu mai platesti , e tare multumesc tuturor pentru informatiile utile AutoSchunn .... e pentru cei care vor masina noua dar vor sa dea mai putin cu masina de la Nurvil s-a lamurit agentul Mihai Mustata de acolo a incercat sa imi vanda vanda ( nu inteleg ce a fost in mintea lui ) o masina care nu era a lor , ci a altcuiva care de fapt nu vrea sa le-o dea lor , are alte treburi faptul ca a vrut sa imi faca factura vineri denota ca a incercat sa ma pacaleasca , Nurvil Weltauto nefiind proprietarul masinii deci ... aveti incredere in dealeri , cei de acolo sunt ca orice samsari din spatele blocului1 point
-
Nu ma pot abtine .....trebuie sa pun si asta aici.... The new Explorer: Va urma si un topic separat cat de curand , momentan cateva informatii 2.0 TDI , CFFB, 4 Motion si 70k km ... , cu multe optiuni ......cam toate O sa mai treaca ceva timp pana am timp sa umblu cu inmatricularea , oricum golful ramane number one player Momentan sunt cu golful prin tara ..Cluj apoi Timisoara , nici nu am apucat sa ma bucur cum trebuie de Tiguan ......dar deh......trebuie sa facem si bani .....de retrofituri ?1 point
-
1 point
-
16.600 - 16.000 - 15.500 azi nu ii ofeream mai mult de 15.000 maine nu ii mai ofer nimic1 point
-
pana la urma am zis sa ma duc sa vad o masina de aici de la Nurvil Weltauto ca are garantie , evaluare facuta de ei cand au preluat-o de la proprietar , istoric la zi , revizii la zi , tot vreau sa ma duc sa o vad luni , hop ca veniti vineri ca masina e la vechiul proprietar care face naveta la Bucuresti stiti , e client bun , i-am mai dat masina sa se plimbe pfff na , ma duc vineri masina deja o zgariase rau de tot in spate plina de biciclete , haine , sacose , sticle de apa , iasi lasase tot apartamentul in masina , nu am putut sa vad nimic cum trebuie am dat o tura cu ea , am dus-o la un prieten la un service sa isi dea cu parerea , ne-am inteles la pret si a ramas sa ne intalnim luni dimineata sa facem actele si sa rezolve ei zgarietura luni , adica azi ... iar e masina la Bucuresti , nu raspunde proprietarul la telefon pai m-am enervat ... da ori vinde Weltauto , ori altcineva ? nu , ca noi , ca facem actele imediat , texte ca iar o sa ii faca evaluare la masina , si sa vin sa o vad iar , ca o curata ei , etc si ma suna cat de repede nu m-a mai sunat nimeni cu greu pot sa le dau nota ... 11 point
-
Ce rost au astfel de incercari ? Mergi pe Dayco ,INA ,Hepu1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca motorul a mers 2-300 mii km cu revizii la 30 mii km / 2 ani .....nu ti-l face mai silentions nici un ulei din lume1 point
-
Nu prea dau rezultate substantele chimice, cea mai buna solutie este prin ardere in cuptor. Nu stiu daca sunt firme in Romania care se pricep la asa ceva, dar asta e cea mai buna metoda. Filtrele ce se gasesc la peturi foarte mici nu prea sunt de incredere.1 point
-
Gata, am rezolvat deocamdata cu vibratiile la franare Golf 4, 1.6: Necesar: - ceas comparator pt masurare ovalizare butuc, 25 ron precizie 0.001, de la olx (asa ii zic eu la talcioc). Ceasurile de 0.01 erau 20 ron - 4 discuri frana ATE, 2 seturi placute ATE. - Vaselina etriere "ATE Plastik 75ml" pt culise etriere, etc. De notat ca am mers la 5 magazine si nimeni nu stia ca la etriere se pune vaselina speciala!!! La al 5-lea nu stiau nici ei, dar le-am aratat produsul pe telefon si l-am putut comanda cu livrare in 60min. Discurile vin cu surubelele de prindere (cate 1 buc pt fiecare), placutele spate vin cu tablitele culisante. Am curatat de rugina rotile de aluminiu in zona prezoanelor (pe interior) pentru a se aseza perfect plan pe discurile de frana. Rugina era de la discurile vechi si pelicula respectiva avea cel putin 0.5-1mm in unele zone. Acum totul este "smooth like butter" cand franez Fabricantul spune 200Km fara frane bruste in toate prospectele produselor. Installer la cele de mai sus am fost eu pentru ca nu imi place sa merg la service si sa ma trezesc cu axe culisante necuratate si neunse, suruburi lipsa, batai cu ciocanul, neverificare cu ceasul comparator, etc.1 point
-
Microfonul e conectat la pinii 11 si 12 in conectorul de sub scaun.Trebuie trase fire pina in 315.1 point
-
Prea mare agitatie, oricare e corect daca e schimbat la 10k. Eu as merge pe Titan Fuchs.1 point
-
Revin cu impresii dupa un an si junatate de folosire a carburantilor de la lukoil, motorul merge perfect nu este zgomotos, trage bine in turatii cu un consum decent, benzine folosite ecto plus 95 si in weekend cea de 98. Restul sunt povesti despre carburanti lukoil ca sunt de calitate proasta.1 point
-
