Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.05.2018 în toate secţiunile

  1. Nu voi intelege niciodata aceasta moda de a altera numarul de inmatriculare. Cred ca tuning se poate face prin alte variante.
    7 points
  2. @Muale Va fi realiniat tot botul curand. Saptamana care vine voi reface jantele si monta alte anvelope. Vor ramane aceeasi culoare, cat mai aproape (identic nu va fi nicaieri) de original. De asemenea, daca se misca repede treburile cu rotile, sa duc spre sfarsitul saptamanii masina la vopsit cateva elemente si aliniat botul. As vrea, dar nu stiu daca mai ramane buget si pentru un detailing exterior. Am mai cumparat si 2 fete de usi pentru fata sa le schimb pe ale mele (sunt crapate la buzunare) si daca tot umblu la treaba asta am cumparat si niste piele aceeasi culoare cu interiorul si urmeaza sa mi le tapitez singurel. Vedem ce iese.
    5 points
  3. In Sinaia, la Taverna Sarbului au montat o statie de incarcare Tesla Type2. Am fost primul utlizator (montaj realizat azi). Pentru cei care incarca si consuma in restaurant se ofera discount 10% din consumatia totala! Se ofera 20% discount pentru masinile Tesla ? . Am inteles ca patronul ar avea o Tesla si a decis aceste discounturi. Deci se poate si așa. Bravo lor!
    5 points
  4. M-am intors de la munte. La dus am fost prin Targoviste, la intoarcere am venit pe DN ca a fost liber. La dus am mers relaxat, nu mai stiu ce consum am avut, 8 si un pic parca. La intoarcere azi, 7.5% pe 143 km cu o medie de 90Km/h. Nu pot trage inca o concluzie despre consum, pare ca nu a crescut, a fost chiar mai mic, dar si masina a avut o idee mai putine bagaje ca alta data. La plecarea din Sinaia, dupa 15km aveam 5% consum Poze nu prea am avut unde sa fac in acest weekend, am doar una nu foarte spectaculoasa.
    3 points
  5. Am incercat si bitul ala de mirror memory, si nu mai merge deloc :P. Am resetat si controllerul dupa codare dar aceeasi poveste, coboara doar o valoare prestabilita. Sincer, pentru mine e ok cat coboara, nu imi mai bat capul, oricum nu o prea folosesc. Daca tot am mai fost la butonat o tura, am mai schimbat niste setari pe partea de spalare a farurilor. Din fabrica, spala automat farurile odata la 5 spalari de parbriz, inclusiv prima, daca farurile sunt aprinse. Pentru mine asta nu prea ma incanta fiindca imi spala farurile aiurea si consuma destul de mult lichid de parbriz. Asa ca am schimbat setarea sa imi spele farurile de fiecare data cand tin tras mai mult de 2.5s. Functioneaza in continuare doar cand farurile sunt aprinse. Mai jos screenshoturile:
    2 points
  6. @loghy aveam o banuiala ca nu e ok sa sterg, de asta nici nu am mers pana la capat. @The_Ego n-a pomenit nimeni de tuning. M-a luat valul vazand la altii si mi-am zis ca ar arata frumos impreuna cu culoarea masinii. @mihai.onu94 am pus intai folie pe hayon deci nu ramane naspa vopseaua Deci, ca sa calmam spiritele, nu voi sterge marginea neagra ?
    2 points
  7. @yanq am ciocanit-o si eu si intr-adevar, se aude altfel dar la o privire mai atenta, mi se pare ca e tabla, si aripa si usa. Cred ca din cauza stratului de vopsea ce este mai gros. Azi am rezolvat si numarul. Acum e Clean Look ? Am cam facut o struto-camila dar macar am scapat de oribilitatea aia de suport. Am folosit pad-urile de la Skoda si dublu adeziva Bison. Peste folia pusa pe hayon am pus pad-urile (le-am folosit pe amandoua pentru ca nu sunt aceleasi dimensiuni ca si numarul), apoi dublu adeziva si apoi numarul. Asta e in teorie ca in practica m-am chinuit/umplut de nervi. Am pus intai dublu adeziva pe numar, apoi da-i si decupeaza la pad-uri si le-am lipit peste dublu adeziva si apoi am aplicat numarul pe folie. Distractiv, ce sa mai.
