Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Pentru ca incep sa miros a mos si eu :)))) Am zis ca pot accepta mica duritate care venea odata cu coborarea .. dar nu.3 points
-
De acord. Cam asa ceva ar da bine zic si eu: http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/exhaust-pipes-4/oem-5e0253681d-5e0253682e-skoda-octavia-3/3 points
-
Daca vrei obligatoriu tips-uri stanga-dreapta eu as pune bara RS si ornamentele specifice.. 4 tips-uri rotunde sunt mult prea mult. 2 tips-uri rotunde, nu se potrivesc cu design-ul colturos al masinii.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Sa il stapanesti sanatos. ? De ce tot un TDI si nu un GTI dotat? Cu planurile de viitor, tot acolo ajungi.2 points
-
Am facut si proba cu 10,2". Sunt obisnuit cu diagonala asta si parca-i alta viata Cu aceasta navigatie am descoprit ca undeva pe traseul dintre camera (sau chiar in ea? ) si conectorul quadlock exista un calculator IPAS...Apar ghidajele mobile peste semnalul video al camerei rear ceea ce inseamna ca este mixat cumva inainte de a intra in unitatea Discovery. Restul functiilor IPAS extinse sunt generate de catre unitate deoarece au disparut.2 points
-
Părerea mea e sa o mai păstrezi,si sa știi ca,chiar ai dreptate cu montajul OEM.Si eu tot distributia originala o am pe masina mea cu 1.9 tdi bxe,are 114k km si 10 ani,iar la inspectia vizuala arată impecabil. Nici la mine in carte nu scrie despre limita de timp,zice ca se schimba la 150k km si atât. Nici nu ma gândesc sa o schimb înainte de acest interval,pana cand fac eu 150k km poate vând si masina:))2 points
-
Intr-un final, dupa lungi cautari, am reusit sa gasesc niste injectoare AL cu duze Firad 120%. Avea o cunostiinta de vanzare. Ieri le-am montat. Trebuie neaparat un update de soft deoarece masina la relantiu face ca un dragster In mers e ok. Nu am de gand sa o folosesc pana pun softul temporar (programat pe joi). Sunt indecis cu evacuarea momentan ce sa fac. Downpipe-ul va fi de 76, iar restul cel mai ok ar fi 70.. Doar ca eu am de 63.. Aici parerile sunt impartite. Unii zic ca e ok, altii ca nu. Stiu ca EGT va fi mai mare cu evacuarea mea, dar nu imi vine momentan sa arunc alti bani pe alta evacuare. Plus ca mai e si cutia care probabil urmeaza sa fie inlocuita cu una in 6 trepte , cel mai probabil cea de AVF. Acolo iar trebuie un ambreiaj intarit, ++, alta distractie Oricum, voi incerca initial cu 5 trepte. Mie personal imi place mai mult cutia in 5 fata de cea in 6. Rapoarte mai lungi, cutia mai usoara.. Vedem ce iese Partea buna e ca in sfarsit masina pot sa zic ca e functionala dupa 1 luna in care a stat fara injectoare. Am primit o oferta buna pentru cele stock si nu am putut sa zic nu. Mi-a fost dor sincer sa o conduc astept odata ziua sa fie si turbina sus, si softul gata si sa ma pot bucura pe deplin de ea.2 points
-
Salutare tuturor, Dupa 10 ani de convietuire cu fosta masina un Golf IV (de altfel masina foarte buna) a venit timpul pentru o noua masina.Asa ca dupa ceva cautari am ajuns la asta: Golf VI echipare Style motorizare 1.6 tdi 105 cp culoare negru. Fata de fostul Golf acesta este un pic mai dotat: - climatronic - comenzi volan - faruri cu functie Cornering - proiectoare ceata - asistare faza lunga Light Assist - scaune incalzite tapiterie Alcantara - cotiera fata-spate - lumini ambientale - geamuri cu tenta verzuie - jante OEM 16" Toronto - kit roata rezerva (nu m-am obisnuit inca cu lipsa rotii de rezerva) Mi-ar fi placut si senzori parcare, dar nu a fost sa fie! La mers se prezinta foarte bine,suspensie bine echilibrata,motor silentios si suficient de vioi (vin de pe un clasic ALH cu soft). Acum are un HU RCD310 care urmeaza a fi inlocuit cu un RCD330G Plus, in cel mai scurt timp posibil! Si cateva poze cu ea.1 point
