Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2018 în toate secţiunile
-
Masina asta ori minte de inghetata apele ori este prea buna, prea ca la tara! La intoarcere dinspre munte mi-a dat un consum de ma pune pe ganduri....Este adevrat ca mergand mai mult la vale nu prea a avut de ce sa mai porneasca motorul dar 2,7/100 mi se pare un consum mic rau. Data viitoare am sa purced la un test de canistra si asa poate ma lamuresc cat de tare ma minte bordul asta frumos colorat9 points
-
23000 km and counting in 10 luni si jumatate Am facut 2500km in 6 zile: Bucuresti - Cluj - Debrecen - Kosice - Cracovia - Auschwitz - Zakopane si retur. O sa incerc sa detaliez in topicul de calatorii, aici vreau doar sa mentionez ca Polonia mi s-a parut o tara foarte misto (coltisorul pe care l-am atins de data asta) pe care o recomand cu caldura tuturor, mai ales pentru excursii cu masina, infrastructura de care m-am folosit eu este la nivelul Germaniei Cat despre masina, de cand a venit OBD-ul am vrut sa modific setarea XDS pe strong, dar am zis ca e mai potrivit sa astept pana o sa am ocazia sa fac o comparatie, drept pentru care l-am activat abia dupa ce am trecut de Cluj. Initial am simtit ca directia e putin mai tare si opune ceva mai multa rezistenta, iar dupa vreo 200km deja m-am obisnuit cu ea si acum mi se pare ca nu s-a schimbat nimic. Placebo sau nu, l-am lasat asa, rau nu are ce sa faca. Masina s-a comportat foarte bine, sunt in continuare foarte multumit de acest 1.4 TSI. Consumul de ulei este inexistent in cei 6500km de la revizie, iar consumul de combustibil a fost 6,3L/100km, fara sa merg incet, mai ales prin Romania. Un minus pe care tin sa il mentionez este ca a aparut un greieras impreuna cu toata familia in usa dreapta spate, probabil vor avea aceeasi soarta ca si cei din usa fata, trebuie sa gasesc niste timp sa merg din nou la atelier. Pana la urmatorul concediu alaturi de GUN, pun aici si cateva poze. Wandering in Debrecen: Zakopane: Muntii Tatra la granita intre Polonia si Slovacia:5 points
-
Nu ma pot abtine .....trebuie sa pun si asta aici.... The new Explorer: Va urma si un topic separat cat de curand , momentan cateva informatii 2.0 TDI , CFFB, 4 Motion si 70k km ... , cu multe optiuni ......cam toate O sa mai treaca ceva timp pana am timp sa umblu cu inmatricularea , oricum golful ramane number one player Momentan sunt cu golful prin tara ..Cluj apoi Timisoara , nici nu am apucat sa ma bucur cum trebuie de Tiguan ......dar deh......trebuie sa facem si bani .....de retrofituri ?4 points
-
4 points
-
4 points
-
Nu voi intelege niciodata aceasta moda de a altera numarul de inmatriculare. Cred ca tuning se poate face prin alte variante.3 points
-
In Sinaia, la Taverna Sarbului au montat o statie de incarcare Tesla Type2. Am fost primul utlizator (montaj realizat azi). Pentru cei care incarca si consuma in restaurant se ofera discount 10% din consumatia totala! Se ofera 20% discount pentru masinile Tesla ? . Am inteles ca patronul ar avea o Tesla si a decis aceste discounturi. Deci se poate si așa. Bravo lor!3 points
-
2 points
-
@loghy aveam o banuiala ca nu e ok sa sterg, de asta nici nu am mers pana la capat. @The_Ego n-a pomenit nimeni de tuning. M-a luat valul vazand la altii si mi-am zis ca ar arata frumos impreuna cu culoarea masinii. @mihai.onu94 am pus intai folie pe hayon deci nu ramane naspa vopseaua Deci, ca sa calmam spiritele, nu voi sterge marginea neagra ?2 points
