Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare si bine v-am gasit! A sosit vremea sa imi prezint si eu masina! Este vorba despre o Skoda Superb 2 Combi,fabricatie Mai 2010,2.0 tdi 170 cp CBBB,culoare amethyst purple(violet). Masina am cumparat-o din tara in Decembrie 2017 cu 204500 km reali in bord avand carte service si intrari in reprezentanta la zi din momentul achizitiei si pana la momentul in care am cumparat-o eu.Imediat dupa ce am cumparat-o am facut conversie la CP3 deoarece stiam ce implica problemele CP4 si aparitia spanului si nu am vrut sa risc.Am inlocuit distributia,uleiul si toate filtrele,placute frana fata-spate. Ma declar foarte multumit de masina si pana in momentul de fata nu am ce sa ii reprosez,merge perfect!
    2 points
  2. Mai nou avem grile ventilatie de bora iluminate ?
    2 points
  3. A trecut si ziua de 28. Timpii nu au fost ce ma asteptam pentru ca am probleme cu temperaturile pe admisie si puterea scade simtitor dupa prima tura. In schimb, ma declar incantat de noul setup al suspensiei! Mi-era frica degeaba ca e prea supraviratoare, pe circuit echilibrul masinii e mult imbunatatit. Subvirarea nu e o problema, masina are resurse chiar daca este extrem de moale pentru circuit. Dar asa cum se intampla la teste... gasim probleme. E nevoie de intercooler mai mare (si, probabil, de radiator de AC nou ca sa nu blocheze fluxul aerului) pentru ca temperaturile pe admisie sunt foarte mari si scade puterea mult de tot. La prima trecere pe linia dreapta ajung pe la 200-205km/h inainte de franare, in turele urmatoare nu mai depasesc 185km/h. Si la frane trebuie umblat putin fiindca in graba in care am facut lucrurile am pus lichid de frana generic si dupa 2 sesiuni de 20' pedala s-a inmuiat. Au fost substantial mai bune decat cele stock cu Motul RBF600 si EBC Yellowstuff, asa ca am incredere ca vor ajunge ce trebuie Stoptech-urile. Chiar si cu problemele astea mi-am egalat personal best-ul, un 2:06.8. GoPro-ul ne-a facut figuri si n-am prins primele 2 sesiuni, asa ca n-am filmat decat ultima sesiune cand masina voia sa ia foc. Am avut doar un 2:11 aici, se vede si pe filmare ca mi-era frica pe franare.
    2 points
  4. Ce poți face intr-o zi cu soare si 20°C ? Simplu: offroad, zapada si munte! Asa ca am dus Kodiaq-ul intr-o zonă exclusivistă 4×4 la Cabana Vârful Ciucaș pe o urcare offroad foarte interesantă de 5 km iar pe mine până in varful Ciucaș ? Faptul ca erau sute de turisti la cabana si pe traseu iar sus doar 5-6 masini toate suv-uri spune totul despre dificultatea urcarii. Fara 4x4 nu-ti ridica bariera si nu te lasa sa intri pe traseu (chiar si la mine a avut o ezitare si m-a intrebat "sigur e 4×4?" ) ? E un loc ideal pentru a petrece o zi cu familia...mancare bună ( desi servirea intarzie si e haotica iar papanasii sunt adusi inaintea mâncării), daca ai chef de urcat pe Varful Ciucas traseul e de aprox 1.45 la urcare si o ora la coborare...sau pur si simplu poti sta pe iarba la soare ore in sir in curtea pensiunii sau in proximitatea ea....si bine'nteles un traseu frumos pentru Kodiaq pe care am abordat cele mai înclinate rampe de pana acum.
    2 points
  5. Altenberg an der Rax- Austria. Au drumuri bune aici.
    2 points
  6. Aripile SRS-Tec sunt vopsite si instalate pe masina si arata foarte OEM d.p.m.d.v. In sfarsit masina e functionala.
    2 points
  7. Ramai la 17 pt ca e echilibrul perfect pt ce drumuri avem si 1.2 tsi. Pt anvelope nu te mai uita pe emag pt ca si la "reducere" sunt de multe ori mai scumpe decat la magazinele de profil. Eu de aici am cumparat 3 seturi de anvelope si niciodata nu am avut probleme si preturile sunt printre cele mai bune.
