Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2018 în toate secţiunile

  1. Nu ma pot abtine .....trebuie sa pun si asta aici.... The new Explorer: Va urma si un topic separat cat de curand , momentan cateva informatii 2.0 TDI , CFFB, 4 Motion si 70k km ... , cu multe optiuni ......cam toate O sa mai treaca ceva timp pana am timp sa umblu cu inmatricularea , oricum golful ramane number one player Momentan sunt cu golful prin tara ..Cluj apoi Timisoara , nici nu am apucat sa ma bucur cum trebuie de Tiguan ......dar deh......trebuie sa facem si bani .....de retrofituri ?
    9 points
  2. Foarte bine faci daca iti retragi avansul dupa 5 luni ridica din umeri ? Atunci pa ca mai fac si altii masini . Daca da o criza mondiala ii mai aduce si pe producatorii auto cu picioarele pe pamant.
    3 points
  3. Intr-un final, dupa lungi cautari, am reusit sa gasesc niste injectoare AL cu duze Firad 120%. Avea o cunostiinta de vanzare. Ieri le-am montat. Trebuie neaparat un update de soft deoarece masina la relantiu face ca un dragster In mers e ok. Nu am de gand sa o folosesc pana pun softul temporar (programat pe joi). Sunt indecis cu evacuarea momentan ce sa fac. Downpipe-ul va fi de 76, iar restul cel mai ok ar fi 70.. Doar ca eu am de 63.. Aici parerile sunt impartite. Unii zic ca e ok, altii ca nu. Stiu ca EGT va fi mai mare cu evacuarea mea, dar nu imi vine momentan sa arunc alti bani pe alta evacuare. Plus ca mai e si cutia care probabil urmeaza sa fie inlocuita cu una in 6 trepte , cel mai probabil cea de AVF. Acolo iar trebuie un ambreiaj intarit, ++, alta distractie Oricum, voi incerca initial cu 5 trepte. Mie personal imi place mai mult cutia in 5 fata de cea in 6. Rapoarte mai lungi, cutia mai usoara.. Vedem ce iese Partea buna e ca in sfarsit masina pot sa zic ca e functionala dupa 1 luna in care a stat fara injectoare. Am primit o oferta buna pentru cele stock si nu am putut sa zic nu. Mi-a fost dor sincer sa o conduc astept odata ziua sa fie si turbina sus, si softul gata si sa ma pot bucura pe deplin de ea.
    2 points
  4. Am rezolvat si cu incarcarea de acasa la puterea maxima cat stie masina -3,7KW. Incarcatorul este mult peste asteptarile mele dpdv calitativ. Cablul gros, flexibil si cu o textura foarte placuta, conectorul la fel un plastic de foarte buna calitate. L-am pus la treaba, s-a conectat imediat, am verificat incarcarea la 16/13/10A si functioneaza perfect. Ramane de vazut cum se va comporta in timp dar nu cred sa fie vreo problema. Foarte multumit de achizitie. Nu mai zic ca plug-in ul este asortat la culoare cu masina
    2 points
  5. si finalul ... Piticii sunt maxim de incantati, ca si mine de altfel, mi-as angaja sofer ca sa pot sta in spate sa vizionez un film Shiny bear PS: produsul din imagine este mult mai murdar decat pare ?
