Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2018 în toate secţiunile
-
6 points
-
"Colega" @mihai.onu94 care este de fapt colegul, a incercat sa spuna mai pe sleau ca ai dat banii degeaba - chit ca a fost reducere - pe decarbonizare, daca nu iesi la drum lung + turatii ridicate dupa ce procesul a fost facut.3 points
-
"Totul a pornit de la practica tot mai des intalnita de a elimina filtrele de particule si catalizatoarele de pe traseul de evacuare. Soferii apeleaza la aceasta practica atat din motive financiare, deoarece un filtru de particule este scump de inlocuit, dar si din motive de crestere aparenta a puterii." https://www.4tuning.ro/legislatie-auto/la-iasi-masinile-care-scot-fum-sunt-inregistrate-de-politia-locala-si-turnate-la-rar-38313.html3 points
-
Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.3 points
-
Se pot folosi pana la semnul de uzura, dar sub 3 mm. aderenta scade drastic, mai ales pe ud. Credeti ca de fraieri le dau nemtii jos, sa le cumparam noi sh.2 points
-
2 points
-
Ce inseamna un motor care nu e insetat de ulei. Primul este de cand am luat masina(ma echipasem in ideea in care o sa consume in rodaj ceva), iar celelalte doua cat a ramas dupa fiecare revizie..in speta cam 500ml. Primul se doneaza, mai are 700ml. De preferat la intalnirea de duminica in Bucuresti. Stopurile sunt de vanzare in aria corespunzatoare.2 points
-
2 points
-
Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.1 point
-
Hello guys, long-time lurker here. De-a lungul timpului m-a intrebat mai multa lume, vazandu-mi masina, daca am thread pe vwforum asa c-am zis s-o fac si pe asta, in ideea in care ma voi sfatui cu alti pasionati si cunoscatori ai masinilor. O sa incerc sa povestesc istoria mea cu masina, asa ca primul post va fi lung. O sa listez modificarile, dupa care va spun si povestea: Modificari pe masina: Amortizoare Bilstein B6 de Mk6 GTI Software APR Stage 1 Admisie Revo Bare stabilizatoare H&R 28/24mm Bucse bascule fata de Audi TT Placute de frana EBC Yellowstuff Lichid de frana Motul RBF600 Jante BBS RC 7.5J 17" ET43 Modificari ce urmeaza: Fuzete & bascule de Audi TT Bara stabilizatoare stock pe fata Kit de frane fata Stoptech ST-41 cu discuri pe 328mm In vara lui 2016 aveam de cumparat o masina care trebuia sa fie fun-to-drive si sa poate fi folosita de zi cu zi. Cu un buget de 6-7.000€ nu m-am putut atinge de ceva nou ori de ceva extravagant, dar am cochetat cu ideea unui coupe 2+2 sau o masina sport construita pe platforma dedicata. In cele din urma, a castigat latura mea de 'hot-hatch guy' intrucat apreciez foarte mult la o masina caracterul dual - dimineata cand dorm pe mine sa merg linistit pana la munca, iar vineri seara cand plec sa las nitel cauciuc pe asfalt. Asa am ajuns la un Golf 5 GTI, parea o masina competenta, echilibrata din multe puncte de vedere si care ar putea fi modificata moderat incat sa ii schimb caracterul catre ceva ceva care sa mi se potriveasca. Am vazut destul de multe GTI-uri si am fost dezamagit de mare parte din ele - masini fie neintretinute, fie modificate fara niciun fundament tehnic. In cele din urma, am dat ochii cu un GTI rosu din 2005 care mi-a placut. Masina mergea bine, geometria era corecta deci chiar dac-a fost rasturnata macar a fost reparata drept, era nemodificata si avea ~127.000km reali. Inspectia tehnica si vizuala a dezvaluit ca avea probleme cu geamurile electrice fata, motorase de la flapsurile de la Climatronic, pierderi de ulei pe la capacul chiulasei, cateva bucse obosite, o aripa infundata, unul dintre faruri era matuit iar