Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2018 în toate secţiunile
-
Intre timp, astazi m-a sunat de la PTF sa merg sa-mi ridic masina (cine o cerea din Italia a renuntat la ea). Maine voi avea o zi grea. Masina ne plimbata 1 an si jegoasa si cu te miri ce hibe. Bucuros rau nu sunt dar bun rau si asa. Vedem. O zi buna.7 points
-
Masina a stat pe bara aproape 3 saptamani cat am hoinarit prin lume? A capatat papucii de vara si se comporta la fel de bine ca si cu ghetutele de iarna. Am descoperit un buton care pare a fi noua jucarie.."GTE". A inceput sa-mi cam placa si l-am tot frecat in ultimele zile Sper sa-mi treaca repede si sa ma potolesc! In rest, am inceput exploatarea in regim hybrid daca tot car dupa mine in permanenta in motor termic TSI. Si orice as face, oricat de aglomerat este drumul prin oras consumul de benzina sta undeva intre 3,5 si 3,8. Ieri am strabatut orasul in orele de trafic maxim si am ajuns home cu 3.8. In concluzie fie ca merg doar pe baterie sau folosesc motorul termic masina tot econominca ramane? Am mai tras de margini si ecranul a ajuns la 9"....? Dar tot mic mi se pare...finalul va fi tot un 10,2"5 points
-
4 points
-
3 points
-
Nu o zic fiindca vand eu masina.. ci fiindca asta e realitatea.. Oamenilor, sau cel putin romanilor.. , le place sa fie mintiti frumos.. km putini.. masini facelift.. eventual si r line sau ceva .. daca mai are xenon.. trapa.. extra full mega full.. e vis, exact ce trebuie. Apoi dupa 2 saptamani / o luna-doua apar pe grupurile de facebook dedicate .. si incep sa intrebe de ce nu merge X .. de ce i-a picat Y .. cum face sa nu cheltuie Z mii euro pe cine stie ce picat... Nu mai bat gura degeaba ... cel mai simplu, intrati pe mobile.de.. cautati acolo o masina cu dotarile si starea pe care o vreti, si o sa vedeti preturile reale (si nu sa gasiti una doua ... ci minim 10-15 masini .. ca sa reflecte pretul real) ... si nu va ganditi ca le iau unii din alta parte cu cateva mii mai ieftine ... fiindca daca ar fi asa nu ar mai exista site-uri de genul mobile.de .. si-ar lua toti de la "licitatii" .. de la firme cu circuit inchis.. si prostii d'astea (da, ele exista, dar preturile nu difera atat de mult pe cat spera sau cred unii) . Invit haterii sa dea downvote2 points
-
Nu stiu ce relevanta are sa postezi consumuri facute la vale. (500m Domasnea, 100m Lugoj). Sunt sigur ca poti obtine consumuri de 0,5- 1- 2l/100 Km in frana de motor coborand Transfagarasanul.2 points
-
@Muale aparent e indicat sa raman in pana la munte, o las sa se duca si ajunge jos cu tot cu bateriile incarcate Am fost ieri pana la Campina, tot cu ea, logic, si am fost mai curajos de data asta. Am plecat din Bucuresti cu bateria plina si n-am mai oprit in Ploiesti. Am ajuns cu un sfert de baterie la destinatie dar am si mers la viteze de autostrada deci a fost ok... Am incarcat cat am stat acolo, pentru ca la casa se poate... si seara am plecat inapoi spre Bucuresti. Masina a apucat sa incarce doar jumatate de baterie in vreo 5 ore asa ca am plecat cu ceva peste 3/4 din baterie si 93 Km autonomie. Ma gandeam sa opresc 5-10 minute in Ploiesti sa mai incarc ceva dar nu a mai fost nevoie pentru ca cei 93 km range au devenit 105 cand am ajuns in apropierea Ploiestiului (adica dupa ce am si mers vreo 30km ) si asta datorita consumului extrem de mic datorat, pe de o parte vitezei foarte mici (am mers cu 80 km/h pe pilot automat), dar si, probabil, faptului ca eram intr-o slaba coborare... Am mers asa tot drumul, toate drumurile le fac pe DN1 pentru ca e si mai scurt cu vreo 10km, si pentru mine asta conteaza, si nici nu vreau sa fiu unul dintre aceia pe care ii injur ca merg cu 90-100 km/h pe autostrada (eventual si pe banda 2...), si am mai oprit doar acasa, 99 km in total, cu 35km autonomie (cam un sfert de baterie). Urmatoarea oprire, Busteni!2 points
