Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2018 în toate secţiunile
-
Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste stopuri, dar simteam nevoia de o schimbare pe undeva, cumva. Peste nicio saptamana vor fi 2 ani de la data productiei.5 points
-
Alo, alo, ce inseamna asta?! Putin respect, GTI rulz ? La plecarea de pe loc poate ia ceva avans, dar apoi are de tras ~200kg plus cu aceeasi cai si acelasi cuplu. Iar o data ce se termina linia dreapta devine un break nu tocmai lipit de sol. Insa in viata de zi cu zi sigur este mult mai distractiv cu soft si intre el si GTI nu cred e mare diferenta. @CristiALF: sa te bucuri de caii in plus si ai grija la radare ?3 points
-
@ShadoWzZ: Da, normal ca “oficial” nu am cum sa stiu/masor nimic. Ceea ce am spus ca simt este strict parerea mea, poate fi corecta sau gresita. Ideea e ca diferenta fata de stock o simt cumva main mare de 60Nm (20%). De asemenea, citirea valorilor de cuplu din timpul testelor de dupa soft, cu masina folosind aceeasi benzina si pusa in manual tr 3 a aratat valori de 38x Nm (primul run) si 37x Nm pt cele secundare. Este adevarat, aceste valori sunt unele cumva “calculate” soft. Totusi, ca referinta, citirea lor dinainte de soft a relevat exact valorile de cuplu max rezultate si la testul dyno stock, respectiv 296-297 Nm max la primul run. @mihai.onu94: Valorile scoase de 4wd pot fi si in jurul a 245cp. Dar nu asta e ideea, ca si valori sunt oricum in marjele specificate de Revo. Multumesc @cristi511, pare ca toata lumea imi spune acelasi lucru2 points
-
Nu o zic fiindca vand eu masina.. ci fiindca asta e realitatea.. Oamenilor, sau cel putin romanilor.. , le place sa fie mintiti frumos.. km putini.. masini facelift.. eventual si r line sau ceva .. daca mai are xenon.. trapa.. extra full mega full.. e vis, exact ce trebuie. Apoi dupa 2 saptamani / o luna-doua apar pe grupurile de facebook dedicate .. si incep sa intrebe de ce nu merge X .. de ce i-a picat Y .. cum face sa nu cheltuie Z mii euro pe cine stie ce picat... Nu mai bat gura degeaba ... cel mai simplu, intrati pe mobile.de.. cautati acolo o masina cu dotarile si starea pe care o vreti, si o sa vedeti preturile reale (si nu sa gasiti una doua ... ci minim 10-15 masini .. ca sa reflecte pretul real) ... si nu va ganditi ca le iau unii din alta parte cu cateva mii mai ieftine ... fiindca daca ar fi asa nu ar mai exista site-uri de genul mobile.de .. si-ar lua toti de la "licitatii" .. de la firme cu circuit inchis.. si prostii d'astea (da, ele exista, dar preturile nu difera atat de mult pe cat spera sau cred unii) . Invit haterii sa dea downvote2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Dupa cum am spus si in PM< octavia cu senzori de impact lateral spate nu am vazut.1 point
-
Posibil fire rupte in manson intre stilp si usa.Senzorii sunt in usi.1 point
-
1 point
-
Timp de aproape 3 ani am stat cu asa ceva in bord. Odata ce te inveti cu asemenea ecran este foarte greu sa cobori la diagonale mai mici. In prima saptamana dupa ce am luat B8-ul ma lua groaza cand bagam in marsarier si vedeam amaratul asta de ecran de 8". Mai ca-mi venea sa-l smulg din bord Asa ca diagonala este in continuare un factor important in luarea decizei finale. Deh, sunt batran...am inceput sa chiorasc, am nevoie de diagonala cat mai mare1 point
-
@Florian.A. singura solutia viabila si la final chiar mai ieftina e achizitionarea a patru injectoare noi cu acest cod 03L130277S ... -recomand inlocuirea la reprezentata sau la un service care are trusa originala VAS pentru a curata tecile in mod corect. -alta solutie nu exista (vezi postarile vechi) -sunt piese de inalta performata ce nu pot fi reconditionate sau plimbate de la un motor la altul... codul de pe injector e valabil doar in primii 1000 km pana ecu face corectiile necesare. Am facut testul si am pus de pe o masina pe alta un injector nou cu 1000 km si nu mergea decat pe masina unde a fost instalat prima data chiar daca a fost scris codul in ECU la a doua masina....smart nu? :))1 point