interiorul era extrem de murdar de la cainele fostului proprietar. In fond, nimic ce nu putea fi rezolvat, asa ca pentru 5.000€ a intrat in posesia mea. Am purces la rezolvarea problemelor prin polisharea farurilor, demontarea si curatarea interiorului, schimbarea switch-urilor de la lumini si de la geamurile electrice plus prima servisare care a inclus revizia generala, schimbarea garniturii de la capacul chiulasei si reimprospatarea articulatiei fata. Acum fiind in stare tehnica buna, am inceput sa o folosesc asa cum trebuie. Fac pariu ca nu sunt singurul care se bucura cand vede un drum de munte liber in fata (mie imi place tare mult pe DN1A - Cheia), dar dupa ce am decolat de cateva ori la viteze ilegale, mi-a fost clar ca amortizarea nu e suficient de agresiva pentru stilul de condus. Am considerat sa schimb suspensia cu un cup-kit de genul Bilstein B12, dar cand am vazut specificatiile arcurilor aftermarket disponibile pentru Mk5 GTI m-am lasat pagubas (majoritatea arcurilor "sport" sunt mai scurte si mai moi decat cele stock - o reteta pentru dezastru) si am ajuns sa pun 'doar' un set de amortizoare Bilstein B6 (versiunea pentru Mk6 GTI, mai putin agresive decat cele de Mk5 GTI). Tinuta de drum a fost mult imbunatatita si pot spune ca dintre toate modificarile pe care le-am facut, amortizoarele sunt singurele care au avut numai plusuri. Pasul urmator a fost sa echipez masina cu un set de anvelope de iarna Nokian WR A4, iar distractia a fost la nivel inalt in prima iarna. Pe langa "baieteala" din oras si drumurile pe la munte, am participat si la Winter Trackday-ul organizat la Motorpark Romania. Nimeni nu poate spune ca un Mk5 GTI subvireaza la viteza pe zapada! Cu venirea primaverii, sosise momentul sa cumpar un al doilea set de roti; am gasit la pret OK un set de BBS RC 7.5J 17" echipate cu Federal 595 RS-7 225/45 R17. Nivelul de aderenta a crescut mult de tot, iar cu suspensia in mintile ei deja simteam nevoia de mai multa putere... m-am oprit direct la APR pentru un Stage 1. Dupa pregatirea masinii, care a implicat schimbarea DV-ului cu ultima revizia, cam follower-ul si N75-ul (care-a fost o p***a de diagnosticat) am crescut puterea pana la 240-250CP... cat o face Mk5 GTI Stage 1, caci cifrele astea nu sunt importante pentru mine. In aceeasi perioada am instalat si o admisie Revo, din simplul motiv ca tampoanele capacului de la motor obosisera si capacul intra in contact cu conectorul electric de la HPFP. Cu mai multa putere, o suspensie care lucra corect pe strada si gumele agresive masina devenise o placere la condus rapid. In 2017 am inceput sa particip si la trackday-urile de la Motorpark unde cateva minusuri au devenit evidente: franele nu faceau fata la mai mult de 1-2 ture rapide iar ruliul era imens, conducand la o uzura exagerata a flancului exterior de pe banda de rulare a cauciucurilor. Nici n-aveam nevoie de mai multe motive sa fac trecerea la niste placute de frana EBC Yellowstuff, lichid de frana Motul RBF600 si un set de bare stabilizatoare H&R (28mm pe fata, setata soft, si 24mm pe spate, setata hard). Am arucant si un set de bucse pline de Audi TT pentru mai multe precizie de la puntea fata. Nivelul de aderenta pe circuit a crescut simtitor, semn ca roata fata-exterior calca mult mai bine acum, dar franele au ramas tot de ... cacao. Masina e in continuare in configuratia de mai sus, dar urmeaza niste schimbari importante. In primul rand o sa fac trecerea la fuzete si bascule de Audi TT, intorcandu-ma la bara stabilizatoare stock pe fata, plus un kit de frane Stoptech ST-41 care ar