Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.04.2018 în toate secţiunile
-
Ce poți face intr-o zi cu soare si 20°C ? Simplu: offroad, zapada si munte! Asa ca am dus Kodiaq-ul intr-o zonă exclusivistă 4×4 la Cabana Vârful Ciucaș pe o urcare offroad foarte interesantă de 5 km iar pe mine până in varful Ciucaș ? Faptul ca erau sute de turisti la cabana si pe traseu iar sus doar 5-6 masini toate suv-uri spune totul despre dificultatea urcarii. Fara 4x4 nu-ti ridica bariera si nu te lasa sa intri pe traseu (chiar si la mine a avut o ezitare si m-a intrebat "sigur e 4×4?" ) ? E un loc ideal pentru a petrece o zi cu familia...mancare bună ( desi servirea intarzie si e haotica iar papanasii sunt adusi inaintea mâncării), daca ai chef de urcat pe Varful Ciucas traseul e de aprox 1.45 la urcare si o ora la coborare...sau pur si simplu poti sta pe iarba la soare ore in sir in curtea pensiunii sau in proximitatea ea....si bine'nteles un traseu frumos pentru Kodiaq pe care am abordat cele mai înclinate rampe de pana acum.4 points
-
Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.3 points
-
3 points
-
Sunt OZ Aristo, am prins un deal pe care nu puteam sa il refuz. Am dat jantele mele la schimb cu astea care au cauciucuri sa ma tina cel putin vara asta. Cauciucurile mele cumparate anul trecut le voi vinde separat si de banii respectivi voi reconditiona actualele jante. Defectele constau in julituri pe buze la 2 dintre ele (care au fost pe fata, borduri). Unul dintre avantajele acestei schimbari este faptul ca am putut sa montez jantele pe fata fara distantieri. Altul ar fi faptul ca anvelopele stau mai drept pe janta si pot lasa masina mai jos daca vreau (evenimente auto?) dar pastrez in acelasi timp o dimensiune decenta (225/40). Si dupa ce am montat si distantierii de 13 mm pe spate am obtinuit un fitment perfect before after Am facut si un timelapse cu spalarea masinii, mi s-a parut amuzant Enjoy3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare si bine v-am gasit! A sosit vremea sa imi prezint si eu masina! Este vorba despre o Skoda Superb 2 Combi,fabricatie Mai 2010,2.0 tdi 170 cp CBBB,culoare amethyst purple(violet). Masina am cumparat-o din tara in Decembrie 2017 cu 204500 km reali in bord avand carte service si intrari in reprezentanta la zi din momentul achizitiei si pana la momentul in care am cumparat-o eu.Imediat dupa ce am cumparat-o am facut conversie la CP3 deoarece stiam ce implica problemele CP4 si aparitia spanului si nu am vrut sa risc.Am inlocuit distributia,uleiul si toate filtrele,placute frana fata-spate. Ma declar foarte multumit de masina si pana in momentul de fata nu am ce sa ii reprosez,merge perfect!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Super peisaje! Faci vreun circuit ceva? Povesteste'ne mai mult ? OT: de ce ai da downvote la postarea colegului? ? traiasca trollii1 point
-
Parerea mea sincera ar fi sa nu le reconditionezi, deoarece nu mai ies ca de fabrica. Ok, stiu, imi dau seama ca au uzuri avand in vedere ca au ceva ani, dar in acelasi timp tb sa recunoastem ca nimeni in Romania nu e in stare sa reconditioneze (indiferent ca vorbim de vopsitul clasic, electrostatic..etc) ok un set de jante. Decizia e la tine oricum.. Daca mai dai peste un set de OZ Aristo, pls let me know. Sau daca te plictisesti de astea1 point
-
Exemplu : 08 -2008 ; 11-2011 ...La fel si pe rola intinzatoare1 point
-
Hmm... imi amintesc ca mai postasem ceva pe aici @moderatori: a sters cineva ceva? Anyway, am reusit sa inlocuiesc vechiul "schimbator" cu ceva facut la mama China (calitativ e mai sub OE dar si pretul (8$) e mult sub 100$ ceruta de PVB) vechi nou De asemenea, am am prins si un mic gratarel pe A1 (probabil se pregateau de 1 mai) Si.. tocmai ce am aflat ca desi Octavia pare mare (am reusit sa introduc o betoniera si multi saci de adeziv ) nu intra mai mult de doua pachete de polistiren expandat Meawhile incep sa ma gandesc la viitoare achizitie: Cand o permite bugetul.1 point