    1 point
  8. Aral este detinut de catre BP, deci au aceiasi combustibili.
    1 point
  9. Daca vrei sa testezi ceva tare alimenteaza data viitoare de la un BP din Austria.
    1 point
  10. Pe vremea asta si a mea da semne ca poate mai mult decat credeam initial dar intre timp am descoperit un buton magic pe consola ? si nu prea ma mai pot abtine sa nu-l apas din ce in ce mai des. Sper ca la un moment dat sa dau dovada de indeajunsa rabdare sa verific range-ul maxim pe care l-as putea stoarce din baterie.?
    1 point
  11. 1 point
  12. https://mobile.willhaben.at/kaufen-und-verkaufen/d/vw-golf-gti-gtd-bj-2013-2017-seat-leon-5f-fahrwerk-dcc-251463612/?sid=1525065043132 Ia vezi.
    1 point
  13. Uite ceva ce n-o sa vezi vreodata in Romania! Si nu ma refer la faptul ca sunt statii de incarcare pe strada ci ca nu e parcat niciun X/Q pe unul din locurile alea In alta ordine de idei, daca tot am o masina de oras am zis sa se simta in elementul ei, asadar... Am avut treaba (care nu s-a mai concretizat) pe undeva pe langa Slanic asa ca am iesit la plimbare. Am incarcat, am mers, ne-am plimbat, am mancat si, la intoarcere, dupa o incarcare regulamentara am ramas putin... wtf?! Masina mi-a dat cam cea mai optimista previziune de autonomie a ei Ba chiar s-a incapatanat sa o si creasca putin cand am trecut, din curiozitate, in EcoPlus. Am ras si am plecat la drum gandindu-ma ca o sa scada la o valoare mai normala dar, dupa ce am vazut ca nu vrea sa scada, am zis sa merg mai incetisor asa ca am lasat pilotul automat la 80 km/h si, cateva zeci de km mai tarziu, ea se tinea tare pe pozitii Bine, nu a durat mult si am uitat de autonomie, mai ales dupa ce am intrat in Bucuresti, plus cateva accelerari mai puternice pentru ca... poate dar, dupa vreo 83-84km parcursi am ajuns acasa cu range de: Per total, mai ales daca mergeam mai linistit cap-coada, iesea undeva la peste 170 km, in timp ce ea are declarat 160km range in carte, valoare care mi se parea extrem de optimista si cam imposibil de atins. Aparent m-am inselat! Ma declar foarte multumit!
    1 point
  14. I❤️Osterreich. Pt mine e cea mai frumoasa tara din cate am vazut, mai ales landul Tirol. Astept cu nerabdare luna iulie cand o sa stau vreo doua saptamani acolo.
    1 point
  15. Azi am urcat la manastirea Poiana Marului la Buzau... un drum chinuitor pt saraca masina pentru cei care stiu... masina s-a comportat exceptional, optiunea cu butonul offroad e misto. Vreo 30 km accidentati...
    1 point
  16. De ce e pacat? CA nu poti sa le-o bagi in ochi celor care vin din fata? Sau de ce ?
    1 point
  17. Imi place mult totul, mai putin scaunele, arata ca niste scaune de octavia 1 din 2004. Asa sunt si scaunele la seat leon non fr, sunt hidoase rau. Sa ai 0 probleme, sper ca-ti place motorul, si sper sa faci o comparatie scurta vs fosta masina, poate mai sunt utilizatori care vor sa treaca la O3.
    1 point
  18. MAi bune faci verificarile descrise de mine in DIY dedicat.
    1 point
  19. Da, fac un circuit de vreo 2 ani pe aici. Ne-am mutat cu relocare pentru minim 2 ani, maxim nu se stie. Stam in Viena, si in fiecare weekend ma duc in alt loc sa vad una alta, imi plac maxim drumurile lor de munte pe urcare coborare, foarte bine semnalizate, asfalt foarte bun.
    1 point
  20. Ca sa te ajut sunt aici ,dar trebuie sa dai cat mai multe informatii .Cati km are ? Unde a fost curatat dpf-ul si cum ? Cat e presiunea diferentiala ? Ce erori sunt ?