trebui sa ofere un feedback mult mai bun in pedala de frana si sa reziste mai bine la abuz. Am in plan sa fiu pe 28 aprilie la Adancata cu modificarile acestea, iar in vara o asteapta o a doua excursie prin Europa... de data asta ma duc sa ii arat roscatei Stelvio. Modificarile pe care le-a suferit si pe care le va mai suferi masina au venit ca observatii personale dupa drumurile/trackday-urile facute. In nebunia mea, am dezvoltat chiar si un model simplu (2D) al suspensiei fata care a fost edificator. Geometria suspensiei fata pe platforma de Golf 5 nu e deloc de partea performantei, iar coborarea masinii exagereaza problemele... cele mai bune solutii sunt fie limitarea ruliului (care de la un punct incolo isi va spune cuvantul asupra comfortului), fie imbunatatirea geometriei, care se face mai dificil. Practic, singura varianta OEM o reprezinta fuzetele de TT, iar aftermarket numai pivotii reglabili de la SuperPro fac ceva in acest sens; orice altceva ar presupune fabricare custom, iar cum aici vorbim de suspensie si directie nu cred ca e o idee buna sa se ajunga acolo pentru o masina de strada. TL;DR: Bine v-am gasit. Sunt proprietarul unui Mk5 GTI rosu, rabla prin definitie, care nu arata prea bine dar este competenta si la mers tare si la naveta. I se aduc modificari pe masura ce isi arata minusurile.1 point
-
Am depasit 4000 km in weekend cu un drum bucuresti - pitesti - cluj - satu mare si retur. 4 pers plus bagaje... total aprox 550 kg... mers cu varfuri, urcat spre 4500 rpm pe dealul negru si nu numai, depasiri in forta... consum mediu 8%. Placut impresionat de resursa de putere, dar totusi cam lent livrata in accelerari... Motorul e o surpriza destul de placuta, trebuie sa ne obisnuim cu trecerea de la 2.0 tdi...1 point
-
1 point
-
1 point
-
N-are nicio legatura inlocuirea lor cu fiabilitatea. E strict pe considerente economice. As zice ca 1.4 a fost o baza foarte solida pt dezvoltarea 1.5.1 point
-
Pt ca au fost inlocuite de 1.5TSI care ar avea un consum mai mic estimat cu 10%.obtinut prin ciclu Miller, plus ca are turbina cu geometrie variabila. Cel putin asa este prezentat cel de 130cp. Nu are nicio treaba ca ar fi fost prost 1.4tsi. Dimpotriva, un motor foarte solid care si-a facut aparitia pe toate compactele grupului si chiar la clasa superioara.1 point
-
Chiar nu am citit cartea cum sa spala masina m-au sunat acum iar sa imi confirme ce a zis importatorul, alta persoana, i-am zis ca vreau pe email in scris ca am dat si in cehia si ghici ce “mai lasati-ma cateva zile si incercam sa rezolvam cumva” oricum am dat email in cehia si am spus unde am vorbit! vedem ce urmeaza1 point
-
Pe Leoane cu suspensie d-aia ‘jmechera, nu pe carute ca a mea, ca imediat ce-am vazut anuntul mi-a trecut prin cap gandul ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Chiar ma ingrijorezi ! Nu stiu cum se face dar de 8-9 ani am masini cu dpf si fara nici o problema. Ori sunt eu norocos ori Bacaul nu e in Romania ....1 point
-
Asta e o mizerie. Elemente cromate au fost pe masini in ultimii 15 ani cel putin si nu erau asa sensibile si nici cu instructiuni clare cu ce sa le speli si eventual in ce directie sa mangai ca sa nu se ia cromul. Asta e scaderea dramatica a calitatii si maximizarea profitului. Bonus..e de vina clientul. Garantia in cazul asta inseamna ca realmente nu exista. Pt ca din start ei presupun ca ai spalat "gresit". Concret, ce scrie in carte?1 point
-
