Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.05.2018 în toate secţiunile

  1. Gata, pot sa pun poze. Cam asa de jegos era nespalatul asta : ) ) Si atat de lucios e acum Daca nu mai sta in strada, l'am scapat de capacele alea luate din targ si cat de curand va primi capacele originale pe care le tin in casa de cativa ani. Legat de faruri ... venira. Si instalatia de autoleveling de la Kufatec. Am luat si alt BCM. Sper ca maxim saptamana viitoare sa ma laud cu ele : ) ) )
    6 points
  2. După finalizarea unui curs de pilotaj la care am participat, mi s-a dat voie să fac două ture și cu mașina personală, for fun. A fost destul de distractiv, deși anvelopele de iarnă erau absolut complet depășite (după trei săptămâni de la plasarea comenzii, încă nu a venit janta înlocuitoare pentru anvelopele de vară... una din plăcerile de avea un model de jante foarte exclusivist), la fiecare frână și fiecare rotire de volan urlau ca din gură de șarpe. Chiar îmi pare foarte rău că nu am avut PS 4S-urile puse, aș fi fost foarte curios cum se comportă mașina cu ele, mai ales că tocmai coborâsem de pe un type-R și un 228i echipate cu același model de anvelope. Partea foarte mișto a fost că prietenul care m-a filmat era mega entuziasmat de cum se auzea mașina pe circuit, cică se auzea foarte tare chiar și din cealaltă parte a pistei. Din păcate, conform spuselor lui, nici măcar jumătate din sunetul real nu se regăsește în filmare. În plus, se pare că de când cu noul furtun de admisie, se aude destul de tare supercharger-ul la accelerări puternice Am încercat să evit acest sunet dar, de la o vreme, mai ales ținând cont de faptul că este la un nivel destul de redus, a început să-mi placă mult de tot
    6 points
  3. @Muale, degetul IV de la piciorul stang. De asta pedala de ambreiaj a fost inaccesibila. Singurul moment in care am regretat lipsa DQ200 aka DSG7 uscat. Din fericire cu o talpa tare care nu flexeaza dupa 2 saptamani am putut conduce. Stopurile are on the way, pe ideea you only live once. Sper sa plece si cele stock la fel de repede.
    4 points
  4. Zic sa facem un mic rezumat al plimbarii la Lepsa In primul rand, pentru mine este prima oara cand merg acolo si mi s-a parut foarte frumoasa zona, localitatea, totul. Lipsa afluxului de oameni ca pe valea Prahovei, o face sa fie o zona linistita, curata si placuta. Cica i se mai spune si "mica Elvetie" ? Plecat sambata dimineata, Buc-Urziceni-Buzau-Rm.Sarat-Focsani-Vidra-Tulnici-Lepsa, iesit pe E85 pe la Cozieni-Piteasca-Sindrilita, drumul relativ liber cu exceptia tronsonului Movilita-Cosereni unde oprea lumea pe margine sa ia rasaduri si se faceau blocaje si lucrarilor de la podul de la Maracineni. Din Buc pana in Vidra am avut 7.2% cu mancarime la talpa, iar din Vidra pana in Lepsa (serpentine ?) a crescut la 7.5%. Cazare in Tulnici si "naveta" zilnic pana in Lepsa unde restul stateau cu rulotele. (serpentine, serpentine, love, love )
    3 points
  5. eu zic ca acolo este informatia de la navigatie.... si nu avea harta/nu stia unde este..... si iti arata numai sageata si cu specificatia - off road - adica, nu esti pe o strada/nu vede/nu stie unde este.
    2 points
  6. @Muale aparent e indicat sa raman in pana la munte, o las sa se duca si ajunge jos cu tot cu bateriile incarcate Am fost ieri pana la Campina, tot cu ea, logic, si am fost mai curajos de data asta. Am plecat din Bucuresti cu bateria plina si n-am mai oprit in Ploiesti. Am ajuns cu un sfert de baterie la destinatie dar am si mers la viteze de autostrada deci a fost ok... Am incarcat cat am stat acolo, pentru ca la casa se poate... si seara am plecat inapoi spre Bucuresti. Masina a apucat sa incarce doar jumatate de baterie in vreo 5 ore asa ca am plecat cu ceva peste 3/4 din baterie si 93 Km autonomie. Ma gandeam sa opresc 5-10 minute in Ploiesti sa mai incarc ceva dar nu a mai fost nevoie pentru ca cei 93 km range au devenit 105 cand am ajuns in apropierea Ploiestiului (adica dupa ce am si mers vreo 30km ) si asta datorita consumului extrem de mic datorat, pe de o parte vitezei foarte mici (am mers cu 80 km/h pe pilot automat), dar si, probabil, faptului ca eram intr-o slaba coborare... Am mers asa tot drumul, toate drumurile le fac pe DN1 pentru ca e si mai scurt cu vreo 10km, si pentru mine asta conteaza, si nici nu vreau sa fiu unul dintre aceia pe care ii injur ca merg cu 90-100 km/h pe autostrada (eventual si pe banda 2...), si am mai oprit doar acasa, 99 km in total, cu 35km autonomie (cam un sfert de baterie). Urmatoarea oprire, Busteni!