    2 points
  6. 23000 km and counting in 10 luni si jumatate Am facut 2500km in 6 zile: Bucuresti - Cluj - Debrecen - Kosice - Cracovia - Auschwitz - Zakopane si retur. O sa incerc sa detaliez in topicul de calatorii, aici vreau doar sa mentionez ca Polonia mi s-a parut o tara foarte misto (coltisorul pe care l-am atins de data asta) pe care o recomand cu caldura tuturor, mai ales pentru excursii cu masina, infrastructura de care m-am folosit eu este la nivelul Germaniei Cat despre masina, de cand a venit OBD-ul am vrut sa modific setarea XDS pe strong, dar am zis ca e mai potrivit sa astept pana o sa am ocazia sa fac o comparatie, drept pentru care l-am activat abia dupa ce am trecut de Cluj. Initial am simtit ca directia e putin mai tare si opune ceva mai multa rezistenta, iar dupa vreo 200km deja m-am obisnuit cu ea si acum mi se pare ca nu s-a schimbat nimic. Placebo sau nu, l-am lasat asa, rau nu are ce sa faca. Masina s-a comportat foarte bine, sunt in continuare foarte multumit de acest 1.4 TSI. Consumul de ulei este inexistent in cei 6500km de la revizie, iar consumul de combustibil a fost 6,3L/100km, fara sa merg incet, mai ales prin Romania. Un minus pe care tin sa il mentionez este ca a aparut un greieras impreuna cu toata familia in usa dreapta spate, probabil vor avea aceeasi soarta ca si cei din usa fata, trebuie sa gasesc niste timp sa merg din nou la atelier. Pana la urmatorul concediu alaturi de GUN, pun aici si cateva poze. Wandering in Debrecen: Zakopane: Muntii Tatra la granita intre Polonia si Slovacia:
    2 points
  7. Zilele astea am facut niste poze Urmeaza BC-ul color de la colegul @ursachicatalin. Iar recent m-am apucat de cautat turbina. M-am hotarat, merg pe varianta 2260 + duze. Turbina cel mai probabil voi lua de la AVD Turbo iar duze + injectoare are o cunostiinta din Arad. Daca nu le da in curand, vor ajunge pe balena. Si dupa urmeaza soft din nou. Teoretic cu acest upgrade, masina ar fi capabila de 300+. Dar ramane de vazut. Pana voi trece la 6 trepte, probabil voi face o limitare de cuplu. Dupa ce termin cu turbina, duze, si toate cele ar mai ramane interiorul si dupa aia, as putea sa zic ca e gata proiectul..
    2 points
  8. este logic sa pui ce mai ai disponibil pe brandul de unde ai cel mai mare profit si sa aloci resursele la perla coroanei
    2 points
  9. Va salut , in urma cu cateva zile am achizitionat pe langa cc o noua jucarie in care sa mai bag bani Pentru inceput este un G5 Black 2.0 Tdi 140 6 Trepte/Manual la baza , recent are facut un stage 1 , masina este foarte silentioasa si sunt foarte multumit pana in prezent Recent i.am schimbat jantele cu unele OEM pe 17 Pheonix , mai urmeaza multe altele . Bari , praguri , evacuari r32 , interior de piele , volan R , Rns , ceasuri color , faruri cu lupe +++ . etc.. Zilele astea ii voi face toate schimburile ulei/filtre/distributie , etc Va las cateva poze cu masina
    1 point
  10. Cam asa arata un consum extern la un Tiguan Rline 2.0TDI 150CP DSG 4Motion. ?
    1 point
  11. Scrisul dispare dupa aproximativ 10.000 km
    1 point
  12. Am facut si proba cu 10,2". Sunt obisnuit cu diagonala asta si parca-i alta viata Cu aceasta navigatie am descoprit ca undeva pe traseul dintre camera (sau chiar in ea? ) si conectorul quadlock exista un calculator IPAS...Apar ghidajele mobile peste semnalul video al camerei rear ceea ce inseamna ca este mixat cumva inainte de a intra in unitatea Discovery. Restul functiilor IPAS extinse sunt generate de catre unitate deoarece au disparut.
    1 point
  13. @x-tremist cureaua nu e pe mijlocul pinionului,e de la inceput asa?