-
@Muale Va fi realiniat tot botul curand. Saptamana care vine voi reface jantele si monta alte anvelope. Vor ramane aceeasi culoare, cat mai aproape (identic nu va fi nicaieri) de original. De asemenea, daca se misca repede treburile cu rotile, sa duc spre sfarsitul saptamanii masina la vopsit cateva elemente si aliniat botul. As vrea, dar nu stiu daca mai ramane buget si pentru un detailing exterior. Am mai cumparat si 2 fete de usi pentru fata sa le schimb pe ale mele (sunt crapate la buzunare) si daca tot umblu la treaba asta am cumparat si niste piele aceeasi culoare cu interiorul si urmeaza sa mi le tapitez singurel. Vedem ce iese.2 points
-
Iar s-a pus praful pe aici, timpul tot mai limitat probabil isi spune cuvantul. Nimic notabil in cei 20.000 km pana acum si aproape un an. O siguranta in scaunul soferului arsa a fost schimbata pe garantie iarna trecuta, una bucata revizie la 16.000km, in continuare foarte multa placere la condus. Sa las si niste poze zic ?2 points
-
Timp de aproape 3 ani am stat cu asa ceva in bord. Odata ce te inveti cu asemenea ecran este foarte greu sa cobori la diagonale mai mici. In prima saptamana dupa ce am luat B8-ul ma lua groaza cand bagam in marsarier si vedeam amaratul asta de ecran de 8". Mai ca-mi venea sa-l smulg din bord Asa ca diagonala este in continuare un factor important in luarea decizei finale. Deh, sunt batran...am inceput sa chiorasc, am nevoie de diagonala cat mai mare2 points
-
2 points
-
2 points
-
Sambata a fost o zi plina.. Vizita la TCM pentru downgrade la soft pre-dieselgate Operatiunea a fost realizata cu succes, iar rezultatul diagnozei a fost unul foarte bun ( fara erori ). Ii multumesc si pe aceasta cale lui @voinea si intregii echipe TCM pentru profesionalism si pentru sfaturile acordate in legatura cu un viitor Stage 1. Imediat dupa, a urmat o sesiune de detailing interior S-a lucrat cu produse Meguiar's, care intr-adevar curata si hidrateaza foarte bine pielea si lasa un aspect mat. In the meantime.. un var mai indepartat si mai distins isi astepta cuminte randul la detailing.1 point
-
Am schimbat azi placutele. flavyus1987 m-ai indus in eroare, pana la urma "setarile" de care zici e numai una si aia e un trest de functionalitate , care il faci doar daca ai erori. Cu un aer misterios, usor superior, Al Bundy face un pic de lumina si zice "Aia"....aha, deci e numai una.....zici ca suntem la cercul de ghicitori al scolii generale 7 din Afumati.1 point
-
16.600 - 16.000 - 15.500 azi nu ii ofeream mai mult de 15.000 maine nu ii mai ofer nimic1 point
-
De pe mobile.de, de la un handler cu multe review-uri pozitive-cea mai buna cale, fara nervi sau chiar de la privat daca e serios. Faci un drum de Germania, te costa in plus, oboseala, dar nu-ti iei masina in fiecare zi, odata la cativa ani merita efortul. Parerea mea.1 point
-
Tocmai pentru asta 1.4tsi cu ACT este cam de neegalat la capitolul consum pentru un benzinar cu caii astia si dimensiunea Superbului. Pe vreo 4 drumuri Ploiesti-Bucuresti (DN1) si retur am scos un consum de: - 4,5% primul drum. - 5,3% al doilea drum - 5% al treilea drum - 4,8% al patrulea drum. Toate cu 2 persoane, fara bagaje, mers regulamentar ACC pe 70km/h in localitati si 100km/h in afara localitatii - temperaturi ~25-30 grade si AC pornit tot timpul. Pe Ploiesti - Bucuresti iese de obicei sub 5% pentru ca e o usoara coborare, iar Bucuresti - Ploiesti iese in general intre 5 si 6% in functie de stilul de condus, pentru ca e o usoara urcare. Pe scurt, consum de diesel imbracat in benzinar.1 point
