Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2018 în toate secţiunile

  1. Căutăm copilul in poze...până m-am prins de fapt cine merge la grădiniță. ?
    3 points
  2. Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.
    3 points
  3. Nu o zic fiindca vand eu masina.. ci fiindca asta e realitatea.. Oamenilor, sau cel putin romanilor.. , le place sa fie mintiti frumos.. km putini.. masini facelift.. eventual si r line sau ceva .. daca mai are xenon.. trapa.. extra full mega full.. e vis, exact ce trebuie. Apoi dupa 2 saptamani / o luna-doua apar pe grupurile de facebook dedicate .. si incep sa intrebe de ce nu merge X .. de ce i-a picat Y .. cum face sa nu cheltuie Z mii euro pe cine stie ce picat... Nu mai bat gura degeaba ... cel mai simplu, intrati pe mobile.de.. cautati acolo o masina cu dotarile si starea pe care o vreti, si o sa vedeti preturile reale (si nu sa gasiti una doua ... ci minim 10-15 masini .. ca sa reflecte pretul real) ... si nu va ganditi ca le iau unii din alta parte cu cateva mii mai ieftine ... fiindca daca ar fi asa nu ar mai exista site-uri de genul mobile.de .. si-ar lua toti de la "licitatii" .. de la firme cu circuit inchis.. si prostii d'astea (da, ele exista, dar preturile nu difera atat de mult pe cat spera sau cred unii) . Invit haterii sa dea downvote
    2 points
  4. Dimpotriva 2.0TFSi e un motor care duce multe si care a rezistat probei timpului. Sunt foarte multe 2.0TFSI (TSI) EA113 cu stage 2 si in sus sunt in lume. De regula aici se scrie ce probleme apar mai frecvent. Daca e sa te iei dupa orice forum, orice motor pare cu probleme. De pe forum e bine sa te documentezi cam ce aspecte sunt mai problematice la un motor, ce sa verifici la achizitie, sa vezi cum a fost intretinut etc. Sa poti cumpara in cunostinta de cauza. Te poti uita si pe forumurile din strainatate ce si cum. Motor perfect nu exista, cu atat mai mult cu cat e vorba de motoare care au trecut de 100.000km, dar asta nu inseamna ca e motorul praf. Intretinerea face diferenta intotdeauna.
    1 point
  5. Crezi ca simti daca o masina are 28-29 bar sau daca are 29-30?
    1 point
  6. Sincer, nu stiu ? Ciudat e ca arata ca si cum s-a ciobit chiuveta
    1 point
  7. Golf 7 variant 2.0TDI, 150CP, motor CRLB. Frankfurt - Timisoara, singur, clima pornita non-stop, putin incarcat, doar pe autostrada, viteza medie 105km/h, consum la destinatie 5.5L Timisoara, in oras, in acelasi regim, distanta 7km, viteza medie 13km/h, consum 12.2l.
    1 point
  8. 1 point
  9. Vrei sa bagi boala in mine! Nu mi se pare corect sa lauzi K03. Ti-am spus si in masina, pentru mine idealul ar fi un K04 pe la vreo 320CP dau cu cuplul limitat masiv in partea de jos. Sa fie acelasi cuplu si la 3000 si la 6000, cred ca masina ar fi extrem de fun de alergat! Toata ideea cu modificarea a fost sa imbunatatesc geometria suspensiei si sa mut echilibrul spre supravirare fara sa o intaresc sau sa o cobor si pot spune ca a fost un succes. B14 va ajunge pe masina doar din considerente de timpi de raspuns la input-uri. Se vede si in clipul de mao sus ca masina wobbly in anumite situatii. In fine, dinamica nu e perfecta sub nicio forma. Pe iesirea din viraje puternice, daca nu calci acceleratia spatele are o miscare laterala accentuata (in special cu cauciucuri moi gen Pilot Sport 4). Efectiv rotile din spate au un slip angle mai mare decat inainte si pe iesirea din viraj simti cum revin la 0, nu e foarte placuta senzatia asta de instabilitate dar ma obisnuiesc cu ea. Plus ca ramane de vazut cum se comporta pe ud! Chiar si in forma stock GTI-ul mi s-a parut jucaus pe suprafete cu aderenta scazuta.