    2 points
  7. Mai nou avem grile ventilatie de bora iluminate ?
    2 points
  8. Salutare tuturor, Dupa o perioada de aproape 4 ani petrecuta alaturi de un Golf V Sportline TDI BKD, o masina exceptionala care nu de putine ori mi-a pus un zambet pe buze, a venit momentul sa prezint noua mea pasiune: un CC din 2014 black on black TDI DSG, cod motor CFFB. Tin sa ii multumesc si pe aceasta cale tovarasului @Andrei_72 care m-a ajutat in decizia de a cumpara aceasta masina, in detrimentul unui BMW F30 . Dupa lungi cautari am gasit acest CC rulat in nordul Belgiei, cu istoric complet in reprezentanta si reviziile la DSG efectuate la timp si nu am ezitat. Masina bifeaza dotarile must have ale mele si vine si cu niste plusuri. O lista cu optionalele mai importante: - Cutie DSG 6 cu functie coasting - Culoare: Deep black pearlescent effect - Jante Interlagos 18 inch - Faruri bixenon cu DRL LED - Stopuri LED - Privacy glass - Oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - Duze incalzite - Interior piele neagra - Volan piele cu comenzi si padele - Cruise control - RNS 510 cu bluetooth - MFD color - Senzori de parcare fata/spate - Senzori de lumina si ploaie - Dublu climatronic - Scaune fata incalzite Si pentru ca o poza valoreaza cat o mie de cuvinte: Dupa prima mie de km sunt incantat de comfortul oferit de masina si de linistea din habitaclu. Imi era frica ca imi va lipsi cuplul exploziv al motorului PD 140 CP de pe Golf, dar ma declar placut impresionat de combinatia CR + DSG. Prima achizitie a fost un set de covorase de cauciuc dedicate Geyer & Hosaja, care sunt absolut necesare pe meleagurile noastre. Urmeaza downgrade la soft-ul pre-dieselgate, pentru care am deja programare la TCM. In afara de intretinere si consumabile de cea mai buna calitate, urmeaza in viitorul apropiat: - Folie geamuri + folie de protectie pe faruri si proiectoare - Tips-uri pentru esapament - Posibil footrest si pedale aluminiu (nu sunt hotarat) - Jante 17 inch si cauciucuri de iarna Iar in viitorul ceva mai departat: Volan R-line
    1 point
  9. Salutare! Sunt noul proprietar a unei Skoda Superb! Am ales intre Superb, Passat si Mazda 6! Pana la urma am ramas cu Superb datorita spatiului din interior, spatiu si deschidere portbagaj, eleganta Eram decis sa achizitionez masina noua dintre Mazda 6 full break 4x4 era cam 32000 euro, Passat cam 35000 euro iar Superb 37000 euro! Nu am inteles cum Superb este mai scump ca Passat! Dupa cautari si negocieri am gasit la Brady Militari Skoda Superb Style, 2.0 TDI, DSG 4x4 190cp la 4900 km cu 31900 euro! Dotari peste Style care pleaca de la 35000 euro: -sistem Conton -navigatie Columbus - scaune piele cu incalzire si ventilate pe fata -volan incalzit - duze incalzite -culoare magnetic brown - jante de 19’ Acamar - adaptive cruise control - blind spot - driving mode selection - inteligent light assitant - interior piele /piele artificiala - scaune fata electrice - Kessy - pregatire telefon Premium - Sunset - Padele volan Pret de noua 44200 euro! La drum lung masina este excelenta, confortabila, eleganta simti ca plutesti in modul “Comfort” Desi intial m-am ingrijorat cand am vazut jante de 19’ pot sa spun ca suspensia isi face foarte bine treaba! in oras DSG-ul este wow, nu te imbie la alergat si sprint! Deocamdata am doar trei poze, revin si cu altele! ps: sunt super multumit de masina, ma asteptam sa se simta mai puternica la 190cp dar cred ca este si de la 4x4!