-
Poate o fi de la faptul ca e 4motion ? Ma gandesc ca nu ai cum sa stii cum se simte exact 360 Nm ca sa poti spune ca se simt mult mai mult de 360.1 point
-
Breaking News... Schimbat capetele de bara St./Dr. Lemforder Germany....facut unghiul de fuga la AutoSoft.1 point
-
Parere personala, Andorid Auto e net superior Easyconnected , easyconnected e bun pentru cei care au unitati Desay 187A , daca ar fi sa iti cumperi unitate noua recomand NoName 187B , chiar daca nu are AA poti sa instalezi ulterior firmware cu AA1 point
-
1 point
-
Am o problema legata de trapa. La un momet dat, datorita mizeriei adunate nu a mai functionat. Am fost la service "autorizat" metrotehnica... Au demontat-o, au curatat-o si au montat-o la loc. Numai ca mecanicii au fost praf si montajul la fel... Un service webasto mi-a dat raspuns ca trapele montate in fabrica se serviseaza doar in unitati autorizate. Stiti un service cu oameni capabil? Fara metrotehnica. Sunt varza. Au desfacut trapa si se uitau ca viteii la poarta noua. "sefu, nu am desfacut in viata noastra o trapa". Imi trebuie un service autorizat cu oameni care se pricepi. Plapumari sunt multi in reteaua vw. Oricum urmatoarea masina nu va fi din grupul vw. multumesc.1 point
-
Numele topicului tau ma tot trimite cu gandul la meme-ul cu The future is now old man1 point
-
Eu am zis ca scot o sarma si o arunc pe liniile de curent de la tramvai... Asa ca daca ma vedeti pe linia de tramvai nu depasesc coloana, ci incarc masina1 point
-
1 point
-
Am dat cutia jos la Lup,asta dupa ce am folosit toate injuraturile posibile si imposibile,caci totul este asa de inghesuit pe acolo. De recomandat,din proprie experienta.A se desface suportul care tine cutie de caroserie,cel prins cu doua suruburi M10. Eu m-am chinuit pt ca afurisitul de cioc de la cutie se baga in toate alea si nu se lasa cutia data jos. Voi pune alta cutie,iar pe aceasta o voi diseca sa ii fac autopsia,caci si selectorul era stramb si trebuia sa folosesti doua maini pt a schimba vitezele. Flansa pe care culisa rulmentul era praf,rulmentul asijderea. Sunt profund dezamagit de conceptie. Cablul de ambreiaj debraiaza cu camasa,rulmentul este lipit pe soarele placii,ceea ce nu este permis,etc,etc. Va mai tin la curent cu ce prostii am mai facut pe acolo.1 point
-
Nu conteaza temperatura uleiului atunci cand il dai afara ci doar atunci cand i se face nivelul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cine naiba merge extra urban cu 70km/h... chiar m-ai facut curios, o sa fac un test zilele astea, de curiozitate, si revin cu datele. In alta ordine de idei, @raducut123 a ta cu ce anvelope a venit echipata? Mie aici in Olanda mi-au livrat-o cu Nexen N'fera... nici n-am auzit de astea si ma asteptam la ceva mai calitativ gen Michelin sau Continental.... acu 13 ani cand am luat Logan pana si ala a venit echipat cu Continental.... ?1 point
-
1 point
-