-
A mea a sosit de cateva zile la dealer, azi o ridic , comandata pe 22 decembrie ..20171 point
-
VW zice ca nu se schimba niciodata fiind cu ambreiaje uscate. Eu o sa il schimb pe la 100k , se schimba relativ usor si nu e asa de scump. Daca pui uleiul potrivit rau nu ii face , numai bine1 point
-
Neata. Stiu ca exista o varianta de a pune flanse de telescoape pe fata, care sunt mai scunde, de genul celor de polo. Vreo idee in acest sens? Stiu ca se mai poate scadea putin garda la sol, doar prin flanse ca oricum trebuie sa le schimb. Am gasit 6N0412331AS----flansa+rulment 6N0412319---- tabla superioara1 point
-
@RzzV - Tap the "About Android Auto" 10 times (relatively fast) to enable developer mode, apoi Android Auto -> About -> Developer Settings -> Allow 720p video output Enjoy.1 point
-
Ai sanse mari sa alergi prin Germania si sa nu gasesti ce vrei, mai ales in pretul ala. Gandeste-te ca trebuie sa mai pui 600-700E peste pretul de achizitie ca sa aduci masina de acolo. @Myke, in Nurenberg e plin de samsari, deci aia cu Private seller , mai ales ca are numerele sterse, nu prea imi inspira incredere. Mai bine iei una la 6000 E de aici . Uite un exemplu: https://www.autovit.ro/anunt/seat-leon-fr-ID7GnKu2.html#c4abe0ec7d1 point
-
Daca te ajuta, iti dau seria masinii mele si comanzi dupa cod original la reprezentanta.1 point
-
unde ai conectat, e bine. Verifica si starea switch-urilor, daca vede ceva pe ECU. banuiesc ca ce ai vazut tu, e pe 161 point
-
@ionut10a Sunt doua tiputi de pinioane si doua tipuri de cale . Trebuie sa folosesti cala specifica pinionului pe care il gasesti pe vilbrochen1 point
-
La mine arată exact ca in poza. Search merge doar cand masina stationeaza, în mers poti cauta doar vocal. Rezoluția e ok. Eu nu am pățit pana acum ce ziceți voi si il folosesc zilnic.1 point
-
@Cristian pt ca si in 2018 mai tine tampenia cu "masinile facute pt nemti sunt mai bune decat alea facute pt romani" si multe alte din astea din pacate ? @SelesanD arunca un ochi si la sectiunea de vanzari de pe forum cat si pe forumul seat si poate gasesti ceva pe placul tau1 point
-
Degeaba iti pui cea mai smechera instalatie, nu e antiprost... daca nu e montata bine si reglata ok... Ce s-a recomandat pe aici sunt variante cu un raport foarte bun pret /calitate... si posibilitatea de reglaj lejer...soft la liber...just in case...1 point
-
M-am intors de la munte. La dus am fost prin Targoviste, la intoarcere am venit pe DN ca a fost liber. La dus am mers relaxat, nu mai stiu ce consum am avut, 8 si un pic parca. La intoarcere azi, 7.5% pe 143 km cu o medie de 90Km/h. Nu pot trage inca o concluzie despre consum, pare ca nu a crescut, a fost chiar mai mic, dar si masina a avut o idee mai putine bagaje ca alta data. La plecarea din Sinaia, dupa 15km aveam 5% consum Poze nu prea am avut unde sa fac in acest weekend, am doar una nu foarte spectaculoasa.1 point
-