    1 point
  14. Eu zic asa: - daca vrei confort, consum mai mic si costuri scazute de inlocuire a cauciucurilor , ramai la 16” - daca vrei “sa faci sa fie frumos” si accepti pierderea de confort dar si costurile crescute, treci la 18” - 17” n-or sa fie nici la fel de confortabile si nici cu preturile reduse ale 16”, dar nici n-or sa arate la fel de bine ca 18”, nici ca ce modele gasesti, nici ca aspect pe masina. Si ia in calcul ca daca masina nu are suspensie sport (si ea venind din fabrica cu 16” probabil nu are), jantele mai mari (inclusiv 17”) vor arata ciudat (adica urat) si trebuie sa iei in calcul si investitia asta. Si daca tot vrei sa dai ~1.300 de euro - jante + anvelope + arcuri + montaj - eu zic sa te duci direct la 18”, macar sa merite vizual; desi recomandarea mea e sa stai linistit si sa ramai pe 16”
    1 point
  15. daca e asa cum spui , atunci e ciudat modul de a face tranzactii dar aici nu a fost vorba de avans , nu am discutat niciodata de vreun avans , doar de pret intreg deci imi iau mie banii pe masina , apoi cumpara masina de la proprietar ? cum poate sa imi ia mie banii pe un obiect o firma care nu detine acel obiect ? eu in secunda cand am dat banii vreau sa fiu proprietar , ca de aia am platit
    1 point
  16. eu prin avans inteleg bani care se pierd daca nu platesti rata la leasing cu cat e mai mare avansul , cu atat riscul e mai mare daca renunti sa platesti rata oricum nu as face asa ceva niciodata stau si astept , monitorizez si imi vad de treaba intre timp
    1 point
  17. pe scurt: ce spui tu se numeste "actor incumbit probatio" - adica cel ce acuza trebuie sa dovedeasca. sarcina probei revine celui ce acuza cu cateva exceptii expres prevazut de anumite acte normative sau de codurile de procedura unde sarcina probei este inversata. vorbind insa de o speta civila, vanzatorul garanteaza contra evictiunii si a viciilor ascunse. acesta e un caz clasic de actiune oblica, in regres, unde mergi in spate pana la primul vanzator care a actionat fraudulos. actul juridic valabil incheiat ulterior de un dobanditor de buna credinta produce efecte in continuare iar acesta nu poate fi tinut la despagubire. e mult pana departe. in schimb orice act procesual sau procedural valabil incheiat si/sau desfasurat de orice entitate a statului fara incalcarea termenelor sau procedurilor prevazute de acte normative incidente nu va fi apt a genera reusita unei actiuni in pretentii.
    1 point
  18. Salutare din nou. Nu prea am avut timp de masina deoarece am cam fost plecat in ultima luna cu munca. Prima data am luat o pasare pana la Iasi si inapoi. Frumoasa zona, asa ca dupa munca si cateva plimbari prin oras ne-am intors la locurile noastre, ca mai apoi sa plecam in Germanistan Cateva poze de la Iasi (unde va trebui sa fac un roadtrip): Am fugit inapoi la Sibiu de unde am luat alte pasari spre DE la un IT Team Event - sa ne dam cu Kartul -> ca idee, prima data cu Kartul, am iesit pe locul 6 din vreo 40 persoane. Io zic ca nu-i chiar asa rau Cat timp eram in DE, m-au sunat cei de la Curier sa imi livreze si cauciucurile. Na...si jantele nu erau gata...si eu eram plecat.. si...pfff. Abia asteptam sa ajung acasa, Cauciucurile: Hankook K125 (Ventus Prime3). Dot 3617 - Sept 4-10 2017 - Nu-i asa rau nici asta, desi mi-ar fi placut sa primesc unele cu DOT din 2018. Si...jantele inca sunt in lucru. Stiu...dar in curand vor fi gata si puse pe masina. Da- inca nu m-am plictisit de combinatia asta de culori si cum da ea in contrast cu albastrul masinii, asa ca le refac vopseaua alba Va urma, sper ca ...cu jantele pe masina La multi km!
    1 point
  19. O zi buna incepe cu o motorina buna si un ceai bun (fan ceai negru ?) PS: nu este reclama mascata
    1 point
  20. Am zis sa nu astept pana in ultima clipa, chiar daca rezervorul este de 12L. Am luat de la Avia Motors, 70 ron.
    1 point
  21. VW zice ca nu se schimba niciodata fiind cu ambreiaje uscate. Eu o sa il schimb pe la 100k , se schimba relativ usor si nu e asa de scump. Daca pui uleiul potrivit rau nu ii face , numai bine
    1 point
  22. @RzzV - Tap the "About Android Auto" 10 times (relatively fast) to enable developer mode, apoi Android Auto -> About -> Developer Settings -> Allow 720p video output Enjoy.
    1 point
  23. pune o poza, dar pare sa fie o problema de display obosit - necesita inlocuirea acestuia
    1 point
  24. Cateodata o mai ia razna rezolutia cand ai aplicatia deschisa inainte sa conectezi telefonul. GMaps e mult mai crisp in orice situatie.
    1 point
  25. La mine arată exact ca in poza. Search merge doar cand masina stationeaza, în mers poti cauta doar vocal. Rezoluția e ok. Eu nu am pățit pana acum ce ziceți voi si il folosesc zilnic.
    1 point
  26. Functia search merge doar cand masina este stationara. Dar are momente cand nu vrea sa gaseasca o anumita adresa nici in ruptul capului, da..si treaba aceasta am experimentat-o. Legat de sageata exagerat de mare, am patit si acest aspect si nu de putine ori banuiesc ca sunt niste bug-uri.
