Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2018 în toate secţiunile
-
14 points
-
Tnx @GTD. Am vazut pe planetara stanga niste picaturi albe si niste pete negre. Am intrat in panica. Am verificat burduful de la planetara si amortizor, uscate. Imi zic: de unde naiba a aparut? Parea a fi ulei scurs dar picaturile albe solidificate nu imi dadeam seama de unde sunt. Azi am "plimbat-o" putin.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Vacuumetru ,la relanti trebuie sa ai aprox -700 mbar. Tot cu vacuumetru verifici si daca actuatorul e ok1 point
-
Nu ai nevoie de VCDS pt citire km stocati in unitate. Intri in Developer mode (Setup se tine apasat mai multe secunde, pana apare meniul) si de acolo poti vedea km stocati. Minutul 2:10 ->1 point
-
Tija care actioneaza geometria trebuie sa se miste foarte usor. Tija actuatorului se misca greu cu mana1 point
-
1 point
-
Nu se simte absolut nicio diferenta, doar teama mea ca nu cumva sa crape jantele ? Atat ca mi se par mai late rotile acum, poate ajuta oleaca la stabilitate, insesizabil. Nu stiu cu ce presiune a venit masina de la dealer dar acum mi-a bagat 2.3 la vulcanizare si pare ok la drum. In bord nu mi-a dat nicio avertizare legat de presiune. Ori a fost tot 2.3 inainte, ori, chiar daca a fost 2.4, o fi prea mica diferenta. Nu ma iau de Elbrus-uri, ziceam doar ca mi le-a zgariat dracul ala de la vulcanizare. Ba chiar le-am spalat dupa ce am ajuns acasa, le-am pus la uscat si 2 (cele care au fost pe spate) le-am pus in cutii iar celelalte 2 (de pe fata) asteapta o curatare mai temeinica datorita prafului de la placute. Si, DA, chiar sunt frumoase. ?1 point
-
1 point
-
De pe la vulcanizare. I-am zis aluia, te rog frumos sa ai grija la jante, sa nu le zgarii. Daaa, cum sa nu sefu, n-am eu grija? Al naibii dusman mi-a zgariat Elbrus-urile pe interior ? 7J vs. 8J @75NOR imi faceam griji degeaba, are aproape aceeasi buza anvelopa, si mi se pare ca e si roata mai lata datorita J-ului N-am verificat daca se apropie de ceva pe interior, diferenta de latime pare destul de mare.1 point
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Working_on_the_Electro-Mechanical_Parking_Brake_(EPB)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Poate e "azot" d'ala bun :))) adica tot aer normal. On topic, n-am apucat sa iti spun si aici, dar e o masina de nota 100 .. nu stiu cate sunt asa configurate si intretinute in lume.. in romania nu mai zic :) Astept cu nerabdare sa vad modificari.. putere.. evacuare... ceva pe la interior . .fine touches :D Succes in continuare!1 point
-
Daca nu poti colanta elementele argintii, poate le vopesti negre. Pentru cine nu s-a prins, cuiul din cauciuc e folosit la potcovit cai, poate e norocos. Arata foarte bine masina.1 point
-
Cum va ziceam exista topic special pentru asa ceva nu pe pagina colegului. Va las link iar pentru Waze1 point
-
Ne plimbam am implinit 240000km si 10 ani de cand suntem impreuna fara probleme doar maruntisuri pe partea de intretinere ceea ce este normal. Vara aceasta vreau sa fac o revizie la electromotor si alternator curatat schimbat ce trebuie sa nu avem probleme pe viitor, o sa fac si a 4a distributie la 245000km si sper sa schimb ambreiajul desi nu da nici un semn sa nu imi faca vreo bucurie cand iti e lumea mai draga ii ajunge din 2004 si atatia km doar in bucuresti si imprejurimi. Las si cateva poze cu domnisoara1 point
-
1 point
-