Exact la fel patesc si eu si mai mult ca sigur este de la ultimul update de waze! Puteti face downgrade la aplicatie la o versiune anterioara si sa incercati. apkmirror ar toate versiunile anterioare si e safe to use. O alta varianta ar fi sa setati destinatia inainte sa conectati telefonul la masina1 point
-
Cauta spray dedicat pt curatare carburatoare,este mult mai eficient decat spray de frana.1 point
-
Deoarece poate unii nu au citit am sa repet anumite chestii: Modelele cu 2 pompe electrice (rezervor+auxiliara) functioneaza perfect doar cu pompa din rezervor. Se elimina cea auxiliara. Pentru modelele cu o pompa in rezervor recomand instalarea unui regulator de presiune la 1-1.5bar. Asta e cea mai buna solutie. Si bypass functioneaza dar nu este o chestie precisa. La regulator ai un control precis la presiunea pe care o reglezi. Modelele de 177 cai pot functiona corect doar cu SOFT. Vad ca esti din Brasov, daca ma intrebai te trimiteam la Ionut Stoica (fwpgarage) care are mare experienta cu calibrarile la CP31 point
-
1 point
-
Pentru ca incep sa miros a mos si eu :)))) Am zis ca pot accepta mica duritate care venea odata cu coborarea .. dar nu.1 point
-
@ShadoWzZ Avand look OEM este normal sa aibe "eye appeal" la mai multi posesori de VW care doresc sa pastreze linia originala. Dar si acel "inch" lipsa la diagonala se simte foarte tare pentru un ochi obisnuit ani de zile cu diagonala de 10".Vrand nevrand voi sta cu acest aparat pe masina pentru ca sunt beta tester al producatorului si trebuie butonat la greu, gasite toate bug-urile. In plus, vrem sa adaugam meniurile si functiile care exista pe GTE? @Mask001 Poate doar cu "traforajul" sa o nimeresti in bordul de Jetta. Dar daca te mananca....exista de 10,2" si pentru a ta, cu toata rama glossy cum este pe passat/golf7, etc.1 point
-
1 point
-
De asta fac si discount-uri majore la masini care s-au copt in soare/frig timp de 8-9 luni. Din pctdvd al importatorului aceste masini incep sa produca pierderi cand stationeaza prea mult, o data pentru ca sunt bani blocati in mijlocul fix, iar pe de alta parte pentru ca apar costuri ulterioare din cererile de reparatii pe garantie. De ex. la suspensie, bucsele nu le vei putea reclama in cadrul garantiei, pentru ca se considera ca sunt elemente consumabile (acestea sunt primele afectate cand masina stationeaza), deci sunt absolviti de inlocuirea lor, dar chederele de la usi, sau probleme la motor pentru ca a stat nepornit atat timp, sau la baterie, sau la AC, etc....pentru acestea masina trebuie reparata pe garantie cu deducere cheltuieli din provizioanele pe care Porsche le-a facut pentru aceasta marca, pentru acest model.1 point
-
Atentie cu active track object! Sa nu-ti faci de lucru. "Lucrul manual" este sfânt ?1 point
-
Iar acum mi-au spus ca nu mai stiu cand vine, asta dupa 5 luni de asteptare.Cred ca voi retrage avansul si voi lua altceva...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Personal as alege Hankook pentru ca este cotat cu C/A si i-mi place profilul.1 point
-
Foarte silențioase, sunt foarte moi, in 30.000km le.poti arunca. Uită te la câteva teste cu ele găsești pe yt.1 point
-
Am eu pe bora k125 205/55/16 si o sa fac o mica comparatie cu ce am avut inainte, adica Sport BlueResponse. Avantaje Hankook: -> nu se uzeaza la fel de repede ca si Dunlop-urile, care dupa ~35k, 2 veri jumate, au fost bune de aruncat; -> talonul este un pic mai rigid si arata mai bine pe masina; -> pret mai bun (245 lei/buc vs 310 lei/buc); Avantaje Dunlop: -> franare mai buna pe ud, la hankook chiar spre finalul franarii (mai in forta) cateodata intra discret abs-ul. In viraje nu am simtit nici o diferenta la utilizarea masinii in limitele fizicii; -> mai putin