Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2018 în toate secţiunile
-
Au trecut aproape 2 luni fara nimic semnificativ. In ultimele saptamani nu m-am putut folosi de masina, dar asta din cauza unui deget fracturat. Daca era automata, se putea Am rezolvat intr-un final cu rotile de vara care sunt pe masina. https://ibb.co/itas67 https://ibb.co/mTrX67 https://ibb.co/gRGh67 Mai am piticul cu stopurile spate de FL, dar vine si pleaca si tot asa :)). Bravo pt cine e silent follower care a dat minus mai la tot, inclusiv la ceva de consum de anul trecut si la primul post si tot asa. A fost strict o observatie pt ca mi-au venit notificari in cascada pe treaba asta.5 points
-
După finalizarea unui curs de pilotaj la care am participat, mi s-a dat voie să fac două ture și cu mașina personală, for fun. A fost destul de distractiv, deși anvelopele de iarnă erau absolut complet depășite (după trei săptămâni de la plasarea comenzii, încă nu a venit janta înlocuitoare pentru anvelopele de vară... una din plăcerile de avea un model de jante foarte exclusivist), la fiecare frână și fiecare rotire de volan urlau ca din gură de șarpe. Chiar îmi pare foarte rău că nu am avut PS 4S-urile puse, aș fi fost foarte curios cum se comportă mașina cu ele, mai ales că tocmai coborâsem de pe un type-R și un 228i echipate cu același model de anvelope. Partea foarte mișto a fost că prietenul care m-a filmat era mega entuziasmat de cum se auzea mașina pe circuit, cică se auzea foarte tare chiar și din cealaltă parte a pistei. Din păcate, conform spuselor lui, nici măcar jumătate din sunetul real nu se regăsește în filmare. În plus, se pare că de când cu noul furtun de admisie, se aude destul de tare supercharger-ul la accelerări puternice Am încercat să evit acest sunet dar, de la o vreme, mai ales ținând cont de faptul că este la un nivel destul de redus, a început să-mi placă mult de tot4 points
-
@Muale aparent e indicat sa raman in pana la munte, o las sa se duca si ajunge jos cu tot cu bateriile incarcate Am fost ieri pana la Campina, tot cu ea, logic, si am fost mai curajos de data asta. Am plecat din Bucuresti cu bateria plina si n-am mai oprit in Ploiesti. Am ajuns cu un sfert de baterie la destinatie dar am si mers la viteze de autostrada deci a fost ok... Am incarcat cat am stat acolo, pentru ca la casa se poate... si seara am plecat inapoi spre Bucuresti. Masina a apucat sa incarce doar jumatate de baterie in vreo 5 ore asa ca am plecat cu ceva peste 3/4 din baterie si 93 Km autonomie. Ma gandeam sa opresc 5-10 minute in Ploiesti sa mai incarc ceva dar nu a mai fost nevoie pentru ca cei 93 km range au devenit 105 cand am ajuns in apropierea Ploiestiului (adica dupa ce am si mers vreo 30km ) si asta datorita consumului extrem de mic datorat, pe de o parte vitezei foarte mici (am mers cu 80 km/h pe pilot automat), dar si, probabil, faptului ca eram intr-o slaba coborare... Am mers asa tot drumul, toate drumurile le fac pe DN1 pentru ca e si mai scurt cu vreo 10km, si pentru mine asta conteaza, si nici nu vreau sa fiu unul dintre aceia pe care ii injur ca merg cu 90-100 km/h pe autostrada (eventual si pe banda 2...), si am mai oprit doar acasa, 99 km in total, cu 35km autonomie (cam un sfert de baterie). Urmatoarea oprire, Busteni!4 points
-
https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-touareg-touareg-suspensie-perne-jante-21-IDaP0vn.html https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-touareg-2011-navi-piele-245-cp-3-0-tdi-xenon-volan-scaune-incalzite-IDaTowp.html https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-touareg-IDawK3x.html Va rog frumos o parere sincera daca merita vreuna vazuta . Tin sa mentionez ca am pe cineva la midocar ce.mi poate spune 100% daca sunt sau nu km reali . O ultima intrebare ce deviaza putin de la subiect ... Pot intretine aceasta masina cu un salariu mediu de 3000 lei lunar ? Multumesc .4 points
-