    2 points
  8. Iar s-a pus praful pe aici, timpul tot mai limitat probabil isi spune cuvantul. Nimic notabil in cei 20.000 km pana acum si aproape un an. O siguranta in scaunul soferului arsa a fost schimbata pe garantie iarna trecuta, una bucata revizie la 16.000km, in continuare foarte multa placere la condus. Sa las si niste poze zic ?
    2 points
  9. Vremea la Brasov a fost de vara. Am ajuns pana in Poiana. Drumul l-am facut in mod GTE on. Masina se comporta exemplar pe serpentine, stă mult mai bine pe sosea decat B7-le! Nu regret nicun eurocent dat pe aceasta masina!
    2 points
  10. Dupa cum probabil stiti Golf ul a plecat de la mine acum ceva timp, asa ca era nevoie de o alta masina, mai noua, mai puternica si care sa se incadreze in bugetul propus. Gandul meu era direct la Golf 6 GTI, dar au intervenit ceva schimbari in buget, dar si in mintea mea, practic Leon ul era un Golf mai low-cost. Am testat si cateva masini, printe care FR-ul TDI cu DSG, un Opel Astra din 2013 tot diesel si Leon- asta. La GTI nici nu mai avea rost sa ma uit, ca era mai scump cu minim jumatate din pretul Leon-lui peste la dotari cat de cat echivalente. Dupa ce am testat si dieselul, era de la samsar, mi a zis sa i dau sa vad ce poate, desi motorul era rece. Aripile fata nu prea se aliniau cu usile, am zis pa din start. La masina in cauza am ajuns pur si simplu cautand prin anunturile de pe site urile de vanzari auto. Dupa o discutie telefonica cu proprietarul, m am dus sa vad masina. Dupa ce am verificat o ochiometric si am zis ca, cam asta e masina mea. Avea istoric cu toate schimburile de ulei facute regulat in reteaua Seat, fara elemente revopsite, doar urme se pietricele pe capota, stare tehnica ok pentru anii ei, discurile si placutele cat de cat recent schimbate. Dupa cateva zile de tatonari si negocieri, m am pricopsit cu ea pe cap. Este vorba de un Seat Leon FR facelift din 2010, motor 2.0 TSI 155 kw, cutie manuala, cu urmatoarele dotari: faruri bixenon adaptive - stopuri led „boomerangs” - proiectoare - kit exterior FR - jante 18” de pe Leon Cupra - trapa - senzori parcare fata-spate - asistent la plecarea in rampa - interior piele neagra cu insertii FR - 4 geamuri electrice pe impuls - oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - oglinda interioara electrocromata - volan multifunctional - RNS 315 + bluetooth - sistem audio Bose - privacy glass - clima pe doua zone - incalzire in scaune - senzori lumina, ploaie si presiune roti - coming si leaving home - pilot automat Momentan sunt in procesul de inmatriculare. Nu stiu de ce nu a avut pedalele de aluminiu, le am cumparat eu si deja au fost montate. Ca si defecte, bara fata in coltul dreapta putin zariata, jantele au nevoie de revopsire, nu arata rau, dar sunt eu maniac si as schimba anvelopele, care desi sunt bune ca si profil/dot, sunt niste chinezarii. Mai vedem pe parcurs ce va mai fi.
    1 point
  11. Piesa incercuita ,4 suruburi si o mufa ,merita curatata
    1 point
  12. Ceau @mihai.onu94, Cam asa ma gandeam si eu .... Multumesc pt feedback.
    1 point
  13. Pe drumuri izolate... Oare există obiective militare ascunse prin munții Buzăului? Nuu, sunt doar povești d'ale lui Coruț ☺
    1 point
  14. Salut! vag : 2.0 TDI an minim 2010 Benzina an minim 2014
    1 point
  15. Lasa marginea neagra ca dupa daca iti iei amenda si trebuie sa iei alte numere te distrezi sa le dai jos... Sa nu mai zic ca daca ti le confisca politistul pe loc, crezi ca mai sta sa traga frumos de ele sa nu iti strice vopseaua?