    1 point
  10. @Rave nu doar ca Toledo 2 e Rapid deghizat dar se face in aceeasi fabrica.
    1 point
  11. Imi place masina asta! Asta trebuia sa fie Toledo 2, nu Rapid-ul ala deghizat Nice!
    1 point
  12. Multumesc. Un lighean nu prea mare in comparatie cu diametrul rotii. Intra doar putin si o tot roteam. Daca e sa fie ceva te vor avertiza senzorii. Sunt curios cum este aceasta protectie la perforare a rotii. Legat de consum, nu stiu, o fi si din cauza diferentei de zone in care locuim Consumul pe termen lung, daca la el te referi, e mare din cauza urbanului. Iar cel extra, sub 7.2 (cel mai bun caz) am scos acest 6.1 dar mers foarte incet, gen 70-80km/h. In cele mai multe cazuri o fugaresc, deci nu am cum sa scot recorduri si nici nu vreau sa o "invat" puturoasa
    1 point
  13. @MihaiJMB Nu am spus ca 1.0TSI este o motorizare mica. Eu am comparat cu a mea masina 1.5dci 82cp si mi-a reiesit ca la aceeasi greutate aproximativa primeam +38% CP, +80 Nm cuplu extra si inca +50% portbagaj extra. Daca ma da soata afara din casa am unde dormi lejer Si apoi a aparut 1.4 la promo. Iar cei mai cu experienta de pe forum si chiar si posesori au zis.....CUMPARA-O. I-am ascultat desi nu am facut TD cu versiunea asta. Am facut cu 1.5DSG care e tot pe acolo doar ca este un motor mai nou si se cunosc mai putine despre el. PS. Alege varianta STYLE in detrimentul celei Smart. Parca asa am inteles ca este mai ok....daca nu mea culpa. PS. 2. Reducerile pe care le primesti daca mai sunt masini din promotie sunt 3500 (20ani) + 1450 (clever pack) + dealer (aici eu am prins 485e) = 5435e...cat una SH @Doc Morelli Este posibil ca ce este in acea lista sa nu fie si real pe stoc. Cel mai bine este sa sune la dealeri sau sa faca o vizita la unul cu lista sa verifice si real
    1 point
  14. Am reusit si aceasta "performanta" dar am mers enervant de incet obligat de anumite circumstante.
    1 point
  15. Kodiaq-ul meu a ajuns la 3835 km iar consumul ar fi: - urban 9-10% - extra urban 7.2-7.5% - mixt 8.5-9.0% Mers normal spre alert ?, modul D, AC din plin cand e cazul. Inca nu am inceput sa abuzez de S, parca am un pitic pe creier care a ramas inca din perioada rodajului si nu ma lasa cu S
    1 point
  16. Si un consum a la Long (urban+extra urban) dupa ce s-a resetat la 99:99h:
    1 point
  17. @Emy D multumesc. Legat de cabluri ... that's Romania. @link2hash multumesc. Nu am apucat sa vad nimic despre ce zici. Deci masina in continuare intoarce multe capete, pe oriunde ma duc sunt intrebat ce model este si mi se spune ca este foarte frumoasa ? Pun si cateva poze din zona: Cascada Putna Cheile Tisitei Manastirea Lepsa La intoarcere s-a mers lejer dar fara mancarime la talpa ca s-a intunecat. Diferenta de aprox. 70km fata de dus este de la un drum Lepsa-Vidra si retur, se mai intampla si incidente si a trebuit sa duc pe cineva pana la spital.
    1 point
  18. Nu volanul, mașina. Am schimbat și puntea spate, tot la recomandare de mecanic.
    1 point
  19. Totusi am reusit sa cumpar niste ornamente pt evacuare cu diametrul exterior mare. Si cel interior a fost mare, a fost cam mult de munca cu sudura. Dar arata bine zic.