    1 point
  27. M-am intors de la munte. La dus am fost prin Targoviste, la intoarcere am venit pe DN ca a fost liber. La dus am mers relaxat, nu mai stiu ce consum am avut, 8 si un pic parca. La intoarcere azi, 7.5% pe 143 km cu o medie de 90Km/h. Nu pot trage inca o concluzie despre consum, pare ca nu a crescut, a fost chiar mai mic, dar si masina a avut o idee mai putine bagaje ca alta data. La plecarea din Sinaia, dupa 15km aveam 5% consum Poze nu prea am avut unde sa fac in acest weekend, am doar una nu foarte spectaculoasa.
    1 point
  28. Altenberg an der Rax- Austria. Au drumuri bune aici.
    1 point
  29. merita Touareg luat de aici ? cumparat de nou din Ro in 2011si acum cu 200k la bord ? istoric si tot transparent dar cu 200k aici
    1 point
  30. E clar...omu' asta nu se mai face bine
    1 point
  31. @Arl 150, multumesc frumos ! Deci: Pe plan tehnic: Intre timp a ajuns turbina, turul de ulei si flansa pentru galeria mea de evacuare. Mai trebuie sa iau teava si coturi pentru downpipe. Momentan masina sta pe dreapta deoarece am vandut injectoarele actuale de pe masina, si astept sa gasesc niste AL-uri cu duze Firad 120%. Nu aveam intentia sa le vand dar am primit un pret ft bun, pentru injectoarele mele si nu am putut sa zic pas Din pacate, s-ar putea sa tina ceva, pana gasesc ce vreau, si sper sa o termin pana cand incep expo-urile la care am de gand sa merg... Legat de airride, totul foarte ok. Am avut 1 incident pana acum, unul cauzat de baietii de la vopsitorie care nu mi-au pus cablu de la perna pe dupa carenaj si la un moment dat a atins ceva si s-a fisurat putin. Desi nu simteam, telecomanda m-a avertizat ca la roata respectiva pierd aer si air mag-ul imi baga aer sa tina presiunea ceruta. . Am luat hotararea sa trec pe amortizoare stock, dupa ce m-am plimbat cu o masina tot pe airride si amortizoare oem. Masina se apropie ft tare de comfortul unei masini stock si stabilitatea este ft buna. Nu am sesizat diferente mari fata de ce am eu. Asa ca am luat 2 amortizoare oem pe fata, trimis la Bucuresti unde au fost modificate. Pe cele din spate le-am pus sus deja sus. Am sesizat si o pierdere mica de aer pe la dezumidifcator, Razvan Balas mi-a trimis altul mai ok cu care nu ar trebui sa am probleme. In rest, tutto bene. Restul: Am mai cumparat un set de lumini ambientale multicolor ce le voi pune sub scaune, controlate printr-o aplicatie de pe tel. Intentia mea e sa am setez un alb discret care sa mearga tot timpul cat sunt pozitiile aprinse (asemanator cu albul din spatele manerelor). Legat de BC-ul color, momentan suntem in asteptare dupa ecran. Cand @ursachicatalin da unda verde, trimit cele doua clustere sa facem din doua unul. Sunt foarte curios si nerabdator M-am interesat de cutie, ce piese am nevoie pt 6 trepte: cutia, timoneria, electromotor, jug, un distantier intre motor si cutie si o mufa la senzorul de viteze. Planetarele merg ale mele. Toate astea estimez undeva pe la 350e + kit ambreiaj + intarit.. undeva pe la 800... O sa incerc initial cu cutia asta, voi incerca sa o protejez cat de cat si cand apare prima buba voi trece la 6 trepte. Offtopic: Rasfoiam recent topicul masinii si am observat ca pozele mai vechi deja nu mai apar.. asta deoarece am folosit ceva serviciu de cloud free care probabil a sters pozele... nu cred ca sunt singurul care are aceasta problema. Uploadul de poze al forumului are o limita de 4mb care este cam mica... as sugera adminilor o revizuire a acestui capitol, eventual o limita mai mare sau ceva.. e pacat ca se pierd atatea poze..
    1 point
  32. 150 de lei am platit eu la reprezentanta . O abureala sa iti mai tamponeze niste bani din buzunar nu am inteles rostul acestei inspectii .