E prima data cred cand citesc din topicul asta si vazand tot felul de mituri (aia e foarte proasta, aia e minunata, cu aia nu trage masina, cu cealalta prinde suta in 3 secunde..), am zis sa scriu si eu 2 randuri, poate vor folosi cuiva pt a intelege treaba cu locul de unde alimentati in mod obiectiv, nu subiectiv. Eu la 1.4tsi nu am pus pana acum decat Petrom 95, Petrom Extra 99 (nu se mai numeste 98 de foarte multi ani), OMV 95 si OMV 100. La 1.9tdi am pus MOL ieftina, MOL scumpa, Petrom ieftina, Petrom scumpa, OMV ieftina, OMV scumpa. Concluziile mele personale si subiective au fost cam asa: la benzina, nu am simtit nicio diferenta indiferent cu ce am alimentat dintre cele 4 - motorul merge la fel cu toate; la diesel mi s-a parut ca merge foarte putin mai frumos motorul cu OMV scumpa, iar cu toate celelalte e fix acelasi lucru. Si nu, niciuna dintre masini nu imi trage mai bine sau mai prost, indiferent de unde am alimentat. Inca ceva, doar asa fyi - OMV 100 e aceeasi benzina cu Petrom 99 (da, amandoua au CO 100+, iar denumirile sunt pur pentru marketing - in special pentru cei care nu se informeaza si doar citesc "cifrele" de pe tabelele de la intrarea in peco-uri). Stiu, multi au impresia ca OMV 100 zboara, Petrom 99 e clar sub - poate dupa ce afla treaba asta nu vor mai simti diferenta - evident, ea nu a existat niciodata, dar la noi toti efectul placebo e foarte accentuat, cu atat mai mult cu cat punem suflet in masinile pe care le conducem. Acum probabil multi o sa incepeti sa spuneti ca nu stiu ce vorbesc, dar daca nu ma credeti, luati intr-o sticla benzina Petrom 99, in alta benzina OMV 100, mergeti la un laborator si veti vedea ca e aceeasi. Ideea e simpla: OMV are denumirea de 100 iar Petrom de 99 doar din motive de marketing, pentru ca OMV 'trebuie' sa vanda mai scump, iar daca o numeau la fel ca pe cea de la Petrom isi furau clientii de la una la alta, iar interesul austriecilor este sa intre cat mai multi bani direct in firma mama, nu sa mai lase din bani si pe la statul roman, deci cumva trebuiau sa faca sa para superioara cea a lor (a lor, impropriu spus, ca tot a noastra e). La diesel in schimb motorina Extra Petrom este identica cu cea ieftina OMV - iar aici merita sa cumparati din cea ieftina de la OMV pentru ca e mai ieftina decat Extra Petrom. Pe final, vreau sa va spun doar atat: singura diferenta notabila o poate face doar peco-ul de unde alimentati, indiferent care este brand-ul sub care vinde combustibilii. Stiti vorba aia: omul sfinteste locul. E foarte adevarata si se aplica 100% si aici. La fel cum la baie intr-un peco Rompetrol de pe strada X este extrem de curat, iar in altul din strada Y este oribil, exact asa este si cu pompele, cu aditivii ce se pun cand se alimenteaza pompele, etc. Exista peco-uri si bune si proaste, din fiecare brand. P.S. Stiu ce vorbesc, iar cine lucreaza in domeniu sau in vreun peco (indiferent de brand) poate confirma.1 point
-
Timp de aproape 3 ani am stat cu asa ceva in bord. Odata ce te inveti cu asemenea ecran este foarte greu sa cobori la diagonale mai mici. In prima saptamana dupa ce am luat B8-ul ma lua groaza cand bagam in marsarier si vedeam amaratul asta de ecran de 8". Mai ca-mi venea sa-l smulg din bord Asa ca diagonala este in continuare un factor important in luarea decizei finale. Deh, sunt batran...am inceput sa chiorasc, am nevoie de diagonala cat mai mare0 points
-
Inca nu v-ati prins ca aici fiecare posteaza ce ulei li se pare lor ca merge tipla.. mai ales in primii 500 km de la schimb Si eu folosesc de 2 ani Polytron si merge perfect, hai, incercati-l si pe asta-1 points
-
Salutare tuturor, a încercat cineva Valvoline all climate c3 5w40? Am văzut că respectă norma Vw 50501. Am băgat într-un Vw Passat 1.9 tdi avf. Se comportă bine, mașina trage bine, liniștită si la turaţii mai mari. Ce părere aveți? Apropo are si un preț bun.-1 points
-
Man, nu stiu cat de mult te "arde" pe tine sa o iei acum...dar eu zic sa maia stepti... 200k km facuti in RO, nu stiu ce sa zic. Plus ca daca ii lipsesc asa multe, mai bine dai un avans serios la un leasing, iar apoi te folosesti de casco de la el. Si a mea are ceva ciobituri, plus ca atunci cand am luat-o pe auto DNA avea o dauna de 9000 lei care s-a dovedit a fi usa stanga spate. Probabil revopsita. Dar la leasing, ai oricand varianta de a nu mai plati. Daca o comiti si ai luat masina gresita, nu o mai platesti si gata. Dar eu zic ca esti un om destul de cerebral si daca ai rabdare si nu iti bati capul cu tampitii o sa o gasesti. What about AutoSchunn?-1 points
-
In Ro am alimentat preponderent OMV 100, rareori 95, subordonat Petrom 99 si apoi restul. Sunt de 1 luna jumate in Austria și am alimentat de la 4-5 furnizori. Evident că prima a fost shell 100 si e mediocră. Cea mai cea a fost BP, de departe cea mai buna. Acu am făcut un plin cu moll 100 din Ungaria. E praf, trage mai slab că Petrom 95, dezamăgitor.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00