    1 point
  20. Masina s-a comportat foarte bine. Un mic inconvenient am avut la roata stanga spate. M-a atentionat odata senzorul ca am presiune scazuta, m-am uitat la ea si nu parea sa fie ceva in neregula, am resetat presiunea si am mers mai departe. Apoi iar atentionare, ma uit cu atentie la roata dupa vreun cui/surub ceva, nimic si resetez iarasi ?. Ma duc la benzinarie si aflu ca aveam 1.2 de la 2.3 Am ajuns acasa, am dat roata jos, verificat din nou de cuie si alte chestii, nimic. Am bagat frumos roata intr-un lighean cu apa si am descoperit ca rasufla pe la ventil. Deci acelasi drac de la vulcanizare ce mi-a zgariat jantele, mi-a facut si bucuria cu nestrangerea ventilului cat trebuie. ? Va urma ...
    1 point
  21. @razvan.ac pfoa... @andrei1980 si @Rave Multumesc pentru sfaturi si sugestii ! Inca am sa ma mai documentez
    1 point
  22. ba da, s-a facut, se face - iti trebuie farurile complete = faruri, becuri, calculatoare far, modul leveling, senzori leveling roata, cablajele aferente, eventual bara cu spalatoare, spalatoarele, furtunele, vas plus pompa... si modificarea instalatiei electrice plus codarile aferente.
    1 point
  23. scoate-i mufa mica care vine pe borna bateriei. Nu o sa mai functioneze SS ul
    1 point
  24. Ambele masini consuma aproximativ la fel, culmea, mai ales daca 1.0 TSI e plin cu bagaje si oameni ajunge sa consume mai mult decat un 1.4 TSI incarcat la fel. Practic, exceptand poate statul in bara la bara, nu exista niciun caz in care 1.0 TSI e mai bun decat 1.4 TSI, cilindreea ajunge sa-si spuna cuvantul orice putere ar avea motorul. Cauta un 1.4 TSI de pe stoc, mai ales la ce reduceri au acum, si o sa fie foarte ok.
    1 point
  25. Bineinteles, cele pentru antifurt nu s-au potrivit!? Continuam sa calatorim impreuna... La intoarcere de la Valcea.
    1 point
  26. Multumesc! Am luat si varianta asta in calcul. La caroserie berlina nu o sa se auda mare lucru deoarece in roata de rezerva nu o sa poti pune un difuzor performant ,e limitat diametrul si litrajul. Plansa care vine peste roata de rezerva e destul de groasa si obtureaza mult .Daca mai pui si ceva bagaj ....
    1 point
  27. Au trecut aproape 2 luni fara nimic semnificativ. In ultimele saptamani nu m-am putut folosi de masina, dar asta din cauza unui deget fracturat. Daca era automata, se putea Am rezolvat intr-un final cu rotile de vara care sunt pe masina. https://ibb.co/itas67 https://ibb.co/mTrX67 https://ibb.co/gRGh67 Mai am piticul cu stopurile spate de FL, dar vine si pleaca si tot asa :)). Bravo pt cine e silent follower care a dat minus mai la tot, inclusiv la ceva de consum de anul trecut si la primul post si tot asa. A fost strict o observatie pt ca mi-au venit notificari in cascada pe treaba asta.
    1 point
  28. 1 point
  29. Ramai la 17 pt ca e echilibrul perfect pt ce drumuri avem si 1.2 tsi. Pt anvelope nu te mai uita pe emag pt ca si la "reducere" sunt de multe ori mai scumpe decat la magazinele de profil. Eu de aici am cumparat 3 seturi de anvelope si niciodata nu am avut probleme si preturile sunt printre cele mai bune.
    1 point
  30. Multumesc pentru link, pana la achizitie mai este dar cautarea continua Ca tot au fost zilele astea libere am zis sa mai scoatem masina la drum lung ca saraca e satula de Bucuresti. Ne-am oprit in primul lan de rapita Pe 2 Mai am de ridicat si un colet, posibil sa fie pragurile dar cu posta nu se stie niciodata. Urmeaza o spalare temeinica pentru ca am omorat destule ganganii pe autostrada ca apoi sa o ducem la revopsit bara spate.
    1 point
  31. eu alimentez de la MOL cu motorina standard avand Euro 3 de nevoie am bagat zilele trecute de la Petrom dintr-un orasel la doua depasiri pe valea Oltului , am simtit cum se ineaca motorul putin , senzatie tare neplacuta am mai avut acum 3 ani neplaceri cu Petrom de la o statie din oras am crezut ca am tractor , nu masina
    1 point
  32. Dupa 2 ore de munca la spalatorie . Ma aproprii de 15.000 km, masina merge perfect. Ca tot a venit caldura, imi pare rau ca nu am pus Parbrizul cu reflexie radiatii cand am configurat masina. La un drum lung pe autostrada cu soarele in fata nu e prea placut, in rest sunt foarte multumit de masina.