-
Confirm si eu acest comportament pentru Nokianurile de iarna. Eu am avut WR D4, 205/55/16, made in Rusia. Fara probleme 3 ierni, uzura minima, dinamica corecta pentru conditiile de drum.1 point
-
Inca se tine bine a mai crapat un rulment , de data aceasta nu mecanic doar O-ringul de la ABS a fost mancat de rugina asa ca am schimbat tot rulmentul cu unul SKF , cel cu problema a fost Spate dreapta , cel la care am mai schimbat un senzor de abs in trecut......senzorul a fost si el schimbat , a fost tocat la capat de rulmentul mancat de rugina , dadea eroare de intermitent..... In rest am mai schimbat cateva furtune de combustibil si spre uimirea mea am detectat o pierdere de antigel , destul de mare.....adica vasul era pe minim .... am gasit problema destul de repede , un O-ring cu problema , l-am inlocuit , am completat cu antigel si acum pare totul in regula . Suntem tot in teste Mai am eroare din cand in cand pe broasca soferului , o sa o reconditionez iar cand am timp Lucrurile astea mici ma macina, cu toate ca merge impecabil ......isi arata varsta......parca presimte ceva ?1 point
-
1 point
-
Poate o fi de la faptul ca e 4motion ? Ma gandesc ca nu ai cum sa stii cum se simte exact 360 Nm ca sa poti spune ca se simt mult mai mult de 360.1 point
-
1 point
-
Masina a stat pe bara aproape 3 saptamani cat am hoinarit prin lume? A capatat papucii de vara si se comporta la fel de bine ca si cu ghetutele de iarna. Am descoperit un buton care pare a fi noua jucarie.."GTE". A inceput sa-mi cam placa si l-am tot frecat in ultimele zile Sper sa-mi treaca repede si sa ma potolesc! In rest, am inceput exploatarea in regim hybrid daca tot car dupa mine in permanenta in motor termic TSI. Si orice as face, oricat de aglomerat este drumul prin oras consumul de benzina sta undeva intre 3,5 si 3,8. Ieri am strabatut orasul in orele de trafic maxim si am ajuns home cu 3.8. In concluzie fie ca merg doar pe baterie sau folosesc motorul termic masina tot econominca ramane? Am mai tras de margini si ecranul a ajuns la 9"....? Dar tot mic mi se pare...finalul va fi tot un 10,2"1 point
-
Am gasit un suport mai estetic, Bury 0-02-22-0318-0, dar cred ca system 8 vs 9 inseamna ca nu incarca, corect? Nu stiu sigur daca intra si iPhone 8 in el, din ce am vazut la cel original VW (000051435AH) scrie ca merg toate, 6, 6S, 7, 8. Eu as fi tentat sa-l deschid si sa ii bag un Qi wireless charger in el, ar arata mult mai bine decat cu cablul pe langa.1 point
-
Eu stiu ca e pe dos..garantia este 2 ani de la producator si inca 2 ani de la importator.1 point
-
@MihaiJMB Nu am spus ca 1.0TSI este o motorizare mica. Eu am comparat cu a mea masina 1.5dci 82cp si mi-a reiesit ca la aceeasi greutate aproximativa primeam +38% CP, +80 Nm cuplu extra si inca +50% portbagaj extra. Daca ma da soata afara din casa am unde dormi lejer Si apoi a aparut 1.4 la promo. Iar cei mai cu experienta de pe forum si chiar si posesori au zis.....CUMPARA-O. I-am ascultat desi nu am facut TD cu versiunea asta. Am facut cu 1.5DSG care e tot pe acolo doar ca este un motor mai nou si se cunosc mai putine despre el. PS. Alege varianta STYLE in detrimentul celei Smart. Parca asa am inteles ca este mai ok....daca nu mea culpa. PS. 2. Reducerile pe care le primesti daca mai sunt masini din promotie sunt 3500 (20ani) + 1450 (clever pack) + dealer (aici eu am prins 485e) = 5435e...cat una SH @Doc Morelli Este posibil ca ce este in acea lista sa nu fie si real pe stoc. Cel mai bine este sa sune la dealeri sau sa faca o vizita la unul cu lista sa verifice si real1 point
