Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2018 în toate secţiunile
-
5 points
-
Sa mai stergem putin prafu. Deja s-a amanat de 3 ori. Toata lumea trage de timp cat poate. Cand se intampla ceva revin.3 points
-
Nu am scris de ceva timp... Trecut pe setul de vara, prins un cadru de primavara... Spalat inainte de depozitare, aici din pacate la 1 saptamana dupa trecere sefa a fost "distrata" peste noapte de protectia/capacelele de la prezoane, ma dispera cum arata, insa sunt si in dubii daca vor redisparea ulterior din nou... Cateva privelisti pe unde am mai carato... A aparut un bazait (electric, ca de element sub tensiune) in bord la activarea degivrarii parbrizului, aspect sesizat prin Februarie, insa am tot amanat vizita, acuma la temperaturile astea nu mai apare, va astepta toamna probabil pentru a putea fi sesizat. Am avut si programare pentru o "revizie" si lucrare de "mentenanta/ungere/etc" la trapa, desi programare peste 3 saptamani, au uitat una din "creme", deci astept telefonul pentru reprogramare o data ce au tot kit-ul. Nu exista sunete in zona trapei, insa doresc intretinerea o data pe an sa nu am surprize ulterioare. Prins si o distractie la retur de Valcea-Cluj... Pneul, conform celor de la vulcanizare, nu este compromis, fiind spate dreapta vedem cum se comporta in timp. Folia de pe oglinda soferului a inceput sa se dezlipeasca, am fost la sesizare, va fi remediata in garantia lucrarii, aici ma "laud" ca am ales service cu garantie, factura etc. pentru colantare. Am montat urmatoarele pe masinuta: 575071617 - kit styling bara fata 575071328 Z76 - ornamente usi Am sesizat lipsa unui element si aici, mai jos pozele "aferente" La prima "inspectie" asupra elementelor cromate ramase pe masina mi sa comunicat ca sunt prea "dure" pentru a putea fi colantate, aspect care va fi revazut o data cu remedierea oglinzii. In cazul in care nu se vor putea colanta, probabil voi comanda elementul central, care lipseste pe moment, pe portocaliu, si va ramane asa pe moment... Colac peste pupaza: dupa coating-ul ceramic + "black pack" + ornametele aferente, a inceput sa imi faca din nou cu ochiul masinuta, si ma incanta acest aspect. Intre Decembrie si Februarie eram foarte pornit pe alternative, pe moment insa sunt "fericit" In rest, ne pregatim de un weekend de Brasov, si dupa mai vedem. Seara faina PS: ceva ce ma amuzat mai jos3 points
-
Salut Am schimbat si eu un Ford Fiesta cu un Superb ?? Masina este foarte frumoasa, singurul lucru care nu imi place fiind plasticul negru lucios, din ce in ce mai omniprezent , indiferent de marca. ( o fi mai ieftin? ?..) Ca dotari este un style, si ceva extra - acc si front assistant ( 160 km/h) - driving mode selection si dynamic chassis control - duze parbriz incalzite - jante modus 18 -media comand app - phone box - columbus MIB - smart light assistant - lane assistant - blind spot detection - sound system Canton - Sun set - volan padele - culoare gri bussienes Este foarte frumoasa masina si sper sa fi facut alegerea corecta. Am oscilat intre passat si superb. Mi-as fi dorit stergator si parbriz incalzit, dar fiind vorba de o masina stock si un pret foarte bun, m-am multumit cu atat. Doresc sa ii adaug camera spate si deja i-am montat scut motor metalic si alarma viper cu pornire motor. Revin si cu poze Multumesc2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Finaly she's here si asteptarea a luat sfarsit Multumesc celor care m-au ajutat sa iau o decizie, m-au