    1 point
  33. Da, fac un circuit de vreo 2 ani pe aici. Ne-am mutat cu relocare pentru minim 2 ani, maxim nu se stie. Stam in Viena, si in fiecare weekend ma duc in alt loc sa vad una alta, imi plac maxim drumurile lor de munte pe urcare coborare, foarte bine semnalizate, asfalt foarte bun.
    1 point
  34. Eu inca ma mir ca nu s-a inteles ca dieselul nu ar trebui folosit in oras la viteza medie execrabil de mica, si ca avantajele lui vin din rularea extraurbana constanta.
    1 point
  35. Mobil 0w30 ESP, e superior lui 5W30 ESP.
    1 point
  36. Ca să vedeți că nu doar recomand ci și folosesc. Acest ulei îl am acum în Tiguan
    1 point
  37. Cristi , RS ul a ramas 15% potential ! Si da unul dintre R32 urile mele va avea soft MRC si mai exact cel turbo ! Si sa fiu ontopic ce ma deranjeaza la softul Revo , in ultimu 3 ani am schimbat multe debitmetre , merge cu amestec fffff bogat , masina se balbaie , in jur de 3 sode lambda si catalizatoarele au bubuit de mult !
    1 point
  38. Daca catalizatorul stock e ceramic, risti sa-l topesti cu pops & bangs
    1 point
  39. Salutari din Solden! Cu ocazia minivacantei de 1 Decembrie, am zis sa mai scoatem Golful pe autrostrazile Europei. Traseul nu e nimic special Bucuresti - Solden si retur, cu o noapte de cazare in Viena si inca una la intors in Budapesta. Va las si niste poze, mai ales pentru skiorii de pe forum
    1 point
  40. Prin acea mufa se monitorizeaza caracteristicile bateriei pentru a se face management-ul incarcarii ei. Nu este o solutie buna sa o scoti.
    1 point
  41. @Razvan Constantin Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme. Nu lua in considerare cum ar configura altul masina si bucura-te de masina. Masina e configurata cum trebuie, pentru confort. Probabil ca farurile led ar fi ajutat putin noaptea dar daca merita pe o masina e numai problema celui care plateste. Personal pot spune ca probleme avute cu masina au fost cu optionalele cele mai scumpe (xenon si dsg). @75NOR R Executive este nivel de echipare separat si include pachetul R-Line exterior. Poti vedea pe internet ce include si unde e pozitionat. Eu cred ca e o alegere buna. Deci partea cu mai bine renuntai la Rline si puneai LED nu se aplica si nici nu are rost discutia fiindca nu e un topic de cerut sfaturi, ci o prezentare de masina. Iar partea cu dealerul iar e ceva fara rost, masina o configureaza clientul nu vanzatorul, pe mine m-ar deranja o atitudine de genul acesta.
    1 point
  42. Nu am timp sa merg la bv,in schimb sunt aici la arad sau in zone cativa care fac resoftari,dar nu vreau dau de unu habarnist,sa butoneze aiurea. Sa inteleg ca toti sunteti multumiti dupa resoftari?
    0 points
  43. Prietene am mers vara cu cea de 95 ecto simpla echivalenta petrom 95 nu am avut probleme ( nu am alimentat de la aceeasi statie), alimentez cu 98 ca e ieftina in weekend si cand e rezervorul gol nu ma duc sa amestec intentionat. O singura data am fost nevoit sa alimentez de la petrom in perioada asta si parca mergeam cu caruta. Am trecut Transalpina vara trecuta cu ecto 95 simpla fara probleme. Ca o comparatie ecto plus 95 e mult mai buna decat omv 95 parerea mea, consum si comportament.
    -1 points
  44. Poate mai conving pe cativa, sunt Uniroyal Rainsport 3 (le-am avut pe masina, sunt cele mai bune). https://www.youtube.com/watch?v=tjG5rsEXbx0
    -1 points
  45. Multumesc Andrei ! Si eu sunt surprins cat de mult schimba sound-ul si ce putere poate avea un subwoofer asa mic pozitionat in portbagaj . Proiectul e finalizat 90% ,din lipsa timpului nu am apucat sa fac insonorizarea . Va urma...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!