    1 point
  16. Ma mananca sa il sterg dar nu stiu cat de legal este si nu am chef de cearta si contraziceri cu vreun cap de creta.
    1 point
  17. Frumoasa masina! Sa te poarte km fara probleme!
    1 point
  18. Jantele sunt din catalogul de accesorii de la Golf 7, da, si foarte frumoase de altfel Cat despre buton, cel de DCC lipseste, intr-adevar, si se poate muta cel de presiune pneuri acolo, gasesti kit-uri pe net.
    1 point
  19. Sigur de acolo lipsește butonul de Dcc. Ai de toate oricum ?
    1 point
  20. http://www.automarket.ro/stiri/crestere-spectaculoasa-a-inmatricularilor-de-masini-electrice-si-plug-in-84301.html România a raportat 195 de mașini electrice și plug-in hybrid înmatriculate în primele 3 luni ale anului, în creștere cu aproape 1700% comparativ cu perioada similară din 2017, când s-au înmatriculat doar 11 unități.
    1 point
  21. Nu o zic fiindca vand eu masina.. ci fiindca asta e realitatea.. Oamenilor, sau cel putin romanilor.. , le place sa fie mintiti frumos.. km putini.. masini facelift.. eventual si r line sau ceva .. daca mai are xenon.. trapa.. extra full mega full.. e vis, exact ce trebuie. Apoi dupa 2 saptamani / o luna-doua apar pe grupurile de facebook dedicate .. si incep sa intrebe de ce nu merge X .. de ce i-a picat Y .. cum face sa nu cheltuie Z mii euro pe cine stie ce picat... Nu mai bat gura degeaba ... cel mai simplu, intrati pe mobile.de.. cautati acolo o masina cu dotarile si starea pe care o vreti, si o sa vedeti preturile reale (si nu sa gasiti una doua ... ci minim 10-15 masini .. ca sa reflecte pretul real) ... si nu va ganditi ca le iau unii din alta parte cu cateva mii mai ieftine ... fiindca daca ar fi asa nu ar mai exista site-uri de genul mobile.de .. si-ar lua toti de la "licitatii" .. de la firme cu circuit inchis.. si prostii d'astea (da, ele exista, dar preturile nu difera atat de mult pe cat spera sau cred unii) . Invit haterii sa dea downvote
    1 point
  22. distributia la 210.000 km (reali) .
    1 point
  23. Imi place masina asta! Asta trebuia sa fie Toledo 2, nu Rapid-ul ala deghizat Nice!
    1 point
  24. @Muale aparent e indicat sa raman in pana la munte, o las sa se duca si ajunge jos cu tot cu bateriile incarcate Am fost ieri pana la Campina, tot cu ea, logic, si am fost mai curajos de data asta. Am plecat din Bucuresti cu bateria plina si n-am mai oprit in Ploiesti. Am ajuns cu un sfert de baterie la destinatie dar am si mers la viteze de autostrada deci a fost ok... Am incarcat cat am stat acolo, pentru ca la casa se poate... si seara am plecat inapoi spre Bucuresti. Masina a apucat sa incarce doar jumatate de baterie in vreo 5 ore asa ca am plecat cu ceva peste 3/4 din baterie si 93 Km autonomie. Ma gandeam sa opresc 5-10 minute in Ploiesti sa mai incarc ceva dar nu a mai fost nevoie pentru ca cei 93 km range au devenit 105 cand am ajuns in apropierea Ploiestiului (adica dupa ce am si mers vreo 30km ) si asta datorita consumului extrem de mic datorat, pe de o parte vitezei foarte mici (am mers cu 80 km/h pe pilot automat), dar si, probabil, faptului ca eram intr-o slaba coborare... Am mers asa tot drumul, toate drumurile le fac pe DN1 pentru ca e si mai scurt cu vreo 10km, si pentru mine asta conteaza, si nici nu vreau sa fiu unul dintre aceia pe care ii injur ca merg cu 90-100 km/h pe autostrada (eventual si pe banda 2...), si am mai oprit doar acasa, 99 km in total, cu 35km autonomie (cam un sfert de baterie). Urmatoarea oprire, Busteni!