-
Salut, Asa cum am promis pe aria skoda fabia va prezint masina cumparata recent de mine. - cum am ajuns sa o cumpar: aveam un opel astra g ce implinise onorabila varsta de 15 ani si cu care nu ma mai intelegeam (probleme de batranete, cu motorul si alte bazaconii) asa ca am decis sa o schimb. Prima optiune a fost ceva sh dar dupa cateva vizionari cu diversi samsari cu masini manarite am abandonat aceasta optiune si am decis sa iau ceva nou. Voiam un break deoarece am caine, bicicleta si porc la tara, glumesc, partea cu porcul nu e adevarata dar cine stie in viitor. Analizand preturile pietei am vazut ca ma incadrez financiar la clasa supermini deoarece nu voiam masina cheala ci cu ceva dotari esentiale pentru mine despre care voi vorbi mai jos. Optiunile erau: skoda fabia, seat ibiza, dacia logan si renault clio. Dupa ce am citit reviewuri si am facut configuratii punctajul cel mai mare l-a avut skoda asa ca am mers sa fac drivetest unde am mers si cu octavia, cu motorul ales de mine, si cu fabia cu motorul de 1 L si 70 de cai. Diferenta de spatiu s-a simtit imediat dar nu am vrut sa renunt la dotari asa ca am mers in continuare cu fabia. - masina aleasa:skoda fabia combi smart1.2 L 110 Cp corrida red cu urmatoarele dotari: motorul 1.2 l 110 CP - voiam motor turbo cat mai fasnet, nu regret decizia clima automata - dotare esentiala, +1 la confort ca sa zic asa senzori de lumini si ploaie, oglinda heliomata - dotare esentiala, de asemenea +1 la confort android auto + ecran 6.5 inch - dotare esentiala, google maps integrat si in curand waze, mai trebuie sa spun ceva? bluetooth - dotare esentiala pentru siguranta la volan cruise control - dotare esentiala, la drum lung este foarte folositor cotiera si scaune incalzite - dotari esentiale comenzi pe volan - +1 la confort scaune sport - ok ca si confort si sustinere laterala dar si ca aspect e un mare plus, schimba destul de mult interiorul geamuri cu tenta +1 la aspect si minus la grade celsius si soare in masina spalatoare faruri - ca sa vad mai bine senzori parcare spate - sunt utili cu toate ca masina e micuta hill hold - era doar 70 de euro bare plafon +1 la aspect mai mult, in viitorul apropiat nu intetionez sa car ceva pe plafon maxidot - face parte din oferta smart Ce n-am luat si regret: dsg - n-aveam destui bani plafon panoramic - idem front assist - mi-am dat seama mai tarziu ca e foarte util Impresii dupa 3000 km: partile bune: motorul si cutia: se ajuta reciproc ca sa depasesc tirul mai repede si sa fiu primul la semafor, glumesc dar mai trag de ea prin oras din cand in cand stabila, frane bune, absoarbe foarte bine gropile si denivelarile ambianta la bord e foarte placuta, mai sa confund cu audi, exagerez dar chiar imi place ce vad, mai putin ce pipai deoarece toate plasticele sunt tari spatiul e decent, cu plus pentru portbagaj, okeish pentru locurile din fata (era si mai ok daca era ca in octavia ) si cu minus pentru locurile din spate, este limitat pentru persoanele inalte dar 4 adulti ce inaltime medie am calatorit fara probleme consum decent pentru stilul meu de condus: 5.8 media la un drum de 1500 km incarcat si cu ac iar media generala in cb este 6.2 tot ce tine de sistemul media / bluetooth functioneaza foarte bine si se aude decent portbagajul vine cu carlige si plase care te ajuta sa nu mai zboare porcul de colo pana colo partile mai purtin bune: zgomotul motorului se aude cam tare pentru gusturile mele cand o accelerezi/ o turezi in schimb e clar mai silentiasa la viteze de autostrada decat opelul ating cu piciorul drept tunelul median, as fi apreciat ca tunelul median sa fie mai subtire sau ca pedalele sa fie 1 cm mai la stanga ruliu in viraje pronuntat si de asemenea rotile de 15 cu talon mare nu ajuta, simti ca aluneci in curbe mai stranse Cam atat deocamdata, am sa incerc sa tin updatat acest thread.1 point