-
@Muale, degetul IV de la piciorul stang. De asta pedala de ambreiaj a fost inaccesibila. Singurul moment in care am regretat lipsa DQ200 aka DSG7 uscat. Din fericire cu o talpa tare care nu flexeaza dupa 2 saptamani am putut conduce. Stopurile are on the way, pe ideea you only live once. Sper sa plece si cele stock la fel de repede.1 point
-
După finalizarea unui curs de pilotaj la care am participat, mi s-a dat voie să fac două ture și cu mașina personală, for fun. A fost destul de distractiv, deși anvelopele de iarnă erau absolut complet depășite (după trei săptămâni de la plasarea comenzii, încă nu a venit janta înlocuitoare pentru anvelopele de vară... una din plăcerile de avea un model de jante foarte exclusivist), la fiecare frână și fiecare rotire de volan urlau ca din gură de șarpe. Chiar îmi pare foarte rău că nu am avut PS 4S-urile puse, aș fi fost foarte curios cum se comportă mașina cu ele, mai ales că tocmai coborâsem de pe un type-R și un 228i echipate cu același model de anvelope. Partea foarte mișto a fost că prietenul care m-a filmat era mega entuziasmat de cum se auzea mașina pe circuit, cică se auzea foarte tare chiar și din cealaltă parte a pistei. Din păcate, conform spuselor lui, nici măcar jumătate din sunetul real nu se regăsește în filmare. În plus, se pare că de când cu noul furtun de admisie, se aude destul de tare supercharger-ul la accelerări puternice Am încercat să evit acest sunet dar, de la o vreme, mai ales ținând cont de faptul că este la un nivel destul de redus, a început să-mi placă mult de tot1 point
-
Eu nu sunt convins de stopurile de FL; cateodata imi plac, alterior nu. Iar pretul nu ajuta la o decizie pro, intr-adevar.1 point
-
1 point
-
Si ce crezi, ca altii n-au avut si ei probleme cu loturile la un moment dat? Calitate "garantata"...o sintagma teoretica. Dar inteleg rationamentul tau. Insa acelasi principiu e valabil in orice...si la masini ai putea gandi ca nu trebuie sa ajungi la garantie nu? Si iata ca ajungem foarte multi, cu diferite marci. Eu totusi nu am auzit de foarte multa lume atat de panicata de patanii cu Nokian.1 point
-
1 point
-
S-a cam pus praful pe aici Exploratorul continua sa bata drumurile din tara asta in ultimile doua luni am mai batut drumuri de Bacau , Cluj si Oradea . Cu mici probleme specifice varstei : a mai crapat un senzor ABS si pe cealalta roata spate si l-am schimbat si pe acesta : A crapat si rulmentul Fata Dreapta , la fix 50.000 de la schimbarea acestuia , au fost amandoi rulmenti fata schimbati in urma cu 50.000 km , unul a picat in primii 2000km iar acesta la 50K. ......deci NGH .... l-am inlocuit cu un rulment FAG care pana acum este ireprosabil . A urmat apoi revizia : am trecut pe ulei Valvoline Xtreme MST C3 5w40 care vreau sa spun ca este super pana acum , am deja 500 km si vad ca joja a ramas la maxim . Tonalitatea motorului este diferita fata de toate uleiurile folosite de pana acum. Pentru filtre am mers pe Purflux . Odata cu revizia am aerisit si franele + ambreiajul , lichidul de frana din sistem era curat dar better be safe ! Sa vina vremea frumoasa sa trecem la jantele de vara ! PS: Exploratorul a depasit 9 ani de cand este in posesia mea1 point
-