-
Va salut , in urma cu cateva zile am achizitionat pe langa cc o noua jucarie in care sa mai bag bani Pentru inceput este un G5 Black 2.0 Tdi 140 6 Trepte/Manual la baza , recent are facut un stage 1 , masina este foarte silentioasa si sunt foarte multumit pana in prezent Recent i.am schimbat jantele cu unele OEM pe 17 Pheonix , mai urmeaza multe altele . Bari , praguri , evacuari r32 , interior de piele , volan R , Rns , ceasuri color , faruri cu lupe +++ . etc.. Zilele astea ii voi face toate schimburile ulei/filtre/distributie , etc Va las cateva poze cu masina1 point
-
"Totul a pornit de la practica tot mai des intalnita de a elimina filtrele de particule si catalizatoarele de pe traseul de evacuare. Soferii apeleaza la aceasta practica atat din motive financiare, deoarece un filtru de particule este scump de inlocuit, dar si din motive de crestere aparenta a puterii." https://www.4tuning.ro/legislatie-auto/la-iasi-masinile-care-scot-fum-sunt-inregistrate-de-politia-locala-si-turnate-la-rar-38313.html1 point
-
Mi-am mai facut putin de lucru la masina adaugand un kit de ridicare a capotei (foarte practic) si un set ornamente pedale, kit original VW, mai putin practic dar "da mai bine" fata de plasticul negru original Ma tot gandesc sa-i adaug niste tips-uri la evacuare fie simple sau duble dar rotunde nu patrate, ceva de genul: sau Nu am idee insa daca se poate face modificarea spate la vre-un atelier. Nu cred sa gasesc undeva bara spate care sa se potriveasca, eventual una de RS dar acolo tips-urile sunt dreptunghiulare. Anyway, daca aveti vreo idee sau sugestie sunt bucuros sa le aud. Multumesc! PS zic ca s-ar potrivi niste tipsuri la spatele actual1 point
-
E setare din Vag-com pe centrala electrica, ceva cu "footwell lights with terminal 58d active": fie setezi sa ilumineze la intensitate mai mica atunci cand e pozitia aprinsa sau poti sa o anulezi de tot. Cand deschizi usa vor lumina oricum la 100% (si valoarea asta se poate schimba din adaptari, daca vrei).1 point
-
Conform producatorilor, un cauciuc poate sta pana la 4 ani in depozit, iar apoi vandut ca nou. Relevant e uzura cauciucului si eficienta lui. Am pe LT 2 cauciucuri din 1994, care nici nu se mai uzeaza, s-au plastificat, iar profil 5mm.1 point
-
Acelasi zgomot il am si eu si a fost semnalat si de alti colegi. Cred ca zgomotul vine de la compresor care in momentul in care clima este oprita lucreaza in gol.1 point
-