sfatuit pe forum sau pe mesagerie. Fiecare are si-o viata privata si de aceea multumesc pentru timpul acordat in pentru consiliere. PS. Sa nu credeti ca am terminat. Vor urma si alte intrebari/nelamuriri ce vor aparea pe parcursul "concubinajului/mariajului". Asa ca sa-i facem o prezentare sumara a "albastrelei" Skoda Octavia 3 FaceLift, 1.4 TSI, 110kw/150CP, manuala 6+1, echipare Style @ 16.400 euro pret final. G0G0 Culoare Blue Denim HA tapiterie: Stofa, Onyx 8SP Blocuri optice spate TOP LED $LS Cod intern NZ4 Cod intern $07 Cod intern CleverPack PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS si instalatie de spalare a farurilor UG1 Hill Hold Control PDE KESSY - sistem de access in masina si pornire/oprire motor fara cheie RAC Radio Bolero, MIB2 cu touch-screen color, USB si cititor card SD 7X1 Senzori parcare spate YOK SKODA Connect Care Connect (3 ani) 9WT Smartlink 8M1 Stergator luneta M-am apucat de butonat...regulamentar dupa o bere in cinstea ei .... si am reusit sa deslusesc luminile ambientale, posturi de radio cu memorare cu tot, inregistrare Care Connect si conectare si altele. Nu mi-a iesit pasenta insa cu conectarea Android Auto sau Smartlink cu ultimul apk. Nu stiu unde si ce gresesc dar mai sap.1 point
-
Azi i-am facut un update de frumusete/protectie. I-am pus folie pe faruri + proiectoare. Sa nu o doara ochii :) Multumesc @Doc Morelli pentru pont :) @zidanne @blordc @tetea @razvan.ac @ShadoWzZ @link2hash @Jaw @Mask001 @bubu182 - multumesc de urari. Asemenea si voua. Poate zilele acestea o sa am si timp de poze cu interiorul1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca nici cu 4 randuri de banda nu compensez diferenta. Am gasit ceva interesant: https://myauto.pro/amortizor-numar-de-inmatriculare-original-skoda-compatibil-vwag-set-2-bucati?search=Numar&description=true1 point
-
De efect modificările, iar pozele is facute in mediul in care ar trebui sa se simtă in largul ei masina!1 point
-
Superbe pozele ca de obicei. Big like! Modificarile nici nu le observasem, as fi zis ca asa a venit din fabrica. Locul in care a fost perforata anvelopa din pacate o compromite. Nu o spun eu ci altii mult mai in tema, la o cautare pe google nu cred ca vei gasi pe cineva care recomanda reparatie in zona in care anvelopa flexeaza. Tu faci si multi km extraurban si doamne fereste ca daca cedeaza, nu va fi placut. Doar vulcanizarile de la noi repara asa ceva.1 point
-
Mufele T10 și T12 sunt pe cutia de clima (housing), daca dai torpedoul jos trebuie sa le vezi. Eu zic că poți să tragi fire până sus la senzor, incerci și de sus in jos. In poza se vad mufele pe housing....pe la mijloc sunt. In funcție de anul de fabricație al mașinii ai mufe T10a/T12a sau T17a/T12a .. daca bine îmi amintesc.1 point
-
17 sau 18? Mallory sunt in ambele variante si sunt 2 fitment-uri. Link-ul postat in pagina anterioara este cu Mallory 17" pt Polo..prindere 5x100 care nu merge pe Jetta. Apoi pt 5x112 este 7.5 cu ET51 pt Golf/Jetta si latime 8 cu ET41 pt Scirocco/CC. Cele din urma merg si pe Jetta, doar ca vor fi in linie cu aripa. Ceea ce nu e neaparat rau. Personal, fie BBS fie originale. Pentru ca oricat de frumoase sunt, este important sa fie si rezistente la gropi.1 point
-