    1 point
  21. Sunt OZ Aristo, am prins un deal pe care nu puteam sa il refuz. Am dat jantele mele la schimb cu astea care au cauciucuri sa ma tina cel putin vara asta. Cauciucurile mele cumparate anul trecut le voi vinde separat si de banii respectivi voi reconditiona actualele jante. Defectele constau in julituri pe buze la 2 dintre ele (care au fost pe fata, borduri). Unul dintre avantajele acestei schimbari este faptul ca am putut sa montez jantele pe fata fara distantieri. Altul ar fi faptul ca anvelopele stau mai drept pe janta si pot lasa masina mai jos daca vreau (evenimente auto?) dar pastrez in acelasi timp o dimensiune decenta (225/40). Si dupa ce am montat si distantierii de 13 mm pe spate am obtinuit un fitment perfect before after Am facut si un timelapse cu spalarea masinii, mi s-a parut amuzant Enjoy
    1 point
  22. Cumpara un set de Charleston diamond cut, dar sa fie in stare buna. Le protejezi cu sealant si ai grija putin la borduri si aia e. Eu le-am avut pe masina gri si schimba total masina, sunt cele mai aspectuoase (sunt greu de intretinut) dar merita.
    1 point
  23. Etapa urmatoare mi-am propus sa termin cu interiorul,cel putin cu lucrurile vizibile ce ma deranjau: scaun sofer rupt,am tot cautat nu am gasiti nici unul sa fie acelasi model si sa nu fie rupt,am decis sa iau unul de pe dreapta si sa il imbrac pe cel al meu de la sofer. Sezut-ul a fost relativ usor de schimbat intre ele,doar la spatar am avut putin de munca dar insfarsit am scapat de rupturi,am ramas si cu material extra in caz de nevoie de pe celalalt Mai trebuie trase tijele de sub sa intinda dar m-am grabit ca masina avea de facut un drum de azi dimineata si riscam sa circul fara scaun,asta e,revin maine pe problema.
    1 point
  24. deenman multumesc de recomandare, dar nu vreau motorina (caut benzina) si as prefera sa fie alergata pe drumurile din Germania (nu vreau sa dezvoltam subiectul :D). AlexB
    1 point
  25. 1 point
  26. Sper sa va placa. 1.0 l pe o masina de dimensiunile astea este ciudat. Cu siguranta nu consumul va fi ceea ce o va recomanda. Spun asta din experienta proprie cu motor de 1l pe o masina cu dimensiuni mult mai mici. Cateva poze cu ce e sub capota ar fi interesante.
    1 point
  27. Inlocuire intinzator (variator) lant distributie. Motoarele 1.8T. Simptome: - Dupa incalzirea uleiului motor se aude o bataie specifica de lant in partea din spate a motorului (zona intinzatorului J ). De obicei, la aceste motoare, se manifesta la un rulaj de peste 200.000km. In cazul meu aceasta bataie a aparut la aprox 235-240.000km. Piese necesare: - Intinzator 058199088E (eu am ales SWAG, care a venit cu seria polizata si intr-un colt era vizibila sigla de audi…deci banuiesc ca tot acest intinzator vine si pe original) – pret aprox 1450-1500lei (SWAG) – necesar - Garnitura intinzator 058198217 (am ales ELRING) – pret aprox 25-30lei (ELRING) - necesar - Lant distributie 058109229B (firma producatoare pentru echiparea OE este IWIS la fel si pentru SWAG – asa ca am ales si acest reper SWAG care este IWIS reambalat) – pret aprox 115-125lei (SWAG) – acest reper nu este necesar, dar se recomanda inlocuirea lui. - Garnitura capac supape 058198025A – nu este necesara inlocuirea garniturii, daca nu aveti pierderi de ulei sau daca a fost inlocuita inainte cu putin timp – pret aprox 50-60lei (ELRING sau REINZ…altceva nu recomand) - Simering ax came (doar de la admisie puteti inlocui) - 038103085C (am ales ELRING) – pret aprox 25- 30lei (ELRING) - Spray curatitor + 0,5L nitro diluant – pret aprox 10lei/spray si 7lei/diluant Scule necesare: - trusa de tubulare; - trusa de chei fixe/inelare; - cheie dinamometrica; - torx T30 - set imbusuri - set surubelnite - presa pentru intinzator (cod OE 3366) – de obicei vine cu intinzatorul nou - blocator pentru amortizorul hidraulic de la distributie (recomandat) 1. Se indeparteaza capacul motor si capacul superior de la distributie 2. Se aduce motorul la “semne”. (PMS cil. 1) (atentie: motorul se roteste doar de la arborele cotit cu o cheie de 19mm). (fig. DIY1) 3. Se vor demonta bobinele de inductie. 