    1 point
  10. Am avut ocazia sa merg in masina inainte si dupa modificarile cu fuzete de TT, franele Stop-tech. Tot ce pot sa spun e ca totul e foarte echilibrat, spatele efectiv ajuta masina in curbe, o ajuta sa se roteasca fara sa faca nimic aiurea daca e condusa cat de cat lin. Masina e previzibila si se tine foarte bine la limita, iar ihlades e un sofer capabil sa duca masina la limita si sa o tina acolo mult si bine, nu va dura mult pana va scoate untul din noul set-up. Se tine pe curbe la niste viteze incredibile pentru un FWD pe drumuri publice, mult peste ce as avea nevoie personal, peste ce m-as fi asteptat sincer, si sunt posesor de acelasi motor, pe aceeasi platforma. In curbele foarte stranse iarasi schimba directia extrem de rapid, fara sa se opuna. Plus ca confortul e superb, e un echilibru foarte foarte fain si as spune ca e o masina mult mai capabila decat majoritatea celor "tunate" dupa retete concepute de departamentele de marketing ale firmelor producatoare de piese aftermaket. E dovada clara ca masinile lasate pe burta si rigide nu sunt solutia optima dpdv al performantei si confortului, o masina precum cea din topic va da lectii de confort si fun, cel putin pe strada, unde conducem majoritatea 99,99% din timp. Pot sa spun ca masina dpmdv ar face fata cu brio unei conversii K04 si 300-320cp cu o harta liniara, are efectiv grip incredibil pe curbe, pe cand a mea pare o jucarie prin comparatie. Spun cu mana pe inima ca desi am 100cp peste el, GTI-ul sau chiar si in setup-ul anterior era mai confortabil si mai fun, iar acum e deja in alta liga. Cu B14 cred ca o sa creasca din nou in ochii mei. Dpmdv proiectul GTI e un real succes pentru un daily fun, iar ihlades stie bine ce vrea si cum sa o foloseasca.
    1 point
  11. pe golf am 225/45/17 si pe bora 205/55/16 diferenta e destul de mare la tinuta de drum, mai mare decat diferenta de confort. da, zgaltaie un pic mai tare cele pe 17 dar mai mult decat suportabil in traficul zilnic ps. suntem vecini oare? si eu tot pe la muncii...
    1 point
  12. @cristian26 stai cuminte cu aia alba benzinara. Pretul nu reflecta realitatea. Are ceva dubios la mijloc. Pozele sunt f artistice...si atat. Ori are dublu de km rulati si prost intretinuta, ori este facuta din 20 bucati sudate "bine" intr-un service obscur. plus ca 1.8 benzina sunt problematice si nu multi mecanici stiu cum sa le rezolve. Mi se pare ca a avut piele, fetele de usi asa par a fi din piele. Mai cauta. Mai frunzareste si sectiunea de vanzari auto aici pe forum, ai sa gasesti masini intretinute si bine dotate.
    1 point
  13. Gata , am montat si noile jante, parca e alta masina!
    1 point
  14. Intre timp, astazi m-a sunat de la PTF sa merg sa-mi ridic masina (cine o cerea din Italia a renuntat la ea). Maine voi avea o zi grea. Masina ne plimbata 1 an si jegoasa si cu te miri ce hibe. Bucuros rau nu sunt dar bun rau si asa. Vedem. O zi buna.
    1 point
  15. Zic sa facem un mic rezumat al plimbarii la Lepsa In primul rand, pentru mine este prima oara cand merg acolo si mi s-a parut foarte frumoasa zona, localitatea, totul. Lipsa afluxului de oameni ca pe valea Prahovei, o face sa fie o zona linistita, curata si placuta. Cica i se mai spune si "mica Elvetie" ? Plecat sambata dimineata, Buc-Urziceni-Buzau-Rm.Sarat-Focsani-Vidra-Tulnici-Lepsa, iesit pe E85 pe la Cozieni-Piteasca-Sindrilita, drumul relativ liber cu exceptia tronsonului Movilita-Cosereni unde oprea lumea pe margine sa ia rasaduri si se faceau blocaje si lucrarilor de la podul de la Maracineni. Din Buc pana in Vidra am avut 7.2% cu mancarime la talpa, iar din Vidra pana in Lepsa (serpentine ?) a crescut la 7.5%. Cazare in Tulnici si "naveta" zilnic pana in Lepsa unde restul stateau cu rulotele. (serpentine, serpentine, love, love )
    1 point
  16. După finalizarea unui curs de pilotaj la care am participat, mi s-a dat voie să fac două ture și cu mașina personală, for fun. A fost destul de distractiv, deși anvelopele de iarnă erau absolut complet depășite (după trei săptămâni de la plasarea comenzii, încă nu a venit janta înlocuitoare pentru anvelopele de vară... una din plăcerile de avea un model de jante foarte exclusivist), la fiecare frână și fiecare rotire de volan urlau ca din gură de șarpe. Chiar îmi pare foarte rău că nu am avut PS 4S-urile puse, aș fi fost foarte curios cum se comportă mașina cu ele, mai ales că tocmai coborâsem de pe un type-R și un 228i echipate cu același model de anvelope. Partea foarte mișto a fost că prietenul care m-a filmat era mega entuziasmat de cum se auzea mașina pe circuit, cică se auzea foarte tare chiar și din cealaltă parte a pistei. Din păcate, conform spuselor lui, nici măcar jumătate din sunetul real nu se regăsește în filmare. În plus, se pare că de când cu noul furtun de admisie, se aude destul de tare supercharger-ul la accelerări puternice Am încercat să evit acest sunet dar, de la o vreme, mai ales ținând cont de faptul că este la un nivel destul de redus, a început să-mi placă mult de tot
    1 point
  17. Nu ma pasioneaza cine, ce si cum. Am zis-o ca fapt divers ca uneori ti se face lehamite sa mai postezi. Nu e vreun concurs de like-uri sau dislikeuri. Multumesc de aprecieri. Clipul acesta nu imi da pace fiind practic identica din spate.