@yanq am ciocanit-o si eu si intr-adevar, se aude altfel dar la o privire mai atenta, mi se pare ca e tabla, si aripa si usa. Cred ca din cauza stratului de vopsea ce este mai gros. Azi am rezolvat si numarul. Acum e Clean Look ? Am cam facut o struto-camila dar macar am scapat de oribilitatea aia de suport. Am folosit pad-urile de la Skoda si dublu adeziva Bison. Peste folia pusa pe hayon am pus pad-urile (le-am folosit pe amandoua pentru ca nu sunt aceleasi dimensiuni ca si numarul), apoi dublu adeziva si apoi numarul. Asta e in teorie ca in practica m-am chinuit/umplut de nervi. Am pus intai dublu adeziva pe numar, apoi da-i si decupeaza la pad-uri si le-am lipit peste dublu adeziva si apoi am aplicat numarul pe folie. Distractiv, ce sa mai.1 point
-
Daca nu de G VI atunci merge si cel de GV , nu te stresa, cumpara-l si ai rezolvarea.1 point
-
1 point
-
Dimpotriva 2.0TFSi e un motor care duce multe si care a rezistat probei timpului. Sunt foarte multe 2.0TFSI (TSI) EA113 cu stage 2 si in sus sunt in lume. De regula aici se scrie ce probleme apar mai frecvent. Daca e sa te iei dupa orice forum, orice motor pare cu probleme. De pe forum e bine sa te documentezi cam ce aspecte sunt mai problematice la un motor, ce sa verifici la achizitie, sa vezi cum a fost intretinut etc. Sa poti cumpara in cunostinta de cauza. Te poti uita si pe forumurile din strainatate ce si cum. Motor perfect nu exista, cu atat mai mult cu cat e vorba de motoare care au trecut de 100.000km, dar asta nu inseamna ca e motorul praf. Intretinerea face diferenta intotdeauna.1 point
-
Uite ca s-a intamplat! Dupa ce mi-am luat permisul de cateva luni, mi s-a implinit si visul de a conduce un Golf, asta dupa ce ani buni acesta a fost modelul meu preferat. Inainte de a pleca, eram setat pe un Highline foarte bine echipat la pretul de 11000 euro. Sun proprietarul, o rezerv, dupa care ma intreaba din ce tara sunt (vorbeam in engleza), si i-am spus ca sunt din Romania si a fost totul ok. Cand am ajuns in Germania la niste cunostinte, ne-am linistit, il sun din nou pe neamt si imi zice "Imi pare rau, masina este vanduta" si a inchis telefonul. oook Pornesc din nou cautarile, stresat si presat de timp am gasit o alta masina la 200km de orasul in care eram. Sun dealerul si le spun sa o rezerve ca voi ajunge la ei in 3 ore. Cand am ajuns nu mi-a venit sa cred ca un dealer SH poate sa arate atat de bine. O cladire enorma, frumos desenata si multi bani investiti in ea. Inauntru era un cerc ce BMW-uri (seria 5, seria 6, seria 7, X6, seria 3 cabrio) toate masinile foarte scumpe iar in centru era Golful, proabil pregatit in prealabil pentru venirea mea, insa imaginea era foarte frumoasa; parca toate masinile alea premium se inchinau la Golfuletul asta. :D Cand m-am urcat in ea a fost dragoste la prima vedere. Interiorul este absolut nou, mirosul este de nou, compartimentul motor super curat, absolut totul asa cum trebuie. Am iesit in parcarea dealer-ului sa ma dau cu ea si atunci am stiut ca asta va fi masina mea (am testat-o doar in parcare pentru ca nu avea numere si nu aveam ce cauta pe drumurile publice). Cand deschid portbagajul vad o cutie cu niste arcuri de suspensie si zic" Hopa... ce avem noi aici?". Dealerul ma vede un pic nedumerit si imi spune ca acelea sunt arcurile originale, montate pe masina fiind niste arcuri mai tari si mai scurte de la H&R(sincer sa fiu nu imi spunea nimic acest brand) si au fost montate pentru ca in combinatie cu acele roti de 18" sa iasa o masina foarte rigida care sa stea excelent pe viraje; dupa care tot el imi spune ca H&R este un producator de suspensii sport foarte cunoscut(nefiind in cunostinta de cauza am luat-o de