De 3 luni si 3000 km sunt posesor unui SEAT Toledo 1.0 TSI 110CP. Comparand cu vechiul motor 1.6 benzina 102 CP, acest 1.0 TSI este mult mai sprinten, se simte cuplul de 200Nm. L-am condus pana acum preponderant in oras, dar am avut si o iesire prin tara de aproximativ 1000 km. Pot zice ca la drum lung, masina incarcata (4 adulti, 1 copil, bagaje) s-a comportat foarte bine. Am avut si drum intins dar si drum de munte cu serpentine si panta. Nici o clipa n-am simtit nevoie de alta motorizare mai puternica (nu sunt genul care sa faca depasiri la limita, mai ales cu familia in masina). Si cu toate astea mi-am luat o amenda de viteza, deoarece nu ai senzatia de viteza, 1-2 esti la 60-70 in oras . Pentru o masina de familie, acest motor este foarte bun. Pana acuma consumul mediu se situeaza undeva intre 5.5 - 6. Acestui motor nu prea ii place turatia intre 1000 - 2000, se simte probabil faptul ca e in 3 cilindri. Ca sa fie silentios si sa nu trepideze, trebui tinut peste 2000 de rotatii. Sub 2000, face ca un tractoras, parca as avea diesel. In comparatie la vechiul 1.6, puteam merge linistit cu 40 km/h in viteza a 4-a de ex (turatia fiind putin peste 1000), motorul nu trepida. Per total, pana in acest moment sunt multumit de alegerea facuta.1 point
-
De asta fac si discount-uri majore la masini care s-au copt in soare/frig timp de 8-9 luni. Din pctdvd al importatorului aceste masini incep sa produca pierderi cand stationeaza prea mult, o data pentru ca sunt bani blocati in mijlocul fix, iar pe de alta parte pentru ca apar costuri ulterioare din cererile de reparatii pe garantie. De ex. la suspensie, bucsele nu le vei putea reclama in cadrul garantiei, pentru ca se considera ca sunt elemente consumabile (acestea sunt primele afectate cand masina stationeaza), deci sunt absolviti de inlocuirea lor, dar chederele de la usi, sau probleme la motor pentru ca a stat nepornit atat timp, sau la baterie, sau la AC, etc....pentru acestea masina trebuie reparata pe garantie cu deducere cheltuieli din provizioanele pe care Porsche le-a facut pentru aceasta marca, pentru acest model.1 point
-
daca este dupa pana de curent si pornire cu cablurile, s-a dus modulul, mai mult ca sigur. Din pacate asa se intampla la aceste modele - Passat B6, B7, Golf 6, etc... la variatiile mari de tensiune - se mai duce cate un modul..... de parcare, de usa, etc Sfatul meu - incercati sa inlocuiti bateria inainte sa ramaneti fara curent, verificati din timp bateria, etc1 point
-
Candva a fost acolo unde trebuie ,adica pe mijloc . Dupa 10 ani .... @x-tremist In general rolele fac probleme ,nu cureaua .1 point
-
@x-tremist cureaua nu e pe mijlocul pinionului,e de la inceput asa?1 point
-
Eu zic asa: - daca vrei confort, consum mai mic si costuri scazute de inlocuire a cauciucurilor , ramai la 16” - daca vrei “sa faci sa fie frumos” si accepti pierderea de confort dar si costurile crescute, treci la 18” - 17” n-or sa fie nici la fel de confortabile si nici cu preturile reduse ale 16”, dar nici n-or sa arate la fel de bine ca 18”, nici ca ce modele gasesti, nici ca aspect pe masina. Si ia in calcul ca daca masina nu are suspensie sport (si ea venind din fabrica cu 16” probabil nu are), jantele mai mari (inclusiv 17”) vor arata ciudat (adica urat) si trebuie sa iei in calcul si investitia asta. Si daca tot vrei sa dai ~1.300 de euro - jante + anvelope + arcuri + montaj - eu zic sa te duci direct la 18”, macar sa merite vizual; desi recomandarea mea e sa stai linistit si sa ramai pe 16”1 point
-
Ma simt nevoit sa revin. Bateria pana la urma nu are uzura peste o masura - de vina era emulatorul CAN al RCN-ului. Cu el conectat si bateria noua, dupa o saptamana o aducea la 11.8V Chiar daca pe ampermetru nu indica consum iesit din comun - probabil se trezea din timp in timp. Exide-ul de 4 ani si 8 luni deja este binemersi pe Golf, dupa 2 saptamani de stationare are 12.2-12.3V, deci inca are viata in ea.1 point