vreau sa cred ca ai curatat acolo la cutia de conexiuni. daca nu merge flash-ul ori ai montat ceva aiurea (greu de crezut ca mufa de la maneta e monobloc) ori e maneta cu probleme1 point
-
Gata, pot sa pun poze. Cam asa de jegos era nespalatul asta : ) ) Si atat de lucios e acum Daca nu mai sta in strada, l'am scapat de capacele alea luate din targ si cat de curand va primi capacele originale pe care le tin in casa de cativa ani. Legat de faruri ... venira. Si instalatia de autoleveling de la Kufatec. Am luat si alt BCM. Sper ca maxim saptamana viitoare sa ma laud cu ele : ) ) )1 point
-
A trecut si ziua de 28. Timpii nu au fost ce ma asteptam pentru ca am probleme cu temperaturile pe admisie si puterea scade simtitor dupa prima tura. In schimb, ma declar incantat de noul setup al suspensiei! Mi-era frica degeaba ca e prea supraviratoare, pe circuit echilibrul masinii e mult imbunatatit. Subvirarea nu e o problema, masina are resurse chiar daca este extrem de moale pentru circuit. Dar asa cum se intampla la teste... gasim probleme. E nevoie de intercooler mai mare (si, probabil, de radiator de AC nou ca sa nu blocheze fluxul aerului) pentru ca temperaturile pe admisie sunt foarte mari si scade puterea mult de tot. La prima trecere pe linia dreapta ajung pe la 200-205km/h inainte de franare, in turele urmatoare nu mai depasesc 185km/h. Si la frane trebuie umblat putin fiindca in graba in care am facut lucrurile am pus lichid de frana generic si dupa 2 sesiuni de 20' pedala s-a inmuiat. Au fost substantial mai bune decat cele stock cu Motul RBF600 si EBC Yellowstuff, asa ca am incredere ca vor ajunge ce trebuie Stoptech-urile. Chiar si cu problemele astea mi-am egalat personal best-ul, un 2:06.8. GoPro-ul ne-a facut figuri si n-am prins primele 2 sesiuni, asa ca n-am filmat decat ultima sesiune cand masina voia sa ia foc. Am avut doar un 2:11 aici, se vede si pe filmare ca mi-era frica pe franare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gata, am rezolvat deocamdata cu vibratiile la franare Golf 4, 1.6: Necesar: - ceas comparator pt masurare ovalizare butuc, 25 ron precizie 0.001, de la olx (asa ii zic eu la talcioc). Ceasurile de 0.01 erau 20 ron - 4 discuri frana ATE, 2 seturi placute ATE. - Vaselina etriere "ATE Plastik 75ml" pt culise etriere, etc. De notat ca am mers la 5 magazine si nimeni nu stia ca la etriere se pune vaselina speciala!!! La al 5-lea nu stiau nici ei, dar le-am aratat produsul pe telefon si l-am putut comanda cu livrare in 60min. Discurile vin cu surubelele de prindere (cate 1 buc pt fiecare), placutele spate vin cu tablitele culisante. Am curatat de rugina rotile de aluminiu in zona prezoanelor (pe interior) pentru a se aseza perfect plan pe discurile de frana. Rugina era de la discurile vechi si pelicula respectiva avea cel putin 0.5-1mm in unele zone. Acum totul este "smooth like butter" cand franez Fabricantul spune 200Km fara frane bruste in toate prospectele produselor. Installer la cele de mai sus am fost eu pentru ca nu imi place sa merg la service si sa ma trezesc cu axe culisante necuratate si neunse, suruburi lipsa, batai cu ciocanul, neverificare cu ceasul comparator, etc.1 point
-
Sa mai stergem putin prafu. Deja s-a amanat de 3 ori. Toata lumea trage de timp cat poate. Cand se intampla ceva revin.1 point
-