4. Se vor demonta conductele de ventilatie din partea dreapta. Sunt 4 suruburi unde aveti nevoie de imbus de 5 (daca nu gresesc). Si 2 suruburi cu cap de 9mm. Recomand sa inlocuiti si colierele. 5. Se de-clipseaza mufele de la injectoare 6. Se slabesc piulitele de la capacul supapelor. Sunt 9 la nr. 7. Se indeparteaza senzorul de pozitie de la axele cu came (se afla pe admisie) 8. Se slabeste intinzatorul de la cureaua de distributie 9. Se comprima amortizorul hidraulic si se introduce blocatorul, sa ramana in pozitie comprimata. (se poate si fara blocator, dar in acest caz va trebui il comprimati la loc si sa pastrati distanta de aprox 6-10mm) (poza este o ilustrare la A4 b6 amortizorul si rola arata putin diferit) 10. Se demonteaza capacul si se spala cu nitrodiluant daca sunt depuneri. 11. Se indeparteaza garnitura de la capac 12. Sa faceti semn pe lantul de distributie si pinioanele de pe axele cu came (pentru siguranta vostra!) . Intre pinioane va trebui sa aveti 7 zale. 13. Se comprima intinzatorul cu scula speciala 3366. 14. Se vor indeparta protectiile de plastic impotriva stropirii de pe axa de admisie. 15. Folosind torxul de T30 se slabesc suruburile de la capacele de la axele cu came. Sa incepeti din spate si sa faceti TREPTAT. 16. Demontati intinzatorul si lantul de distributie. Cu aceasta ocazie puteti verifica si tachetii hidraulici. La 200-250.000 daca ati folosit ulei corespunzator si ati respectat intervalele de servicesare nu are trebui sa aveti probleme, eventual mici urme de pitting pe axele cu came. 17. Se inlocuieste garnitura de la intinzator (prealabil sa curatati zona unde se monteaza) 18. Se monteaza lantul si intinzatorul nou. (atentie la semnele facute la pasul 12). Suruburile de la intinzator se vor strange cu 10Nm fiecare. 19. Se strang suruburile de la axele cu came. TREPTAT. Cuplul de strangere 10Nm. Recomand sa faceti in 2 pasi. Apropiati suruburile, se strang cu 5Nm si la final cu 10Nm. 20. Inlocuiti simeringul de la axa cu came de la admisie – daca este cazul (recomand – pentru ca in timp cauciucul isi pierde proprietatile, se intareste si produce uzuri pe axa cu came) 21. Se procedeaza invers demontarii. REPET: Atentie la cei 6-10mm de la amortizorul hidraulic. Piulita intinzatorului se va strange cu 27Nm. 22. Cupluri strangere: Capacul lagărului la chiulasă Nm10 Regulatorul axului cu came la chiulasă 10 Nm Capacul pentru traductorul Hall la axul cu came 25 Nm Carcasa pentru traductorul Hall la chiulasa 10 Nm Pinionul axului cu came la axul cu came 65 Nm Opritor pentru ştuţul dinamometric de la suportul încuietorii 28Nm 23. Inainte de a porni motorul verificati semnele de la distributie!!! Sus la axe si la fulia de arborele cotit. Daca nu e la semne demontati “fata” si incepeti din nou.
    1 point
  28. mie mi s-a blocat stergatorul spate acum 2-3 zile. Am mers cu masina cam 2-3 ore , timp in care s-a miscat 4-5 cm dupa care a ramas nemiscat pana acum. Nu se aude motorasul. Nu se poate aduce fortat in pozitie verticala. Stergatoarele fata merg normal. Nu stiu daca e normal totusi sa se auda releul de fiecare data cand incep miscarea si cand o termina. Ce e de facut? Are rost sa il desfac? Stie cineva ce siguranta trebuie sa verific?
    1 point
  29. Detalii,adica dimensiuni,durata reparatie,unde ×÷₩@€ ai lovit janta in halul ala.etc (context)
    -1 points
  30. Mai jos Niste poze noi de la spalatorie . Toata lumea s-a uitat la ea si a admirat-o !! In soare se vede super tare culoarea , iar noaptea pare neagra .
    -1 points
  31. Au si dezavantaje, nu se topeste gheata/zapada de pe faruri iarna. Faceam misto de tipul care mi-a pus folie pe faruri, a zis ca se fixeaza de la caldura farurilor, si i-am zis ca am led-uri pe tot farul, deci 0 caldura.
    -1 points
  32. Dupa 2 ore de munca la spalatorie . Ma aproprii de 15.000 km, masina merge perfect. Ca tot a venit caldura, imi pare rau ca nu am pus Parbrizul cu reflexie radiatii cand am configurat masina. La un drum lung pe autostrada cu soarele in fata nu e prea placut, in rest sunt foarte multumit de masina.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!