-
In weekend am facut si eu o inspectie vizuala a curelei de distributie. Este cea originala, care are 10 de cand a fost fabricata masina si 94k km parcursi. Nu prezinta deloc urme de imbatranire, gen crapaturi. Cat credeti ca ma mai pot baza pe ea? Eu as mai tine-o cel putin un an, dupa cum se prezinta. Astept parerile celor cu experienta practica, nu sfaturi de genul "daca vrei sa fii linistit, mai bine schimb-o"... Si de ce nu as schimba-o inutil? Fiindca montajul OEM de fabrica, cu piese de calitate si strangeri la cuplu nu face nimeni pe la noi...1 point
-
1 point
-
23000 km and counting in 10 luni si jumatate Am facut 2500km in 6 zile: Bucuresti - Cluj - Debrecen - Kosice - Cracovia - Auschwitz - Zakopane si retur. O sa incerc sa detaliez in topicul de calatorii, aici vreau doar sa mentionez ca Polonia mi s-a parut o tara foarte misto (coltisorul pe care l-am atins de data asta) pe care o recomand cu caldura tuturor, mai ales pentru excursii cu masina, infrastructura de care m-am folosit eu este la nivelul Germaniei Cat despre masina, de cand a venit OBD-ul am vrut sa modific setarea XDS pe strong, dar am zis ca e mai potrivit sa astept pana o sa am ocazia sa fac o comparatie, drept pentru care l-am activat abia dupa ce am trecut de Cluj. Initial am simtit ca directia e putin mai tare si opune ceva mai multa rezistenta, iar dupa vreo 200km deja m-am obisnuit cu ea si acum mi se pare ca nu s-a schimbat nimic. Placebo sau nu, l-am lasat asa, rau nu are ce sa faca. Masina s-a comportat foarte bine, sunt in continuare foarte multumit de acest 1.4 TSI. Consumul de ulei este inexistent in cei 6500km de la revizie, iar consumul de combustibil a fost 6,3L/100km, fara sa merg incet, mai ales prin Romania. Un minus pe care tin sa il mentionez este ca a aparut un greieras impreuna cu toata familia in usa dreapta spate, probabil vor avea aceeasi soarta ca si cei din usa fata, trebuie sa gasesc niste timp sa merg din nou la atelier. Pana la urmatorul concediu alaturi de GUN, pun aici si cateva poze. Wandering in Debrecen: Zakopane: Muntii Tatra la granita intre Polonia si Slovacia:1 point
-
Da, roata normala de 16'. Cred ca pretul e destul de mare pentru un banal suport, dar vine perfect. Inconvenientul este ca iti ia putin din spatial portbagajului, in schimb castigi multe spatii de depozitare sub covor. Eu am pe acolo tot felul de lucruri ce nu e nevoie sa fie folosite des.1 point
-
1 point
-
Nu voi intelege niciodata aceasta moda de a altera numarul de inmatriculare. Cred ca tuning se poate face prin alte variante.1 point
-
In Sinaia, la Taverna Sarbului au montat o statie de incarcare Tesla Type2. Am fost primul utlizator (montaj realizat azi). Pentru cei care incarca si consuma in restaurant se ofera discount 10% din consumatia totala! Se ofera 20% discount pentru masinile Tesla ? . Am inteles ca patronul ar avea o Tesla si a decis aceste discounturi. Deci se poate si așa. Bravo lor!1 point
-
Nu mai este indicat sa stai cu motorul sa se incalzeasca pe loc la relanti (racirea este precara pe loc). Pornesti motorul stai cateva secunde si poti pleca de pe loc Iarna poti sta 1-2 minute pe loc pana se dezmortesc un pic geamurile.1 point