Salutare tuturor, Dupa o perioada de aproape 4 ani petrecuta alaturi de un Golf V Sportline TDI BKD, o masina exceptionala care nu de putine ori mi-a pus un zambet pe buze, a venit momentul sa prezint noua mea pasiune: un CC din 2014 black on black TDI DSG, cod motor CFFB. Tin sa ii multumesc si pe aceasta cale tovarasului @Andrei_72 care m-a ajutat in decizia de a cumpara aceasta masina, in detrimentul unui BMW F30 . Dupa lungi cautari am gasit acest CC rulat in nordul Belgiei, cu istoric complet in reprezentanta si reviziile la DSG efectuate la timp si nu am ezitat. Masina bifeaza dotarile must have ale mele si vine si cu niste plusuri. O lista cu optionalele mai importante: - Cutie DSG 6 cu functie coasting - Culoare: Deep black pearlescent effect - Jante Interlagos 18 inch - Faruri bixenon cu DRL LED - Stopuri LED - Privacy glass - Oglinzi exterioare heliomate, incalzite si rabatabile electric - Duze incalzite - Interior piele neagra - Volan piele cu comenzi si padele - Cruise control - RNS 510 cu bluetooth - MFD color - Senzori de parcare fata/spate - Senzori de lumina si ploaie - Dublu climatronic - Scaune fata incalzite Si pentru ca o poza valoreaza cat o mie de cuvinte: Dupa prima mie de km sunt incantat de comfortul oferit de masina si de linistea din habitaclu. Imi era frica ca imi va lipsi cuplul exploziv al motorului PD 140 CP de pe Golf, dar ma declar placut impresionat de combinatia CR + DSG. Prima achizitie a fost un set de covorase de cauciuc dedicate Geyer & Hosaja, care sunt absolut necesare pe meleagurile noastre. Urmeaza downgrade la soft-ul pre-dieselgate, pentru care am deja programare la TCM. In afara de intretinere si consumabile de cea mai buna calitate, urmeaza in viitorul apropiat: - Folie geamuri + folie de protectie pe faruri si proiectoare - Tips-uri pentru esapament - Posibil footrest si pedale aluminiu (nu sunt hotarat) - Jante 17 inch si cauciucuri de iarna Iar in viitorul ceva mai departat: Volan R-line3 points
-
Nu ma pasioneaza cine, ce si cum. Am zis-o ca fapt divers ca uneori ti se face lehamite sa mai postezi. Nu e vreun concurs de like-uri sau dislikeuri. Multumesc de aprecieri. Clipul acesta nu imi da pace fiind practic identica din spate.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.1 point
-
- 5E0863831A - fonoabsorbant pentru capota motor - 140Lei la dealer Nu are nici o interdictie pentru nici un motor conform ETKA.1 point
-
RCD330G cu mirrorlink nu functioneaza decat cu telefoane care au tehnologie mirrorlink. mirror share este altceva, o oglindire practic a ecranului.1 point
-
Daca banii nu sunt o problema, go 4 it , e tare. Si mie imi plac stopurile de FL dar pacat ca nu sunt gratis1 point
-
Frumoasa masina asta din fata si jantele ii vin la fix! Stii ca moderatorii vad cine si ce voteaza, nu pot face nimic cu informatia asta dar daca ii rogi frumos macar ai o sansa sa descoperi cine “te iubeste”...1 point
-
Foarte corect zis @Habba, pt oras o benzina de litraj mic. Mie in rarele ocazii cand merg prin oras cu ea, am cosum cam 8.5%, dar e weekend.1 point
-
Daca reusesti totusi, anunta, mie cu app'ul din OBDEleven nu imi merge corect, iar codarea nu am apucat sa o incerc, poate la vara1 point
-
Felicitari pentru masina ! Pretul la care ai luat tu masina este exact pentru ceea ce era reumita candva skoda adica raport pret/calitate. Din pacate pentru restul din noi care am luat la preturi mult mai mari nu pot spune ca mai e cine stie ce afacere1 point
-
Imi place mult totul, mai putin scaunele, arata ca niste scaune de octavia 1 din 2004. Asa sunt si scaunele la seat leon non fr, sunt hidoase rau. Sa ai 0 probleme, sper ca-ti place motorul, si sper sa faci o comparatie scurta vs fosta masina, poate mai sunt utilizatori care vor sa treaca la O3.1 point
-
@Mask001 s-a remediat euforia a fost de vina Pentru fanii pozelor de interior (si nu numai) am reusit si performanta sa fac cateva @Jaw @bubu182 @zidanne - nu vreau sa patesc ca Materrazzi Deja este "personalizata" pentru transportul familionului PS. Presurile cauciucate (40euro parca pret in catalog) au fost bonus de la Dl. Kiliment - Brady care a fost super domn pe tot parcursul aventurii achizitionarii albastrelei. Si Dl Racovita - Avia la fel dar din pacate nu a fost sa fie la ei. si dorsalul...la fel de personalizat + inima ei1 point