Salut! Revenind la oferta noastra, aceasta nu continea discuri TRW! Din experienta noastra se ovalizeaza. De unde concluzia ca este 650 lei manopera? NIMIC MAI FALS! A fost dat un pret global piese si manopera. Oferta afisata cu discuri TRW NU NE APARTINE! Noi lucram cu ATE!Mult succes la montaj! In ceea ce priveste ofertele de pret online, o sa ne miscam intodeauna mai incet decit un magazin, avem 12 importatori la care sa cerem oferte, mai avem de comandat piese la masinile programate si pentru cele aflate in lucru.La noi tot timpul ofertele vor fi globale!Pentru cei care inteleg din acest topic ca firma Carfix ofera raport pret calitate, si nu cel mai mic pret ,evitam vizitele neplacute pentru clienti in ceea ce priveste problemele de garantie.De experienta Carfix in ceea ce priveste alegerea producatorului de piese nu ne dorim sa beneficieze decit clientii fideli Carfix.Firma noastra se bazeaza pe un portofoliu de clienti fideli, si pe clienti noi recomandati de catre acestia. Rog ca in acest topic sa nu mai posteze decit clientii Carfix, este un topic de feedback, nu pentru potentiali clienti! In al doilea rind, fara sa verific preturile, par cam micute! Pentru cei care doresc si garantie, preferabil sa achite piesele si manopera la unitatile service. Sunt putine unitatile service care stiu sa monteze corect, si mai putine care verifica eficacitatea la frinare dupa inlocuire, de aceea de multe ori acestea sunt refuzate la garantie de catre furnizori. Daca doriti ca sa aveti pe viitor unde sa va reparati bine masinile, efectuati reparatiile si achizitiile de piese in acelasi loc, nici un service nu poate supravietui doar din manopera! Din punctul meu de vedere, Autokarma si altii ca ei sunt pentru un segment de clienti bine definit si anume, pentru cei care isi repara singuri masinile sau pentru cei care lucreaza pe la garajul unui prieten, fara pretentii de garantie. Altfel, Autokarma si ceilalti sa isi achizitioneze un stand de frine, aparat de schimbatul lichidului de frina, diferite prese, sa se autorizeze, sa plateasca si oamenii care repara masinile, si sa vedem daca mai pot sa vinda piese cu 5% adaos! Rog moderatorii sa se autosesizeze, este vorba despre informatii false, si cineva "foarte bine intentionat".1 point
-
1 point
-
M-am intors si eu din micul meu eurotrip in care m-am bucurat sa revad Austria si Germania si sa vad pentru prima data Italia si, mai ales, Elvetia. Traseul a fost asa: Bucuresti - Munchen (2 nopti) - Bormio (1 noapte) - Lacul Como (1 noapte) - Elvetia - Munchen (3 nopti) - Viena (1 noapte) - Bucuresti. Despre drumurile dintre ele am scris aici. Desi nu eram eu cel mai mare prieten al italienilor, Lacul Como chiar m-a impresionat si il recomand tuturor, mai ales ca e destul de accesibil un zbor pana la Milano de unde poti lua trenul ca sa ajungi aici. Am vizitat Castello di Vezio din Varenna, de unde privelistea era splendida, am mancat o pizza pe malul apei si apoi am trecut cu ferry la Bellagio. Gradinile vilei Melzi sunt fantastice, merita cei 4EUR pe care i-am platit. Partea vestica a lacului nu a mai incaput in program, asa ca am lasat-o pentru data viitoare. Prima poza este Lago di Resia, urmatoarele sunt cu lacul Como: Ziua urmatoare am petrecut-o in Elvetia, unde am vizitat St. Moritz timp de vreo 2ore, destul cat sa ne dam seama de ce are renumele pe care il are. Foarte frumoasa statiunea, curata, totul la locul lui si un aer aparte, per total. Cred ca iarna cand e totul inzapezit este deosebit, dar nici acum cand padurile erau colorate si muntii din departare plini de zapada nu este de neglijat. Pe drumul spre Germania, am ramas impresionati de peisajele pe care le are tara asta de oferit. Si inca am vazut doar un coltisor al ei, dar este pe lista pentru un concediu mai amplu, vreau sa vad si orase mai mari si sa o colind mai detaliat. 