    1 point
  18. Nu ai nevoie de VCDS pt citire km stocati in unitate. Intri in Developer mode (Setup se tine apasat mai multe secunde, pana apare meniul) si de acolo poti vedea km stocati. Minutul 2:10 ->
    1 point
  19. Aripile SRS-Tec sunt vopsite si instalate pe masina si arata foarte OEM d.p.m.d.v. In sfarsit masina e functionala.
    1 point
  20. nu neaparat, in mare motorul poate fi la fel, cu diferente la prinderi si forma admisiei/evacuarii. Distributia si pompa de apa nu au de ce sa fie diferite functie de layout. asta e tot ce zic, pana nu ne ia @loghy la alergat.
    1 point
  21. Inca nu v-ati prins ca aici fiecare posteaza ce ulei li se pare lor ca merge tipla.. mai ales in primii 500 km de la schimb Si eu folosesc de 2 ani Polytron si merge perfect, hai, incercati-l si pe asta
    1 point
  22. Salut. Am acelasi motor si am avut aceiasi problema pe care am rezolvat-o. Este edevarat ca racitorul de gaze este de vina, dar nu este vorba de de vreo supapa. Poate ai inteles gresit tu, sau mecanicul s-a exprimat gresit. Racitorul de gaze are o clapeta care este actionata de un actuator, care atunci cand ECU comanda, permite gazelor de evacuare care trebuie sa ajunga la EGR, sa treaca prin acest racitor inainte sa fie din nou introduse in motor. Aceasta clapeta are o bucsa din carbune care tine fix axul ei. De la atatea actionari ale clapetei, aceasta bucsa se uzeaza foarte tare, se largeste, se sfarama si axul clapetei incepe sa joace. Pe acolo incep sa iasa gaze Fasaitul pe care il auzi tu este de fapt zgomotul facut de aceasta pierdere de gaze care nu este normala. Eu am demontat racitorul, am eliminat de tot aceasta bucsa de carbune, prin spargere si am facut o bucsa de bronz si nu mai am probleme.
    1 point
  23. Mergi inapoi la firma unde ai reconditionat turbina. Trebuie sa beneficiezi de garantie la lucrarea care ti-au efectuat-o.
    -1 points
  24. Racitor antigel, termostat, garnitura chiulasa, chiulasa. Vezi seria de la chiulasa, daca se termina in A sau B ultima litere, sunt 90% sanse sa fie fisurata. Daca se termina in C, este bine. Cei mai multi au raportat probleme la: v125, v130, v320, v330, cod chiulasa: 03G 103 373 (A) Versiunea chiulasei se poate vedea (e gravata) pe partea de evacuare, in partea dreapta cum te uiti la motor din fata masinii, sau in partea din stanga cum te uiti dinspre habitaclu.
    -1 points
  25. @blanosulxxl, vezi ca ai gresit. Nu se tine atat timp nici un engine flush in motor. L-ai tinut foarte mult timp. Citeste instructiunile de utilizare care scrie pe eticheta. La unele scrie clar 3-5 minute, la altele mai scumpe 15minute. @crior, tie iti trebuie la masina ulei full saps A3B4 orice marca vrei tu. Evita C3-urile
    -1 points
  26. uleiurile C3 sunt pentru DPF. Nu ai asa ceva la masina. Ele contin aditivi solizi pentru protejarea filtrului de particule. Tie iti trebuie un ulei full saps A3B4, plin de ZDDP (zinc si fosfor in special).Ajuta mult la protectia motorului. Cauta un ulei 5w40 cu norma vw 502.
    -1 points
  27. n-are nici o treaba uleiul 2T cu pornirea la rece. Pune testerul VCDS si vezi ce erori ai stocate
    -1 points
  28. confirm si eu ca este mai silentios motorul cu Wolf 2t decat cu Mobil. Alt ulei super ok de care sunt multumit ,este cel de la Shell.
    -1 points
  29. Sistemul Adblue trebuie eliminat din soft asa am procedat si am facut 60000 km fara nici o problema
    -1 points
  30. Nu mai este indicat sa stai cu motorul sa se incalzeasca pe loc la relanti (racirea este precara pe loc). Pornesti motorul stai cateva secunde si poti pleca de pe loc Iarna poti sta 1-2 minute pe loc pana se dezmortesc un pic geamurile.
    -1 points
  31. Nu ajuta cu nimic aditivii pentru tachetii hidraulici gen wynns sau liqui moly. Recomandabil a se verifica starea tachetilor si daca nu mai sunt in stare buna, a fi inlocuiti . Cei mai buni sunt INA
    -1 points
  32. @techmaster34 foloseste pentru spalat piesele din instalatia de franare, brake cleaner sau spray pentru curatat franele.
    -1 points
  33. In concluzie -e vreun motor EA113 de tipul 2.0 TFSI, care e cat de cat fiabil ? Ce am vazut pe aici - numai povesti horror ! Doream o masina pe benzina - avand in vedere ca motoarele diesel incep sa fie blamate peste tot in lume, dar vad ca nemtii pur si simplu nu au idee sa faca un astfel de motor !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!