Pe telefon nu am vazut, scuze ! E faina si asa , felicitari ! Ps: merge un soft1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ultimele consumuri inregistrate de mine suna cam asa (si aici vorbesc de plin-plin, nu bord): - 9,75% mers 100% in oras, 430km, 30km pe zi, jumatate dimineata in jurul orei 7:30-8 si cealalta jumatate seara, intre ora 17 si 18 (Bucuresti - deci traficul infernal la orele respective) - 8,83% alt mers 100% in oras, 727km, aceleasi conditii descrise mai sus. - 7,09% mers combinat, cam 60% Bucuresti in conditiile de mai sus, ~30% extraurban + ~10% urban Ploiesti. Interesant e un aspect: in bord am zilnic consumuri in jur de ~10% pe distantele mentionate in oras. cu toate astea, media plin-plin iese sub 10% tot timpul, fara sa ies din oras! In schimb, la extraurban, daca fac plinul, merg 200km si am consum mediu in bord 5% sa zicem, la pompa imi iese in jur de 5,4-5,5%. Per total, de cand am masina, in Spritmonitor am o medie de 7,49% in ~34k km. Cu 1,3% mai mult decat la Octavia 1.9TDI, unde am 6,2% all time. Mers cam in aceleasi conditii cu ambele.1 point
-
Arata super bine! Si in plus, ai scapat si de problema arhicunoscuta cu ruginirea aripilor fata.1 point
-
@75NOR Da, da, baby steps! . O luam incet si progresiv. Inca nu a vazut 6.000 rpm, dar se vede ca ii place mai sus in ture . Momentan, o sa incetinim ritmul ca am scos-o si pe "surioara" mai mica la joaca . Cred ca am intrat in etapa de "All White" . In weekend, mi s-a pus pata ca mi se aprindea avertizarea de TPMS in fiecare seara de la diferenta de temperatura (cred eu), asa ca am trecut pe Azot. Pentru moment pare sa se fi linistit... Vedem cum se comporta in perioada urmatoare. Si aseara am linistit un pic si "piticul OCD-ist" si am ridicat masinuta de la detailing. Avem acum coating full ceramic cu rezistenta 10H uscata sub lampa IR pentru 24h, inclusiv peste folie, pe crom si pe jante + tratament hidrofob pe toate geamurile si Mirror Finish . A durat un pic pana a ajuns produsul... Dar rezultatul este peste asteptari. Evident, la ridicare, a prins mini-ciclonul care a durat fix 20 minute, cat sa o ude bine-bine . Cel mai important este ca de fiecare data cand ma dau jos din ea si plec, mi se reactiveaza torticolisul intorcand capul dupa ea si admirand-o . Regret doar ca nu am reusit sa-i fac niste poze "de calendar" .1 point
-
1 point
-
Salut, aceasi problema am avut si eu, am rezolvat-o cu un restart. Am scos borna plus pentru cateva secunde si s-a deschis. Multumesc pentru sugestie!1 point
-
Deci nu ai pd nu ai avut nu ai servisat si nu ai desfacut niciodata......si in VW we trust ..am inteles1 point
-
Se numeste DPF (Diesel particulate filter) nu DBF ,vai de saraca masina ! Scoti piese de pe masina despre care nici macar nu stii cum se numesc ??? Poti anula si ECU ,o sa consume mai putin.1 point
-
Am avut si inainte diesel, golf 5, din 2007, folosit 90% urban, 5 ani, dar fara filtru de particole! A fost o bomboana de masina! cu cat sunt mai noi,cu atat sunt mai proaste! Asta e! La un anumit nr de km, trebuie sa pice EGR/ la alt nr de km, volant si tot asa!1 point
-
Asta e diesel-ul tau,NU generaliza . Am mers in oras 6 ani si 90 mii km cu B6 BMP ,fara nici cea mai mica problema la DPF .1 point
-
1 point
-
Depinde de tine, nu scrie nicaieri perioada de timp ci doar numarul de km, 210k. Ca idee, am acelasi motor si eu am schimbat-o acum 1 an la 198000 de km.1 point
-
Masina de 5 ani. numai 80.000 Km, 180 CP, DSG, VW, GTI 1,4 la un pret egal cu a unei Dacii Sandero din acelasi an 75CP. Mda, nimic suspect. Trimite linistit banii toti in avans.1 point
-