    1 point
  33. nu ai treaba acolo, de la proiectoare, pleci direct la centrala. proiector stanga = pin 1 proiector - T5/2 (2,5mm)- mufa centrala D/2 (1.0mm), Masa T5/1 = 2,5mm proiector dreapta = pin 1 proiector - T5/3 (2,5mm)- mufa centrala A/4 (1.0mm), Masa = 2,5mm comutator - t10h/5 = in centrala E/6 (alb galben)
    1 point
  34. @JohnnyTM am adunat ceva kilometri de când folosesc ulei 2t în motorină. Încărcarea pe dpf este ok, regenerările sunt mai rare, presiunea diferențială a Dpf-ului este în parametri, nu am cum să verific ce se află în egr dar mă bazez pe ce am văzut la alte mașini care îl au mai ușor demontabil. Mă mai bazez pe Adizol că ajută la o ardere curată. Ultimul experiment, am băgat în butelia de aragaz înainte de a o umple la o stație de gpl. Flacăra nu mai are partea portocalie. Față de iarna trecută când nu foloseam, îmi place mai mult cum pornește dimineața.
    1 point
  35. M-am intors si eu din micul meu eurotrip in care m-am bucurat sa revad Austria si Germania si sa vad pentru prima data Italia si, mai ales, Elvetia. Traseul a fost asa: Bucuresti - Munchen (2 nopti) - Bormio (1 noapte) - Lacul Como (1 noapte) - Elvetia - Munchen (3 nopti) - Viena (1 noapte) - Bucuresti. Despre drumurile dintre ele am scris aici. Desi nu eram eu cel mai mare prieten al italienilor, Lacul Como chiar m-a impresionat si il recomand tuturor, mai ales ca e destul de accesibil un zbor pana la Milano de unde poti lua trenul ca sa ajungi aici. Am vizitat Castello di Vezio din Varenna, de unde privelistea era splendida, am mancat o pizza pe malul apei si apoi am trecut cu ferry la Bellagio. Gradinile vilei Melzi sunt fantastice, merita cei 4EUR pe care i-am platit. Partea vestica a lacului nu a mai incaput in program, asa ca am lasat-o pentru data viitoare. Prima poza este Lago di Resia, urmatoarele sunt cu lacul Como: Ziua urmatoare am petrecut-o in Elvetia, unde am vizitat St. Moritz timp de vreo 2ore, destul cat sa ne dam seama de ce are renumele pe care il are. Foarte frumoasa statiunea, curata, totul la locul lui si un aer aparte, per total. Cred ca iarna cand e totul inzapezit este deosebit, dar nici acum cand padurile erau colorate si muntii din departare plini de zapada nu este de neglijat. Pe drumul spre Germania, am ramas impresionati de peisajele pe care le are tara asta de oferit. Si inca am vazut doar un coltisor al ei, dar este pe lista pentru un concediu mai amplu, vreau sa vad si orase mai mari si sa o colind mai detaliat. 2 dintre pasurile montane din Elvetia (Bernina si Fluela Pass): St. Moritz: Seara am ajuns in Liechtenstein, la Vaduz, dupa ce am trecut de cea mai ciudata zona de granita ever. La iesirea din Elvetia e o unitate militara care parea a fi fost candva o cetate medievala, si dupa ce intri practic in curtea ei, ajungi la o poarta lata de o singura masina, te intrebi de 3 ori daca nu cumva ai gresit drumul in timp ce te uiti la soldati cu armele la gat care stau de vorba linistiti, si pana la urma treci incet prin acea poarta, unde ti se deschide o pajiste verde si lata de ambele parti ale drumului, cu un castel care troneaza in departare in varful unui deal - Gutenberg Castle. Liechtenstein este o tara mica, dar care mi-a placut foarte mult. Prima comparatie care mi-a venit in minte este ca seamana cu Cartierul Francez din Bucuresti, doar ca asa e toata tara. Case frumoase si aranjate, gradini cu iarba verde si flori colorate, si deasupra lor, Vaduz Castle. Am mers pana sus la castel doar ca sa aflam ca de fapt nu se viziteaza, fiind resedinta printului tarii, apoi am coborat din nou in oras unde am vazut primele 6 obiective de pe tripadvisor in 5 min Ne-am mai plimbat putin, ne-am mai minunat de linistea care era pe strada la ora 20 (in 60 min petrecute in centrul orasului, am numarat 9 oameni pe strada) si apoi am plecat catre Munchen. Vaduz Castle: In rest, ne-am petrecut zilele in Munchen si imprejurimi: am facut un tur al Allianz Arena, am vizitat Memorialul de la Dachau, am profitat de ocazie si am baut o bere la Oktoberfest, de care am fost placut surprins, cumva galagia si haosul de acolo m-au atras si mi-au placut, acum inteleg de ce lumea face din asta un obiectiv in sine. In ultima zi am luat (pret de 22km ) la picior orasul in cautarea suvenirurilor, bifand (din exterior) mare parte din obiectivele din centru si bucurandu-ma sa revad Marienplatz si primaria cea noua. O mentiune speciala pentru Palatul Nymphenburg - un rival la o scara mai mica pentru mult mai cunoscutul Schonbrunn - si pentru Park Cafe unde am gasit o atmosfera deosebita, de mult nu m-am mai simtit asa bine intr-o cafenea. Oktoberfest, Schloss Nymphenburg si un magazin random de pe strada :: Next stop: sa speram ca va fi Scandinavia, pe acelasi tipar.