buna). Toate bune si frumoasa, dau avansul si astept transferul bancar pentru restul banilor(nu am vrut sa merg la un drum atat de lung cu asa de multi bani la mine, cine stie ce se poate intampla). Dupa o zi doua am inmatriculat-o, am terminat toate hartoagele si am zis " Now let's see the funny part" :D Dupa ce am scos-o din parcare si am ajuns la autostrada, i-am pus pedala de acceleratie la podea. Cutia DSG a retrogradat din D7 in D3 si a tot urcat de la 80 km/h la 200 km/h liniar si fara zgomot. Am fost uluit de cat de bine merge si cat de stabila e, si atunci mi-am dat seama ca ceea ce spunea dealerul de suspensii nu erau povesti. Pretul masinii a fost 11990 euro cu toate taxele incluse, la care s-au adaugat 300 euro un set de roti de iarna pe 15" absolut noi cu anvelope Continental(nu mai retin numele). Consumul a fost cam 7,8 pana in 8,2 pe autostrada, iar in Romania oricat de tare a tras de ea tatal meu nu a sarit mai mult de 7,5. E ok, desi mi-a trecut prin minte sa ii pun GPL. :D Legat de fotografii, scuzati murdaria de pe masina si locul stramt din fata casei mele. In romania m-au deranjat enorm de mult suspensiile la ce drumuri avem. Absolut orice pietricica se simte, nu mai spun ca la gropi mai mari imi venea sa plang... Voi pune cu siguranta vechile arcuri inapoi si cred ca voi schimba si jantele cu mare parere de rau pentru ca arata bestial masina cu ele... :((1 point
-
Numele topicului tau ma tot trimite cu gandul la meme-ul cu The future is now old man1 point
-
1 point
-
Dacă erau 3000 de euro, poate. La 3000 de lei cea mai înțeleaptă alegere e o mașină nouă, low cost. Ai garanție și costuri predictibile.1 point
-
Ultimele consumuri inregistrate de mine suna cam asa (si aici vorbesc de plin-plin, nu bord): - 9,75% mers 100% in oras, 430km, 30km pe zi, jumatate dimineata in jurul orei 7:30-8 si cealalta jumatate seara, intre ora 17 si 18 (Bucuresti - deci traficul infernal la orele respective) - 8,83% alt mers 100% in oras, 727km, aceleasi conditii descrise mai sus. - 7,09% mers combinat, cam 60% Bucuresti in conditiile de mai sus, ~30% extraurban + ~10% urban Ploiesti. Interesant e un aspect: in bord am zilnic consumuri in jur de ~10% pe distantele mentionate in oras. cu toate astea, media plin-plin iese sub 10% tot timpul, fara sa ies din oras! In schimb, la extraurban, daca fac plinul, merg 200km si am consum mediu in bord 5% sa zicem, la pompa imi iese in jur de 5,4-5,5%. Per total, de cand am masina, in Spritmonitor am o medie de 7,49% in ~34k km. Cu 1,3% mai mult decat la Octavia 1.9TDI, unde am 6,2% all time. Mers cam in aceleasi conditii cu ambele.1 point
-
Ok... Dupa 4 ani si vreo 80k km facuti cu masina, ma declar multumit de ea. Si acum tin la ea la fel de mult, dar, ca in orice fel de relatie, au fost si mici certuri . Am avut (si inca am) probleme cu DSG-ul. Acum un an incepuse sa smuceasca foarte rau intre treptele 2 - 3, 4 - 5. M-am dus la Auto Mitric in Suceava (de Sandra nu vreau sa mai aud cat oi trai) si am facut un test, mi-au spus ca sunt de vina ambreiajele. Le-am schimbat si totul a fost ok pana acum o luna cand a inceput sa "clipeasca" treapta de viteza in care ma aflu. De data asta m-am dus la Coso Garaj in Iasi la recomandarea unui prieten si mi-au spus ca trebuie inlocuita toata mecatronica pentru ca pompa hidraulica este suprasolicitata. Probabil am o pierdere pe undeva si presiunea