    1 point
  25. Am implinit 20000 km, dupa aproape 10 luni impreuna A trecut ceva timp de cand n-am mai scris pe aici, probabil pentru ca nu am mai facut nimic (foarte) important. Planurile mele pentru schimbatorul de GTD au fost date peste cap pentru ca trebuie taiata tija, si nici cu retrofit la DMS nu am avansat pentru ca nimeni la reprezentante nu isi asuma responsabilitatea pentru mai mult de schimbat un ulei sau o bucsa. De mentionat ar mai fi ca iepurasul a venit anul asta cu o pana, uite ce mai gasim pe strazile din Bucuresti Dupa asta mi-am cumparat un compresor OEM ca sa nu mai fac naveta dupa pompa de fiecare data cand imi trebuie. Am reusit sa ii montez si o camera de bord cu ajutorul lui @Al Bundy, am legat-o in panoul de sigurante, firul iese doar cativa cm, discret, frumos, exact cum imi doream. Acum asteapta linistita sa filmeze drumuri mai interesante, din ianuarie si pana acum a mers doar in Bucuresti si cred ca ne-am saturat amandoi La sfarsitul lunii urmeaza sa il dezmortesc pe GUN cu un roadtrip de aproape 2500km si 2 tari noi si pentru mine, dar si pentru el.
    1 point
  26. @link2hash calitate OEM Asa le-au livrat, asa le las. Si la setul de iarna au ramas intacte pana acum
    1 point
  27. Ca fapt divers, prima masina din lunga lista de modele afisata de Razvan este ok. Recent un amic cocheta intre masina aia si un Passat B6, a ales Passatul pt ca a fost la pret ok, mai mare, cu motor euro 5. In schimb Golful United de pe Cluj a fost verificat la reprezentanta, totul bate conform manualului de service, mecanic verificata masina, totul ok. Nu sunt prieten cu samsarul (da, este un samsar ce o vinde), nu am vreo intentie de reclama, se poate vedea de cand sunt membru pe forum si ca in alte dati am semnalat masini suspecte (asta daca apar dubii). Am cunostinte tangential despre masina datorita celor amintite mai sus. In alta ordine de idei, am avut 5 ani Golf 5 BLS. Motor brici. Fara probleme, totul ok, nu am avut probleme cu DPF-ul. Am grijit de masina, am exploatat-o cum trebuie, a avut parte si de oras destul, consum peste orice 1.6 sau 2.0 tdi CR. Singurul inconvenient din pct-ul meu de vedere si ce ar trebui luat in calcul serios la ora actuala, e norma de poluare Euro 4, la motoarele tdi de 1.9. Personal, as renunta oricand la 2.0-ul CR ce il am acuma pt un 1.9, si as renunta oricand la Golf 6 in favoarea unui Golf 5. Am ideile mele, le-am dezvoltat in alte topic-uri. Insa apare in discutie varsta masinii, si automat Golful 5 da cu minus. Fac o mica paranteza, nu starnesc polemici, dar in timp ce eu aveam Golf 5, in familie era un Astra H. Nu se compara. La niciun capitol. Nu e VW cea mai cea masina sau marca, dar Astra H e departe si de ideea de masina germana, gandita cu cap, practica, intuitiva, de calitate. Golf 6 Variant...geniala masina, practica, personal as alege motorul de 1.6. In ciuda povestilor cu EGR-ul care trebuie schimbat la un moment dat...cica, daca primeaza consumul in viata de zi cu zi, 2.0 te rupe la consum. Motoru de 2 care vine cu cutie in 6 trepte e pt drumuri lungi, autostrada....acolo e vis....in tara asta unde te fatzai in aglomeratia din oras iar la drum lung mergi cum mergi, nu faci nimic cu 2.0. Eu cel putin sunt exasperat de cat poate consuma un diesel de 2.0 in comparatie cu motorul de 1.6 al mai multor cunoscuti. Pareri subiective, deci nu sariti
    1 point
  28. La ultimul schimb am bagat ulei Polytron 5w30 Tiguan 2.0 dupa 4000km pare un ulei deosebit motorul mult mai silentios si senzatie de cp+.(vezi info net).