    1 point
  36. Bai nene,rola de sus din stingă e întinzător și normal ca se mișcă preluând neuniformitatile de funcționare mecanice.Distribuția e pe lanț.
    1 point
  37. Se pare ca am confundat cureaua de transmisie cu cea de distributie( pana acum am avut doar golfuri si acolo era distributia). Rola din stanga sus se misca, pot sa strang de ea pana reusesc sa o schimb? Cum nu stiu unde e distributia , stie cineva daca la Polo 9n 1.2 40KW 2005 BMD, distributia este pe lant?
    1 point
  38. Pompa de apa o schimbi in 2 situatii:1).pompa curge si2).huruie rulmentul.Bineinteles,mai poate interveni si o a treia situatie:nu dai doi bani pe parerile altora si ai buzunaru' greu si o schimbi asa in urma unei premonitii.
    1 point
  39. Tu vrei sa o conduci ca pe un diesel? Da-i acceleratie ca moare motorul si il mai si strici. Accelereaza pana la minim 2000 de ture in 1 mai mult in restul vitezelor, asa se conduce un benzinar.
    1 point
  40. Atunci raman la cele originale, trebuie sa vad de care sunt, cred ca cel mai sigur e sa dau jos un stop, si sa iau codul de pe el. Apropo Dragos, merge de cateva luni ridicarea geamului prin impuls la usa sofer. Nu i-am facut nimic.
    0 points
  41. Sambata a fost o zi plina.. Vizita la TCM pentru downgrade la soft pre-dieselgate Operatiunea a fost realizata cu succes, iar rezultatul diagnozei a fost unul foarte bun ( fara erori ). Ii multumesc si pe aceasta cale lui @voinea si intregii echipe TCM pentru profesionalism si pentru sfaturile acordate in legatura cu un viitor Stage 1. Imediat dupa, a urmat o sesiune de detailing interior S-a lucrat cu produse Meguiar's, care intr-adevar curata si hidrateaza foarte bine pielea si lasa un aspect mat. In the meantime.. un var mai indepartat si mai distins isi astepta cuminte randul la detailing.
    0 points
  42. "Mai vrei si perne de aer" - serios prietene vezi tu cumva la toate 3 perne de aer ca eu nu vad ??? ... Stai linistit spre nu stau doar in aia 3000 de lei si in niciun caz o masina de 6 7 ani sa o duc in reprezentanta sa dau o mie de euro pe perna de aer ... doar nu ma fac eu Dumnezeu pe dansa cand e umblata de satana prin toata ... Daca nu-ti place tie asta inseamna ca e lovita sau are 3 roti in loc de 4 ?? Am cerut o parere in legatura cu aparenta masinii ... crezi ca la SH stau sa analizez culoarea in prim plan ???... Multumesc de informatie in legatura cu cea de 14.000 . Si oricum ... ar trebuii sa fi nebun sa dai cash si nu bancar ... iar daca vrea banii si este 100% masina de vanzare fara probleme si batai de cap va accepta banii dupa ce ofera fiscalul .