-
Majoritatea pompelor au stantat anul de fabricatie (oe si hepu au toate )1 point
-
Tnx @GTD. Am vazut pe planetara stanga niste picaturi albe si niste pete negre. Am intrat in panica. Am verificat burduful de la planetara si amortizor, uscate. Imi zic: de unde naiba a aparut? Parea a fi ulei scurs dar picaturile albe solidificate nu imi dadeam seama de unde sunt. Azi am "plimbat-o" putin.1 point
-
Cele mai ftumoase jante OE pentru G7! Sa o rulezi cu placere si fara evenimente neplacute!1 point
-
Azi i-am facut un update de frumusete/protectie. I-am pus folie pe faruri + proiectoare. Sa nu o doara ochii :) Multumesc @Doc Morelli pentru pont :) @zidanne @blordc @tetea @razvan.ac @ShadoWzZ @link2hash @Jaw @Mask001 @bubu182 - multumesc de urari. Asemenea si voua. Poate zilele acestea o sa am si timp de poze cu interiorul1 point
-
Multumesc pe aceasta cale colegului @eyesbloom si lui Andi Bolea (realizatorul proiectului) @bubu182 Multumesc! Incinta a fost confectionata din mdf si este sealed (cica asa e cel mai ok ) Bass-ul se aude ....mai mult decat e necesar ( la masuratori a scos aprox 300W ) Schimba radical sound-ul @lambda_dryver Multumesc! Realizarea incintei in acea zona a fost o adevarata provocare deoarece a trebuit respectat litrajul din specificatiile difuzorului.1 point
-
1 point
-
Sorin OEM, te-ai pripit cu deductiile...In prima postare nu am spus la modul general ca este o problema cu frana de mana ci am specificat cat se poate de clar si de localizat .Ziceam ca "levierul care este actionat de frana de mana este semiblocat si cauzeaza incingerea discului" Ca urmare: 1.se demonteaza etrierul de pe masina, in vederea desfacerii lui si inlocuirea setului de reparatie etrier, daca este cazul ( ganituri de lucru,garnituri antipraf, eventual pistonas frana) si curatarea/degriparea levierului aferent franei de mana.Etrierul trebuie desfacut bucati si curatat cu sfintenie, chiar si pe exterior, chestie care nu o s-o vezi des prin service-uri.... 2.Demontarea etrierului presupune printre altele si detasarea lui de la circuitul hidraulic de franare.Acum, asta se poate face din trei posibile imbinari, enumerate dinspre etrier: a.etrier-racord rigid -aici am desfacut eu b.racord rigid -furtun flexibil -era si asta o varianta c.furtun flexibil -conducta principala -aici nu desface nimeni, decat daca trebuie schimbat furtunul. 3.Remontarea etrierului, aerisire, testare, etc. Racordurile astea daca sunt gripate rau ca in cazul meu, nu ai ce sa le faci, trebuie inlocuite.Nu e vina mecanicului (fie el si amator/pasionat) ca "a insistat sa il desfaca".Cum ar trebui sa procedeze?Sa il degripeze cu puterea mintii/sfestanii/blesteme?1 point
-
Exact asa pateam si eu! Am schimbat uleiul in 2017 de 3 ori in 6 luni! Deci faceti un calcul! La fel din cauza softului dieselgate pus la o reprezentanta wv pentru reducerea pretului la schimbarea uleiului + filtrului de ulei la cutia dsg2! Deci,daca nu puneam acel soft,poate nu anulam acel dbf! Dar de cand l am anulat,nu mai am probleme cu masina! Merge muuult mai bine,consum mai mic,trage mai bine, si in plus nu mai am stresul cu cresterea nivelului la ulei+ regenerari foarte dese!1 point
-
1 point
-
Multă vreme am băgat Ecto de 98 de la LUKOIL pentru că au promoția aceea în weekend. Însă am impresia că o mai botezau că uneori mașina efectiv zburda, alteori mergea ca și cu o banală benzina de 95. M-am plimbat ani la rând prin toată Grecia și pot spune că au o benzina super. La cea mai necunoscută stație din vreun sătuc aveau benzina foarte bună. În România este cam la noroc daca găsești benzină bună.1 point
-