-
Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am montat un anulator eroare de la philips pe firul lampa plafon porbagaj ,totul este ok .1 point
-
Ne vedem cu bine si in noul an , nu am mai postat de ceva vreme , a fost o perioada extrem de ocupata . Am incheiat anul trecut cu putin sub 30k KM , mai am putin si ating pe bord 330.000KM . Merge perfect ! Trage de rupe ! O placere in continuare la condus Barele transversale ma uimesc in continuare cat de utile sunt am avut cateva de carat si s-au dovedit alegerea buna. Am ajuns iar pe la Catalin @EEXCALADE prin Bacau , la doctorul suprem ! pentru o verificare generala si o discutie de calitate ! Cu ocazia asta a fost refacut avansul conform recomandarilor lui Catalin , masina trage de rupe si consuma de vis ! sub 6% extern. Multumesc si aici Cataline! Nu m-am putut abtine , am mai luat cateva jucarii pentru golf : Un set de stergatoare fata+spate , redresorul de baterie si testerul de la LIDL . Si eu care imi faceam griji ca nu mai gasesc. Sper sa nu ajung sa folosesc redresorul , e doar preventiv luat. Cel mai important , am acum roata de rezerva mare de iarna ! Am cumparat o janta de tabla in coditie foarte buna si am transformat cauciucul ramas in rezerva de iarna ! Merg mai linistit acum.1 point
-
Nu, nu au treaba plafonierele cu bordul - eroare de bec ars. Poti pune de care vrei.1 point
-
S-a mai discutat aici despre primele motoare CR (special cele vandute in Ro) care au prins norma E4+, desi sunt generatia noua (pagina211): Ca o prima verificare, cele mai multe euro 5 au ceasul modelul alb rosu, nu cel rosu-albastru. A doua verificare este in cartea de service sau in portbagaj, unde aveti eticheta cu PR codes, care arata asa. Pe ultimul rand ar trebui sa gasiti 7MG sau 7MB, cum apare si aici in poza. Semnificatia celor 2 simboluri este urmatoarea: PRCode: 7MB = Emission standard EU 4 plus PRCode: 7MG = Emission standard EU 5 Daca aveti ghinionul sa aveti 7MB, masina mai mult ca sigur e E4 (si astea sunt conduri create de VW, nu de RAR) si nu prea mai aveti ce face.1 point
-
Primele Passat-uri CR nu au fost omologat cu euro 5, ci doar cele produse incepand cu saptamana 45 din 2008, adica de prin Noiembrie.1 point
-
Nu am buton de edit, asa ca las un nou mesaj. Poate ajuta pe cineva, am aflat in cele din urma care e treaba cu ele. Am cerut oferta unui magazin online. Se numesc ajutaje de injectie ulei si costa cam 100 ron bucata. Cum s-au rupt alea doua...ramane un mister.1 point
-
1 point
-
Am pus astazi furtunele de vacuum la loc. Comportamentul este acelasi:fasait la calcarea pedalei, pedala tare. Inca nu m-am hotarat daca sa cumpar una de la dezmembrari sau una noua; cod 1J1 614105T (masina cu ESP). In prima faza m-am gandit sa o schimb eu dar e cam complicat, multe de demontat, aerisire frane, ceva scula speciala etc. Am gasit un filmulet DIY cu schimbarea piesei respective la un Golf IV:1 point
-