Buna ziua eu am cumparat o skoda kodiaq de la aviamotors , care mi.a fost predata cu navigatia defecta . Acest defect a fost mascat, printr o predare in graba de catre consilier care se grabea sa ajunga in alta parte si am.fost predat unui domn de la logistica pe care il cunosteam si care mi a dat actele si cheile. Cand eram in drum.spre casa am vrut sa pornesc navigatia dar imi spunea ca nu este disponibila. L am sunat a2a zi pe consilier sa imi comunic problema si mi a spus ca ma programeaza in service sa cerceteze problema. Vorbind cu un.prieten mi.am dat seama ca consilierul de vanzari nu mi a dat cardul de navigatie al masini . Cand I am atras atentia mi a spus ca trebuie comandat si dureaza 14 zile , o mare minciuna.Cand am.insistat sa imi dea cardul sau sa verificam navigatia am urcat cu el sus in birou si stupoare avea cel putin 6-8 carduri de navigatie sigilate in carcase ca de dvd. Cand am introdus cardul in unitatea media din torpedou navigatia nu recunostea pozitia actuala si a trebuit sa fiu programat la service. Am fost in service de 4 ori de la ora 11/17.00 , prima data sa repare navigatia care s a stricat in cateva ore , a 2a oara sa repare navigatia si si au zgariat torpedoul, a 3 a oara sa schimbe torbedoul si mi au stricat prin mufare gresita camera de marsarier , a4a oara sa repare camera de marsarier , pe care nu reusesc sa o repare deoare asteapta raspuns de la fabrica. Am fost sunat de la calitate,de la sef service etc ca se rezolva la telefon si cand ajungi acolo vor sa te convinga ca totul e normal . Sunt client de 12 ani avia motors dar s a schimbat in rau fiind flux constat de personal iar sefii de service isi acopera angajati ca doar este cu circuit inchis . Daca stai pe acolo 2 zile si nu iti vine sa crezi ce vezi si ce fac anajati. Acum.astept pozitia oficiala aviamotors , deoarece din cele 4 reparati in service doar 2 au fost trecute in baza de date , noroc ca am.avut inspiratia sa fac poze si filmari in timp ce lucrau la masina sa am.dovada ca am avut 4 intrari in.service. Astept raspunsul lor in decurs de 30 de zile pentru a ma adresa anpc si pentru a merge si in.instanta. am.trimis email si.la infoline@skoda-auto.cz . Mi au raspuns foarte repede cerandu mi sa le trimit poze , documente etc pentru a mi sustine afirmatiile . Dupa ce le am trimis au ramas mirati de situati si mi au comunicat ca sunt clienti din Romania care reclama servicile aviamotors si vor incerca pe cat posibil sa ma ajute. In concluzie trimite email la infoline@skoda-auto.cz daca aveti nemultumire de reprezentante skoda. Cu stima si respect un pățit1 point
-
Sa va zic si eu patania mea cu avia: acum vreo 2 saptamani am intrat in showroom cu gandul sa vad preturile, motorizarile...In ditamai spatiul era un singur nene, ocupat saracul.Mi-a dat o lista de preturi cu Octavia(a consumat ceva hartie ) si mi-a zis ca-i la masa cosilierul.Asta e, la pranz toata lumea mananca...Dar mi-a zis-o intr-un fel in care am iesit repede din hala.Adica ce dracu caut la pranz, cand toata lumea are pauza?Dealeri si masini mai sunt; cred ca si mai buni.Am facut o sesizare pe site-ul lor, cred ca a doua zi.M-a sunat seful de vanzari; i-am explicat ca normal ar fi fost sa-l sune pe consilierul de vanzari si sa-mi spuna <<stai nene 10 minute si vine baiatul cu puteri noi>>.Seful sparge avioane, promite ca revine cu evaluarea masinii mele la buyback, oferte bune, va suna colegul....Din pacate pestele se impute de la cap.Asta e cand o marca se vinde bine...Nu-si mai dau interesul sa se vanda si mai bine...Stau cateodata sa ma intreb cine naiba ii angajaza pe astia, pe ce criterii ca doar nu sunt bugetari.Nu mai vorbesc de consilierii de service, care sunt mult mai slab pregatiti.Am exemple si din aceata hala, din pacate...Cred ca si pe mine ma mananca in ... sa intru aici.Dar sunt singurii dealeri skoda din oras.Am nevoie de o masina, dar nu de aici!!!1 point