    0 points
  43. Eu nu as lua asa ceva. Ca uzura 200k in Ro echivaleaza cu 400-500k in Germ. Bineinteles conteaza f mult cum a fost intretinut, pe ce drumuri a mers,etc. Dar in general asa stau lucrurile, romanul de obicei nu pune pret pe masina, pe principiul ,, lasa ca merge-pana se invarte roata e ok”
    -1 points
  44. Multumesc mult tuturor pentru urari! Sa avem cu totii parte de bucurii alaturi de jucariile noastre! @mihai.onu94 Asta a fost si gandirea mea..e o masina mai putin comuna si sincer mi s-a parut mai comfortabila. Deocamdata fac doar downgrade. Dupa ce ma voi obisnui putin cu ea foarte probabil va urma un stage 1 (mai sus de atat nu voi merge cu siguranta pentru ca nu sunt adeptul modificarilor hardware si consider ca nu este o masina facuta pentru circuit/liniute la semafor). @Andrei_72 Si eu ma bucur de alegerea facuta! Vezi ca in weekend trebuie sa mergem la un detailing @deenman 176 k km in momentul achizitiei. Pretul a fost peste cel al samsarilor autohtoni, dar pentru mine a contat cel mai mult istoricul complet si curat. @blordc Multumesc, la fel! @Muale Aproximativ 500 lei a fost cotatia (in pret intra si o diagnoza completa). Vad ca ai acelasi motor, daca a suferit modificarile dieselgate, e bine sa faci cat mai repede downgrade pentru a evita neplacerile cu regenerarile dese.
    -1 points
  45. Ai putut sa negociezi mult cu ei? ai incercat? ma astept ca de la 14-15.000euro sa lase pe putin 1000euro, fara prea mari eforturi. Eu zic sa mai ai un pic de rabdare, poate ai dat de 1 singur incompetent, dar in final se rezolva. Daca masina este ok, si se prezinta bine cu istoric clar, merita trecut peste serviciul de toata jena a dealerului. De exemplu eu am avut o experienta exceptionala cu dealerul DWA Avia Pantelimon. (doar cu unul singur, nu pot spune ca toti de acolo sunt buni).
    -1 points
  46. Daca-mi mai este permis putin off-topic am testat mai inainte inchiderea si se comporta cum ma asteptam. Daca usa nu e inchisa luminile nu vor semnaliza. Se aude doar zgomotul inchiderii.
    -1 points
  47. de cand sunt posesorul masinii acesta este consumul...
    -1 points
  48. Salutare tuturor, Dupa o perioada de aproape 4 ani petrecuta alaturi de un Golf V Sportline TDI BKD, o masina exceptionala care nu de putine ori mi-a pus un zambet pe buze, a venit momentul sa prezint noua mea pasiune: un CC din 2014 black on black TDI DSG, cod motor CFFB. Tin sa ii multumesc si pe aceasta cale tovarasului @Andrei_72 care m-a ajutat in decizia de a cumpara aceasta masina, in detrimentul unui BMW F30 . Dupa lungi cautari am gasit acest CC rulat in nordul Belgiei, cu istoric complet in reprezentanta si reviziile la DSG efectuate la timp si nu am ezitat. Masina bifeaza dotarile must have ale mele si vine si cu niste plusuri. O lista cu optionalele mai importante: - Cutie DSG 6 cu functie coasting - Culoare: Deep black pearlescent effect - Jante Interlagos 18 inch - Faruri bixenon cu DRL LED - Stopuri LED - Privacy glass - Oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - Duze incalzite - Interior piele neagra - Volan piele cu comenzi si padele - Cruise control - RNS 510 cu bluetooth - MFD color - Senzori de parcare fata/spate - Senzori de lumina si ploaie - Dublu climatronic - Scaune fata incalzite Si pentru ca o poza valoreaza cat o mie de cuvinte: Dupa prima mie de km sunt incantat de comfortul oferit de masina si de linistea din habitaclu. Imi era frica ca imi va lipsi cuplul exploziv al motorului PD 140 CP de pe Golf, dar ma declar placut impresionat de combinatia CR + DSG. Prima achizitie a fost un set de covorase de cauciuc dedicate Geyer & Hosaja, care sunt absolut necesare pe meleagurile noastre. Urmeaza downgrade la soft-ul pre-dieselgate, pentru care am deja programare la TCM. In afara de intretinere si consumabile de cea mai buna calitate, urmeaza in viitorul apropiat: - Folie geamuri + folie de protectie pe faruri si proiectoare - Tips-uri pentru esapament - Posibil footrest si pedale aluminiu (nu sunt hotarat) - Jante 17 inch si cauciucuri de iarna Iar in viitorul ceva mai departat: Volan R-line
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!