-
Sunt OZ Aristo, am prins un deal pe care nu puteam sa il refuz. Am dat jantele mele la schimb cu astea care au cauciucuri sa ma tina cel putin vara asta. Cauciucurile mele cumparate anul trecut le voi vinde separat si de banii respectivi voi reconditiona actualele jante. Defectele constau in julituri pe buze la 2 dintre ele (care au fost pe fata, borduri). Unul dintre avantajele acestei schimbari este faptul ca am putut sa montez jantele pe fata fara distantieri. Altul ar fi faptul ca anvelopele stau mai drept pe janta si pot lasa masina mai jos daca vreau (evenimente auto?) dar pastrez in acelasi timp o dimensiune decenta (225/40). Si dupa ce am montat si distantierii de 13 mm pe spate am obtinuit un fitment perfect before after Am facut si un timelapse cu spalarea masinii, mi s-a parut amuzant Enjoy1 point
-
Eu inca ma mir ca nu s-a inteles ca dieselul nu ar trebui folosit in oras la viteza medie execrabil de mica, si ca avantajele lui vin din rularea extraurbana constanta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
am un prieten cu o octavia 3.1 cu kessy din 2014 si abia la af anului trecut a inceput sa il avertizeze in bord, si abia ce a schimbat bateria originala din cheie. masina merge zilnic1 point
-
1 point
-
La Passat CC exista doar un singur senzor de autolevelling, pe spate. Codul lui este 1K0 941 273N pentru masinile cu tractiune fata si 1K0 941 273M pentru 4Motion. Pentru prinderea lui este nevoie de 5 buc surub cu codul N 104 301 04 si 5 buc piulite cu codul N 105 977 01. Codul pentru mufa cu 4 pini care intra senzorul de nivel este 4B0 973 712. Unitatea de AFS/calculator central xenon are codul 5M0 907 537C (acelasi ca la Golf VI). Mufa cu 26pini care intra in el are codul 7M3 972 726B. Pentru adaptoare de la halogen la xenon ai nevoie de 2 mufe cu 14 pini, cod 1J0 973 737 si 2 mufe cu 10 pini, cod 1J0 973 835.1 point
-
Eu nu as lua asa ceva. Ca uzura 200k in Ro echivaleaza cu 400-500k in Germ. Bineinteles conteaza f mult cum a fost intretinut, pe ce drumuri a mers,etc. Dar in general asa stau lucrurile, romanul de obicei nu pune pret pe masina, pe principiul ,, lasa ca merge-pana se invarte roata e ok”-1 points
-
Te salut cu respect! Doresc sa instalez o amplificare audio+subwoofer pe CC-ul meu si momentan sunt in faza de proiectare.Mai exact,singura mea nedumerire este la reglajul basului independent in subwoofer fata de boxele originale ale masinii.Avand RNS 510 , am optiunea de reglaj al bassului din boxe care implicit va regla si amplificatorul.Playerele AM au reglaj LOW care modifica nivelul de joase din boxe si mai au un reglaj SUB care controleaza independent amplificatorul.Acest reglaj este foarte important deoarece poti lasa boxele masinii doar pe medii si inalte,iar joasele le poti lua doar din subwoofer. Nu doresc sa schimb unitatea de redare.Legaturile stiu cum sa le fac,singura mea dilema fiind cu reglajul amplificarii.Orice idee este binevenita.Astept o parere din partea ta sau a celorlalti colegi.Multumesc!-1 points
-
Daca Socar este din Rusia, URSS, sau est de Ro nu recomand sa băgați motorina mai ales în mașinile cr, deoarece motorina din Rusia e mult mai uscata decât cea de la alți producători. A postat excalade un link, dar nu îl mai găsesc.-1 points
-
-1 points
-
Masina din poza mea este 1.4 tsi 150 CP, te poti convinge singur: https://www.auto-schiess.ch/neuwagen/seat/seat-leon-1-4-tsi-fr__67280/ O fi mai iresponsabili spaniolii, sau o fi doar un simbol low cost marca Skoda, asa cum se gasesc destule si la seat, si daca ma uit atent chiar si la VW (exemplu lipsa capac pe portiera, capacul ce ar trebui sa acopere suruburile de prindere oglinzi). Portiera de golf 7, cu suruburile unde e prinsa oglinda la vedere, la golf 6 acolo e un capac.-1 points
-
-1 points
-
George, le dai pe ale tale cu cca 1400 ron. Nu este o gaura in buget atat de mare in situatia asta.-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00