zgomot. Pe autostrada este o placere sa mergi cu dunlop-urile, dar nici hankook-urile nu sunt deranjate mai ales ca autovehiculele mai noi au insonorizare mult mai buna decat mk4. -> cred (!!!) ca imbatranesc mai greu, dar asta este doar un feeling care o sa vad daca mi se comporta vara aceasta cand o sa montez hankook-urile inapoi pe masina. Personal nu regred, deocamdata, ca am ales k125 in detrimentrul sport blueresponse avand in vedere ca in ultima perioada masina merge mai mult prin oras si doar la finalul saptamanii face ~120km extraurban. Eu zic ca daca nu tragi pielea de pe masina in fiecare zi si k125 isi fac treaba la fel de bine ca si dunlop-urile.1 point
-
Una e ca iti roade un maner de la masina sau un picior de la mobila si alta centura sau alte elemente de siguranta. Acea centura in caz de impact actioneaza atat de tare incat iti lasa vanatai si tu vrei sa ti-o coasa croitorul crezand ca iti va tine si va avea aceeasi rezistenta. Cat despre caine exista multe metode prin care poti evita asemenea probleme,probabil nu ai mai avut caine pana acum.1 point
-
Mai bine inlocuiesti si airbag-urile cu pungi de plastic ca in caz de ceva sa nu te coste prea mult.1 point
-
Eu zic asa: - daca vrei confort, consum mai mic si costuri scazute de inlocuire a cauciucurilor , ramai la 16” - daca vrei “sa faci sa fie frumos” si accepti pierderea de confort dar si costurile crescute, treci la 18” - 17” n-or sa fie nici la fel de confortabile si nici cu preturile reduse ale 16”, dar nici n-or sa arate la fel de bine ca 18”, nici ca ce modele gasesti, nici ca aspect pe masina. Si ia in calcul ca daca masina nu are suspensie sport (si ea venind din fabrica cu 16” probabil nu are), jantele mai mari (inclusiv 17”) vor arata ciudat (adica urat) si trebuie sa iei in calcul si investitia asta. Si daca tot vrei sa dai ~1.300 de euro - jante + anvelope + arcuri + montaj - eu zic sa te duci direct la 18”, macar sa merite vizual; desi recomandarea mea e sa stai linistit si sa ramai pe 16”0 points
-
Primul contact cu gibonii. Am găsit mașina cu stergatoarele ridicate. Zgâriată vopdeaua de pe cantul capotei și stergatorul puțin avariat. Masina a fost parcată intr-un loc unde nu incurca sau bloca pe nimeni, nu era pe drum public. A forțat atât de tare încât am găsit ambele ștergătoare in poziția service0 points
-
S Prin rasucirea la 45 grade a cutiutei care e fixata pe bec. Sper ca m am facut inteles ca is rupr de beat-1 points
-
Dragi colegi. De curiozitate la inceputul iernii am comandat un set de anvelope Tigar WINTER 1 235/40R18 95V ( anvelope facute de Michelin in serbia) La sfarsitul sezonului, pot spune ca se comporta foarte bine, nu sunt galagioase, si au un pret incredibil de mic... Inainte am avut continental ( nu mai stiu exact modelul ) care s-au dovedit a fiind niste mizerii ordinare. cumparate de noi, in 2 luni, in 2 dintre ele a pleznit sarma.. le-am schimbat pe garantie dar am renuntat la ele din cauza galagiei pe care o faceau. Concluzia mea de final este ca in mare parte, se plateste brandul si atat-1 points
-
Ma faci sa rad cu "imediat ala".....eee afla ca am iesit pe A2, doar ce m-am intors si a meritat toti banii...restul e can-can!?-1 points
-
@suket9 din cate se pare toti producatorii auto au timpi "ireali" de livrare...singura sansa e sa iei ceva ce e deja in stoc.-1 points
-
-1 points
-
Aceste filtre nu sunt pentru noi,pentru Romania! Noi nu avem infrastructura necesara, autostrazi etc! Noi mai mult circulam in oras,pe cand nemtii,austriecii ,invers!-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00