uleiului in cutie sta constant la 30 bar, iar normal e intre 44 si 60 bar. O sa schimb si mecatronica saptamana viitoare si sper sa nu mai am probleme. Ceea ce m-a frapat, si nu mi s-a parut normal, e ca cei de la Auto Mitric mi-au spus ca nu se schimba uleiul cutiei DSG7, pentru ca e cu ambreiaje uscate. E posibil asa ceva? Mi se pare greu de crezut ca atatea roti dintate, plus ambreiaje, placi de presiune... toate piesele astea lucreaza intre ele fara lubrefiere? Si daca totusi au un lubrefiant, din cauza caldurii nu isi pierde din proprietati? Mai am ceva probleme cu instalatia de incalzire, probabil radiatorul e infundat. Voi mai investiga. Iarna trecuta nu am avut timp sa o las la reparatii si am "gandit la rece". De atunci i-a ramas numele de Volkswagen "Polar Express" Golf. Am mai avut un mic incident din pura neatentie, si am facut cunostinta cu cuiul de remorcare al unei dube. Am crapat foarte putin bara fata, a ramas asa de atunci, tot din lipsa de timp. In rest, benzina, revizii si multa pedala. Foarte multumit de masina. Momentan am 147k km, si pot sa zic ca motorul inca trage la fel ca acum 5 ani cand ne-am intalnit. La anul voi pleca la master in Austria si Golfuletul va merge cu mine. Parteneri pana la capat.1 point
-
1 point
-
Primul contact cu gibonii. Am găsit mașina cu stergatoarele ridicate. Zgâriată vopdeaua de pe cantul capotei și stergatorul puțin avariat. Masina a fost parcată intr-un loc unde nu incurca sau bloca pe nimeni, nu era pe drum public. A forțat atât de tare încât am găsit ambele ștergătoare in poziția service0 points
-
Functia search merge doar cand masina este stationara. Dar are momente cand nu vrea sa gaseasca o anumita adresa nici in ruptul capului, da..si treaba aceasta am experimentat-o. Legat de sageata exagerat de mare, am patit si acest aspect si nu de putine ori banuiesc ca sunt niste bug-uri.0 points
-
0 points
-
Eu nu as lua asa ceva. Ca uzura 200k in Ro echivaleaza cu 400-500k in Germ. Bineinteles conteaza f mult cum a fost intretinut, pe ce drumuri a mers,etc. Dar in general asa stau lucrurile, romanul de obicei nu pune pret pe masina, pe principiul ,, lasa ca merge-pana se invarte roata e ok”-1 points
-
Ce poți face intr-o zi cu soare si 20°C ? Simplu: offroad, zapada si munte! Asa ca am dus Kodiaq-ul intr-o zonă exclusivistă 4×4 la Cabana Vârful Ciucaș pe o urcare offroad foarte interesantă de 5 km iar pe mine până in varful Ciucaș ? Faptul ca erau sute de turisti la cabana si pe traseu iar sus doar 5-6 masini toate suv-uri spune totul despre dificultatea urcarii. Fara 4x4 nu-ti ridica bariera si nu te lasa sa intri pe traseu (chiar si la mine a avut o ezitare si m-a intrebat "sigur e 4×4?" ) ? E un loc ideal pentru a petrece o zi cu familia...mancare bună ( desi servirea intarzie si e haotica iar papanasii sunt adusi inaintea mâncării), daca ai chef de urcat pe Varful Ciucas traseul e de aprox 1.45 la urcare si o ora la coborare...sau pur si simplu poti sta pe iarba la soare ore in sir in curtea pensiunii sau in proximitatea ea....si bine'nteles un traseu frumos pentru Kodiaq pe care am abordat cele mai înclinate rampe de pana acum.-1 points
-
Nu inteleg de ce romanul se complica sa ia masini SH din RO in loc sa ia de pe mobile direct. Aaaa, ca-s mai ieftine aici decat afara si ca o vezi live? Asta sa fie comoditatea sa inteleg..-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00