Ca un bun proprietar de agregat am zis sa nu merg totusi 30K cu uleiul, si daca tot aproape am ajuns de 150K am decis sa fac o rezervare ptr schimb de ulei la ATU, facut rezervare la 19.99 euro . Cumparat Liqui Moly 4200 de pe amazon, luat si un filtru MANN si mers sambata dimineata la ATU , Si aici vine una din partile cele mai enervante ptr mine in DE, sunt o gramada de chestii super faine in tara asta sa n-o luati in nume de rau, dar chestia asta ma enerveaza la culme . Ajung acolo arat rezervarea online, la care omuletul imi zice ok, o sa va coste 45 de euro schimbul !!!! Deci tu faci rezervare online la 19.99 cu uleiul tau, dar ei nu-ti spun ca iti baga pe gat filtrul de ulei de la ei, plus inca ceva serviciu ptr reciclare ulei si ajungi la 45 ! Am inghitit galusca si le-am spus ok, dar ca as prefera totusi sa foloseasca filtrul meu . Asadar am predat cheile, si m-am mai uitat din cand in cand ce face mecanicul pe la masina, desi era un frig cam nasol afara nu prea de stat si tras cu ochiul . Un lucru bun, desi auzisem de la alt coleg ca ATU extrag uleiul cu pompa, am vazut ca a urcat masina pe elevator si a dat scutul jos, deci cred ca a scurs uleiul pe la buson . A doua parte buna, pana la urma a acceptat mecanicul sa foloseasca filtrul meu MANN, al lor era Hengst ! si mi-a redus pana la urma pretul filtrului asa ca am ajuns doar la 35 euro din aia 19.99 ! Masina merge bine, n-am avut timp sa ma uit mai atent pe dedesubt sa vad daca n-a uitat vreun surub pe la scut sau ceva . Am verificat compartimentul motor dupa schimb, erau patat un pic cu ulei prin zona filtrului dupa schimb dar cam atat . Bidonul gol de la ulei mi l-a dat inapoi, ce pot sa sper e ca chiar au pus uleiul pe care l-am dat . Sper ca urmatorul schimb sa-l fac eu peste 1 an, dar am oarecare frica sa ma bag sub masina. si cu pompa sa il trag iarasi nu imi place . Poate ajung totusi la anul la vara acasa si acolo am garaj si canal . Asteptand prin ATU m-am mai uitat la una alta, si am observat si niste cauciucuri de iarna noi, intr-adevar ale mele la 4 mm sunt aproape de momentul schimbarii, dar o sa fac treaba asta la anul.1 point
-
Era mai frumos cu suportul, nu incomodeaza cu nimic, capacul de janta nu e o alegere potrivita, mie nu imi place deloc, nu e locul lui acolo, dar fiecare cu placerea lui.1 point
-
Consum cand iti pui mintea sa mergi in modul eco + ceva depasiri din scurt, altfel arata si 5.2. (DN6 pana la intrare pe A6). Dupa autostrada creste :-). Ca sa am o statistica mai "detaliata" am inceput sa imi pun consumurile pe 'spritmonitor. de' . Diferenta ar fi undeva intre 0.1-0.4 fata de ce arata computerul de bord, variaza. Variatiile mai mari apar as zice atunci cand te "târăști" prin oras.-1 points
-
Aceeasi relevanta ca si postarea unui alt consum, de exemplu, de la Iasi la Timisoara (cu ocol prin Hateg - Caransebes, din motiv de drumuri "bune")... niciuna. (Acolo nu am folosit modul eco deloc, modul sport la depasiri si drumuri virajate, normal in rest, cu directia setata pe sport.) Ce am postat inainte era doar un "fun fact", nimic mai mult, de aceea precizarile de rigoare, pentru a nu creea impresii gresite. Ca o concluzie personala, daca merg cu ACC-ul activat, am consum mai mare, dar poate pentru altcineva e invers. Pe autostrada, de la 110km/h in sus, creste consumul simtitor. Clima, la temperaturile de acum, fata de luna anterioara, creste consumul. La fel, daca merg pe drumuri virajate, se duce naibii toata economia facuta pana acolo. ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00