-
La majoritatea scrie in carte ca uleiul e life time ,dar ca orice lichid in timp isi pierde din propietati.Il poti inlocui daca masina are in jur 200 mii km ,pune OE1 point
-
Pe termen lung atunci cand am mers constant [cenzurat] imi arata 6.7 iar la pompa mi-a iesit 8. Am resetat consumul inainte de a pleca la drumul acela si am facut plinul ochi ca de obicei pt ca numai asa stiu cat imi consuma masina real. Cand merg obijnuit pana in 140km/h consumul imi arata pe CB 5.0-5.5 iar la pompa am 6.4 mereu. Deci asta este consumul masinii 2.0 cu 150cp. Daca ma apuc sa cred ce zice pe CB nu imi iese la pompa si la Km...eu vb de lucruri reale nu cu poze si laude de consumuri de mers cu motocicleta...1 point
-
1 point
-
Eu consider ca merita. 17" e chiar echilibrul ideal, fiind vorba si de 1.2TSI si Bucuresti. Iti asigura o aderenta mai buna fiind vorba de 225/45 R 17 fata de 205/55 R16, fara a pune problemele celor de 18". Vizual se observa o imbunatatire, as zice chiar mai ok decat la 18". Acolo fara arcuri arata masina foarte ridicata. Bonus se poate valorifica setul de 16 pt vara. Am trecut prin tot felul de jante de la 16 la 18". Eu iarna asta am mers cu 17" in Bucuresti fara probleme.0 points
-
Daca nu poti colanta elementele argintii, poate le vopesti negre. Pentru cine nu s-a prins, cuiul din cauciuc e folosit la potcovit cai, poate e norocos. Arata foarte bine masina.0 points
-
Un prieten de al meu a facut itp cu dbf off! Nu a fost picat, toate valorile au iesit ok! Are dbf off de cativa ani! Cred k e la al doilea itp cu filtrul scos!0 points
-
Exact motorizarea asta o am eu pe jetta mea din 2012 , motor 2 litri CR, 140 CP,motor CFFB! DSG2! asa pateam si eu! Se regenera foarte des, dupa ce nu se mai auzeau ventilatoarele de la radiator,o acceleram pana in 2000 rpm si scadea relantiul la 900! Apoi mergeam 2-5 km prin oras,ajungeam acasa/ magazin si iar incepea regenerarea cu acele termocuple vreo 10-15 min pe ceas! La mine se intampla cam de 3 ori pe saptamana! Am avut dati cand se regenera dimineata cand ajungeam la munca, apoi seara cand ajungeam in fata bl, cateodata si seara cand mergeam la sala la un fotbal! era de necrezut, ma ofticam la culme! Dar asta e dieselul!0 points
-
Nu se compara Dunlop cu Michelin niciodata indiferent de model, citeste impresiile colegilor care au luat Dunlop, se uzeaza prematur, cele mai zgomotoase........Daca tu esti multumit de ele, nu inseamna ca sunt mai calitative, marci premium sunt doar 3, Michelin, Good-Year, Continental, Bridgestone, Pirelli, restul clasa a 2 a .-1 points
-
Eu iti recomand sa nu mai folosesti Motul , esti al doilea caz daca nu ma insel care schimba axa dupa folosirea acestui ulei, sunt altele mai sigure si chiar mai ieftine.-1 points
-
Aderenta unde conteaza cu adevarat, adica la franare si in curbe, iar acolo nu conteaza cati cp,nm ai. Nu e vorba doar de aderenta cand ai pedala de acceleratie la podea-1 points
-
Poate mai conving pe cativa, sunt Uniroyal Rainsport 3 (le-am avut pe masina, sunt cele mai bune). https://www.youtube.com/watch?v=tjG5rsEXbx0-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00