Nu chiar.E masina de concediu. Mai fac o drumetie maine si weekendul urmator. Apoi revin la golf. De fapt vroiam sa spun ca m-am tuns. Si daca tot ai fost primul care a remarcat masina... trebuia sa vezi cum arata masina inainte sa o curat Iti fac concurenta la servicii de curatatorie.Mi-am comandat si aspirator acum. Dar sa revenim si la starul topicului...golful e bine si se odihneste acum.A sosit intre timp si suportul de la DSP , am gasit toate mufele si pinii si ramane sa am timp liber ca sa ma ocup de instalare. Astept cu emotii si OKul de la tinichigiu/vopsitor sa o duc la "operatia estetica ". Si daca am avut un pic de timp liber mi-au venit idei noi legate de roti . Ce parere aveti de varianta din atasament ?1 point
-
Mulțumesc @mad_kat! Apreciez! Las astea aici #duba Și rezultatul final Concluzia? M-am îndrăgostit, e altă mașină Ah, era să uit. Am comandat și discuri de 370mm de TT-RS, în câteva săptamâni sunt pe mașină1 point
-
Lol, decat sa treci de la 16 la 17 mai bine ramai la 16. Daca vrei sa schimbi jante treci direct pe 18, altfel le schimbi cam dejeaba.0 points
-
Aia care se face dupa ce retragi si apoi scoti pistonasele la schimbul placutelor.0 points
-
Salut! Revenind la oferta noastra, aceasta nu continea discuri TRW! Din experienta noastra se ovalizeaza. De unde concluzia ca este 650 lei manopera? NIMIC MAI FALS! A fost dat un pret global piese si manopera. Oferta afisata cu discuri TRW NU NE APARTINE! Noi lucram cu ATE!Mult succes la montaj! In ceea ce priveste ofertele de pret online, o sa ne miscam intodeauna mai incet decit un magazin, avem 12 importatori la care sa cerem oferte, mai avem de comandat piese la masinile programate si pentru cele aflate in lucru.La noi tot timpul ofertele vor fi globale!Pentru cei care inteleg din acest topic ca firma Carfix ofera raport pret calitate, si nu cel mai mic pret ,evitam vizitele neplacute pentru clienti in ceea ce priveste problemele de garantie.De experienta Carfix in ceea ce priveste alegerea producatorului de piese nu ne dorim sa beneficieze decit clientii fideli Carfix.Firma noastra se bazeaza pe un portofoliu de clienti fideli, si pe clienti noi recomandati de catre acestia. Rog ca in acest topic sa nu mai posteze decit clientii Carfix, este un topic de feedback, nu pentru potentiali clienti! In al doilea rind, fara sa verific preturile, par cam micute! Pentru cei care doresc si garantie, preferabil sa achite piesele si manopera la unitatile service. Sunt putine unitatile service care stiu sa monteze corect, si mai putine care verifica eficacitatea la frinare dupa inlocuire, de aceea de multe ori acestea sunt refuzate la garantie de catre furnizori. Daca doriti ca sa aveti pe viitor unde sa va reparati bine masinile, efectuati reparatiile si achizitiile de piese in acelasi loc, nici un service nu poate supravietui doar din manopera! Din punctul meu de vedere, Autokarma si altii ca ei sunt pentru un segment de clienti bine definit si anume, pentru cei care isi repara singuri masinile sau pentru cei care lucreaza pe la garajul unui prieten, fara pretentii de garantie. Altfel, Autokarma si ceilalti sa isi achizitioneze un stand de frine, aparat de schimbatul lichidului de frina, diferite prese, sa se autorizeze, sa plateasca si oamenii care repara masinile, si sa vedem daca mai pot sa vinda piese cu 5% adaos! Rog moderatorii sa se autosesizeze, este vorba despre informatii false, si cineva "foarte bine intentionat".-1 points
-
Din ce stiu sunetul e de la intinzatoare, si chiar daca le schimbi in cateva zeci de mii de km o sa faca la fel datorita principiului de functionare... nu cred ca ar trebui sa fii ingrijorat. Sunt sigur ca doar la pornirea dupa o perioada destul de mare de stationare face asa... dealtfel si la mine face la fel... 225.000km Daca exista cineva cu experienta "autorizata" poate ne va lumina si pe noi!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00