    1 point
  29. Salut ! Sunt un " fericit " posesor al unei Skoda Octavia 3, 2.0 TDI 150 cp, cutie automata DSG 6 trepte, cod motor CKFC . Am masina din luna 05.2013 , si am avut garantie pana in 05.2017 , fiindca am luat-o cu garantie 4 ani. Tin sa precizez ca nu sunt neaparat dezamagit de motorul masinii sau de cutie, nu am avut probleme cu ele, DAR doresc sa va enumar CATEVA interventii facute pe garantie la service-ul autorizat Brady : 1. Pompa de apa schimbata la 30.000 km - garantie 2. Contact schimbat ( invarteam de cheie sa opresc motorul, si el era tot pornit ) 3. Ambele calculatoare ale geamurilor electrice au fost inlocuite ( si pe usa stanga si pe cea dreapta ) 4. Manerele interioare de plastic de pe interiorul usilor au fost inlocuite de doua ori...pur si simplu se desprind din suportul lor. 5. Maneta de la schimbatorul de viteze DSG a fost inlocuita fiindca a sarit crom-ul de pe ea foarte rapid. 6. Mecanismul de la bancheta din spate de care tragi pentru a rabata bancheta a fost inlocuit pe garantie pentru ca dupa 10-20 rabatari, s-a stricat ) 7. Bolero schimbat, fiindca aparusera pixeli morti . 8. Plafonul textil a fost inlocuit, fiindca incepea sa se desprinda spre fata, in zona unde se imbina parbrizul cu plafonul de tabla al masinii 9. Am simtit miros urat de la roata dreapta spate, de cateva ori...nu tot timpul. S-a reparat frana de mana, era o problema cu cablul si uneori infrana roata. 10. Probleme pornire cam 2-3 ori o data la 1 luna....dau la cheie si masina moare instantaneu. Am filmat ca de fiecare data cand mergeam la service nu aparea nicio eroare in calculator, si nici nu facea figura. Am aratat filmuletul la service, si au gasit solutia sa CURETE electromotorul. Dupa cateva verificari in service, si vreo 4-5 reveniri fiindca or fi zis ca daca mai am 1-2 luni si iese din garantie o sa scape de mine, s-au gandit ca trebuie schimbata volant, si au schimbat-o. Acum e ok 11. Mergeam corespunzator prin Bucuresti si a pocnit furtunul de la rezervorul de antigel.....S-a rezolvat cu platforma si reparatie pe banii Brady ( GARANTIE ) Probleme care momentan nu sunt rezolvate 1. Ornament bricheta decolorat total, nu fumez, nu se fumeaza in masina, nu spal masina in interior cu nicio solutie chimica ( nu se poate inlocui pe garantie ) " O SCHIMBI PE BANII TAI " 2. Ornamentele nichelate de la geamuri pe exterior sunt decolorate foarte tare, cel putin la usile din spate ( am intrebat la service si mi s-a spus ca e de la solutiile chimice cu care spal masina, dar eu nu folosesc solutii care contin soda, folosesc doar sampon Meguiar's si culmea.,...doar ornamentele de la usile spate sunt decolorate, cele de pe fata NU ...probabil ca pe fata folosesc o solutie si pe spate alta ) NU EXISTA REZOLVARE 3. Torpedoul troncane mai ales in sezonul rece, cred ca din cauza mizeriei de plastic din care este facut amortizorul lui. Am avut aceasta problema si la Octavia 2 din 2005, 1.9 TDi 105 cp DSG. NU EXISTA REZOLVARE 4. Geamurile fata stanga si dreapta....daca inchizi usa in timp ce geamul este intre-deschis, sau deschis la jumatate, zici ca se sparge instantaneu, parca nu are niciun fel de burete sau ceva pe interior. Simti cum se tranteste geamul de tabla . Se aude groaznic. ---- NU EXISTA REZOLVARE, se pare ca asa face la toate masinile dupa spusele celor de la service. Concluzii : Masina nu ma dezamageste in totalitate, se comporta exceptional in trafic, dar mai ales la drum lung. Ruleaza foarte lin, este o masina ok pentru familie. - Recomandarea este sa nu cumparati niciodata masina noua exact cum apare, ci sa mai asteptati 1-2 ani si sa luati facelift-ul sau ceva de genul, fiindca o sa fiti pe post de cobai, iar masinile scoase ulterior vor fi mult mai reusite, mai optimizate, si toate micile defecte aparute sigur vor fi remediate.