2 dintre pasurile montane din Elvetia (Bernina si Fluela Pass): St. Moritz: Seara am ajuns in Liechtenstein, la Vaduz, dupa ce am trecut de cea mai ciudata zona de granita ever. La iesirea din Elvetia e o unitate militara care parea a fi fost candva o cetate medievala, si dupa ce intri practic in curtea ei, ajungi la o poarta lata de o singura masina, te intrebi de 3 ori daca nu cumva ai gresit drumul in timp ce te uiti la soldati cu armele la gat care stau de vorba linistiti, si pana la urma treci incet prin acea poarta, unde ti se deschide o pajiste verde si lata de ambele parti ale drumului, cu un castel care troneaza in departare in varful unui deal - Gutenberg Castle. Liechtenstein este o tara mica, dar care mi-a placut foarte mult. Prima comparatie care mi-a venit in minte este ca seamana cu Cartierul Francez din Bucuresti, doar ca asa e toata tara. Case frumoase si aranjate, gradini cu iarba verde si flori colorate, si deasupra lor, Vaduz Castle. Am mers pana sus la castel doar ca sa aflam ca de fapt nu se viziteaza, fiind resedinta printului tarii, apoi am coborat din nou in oras unde am vazut primele 6 obiective de pe tripadvisor in 5 min Ne-am mai plimbat putin, ne-am mai minunat de linistea care era pe strada la ora 20 (in 60 min petrecute in centrul orasului, am numarat 9 oameni pe strada) si apoi am plecat catre Munchen. Vaduz Castle: In rest, ne-am petrecut zilele in Munchen si imprejurimi: am facut un tur al Allianz Arena, am vizitat Memorialul de la Dachau, am profitat de ocazie si am baut o bere la Oktoberfest, de care am fost placut surprins, cumva galagia si haosul de acolo m-au atras si mi-au placut, acum inteleg de ce lumea face din asta un obiectiv in sine. In ultima zi am luat (pret de 22km ) la picior orasul in cautarea suvenirurilor, bifand (din exterior) mare parte din obiectivele din centru si bucurandu-ma sa revad Marienplatz si primaria cea noua. O mentiune speciala pentru Palatul Nymphenburg - un rival la o scara mai mica pentru mult mai cunoscutul Schonbrunn - si pentru Park Cafe unde am gasit o atmosfera deosebita, de mult nu m-am mai simtit asa bine intr-o cafenea. Oktoberfest, Schloss Nymphenburg si un magazin random de pe strada :: Next stop: sa speram ca va fi Scandinavia, pe acelasi tipar.1 point
-
Tocmai am dat comanda ASTAZI la Unix, dureaza o saptamana pana vine. Am gasit cu 277lei amandoua. G052141A2 are 20g, G060751A2 are 120g...lol Zici ca sunt de unica folosinta. Liqui Moly face lucruri bune in general, cred ca o sa te ajute si la iarna... Daca postai ieri, sigur imi luam si eu. :-) Mult succes!1 point
-
@razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.1 point
-
0 points
-
Cand regenereaza creste consumul???Dacă da de ce uneori scade ?? Stie cineva ? Ex: uneori se duce la 1.0 l/h si alte dăți si cel mai des 0.5 l/h normal ar fi 0.6l/h toate astea in relanti ....iar cand este la 0.5 l/h consumul pe 100 km este 16 l in oras0 points
-
Cei de la Midocar evita sa imi dea un raspuns concret in legatura cu reparatia. Mi-au spus ca este din cauza benzinei, ca au patit acelasi lucru la un Porsche 911. Momentan chiar nu stiu ce s-a intamplat de s-a topit admisia. Tot ce fac este sa stau sa ma uit cum se pune praful pe masina.0 points
-
Lol, decat sa treci de la 16 la 17 mai bine ramai la 16. Daca vrei sa schimbi jante treci direct pe 18, altfel le schimbi cam dejeaba.-1 points
-
Să mai punem niste poze zic. Am făcut deja 3200 de km cu mașinuța. Pana in prezent toate bune. Mâine schimb uleiul si filtrele ca sa fie bine să Nu fie rau. Am găsit si modelul de jante, aparent se numesc Blade si sunt Oem dar pe net scrie ca ar fi de golf 7. Apropo de ultima poza. Are idee cineva ce buton lipseste de acolo ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00