Pai stai oleaca . Tu acum ai amortizoare cu terminatia AB pe masina adica 3C0 413 031 AB nu ? Si tu vrei sa pui dupa 7 ani amortizoare cu aceeasi terminatie ? Pai codul de care zici tu in ETKA e dat ca cod de Skoda Superb 2008 si costa 465 Ron / buc. Esti sigur ca terminatia este AB si nu BA ? Ca in programul de piese ETKA la marca VW pentru Passat ai urmatoarele coduri pentru amortizoare suspensie de drumuri grele ? 3C0 413 031 BA / AN care vine pentru masini cu tractiune fata si urmatoarele coduri de motoare BSE / BSF / BLF / BLY / BLR / AXX / BVZ / BVY / BWA / BPY / BLV / tu ce cod motor ai ? Iar codul 3C0 413 031 AN a fost inlocuit 01.11.2008 cu 3C0 413 031 BB care vine pe masini cu tractiune fata si urmatoarele coduri de motoare BKC / BLS / BVE / BMA / BKP / BVD / BMP / BMR / BUZ / BXE / BWV . Acum tu poti pune amortizoarele in functie de ce cod motor ai ca pretrul este 800 Ron / Amortizor OEM indiferent ca el are terminatia BA sau AN si inlocuit cu BB . Tu esti sigur ca ai suspensie de drumuri grele ? Pentru ca acel cod specificat de tine 3C0 413 031 AB este pentru Skoda Superb 2008 cu suspensie NORMALA , NU cea SPORT sau cea DE DRUMURI GRELE !!!!!! O zi buna . L. E. SI ca sa te convingi ca nu exista acest cod de amortizor pe nici una din versiunile de suspensie a-ti atasez ceva print screen-uri cu TOATE CODURILE DE AMORTIZOARE gasite in ETKA pentru masina ta Passat 2007 (te rog sa descarci pozele in calculator pentru al le putea face zoom si sa vezi mai bine) . Tractiune 4MOTION : Si uite si codul tau care este dat ca piesa de Skoda Superb 2008 : Ca sa nu mai zic ca amortizorul cu terminatia AB data de tine este la jumatate de pret 465 Ron, fata de orice amortizor pentru suspensia de drumuri grele BA / AN sau BB, care costa 800 Ron O zi buna .1 point
-
da si tu amanunte, era in dreapta sau in stanga, seamana cu cel de la DSN, i-ai dat cu spray etc...1 point
-
Salutare oameni bunu, Dupa 2 luni de absenta din Universul DSG revin cu detalii la problema mentionata in postul initial. Dupa o luna de consultari si de investigatii legate de pasii ce a trebuit sa ii urmez am ajuns in data de 4.Aprilie in Arad la cei de la MERCOM HERTZ. Constatarea initial a sefului de service a fost "Furca treapta 5 si treapta 6 blocata". Am lasat masina acolo si in data de 3.Mai cei de la service s-au apucat si de masina mea. Dupa demontarea cutiei s-au descoperit rulmentii de la furcile treapta 5 si 6 sparti fiind afectate si furcile. Aditional, ambreiajele aveau uzura cam mare si mi-a fost recomandat sa le schimb si pe acestea. Din toata cutia, contrar tuturor parerilor, mecatronicul a fost singurul care functiona impecabil (uleiul din el este cel mineral, nu cel sintetic). Devizul celor de la Service a fost urmatorul: 1. Furca treapta 5 - 600RON 2. Furca treapta 6 - 600RON 3. Kit ambreiaje LUK - 2200RON 4. Set garnituri - 1700RON 5. Capac - 60RON 6.Manopera demontat montat cutie - 1400RON 7.Manopera interventie cutie viteza automata - 2200RON Total 8760RON Garantie oferita: 6 luni In momentul de fata masina merge mult mai bine decat la inceput (au disparut o gramada de sunete si de vibratii). Opinia celor de la MERCOM a fost ca aceasta cutie ar trebui sa mai functioneze fara probleme inca min.100 000km(eu sper mai mult :))). Pe scurt cam astea au fost pentru mine primele 3 luni de posesor DSG (1 luna am circulat si 2 luni am investigat si am platit). In caz ca vreti mai multe informatii despre toata aventura mea imi puteti scrie in privat??? (oare de ce? Nu suntem pe un forum?) si va raspund cu cea mai mare placere. In rest ce sa spun...drumuri bune si cat mai putine reparatii :D!0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00