    1 point
  30. In weekend am iesit putin la aer si cum s-a comportat exemplar, am zis sa-i fac niste poze ...
    1 point
  31. Daca tot ati intrebat, o sa va fac un mic rezumat al povestii, sperand sa nu supar vre-un moderator. Este o Dacie 1300 din '82, pe care o detinea bunicul prietenei mele. Pentru ca a imbatranit, nu a mai putut sa o conduca si astfel masina a stat degeaba in ultimul an. Pentru ca la rabla primea 450 de lei pe ea si pentru ca valoarea sentimentala era cu mult peste, am decis sa i-o cumpar. Am platit 500 de lei. Masina a fost super ingrijita, are doar 25000 km si inafara de aripa dreapta(in poza) unde e un pic lovita, nu are pic de rugina. Are totul original, inlcusiv trusa medicala e din '86. Nu puteam sa ratez oportunitatea asta :d. Planuri deocamdata nu sunt pentru ea, asteptam sa terminam partea legala.
    1 point
  32. Confirm, ragalia mea 1.6 MPI are cutia relativ scurta si peste 3000rpm ~100-110km/h suge ca Baselu' la terasa :) Eu am rezolvat problema costului/km cu GPL... Daca vrei 130-140 se duce spre 10l% adicatelea cam multisor... Mai toate benzinarele au consum mare la viteze de autostrada... Cauta un diesel in 6 trepte... un ALH de ex , mai faci un chip la 125 la TCM si e ok...
    1 point
  33. Din ce stiu sunetul e de la intinzatoare, si chiar daca le schimbi in cateva zeci de mii de km o sa faca la fel datorita principiului de functionare... nu cred ca ar trebui sa fii ingrijorat. Sunt sigur ca doar la pornirea dupa o perioada destul de mare de stationare face asa... dealtfel si la mine face la fel... 225.000km Daca exista cineva cu experienta "autorizata" poate ne va lumina si pe noi!
    -1 points
  34. Masina a costat 46.000 cu tva inclus. Fa un efort si ia-ti motorul asta biturbo cu 240 cai, crede-ma merita din plin. Chiar daca o iei second si cu ceva km, iti recomand cu inima deschisa. Legat de comentarii, eu nu le iau in seama. Consider ca sunt sub nivelul meu si nu am de ce sa intru in polemici.
    -1 points
  35. Cristi, am avut Nokian wr d3 vreo 4 ierni cumparate de noi. Foarte bune, nimic de reprosat, pret bun, calitate foarte buna, aderenta. Cu toate astea nu pot sa nu vad ca exista loturi cu probleme. De ce sa stau eu sa caut "loturi" made in Findland sau in Rusia cand pur si simplu nu ar trebui sa se ajunga aici? comanzi cu ochii inchisi si primesti calitatea maxima. Din cauza asta Nokian nici nu merita luat in considerare, din punctul meu de vedere nu le-as lua in considerare nici daca ar avea pret de Debica Frigo. De ce sa risc, pe banii mei, cand alti producatori imi ofera o calitate grantata fara sa fie nevoie sa triez loturile. Inspectia CTC si triatul loturilor cade in responsabilitatea producatorului, nu a cumparatorului. Nu toata lumea se informeaza sa vada ca existe "loturi" mai slabe.
    -1 points
  36. Crezi ca simti daca o masina are 28-29 bar sau daca are 29-30?
    -1 points
  37. Dimpotriva 2.0TFSi e un motor care duce multe si care a rezistat probei timpului. Sunt foarte multe 2.0TFSI (TSI) EA113 cu stage 2 si in sus sunt in lume. De regula aici se scrie ce probleme apar mai frecvent. Daca e sa te iei dupa orice forum, orice motor pare cu probleme. De pe forum e bine sa te documentezi cam ce aspecte sunt mai problematice la un motor, ce sa verifici la achizitie, sa vezi cum a fost intretinut etc. Sa poti cumpara in cunostinta de cauza. Te poti uita si pe forumurile din strainatate ce si cum. Motor perfect nu exista, cu atat mai mult cu cat e vorba de motoare care au trecut de 100.000km, dar asta nu inseamna ca e motorul praf. Intretinerea face diferenta intotdeauna.
    -1 points
  38. Fals. Poate sunt niste replici, dar cu siguranta nu sunt BBS.
    -1 points
  39. Nu stiu daca te ajuta cu ceva, eu am avut Michelin de iarna si au fost un dezastru. Foarte tari si cu aderenta scazuta. Poate cele de vara sunt altfel ,nu stiu, insa eu m-am lecuit de Michelin.
    -1 points
  40. Nu e clean look ca nu ai sters chenarul negru de la numar.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!