Valoarea masinii chiar nu este relevanta in cazul asta. Apreciez mult mai mult o masina (si proprietarul ei) mai veche si foarte bine intretinuta in comparatie cu una noua, scumpa, lovita si zgariata. Era bine daca stateam la curte1 point
-
1 point
-
0 points
-
1K0611764L .Si daca nu te gandesti la siguranta ta cand faci o astfel de interventie la franele masinii,poate te gandesti la siguranta celorlalti.Nu degeaba dupa orice interventie la sistemul de franare trebuie facut testul pe standul de frana.Daca erai mecanic intr-un service care respecta standarde ,pentru acest gen de greseala pe care ai facut-o iti cautai alt loc de munca instantaneu.-1 points
-
Cristi, am avut Nokian wr d3 vreo 4 ierni cumparate de noi. Foarte bune, nimic de reprosat, pret bun, calitate foarte buna, aderenta. Cu toate astea nu pot sa nu vad ca exista loturi cu probleme. De ce sa stau eu sa caut "loturi" made in Findland sau in Rusia cand pur si simplu nu ar trebui sa se ajunga aici? comanzi cu ochii inchisi si primesti calitatea maxima. Din cauza asta Nokian nici nu merita luat in considerare, din punctul meu de vedere nu le-as lua in considerare nici daca ar avea pret de Debica Frigo. De ce sa risc, pe banii mei, cand alti producatori imi ofera o calitate grantata fara sa fie nevoie sa triez loturile. Inspectia CTC si triatul loturilor cade in responsabilitatea producatorului, nu a cumparatorului. Nu toata lumea se informeaza sa vada ca existe "loturi" mai slabe.-1 points
-
Te salut cu respect! Doresc sa instalez o amplificare audio+subwoofer pe CC-ul meu si momentan sunt in faza de proiectare.Mai exact,singura mea nedumerire este la reglajul basului independent in subwoofer fata de boxele originale ale masinii.Avand RNS 510 , am optiunea de reglaj al bassului din boxe care implicit va regla si amplificatorul.Playerele AM au reglaj LOW care modifica nivelul de joase din boxe si mai au un reglaj SUB care controleaza independent amplificatorul.Acest reglaj este foarte important deoarece poti lasa boxele masinii doar pe medii si inalte,iar joasele le poti lua doar din subwoofer. Nu doresc sa schimb unitatea de redare.Legaturile stiu cum sa le fac,singura mea dilema fiind cu reglajul amplificarii.Orice idee este binevenita.Astept o parere din partea ta sau a celorlalti colegi.Multumesc!-1 points
-
Prima data stabilesti nivelul maxim la care sistemul masinii se aude bine fara sa distorsioneze . Apoi pornest amplificatorul si stabilesti volumul si frecventa bass-ului din amp. Odata sincronizate bass-ul il reglezi din rns510 (in functie de melodie ,calitate ..,) Si eu tot rns510 am-1 points
-
Imi place mult totul, mai putin scaunele, arata ca niste scaune de octavia 1 din 2004. Asa sunt si scaunele la seat leon non fr, sunt hidoase rau. Sa ai 0 probleme, sper ca-ti place motorul, si sper sa faci o comparatie scurta vs fosta masina, poate mai sunt utilizatori care vor sa treaca la O3.-1 points
-
Daca vrei sa fac un pic de soft-offroad poti sa mergi la zimbraria Bucsani, am fost de cateva ori cu golful 5, cu ursul nu cred ca o sa ai probleme, sunt si drumuri mai "off road" daca ai nevoie. E la maxim 1 ora de Bucuresti, copiii au ce sa vada, recomand. Sa mergeti dimineata la 10-11 cand le da mancare la zimbri, vin mult mai aproape. Dupa zimbrarie puteti sa mergeti in Targoviste sa vizitati turnul Chindiei, si fix acolo langa aveti 3-4 terase/restaurante unde se poate manca/bea ceva. Bafta.-1 points
-
Multumesc @bibi1411 @Emy_ Nu trebuie sa dai bass-ul la minim ,ci atat cat sa se auda clar la volumul dorit. Majoritatea amplificatoarelor au reglaje de volum ,frecventa ... Daca treci prin Bacau o sa vezi despre ce e vorba-1 points
-
Nu ti se par suspensiile mult mai dure la O3 decat la Megane/Renault? nu vorbesc de o diferenta mica, ci de o diferenta majora.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00